Κυριακή 21 Ιουλίου 2013

"ὁρίσας προστεταγμένους καιροὺς καὶ τὰς ὁροθεσίας τῆς κατοικίας αὐτῶν" (Πράξ. 17, 26)

ΑΡΧΙΖΕΙ ΤΟ «ΞΗΛΩΜΑ»

ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΘΝΙΚΩΝ ΜΑΣ ΣΥΝΟΡΩΝ



Τα δωσίλογα ανδρείκελα της κυβέρνησης προωθούν την εκτέλεση των τελευταίων «συμβολαίων θανάτου»: Την ισοπέδωση των εθνικών μας συνόρων και τον περιορισμό και την κατάλυση της εθνικής μας κυριαρχίας.
Την «εργολαβία» ανέλαβε ο αρχιμαφιόζος του δωσιλογισμού: Ευάγγελος Βενιζέλος.


Μετά τις διαβουλεύσεις που είχε με τον αξιωματούχο του οθωμανικού επεκτατισμού, Αχμέτ Νταβούτογλου, ο Βενιζέλος με τον ψυχρό κυνισμό που τον διακρίνει, σόκαρε τους πάντες με τη δήλωσή του:

«Πάμε σε αλλαγή των γεωγραφικών δεδομένων της Ελλάδας με την Τουρκία»!


Την είδηση και το ρεπορτάζ τα διαβάσαμε ΕΔΩ:

http://greki-gr.blogspot.gr/2013/07/blog-post_3680.html
http://www.klassikoperiptosi.blogspot.gr/2013/07/blog-post_21.html

Έχουμε αναλύσει διεξοδικά, εδώ και πολλά χρόνια, ότι μια στρατηγική συνιστώσα του ΥΠΕΡ-εθνικού ιμπεριαλισμού (Νέα Τάξη) είναι η κατάτμηση των εθνικών κρατών, η αλλαγή, αλλά και η κατάργηση των εθνικών συνόρων…

Και ότι η Ελλάδα αποτελεί τον ΠΡΩΤΟ στόχο, σαν συνέχεια του «πιλοτικού προγράμματος» που εφαρμόστηκε στα Βαλκάνια…

Ήδη από το 1985 η Πρόεδρος της Βουλής, κ. Μπενάκη, προσφωνώντας το νέο Πρόεδρο της Δημοκρατίας, Κάρολο Παπούλια, το είχε καταστήσει καθαρό:
«Αναλαμβάνεται, κύριε Πρόεδρε, την Προεδρία της Ελληνικής Δημοκρατίας για μία πενταετία όπου θα σημειωθούν σημαντικά γεγονότα και εξελίξεις: Η Ευρωπαϊκή ενοποίηση θα προωθηθεί με την ψήφιση ενδεχομένως και της Συνταγματικής Συνθήκης, τα εθνικά σύνορα και ένα μέρος της εθνικής κυριαρχίας θα περιοριστούν χάριν της ειρήνης, της ευημερίας και της ασφάλειας στη διευρυμένη Ευρώπη, τα δικαιώματα του ανθρώπου και του πολίτη θα υποστούν μεταβολές καθώς θα μπορούν να προστατεύονται, αλλά και να παραβιάζονται από αρχές και εξουσίες πέραν των γνωστών και καθιερωμένων και πάντως η Δημοκρατία θα συναντήσει προκλήσεις και θα δοκιμαστεί από ενδεχόμενες νέες μορφές διακυβέρνησης».

Τα «δικαιώματα «του ανθρώπου και του πολίτη» (που αναφέρει η Μπενάκη), ήδη έχουν καταργηθεί, σχεδόν, ολοκληρωτικά…


Επίσης η Ελλάδα έχει μετατραπεί σε κατοχικό αποικιοκρατικό καθεστώς του 4ου Ράιχ και σε προτεκτοράτο εισαγωγής αλλοδαπών δούλων…


ΤΩΡΑ προωθείται η αποικιοκρατική θεσμοθέτηση όλων των παραπάνω: Η κατάλυση και των εθνικών συνόρων, η κατάργηση ΣΥΝΟΛΙΚΑ της ιστορικής μας υπόστασης…

Καιρός να τους στείλουμε στο σκουπιδοτενεκέ, ΤΩΡΑ, για να μην χρειαστεί να υποστούμε το αιματηρό κόστος μιας νέας Επανάστασης του 1821…
Πηγή:  http://resaltomag.blogspot.gr/2013/07/blog-post_7107.html

Με το νου μονάχα, χωρίς εμπαθή αγάπη ή μίσος

  Γιατί δεν διακρίνουμε σωστά τα πράγματα 

Άγιος Νικόδημος ο Αγιορείτης

 
Πηγή: "Αμέθυστος"
 
Γιατί δεν διακρίνουμε σωστά τα πράγματα και με ποιόν τρόπο μπορούμε να τα γνωρίζουμε.
 
