Παρασκευή 10 Ιανουαρίου 2014
Ο ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΕΠΑΙΝΕΙ ΤΗΝ ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΟΥ Κ. ΜΕΛΙΣΣΑΝΙΔΗ;
ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΜΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΕΩΣ κ.κ. ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟ!!
Λαμβάνω το θάρρος να σας απευθύνω αυτή την επιστολή-διαμαρτυρία, με αφορμή τα γεγονότα που είδαν το φως της δημοσιότητας και αφορούν στην τιμητική διάκριση που έκανε το Πατριαρχείο και εσείς, στον κ. Μελισσανίδη Δ. για να τον ανταμείψετε (;;) ‘’ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΛΙΚΡΙΝΗ ΤΟΥ ΑΦΟΣΙΩΣΗ ΣΤΗ ΜΗΤΕΡΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΘΥΜΙΑ ΤΟΥ ΣΤΗ ΔΙΑΚΟΝΙΑ, ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΣΤΑ ΕΥΣΕΒΗ ΚΑΙ ΕΥΓΕΝΗ ΤΕΚΝΑ ΤΟΥ ΜΑΡΤΥΡΙΚΟΥ ΠΟΝΤΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΡΥΤΕΡΕΣ ΚΟΙΝΩΦΕΛΕΙΣ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΕΣ’’ όπως τονίσατε ο ίδιος στον λόγο σας, κατά την απονομή του ΟΦΙΚΚΙΟΥ ΤΟΥ ΑΡΧΟΝΤΟΣ ΚΟΥΡΟΠΑΛΑΤΟΥ, διάκρισης που απονέμεται από το ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟ, για πρώτη φορά μετά το 1453 !!!!!!!!
-Γνωρίζετε πως ο κύριος που επιλέξατε να τιμήσετε με την ΑΝΩΤΑΤΗ διάκριση του ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟΥ σας, έχει διογκωμένα χρέη προς το ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ, τα οποία όχι μόνο δεν αποπληρώνει, αλλά αγνοεί εντελώς, προκαλώντας έτσι τον κάθε τίμιο ΕΛΛΗΝΑ πολίτη, που εργάζεται και πληρώνει τους φόρους του……. κι όταν δεν το κάνει, του παίρνουν το σπίτι, τις τυχόν υπάρχουσες καταθέσεις ή στην χειρότερη περίπτωση τον κλείνουν ΦΥΛΑΚΗ;
- Γνωρίζετε πως ο κύριος Μελισσανίδης Δ, είναι ένας από τους πλέον διαπλεκόμενους Έλληνες, σε ΣΚΑΝΔΑΛΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ που έχουν επιβαρύνει το ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ και τους ΕΛΛΗΝΕΣ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΥΣ με επιπρόσθετους φόρους;
-Γνωρίζετε πως εμπλέκεται σε ΛΑΘΡΕΜΠΟΡΙΟ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ, σκάνδαλο
Καζαντζάκης, Η Συμβολή των Ιδεών του στο "Κοινωνικὸ Ολοκαύτωμα" που συντελείται στην σύγχρονη Ελλάδα, Δάφνης Βαρβιτσιώτη
Πενήντα περίπου χρόνια
μετὰ ἀπὸ τὸν σάλο, ποὺ οἱ
ἰδέες καὶ τὸ
ἔργο του εἶχαν
προκαλέσει στὴν ἑλληνικὴ κοινωνία –μὲ
ἀποτέλεσμα τὸν παρ’ ὀλίγον
ἀφορισμό του ἀπὸ
τὴν Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος–
ὁ Νίκος Καζαντζάκης ἐπανέρχεται δυναμικὰ
στὴν ἐπικαιρότητά μας, τόσο μέσῳ ἑνὸς
θεολογικοῦ χώρου, ὅσο καὶ
μέσῳ ἑνὸς πανελλαδικοῦ φορέα ἐνημέρωσης.
