Δευτέρα 28 Μαρτίου 2016

Κελλιά και Σκήτες στο Άγιον Όρος δεν μνημονεύουν τον Βαρθολομαίο


Σε δεκάδες κελλιά και Σκήτες κυρίως στην ευρύτερη περιοχή της Ιερών Μονών Μεγίστης Λαύρας και Αγίου Παύλου ο Οικουμενικός Πατριάρχης κ. Βαρθολομαίος δεν μνημονεύεται από τους πατέρες εδώ και αρκετό χρονικό διάστημα.

  Βοά το Άγιον Όρος αλλά για ευνόητους λόγους διατηρείται σιωπή μήπως και μεταπειστούν οι μοναχοί που αρνούνται κατηγορηματικά το μνημόσυνο στον κ. Βαρθολομαίο, τονίζει στο ΒΗΜΑ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ Ιεράρχης που επισκέπτεται τον Αθωνα.
    Μοναχοί από την περιοχή της ερήμου του Αθωνα που μίλησαν στο ΒΗΜΑ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ διευκρινίζουν ότι οι αρνητές της μνημόνευσης δεν είναι ζηλωτές.
    Μάλιστα στα πρόθυρα διακοπής του μνημοσύνου είναι και Ιερά Μονή.
   Αιτία όπως υπογραμμίζουν οι μοναχοί είναι η τακτική του κ. Βαρθολομαίου σε σχέση με την οικουμενιστική δράση του με ό,τι αυτό συνεπάγεται…
    Θα επανέλθουμε...

Πορίσματα καταδικαστικά όχι μόνο των Οικουμενιστών, αλλά και των Αντι-Οικουμενιστών!

Πορίσματα – Ψήφισμα
Θεολογικής- Επιστημονικής Ημερίδος με θέμα: "Αγία και Μεγάλη Σύνοδος" Μεγάλη προετοιμασία, χωρίς προσδοκίες.


Ναυπάκτου κ. Ἱερόθεος: Θεολογία καί πολιτική.  Εἰσήγηση στὴν Ἠμερίδα γιὰ τὴν Ἁγία καὶ Μεγάλη, 23 Μαρτίου 2016 Σύνοδο


  Μὲ τὰ «Πορίσματα», ἀντι-Οικουμενιστὲς Πατέρες καὶ ἀδελφοί, συνειδητοποιεῖτε ὅτι καταδικάζετε τοὺς ἑαυτούς σας;
   Συνειδητοποιεῖτε ὅτι μὲ ὅλα ὅσα καταγγέλλετε, ἀποδεικνύεται ὅτι οἱ προετοιμάζοντες και –ἐν μέρει– οἱ συγκροτοῦντες τὴν Πανορθόδοξη Σύνοδο εἶναι ψευδοποιμένες καὶ ὅτι κινοῦνται μὲ ἀποδεδειγμένη δολιότητα κατὰ τῆς Ὀρθοδοξίας; (σύμφωνα μὲ τὰ δικά σας Πορίσματα). Κι ὅμως μὲ αὐτοὺς ἐσεῖς κοινωνεῖτε, τοὺς τιμᾶτε καὶ τοὺς μνημονεύετε;
  Ἀλήθεια, σὲ ποιά ἄλλη ἐκκλησιαστικὴ περίοδο, οἱ Πατέρες ποὺ κατήγγειλαν τὴν αἵρεση, ταυτόχρονα κοινωνοῦσαν καὶ μνημόνευαν τοὺς καταγγελλόμενους ψευδοποιμένες;
  Οὐσιαστικά, κρίνετε ὡς μὴ Ὀρθόδοξη τὴν αὐτοσυνειδησία τῶν Οἰκουμενιστῶν, ἀλλὰ ἡ παρακάτω πρόταση τῶν «Πορισμάτων» σας, δὲν ἀποδεικνύει ὅτι καὶ ἡ δική σας ἐκκλησιολογικὴ αὐτοσυνειδησία πάσχει, ἀφοῦ ὅλοι ἀνήκετε στὸ Π.Σ.Ε.; Γράφετε στὴν §8 τῶν «Πορισμάτων» σας:
«Η ένταξη της Ορθοδόξου Εκκλησίας σ’ έναν οργανισμό που εμφανίζεται ως υπερεκκλησία και η συνύπαρξη και συνεργασία της με την αίρεση συνιστά παραβίαση της κανονικής τάξεώς της και αθέτηση της εκκλησιολογικής αυτοσυνειδησίας της.

