Τρίτη 9 Φεβρουαρίου 2016

Η νέα Εκκλησία είναι εδώ, αλλά οι αντι-Οικουμενιστές συνεχίζουν να κοινωνούν και να αναγγέλλουν χαρτοπολεμικές Ημερίδες προς αντιμετώπιση της παναίρεσης!

Πατριαρχικός Εσπερινός στον... Παπικό Ναό του Αγίου Ιωάννου Θεολόγου Σμύρνης!!!


Αποσπάσματα από τον Εσπερινό στον Μητροπολιτικό Ναό των Παπικών στη Σμύρνη (Αγίου Ιωάννη του Θεολόγου), χοροστατούντος του Οικουμενικού Πατριάρχη Βαρθολομαίου. 06/02/2016 (Δίκτυο Μικρασιάτης)

Οι "ησυχαστικές" ενέργειες του μητροπ. Ναυπάκτου ακυρώθηκαν από την Δικαιοσύνη!

Το ΣτΕ ακύρωσε το ΠΔ διάλυσης/ συγχώνευσης
της Μονής Μεταμόρφωσης Ναυπάκτου και
την επαναφέρει στην προτερα της καταστασι.
  

Πηγή: «ekklisiaonline.gr»
Το ΣτΕ ακύρωσε το ΠΔ διάλυσης/ συγχώνευσης της Μονής Μεταμόρφωσης Ναυπάκτου και την επαναφέρει
 Το Συμβούλιο Επικρατείας με την αριθμό 299/2016 Απόφασή του, ακύρωσε οριστικά το Προεδρικό Διάταγμα διάλυσης/ συγχώνευσης της Μονής Μεταμορφώσεως Ναυπάκτου, αποκαθιστώντας την ηρεμία και αποδίδοντας δικαιοσύνη.
Η Ιερά Μονή Μεταμορφώσεως επανέρχεται στο νομικό καθεστώς ίδρυσής της, δια του ΠΔ έτους 1980, επί Μητροπολίτη Ναυπάκτου Δαμασκηνού Κοτζιά, ο οποίος είχε προωθήσει και το σχετικό αίτημα των Ιδρυτών του Κοινοβίου στον τότε Πρόεδρο της Ελληνικής Δημοκρατίας Κωνσταντίνο Καραμανλή.
Επομένως η αδικία που πήγε να γίνει στην Μονή Μεταμόρφωσης ήλθε το ΣτΕ και την αποκατέστησε!

Εορτάζει ο Παπικός «Άγιος Βαλεντίνος» της Μυτιλήνης! Ο μητρ. Σύρου θα προσέλθει για να τιμήσει τον συνάδελφό του κ. Νικόλαο;




Ερωτήματα Χριστιανών Ορθοδόξων
για μη φιλικές προς την Ορθοδοξία ενέργειες

Ο δήμος Λέσβου, το Επιμελητήριο, ο Εμπορικός Σύλλογος και η Ένωση ξενοδόχων, σύμφωνα με ανακοίνωση που δημοσίευσαν τα ΜΜΕ, προσκαλούν σε διήμερο φεστιβάλ με τίτλο «Ο Άγιος Βαλεντίνος της Μυτιλήνης 2016».
Στο φεστιβάλ αυτό, σύμφωνα με τις ανακοινώσεις που έγιναν, μεταξύ των άλλων εκδηλώσεων, αναφέρεται ότι «ο Αρχιεπίσκοπος Νάξου, Τήνου, Άνδρου, Μυκόνου και Μητροπολίτης παντός Αιγαίου κ. Νικόλαος», θα τελέσει πανηγυρικό Αρχιερατικό Εσπερινό, λιτάνευση των λειψάνων του Αγίου Βαλεντίνου, με κάθε τιμή στο κέντρο της πόλης και κοπή της βασιλόπιτας της «Ενορίας».
Κατόπιν αυτών των πρωτοβουλιών του δήμου Λέσβου και οικονομικών φορέων του νησιού μας, ορθόδοξοι χριστιανοί πολίτες του δήμου Λέσβου, μας προέτρεψαν να τοποθετηθούμε επί του θέματος. Ως εκ τούτου είμαστε υποχρεωμένοι ως Ένωση Θεολόγων Λέσβου, να θέσουμε δημόσια ορισμένα ζητήματα που εύλογα προκύπτουν από αυτές τις εκδηλώσεις.

Προς τους οργανωτές των εκδηλώσεων:

1. Υπήρξε ποτέ στη χριστιανική συνείδηση του λαού της Λέσβου, η τιμή ως αγίου του επονομαζόμενου Παπικού «αγίου» Βαλεντίνου; Τιμήθηκε δηλαδή, ποτέ μέχρι σήμερα, η μνήμη αυτού του «αγίου» στη Μυτιλήνη ή τώρα προσπαθούμε να την καθιερώσουμε μεθοδευμένα και βεβιασμένα με τη διοργάνωση φεστιβάλ; Η Ορθόδοξη Εκκλησία με φεστιβάλ γιορτάζει τους Αγίους της;
2. Για ποιο λόγο γίνονται τόσες απέλπιδες προσπάθειες καθιέρωσης Παπικής εορτής στο νησί μας; Μήπως για το οικονομικό κέρδος που τυχόν θα ήθελε προκύψει;  Έχουμε αναλογισθεί την πιθανότητα να υπάρξει, τελικά, μαζί με κάποιο οικονομικό όφελος, και πολλαπλάσια πνευματική ζημιά από αυτό το φεστιβάλ, δημιουργώντας προβλήματα εκεί που δεν υπάρχουν; Άραγε, η πλειοψηφία των κατοίκων του δήμου Λέσβου, συμφωνεί  με τη διασπάθιση του δημόσιου χρήματος σε τέτοιου είδους αμφιβόλου ποιότητος και αποτελεσματικότητας εγχειρήματα που κινούνται μακριά από τον χώρο της πίστης τους, καθόσον μάλιστα, πραγματοποιούνται 3 ημέρες πριν την μεγάλη τοπική λεσβιακή εορτή του Αγίου Θεοδώρου του Βυζάντιου του πολιούχου της Μυτιλήνης και της Λέσβου;
3. Οι οργανωτές των παραπάνω εκδηλώσεων, έχουν άραγε, αντιληφθεί ότι παραπλανούν τον λαό, ασκώντας προπαγάνδα του χειρίστου είδους, όταν  αποκρύπτουν και δεν αναφέρουν ότι το πρόσωπο που θα «προεξάρχει», θα «χοροστατήσει» των εκδηλώσεών τους, δεν έχει  σχέση με την Ορθόδοξη Χριστιανική Εκκλησία; Γιατί δεν αναφέρουν ότι «ο Αρχιεπίσκοπος Νάξου, Τήνου, Άνδρου, Μυκόνου και Μητροπολίτης παντός Αιγαίου κ. Νικόλαος», ανήκει στους Ρωμαιοκαθολικούς-Παπικούς;

