Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου 2016

Φταίμε και γιά άλλα πολλά, αλλά και επειδή ανεχόμαστε ακόμα Επισκόπους σαν τον Ιερώνυμο, τον Αμβρόσιο, τον Χρυσόστομο Σαββάτο!

Φταίει και η Εκκλησία
για τα αίσχη του Φίλη!

Δημήτρης Ριζούλης


Αποτέλεσμα εικόνας για ΦΙΛΗΣ ΘΕΟΛΟΓΟΙ ΚΑΙΡΟΥ


   Η σύγκρουση του Αρχιεπισκόπου Ιερωνύμου με τον Νίκο Φίλη για τα Θρησκευτικά πήρε διαστάσεις και άνοιξε πληγές που δύσκολα κλείνουν. Ο υπουργός Παιδείας θεωρείται πλέον αναξιόπιστος συνομιλητής της Αρχιεπισκοπής, σύμφωνα με τους στενούς συνεργάτες του κ. Ιερωνύμου. Η κορύφωση της κόντρας τους σήμανε και το τέλος των καλών διπλωματικών σχέσεων που είχαν αναπτυχθεί.
  Επί της ουσίας, ήταν το τέλος των ψευδαισθήσεων. Στην Αρχιεπισκοπή κακώς δεν ήταν υποψιασμένοι από τον βίο και την πολιτεία του κ. Φίλη.
   Τα Θρησκευτικά πάντως είναι η κορυφή του παγόβουνου, αφού στο παρασκήνιο υπάρχουν ακόμα πολλές τριβές στις σχέσεις

Για τους "Αγίους" του Βατικανού, τι έχει να πει ο Βαρθολομαίος και η παρέα του;

ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΟ

ΤΗΣ ΨΕΥΔΟΑΓΙΑΣ ΤΟΥ ΒΑΤΙΚΑΝΟΥ

ΜΗΤΕΡΑΣ ΤΕΡΕΖΑΣ


λήψη (2).jpg

 εφημ. Ι. Ν. Αγίας Παρασκευής Νέας Καλλιπόλεως Πειραιώς

Ἐν Πειραιεῖ 30-9-2016 
  
Ἡ Μητέρα Τερέζα συμπροσευχήθηκε μέ Βουδδιστές μέσα σέ Βουδδιστικό Ναό στό ἄγαλμα τοῦ Βούδδα


Η ρθόδοξος Ἐκκλησία κρατᾶ τά αὐθεντικά στοιχεῖα ἀνακηρύξεως τῶν Ἁγίων της. Πιστεύει στό δόγμα τῶν ἀκτίστων ἐνεργειῶν τοῦ Ἁγίου Τριαδικοῦ Θεοῦ καί στήν ἄκτιστη Χάρη τοῦ Ἁγίου Πνεύματος, τό Ὁποῖο, ὡς Θεός, ἀναδεικνύει τούς Ἁγίους.
Στήν Ὀρθοδοξία τηροῦνται ὁρισμένες ἁγιολογικές προϋποθέσεις καί κριτήρια, μέ τίς ὁποῖες ἡ Ἐκκλησία, ὡς Σῶμα Χριστοῦ, προχωρᾶ στήν ἁγιοκατάταξη, ὅπως εἶναι: α) ἡ πράξη ἀνακήρυξης ἀπό τήν τοπική κοινωνία, ἡ ὁποία ὁμολογεῖ ὡς σῶμα ὅτι ὁ

Απίστευτο: Οι γιατροί θα έκλειναν τη μηχανική υποστήριξη αλλά αυτή... κούνησε το δάχτυλό της

Την είχαν ξεγράψει αλλά εκείνη πάλεψε με νύχια και με δόντια να κρατηθεί στη ζωή

Απίστευτο: Οι γιατροί θα έκλειναν τη μηχανική υποστήριξη αλλά αυτή... κούνησε το δάχτυλό της

    Ως «πραγματικό θαύμα» χαρακτηρίζεται από πολλούς χρήστες του Ίντερνετ η περίπτωση μιας 22χρονης φοιτήτριας, η οποία κατάφερε να σώσει τον εαυτό της... κουνώντας το δάχτυλό της ενώ οι γιατροί ετοιμάζοντας να κλείσουν την μηχανική υποστήριξη, πιστεύοντας ότι δεν είχε καμία ελπίδα να συνέλθει από το κώμα.
     Η Βρετανίδα Sam Hemming υπέστη πολύ σοβαρό τραυματισμό

Ο Υπουργός Παιδείας κ. Φίλης και τα α-θρησκευτικά

 Του Γιώργου Θεοχάρη

Ο Υπουργός Παιδείας κ. Φίλης και τα α-θρησκευτικάΕνώ μαίνεται ακόμη η φωτιά που έχει ανάψει στις σχέσεις και για τα θρησκευτικά, ο  ξανακτύπησε στη Βουλή, ρίχνοντας και άλλο λάδι σε αυτήν.
Στην ομιλία του επάνω στο θέμα δήλωσε με έμφαση, για να δικαιολογήσει τα νέα προγράμματα για τα :

«Το σχολείο είναι κοσμικό και ανεξίθρησκο».

Ναι, αγαπητέ μας κύριε Υπουργέ, το σχολείο είναι ανεξίθρησκο, όχι όμως άθρησκο.