    Ἀλήθεια! Μήπως τὰ δικά σας «Πορίσματα» καταδικάζουν ὄχι μόνο τοὺς παναιρετικοὺς Οἰκουμενιστές, ἀλλὰ καὶ ἐσᾶς τοὺς Ἀντι-Οἰκουμενιστές;


Πορίσματα – Ψήφισμα
Θεολογικής- Επιστημονικής Ημερίδος με θέμα: "Αγία και Μεγάλη Σύνοδος" Μεγάλη προετοιμασία, χωρίς προσδοκίες.

  Με τη Χάρη και την ευλογία του Αγίου Τριαδικού Θεού, σήμερα Τετάρτη 23 Μαρτίου 2016, πραγματοποιήθηκε στο Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας, αίθουσα «Μελίνα Μερκούρη», στο Νέο Φάληρο Πειραιώς, Θεολογική - Επιστημονική Ημερίδα, με θέμα: «ΑΓΙΑ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΣΥΝΟΔΟΣ: Μεγάλη προετοιμασία, χωρίς προσδοκίες». 
Την διοργάνωση, την οποία πραγματοποίησαν οι Ιερές Μητροπόλεις Γλυφάδας, Γόρτυνος και Μεγαλοπόλεως, Κυθήρων και Πειραιώς, καθώς και η Σύναξις Κληρικών και Μοναχών, ετίμησαν με την παρουσία τους σεβασμιώτατοι Αρχιερείς, Καθηγούμενοι και Γερόντισσες Ιερών Μονών, αγιορείτες Πατέρες, κληρικοί, πρόεδροι χριστιανικών Σωματείων και Οργανώσεων, Καθηγητές Θεολογικών Σχολών και Θεολόγοι και γύρω στους χίλιους πιστούς. Την Ημερίδα διοργάνωσε πενταμελής Επιστημονική  Επιτροπή: α) ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Πειραιώς κ. Σεραφείμ, β) ο Πρωτοπρεσβύτερος π. Γεώργιος Μεταλληνός, Ομ. Καθηγητής της Θεολογικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών, γ) ο Πρωτοπρεσβύτερος π. Θεόδωρος Ζήσης, Ομ. Καθηγητής της Θεολογικής Σχολής του Α.Π.Θ. δ) ο Αρχιμανδρίτης π. Αθανάσιος Αναστασίου, Προηγούμενος της Ι. Μονής του Μεγάλου Μετεώρου, και ε) ο κ. Δημήτριος Τσελεγγίδης, Καθηγητής της Δογματικής της Θεολογικής Σχολής Α.Π.Θ. Στην Ημερίδα παρέστη και απηύθυνε χαιρετισμό ο Επίσκοπος Μπαντσέν κ. Λογγίνος της Ουκρανικής Εκκλησίας και ο προϊστάμενος της Ιεράς Μονής Μεγίστης Λαύρας αγίου Όρους π. Σάββας. Επίσης ο Μητροπολίτης Λόσετς της Βουλγαρικής Εκκλησίας κ. Γαβριήλ εκπροσωπήθηκε από τον π. Ματθαίο Βουλκανέσκου, κληρικό της Ιεράς Μητροπόλεως Πειραιώς, ο οποίος και ανέγνωσε τον χαιρετισμό του.