Προς το δήμαρχο Λέσβου:

1. Πολλοί συμπολίτες μας, μεταφέρουν και προς τα μέλη της Ενώσεώς μας, την απογοήτευσή τους, βλέποντας τον τοπικό δημοτικό άρχοντα που εξέλεξαν, να μη συμμετέχει σχεδόν σε καμιά ορθόδοξη χριστιανική λατρευτική σύναξη, αλλά, αντίθετα, να θέτει υπό την αιγίδα του κάθε αλλόθρησκη, αλλόδοξη ή ακόμα και αιρετική εκδήλωση και αναρωτιούνται δικαιολογημένα, γιατί να συμβαίνει αυτό;

Προς όλους τους ενδιαφερόμενους:

1. Η γιορτή του «Αγίου» Βαλεντίνου ως προστάτη των ερωτευμένων είναι ανορθόδοξη   και   ξενόφερτη. Η γιορτή αυτή είναι αναβίωση μιας ειδωλολατρικής αισθησιακής γιορτής που γινόταν αιώνες προ Χριστού και κατά την οποία οι Ρωμαίοι γιόρταζαν προς τιμήν του Νεβρώδ ή Βάαλ ή Βαλεντίνου (η λέξη Valentinus προέρχεται από το επίθετο values που σημαίνει «ισχυρός»), ή Λούπερκους, κυνηγού λύκων και την ονόμαζαν Λουπεργκάλια (Lupercalia). Το έθιμο ανταλλαγής δώρων μεταξύ των «αγαπημένων» συνηθίζονταν από εκείνη την εποχή, όπως και η χρήση του συμβόλου της καρδιάς(Βαλ στη γλώσσα των Βαβυλωνίων σημαίνει «καρδιά» και ήταν το σύμβολο του αιμοδιψή ειδωλολατρικού θεού Βάαλ).
2. Υπενθυμίζουμε στους Ορθοδόξους συμπολίτες μας πως, σύμφωνα με την Πατερική   Ορθόδοξη    θέση   και   τακτική,   δεν   επιτρέπεται   να συμμετάσχουμε σε εκδηλώσεις που είναι κατάλοιπα της Ειδωλολατρίας,  όπως αυτές που διοργανώνει ο δήμος Λέσβου για τη γιορτή του «Αγίου» Βαλεντίνου και, πολύ περισσότερο, δεν επιτρέπεται να συμπροσευχόμαστε με εκκλησιαστικά «ακοινώνητους» αδελφούς.
3. Αξίζει, τέλος, να επισημάνουμε, προς όλους τους ενδιαφερόμενους, ότι, στην Ορθόδοξη Χριστιανική Εκκλησία επειδή οι χριστιανοί γνωρίζουν και τη σημασία των εννοιών(πχ αλήθεια, αγιότητα, αγάπη, έρωτας, πίστη, κ.ά.) αλλά επίσης, και να χρησιμοποιούν τη διάκριση στην ιεράρχησή τους, δεν χρειάζονται κανέναν «άγιο» του έρωτα, διότι πάνω και πρώτα απ΄ όλα, έχουν τον Θεό της αγάπης, τον Χριστό, ο οποίος, μάλιστα, θυσιάστηκε για να μας σώσει, νικώντας τον Θάνατο και διά της Αναστάσεώς Του άνοιξε σε όλους τους ανθρώπους που μετανοούν την πόρτα της αιωνίου ζωής.


Οικουμενιστικών προκλήσεων συνέχεια:

 Πατριαρχικός Εσπερινός στον ΡΚαθολικό Ναό του Αγ. Ιωάννου Θεολόγου Σμύρνης [video]

Σχόλιο Ιστολογίου Κατάνυξις: Στη μαρτυρική Σμύρνη, που είχε σχεδόν 100 χρόνια να χτυπήσει η καμπάνα, να γίνει ο αγιασμός των Θεοφανείων και Θεία Λειτουργία, οι ψυχές των σφαγιασθέντων για την πίστη τους ορθοδόξων Ελλήνων τότε, άραγε αγάλλονται;
Μετά από 93 χρόνια, σιωπής, σιγής και θρήνου, σήμερα "βλέπουν" τον Πατριάρχη μας και τους ιερείς μας να συμπροσεύχονται με καθολικούς και αλλοθρήσους ή να κοινωνούνε ωλετήρες της Ελληνορθόδοξης παραδόσεως, τύπου Μπουτάρη;
Για άλλη μια φορά ο Οικουμενικός Πατριάρχης δοκιμάζει τις υπομονές του απλού λαού, εμπλουτίζοντας διαρκώς τον μακρύ κατάλογο των οικουμενιστικών του κατορθωμάτων.


(Απόψε) Σαββατόβραδο 6ης Φεβρουαρίου 2015, στη Βασιλική του Αγίου Ιωάννου του Θεολόγου - Καθεδρικό των Ρωμαιοκαθολικών, χοροστατούντος του Οικουμενικού Πατριάρχου κ.κ. Βαρθολομαίου.

Και η άλλη άποψη...

Τα σύκα σύκα και η σκάφη σκάφη...


ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΜΑΣ ΤΣΙΡΚΟ:

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΣΕ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΩΝ



ΛΙΓΑ ΑΠΟ ΤΑ ΕΚΤΡΟΠΑ
1΄            Ξεκινάει με συμπροσευχή
4΄            Εγκώμια για τη δράση του ΕΛΚΙΣ και του σχισματικού Αυξεντίου!
6:20΄      Αναφορά στον «διωγμό» των καταληψιών της Εσφιγμένου!
19:35΄    Αναφορές πάλι στους ιδρυτές του ΕΛΚΙΣ
1:06:00΄ Αρχίζουν οι ύμνοι για τους καταληψίες της Εσφιγμένου. Ξεκινάει την ομιλία του ο Μεθόδιος ο οποίος σύμφωνα με τις διαβεβαιώσεις θα είχε σύντομο χαιρετισμό. Από το πλήθος ακούγονται κατηγορίες ενάντια στον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο! ΟΥΔΕΙΣ εκ των Ορθοδόξων αντιδρά!!!!
Ο Μεθόδιος μεταξύ άλλων από το 1:16:00 αρχίζει να κατηγορεί τους Ιερείς και Αρχιερείς και ΟΥΔΕΙΣ εκ των Ορθοδόξων αντιδρά. Στο 1:25:00 αναφέρεται στον «διωγμό» της Εσφιγμένου από το Άγιον Όρος! Και κατηγορεί τους Αγιορείτες που «πήραν τα χρήματα των εβραίων και σκλαβώσανε το Άγιον Όρος στους εβραίους». Κατηγορεί για τον «διωγμό» τον Πατριάρχη «τον λεγόμενο Ορθόδοξο» και τους αγιορείτες. Το πλήθος αποδοκιμάζει τον Πατριάρχη και τους αγιορείτες αλλά ΟΥΔΕΙΣ εκ των Ορθοδόξων αντιδρά! Συνεχίζει με τα γνωστά ψέμματα περί μη μνημόνευσης του Πατριάρχη ως αιτία του «διωγμού» αλλά φυσικά δεν λέει ότι είναι ο ίδιος σχισματικός και γι΄ αυτό δεν μνημονεύει τον Ορθόδοξο Πατριάρχη! Στη συνέχεια κατηγορεί τον Πατριάρχη προσωπικά ως αιρετικό. ΟΥΔΕΙΣ εκ ων Ορθοδόξων αντιδρά!
Στο 1:27:27 κατηγορεί και τους Αρχιερείς «της κρατούσης Εκκλησίας» γιατί δεν λένε την αλήθεια επειδή οι μισθοί «που παίρνουν είναι από το Βατικανό»! ΟΥΔΕΙΣ εκ ων Ορθοδόξων αντιδρά!
Στο 1:29:00 τα τσιτάτα συνεχίζονται με χαμένες πατρίδες και άσχετα περί Κωνσταντινούπολης με τους φασίστες της Χρυσής Αυγής να χαμογελούν.
Στο 1:31:20 αναφέρεται στο Ολοκαύτωμα των εβραίων από τον Χίτλερ με φωνές από το πλήθος να φωνάζουν «ΨΕΜΑΤΑ», ενώ ακάθεκτος ο Μεθόδιος προειδοποιεί τους Εβραίους να προσέχουν γιατί αυτή τη φορά «μπορεί να βγεί κανας Έλληνας Χίτλερ» με τους Χρυσαυγίτες να μην συγκρατούν πλέον την χαρά τους για τα όσα ακούν.
Δεν συνεχίζουμε άλλο με τον Μεθόδιο και νομίζουμε ότι η ομιλία του (εκφώνηση συνθημάτων για την ακρίβεια) μπορεί να αποτελέσει αντικείμενο ψυχογραφήματος.
Το εγκόλπιο είχε προειδοποιήσει με ανάρτησή του, τους συμμετέχοντες Ορθοδόξους να ΜΗΝ παρευρεθούν στην προβολή των σχισματικών. Όχι μόνο δεν μας άκουσαν αλλά λάβαμε πλήθος μηνυμάτων, άλλα απειλητικά και άλλα προειδοποιητικά, με τα οποία μας καλούσαν να κατεβάσουμε την σχετική μας ανάρτηση και να μην διχάζουμε τον Ορθόδοξο λαό. Κάποια μηνύματα μας προέτρεπαν να σεβαστούμε την «διάκριση» και την αγιότητα των Ορθοδόξων Πατέρων που είχαν δηλώσει συμμετοχή. Εμείς κατεβάσαμε την ανάρτηση δείχνοντας την εμπιστοσύνη μας σε αυτούς. Άραγε μετά από αυτά τα έκτροπα ή μάλλον όργια νιώθουν δικαιωμένοι οι Πατέρες που συμμετείχαν;
Τρεις Ιερές Μητροπόλεις ζήτησαν επίσημα ή ανεπίσημα από τον πιστό λαό να συμμετάσχει στην εκδήλωση αυτή. Με ποιο σκεπτικό; Γνώριζαν ότι την συγκέντρωση την διοργάνωναν οι βλάσφημοι σχισματικοί; Προφανώς όχι!
Ζητάμε από τους Ορθόδοξους φορείς που παρέσυραν τον πιστό λαό σε αυτό το αντι-Εκκλησιαστικό συλλαλητήριο να ζητήσουν συγγνώμη για το λάθος τους και να απαντήσουν ΕΣΤΩ και τώρα στο αντι-Εκκλησιαστικό μένος των σχισματικών.
Τους λέγαμε «Μὴ γίνεσθε ἑτεροζυγοῦντες ἀπίστοις· τίς γὰρ μετοχὴ δικαιοσύνῃ καὶ ἀνομίᾳ, ἢ τίς κοινωνία φωτὶ πρὸς σκότος;» και μας έλεγαν ότι οι Πατέρες είναι άγιοι, γνωρίζουν τα όσα καταγγέλλουμε και ξέρουν τι κάνουν! Άραγε ποιος θα πάρει την ευθύνη για όσες ψυχές προσηλύτισαν οι βλάσφημοι παλαιοημερολογήτες προχτές με τις ευλογίες τριών (!!!) Ιερών Μητροπόλεων;;;
Και εφ’ όσον δεχτούμε τον ισχυρισμό ότι αιφνιδιάστηκαν από τους σχισματικούς ΓΙΑΤΙ έστω και εκείνη τη στιγμή ΔΕΝ αντέδρασαν καλώντας τους Ορθοδόξους να φύγουν άμεσα από τη συγκέντρωση; Είχαν ευκαιρία και μετανοίας και ομολογίας αλλά αυτοί άφησαν τα πρόβατα στους λύκους! Γιατί;
Γιατί δεν απάντησαν στα ψεύδη του Μεθόδιου περί «διωγμού» και στις κατηγορίες ενάντια στον Αρχιεπίσκοπό μας κ.Ιερώνυμο και τους λοιπούς Αρχιερείς; Είχαν την υποχρέωση να σταματήσουν τις ύβρεις των πλανεμένων σχισματικών για την Εκκλησία Του Χριστού! Που είναι το ομολογιακό σας φρόνημα; Οι Μητροπολίτες που έδωσαν «ευλογία» δεν πρέπει να απαντήσουν στις ύβρεις; 
Κρίμα…
ΥΓ: Μπράβο για άλλη μια φορά στην πολιτική παράταξη ΚΟΙΝΩΝΙΑ, που στάθηκε λεβέντικα και με οποιοδήποτε κόστος, απέναντι στην συμμετοχή της στο φιάσκο αυτό. Διαβάστε την ανακοίνωσή της εδώ.

ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ
Η μεγαλύτερη εξαπάτηση τών Ορθοδόξων Χριστιανών στό όνομα τού αγώνος κατά τών ηλεκτρονικών ταυτοτήτων, συνέβη εχθές – 7 Φεβρουαρίου τού 2016 στή λεγομένη συγκέντρωση κατά τής κάρτας τού πολίτη στά Προπύλαια!
Τουλάχιστον 3 ΟΡΘΟΔΟΞΕΣ Μητροπόλεις: Κηφισίας Αμαρουσίου καί Ωρωπού, Ι.Μ. Καλαβρύτων καί Αιγιαλείας, Καισαριανής – Βύρωνος καί Υμηττού ( απ΄ άμβωνος τών Ι. Ναών), καθώς καί πάρα πολλά ΟΡΘΟΔΟΞΑ ιστολόγια καί ΟΡΘΟΔΟΞΕΣ οργανώσεις, όπως: Ενωμένη Ρωμηοσύνη, Εστία Πατερικών Μελετών, τό ΙΝΚΑ, η Πανελλήνια Κληρικολαϊκή επιτροπή (αποτελειται από ΑΓΝΩΣΤΟΥΣ Ορθοδόξους καί παλαιοημερολογίτικους φορείς) κ.α.,  κάλεσαν τούς πιστούς στή συγκέντρωση !!!
  Προσωπικώς δέν σκόπευα νά πάω, διότι είχα δεί μία αφίσα από τούς »Έλληνες Youtubers» καί κατάλαβα πού πάει τό πράγμα…
Μόλις όμως μάς ανακοίνωσε ο πρωτοσύγγελος τής Μητροπόλεως τήν Κυριακή πώς όποιος επιθυμεί, μπορεί νά πάει στήν συγκέντρωση, στήν οποία συμμετέχει μεταξύ άλλων(;) καί η Εστία Πατερικών Μελετών, πίστεψα πώς εφ΄ όσον τό ανακοίνωσε η Μητρόπολη, είναι κάτι τό ελεγχόμενο καί αποφάσισα νά πάω.
Μόλις δέ, φθάσαμε στά προπύλαια, βρεθήκαμε μπροστά σέ μία κλασσική συγκέντρωση τού ΕΛ.ΚΙ.Σ. = Ελληνορθόδοξο Κίνημα Σωτηρίας  (σωτήριας…;;; )!!! Τό ΕΛ.ΚΙ.Σ., γιά όσους δέν γνωρίζουν, είναι ένα παλαιοημερολογίτικο σωματείο τής μερίδος τών Χρυσοστομικών – Φλωριναίων, τό οποίο ξεκίνησε ώς πολιτικό κόμμα καί λόγω τής αποτυχίας τού νά μπεί έστω μέσα στή Βουλή, μετετράπη σέ σωματείο πού διοργανώνει συγκεντρώσεις πού καταλλήγουν έξω από τή Βουλή… ( κάτι είν΄ κι αυτό… ).
   Στή συγκέντρωση, ο παλαιοημερολογίτης Αθανάσιος Παπαγεωργίου φώναζε από τίς 3:00 μ.μ. πώς είναι εκεί καί ο υβριστής τής Εκκλησίας μας – ψευτοηγούμενος τής Ι. Μονής Εσφιγμένου – Μεθόδιος ! Τόν περισσότερο χρόνο, μία γυναίκα με διαπεραστική φωνή φώναζε συνθήματα ( χωρίς ιδιαίτερη προετοιμασία ) καί ύστερα από λίγο λαμβάνει τόν λόγο ο … πρόεδρος τού ΕΛ.ΚΙ.Σ. – Δημήτριος Μπακάλης… Άρχισε νά μνημονεύει τόν ψευτο αρχιεπίσκοπο τών Χρυσοστομικών «ΓΟΧ »- Αυξέντιο Πάστρα καί έν συνεχεία τούς παλαιούς αρχηγούς τού ΕΛ.ΚΙ.Σ. – Γεώργιο Μαρκουλάτο καί Ανδρέα Λύρα. Κατόπιν, ομίλησε περί παραδώσεως τού λαού στόν Πάπα μέσω τού Οικουμενισμού καί τού Π.Σ.Ε. ( γιά τά 12 σχίσματα τών « ΓΟΧ », τό πλαστό τούς σιγγίλιο καί τίς χειροτονίες τούς από τούς Ρώσσους τής Διασποράς πού είχαν πλήρη κοινωνία μέ τούς οικουμενιστές δέν είπε κουβέντα ο… «ομολογητής»). Μόλις δέ, πρόσεξα καί τό πανό τού ΕΛ.ΚΙ.Σ. κάτω από τήν εξέδρα, κατάλαβα πώς πρόκειται περί συγκεντρώσεως τών παλαιοημερολογιτών καί πώς πρέπει νά φύγω γρήγορα!
Πρέπει επειγόντως νά κατανοήσουν  οι έν λόγω ΟΡΘΟΔΟΞΕΣ Μητροπόλεις – οργανώσεις καί ιστολόγια τά εξής:
   1ον. ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ από τούς Ιερούς Κανόνες ο κοινός αγώνας μέ αιρετικούς καί σχισματικούς σέ θέματα Ορθοδόξου Χριστιανικής πίστεως. Εκτός αυτού, στίς συγκεντρώσεις τέτοιου είδους ψάλλονται καί διάφοροι ύμνοι, οπότε η διαμαρτυρία πέρνει τή μορφή Οικουμενιστικού τύπου εκδηλώσεως! Επιπλέον, οι πλανεμένοι ομιλητές μακαρίζουν τούς «ΓΟΧ» καί εξαπολύουν  καηγορίες κατά τής Εκκλησίας μας, ενώ οι ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ομιλητές δέν τολμούν νά πούν λέξη εναντίον τών αιρετικών.
   2ον. Η λεγομένη συνεργασία Ορθοδόξων μέ παλαιοημερολογίτες, έχει αποδειχθεί ώς ΜΕΓΑΛΗ ΑΠΑΤΗ! Οι «ΓΟΧ» πού είναι μιά χούφτα, εκμεταλλεύονται τούς Ορθοδόξους Χριστιανούς πού είναι εκατομμύρια γιά νά μαζέψουν κόσμο καί ύστερα να κοκορεύονται πώς πρωτοστατούν στούς αγώνες κατά τού 666!
   3ον. Πολλοί πιστοί καί ιδίως κληρικοί, δέν προσέρχονται στίς συγκεντρώσεις αυτές, ακριβώς επειδή γνωρίζουν τό ότι καπελώνονται από τούς αιρετικούς.
 4ον. Οι περισσότεροι από τούς παρευρισκομένους, είναι ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ καί όχι παλαιοημερολογίτες. Μόνο από τήν ενορία μού είδα περίπου 10 (ανυποψίαστους) Χριστιανούς.
   5ον. Στίς παλαιοημερολογίτικες συνάξεις, παρίστανται καί φασίστες Βουλευτές τής Χρυσής Αυγής, μέ αποτέλεσμα νά δημιουργείται η εντύπωση τής συμπορεύσεώς μάς μέ αυτούς !
 6ον. Διάφοροί πλανεμένοι, βρίσκουν τήν ευκαιρία καί κυκλοφορούν διάφορα αιρετικά φυλλάδια καί DVD προσηλλυτίζονταςαπλούς ανθρώπους στήν πλάνη τούς!
  Έν κατακλείδι
   Αδέρφια Ορθόδοξοι Χριστιανοί , είναι ώρα νά σταματήσουν οι προδοτικοί « κοινοί αγώνες  » μέ τούς εχθρούς τού Χριστού καί τής Εκκλησίας Τού καί νά αρχίσουμε νά διοργανώνουμε αληθινά ομολογιακές Ορθόδοξες Χριστιανικές συγκεντρώσεις κατά τών νέων ηλεκτρονικών ταυτοτήτων καί τού χαράγματος τού Αντιχρίστου. 

