Πέμπτη 23 Απριλίου 2015

Μήνυμα αφύπνισης ως προς τα ΣΚΟΠΙΑ έστειλε ο Θεσ/νίκης Ανθιμος. Για τον Οικουμενισμό όμως;




Μήνυμα φύπνισης γιὰ τὴν ἀντιμετώπιση τν προκλήσεων ἀπὸ τὰ Σκόπια (ὡς νὰ εἶναι κάποιος ἀξιωματοῦχος τοῦ Ὑπουργείου Ἐξωτερικῶν), γνωρίζει νὰ στέλνει ὁ Θεσσαλονίκης νθιμος.
Πότε, ὅμως, θὰ θελήσει νὰ λειτουργήσει καὶ ὡς Ἱεράρχης; Πότε δηλαδή, θὰ στείλει κάποιο μήνυμα ἀφύπνισης στὸν Οἰκουμενικὸ Πατριάρχη γιὰ τὶς αἱρετικές του προκλήσεις; Ἀσφαλῶς ΠΟΤΕ, γιατὶ εἶναι σημαίνoν μέλος τῆς Νέας Ἐκκλησίας τοῦ Οἰκουμενισμοῦ (πάλι προχθὲς ἦταν παρὼν στὶς ἐκδηλώσεις ὑπὲρ τοῦ Πατριάρχη).
Μήπως, ὅμως, ἡ θλιβερή του δράση, ξυπνήσει τοὺς ἀντι-Οἰκουμενιστές, ποὺ κοινωνοῦν μαζί του;

Πηγή: Agioritikovima




Μήνυμα αφύπνισης για να αντιμετωπίσουν τα ΣΚΟΠΙΑ έστειλε ο Θεσσαλονίκης Ανθιμος από τον Ι. Ν. Αγίου Γεωργίου Επανωμής

του Γιώργου Νταλιάρη

Την αφύπνιση των Ελλήνων για να αντιμετωπίσουν τις προκλήσεις από τις γειτονικές χώρες και ειδικά από τα Σκόπια και την Τουρκία έστειλε σήμερα το πρωί από τον πανηγυρίζοντα

ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΑΠΟΚΑΛΟΥΜΕ ΑΓΙΟΥΣ ΤΟΥΣ ΘΑΝΑΤΩΘΕΝΤΑΣ ΑΠΟ ΕΙΔΩΛΟΛΑΤΡΕΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ "ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ"; (Είτε αυτοί είναι Οικουμενιστές -Εθνομάρτυς Χρυσόστομος Σμύρνης- είτε Κόπτες, είτε Παπικοί, είτε Προτεστάντες;


ΜΑΡΤΥΡΙΟ, ΜΑΡΤΥΡΕΣ ΚΑΙ ΑΓΙΟΤΗΤΑ

Τοῦ θεολόγου κ. Ἀνδρέα Κυριακοῦ

Ο αρχιμ. Δανιήλ Αεράκης σε άρθρο του θίγει το θέμα του μαρτυρίου των ετεροδόξων, αναφερόμενος στο ότι στις 15 Φεβρουαρίου 21 Κόπτες σφαγιάστηκαν ανηλεώς από τους μωαμεθανούς στη Λιβύη και προηγουμένως άλλοι 45, προφανώς μονοφυσίτες ή νεστοριανοί, στο Ιράκ. Σίγουρα το θέμα είναι εξόχως ενδιαφέρον και τα βάσανα και οι εν ψυχρώ εκτελέσεις των ανθρώπων αυτών, μιλώ για τους ετερόδοξους χριστιανούς της Μ. Ανατολής κι όχι μόνο, είναι γεγονότα φρικιαστικά, που στεναχωρούν και γεμίζουν με αποτροπιασμό καθε άνθρωπο. Όλοι οι άνθρωποι, άνεξάρτητα από την πίστη τους, έχουν αδιακρίτως το δικαίωμα της ζωής και κανένας δεν μπορεί να τους την αφαιρεί. Οι αιμοδιψείς αυτοί δολοφόνοι του «Προφήτη» μόνο από αρρωστημένα μυαλά μπορουν να δικαιώνονται.
Όμως ο Πανοσιολογιώτατος με σπουδή και χωρίς καμμιά επιφυλαξη προχώρησε ένα βήμα παραπέρα: στην αγιοποίηση αυτών των ανθρώπων. Μάλιστα δεν διστάζει να μας πει ότι το χωρίο «ούτοι πάντες μαρτυρηθέντες δια της πίστεως» (Εβρ. ια΄39) ταιριάζει απολύτως στην περίπτωση τους. Με όλο το σέβας, δεν θα συμφωνήσω με τον π. Δανιήλ. Κι εξηγώ πού εστιάζεται η διαφωνία μου.
Οι άνθρωποι αυτοί, οι Κόπτες (δηλαδή Αιγύπτιοι μονοφυσίτες), έχουν φύγει από την Εκκλησία από  το 451 μ.Χ.. Δέχεται ο Πανοσιολογιώτατος ότι υπάρχουν εκτός Εκκλησίας Άγιοι μαρτυρες; Αν η απάντησή του είναι θετική πρέπει να σπεύσει να αγιοποιήσει όλους τους ανά τους αιώνας