Δεν υπάρχει άθρησκο σχολείο στην Ευρώπη, παρά μόνο στη

Ο οικουμενισμός – τα ακάθαρτα Πνεύματα και η Σύνοδος της Κρήτης (π. Αναστάσιου Γκοτσόπουλου)

   Στὸ ἐρώτημά σας, πάτερ, "Πῶς εἶναι δυνατόν μία Σύνοδος νά ἀποδέχεται τόν Οἰκουμενισμό καί νά τόν ἐπαινεῖ;", θὰ προσθέταμε:
Πῶς ἕνας ποιμένας -ὅπως ἐσεῖς- ποὺ μελετᾶτε, γνωρίζετε καὶ μᾶς διδάσκετε, νὰ μνημονεύετε ἕνα Ἐπίσκοπο καὶ μιὰ Σύνοδο ποὺ "ἀποδέχτηκαν" τὰ ἀποτελέσματα ἀκαθάρτων πνευμάτων, ποὺ ἀνήκουν στὸ Π.Σ.Ε. τῶν ἀκαθάρτων πνευμάτων;
Ἀπορία μας, ποὺ ἐπὶ χρόνια ἀφήνετε ἀναπάντητη!

prokathimenoi-3.jpg          
             
Πρωτοπρεσβύτερος,  Ἀναστάσιος Κ. Γκοτσόπουλος,
Ἐφημέριος Ἱ. Ν. Ἁγ. Νικολάου Πατρῶν
Ἁπλοϊκὸς ἀλλὰ καίριος προβληματισμός:
Μία Σύνοδος, ἀκόμα καὶ ἂν συνεκλήθη ὡς Ἁγία καὶ Μεγάλη καὶ Οἰκουμενικὴ καὶ ἀνεξάρτητα ἀπὸ τὸν ἀριθμὸ τῶν συμμετεχόντων ἐπισκόπωνἀξιολογεῖται τελεσίδικα ἀπό τήν Ἐκκλησία ὡς Σῶμα Χριστοῦ κυρίως σέ ἀναφορά μέ τίς ἀποφάσεις της. Τὸ ἴδιο δὲν μπορεῖ παρὰ νὰ ἰσχύσει καὶ γιὰ τὴν ὡς «Ἁγία καὶ Μεγάλη» καὶ Πανορθόδοξο συγκληθεῖσα Σύνοδο τῆς Κρήτης.
Ἀσφαλῶς, δέν εἴμαστε ἐμεῖς ἁρμόδιοι, οὔτε εἶναι τοῦ παρόντος ἡ ἀξιολόγηση τῆς Συνόδου.  Θέτουμε ὅμως ἕναν ἁπλοϊκὸ ἀλλὰ καίριο προβληματισμό:
Γιά πρώτη φορά σέ ἐπίσημο συνοδικό κείμενο τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίαςἀποτιμᾶται θετικά ἡ Οἰκουμενική Κίνηση, καὶ ἡ Σύνοδος ἐπιχαίρει καὶ ἐγκρίνει τὴ συμμετοχὴ τῶν Ὀρθοδόξων Τοπικῶν Ἐκκλησιῶν σὲ αὐτή!  Μὲ ἰδιαίτερα  θετικὰ λόγια ἡ Σύνοδος ἀναφέρεται στὸν ἐπίσημο φορέα τοῦ οἰκουμενισμοῦ, τό Παγκόσμιο Συμβούλιο τῶν Ἐκκλησιῶν (ΠΣΕ) [βλ. κείμενο «Σχέσεις τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας πρὸς τὸν λοιπὸ χριστιανικὸ κόσμο», κυρίως τίς  §§16-21]!
Ὅμως:
Ὁ πέραν πάσης ἀμφισβητήσεως πνευματοφόρος καί χαριτωμένος Γέροντας   π. Ἐφραίμ Κατουνακιώτης ἔχει ἀποκαλύψει ὅτι κατόπιν θερμῆς του προσευχῆς ὁ Θεός τοῦ φανέρωσε ὅτι «ὁ οἰκουμενισμός ἔχει πνεῦμα πονηρίας καί κυριαρχεῖται ἀπό ἀκάθαρτα πνεύματα»[1]!  «”Μία δυσωδία μὲ γεύση ξυνή, ἁλμυρή, πικρή… Νά! Αὐτὸ ἦταν τὸ ἀποτέλεσμα”, ἔλεγε μὲ ἀποτροποιασμό»[2]Τονίζουμε ἰδιαίτερα ὅτι ὁ Γέροντας δὲν εἶπε ὅτι εἶναι δική του ἐκτίμηση, ἀλλὰ ὅτι αὐτὸ τοῦ τὸ ἀποκάλυψε ὁ Θεὸς κατόπιν θερμῆς του προσευχῆς!
 Καί αὐτή ἡ προσωπική, χαρισματική ἀποκάλυψη ἔρχεται καί συμφωνεῖ ἀπολύτως μέ τήν πεποίθηση ὅλων τῶν συγχρόνων Ἁγίων τῆς Ἐκκλησίας μας (concensus patrum)  καί τῶν χαριτωμένων ἀπό τή Χάρη τοῦ Θεοῦ προσώπων σέ πανορθόδοξο ἐπίπεδο (Ἃγ. Ἰουστῖνος Πόποβιτς, Ἃγ. Παΐσιος, Ἃγ. Ἰω. Μαξίμοβιτς, Ἃγ. Πορφύριος, Ἃγ. Νεομάρτυρας Ἰλαρίων (Τροΰτσκυ), Ἃγ. Νικόλαος Ἀχρίδος (Βελιμίροβιτς), π. Φιλόθεος Ζερβάκος, π. Σωφρόνιος Ζαχάρωφ, π. Κλεόπα (Ἰλίε),            π. Ἰωσήφ Ἡσυχαστής κοκ), οἱ ὁποῖοι γιά τόν ἴδιο αὐτό λόγο ὄχι μόνο δέν ἀναπαύονται στήν Οἰκουμενική Κίνηση, ἀλλά τήν ἔχουν ἀπορρίψει ρητά καί κατηγορηματικά ὡς ἀντίθετη καί ξένη πρός τό Ὀρθόδοξο φρόνημα. 
Τό κρίσιμο λοιπόν ἐρώτημα εἶναι:
Ὅταν ἡ ζῶσα ἁγιοπνευματική ἐμπειρία τῆς Ἐκκλησίας, ὅπως αὐτή ἐκφράζεται αὐθεντικά ἀπό τούς συγχρόνους Ἁγίους καὶ χαριτωμένους ἀνθρώπους, ἀπορρίπτει τόν οἰκουμενισμό, πῶς εἶναι δυνατόν μία Σύνοδος νά τόν ἀποδέχεται καί νά τόν ἐπαινεῖ; Ποιά Ὀρθόδοξη, ἐκκλησιαστική, ἁγιοπνευματική ἐμπειρία ἐκφράζει αὐτή ἡ Σύνοδος; καί κατά συνέπεια:τελικά, τί Σύνοδος εἶναι αὐτή;
Ὅταν ὁ Θεὸς ἀποκαλύπτει κατὰ θαυμαστό, χαρισματικὸ καὶ ἁγιο-πνευματικὸ τρόπο ὅτι «ὁ οἰκουμενισμός ἔχει πνεῦμα πονηρίας καί  κυριαρχεῖται ἀπό ἀκάθαρτα πνεύματα» καὶ ἀναδύει «δυσωδία»πῶς εἶναι δυνατόν μία Σύνοδος νά τόν ἀποδέχεται καί νά τόν ἐπαινεῖ; 
Τελικά, ποίου πνεύματος εἶναι ἡ Σύνοδος αὐτή;  τοῦ Πνεύματος τῆς Ἀληθείας  ἢ   … ;
Ἡ Ἐκκλησία καλεῖται ὑπεύθυνα νά ἀποφανθεῖ!
π. Ἀναστάσιος Γκοτσόπουλος
Πρωτοπρεσβύτερος