Αμήν – γένοιτο
πηγή 

Ο Καρδινάλιος Κurt Κoch, μετὰ της συνοδείας του, στο Πατριαρχείο Αλεξανδρείας!

Οἱ ἐπίτροποι τοῦ Δ.Ν.Τ. ἀπὸ τὴ μιά,
οἱ αἱρετικοὶ Καρδινάλιοι τῆς ἀδελφῆς "ἐκκλησίας" τῆς Ρώμης ἀπὸ τὴν ἄλλη, μπαινοβγαίνουν στὰ Ὑπουργεῖα
καὶ τὰ Πατριαρχεῖα γιὰ "ἔλεγχο"
σὰν στὸ σπίτι τους!
  

Την 8η Φεβρουαρίου ε.έ. η Α.Θ.Μ. ο Πάπας και Πατριάρχης Αλεξανδρείας και πάσης Αφρικής κ.κ. Θεόδωρος Β΄, υπεδέχθη εις την Πατριαρχικήν Καθέδραν, παρουσίᾳ του Θεοφ. Επισκόπου Ναυκράτιδος κ. Μελετίου, τον Καρδινάλιο Κurt Κoch, Πρόεδρον του Ποντιφικικού Συμβουλίου για την Ενότητα των Χριστιανών, συνοδευόμενον υπό του Νουντσίου του Βατικανού στο Κάϊρο Bruno Mojaro.
Κατά την συνάντηση, ο Μακαριώτατος είχε την ευκαιρία να ομιλήσει για το ιεραποστολικόν έργο του Πατριαρχείου στην Αφρικανικήν Ήπειρον καθώς και για την μέλλουσα Πανορθόδοξο Σύνοδο το προσεχές καλοκαίρι στην Κρήτη, ενώ δεν παρέλειψε να αναφερθεί στη σημασία του θεολογικού διαλόγου για την ενότητα των Εκκλησιών.
Με την σειρά του, ο Καρδινάλιος Koch είχε την ευκαιρία να ενημερώσει τον Αλεξανδρινό Προκαθήμενο για την πορεία των εργασιών του διαχριστιανικού συνεδρίου που πραγματοποιείται αυτές τις ημέρες στην αιγυπτιακή πρωτεύουσα, ενώ με περισσή χαρά απεδέχθηκε την πρόταση του Μακαριωτάτου για συνεργασία των δύο Εκκλησιών στο νέο Συνεδριακό Κέντρο που θα ανεγείρει το Πατριαρχείον Αλεξανδρείας εις το Κάϊρον.
Στο τέλος της συναντήσεως, οι επισκέπτες ξεναγήθησαν στο Πατριαρχικό Μέγαρο και τα Μουσεία αυτού και αντηλλάγησαν εθιμοτυπικά δώρα.

