Παρασκευή 15 Ιουλίου 2016

ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΓΚΥΡΗ ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΗ ΣΥΝΟΔΟ

Κυριάκος Κυριαζόπουλος:

Τρείς βασικές προϋποθέσεις για μια έγκυρη Πανορθόδοξη Σύνοδο.

   
Ο καθηγητής του Εκκλησιαστικού Δικαίου του Αριστοτελείου Πανεπ. Θεσ/νίκης Κυριάκος Κυριαζόπουλος αναλύει και επεξηγεί, με εκκλησιολογικά και κανονικά κριτήρια, τις τρείς (3) βασικές προϋποθέσεις υπό τις οποίες θα μπορούσε να θεωρηθεί ως έγκυρη και δεκτή από το Χριστεπώνυμο Πλήρωμα, η Πανορθόδοξος Σύνοδος.

  ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΕΣ ΠΑΡΑΓΩΓΕΣ “ΕΝΩΜΕΝΗΣ ΡΩΜΗΟΣΥΝΗΣ” (ΑΧΕΛΩΟΣ TV 2015) ΠΑΡΑΓΩΓΟΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΗΣ: ΑΝΔΡΕΑΣ ΜΠΛΑΝΟΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΣΤΟΥΝΤΙΟ – ΚΑΜΕΡΑ: ΦΩΤΗΣ ΒΑΡΔΗΣ - ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ: 28/05/16 - enromiosini.gr

Πηγή:"Ἀκτίνες"

"… Τους δίδασκε, πώς θα γονατίσουν για να φιλήσουν το χέρι του Πάπα"! (π. Γ. Μεταλληνός)




Γόρτυνος Ἱερεμίας:

 «Σιχάθηκα και ντράπηκα όταν είδα Ορθόδοξο επίσκοπο να φιλάει το χέρι του αιρετικού Πάπα»
     Σχόλιο:  Κι ἐμεῖς σιχαθήκαμε νὰ σᾶς βλέπουμε νὰ μνημονεύετε ἢ νὰ συλλειτουργεῖτε μ' αὐτοὺς
ποὺ φιλοῦν τὸ χέρι τοῦ Πάπα, κ. Ἱερεμία!






Απόσπασμα από ομιλία του π. Γ. Δ. Μεταλληνού, κοσμήτορα της Θεολ. σχολής του Πανεπ. Αθηνών, στην Εκκλησία του Αγ. Αντύπα, στο Γουδί, στις 09-02-06 

Παράθεση:
   Με πήρε ένας ευσεβέστατος κληρικός από την Κρήτη (Κρητικός με τα όλα του αλλά ορθόδοξος, γιατί πολλοί Κρητικοί δεν είναι ορθόδοξοι) και μου λέει «Παπα-Γιώργη, έχω ένα πνευματικό παιδί, που καμιά φορά έρχεται και στον Άγιο Αντύπα (δεν το γνωρίζω το παιδί). Στο οικοτροφείο της Αποστολικής Διακονίας τους είπε ο διευθυντής ότι όλοι μαζί θα πάνε εκδρομή στη Ρώμη και στο Βατικανό. Και τους δίδασκε, πώς θα γονατίσουν για να φιλήσουν το χέρι του Πάπα, για να τον αναγνωρίσουν, δηλαδή, ως Επίσκοπο της εκκλησίας του Χριστού». Και τούτο το παιδί,

ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ του συλλόγου "ΑΓ. ΘΕΟΔΩΡΟΣ Ο ΣΤΟΥΔΙΤΗΣ" για τον ΔΙΩΓΜΟ των Χιλανδαρινών Πατέρων










       Σεβαστοί πατέρες,
      διαμαρτυρόμεθα ἐντόνως γιά τήν, λίαν ἐπιεικῶς χαρακτηριζόμενη, ἀπαράδεκτη συμπεριφορά σας πρός τούς πατέρες καί ἀδελφούς ἐν Χριστῷ, οἱ ὁποῖοι χάριτι Θεοῦ διέκοψαν τήν ἐκκλησιαστική κοινωνία, σύμφωνα μέ τήν ἁγιοπατερική καί ἱεροκανονική διδασκαλία τῆς Ἐκκλησίας μας, μετά τῆς ὑμετέρας ἐκκλησιαστικῆς ἀρχῆς  καί δή τοῦ αἱρετικοῦ οἰκουμενιστοῦ Πατριάρχου Βαρθολομαίου. ἐνέργειά αὐτή τῶν Ἁγιορειτῶν Πατέρων κρίνεται ἄκρως κανονική καί ἀπολύτως σύμφωνη μέ τήν διδασκαλία τῶν Ἁγίων Πατέρων καί τοῦ Εὐαγγελίου, ἐνῶ  ἀπεναντίας διωγμός πού ὑφίστανται δέν ἐρείζεται σέ κανέναν Ἱερό Κανόνα, οὔτε σέ διδασκαλία τῆς Ὀρθοδόξου Πίστεώς μας, οὔτε κἄν σέ νόμο τοῦ κράτους.    