[1] Μαρτυρία καθηγητοῦ Δημ. Τσελεγγίδη, στό  “Ἁγία καί Μεγάλη Σύνοδος τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας”. Μία Σύνοδος μέ ἔλλειμμα συνοδικότητας καί Ὀρθόδοξης αὐτοσυνειδησίας», ἔκδ. «Συνάξεως Ὀρθοδόξων Ρωμηῶν “Φώτης Κόντογλου”», Τρίκαλα, Μάρτιος 2016, βλ. καὶ Γέροντας Ἐφραὶμ Κατουνακιώτης, ἔκδ. Ι. Ἡσυχαστηρίου «Ἅγιος Ἐφραίμ», Κατουνάκια Ἁγ. Ὂρους, 2000, σ. 144.
[2] Γέροντας Ἐφραὶμ Κατουνακιώτης, ἔκδ. Ἱ. Ἡσυχαστηρίου ‘Ἅγιος Ἐφραίμ», Κατουνάκια Ἁγ. Ὂρους, 2000, σ. 144. Ὁ Γέροντας Ἐφραὶμ ὁ Κατουνακιώτης «συχνὰ ἔλεγε ὅτι ὁρισμένες βαριὲς ἁμαρτίες τὶς αἰσθανόταν σὰν δυσωδία»! ὅπ.π.    

 Εορτή του Αγίου Ιερομάρτυρος Γρηγορίου του Επισκόπου Μεγάλης Αρμενίας

Τη μνήμη του τιμά σήμερα, , η  μας.
Ο Άγιος Γρηγόριος ήταν γιος του Ανάκ, που ήταν συγγενής του βασιλιά της Μεγάλης Αρμενίας, Κουσαρώ (290 μ.Χ.). Ο Ανάκ, λοιπόν, σε συνεργασία με το βασιλιά των Περσών Αρτασείρα, σκότωσε τον Κουσαρώ.
Αλλά οι σατράπες της Αρμενίας εκδικήθηκαν το φόνο του, σκοτώνοντας τον Ανάκ και όλη του την οικογένεια. Διασώθηκαν μόνο δύο παιδιά του, που ένας ήταν ο Γρηγόριος.
Στην Καισαρεία συνέβη να συναντηθούν ο γιος του φονιά Ανάκ, Γρηγόριος, και ο γιος του θύματος Τηριδάτης. Τότε ο Γρηγόριος σπούδαζε με ζήλο τα Ιερά γράμματα, (στην Καισαρεία της Καππαδοκίας από τον εκεί αρχιεπίσκοπο Λεόντιο), που μεταξύ άλλων λένε: «τελείων δέ εστίν η στερεά τροφή, τών διά τήν έξιν τά αισθητήρια γεγυμνασμένα εχόντων πρός διάκρισιν καλού τε καί κακού» (Εβραίους, ε' 14.1).
Δηλαδή, η στερεά και υψηλότερη πνευματική τροφή είναι για τους τέλειους χριστιανούς, που από την άσκηση έχουν τα πνευματικά αισθητήρια γυμνασμένα στο να διακρίνουν εύκολα μεταξύ του καλού και κακού. Γυμνασμένος, λοιπόν, και ο Γρηγόριος στη διάκριση, όχι μόνο δεν αποστράφηκε τον Τηριδάτη, αλλά τον πλησίασε με αγάπη, αποδοκίμασε την πράξη του πατέρα του και τον βοήθησε σε κάποια ασθένεια του.
Όταν αργότερα ο Τηριδάτης έγινε βασιλιάς Αρμενίας, βασάνισε φρικτά τον Γρηγόριο (που τότε ήταν επίσκοπος Αρμενίας). Διέταξε μάλιστα, να τον ρίξουν σε λάκκο με φίδια και άλλα ερπετά. Ο Γρηγόριος όχι μόνο δεν έπαθε τίποτα αλλά επέζησε για 15 χρόνια τρεφόμενος με το ψωμί που του πήγαινε κρυφά μια χήρα. Ο Θεός, όμως, επέτρεψε να γίνει ο Τηριδάτης σχιζοφρενής. Αλλά δια των προσευχών του Γρηγορίου θεραπεύθηκε, μετανόησε και βαπτίσθηκε χριστιανός με όλο του το έθνος.


Απολυτίκιο:
Ήχος γ'. Θείας πίστεως.
Θείας πίστεως, τη γεωργία, ενεούργησας, βροτών καρδίας, κατασπείρας την του Λόγου επίγνωσιν, και λαμπρυνθείς μαρτυρίου τοις στίγμασιν, ιεραρχία Γρηγόριε έφανας. Πάτερ όσιε, Χριστόν τον Θεόν ικέτευε, δωρήσασθαι ημίν το μέγα έλεος.


Οι θεολόγοι καλούνται να συνεργήσουν στον ΠΡΟΣΗΛΥΤΙΣΜΟ των παιδιών στις άλλες θρησκείες: «Νά αμφισβητούν τό κύρος καί τήν αλήθεια» της Ορθοδοξίας «εἰς τήν ὁποίαν ἀνήκουν»!