Ομιλία του γ. Σάββα Λαυριώτη και του π. Ευθυμίου Τρικαμηνά

Ὁμιλία τοῦ γ. Σάββα Λαυριώτη στη συγκέντρωση της Κυριακής 7 Φεβρ. 2016 στα Προπύλαια:


  Γιατί ἀρνοῦμαι νά παραλάβω τήν νέα
ἠλεκτρονική «κάρτα τοῦ πολίτη»



Ἡ κάρτα τοῦ πολίτη εἶναι ἡ ἠλεκτρονική κάρτα, τήν ὁποία ὁ Ἑλληνικός λαός ἀρνήθηκε παλαιότερα νά λάβη γιά λόγους ὁμολογίας πίστεως καί θρησκευτικῆς συνειδήσεως. Στήν ἐν λόγῳ  κάρτα θά ἐνσωματωθοῦν τά ΑΜΚΑ, ΑΦΜ, ἀριθμός διαβατηρίου, δίπλωμα ὁδήγησης, ὁ ἐργασιακός ἠλεκτρονικός φάκελος καί ὅ,τι ἄλλο ἀφορᾶ τόν πολίτη.
Τό ἐνσωματωμένο μικροτσίπ μέ τόν ἀριθμό 666, ὁ ὁποῖος θά ὑπάρχη στήν κάρτα αὐτή, ὅπως βεβαιώνουν ὄχι μόνον εἰδικοί, ἀλλά ὅπως ἔχουν παραδεχθῆ καί πάρα πολλοί πολιτικοί, θά φανερώνη τήν πλήρη ὑποτέλεια, ὅσων λάβουν τήν κάρτα αὐτή στήν παγκόσμια κυβέρνηση τοῦ ψευδομεσσία Ἀντιχρίστου. Τό ἑπόμενο στάδιο καί τελευταῖο θά εἶναι ἡ ἐμφύτευση τοῦ μικροτσίπ στό χέρι ἤ στό μέτωπο, ὅπως προφητεύει ἀλάνθαστα ὁ Ἅγιος Ἰωάννης ὁ Θεολόγος στήν Ἀποκάλυψη. Μάλιστα, αὐτό ἤδη ἄρχισε νά ἐφαρμόζεται πιλοτικά σέ ξένα κράτη τά τελευταῖα χρόνια. Βέβαια, ἡ διαφορά εἶναι πολύ μικρή στό  νά κρατᾶς τό μικροτσίπ στό χέρι, ἤ στό νά ἐμφυτευθεῖ σέ αὐτό ἤ στό μέτωπο, διότι καί στίς δύο περιπτώσεις ἀποτελεῖ τήν προσωπική μας ταυτότητα!
Γιατί ὅμως ὀφείλω ὡς Ὀρθόδοξος Χριστιανός νά ἀρνηθῶ τήν παραλαβή τῆς Κάρτας τοῦ Πολίτη βάσει τῆς Ἁγίας Γραφῆς;
Ὁ Ἅγιος Ἰωάννης ὁ Θεολόγος μᾶς ἀναφέρει στό ΙΓ΄ κεφάλαιο τῆς Ἀποκαλύψεως ὅτι ὁ Ἀντίχριστος θά ἀναγκάση πάντας, δηλαδή ὅλους τούς ἀνθρώπους, ἐκτός ὅσων τά ὀνόματα εἶναι γεγραμμένα στό Βιβλίο τῆς Ζωῆς (ΙΓ΄, 8) νά λάβουν χάραγμα στό δεξί χέρι ἤ στό μέτωπο, ὥστε νά μήν μπορεῖ κανείς νά ἀγοράζῃ ἤ νά πουλᾷ, παρά μόνον ὅσοι ἔχουν λάβει τό χάραγμα, τό ὄνομα τοῦ Ἀντιχρίστου ἤ τόν ἀριθμό τοῦ ὀνόματος του, δηλαδή τό 666.
Ἡ φοβερή αὐτή προφητεία μᾶς προειδοποιεῖ καί μᾶς ἐπεξηγεῖ ὅτι χάραγμα, ὄνομα τοῦ Ἀντιχρίστου καί ἀριθμός 666 εἶναι ἰσοδύναμα (Ἀποκ. ΙΓ΄, 17), δηλαδή ἐξ ἴσου κολάζουν τόν ἄνθρωπο καί ἑπομένως εἶναι ἀπηγορευμένα γιά τόν ὀρθόδοξο Χριστιανό.