Το γενικό θέμα της Ημερίδος αναπτύχθηκε σε τέσσερις Συνεδρίες από τους εισηγητές: τους Σεβασμιωτάτους Μητροπολίτες Πειραιώς κ. Σεραφείμ, Ναυπάκτου και Αγίου Βλασίου κ. Ιερόθεον, Γλυφάδας κ. Παύλον, Κυθήρων κ. Σεραφείμ, και Γόρτυνος και Μεγαλοπόλεως κ. Ιερεμίαν, τους πανεπιστημιακούς καθηγητές, τον πρωτ. π. Γεώργιο Μεταλληνόν, τον πρωτ. π. Θεόδωρο Ζήση, τον κ. Δημήτριο Τσελεγγίδη, τον πανοσ. αρχιμ. π. Σαράντη Σαράντο, Διδάκτορα της Θεολογικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών, τον πανοσ. αρχιμ. π. Αθανάσιο Αναστασίου, τον πρωτ. π. Πέτρο Heers, διδάκτορα της Θεολογικής Σχολής του Α.Π.Θ., τον πρωτ. π.  Αναστάσιο Γκοτσόπουλο, Θεολόγο, (Μr. Θεολογίας), εφημέριο Ιερού Ναού Αγίου Νικολάου Πατρών, τον πανοσ. αρχιμ. π. Παύλο Δημητρακόπουλο, Θεολόγο, (Μr. Θεολογίας), Διευθυντή του Γραφείου Αιρέσεων της Ι. Μητροπόλεως Πειραιώς, τον κ. Σταύρο Μποζοβίτη, Θεολόγο –Συγγραφέα, μέλος της Αδελφότητος Θεολόγων ο «Σωτήρ» και τον πρωτ. π. Άγγελο Αγγελακόπουλο, Θεολόγο, κληρικό της Ι. Μητροπόλεως Πειραιώς.
Από τις εισηγήσεις και τον επακολουθήσαντα διάλογο προέκυψε και εγκρίθηκε ομοφώνως το παρά κάτω Ψήφισμα-Πόρισμα:
1) Η Θεολογία της Εκκλησίας μας είναι καρπός της Θείας Αποκαλύψεως, εμπειρία της Πεντηκοστής. Δεν νοείται Εκκλησία χωρίς Θεολογία και δεν νοείται Θεολογία έξω από την Εκκλησία, την οποία εξέφρασαν οι Προφήτες, οι Απόστολοι, οι Πατέρες και οι άγιες Σύνοδοι. Όταν μια Σύνοδος δεν θεολογεί ορθοδόξως, δεν μπορεί να είναι γνήσια Ορθόδοξη Σύνοδος,