 «Τό μάθημα τῶν Θρησκευτικῶν καί ἡ συνδρομή λόγων ἐξαιρέσεως τῶν ὅσων συντάσσουν καί προτείνουν τή νέα ὕλη τοῦ μαθήματος, λόγῳ προσηλυτισμοῦ καί ἐμφανοῦς συμμετοχής σέ αἱρετικές ἤ παραθρησκευτικές ὀργανώσεις»


HmerThrisk2016 14

Γράφει ο κ. Γεώργιος Κρῖππας, Διδάκτωρ Πολιτικῶν Ἐπιστημῶν – Συνταγματολόγος, Νομικός Σύμβουλος τῆς ΠΕΘ.

ΣΥΝΟΨΗ ΕΙΣΗΓΗΣΗΣ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΣΤΙΑΣ ΠΑΤΕΡΙΚΩΝ ΜΕΛΕΤΩΝ - 23 Σεπτεμβρίου 2016, Δημαρχεῖο Ἀμαρουσίου
«Προβληματική τοῦ νέου προγράμματος τῶν Θρησκευτικῶν. Μία νεοφανής πρακτική μέσα στήν ἑλληνορθόδοξη παράδοσή μας».

Βάσει τοῦ νόμου (Νόμος 1363/38 ὡς ἐτροποποιήθη μεταγενεστέρως) ὁ προσηλυτισμός ἀπαγορεύεται καί τιμωρεῖται ποινικῶς. Ἐπίσης ἀπαγορεύεται καί ἀπό τό ἄρθρον 13 παρ. 1 τοῦ Συντάγματος.
Αὐτό σημαίνει, ὅτι ἡ διάταξη τοῦ νόμου πού τιμωρεῖ τόν προσηλυτισμό δέν ἐπιτρέπεται, νά καταργηθεῖ. Προσηλυτισμός σημαίνει ἄμεση ἤ ἔμμεση προσπάθεια ἤ προσέγγιση κάποιου πρός τόν σκοπό, ὅπως πεισθεῖ, νά μεταβάλει θρησκεία διά χρησιμοποιήσεως ὁποιασδήποτε μεθόδου π.χ. διά ὑποσχέσεων, ἀμοιβῶν, προσφορῶν, παραπλανήσεως, ἐξαπατήσεως κ.λ.π. ἤ καί μέ ὁποιονδήποτε ἄλλο τρόπο ἔστω καί ἄν δέν ἀναφέρεται ρητῶς εἰς τόν νόμο.

Ἡ ἑλληνική διάταξη περί προσηλυτισμοῦ ἔχει ἀναγνωρισθεῖ καί ἀπό τό Εὐρωπαϊκό Δικαστήριο Ἀνθρωπίνων Δικαιωμάτων, τό ὁποῖο καί ἔχει ἐπικυρώσει καί τρεῖς καταδίκες ἐπί προσηλυτισμῷ ἐπιβληθεῖσες ὑπό ἑλληνικῶν δικαστηρίων.
Ἐρχόμεθα τώρα σέ ἕνα εἰδικό πεδίο τοῦ προσηλυτισμοῦ ἐσχάτως εἰσαγόμενο εἰς τήν ἐκπαίδευση. Ὡς γνωστόν τό Ὑπ. Παιδείας εἰσάγει εἰς τά σχολεῖα ἕνα μάθημα «πολυθρησκευτικό», διά τοῦ ὁποίου οἱ μαθητές ὠθοῦνται εἰς τό νά διδάσκονται ὄχι τήν ἰδικήν τους θρησκεία ἀλλά καί πολλές ἄλλες θρησκεῖες. Ἀποτελεῖ αὐτό ἄσκηση

Πέμπτη 29 Σεπτεμβρίου 2016

ΑΠΟΣΤΟΜΩΤΙΚΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΤΙΣ ΠΛΑΝΕΣ ΤΟΥ!

Αποτέλεσμα εικόνας για ΜπέγζοςΖητάει και τα ρέστα ο Μπέγζος για τα Θρησκευτικά -Προκλητικός για Αρχιεπίσκοπο & Άγιο Όρος  

 
Εδώ το σαθρό άρθρο του Μπέγζου του δήθεν ψευτό"επιστήμονα" στο Βήμα Ορθοδοξίας


Και οι αποστομωτικές απαντήσεις στις επικίνδυνες πλάνες του, που τις αποδομούν και τις εξαφανίζουν!
Η Εκκλησία λοιπόν ήταν πάντα ενήμερη....
Δεν ρωτήθηκε, δεν συμμετείχε σε κανέναν διάλογο και δεν ακούσθηκε πουθενά ο λόγος της....
Απλά ήταν ενήμερη..... από τα ΜΜΕ.
Όμως επισήμως από το Υπουργείο τώρα με τον Φίλη ενημερώθηκε... με τον τρόπο που ξέρουμε... και αντέδρασε.

Επίσης ο συγκεκριμένος είναι πολύ πονηρός και με επιτήδιο τρόπο προσπαθεί να αλλάξει τις αλήθειες εις βάρος της Ορθόδοξης Χριστιανικής πίστεως. Αποδείξεις περί των απατών του εγκάθετου Μπέγζου που αρέσκεται στον μονόλογο γιατί δεν αντέχει στον διάλογο με την Εκκλησία και τους εκκλησιαστικούς φορείς :

Είχαν συμφωνηθεί μεταξύ τους όμως πολύ διαφορετικά όπως:

1) Να είναι "περισσότερη η ύλη στην Ορθόδοξη Χριστιανική πίστη". Τελικώς ούτε περισσότερη είναι και

2) ούτε θυμίζει το περιεχόμενο των νέων 'θρησκευτικών" της ΚΑΘΟΛΟΥ την Ορθόδοξη Χριστιανική πίστη, όπως γίνεται στα θρησκευτικά των άλλων θρησκευομένων (μουσουλμανισμό, βουδισμό, εβραϊσμό κ.α.) που διδάδκονται στην Ελλάδα και στους Ελληνες.

3) Δεν υπάρχει στα βιβλία ο Ορθόδοξος χαρακτήρας, μιάς και μιλάμε ακριβώς γιά βιβλία πανθρησκειας χωρίς αναφορές στα βασικά σημεία του Ορθόδοξου Χριστιανικού δόγματος και διδασκαλίας.