Η αιτία που δεν διακρίνουμε ορθά όλα αυτά τα πράγματα που είπαμε και άλλα πολλά, είναι γιατί δεν τα σκεφτόμαστε στο βάθος τους ποια είναι, αλλά πιάνουμε την αγάπη ή το μίσος σε αυτά, αμέσως από μόνη την εξωτερική τους μελέτη και εμφάνιση. Έτσι όταν, η αγάπη τους ή το μίσος προλαμβάνουν και σκοτίζουν το νου μας και γι’ αυτό δεν μπορεί να τα διακρίνει σωστά, όπως είναι στην αλήθεια.

Λοιπόν, εσύ αδελφέ μου, εάν θέλεις να μην βρει τόπον η πλάνη αυτή στο νου σου, πρόσεχε καλά· και όταν, ή βλέπεις με τα μάτια ή μελετάς με το νου κανένα πράγμα, κράτα όσο μπορείς την θέλησή σου και μην την αφήσεις να το αγαπήσει ή να το μισήσει, αλλά παρατήρησέ το με το νου μοναχά.
Πριν απ’ όλα, όμως, σκέψου φρόνιμα, ότι αν αυτό είναι οδυνηρό και αντίθετο στην φυσική σου κλίση, παρακινείσαι από το μίσος να το αποστρέφεσαι. Αν όμως σου προξενεί ευχαρίστηση, παρακινείσαι από την αγάπη να το θέλεις. Γιατί, τότε που ο νους σου δεν είναι ζαλισμένος από το πάθος, είναι ελεύθερος και καθαρός και μπορεί να γνωρίσει την αλήθεια και να διαπεράσει μέσα στο βάθος του πράγματος, που το κακό είναι κρυμμένο κάτω από την ψεύτικη ευχαρίστηση ή που το καλό είναι σκεπασμένο κάτω από την επιφάνεια του κακού.

Αν όμως η θέλησις πρόλαβε να το αγαπήσει ή να το μισήσει, δεν μπορεί πλέον ο νους να το γνωρίσει καλά, καθώς πρέπει· διότι εκείνη η διάθεσις, ή καλύτερα να πω, εκείνο το πάθος που μπήκε στο μέσο, σαν τείχος, ζαλίζει το νου τόσο, που νομίζει το πράγμα άλλο από εκείνο που είναι στην αλήθεια και το περνά ως τέτοιο στην επιθυμία, η οποία όσο πηγαίνει μπροστά και περισσότερο αγαπά ή μισεί το πράγμα εκείνο, τόσο και ο νους σκοτίζεται περισσότερο και έτσι σκοτισμένος, κάνει πάλι να φαίνεται στην επιθυμία το πράγμα εκείνο περισσότερο όσο ποτέ αγαπητό ή μισητό.

Έτσι όταν δεν τηρείται ο παραπάνω κανόνας που είπα, (ο οποίος είναι πολύ αναγκαίος σε όλη αυτή την εκγύμναση), δηλαδή, το να κρατάς την επιθυμία σου από την αγάπη ή το μίσος του πράγματος, αυτές οι δύο δυνάμεις της ψυχής, ο νους δηλαδή και η θέλησις, προχωρούν πάντα κακώς, σαν σε κύκλο, από το σκοτάδι σε βαθύτερο σκοτάδι και από το σφάλμα σε μεγαλύτερο σφάλμα.
Λοιπόν, φυλάξου, αγαπητέ, με κάθε είδους προσοχή, από την εμπαθή αγάπη ή το μίσος του κάθε πράγματος, το οποίο δεν έφθασες να ερευνήσεις καλά πρότερα με το φως του νου και του ορθού λόγου, με το φως των θείων Γραφών, με το φως της χάριτος και της προσευχής και με την κρίση του πνευματικού σου πατρός για να μην κάνης λάθος και να υπολογίζεις το αληθινά καλό για κακό και το αληθινά κακό για καλό.

Καθώς αυτό συμβαίνει να γίνεται, ως επί το πλείστον, σε κάποια έργα, τα οποία φαίνονται μεν καθ’ εαυτά πως είναι καλά και άγια, για μερικές όμως περιστάσεις· δηλαδή γίνονται ή παράκαιρα ή σε σχετικό τόπο ή με ανάλογο μέτρο, προξενούν όμως μεγάλη βλάβη σε εκείνους που τα επιχειρούν, καθώς γνωρίζουμε πολλούς που κινδύνευσαν σε παρόμοια επαινετά και αγιότατα έργα.