Πολλοί Χριστιανοί ἔχοντας στρέψει ὅλη τους τήν προσοχή στό τελικό σφράγισμα στό χέρι ἤ στό μέτωπο, δέν ἀντελήφθησαν καί δέν πῆραν ἴσως στά σοβαρά τήν ἀλήθεια αὐτή τῆς Ἁγίας Γραφῆς, ὅτι ὁ ἀριθμός 666 ἀποτελεῖ χάραγμα ἰσοδύναμο τοῦ σφραγίσματος τοῦ ὀνόματος τοῦ Ἀντιχρίστου στό χέρι καί στό μέτωπο, καί ὅτι εἶναι ἄρνηση τοῦ Βαπτίσματος, διότι πλέον δὲν θὰ μᾶς ἀναγνωρίζουν μὲ τὸ ὄνομά μας το βαπτιστικό, ἀλλά μέ τόν δυσσώδη ἀριθμό πού θά μᾶς ὀνοματοδοτήσουν. Εἶναι καινούργια βάπτιση στό κράτος τοῦ Ἀντιχρίστου...
Στήν ἀρχή ἐχάραξαν τά προϊόντα, ἔπειτα τά ζῶα και σήμερα προχωροῦν θρασύτατα και ἐκβιαστικά να χαράξουν τον ἄνθρωπο, εἰς ἔνδειξη ὅτι αὐτός ἀνήκει ὁλοκληρωτικά, ψυχ τε καί σώματι στόν Ἀντίχριστο. Ἐμεῖς, ὡς ὀρθόδοξοι χριστιανοί καί ἐλεύθεροι ἄνθρωποι, προσπαθοῦμε μέ τή συλλογή ὑπογραφῶν καί μέ κάθε νόμιμη διαμαρτυρία νά ὑπενθυμίσουμε στήν πολιτεία νά σεβασθῇ τά συνταγματικῶς κατοχυρωμένα δικαιώματα τῆς προσωπικῆς μας ζωῆς καί κυρίως τῆς θρησκευτικῆς μας συνείδησης. Ὡς Ὀρθόδοξοι Χριστιανοί, ἀρνούμαστε νά παραλάβουμε τήν ἠλεκτρονική κάρτα πολίτη, ὄχι μόνον γιά την κατάφορη παραβίαση τῆς θεόσδοτης ἐλευθερίας μας, ἀλλά κυρίως διότι ἡ ἠλεκτρονική αὐτή ταυτότητα περιέχει τόν δυσσώνυμο ἀριθμό τοῦ ὀνόματος τοῦ Ἀντιχρίστου. Γιά λόγους Πίστεως. Διότι ἡ ἀποδοχή τοῦ 666, πού σύμφωνα μέ τήν ἀποκάλυψη εἶναι ἀριθμός - σύμβολο τοῦ ὀνόματος τοῦ Ἀντιχρίστου καί χάραγμα ἰσοδύναμο τοῦ χαράγματος τοῦ ὀνόματος αὐτοῦ, ἀποτελεῖ ἐνυπόγραφη προδοσία τοῦ Χριστοῦ.
Διότι τό 666 εἶναι καθιερωμένο σύμβολο-ἔμβλημα τῶν σκοτεινῶν δυνάμεων, τῶν ἀντιχρίστων ὀργάνων καί ὀργανώσεων, τῶν σατανιστῶν, εἶναι φορέας ἐν δυνάμει ὅλης τῆς ἀντίχριστης φιλοσοφίας καί ἐκφράζει τήν ἀποστασία ἀπό τόν Χριστό. Πῶς λοιπόν, θά ἔχω τόν Χριστό στόν ὦμο καί τόν διάβολο στήν τσέπη μου;
Ἡ Ἀποκάλυψις προειδοποιεῖ μέ τιμωρία αἰωνίου βασανισμοῦ ὅσων τολμήσουν νά λάβουν τό χάραγμα, τό ὄνομα ἤ τόν ἀριθμό τοῦ ὀνόματος αὐτοῦ. Διά τοῦτο οἱ τρισόλβιοι Ἅγιοι Πατέρες μᾶς προειδοποιοῦν καί μᾶς ἐπεξηγοῦν ὅτι οἱ ἄνθρωποι θά βαστάζουν, θά κρατοῦν δηλαδή τήν σφραγίδα τοῦ Ἀντιχρίστου 666, προτοῦ αὐτός ἐμφανισθεῖ, ὅπως μᾶς λέγει ὁ Ἅγιος Κύριλλος Ἱεροσολύμων καί Ἅγιος Ἐφραίμ ὁ Σύρος.
Κατά τόν Ἅγιο Ἱππόλυτο, ἡ χρησιμοποίηση τοῦ ἀριθμοῦ 666 ἰσοδυναμεῖ μέ ἄρνηση τοῦ Χριστοῦ καί τοῦ Βαπτίσματος (PG 10, 923-33).
Οἱ Ἅγιοι  Ἀνδρέας καί Ἀρέθας Καισαρείας, μιλώντας περί τῶν ἐσχάτων χρόνων μᾶς προφητεύουν ἀνατριχιαστικά τίς σημερινές σατανικές ἠλεκτρονικές κάρτες μέ τό 666, ἰδιαίτερα τήν ὑποχρεωτική γιά ὅλους κάρτα τοῦ πολίτη, ἡ ὁποία θά φέρη καί τήν φωτογραφία τοῦ κατόχου.
Τό μεγαλύτερο ἀγαθό πού χάρισε στόν ἄνθρωπο ὁ Θεός εἶναι τό αὐτεξούσιο. Αὐτό τό αὐτεξούσιο τώρα, θέλει ὁ ἀντίχριστος νά τοῦ τό παραδώσουμε ἐτσιθελικά, ἐκβιάζοντάς μας μέ τήν στέρηση τῶν ὑλικῶν ἀγαθῶν, ἄν δέν πάρουμε αὐτήν τήν κάρτα τοῦ πολίτη θα μετατραποῦμε σέ ἕναν ἀπρόσωπο ἀριθμό,  χάνοντας τό κατ’ εἰκόνα καί ἀδυνατώντας νά φθάσουμε τό καθ’ ὁμοίωσιν.
Ἀγαπητοί ἀδελφοί, ἔφθασε ἡ ὥρα νά δοκιμασθῆ ἡ πίστη μας στήν πρόνοια τοῦ Θεοῦ. Ἔφθασε ἡ ὥρα νὰ δοκιμασθῆ ἡ πνευματική μας ζωή, ἄν ὄντως εἶναι γνήσια κι ἄν ὄντως ἀγαπᾶμε ἀληθινά τόν Κύριό μας Ἰησοῦ. Ἡ περίοδος τοῦ ἀκίνδυνου Χριστιανισμοῦ πέρασε. Ὁ Ὀρθόδοξος Χριστιανός δέν ἐπιτρέπεται νά κρατᾶ στό ἕνα χέρι τόν Τίμιο Σταυρό τοῦ Σωτῆρος Χριστοῦ καί στό ἄλλο τόν ἀπαίσιο ἀριθμό 666 τοῦ Ἀντιχρίστου. Κανείς δέν μπορεῖ νά δουλεύει σέ δύο Κυρίους  (Ματθ. ΣΤ΄, 24).
Σήμερα δυστυχῶς ἐπικρατεῖ τό πῶς θά ζήσουμε χωρίς τήν κάρτα, καί ὄχι τό πῶς θά ζήσουμε χωρίς Χριστό ἀλλά μέ τήν κάρτα. Δέν προσπαθοῦμε νά ἀποτρέψουμε τήν ἐκπλήρωση τῶν προφητειῶν. Αὐτό, ἔτσι κι ἀλλιῶς εἶναι ἀδύνατον. Θά πρέπει νά προετοιμαστοῦμε νά ἀντιμετωπίσουμε τά δύσκολα χρόνια.  Τό θέμα γιά ἐμᾶς τούς Χριστιανούς εἶναι τό πῶς θά πεθάνουμε γιά τόν Χριστό, καί ὄχι τό πῶς θά ζήσουμε χωρίς Χριστό, ἀρνούμενοι μάλιστα Αὐτόν.
Ἡ ἐρώτηση πού τίθεται ἀπό τούς περισσοτέρους Χριστιανούς, καί μάλιστα ἀπό «πνευματικούς πατέρες», δηλαδή τό πῶς θά ζήσουμε χωρίς τήν κάρτα, τί θά φᾶμε, πῶς θά δουλέψουμε, πῶς θά πληρωθοῦμε, πῶς θά θρέψουμε τά παιδιά μας κ.λ.π., ἀπαντᾶται ἀπό τούς Ἅγιους Μάρτυρες καί Ὁμολογητές τῆς Πίστεώς μας. Ὅταν τούς ζητήθηκε νά διαλέξουν ἀνάμεσα στό νά πεθάνουν διά τόν Χριστόν ἡ νά Τόν ἀρνηθοῦν, ἐπέλεξαν τόν προσωρινό θάνατο, καί ἔτσι ἐκληρονόμησαν τήν αἰώνιον ζωήν, καί μάλιστα τιμῶνται ἀπό ὅλους ἐμᾶς ἀνά τούς αἰῶνας. Μήπως λοιπόν, ἦρθε ὁ καιρός καί γιά ἐμᾶς νά τούς μιμηθοῦμε;  Μήπως ὁ καιρός τοῦ μαρτυρίου καί τῆς ἐν Χριστῷ ὁμολογίας ἔφθασε;
Ἀγαπητοί ἀδελφοί, ἄς προσευχόμαστε στόν Κύριο καί Σωτῆρα Χριστό, νά μᾶς ἐνδυναμώση καί νά μᾶς ἐνισχύση, νά μείνουμε πιστοί μέ τήν Χάρη Του στό ἱερό Εὐαγγέλιο, νά μήν ὑποκύψουμε ἀπό δειλία, ὀλιγοπιστία ἤ φιλοτομαρισμό στήν στέρηση τῶν ὑλικῶν ἀγαθῶν, προκειμένου νά δεχθοῦμε τήν κάρτα τοῦ πολίτη μέ τόν ἀριθμό-χάραγμα 666, καί νά γίνουμε σημαδεμένοι και δοῦλοι τοῦ Ἀντιχρίστου καί διαγεγραμμένοι ἀπό τό Βιβλίο τῆς Ζωῆς. Ἄς προτιμήσουμε τόν προσωρινό θάνατο, γιά νά συμβασιλεύσουμε μέ τόν Χριστό αἰωνίως, στόν Ὁποῖο ἀνήκει ἡ δόξα καί τό κράτος εἰς τούς αἰῶνας. Ἀμήν.