4) Μιλάει ο αρχιψεύτης πανάθλιος γιά ψευδή "προσυλητισμό" α) τόσες χιλιάδες χρόνια που διδάσκονταν τώρα τους φάνηκαν γιά προσυλητισμό;! β) επίτηδες ο εγκάθετος ψεύτης δεν μιλάει και δεν απαντάει γιατί όλες οι άλλες θρησκείες και ομολογίες και θρησκευόμενοι στην Ελλάδα δεν διδάσκονται καθόλου την θρησκειολογία αλλά ΜΟΝΟ

Η «αδελφή εκκλησία» και ο άγιος Δαμασκηνός ο Στουδίτης



     Σχόλιο: Μᾶς ἐστάλη ἀπὸ τὸν κ. Φώτη Μιχαήλ ἄρθρο μὲ τίτλο «Η “αδελφή εκκλησία” και ο άγιος Δαμασκηνός ο Στουδίτης». Τὸ δημοσιεύουμε στὴ συνέχεια, προτάσσουμε ὅμως κάποια σχόλια, ποὺ ἀπὸ καιρὸ ἔπρεπε νὰ εἴχαμε διατυπώσει.
    Λυπούμαστε γιατί καὶ ὁ ἀγωνιστής ἰατρὸς δίνει τὴν ἐντύπωση ὅτι ἔχει ἐγκλωβιστεῖ στὴν ἀντιπατερικὴ τακτικὴ τῶν λεγομένων «ἀντι-Οἰκουμενιστῶν» καὶ συνεχίζει καὶ μετὰ τὴν Κολυμπάριο Σύνοδο νὰ τοὺς ἀκολουθεῖ στὸν ἀκίνδυνο γιὰ τοὺς Οἰκουμενιστὲς χαρτοπόλεμο.
Γράφει: «Αγωνιζόμαστε με φιλότιμο εκεί, όπου έταξε τον καθένα μας ο καλός μας Θεός».
  Ἀλλὰ ἂν ἔχουμε θεῖο «φιλότιμο», πρέπει «εκεί, όπου έταξε τον καθένα μας ο καλός μας Θεός» νὰ ἀπομακρυνόμαστε ἀπὸ τοὺς αἱρετικοὺς Οἰκουμενιστές: «Ἐξέλθετε ἐκ μέσου αὐτῶν…» εἶναι ἡ Ἐντολή Του, κι ὄχι νὰ διαπιστώνουμε καθημερινῶς τὴν πληθώρα τῶν κακόδοξων ἐνεργειῶν τους, νὰ τὶς καταγγέλλουμε, ἀλλὰ ταυτόχρονα νὰ παραμένουμε σὲ κοινωνία μαζί τους, νὰ λαβαίνουμε εὐλογίες ἀπ’ αὐτούς, νὰ κοινωνοῦμε ἀπὸ τὰ χέρια τους, νὰ παρασύρουμε κι ἄλλους στὸ νὰ λαβαίνουν ἀντὶ εὐλογίας μολυσμό.
Γράφει ἀλλοῦ ὁ ἀγαπητὸς ἰατρός, ἀναφερόμενος στὶς κατὰ καὶ μετὰ τὴν Σύνοδο τῆς Κρήτης ἐνέργειες τῶν Οἰκουμενιστῶν,
ὅτι αὐτὲς «ξύπνησαν τις μισοναρκωμένες συνειδήσεις των Πιστών... Το πλήρωμα της Εκκλησίας δεν πείθεται από “θεολογικές ορθότητες” ούτε από αγαπολογίες δυτικής κοπής».
  Θὰ τοῦ θυμίσουμε, ὅμως, ὅτι πολλαπλάσιο πλήρωμα τῆς Ἐκκλησίας ξεσηκώθηκε κατὰ τῆς ἐλεύσεως τοῦ Πάπα στὴν Ἀθήνα, ἕνα σαφῶς μικρότερης σημασίας γεγονός, ἀπ’ ὅ,τι ἦσαν τὰ μέχρι τὴν Σύνοδο τῆς Κρήτης ἐπακολουθήσαντα γεγονότα καί, βεβαίως, ἡ ἴδια ἡ ληστρικὴ Σύνοδος. Τότε λοιπόν, οἱ ἀντι-Οἰκουμενιστὲς Ποιμένες ἀγωνίστηκαν θεοφιλῶς, ἀλλὰ στὴ συνέχεια, καὶ ἐνῶ τὰ γεγονότα ἔδειχναν ποῦ τὸ πᾶνε οἱ Οἰκουμενιστές, δὲν ἀκολούθησαν τὴν διδασκαλία τῶν Ἁγίων καὶ δὲν ἀνταποκρίθηκαν στὶς προσδοκίες τοῦ πληρώματος τῆς Ἐκκλησίας μας, γιατὶ δὲν ἀπομακρύνθηκαν ἀπὸ τοὺς αἱρετικούς, ἂν καὶ αὐτὸ ἀρχικὰ οἱ ἴδιοι δήλωναν ἐμφαντικά! Ἐνῶ δηλαδὴ τότε παρακινοῦσαν γιὰ τὴν διακοπὴ τοῦ Μνημοσύνου τῶν Οἰκουμενιστῶν,  ὅπως διδάσκει ἡ Ὀρθόδοξη Παράδοσή μας, αὐτοὶ παρέμειναν σὲ κοινωνία μαζί τους!
