Ρώμη
(Βαβυλώνα), 8 Δεκεμβρίου 2015: την μέρα κατά την οποία οι παπικοί
εορτάζουν την άμωμο σύλληψη της Θεοτόκου (μία από τις πολυάριθμες
αιρετικές, δογματικές κακοδοξίες τους), πραγματοποιήθηκε στην Βασιλική
του Αγίου Πέτρου ένα κυριολεκτικά κτηνώδες light show (σόου φώτων) που
ονομάστηκε "FIAT LUX : Illuminating Our Common Home", για να προωθήσει την αντιμετώπιση της (ανύπαρκτης) κλιματικής αλλαγής.
Εκεί
που νομίζαμε ότι ο αιρεσιάρχης πάπας εξάντλησε τα περιθώρια της
φρικτής, εωσφορικής του πτώσης με την προώθηση της παμβέβηλης
πανθρησκείας, στις 8 Δεκεμβρίου ξεπέρασε τον εαυτό του διαπράττοντας
μέγιστη, μισητή ανομία, "κερνώντας όλα τα έθνη από το μεθυστικό κρασί
της πορνείας και της ακολασίας", στέλνοντας δισεκατομμύρια ψυχές στην
χιλιάδες προ Χριστού εποχή της Βαβυλώνας, δίχως εισιτήριο επιστροφής.
Στις
8 Δεκεμβρίου ήταν η μέρα κατά την οποία άρχισε το νέο έκτακτο ιωβηλαίο
έτος, όπως το όρισε με εγκύκλιο επιστολή ο πάπας Φραγκίσκος και φέρει
την ονομασία "Το πρόσωπο της ευσπλαχνίας", με σύνθημα τον στίχο "Να
είστε σπλαχνικοί, όπως σπλαχνικός είναι και ο Πατέρας σας" (Κατά Λουκάν
6:36). Στα λατινικα : misericordes sicut pater. Το ιωβηλαίο έτος
misericordes sicut pater άρχισε στις 8 Δεκεμβρίου 2015 και θα λήξει στις
16 Νοεμβρίου 2016. Για το ιωβηλαίο αυτό έτος σχεδιάστηκε μια εικόνα
λογότυπο με τον Χριστό (σε παπική απόδοση) και συντέθηκε ένας ομώνυμος
ύμνος.
Η
εικόνα αυτή των δύο προσώπων με τρία μάτια (!!!), που αποτελεί μια
βλάσφημη απεικόνιση του Χριστού, τοποθετήθηκε στο κέντρο της πρόσοψης
του ναού του Αγίου Πέτρου και καθ΄όλη την διάρκεια του σόου, προβλήθηκαν
πάνω της τα κτήνη της γης και της θάλασσας, με αποτέλεσμα να φαίνεται η
εικόνα άλλοτε στην κοιλιά ενός ζώου και άλλοτε στο στόμα τους, όπως
φαίνεται στις παρακάτω φωτογραφίες.
Πώς αποφάσισε να εορτάσει ο πάπας την έναρξη του νέου ιωβηλαίου; Με την διοργάνωση μιας άνευ προηγουμένου δαιμονιώδους, μαζικής, υποσυνείδητης, παγκόσμιας μύησης στο μασονικό-τεκτονικό φως του εωσφόρου.
Ας ξεκινήσουμε με την ονομασία, η οποία είναι γνωστή σε μυημένους και μη ....
FIAT LUX σημαίνει: γενηθήτω φως (Γένεσις 1:3)
Κατά
την μύηση στον πρώτο βαθμό της μασονίας, δένουν τα μάτια του υποψήφιου
και προς το τέλος τον ρωτούν: "Τι είναι αυτό που επιθυμείς περισσότερο
;"
Ο υποψήφιος απαντά: "Φως"
Και η απάντηση που παίρνει είναι: "Fiat lux!" "Γενηθήτω φως".
Εκείνη την στιγμή του αφαιρούν απότομα την κορδέλα με την οποία είναι δεμένα τα μάτια του από την αρχή της μύησης.
Ταυτόχρονα ανάβει ένα πολύ έντονο εκτυφλωτικό φως μπροστά στα μάτια του.