Καί, ὁ
μὲν θεολογικὸς χῶρος
–σὲ «στρογγυλὴ τράπεζα», μὲ
θέμα «Πνευματικότητα καὶ Θρησκευτικότητα στὸ
Νίκο Καζαντζάκη»–
φαίνεται ὅτι τὸν…ἐξαγιάζειii. Ἀπὸ
τὴν πλευρά του, ὁ φορέας ἐνημέρωσης
τὸν διαφημίζει πανελλαδικῶς ὡς
«διαχρονικὸ στοχαστὴ» καὶ
ὡς «μεγάλο Ἕλληνα» καὶ
τὸν χαρακτηρίζει ὡς «οἰκουμενικὸ
λογοτέχνη» καὶ ὡς «πιὸ ἐπίκαιρο
ἀπὸ ποτέ»· πληροφορεῖ δὲ
τὸ εὐρύτερο κοινὸ ὅτι,
τὸ φύλλο τῆς Κυριακῆς
2.12.2013 συνοδεύεται ἀπὸ τὸ βιβλίο τοῦ «Ταξιδεύοντας–Αγγλια»iii.
Γιατί «Ἐπίκαιρος»; Ποιά, ἄραγε,
μπορεῖ νὰ εἶναι ἡ συμβολὴ τοῦ
Νίκου Καζαντζάκη σ’ αὐτὴν τὴν κρίσιμη κατάσταση, τὴν ὁποίαν
πολλοὶ χαρακτηρίζουν ὡς ἀνθρωπιστικὴ
κρίση,
ὡς κοινωνικὸ ὁλοκαύτωμα, ὡς
σιωπηλὴ γενοκτονίαiv καὶ ὡς
εἰρηνικὴ ἀντικατάσταση
πληθυσμοῦ (δηλαδή, ἐθνοκάθαρση);
Πῶς,
δηλαδή, θὰ μποροῦσαν οἱ
ἰδέες τοῦ «μεγάλου Ἕλληνα»
–οἱ ἴδιες πού, πρὸ πεντηκονταετίας, εἶχαν
προκαλέσει τόσο σάλο καὶ τὸν παρ’ ὀλίγον ἀφορισμὸ
του– νὰ βοηθήσουν τὸν σημερινὸ
Ἕλληνα ἀναγνώστη νὰ
ἀντιμετωπίσει τὴν ἐκ
βάθρων ἀνατροπὴ ὅλων
τῶν δεδομένων, τῶν ἀξιῶν
καὶ τῶν θεσμῶν τῆς
κοινωνίας του, ἀλλὰ καὶ τὸν φυσικὸ ἀφανισμό
του, στὴν ἐποχὴ τῆς παγκοσμιοποίησης;
Καζαντζάκης καὶ Παγκοσμιοποίηση: Τὶς
«ἀπάντησες» στὰ ἐρωτήματα
αὐτὰ δίνει, τὸ 1940, ὁ
ἴδιος ὁ Καζαντζάκης στὸ
προσφερόμενο “ταξιδογράφημά” του, στὸ ὁποῖο
αἰφνιδιάζει τοὺς ἀνυποψίαστους
ἀναγνῶστες του ὑπεισάγοντας,
τόσο τὸ μεταφυσικό του ὅραμα γιὰ
ἕναν νέο, πλανητικῆς
ἐμβέλειας, πολιτισμό, ὅσο
καὶ τοὺς ὅρους γιὰ τὴν
πραγματοποίησή του. Συγκεκριμένα, στὸν πρόλογό του, ὁ
«διαχρονικὸς διανοητὴς» διαμηνύει στοὺς
ἀναγνῶστες του ὅτι, διαχρονικά, γιὰ
νὰ γίνει «τὸ μέγα πήδημα ἀπὸ τὸν ἕνα πολιτισμὸ στὸν ἄλλο», εἶναι «ἀπαραίτητο
νὰ προηγηθεῖ ἡ καταστροφή, νὰ γκρεμιστοῦν πολλὰ σεβαστὰ κι ἀγαπημένα ποὺ ἐμποδίζουν καὶ ν’ ἀνοίξει ἀνάμεσα ἀπὸ τὰ ἐρείπια ἡ ψυχὴ καινούριο δρόμο».
Καζαντζάκης καὶ Νέα Ἐποχή: Αὐτὸ ποὺ καθιστὰ τὸ
συγκεκριμένο “ταξιδογράφημα” ξεχωριστὸ εἶναι
ὅτι,
Στην Ι. Μ. Δημητριάδος αναδίδεται δυσάρεστη μυρουδιά. Αλλά και διώξεις;
«Εσχάτως διώκονται, κατασυκοφαντούνται και απειλούνται 19χρονοι φοιτητές της Θεολογικής Σχολής του Α.Π.Θ που τόλμησαν να αντιτεθούν στο πνεύμα του Μητροπολίτου, ορθώνοντας ορθόδοξη φωνή».