   Καὶ τὸ κρίσιμο καὶ ἀγωνιῶδες ἐρώτημα εἶναι: ἂν οἱ αἱρετικοί (ὅπως μᾶς διδάσκουν οἱ Ἅγιοί μας) σχίζουν διὰ τῆς αἱρέσεως τὴν Ἐκκλησία, προκαλοῦν δηλαδὴ σχίσμα, ἀποσχίζονται ἀπὸ τὴν Ἀλήθεια τῆς Μίας Ἐκκλησίας, ἀναρωτήθηκε ὁ ἰατρός –καὶ κάθε ἄλλος καλοπροαίρετος πιστός– σὲ ποιό στρατόπεδο ἀνήκουν, ὅσοι κοινωνοῦν μὲ τοὺς καταφρονητὲς τῆς Ἀλήθειας Οἰκουμενιστές; Ποιοί εὑρίσκονται ἐν σχίσματι; Ὅσοι ἀκολουθοῦν τοὺς σιγονταροΟικουμενιστὲς Πατέρες –ἔστω κι ἂν μὲ λόγια ἀπορρίπτουν τὴν αἵρεση– ἢ ὅσοι ἀπομακρύνονται ἀπ’ αὐτούς;
  Ἀλλὰ αὐτὴ  ἡ «χαρτοπολεμικὴ» ἀγωγὴ  ποὺ δίδαξαν καὶ διδάσκουν οἱ «ἀντι-Οἰκουμενιστὲς» στὸν λαὸ τοῦ Θεοῦ, ἐπιτέλους (καλῶς ἢ κακῶς) δοκιμάστηκε. Καὶ ἀπέτυχε. Πραγματοποιήθηκε, δηλαδή, αὐτὸ ποὺ οἱ Ἅγιοι καὶ συγκεκριμένα ὁ Μ. Ἀθανάσιος ἐπεσήμαινε, προειδοποιώντας τοὺς πιστοὺς κάθε ἐποχῆς, προειδοποίηση ποὺ οἱ «ἀντι-Οἰκουμενιστὲς» ἀσεβῶς ἀγνόησαν καὶ ἀγνοοῦν. Ἔγραψε ὁ Ἅγιος: Οἱ αἱρετικοὶ εἶναι δόλιοι καὶ προσπαθοῦν νὰ μᾶς καθησυχάσουν καὶ νὰ μᾶς παραπλανήσουν μὲ διαβεβαιώσεις ὀρθοδοξίας, ὥστε νὰ κερδίσουν χρόνο καὶ ἔτσι νὰ στερεώσουν τὴν αἵρεσή τους! Κι αὐτὸ ἀκριβῶς συνέβη μὲ τοὺς παναιρετικοὺς Οἰκουμενιστές· ὄχι μόνο δὲν πτοήθηκαν, ἀπὸ τὴν τακτικὴ τοῦ χαρτοπόλεμου, ἀλλ’ ἀπ’ αὐτὴ εὐνοήθηκαν, ἀφοῦ ὁ χαρτοπόλεμος διαμαρτυριῶν συνετέλεσε στὴν νάρκωση καὶ τὸ μολυσμὸ τῶν ὀρθοδόξων συνειδήσεων ἀπὸ τὸν συμφυρμὸ καὶ τὴν διατήρηση πνευματικῆς ἐξαρτήσεως ἀπὸ τοὺς κατὰ τόπους Οἰκουμενιστές!
   Μετὰ ἀπ’ αὐτά, πῶς θὰ συνεχίσουν οἱ καλοπροαίρετοι πιστοί, νὰ ἀκολουθοῦν τοὺς ἴδιους Ποιμένες, οἱ ὁποῖοι συνεχίζουν τὴν ἴδια κακόδοξη τακτική, ποὺ καθησυχάζει τὸν κόσμο, διδάσκοντας ὅτι δὲν χρειάζεται ἀπομάκρυνση ἀπὸ τοὺς αἱρετικούς, ἀλλὰ φτάνει νὰ ἀγωνίζεται κανεὶς χαρτοπολεμικά, γιὰ νὰ φέρει ἀποτελέσματα; Τώρα μάλιστα, ποὺ δὲν συνέβη ἕνα ἁπλὸ συμβᾶν, μιὰ ἀκόμα ἀσχήμια (ὅπως συνεχίζει νὰ ὀνομάζει, ὑποβαθμίζοντας τὶς αἱρετικὲς ἐνέργειες τῶν Οἰκουμενιστῶν ὁ Τελεβάντος), ἀλλὰ συνετελέστη προδοσία ἐπίσημη καὶ ἐν Συνόδῳ τῆς Πίστεως;
   Ἢ μήπως αὐτὸ ἐννοεῖ, ἀλλὰ διστάζει πρὸς τὸ παρὸν νὰ τὸ πεῖ, ὅταν γράφει: «Ἤ υπακούμε, ως οφείλουμε, στους Ιερούς Κανόνες και στους Αγίους Πατέρες μας και μιμούμαστε εν προκειμένω τον άγιο Μάρκο τον Ευγενικό ἤ γινόμαστε ένα με τους αιρετικούς και χάνουμε την ψυχή μας μια για πάντα».
  Παρακαλοῦμε τὸν κ. Φώτη Μιχαήλ καὶ ὅσους ἄλλους καλοπροαίρετους πιστοὺς νὰ ἐπανεξετάσουν τὴν στάση τους, καὶ νὰ ἀκολουθήσουν τὴν στάση τῶν Ἁγίων. Νὰ μὴ διστάσουν νὰ ποῦν τὰ πράγματα μὲ τὸ ὄνομά τους: Τί συνιστοῦν; Ἁπλὲς διαμαρτυρίες κατὰ τῶν αἱρετικῶν ἢ Διακοπὴ τοῦ μνημοσύνου τους καὶ ἀποτείχιση τῶν λαϊκῶν ἀπ’ αὐτούς; Ἡ ἁγιοπατερική μας Παράδοση εἶναι ξεκάθαρη:
   Ἀπομάκρυνση ἀπὸ τοὺς προδότες τῆς Πίστεως Οἰκουμενιστές, στὰ ἴχνη τοῦ ἁγίου Εὐαγγελιστῆ Ἰωάννου, καὶ τοῦ Ἀποστόλου Παύλου, καὶ τοῦ Μ. Βασιλείου, καὶ τόσων ἄλλων Ἁγίων:
   «Μὴ λέγετε αὐτοῖς χαίρειν», «ἐξέλθετε ἐκ μέσου αὐτῶν καὶ ἀφορίσθητε», «αἱρετικὸν μετὰ μίαν καὶ δευτέραν νουθεσίαν παραιτοῦ», «οὔτε μίαν ὥραν δὲν θὰ καθήσουμε μὲ τοὺς αὐτούς, ἂν διαστρέφουν τὴν Πίστη».