Ο
πάπας Φραγκίσκος συνοδεία ολόκληρης της σατανικής μασονο-παλαιο-ειδωλολατρικής παρασυναγωγής του, θέλησε να δημοσιοποιήσει πλέον
παγκοσμίως την επιλογή του: Επιλέγει και θεοποιεί το φως που δημιούργησε
ο Θεός κατά την δημιουργία του κόσμου, δηλαδή το υλικό φως, το κτιστό
φως.
Για
αυτό και επέλεξε την ονομασία Fiat lux-γενηθήτω φως, που προέρχεται από
το πρώτο κεφάλαιο της Γένεσις. Το ότι ο Θεός μετά την υλική δημιουργία
του σύμπαντος κόσμου, έστειλε στην πτωτική ανθρωπότητα το φως το
αληθινό, το φως το άκτιστο, αυτό που προϋπήρχε ανέκαθεν και αϊδίως,
δηλαδή τον Χριστό, τον Έναν της Τριάδος, αυτό αφήνει τον αιρεσιάρχη πάπα
παγερά αδιάφορο.
Αρνείται ξεκάθαρα και τα ίδια τα λόγια του ίδιου του Χριστού : “Εγώ είμι το φως του κόσμου' ο ακολουθών εμοί ου μη περιπατήση εν τη σκοτία, αλλ' εξει το φως της ζωής (Ιωάν. η', 12)”.
Εδώ ο πολυδιαφημισμένος μασονικός συμβολισμός φωτογράφισης προσώπων, όπου φαίνεται μόνο το ένα μάτι.
Πάνω από 50 τεράστιοι προτζέκτορες χρησιμοποιήθηκαν για να προβάλουν πάνω στην πρόσοψη της Βασιλικής του Αγίου Πέτρου εικόνες
με άγρια ζώα από το ζωικό και θαλάσσιο βασίλειο, μετατρέποντας τον ναό
κυριολεκτικά και μεταφορικά σε "κατοικία" θηρίων.
Αν
μη τι άλλο η πρωτοβουλία αυτή δικαιολογείται, γιατί αυτό είναι το
φυσικό περιβάλλον που αντιστοιχεί στην πνευματική κατάσταση του
παπισμού.
Οι
εικόνες συνοδεύονταν από βρυχηθμούς, ουρλιαχτά, αλυχτίσματα, κραυγές,
μουγκρητά, γρυλίσματα, κραξίματα και ήχους της ζούγκλας, δηλαδή το
φυσικό περιβάλλον που αντιστοιχεί στην πνευματική κατάσταση του
παπισμού.
"Ύστερα
απ' αυτά, είδα έναν άλλο "άγγελο να κατεβαίνει από τον ουρανό' είχε
μεγάλη εξουσία, κι η γη φωτίστηκε από τη λαμπρότητα του.2 Αυτός έκραξε
με δυνατή φωνή: «Έπεσε, έπεσε η "Βαβυλώνα η μεγάλη! Έγινε κατοικία
δαιμονίων, καταφύγιο για κάθε "πνεύμα "ακάθαρτο, για κάθε όρνιο ακάθαρτο
και για κάθε θεριό ακάθαρτο και μισητό.3 Από το μεθυστικό κρασί της
"πορνείας της έχουν πιει όλα τα έθνη. Οι βασιλιάδες της γης πόρνεψαν
μαζί της, κι οι έμποροι όλου του κόσμου πλούτισαν απ' τη χλιδή της
ακολασίας της." Αποκάλυψις Ιωάννου 18 : 1-3
Καθώς
Βαβυλώνα είναι η Ρώμη, η παρακάτω εικόνα βρίσκει πλήρη εκπλήρωση,
κυριολεκτική και μεταφορική στο εδάφιο αυτό της Αποκάλυψης του Ιωάννου.
Η παρακάτω εικόνα που βλέπουμε, μοιάζει όντως με φυλακή, καταφύγιο και κατοικία ορνίων και θεριών, που ζουν εντός του ναού.