Eγκώμιον εις τoν Άγιον Γεώργιον



Τοῦ ἐν Ἁγίοις ἡμῶν πατρὸς ἡμῶν Ἀνδρέου Κρήτης τοῦ Ἱεροσολυμίτου


(μεταφρασθὲν εἰς κοινὴν διάλεκτον ὑπὸ Νικοδήμου Ἁγιορείτου)


Εὐλόγησον Πάτερ.
Πάντοτε μέν, καὶ πάντων τῶν ἄλλων ἁγίων μαρτύρων αἱ ἑορταὶ εἶναι λαμπραὶ καὶ ἐπίσημαι λαμπροτέρα ὅμως καὶ ἐπισημοτέρα εἶναι ἡ σήμερον ἑορταζομένη ἑορτή, Γεωργίου τοῦ ἐνδόξου μεγαλομάρτυρος, διότι ἡ τούτου παροῦσα πανήγυρις, ὄχι μόνον φέρει εἰς τὸν ἑαυτόν της τὴν μίμησιν τοῦ πάθους τοῦ Κυρίου, καὶ στολίζεται μὲ τοὺς ἀθλητικοὺς ἀγῶνας τοῦ μάρτυρος, καὶ λαμπρύνεται μὲ τῆς Ἀνοίξεως τὰ κάλλη καὶ χάριτας...
Ὅθεν ἐπειδὴ τὸ σκότος τῆς εἰδωλολατρίας τῷ τότε καιρῷ ἐχύθη, εἰς ὅλην τὴν οἰκουμένην, …τότε ἐφάνη ὡσὰν ἕνας ἡμεροφανὴς ἀστέρας, λαμπρύνων φαιδρῶς τὴν εὐσέβειαν, ὁ λαμπρὸς καὶ περιβόητος μάρτυς Γεώργιος, τὸ γλυκὺ καὶ πρᾶγμα καὶ ὄνομα. Γεώργιος, ὁ δείξας σύμφωνον τὸ ἔργον μὲ τὸ ὄνομα, καὶ

Για τον ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟ, για τους ΕΣΧΑΤΟΥΣ χρόνους, για τον ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟ, π. ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΥ


Συλλογή ναφορν
 το γέροντος θανασίου Μυτιληναίου
 γιά τούς σχατους χρόνους.

 Πρόλογος

Γέροντας θανάσιος Μυτιληναος μς φησε μία μεγάλη πνευματική κληρονομιά. Μς παρέδωσε ναν τεράστιο ριθμό κατηχητικν μιλιν, κατανεμημένων σέ διαφορετικές θεματικές σειρές.
 κούσαμε και συλλέξαμε πό μεγάλο ριθμό μιλιν, κατά τήν κρίση μας, νδεικτικές ναφορές το πατρός θανασίου, πού μς καναν διαίτερη ντύπωση καί πού φοροσαν τά σημεία τν σχατων χρόνων.
Εθε γιος Τριαδικός Θεός δι΄ εχν το μακαριστο Γέροντά μας π. θανασίου Μυτιληναίου νά ελογήσει· πνευματική καρποφορία μας στίς ψυχές λων μας.  
Π.Γ.
                         
«πολύτως πιστεύω, τι χομε δη μπε στό προοίμιο, ν χι στό κύριο θέμα τς ποχς το ντιχρίστου, στό προοίμιο τν σχάτων».
(Σειράχ, μιλία 279η, 1-5-2001)
«πάρχει μία ασθηση τς κκλησιαστικς συνείδησης, τι ντίχριστος δέν θά ργήσει νά ρθει, πειδή ζομε σχάτους καιρούς. Θά σς θυμίσω, γιά νά δετε τήν κκλησιαστική συνείδηση, τό πολυτίκο το γίου Νεκταρίου, πού κε λέγει τι: «φάνη ες τούς σχάτους καιρούς», ν δέν χομε λλα πολυτίκια, ψάξτε λα τά πολυτίκια τν γίων λων τν αώνων, δέ θά δετε πουθενά νά πάρχει ατός χαρακτηρισμός, «σχατοι καιροί».
(Πράξεις, μιλία 120ή) 
«γώ πιστεύω, πολύτως πιστεύω, τι χομε δη μπε στό προοίμιο, ν χι στό κύριο θέμα τς ποχς το ντιχρίστου, στό προοίμιο τν σχάτων, τό πιστεύω. Θά δομε χειρότερα πό κενα πού ζομε, χομε χι μακρύ μέλλον, νά δομε … τά χειρότερα … [ μιλία γινε στίς 1-5-2001]».
(Σειράχ, μιλία 279η)
«Κάποτε, ταν μουν μικρός, εχα μία πορία ποία μέ βασάνιζε. ταν ξς: κουσα γιά τόν ντίχριστο, κουγα γιά τό τέλος το κόσμου, γιά τή Δευτέρα Παρουσία, κουγα πό τούς πλούς νθρώπους τι ντίχριστος θά σφραγίσει τούς δικούς του νθρώπους καί σοι χουν τή σφραγίδα το ντιχρίστου δέν θά μπον στή Βασιλεία το Θεο. λα ατά τά κουγα καί μο δημιουργοσαν τήν ξς πορία: Μά καλά, τόσο χαζοί θά εναι ο Χριστιανοί, νά παραδοθον στόν ντίχριστο;
λλά μως, γαπητοί μου, ταν μεγάλωσα, κατάλαβα τι