Γέρων Σάββας Λαυριώτης


Αὐτοὺς τοὺς προβληματισμοὺς τῶν Ἁγιορειτῶν Πατέρων, τοὺς συμμερίζεται καὶ ἐξετάζει καὶ ὁ π. Εὐθύμιος Τρικαμηνᾶς, ὅπως φάνηκε στὸ κήρυγμα τῆς προηγούμενης Κυριακῆς. Εἶπε συγκεκριμένα:
«Νὰ σᾶς πῶ ὅτι τὴν ...Κυριακὴ θὰ γίνει μία διαμαρτυρία στὴν Ἀθήνα γιὰ τὶς Κάρτες ποὺ μαγειρεύουν νὰ μᾶς δώσουνε, κι ἐμεῖς οἱ Χριστιανοὶ εἴμαστε διηρημένοι, ὁ καθένας μας εἶναι στὸν κόσμο τὸν δικό του καὶ κοιτάει πῶς νὰ βολευτεῖ· καὶ θέλουμε οἱ ἄλλοι νὰ σηκώσουνε τὸ βάρος γιὰ νὰ μὴν πάρουμε τὶς ταυτότητες. Γιατὶ αὐτὲς οἱ ταυτότητες δὲν εἶναι κάτι ἁπλό· μπαίνουμε μέσα στὸν χῶρο, στὸν γενικὸ χῶρο· δὲν εἴμαστε σφραγισμένοι, ἀλλὰ μπαίνουμε στὸ γενικὸ χῶρο τοῦ σφραγίσματος.
Μιλοῦσα λοιπόν, μὲ κάποιους Πατέρες Ἁγιορεῖτες καὶ συζητάγαμε κάποια πράγματα ποὺ κι ἐγὼ δὲν τὰ εἶχα συλλάβει, ἔτσι, ἀπόλυτα. Εἶπες κάποιος ἀπὸ τοὺς Πατέρες ποὺ ἔχει λίγο ἀσχοληθεῖ, ὅτι ὁ διάβολος, ὅταν ὁ Ἀντίχριστος ἔρθει, θὰ μᾶς δώσει καὶ αὐτὸς ὄνομα, ὅπως μᾶς ἔδωσε ὁ Χριστός. Εἶναι ὁ ἀντίποδας, εἶναι ὁ πίθηκος τοῦ Χριστοῦ, θὰ μᾶς δώσει καὶ αὐτὸς ὄνομα· ποιό ὄνομα; Τὸ νούμερο, τὸν ἀριθμό· αὐτὸ θὰ εἶναι τὸ ὄνομα, θὰ μᾶς ὀνοματοδοτήσει, ὀνοματοδοσία θὰ γίνει. Δὲν θὰ σὲ ξέρει ὁ ἄλλος, δὲν θὰ σὲ ξέρει μὲ τὸ ὄνομά σου, ἂν βαπτίστηκες. Δὲν μᾶς νοιάζει τί ἔκανες. Τὸ σφράγισμα τὸ δικό μου, ἡ ὀνοματοδοσία ἡ δική μου (μὲ νοιάζει, θὰ λένε οἱ ἐκπρόσωποι τοῦ Ἀντίχριστου), ὁ ἀριθμὸς ποὺ θὰ σοῦ δώσω.
Γι’ αὐτὸ πρέπει νὰ βάλουμε κάποια ἄλλη διάσταση σ’ ὅλα αὐτὰ τὰ πράγματα καὶ νὰ μὴν τὰ περνᾶμε ἔτσι, ἐπιπόλαια… Ὅλα αὐτὰ τὰ πράγματα (προχωροῦν) με τὴν συνεργασία τῶν Ἐπισκόπων, τῆς Συνόδου ἡ ὁποία διὰ τῆς σιωπῆς της λάμπει, -πανταχοῦ ἀποῦσα. Σχεδιάζουν αὐτοὶ ἀπὸ πίσω μας. Κι ἐνῶ ἐμεῖς ἔχουμε τὴν δύναμη νὰ τὰ ἀνατρέψουμε ὅλα -μὲ τὴν δύναμη τοῦ Χριστοῦ- ἐμεῖς εἴμαστε ἢ διηρημένοι, ἢ λέμε δὲν εἶναι τίποτα αὐτό· πειθόμεθα ἀπὸ τοὺς πνευματικοὺς καὶ ἐφησυχάζουμε κι αὐτοὶ προχωροῦν στὰ σχέδιά τους. Καὶ κάποια στιγμὴ θὰ φτάσουμε στὸ ἀπροχώρητο καὶ θὰ ποῦμε· τώρα τί γίνεται;...