'Ολα αυτά με την... ευγενική... χορηγία πολλών εκατομμυρίων δολαρίων και με την συνεργασία της Παγκόσμιας Τράπεζας (στην οποία διαφεντεύει το Βατικανό), της Μασονίας και Νεοεποχίτικων εταιρειών και καλλιτεχνών.
"Να είστε νηφάλιοι και άγρυπνοι. Ο αντίπαλος σας ο διάβολος περιφέρεται σαν το λιοντάρι που βρυχιέται, ζητώντας κάποιον να καταβροχθίσει. Αντισταθείτε σ' αυτόν, μένοντας ακλόνητοι στην πίστη σας." Πέτρου Α' 5 : 8
Και
όμως... δεν είναι η πρώτη φορά που έλαβε χώρα αυτό το δαιμονικό τσίρκο.
Η πρωτότυπη παράσταση προβλήθηκε αρχές του περασμένου Αυγούστου, στο Εμπάιρ Στέιτ Μπίλντινγκ (The Empire State Building) της Νέας Υόρκης.
Με
μόνη διαφορά ότι στην Νέα Υόρκη προβλήθηκε και η εικόνα της
ινδουιστικής θεάς της καταστροφής, Κάλι, μια από τις πιο σκοτεινές,
σατανικές, αιμοδιψείς οντότητες του ινδουιστικού πάνθεου.
Η λατρεία της Κάλι, απαιτούσε ανθρωποθυσίες, κυρίως μικρών παιδιών και υποσχόταν στους οπαδούς της πλούτη.
Αυτές
οι ανθρωποθυσίες γίνονταν στην Ινδία μέχρι και πριν από 200 χρόνια. Από
τότε ενσωματώθηκε στο νεοεποχίτικο παγανιστικό πάνθεο και λατρεύεται ως
θεότητα της μητέρας γης.
Η παρακάτω εικόνα μιλάει από μόνη της...
Ο
καλλιτέχνης που επιμελήθηκε την εικόνα αυτή, αλλά και άλλες που
προβλήθηκαν στην Νέα Υόρκη και στο Βατικανό, είναι ένας από τους
κορυφαίους ειδικούς στην ψηφιακή ζωγραφική, ο Andrew Jones.
Ειδικεύεται
στο να ζωγραφίζει τρομακτικές ελληνικές, ρωμαϊκές και ανατολικές
παγανιστικές οντότητες. Σύμφωνα με πρόσφατες δηλώσεις του, χρησιμοποιεί
ψυχεδελικές ουσίες καθώς σχεδιάζει τις οντότητες αυτές, οι οποίες
κατευθύνουν και το χέρι του...
Οπότε έχει ενδιαφέρον να δούμε ένα ενδεικτικό δείγμα της δουλειάς του...
Στην
παρακάτω εικόνα βλέπουμε το λογότυπό του και ο συμβολισμός είναι τόσο
ξεκάθαρος που οποιαδήποτε περιγραφή, είναι περιττή ...
Ακόμη
μεγαλύτερο ενδιαφέρον θα είχε όμως η άποψη του "πράσινου" πατριάρχη
Βαρθολομαίου και των οικουμενιστών για τα πρόσφατα παπικά τεκταινόμενα,
μιας και συμμερίζονται απόλυτα την "βαθειά" ανησυχία του πάπα Φραγκίσκου
για το περιβάλλον και την (ανύπαρκτη) κλιματική αλλαγή.
Άραγε
συνειδητοποιούν ότι ετοιμάζονται να επιβιβαστούν μαζί με όλα τα θηρία
στην κιβωτό της απωλείας της αιωνίου ζωής που ετοίμασε ο διάβολος ;
Μετά
από το πρόσφατο μασονο-παπικο-βαυλωνιακό ανοσιούργημα που
παρακολουθήσαμε, θεωρώ πως ο πιο κατάλληλος επίλογος είναι αυτή η
προσευχή :
Χριστέ,
το φως το αληθινόν, το φωτίζον και αγιάζον πάντα άνθρωπον ερχόμενον εις
τον κόσμον, σημειωθήτω εφ' ημάς το φως του προσώπου Σου, ίνα εν αυτώ
οψόμεθα φως το απρόσιτον.