Η «αδελφή εκκλησία» και ο άγιος Δαμασκηνός ο Στουδίτης


   Ως γνωστόν, σύνοδοι συγκροτούνταν πάντοτε με αφορμή την διατάραξη της ειρήνης του πληρώματος της Εκκλησίας, λόγω της εμφάνισης και της διάδοσης κάποιας αιρέσεως.(1)
  Πώς, λοιπόν, ο λαός μας ο πιστός να αναγνωρίσει την αναγκαιότητα της "αγίας και μεγάλης συνόδου", η οποία ούτε επεσήμανε ούτε και καταδίκασε κάποια αίρεση;
  Πώς οι φιλότιμοι παπάδες μας και ο απλός πιστός ελληνικός λαός να πούνε το ‘’ναι’’ σε αποφάσεις μιας συνόδου, που αντί να καταδικάσει τις αιρέσεις, τις ονόμασε ‘’εκκλησίες’’ και αντί να αναθεματίσει τους αιρετικούς, τους έβαλε και κάθισαν σε θέσεις τιμητικές, όχι μονάχα μέσα στην αίθουσα των συνεδριάσεων, αλλά και μέσα στην Θεία Λειτουργία, ημέρα της Πεντηκοστής;(2)
  Το πλήρωμα της Εκκλησίας δεν εφησυχάζει, όπως διακαώς θα επιθυμούσαν μερικοί. Το πλήρωμα της Εκκλησίας αγρυπνεί. Και για την επαγρύπνηση αυτή, όλως παραδόξως, φρόντισαν οι ίδιοι οι διοργανωτές του Κολυμπαρίου!(3)
  Ο δογματικός ενδοτισμός και η εκκλησιολογική μειοδοσία της "συνόδου" της Κρήτης, αντί να καταστούν εργαλείο στα χέρια των οικουμενιστών, τελικά με την Χάρι του Θεού, λειτούργησαν εντελώς αντίθετα: Αφ’ ενός μεν ξύπνησαν τις μισοναρκωμένες συνειδήσεις των Πιστών, αφ’ ετέρου δε, αποκάλυψαν το πραγματικό φρόνημα ενός εκάστου των μελών της αρχιερατικής αυτής συνάξεως.(4) 
  Οι αποφάσεις οποιασδήποτε συνόδου δεν επιβάλλονται διά της

Μετά τον Ζηζιούλα, ο Ιγνάτιος τιμά κι άλλο πρωτοκλασσάτο μέλος των αιρετικών, ένα "βαμμένο" Οικουμενιστή!

aponomi malamousi 01

Σε κλίμα συγκίνησης η Ιερά Μητρόπολη Δημητριάδος τίμησε την Τετάρτη 28/9 τον Πρωτοπρεσβύτερο του Οικουμενικού Θρόνου Απόστολο Μαλαμούση, εκ Μουρεσίου Πηλίου καταγόμενο, ο οποίος για σαράντα (40) και πλέον χρόνια διακονεί ευδοκίμως την Ορθόδοξη ενορία του Μονάχου της Ιεράς Μητροπόλεως Γερμανίας.
Η εκδήλωση έλαβε χώρα στο πλαίσιο του Διεθνούς Συνεδρίου, με τίτλο «Πολιτική, οικονομία, θρησκεία, τέχνη: Συμβολή στο διάλογο

Ο Κυθήρων, άλλη μια φορά διαπιστώνει και παρουσιάζει ολοφάνερα την αίρεση, αλλά κοινωνεί με τους αιρετικούς!!!


kithiron ierarxia
Γράφει ο Αιμίλιος Πολυγένης


Επιστολή προς την Ιερά Σύνοδο της Εκκλησίας της Ελλάδος απέστειλε ο Σεβ. Μητροπολίτης Κυθήρων κ. Σεραφείμ, στην οποία θέτει τους προβληματισμούς αλλά και μερικές προτάσεις.
Ο Σεβασμιώτατος κάνει λόγο για ραγδαίες εξελίξεις στα θέματα Παιδείας και συγκεκριμένα στο μάθημα των Θρησκευτικών, τονίζοντας ότι στην Ιεραρχία πρέπει να γίνει ειδική αναφορά και διεξοδική συζήτηση για επί του θέματος.
Επίσης ο Μητροπολίτης Κυθήρων θίγει για ακόμη μια φορά το θέματα της Αγίας και Μεγάλης Συνόδου, όπου θέτει σκέψεις γύρω από τις απόφάσεις που ελήφθησαν.
"Προέχει η Ομολογία της Ορθοδόξου Πίστεως ημών και η πορεία μας επί της ορθής και ασαλεύτου Ορθοδόξου Εκκλησιολογικής βάσεως και κατευθύνσεως" αναφέρει μεταξύ άλλων στην επίστολή του ο Μητροπολίτης Σεραφείμ.
Το Πρακτορείο Εκκλησιαστικών Ειδήσεων Romfea.gr φέρνει στη δημοσιότητα την επιστολή του Σεβασμιωτάτου:

Να, πού ελπίζουν και πού στηρίζονται για την αντιμετώπιση των Οικουμενιστών οι "αντι-Οικουμενιστές"!


pope georgias

        ΓΡΑΦΕΙ Ο ΑΙΜΙΛΙΟΣ ΠΟΛΥΓΕΝΗΣ       

    Την έντονη διαμαρτυρία τους εξέφρασαν κληρικοί της Γεωργίας, με την οποία καλούν τον Πατριάρχη Ηλία Β΄ να μην συναντήσει τον Πάπα Φραγκίσκο, ο οποίος θα επισκεφθεί την Τιφλίδα την Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου 2016.
   Ο Πάπας Φραγκίσκος θα πραγματοποιήσει επίσημη επίσκεψη στη Γεωργία, τον οποίο θα υποδεχθεί στο Διεθνές Αεροδρόμιο της Τιφλίδας ο Πρόεδρος Γκιόργκι Μαργκβελασβίλι.
Πληροφορίες αναφέρουν ότι η συνάντηση του Πάπα Φραγκίσκου με τον Καθολικό Πατριάρχη Γεωργίας Ηλία Β΄, θα πραγματοποιηθεί στο Πατριαρχικό Μέγαρο το βράδυ της Παρασκευής.
 Το Πρακτορείο Εκκλησιαστικών Ειδήσεων Romfea.gr επικοινώνησε με Ιεράρχη της Εκκλησίας της Γεωργίας, ο οποίος ανέφερε ότι "το Πατριαρχείο απορρίπτει κατηγορηματικά τις διαμαρτυρίες συγκεκριμένων κληρικών, οι οποίες δεν εκφράζουν το σύνολο της Εκκλησίας μας".
  "Το Πατριαρχείο της Γεωργίας καλωσορίζει τον υψηλό επισκέπτη και ελπίζει ότι η επίσκεψή του θα συμβάλει στην εμβάθυνση των σχέσεων και την ενίσχυση της ειρήνης στην περιοχή" συμπλήρωσε χαρακτηριστικά ο Σεβασμιώτατος.