Ορθόδοξο εκκλησιαστικό ή Νεοταξίτικο Οικουμενιστικό ΗΘΟΣ;

ΔΕΥΤΕΡΟ ΙΕΡΑΤΙΚΟ ΟΛΙΣΘΗΜΑ

ΠΙΟ ΘΛΙΒΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΤΟ!


ieronymos-xoris-stavro

Γράφει ο Νίκος Χειλαδάκης

Είναι θλιβερό αλλά γεγονός  ότι παρά τον πρώτο ολίσθημα ήρθε  και το δεύτερο, δηλαδή η προσπάθεια να δικαιολογήσει το αδικαιολόγητο πρώτο.
Άλλωστε δεν περιμένανε και κάτι καλύτερο από ένα τέτοιο ιεράρχη της «αγαπητικής κάμερας» που θέλει να λέγεται αρχιεπίσκοπος και «καίγεται» για να δείξει υποτίθεται την «απλότητα» του ενώπιον μουσουλμάνων αφαιρώντας τον σταυρό από πάνω του,  άσχετα αν προσβάλλει και πληγώνει βάναυσα το ελληνορθόδοξο ποίμνιο.
Απάντηση εξέδωσε η Αρχιεπισκοπή Αθηνών για το Σταυρό Ιερώνυμου κατά την επίσκεψή του στους πρόσφυγες. Αναλυτικά αναφέρεται…
«Με αφορμή την αναπαραγωγή κυρίως στο διαδίκτυο της δήθεν είδησης ότι ο Μακαριώτατος Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και Πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυμος «επέλεξε να μη φέρει σταυρό και εγκόλπιο» στο πλαίσιο της επίσκεψης αγάπης και διανομής τροφίμων και ειδών πρώτης ανάγκης στους πρόσφυγες που πραγματοποίησε πρόσφατα στον Πειραιά, ώστε «να μην θίξει το θρησκευτικό συναίσθημα των μουσουλμάνων», διευκρινίζονται τα ακόλουθα:
– Είναι λυπηρό και θλιβερό ταυτόχρονα να διακινούνται με τέτοια ευκολία ως ειδήσεις επικίνδυνες και νοσηρές φαντασιώσεις και εικασίες αρρωστημένων και σκοτεινών εγκεφάλων, οι οποίοι ουδεμία σχέση έχουν με τον Χριστιανισμό και την Εκκλησία μας.
– Σε τέτοιες μάλιστα τραγικές για κάθε εμπερίστατο και χειμαζόμενο συνάνθρωπό μας περιστάσεις, ο ίδιος ο Αρχιεπίσκοπος βαθύτατα πιστεύει ότι η παρουσία του με το απλό ράσο του Ορθόδοξου κληρικού αρκεί για να δώσει ξεκάθαρη μαρτυρία Χριστού και Εκκλησίας. Η ποιμαντική, άλλωστε, του Ορθόδοξου παπά προς τον άνθρωπο που δοκιμάζεται, απαιτεί απλότητα και διάκριση και δεν πραγματοποιείται με την επίδειξη σε τόπους δυστυχίας των διακριτικών του αξιώματός του.
– Κατά τα λοιπά, όπως ο Αρχιεπίσκοπος επισήμανε στο πλαίσιο της
προσφώνησής του προς την Ιερά Σύνοδο της Ιεραρχίας, η σύμφωνα με την αποστολή της Εκκλησίας και τη διδασκαλία του Χριστού αρωγή προς τον εμπερίστατο πρόσφυγα συνάνθρωπό μας, ούτε καταργεί, ούτε μετακινεί στο ελάχιστο την «κόκκινη γραμμή» που είναι η πρόασπιση της εθνικής, θρησκευτικής και πολιτισμικής ταυτότητας της πατρίδας μας.»


Δεν χρειάζεται να πει κάνεις πολλά για αυτή την ανακοίνωση, (δελτίου τύπου!!!) παρά μόνο αυτό που έγραψαν πολλοί για την περίπτωση:
«Πας ουν όστις ομολογήσει εν εμοί έμπροσθεν των ανθρώπων, ομολογήσω καγώ εν αυτώ έμπροσθεν του Πατρός μου του εν ουρανοίς·  Όστις δ’ αν αρνήσηταί με έμπροσθεν των ανθρώπων, αρνήσομαι αυτόν καγώ έμπροσθεν του Πατρός μου του εν ουρανοίς»
(Ματθ. ι΄ 32-33).

Όσον αφόρα τους χαρακτηρισμούς του περί αρρωστημένων και σκοτεινών εγκεφάλων οι οποίοι ουδεμία σχέση έχουν με τον Χριστιανισμό και την Εκκλησία… αλλοίμονο σε αυτόν τον τόπο που έχει τέτοιους… «ταραγμένους» με ένδυμα ποιμένος.

ΝΙΚΟΣ ΧΕΙΛΑΔΑΚΗΣ
Δημοσιογράφος-Συγγραφέας-Τουρκολόγος
www.nikosxeiladakis.gr

Συγκέντρωση-πορεία ενάντια στην Ισλαμοποίηση της πατρίδας μας

 Κυριακή 27/3/2016.

Φωτορεπορτάζ από την συγκέντρωση-πορεία ενάντια στην Ισλαμοποίηση της πατρίδας μας


Με την βοήθεια του Θεού, η πρώτη ανοιχτή, πλήρως ακομμάτιστη, συγκέντρωση-πορεία "ενάντια στην Ισλαμοποίηση της πατρίδας μας  και την μετατροπή της σε απέραντο Hot-Spot", στην Θεσσαλονίκη, είναι γεγονός.


500-600 περίπου Ελληνες, στην συντριπτική τους πλειοψηφία νέοι-ες, σήκωσαν ψηλά την γαλανόλευκη και βροντοφώναξαν "Η ΕΛΛΑΔΑ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ".

