Δευτέρα 3 Μαρτίου 2014
Ο ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ ΚΑΛΠΑΖΕΙ κι ΕΜΕΙΣ ΚΑΘΕΥΔΟΥΜΕ!
Έλληνες Μητροπολίτες παρουσιάζονται σε θρησκευτική εκδήλωση χωρίς να φορούν τα ράσα τους.
Η Εκδήλωση πραγματοποιήθηκε απο το Οικουμενικό Πατριαρχείο στο Σισμανόγλειο Μέγαρο της Κωνσταντινούπολης, παρουσία του Οικουμενικού Πατριάρχη Βαρθολομαίου για την επίσημη παρουσίαση του δίτομου έργου για την ιστορική Μονή Εικοσιφοίνησσας στην Κωνσταντινούπολη
Στις Φωτογραφίες διακρίνονται χωρίς ράσα οι Μητροπολίτες Ρόδου, Κυδωνίας & Ἀποκορώνου (Χανίων) και Γερμανίας.
Δείτε φωτογραφίες
Οι Ορθόδοξοι (κλήρος και λαός) επιτρέπουμε να ...αποφασίζουν για την Ορθόδοξη Εκκλησία οι οικουμενιστες!
-
Τὸ Οἰκουμενικὸ Πατριαρχεῖογιὰ τὴν Σύναξη τῶν Προκαθημένων
Πηγή: Ρομφέα
Εὐχαρίστως ἀνακοινοῦται ὅτι,
προσκλήσει τῆς Α. Θ.
Παναγιότητος, τοῦ Οἰκου-μενικοῦ Πατριάρχου κ.κ. Βαρθολομαίου, ἀπό 6ης μέχρι καί 9ης τ.μ. Μαρτίου
συνέρχονται εἰς Ἱεράν Σύναξιν ἐν Φαναρίῳ οἱ Προκαθήμενοι πασῶν τῶν Ὀρθοδόξων Αὐτοκεφάλων Ἐκκλησιῶν διά νά διαβουλευθοῦν ἐπί θεμάτων ἀφορώντων εἰς σύμπασαν
τήν ὑπ᾿ οὐρανόν Ὀρθοδοξίαν,
μάλιστα δέ εἰς τά
διαδικαστικά τῆς συγκλήσεως τῆς Ἁγίας καί Μεγάλης Συνόδου, ἡ προετοιμασία τῆς ὁποίας βαίνει
πρός τό τέλος αὐτῆς.
Χειροφίλημα Πάπα από Μητρ. κ. Ζηζιούλα |
Κατά τό διήμερον 4-5 Μαρτίου θά συνέλθῃ ἐν τοῖς Πατριαρχείοις Προπαρασκευαστική τῆς Ἱ. Συνάξεως Ἐπιτροπή, ὑπό τήν προεδρίαν τοῦ Σεβ. Μητροπολίτου Περγάμου κ. Ἰωάννου, καταρτίζουσα τό πρόγραμμα ἐργασιῶν αὐτῆς καί τό σχέδιον Μηνύματος τῶν Προκαθημένων, οἵτινες τήν Κυριακήν τῆς Ὀρθοδοξίας θά συλλειτουργήσουν ἐν τῷ Πανσέπτῳ Πατριαρχικῷ Ναῷ τοῦ Ἁγίου Γεωργίου ἐκφρά-ζοντες καί ὁρατῶς τήν ἑνότητα τῆς Ὀρθοδοξίας.
Κατά τήν πανηγυρικήν
ταύτην Θείαν Λειτουργίαν ἐπί τῇ μεγάλῃ ἑορτῇ τῆς Ὀρθοδοξίας θά ἀναγνωσθῇ ἀπό τοῦ Πατριαρχικοῦ Ἄμβωνος τό Μήνυμα τῶν Προκαθημένων πρός τά πληρώματα τῶν Ἁγιωτάτων κατ᾿ αὐτούς Ἐκκλησιῶν καί πρός
τόν κόσμον ὅλον.
Σχόλιο ποὺ λάβαμε καὶ ἀναρτήσαμε:
"Για τις αιρετικές θέσεις του Περγάμου Ζηζιούλα, θα γίνει θέμα?
Η ομολογία του Ζηζιούλα στον Περγαμείως δοκούμενο Θεό Πατέρα, υποστατικό θελητή της υπάρξεως του ιδίου του Θεού και της θείας ουσίας και της τριαδικής ετερότητος, συνιστά την πίστη και των υπολοίπων της συνάξεως;
[…ότι η ύπαρξη της ουσίας του Θεού, αλλά και της ουσίας του Πατρός του ιδίου, από την οποία πηγάζει ο Υιός και αυτή ακόμα θέλεται υπό του Πατρός και γι' αυτό υπάρχει. Δεν είναι αναγκαστική η ύπαρξη της ουσίας. «Ο Πατήρ της ιδίας αυτού υποστάσεως εστι θελητής»]. Σημειώσεις Δογματικής Μητρ. Περγ. Ιω. Ζηζιούλα.