Τετάρτη 28 Σεπτεμβρίου 2016

Μάθημα Θρησκευτικών: Ορθόδοξη διδασκαλία ή θρησκειολογία στους Ορθόδοξους μαθητές;

 Ἐφαρμόζονται -κατά τύχην;-  αυτά που περιέχονται στο ΥΠΕΡΜΝΗΜΟΝΙΟ:
"ΜΙΑ ΝΕΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΜΑΣΣΟΝΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΑΙ ΕΚΚΛΗΣΙΑ"!!! 


ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ
      «Ο ΠΡΟΦΗΤΗΣ  ΗΛΙΑΣ»
ΕΔΕΣΣΗΣ 43 ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ 12137                                        Περιστέρι    28-9-2016
ΑΡΙΘ. ΕΓΚΡ. ΠΡΩΤ. 613/1998                                                        
ΑΡΙΘ. ΠΡΩΤ. 536                                                                   


Προς
Τα Ιστολόγια “ΑΓΙΟΡΕΙΤΙΚΟ ΒΗΜΑ”, “ΑΚΤΙΝΕΣ”,  “Αποτείχιση και Πατερική Παράδοση”, “ΚΑΤΑΝΥΞΙΣ”, “ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ”, “Ο ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΣ” και “ΠΕΝΤΑΠΟΣΤΑΓΜΑ”.

      Αγαπητοί εν Χριστώ αδελφοί,
   Αφορμή να σας αποστείλουμε την παρούσα είναι η διένεξη μεταξύ του Υπουργού Παιδείας κ. Φίλη και του Αρχιεπισκόπου Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. Ιερωνύμου για το μάθημα των θρησκευτικών στη Δημόσια Εκπαίδευση. Ο κ. Φίλης ανακοίνωνε ότι από εφέτος και εξής το μάθημα των θρησκευτικών μετατρέπεται από μάθημα Ορθόδοξης διδασκαλίας για τους Ορθόδοξους μαθητές, σε θρησκειολογικό πρόγραμμα! Μετατρέπεται ουσιαστικά σε μάθημα θρησκειολογίας! 
     Για τους μαθητές Μουσουλμάνους  στο θρήσκευμα, τους μαθητές Εβραίους στο θρήσκευμα και τους μαθητές «καθολικούς» στο χριστιανικό δόγμα, όπως  πληροφορηθήκαμε  από την με αριθ. 930/20-9-2016 επιστολή του Σεβ. Μητρ. Πειραιώς κ. Σεραφείμ προς τον Πρωθυπουργό κ. Τσίπρα, ως περιεχόμενο του μαθήματος των θρησκευτικών καθορίζεται από τον Μουσουλμάνο Μουφτή, το κοράνιο, από το Κ. Ι. Σ. Ε  η Τορά και το Ταλμούδ, και από την 4μελή Ρωμαιοκαθολική Ιεραρχία της Ελλάδος, την Ρωμαιοκαθολική Κατήχηση του Βατικανού. Επίσης οι ανωτέρω  προτείνουν και        τους διδάσκοντες!                                                         Η ανωτέρω διάκριση «βγάζει μάτι» κατά το κοινώς λεγόμενο. Όπως κατάγγειλε στην ανωτέρω επιστολή του ο Σεβ. Πειραιώς κ. Σεραφείμ «Προκύπτει ὅμως καί κάτι δυστυχῶς τρομακτικά βαρύτερο, ὅτι ἀπό τόν Ἐξοχώτατο Ὑπουργό ἐπί τῆς Παιδείας κ. Ν. Φίλη...καί ἀπό τό Ἰνστιτοῦτο Ἐκπαιδευτικῆς Πολιτικῆς τοῦ Ὑπουργείου Του, ἐκδιπλώνεται ἕνας ἐμπαθής Θρησκευτικός ρατσισμός εἰς βάρος τῆς Ὀρθοδόξου Καθολικῆς τοῦ Χριστοῦ

Τρεις μήνες μετά την Σύνοδο ...μίλησε! Συνεχίζουμε τον ..."αγώνα" με "λεβεντιά", αλλά παρέα με τους "Οικουμενιστές", κοινωνώντας με αυτούς!!!

 Μητροπολίτης Πειραιώς Σεραφείμ: 

Σύνοδοι Επισκόπων συνέρχονται μόνο για να καταγνώσουν αιρέσεις



Μητροπολίτης Πειραιώς: Σύνοδοι Επισκόπων συνέρχονται μόνο για να καταγνώσουν αιρέσεις.
Ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Πειραιώς κ. Σεραφείμ ήταν ο φετινός ομιλητής του συνεδρίου στελεχών νεανικού έργου, το οποίο πραγματοποιήθηκε με την ευκαιρία ενάρξεως της νέας Ιεραποστολικής περιόδου.
  Το συνέδριο πραγματοποιήθηκε στις εγκαταστάσεις της Ιεράς Μητροπόλεως Πειραιώς στην Παιανία Αττικής το διήμερο 24-25 Σεπτεμβρίου.
Κατά την ομιλία του ο Σεβασμιότατος Μητροπολίτης μας, αναφέρθηκε στην Αγία και Μεγάλη Σύνοδο,  υπογραμμίζοντας με κάθε τρόπο και έμφαση ότι «Σύνοδοι Επισκόπων επί δύο χιλιάδες χρόνια στην Εκκλησία... συνέρχονται μόνο για να καταγνώσουν αιρέσεις, τις υφιστάμενες αιρέσεις της εποχής τους, να διασφαλίσουν την σώζουσα πίστη και αλήθεια από την κακοδοξία και ταυτόχρονα να συντονίσουν Ορθοδοξία και Ορθοπραξία με την έκδοση των λεγομένων