Η
καρδιά μας χτυπάει στο Βόλο, στην Ιερά Μητρόπολη Δημητριάδος και
Αλμυρού. Από την εποχή του μακαριστού Χριστοδούλου τέθηκαν οι βάσεις και
λιθαράκι-λιθαράκι οικοδομείται εκεί η Ορθοδοξία, όπως πρέπει να είναι.
Ανοιχτή, ευέλικτη, χωρίς απολογητικό χαρακτήρα, με τα θεολογικά
ζητήματα να επαναδιατυπώνονται με σχήματα και εκφράσεις, ώστε να
δίδεται η εντύπωση στον απλό πιστό πως η Ορθοδοξία, η Ορθόδοξη Θεολογία
έχει να αντιμετωπίσει σύγχρονα προβλήματα, καινοφανή, που δεν
απασχόλησαν τους Αγίους πατέρες της εκκλησίας μας, ή αν τους απασχόλησαν
εκείνες οι θέσεις τους, είναι ξεπερασμένες.
Μεθοδικά, συστηματικά, από τις μικρές τάξεις των κατηχητικών με δικά της αναγνωστικά, και διδακτικά εγχειρίδια, η Ι.Μ.Δ. γεννά μέσα στην κοινωνία της Μαγνησίας, ένα κράτος εν κράτει, με πολίτες πιο καλλιεργημένους στην αποδοχή του άλλου, της διαφορετικότητας, της σύγκλισης, του συγκερασμού, με τα θρησκευτικά να γίνουν πιο πολύ μάθημα κοινωνιολογίας-θρησκειολογίας. Αναδίνεται έτσι μια δυσάρεστη μυρουδιά, σαν η Ορθοδοξία να έχει χαλάσει, σαν έχει ημερομηνία λήξεως, σαν να πρέπει να πεταχτεί και στη θέση της να αγοραστεί μια άλλη ορθοδοξία.
Μεθοδικά, συστηματικά, από τις μικρές τάξεις των κατηχητικών με δικά της αναγνωστικά, και διδακτικά εγχειρίδια, η Ι.Μ.Δ. γεννά μέσα στην κοινωνία της Μαγνησίας, ένα κράτος εν κράτει, με πολίτες πιο καλλιεργημένους στην αποδοχή του άλλου, της διαφορετικότητας, της σύγκλισης, του συγκερασμού, με τα θρησκευτικά να γίνουν πιο πολύ μάθημα κοινωνιολογίας-θρησκειολογίας. Αναδίνεται έτσι μια δυσάρεστη μυρουδιά, σαν η Ορθοδοξία να έχει χαλάσει, σαν έχει ημερομηνία λήξεως, σαν να πρέπει να πεταχτεί και στη θέση της να αγοραστεί μια άλλη ορθοδοξία.
Αν τα κατηχητόπουλα του μακαριστού Χριστοδούλου είναι 40άρηδες και
ιερείς μάλιστα στελέχη της Ι.Μ.Δ., πρωτεργάτες και φορείς της άλλης
ορθοδοξίας, η Βολιώτικη κοινωνία έχει αντίστοιχα 40άρηδες και 40άρες
πιστούς, οικογενειάρχες, καθώς και νήπια, παιδιά, εφήβους μέχρι και ήδη
πτυχιούχους που εκολλάφθηκαν κυριολεκτικώς μέσα στην κλωσσομηχανή της.
Αυτή η τραγική αλήθεια έχει διπλή ανάγνωση:
ως αλήθεια είναι μια καλά
οργανωμένη λειτουργία, μια αξιοζήλευτη εργασία, που ενσωματώνει την
λύση για την έξοδο από την κρίση όλης της χώρας, όπως την διατύπωσε ο Δ.
Νατσιός: να αλλάξουμε τα σχολεία, να αλλάξουμε την παιδεία και σε 10 –
20 χρόνια θα έχουμε τα Ορθόδοξα Ελληνόπουλα που θα μας βγάλουν από την
κρίση,
ως τραγική όμως, απώλεσε τον οδοδείκτη της αμωμήτου πίστεως,
βαδίζει στερρώς την οδόν της απωλείας, και οδηγεί στη αίρεση.
Η Ι.Μ.Δ.