Νεα Ταξη


ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΛΑΘΡΟ ΑΠΟ ΑΙΘΙΟΠΙΑ?


aithiopes-xristianoi-2

Γράφει ο Νίκος Χειλαδάκης

Έχουμε λαθρό από την Μαυριτανία, Μαρόκο, Αλγερία, Τυνησία, Λιβύη, Σουδάν, Σομαλία, Νιγηρία, Ιράκ, Ιράν, Συρία, Αφγανιστάν, Πακιστάν, Ινδία, Μπαγκλαντές και πρόσφατα όπως αναφέρουν τουρκικά ΜΜΕ από Μυανμάρ και Ινδονησία.
Δεν σας πέρασε ποτέ απ’ το μυαλό γιατί δεν έχουμε λαθρομετανάστες και από την Αιθιοπία που είναι στις 10 φτωχότερες χώρες του κόσμου;

Ο πληθυσμός της χώρας αυτής είναι 90.076.012 κάτοικοι, (σύμφωνα με την τελευταία απογραφή του 2015), και οι προβλέψεις μιλούν για 92.206.005 μέχρι τέλος του 2016, γεγονός που καθιστά την Αιθιοπία την 2η σε πληθυσμό χώρα της Αφρικής μετά τη Νιγηρία. Μέσος όρος ζωής των κατοίκων της είναι τα 44 χρόνια, 43 για τους άνδρες και 45 για τις γυναίκες, (όταν στην Ευρώπη είναι σχεδόν ο διπλάσιος). Το ποσοστό ανεργίας στην χώρα είναι επισήμως το 62,9%. Επιπλέον, η χώρα αυτή έχει περάσει πολέμους, εμφύλιες συγκρούσεις και μεγάλες περιόδους λιμού.
Σύμφωνα με αυτά που μας λένε οι διάφοροι «ανθρωπιστές- αντιρατσιστές», η μετανάστευση από τις χώρες της Αφρικής στην Ευρώπη οφείλεται στην ακραία φτώχεια και τη δυστυχία. Αν, όμως,ήταν έτσι, τότε η Ευρώπη θα έπρεπε να κατακλύζεται από εκατομμύρια Αιθίοπες. Αλλά, οι εξ’ Αιθιοπίας προερχόμενοι λαθρομετανάστες είναι ελάχιστοι. Και στην Ελλάδα και στην υπόλοιπη Ευρώπη…
Γιατί άραγε; Μήπως επειδή είναι η μόνη χώρα της Αφρικής που κατοικείται από χριστιανούς, (κόπτες), ενώ τα γνωστά κυκλώματα που προωθούν λαθρομετανάστες στην Ευρώπη, στέλνουν επίτηδες μόνο μουσουλμάνους, γιατί το σχέδιο της Νέας Τάξης Πραγμάτων προβλέπει την ισλαμοποίηση της Ευρώπης;

Αυτά δεν μας τα αναφέρει κανένας. Ξυπνήστε !


ΝΙΚΟΣ ΧΕΙΛΑΔΑΚΗΣ
Δημοσιογράφος-Συγγραφέας-Τουρκολόγος
www.nikosxeiladakis.gr

Η αδύναμη πίστη (Άγιος Νικόδημος ο Αγιορείτης)

Σταχυολόγηση καί διασκευή κειμένου ἀπό τά “Πνευματικά Γυμνάσματα” τοῦ ὁσίου Νικοδήμου τοῦ Ἁγιορείτου