Γιατί ο άγιος Μάξιμος ο Ομολογητής και ο αγιος Ιωαννης ο Δαμασκηνος , θεολογούν από κοινού, ως π ολ ύ θ ε ο ν και επομενως ως ειδωλολατρικη, την Περγαμείαν ομολογίαν.
Ἔτι τέ τό, φυσικόν εἶναι θέλημα διωθούμενοι, ἤ ὑποστατικόν αὐτό, ἤ παρά φύσιν λέξουσιν. Ἀλλ᾿ εἰ μέν ὑποστατικόν αὐτό φήσουσιν, ἑτερόβουλος οὕτω γε ἔσται ὁ Υἱός τῷ Πατρί. Μόνης γάρ ὑποστάσεως χαρκτηριστικόν τό ὑποστατικόν. Εἰ δέ παρά φύσιν, τήν ἔκπτωσιν τῶν αὐτοῦ δογματίζουσιν οὐσιῶν, εἴπερ φθαρτικά τῶν κατά φύσιν τά παρά φύσιν. Ἡδέως δ᾿ ἄν αὐτούς καί τοῦτο ἐροίμην, ὅτι ὁ τῶν ὅλων Θεός καί Πατήρ, καθ᾿ ὅ Πατήρ θέλει, ἤ καθ᾿ ὅ Θεός; Ἀλλ᾿ εἰ μέν καθ᾿ ὅ ὁ Πατήρ, ἄλλο αὐτοῦ ἔσται παρά τό τοῦ Υἱοῦ θέλημα· οὐ γάρ Πατήρ ὁ Υἱός· εἰ δέ καθ᾿ ὅ Θεός· Θεός δέ Υἱός, Θεός καί τό Πνεῦμα τό ἅγιον· ἄρα φύσεως εἶναι τό θέλημα δώσουσιν, ἤγουν φυσικόν. PG 91, 313 CD
Σχόλιο ποὺ λάβαμε καὶ ἀναρτήσαμε:
"Για τις αιρετικές θέσεις του Περγάμου Ζηζιούλα, θα γίνει θέμα?
Η ομολογία του Ζηζιούλα στον Περγαμείως δοκούμενο Θεό Πατέρα, υποστατικό θελητή της υπάρξεως του ιδίου του Θεού και της θείας ουσίας και της τριαδικής ετερότητος, συνιστά την πίστη και των υπολοίπων της συνάξεως;
[…ότι η ύπαρξη της ουσίας του Θεού, αλλά και της ουσίας του Πατρός του ιδίου, από την οποία πηγάζει ο Υιός και αυτή ακόμα θέλεται υπό του Πατρός και γι' αυτό υπάρχει. Δεν είναι αναγκαστική η ύπαρξη της ουσίας. «Ο Πατήρ της ιδίας αυτού υποστάσεως εστι θελητής»]. Σημειώσεις Δογματικής Μητρ. Περγ. Ιω. Ζηζιούλα.
Γιατί ο άγιος Μάξιμος ο Ομολογητής και ο αγιος Ιωαννης ο Δαμασκηνος , θεολογούν από κοινού, ως π ολ ύ θ ε ο ν και επομενως ως ειδωλολατρικη, την Περγαμείαν ομολογίαν.
Ἔτι τέ τό, φυσικόν εἶναι θέλημα διωθούμενοι, ἤ ὑποστατικόν αὐτό, ἤ παρά φύσιν λέξουσιν. Ἀλλ᾿ εἰ μέν ὑποστατικόν αὐτό φήσουσιν, ἑτερόβουλος οὕτω γε ἔσται ὁ Υἱός τῷ Πατρί. Μόνης γάρ ὑποστάσεως χαρκτηριστικόν τό ὑποστατικόν. Εἰ δέ παρά φύσιν, τήν ἔκπτωσιν τῶν αὐτοῦ δογματίζουσιν οὐσιῶν, εἴπερ φθαρτικά τῶν κατά φύσιν τά παρά φύσιν. Ἡδέως δ᾿ ἄν αὐτούς καί τοῦτο ἐροίμην, ὅτι ὁ τῶν ὅλων Θεός καί Πατήρ, καθ᾿ ὅ Πατήρ θέλει, ἤ καθ᾿ ὅ Θεός; Ἀλλ᾿ εἰ μέν καθ᾿ ὅ ὁ Πατήρ, ἄλλο αὐτοῦ ἔσται παρά τό τοῦ Υἱοῦ θέλημα· οὐ γάρ Πατήρ ὁ Υἱός· εἰ δέ καθ᾿ ὅ Θεός· Θεός δέ Υἱός, Θεός καί τό Πνεῦμα τό ἅγιον· ἄρα φύσεως εἶναι τό θέλημα δώσουσιν, ἤγουν φυσικόν. PG 91, 313 CD