οδηγεί τον πιστό λαό του Θεού στην αίρεση της ΜΕΤΑ – πατερικής
Θεολογίας. Η αλλοτρίωση αυτή έγινε τόσο συστηματικώς, που το καράβι των
ψυχών της Μητροπόλεως θα βυθιστεί αύτανδρο, ως νέος Τιτανικός που
ευθυδρομεί προς το παγόβουνο του ολέθρου, μη γένοιτο.
Η εισήγηση του Μητροπολίτου Δημητριάδος και οι απαντήσεις εκ της Ιεράς
Μητροπόλεως Πειραιώς καταδεικνύουν με σαφήνεια το τεράστιο πρόβλημα:
«… Ἀπό τήν τοποθέτηση αὐτή τοῦ Σεβ. κ.Ιγνατίου γιά μία ἀκόμη φορά ἡ ἀμετανοησία καί ἡ ἑωσφορική ἐπιμονή του στήν αἵρεση τῆς πατρομαχίας, στό καινοφανές αἱρετικό δόγμα τῆς μεταπατερικῆς καί νεοπατερικῆς αἱρέσεως, πού πρῶτος ὁ ἴδιος μέσω τῆς ΑΘΠ εἰσήγαγε στόν ἑλληνικό χῶρο…» π. Άγγελος Αγγελακόπουλος
«… Ἀπό τήν τοποθέτηση αὐτή τοῦ Σεβ. κ.Ιγνατίου γιά μία ἀκόμη φορά ἡ ἀμετανοησία καί ἡ ἑωσφορική ἐπιμονή του στήν αἵρεση τῆς πατρομαχίας, στό καινοφανές αἱρετικό δόγμα τῆς μεταπατερικῆς καί νεοπατερικῆς αἱρέσεως, πού πρῶτος ὁ ἴδιος μέσω τῆς ΑΘΠ εἰσήγαγε στόν ἑλληνικό χῶρο…» π. Άγγελος Αγγελακόπουλος
Εσχάτως διώκονται, κατασυκοφαντούνται και απειλούνται 19χρονοι φοιτητές
της Θεολογικής Σχολής του Α.Π.Θ που τόλμησαν να αντιτεθούν στο πνεύμα
του Μητροπολίτου, ορθώνοντας ορθόδοξη φωνή. Πατέρες της Ι.Μ.Δ. που
υποδέχονται και φιλοξενούν υποδειγματικά όλους τους επισκέπτες και
συνέδρους της μετα-πατερικής τους φάμπρικας, ασφυκτιούν, εξανίστανται
και ξεσπούν κατά της Ορθοδοξίας, στα πρόσωπα 19χρονων φοιτητών.
Η πρακτική της Ι.Μ.Δ. είναι γνωστή: «…Ὁ Σεβ. κ. Ἰγνάτιος ἀναφέρθηκε
καί σέ ὅσους, ἀκολουθώντας τήν Ὀρθόδοξη δογματική, θεολογική καί
ἁγιοπατερική παράδοση τῆς Ἐκκλησίας μας, χαρακτηρίζουν τόν παπισμό ὡς
αἵρεση καί ἀνήκουν στήν ἀντιοικουμενιστική γραμμή, χαρακτηρίζοντάς τους
ὡς ψυχοπαθεῖς, ἀκραίους, φανατικούς καί φονταμενταλιστές. Εἶπε
συγκεκριμένως ὅτι «πίσω ἀπό τέτοιες συμπεριφορές ὑπάρχουν ψυχικά
τραύματα, πού ἴσως τά ξέρει μόνο αὐτός, πού φτάνει σέ ἀκραῖες
ἐκδηλώσεις, καί ὁ Θεός». Ὁ Σεβ. κ. Ἰγνάτιος, μή μπορώντας νά
ἀντιμετωπίσει τούς ἀντιφρονοῦντας μέ ἐπιστημονικά καί θεολογικά
ἐπιχειρήματα, καταφεύγει στήν γνωστή τακτική τῶν οἰκουμενιστῶν τῆς
σπιλώσεως διά τῆς συκοφαντίας προσώπων…» π. Άγγελος Αγγελακόπουλος
… Η καρδιά μας χτυπάει στο Βόλο, στην Ιερά Μητρόπολη Δημητριάδος και
Αλμυρού, τα βλέμματα μας και η προσοχή μας είναι στραμμένα εκεί.
Καλή
φώτιση.
Πηγή: "Κατάνυξις"