    Ἡ πίστη εἶναι μιά δύναμη, πού κατοικεῖ στό νοῦ καί στή θέληση. Ὁ νοῦς φωτίζεται ἀπό οὐράνιο φῶς καί κρατάει ὅσα μᾶς ἀποκαλύπτει ὁ Θεός. Ἡ θέληση πάλι παρακινεῖται κι αὐτή ἀπό τό Θεό ν᾿ ἀποδέχεται ὅσα ἀποκάλυψε στό νοῦ μέ τό φωτισμό. Ἀπό τήν ἄλλη ὅμως, ἡ θέληση συχνά προστάζει μέ τή θεία πίστη τό νοῦ – ἰδιαίτερα ὅταν αὐτός σκοτιστεῖ ἀπό κάποιο πάθος – νά κρατάει σάν ἀληθινά ὅσα ἀποκαλύπτει ὁ Θεός. Γιατί στή θέληση, στό αὐτεξούσιο, ὑποτάσσεται κι αὐτός ἀκόμα ὁ νοῦς. Τό αὐτεξούσιο, βλέπετε, εἶναι ἰδίωμα τῆς ψυχῆς, πού τῆς δόθηκε γιά νά ὑποτάσσει ὅλες τίς ἄλλες δυνάμεις της, τό ἴδιο ὅμως νά ὑποτάσσεται μόνο στό Θεό καί τό νόμο Του, ὄχι στό κακό καί τήν ἁμαρτία. Γιατί ὁ Θεός «οὐκ ἐνετείλατο οὐδέν ἀσεβεῖν καί οὐκ ἔδωκεν ἄνεσιν οὐδενί ἁμαρτάνειν»1. Ἡ ἀδυναμία λοιπόν τῆς πίστεως γεννιέται ἀπ᾿ αὐτές τίς δυό αἰτίες:
   Πρῶτα, ἐπειδή ὁ νοῦς δέν μπορεῖ νά εἰσχωρήσει βαθιά στά μυστήρια τοῦ Θεοῦ καί στά αἴτια πού μᾶς κάνουν νά τά πιστεύουμε.
    Κι ἔπειτα, ἐπειδή ἡ θέληση δέν μπορεῖ νά τ᾿ ἀγαπήσει πρίν τά γνωρίσει, μιά καί προϋπόθεση τῆς ἀγάπης εἶναι ἡ γνώση.
Γι᾿ αὐτό ὁ ἱερός Αὐγουστίνος εἶπε, ὅτι ὁ ἄνθρωπος μπορεῖ ν᾿ ἀγαπήσει τ᾿ ἀόρατα πράγματα, ὄχι ὅμως καί τά ἄγνωστα σ᾿ αὐτόν.
   Ἔτσι, βλέπουμε μερικούς ἀνθρώπους, πού εἶναι πιστοί ὄχι τόσο γιατί διάλεξαν συνειδητά καί θεληματικά τή ζωή τοῦ χριστιανοῦ, ὅσο γιατί γεννήθηκαν ἀπό γονεῖς χριστιανούς. Εἶναι πιστοί γιατί ἔλαβαν τό βάπτισμα. Ὥς πρός τά ἄλλα, τόσο λίγο καταλαβαίνουν τό μεγαλεῖο τῶν μυστηρίων, τόσο λίγο γνωρίζουν τήν ὑπεροχή τῆς πίστεώς μας ἀπέναντι στίς ἄλλες θρησκεῖες καί τόσο λίγο ἀκολουθοῦν στή ζωή τους τό νόμο τοῦ Εὐαγγελίου, ὥστε μόλις πού ξεχωρίζουν ἀπό τούς ἀπίστους.
   Κι ἐγώ τώρα, ρωτάω κάθε χριστιανό: Ποιός εἶσαι σύ, πού στέκεσαι ἐδῶ στήν ἐκκλησία; Ἀπό τίποτ᾿ ἄλλο δέν σέ ξεχωρίζω γιά χριστιανό, ἐκτός ἀπό τ᾿ ὄνομά σου. Γιατί ἄν σέ ρωτήσω, ποιός εἶν᾿ αὐτός ὁ Χριστός πού πιστεύεις, δέν θά ξέρεις νά μοῦ πεῖς. Κι ἔτσι

Όλο και περισσότερες αποκαλύψεις των Οικουμενιστικών "κατορθωμάτων" των "Ορθοδόξων" Πατριαρχών!

Ὁ Πάπας Παῦλος μὲ τὰ ἱερατικά του ἄμφια σὲ συλλείτουργο Ἐπισκόπων ὑπὸ τὸν Πατριάρχη τῆς Ρουμανίας Θεόκτιστο τὸ 1999!





Κι ἐδῶ (γιὰ νὰ μὴ ξεχνᾶμε) Πατρ. Βαρθολομαῖος
Πάπας Βενέδικτος
Ἀπὸ βίντεο (ἐδῶ)