     Δέν ἔπραξαν τίποτε παραπάνω ἀπό αὐτό πού ἔπραξαν τόσοι καί τόσοι Ἅγιοι τῆς Ἐκκλησίας μας, ὅταν ἐμφανιζόταν κάποια αἵρεση πού ἀπειλοῦσε τήν ἀκεραιότητα καί ἑνότητά της. Ἔκαναν ὅ,τι ἀκριβῶς  καί οἱ ἐπί Βέκκου Ἁγιορεῖτες Πατέρες πού ἐμαρτύρησαν γιά νά μην συλλειτουργήσουν μέ τούς λατινόφρονες τῆς ἐποχῆς τους καί γιά νά διαφυλάξουν τά ἱερά καί τά ὅσια τῆς πίστεώς μας. 


    Ἄν δέχεσθε ὡς Ἅγιο τόν μέγα Ἰουστίνο Πόποβιτς, πού χαρακτήρισε ὡς παναίρεση τόν Οἰκουμενισμό,  τότε πρέπει νά ἐπανορθώσετε καί νά ἀνοίξετε τίς πόρτες τῆς Ἱερᾶς Μονῆς σας καί νά τούς δεχθῆτε  πίσω ὡς ὁμολογητές καί συνεχιστές τῆς ἱερᾶς Παραδόσεως τοῦ Ἁγ. Ὄρους, ἡ ὁποία ἑστιάζεται εἰς τό νά διαφυλάσσεται ἀνόθευτη εἰς τόν αἰῶνα ἡ Ὀρθόδοξος πίστη.  Σέ διαφορετική περίπτωση ὄχι μόνο ὅλο τό χριστεπώνυμο πλήρωμα θά στραφεῖ ἐναντίον σας, ἀλλά κυρίως ἡ Κυρία καί Προστάτις τοῦ Ἁγιωνύμου Ὄρους Ὑπεραγία Θεοτόκος.


  ρθόδοξος γωνιστικός Χριστιανικός Σλλογος
«γ. Θεόδωρος  Στουδίτης» νμιμα κπροσωπομενος.

 Πρεδρος                               Γραμματες   

ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ     ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΞΑΝΘΑ-ΝΑΚΟΥ 

Ο οικουμενιστικός ιός ορατός παντού!



  Ρώσοι για Πανορθόδοξη:

Ποῦ τὴν εὐλογοῦν καὶ ποῦ ἐκφράζουν ἐνστάσεις

-Οι ερμηνείες και οι δύο εκκλησιολογίες


Ρώσοι για Πανορθόδοξη: Που την ευλογούν και που εκφράζουν ενστάσεις-Οι ερμηνείες και οι δύο εκκλησιολογίες


Η ΔΙΝΕΙ ΣΤΙΓΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ

Του Μάνου Χατζηγιάννη 

Κι ενώ ακόμη η Ιερά Σύνοδος της ρωσικής εκκλησίας δεν έχει συνεδριάσει για να αποτιμήσει όσα συνέβησαν στην Αγία & Μεγάλη Σύνοδο της Κρήτης, η πρώτη αποτυπωση των σκέψεων και των θέσεων των Ρώσων ήρθε μέσω μιας στρογγυλής τράπεζας που πραγματοποιήθηκε στη Μόσχα με θέμα της Ορθοδόξου Εκκλησίας 2016: αξία, προβλήματα και προοπτικές». Η εκδήλωση αυτή δεν αποτελεί ασφαλώς επίσημη θέση της ρωσικής εκκλησίας πλην όμως δίνει στίγμα...

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο Πολιτιστικό Κέντρο "Pokrovsky Gates" στις 13 Ιουλίου παρουσία ειδικών αναλυτών, καθηγητών πανεπιστημίων, κληρικών και λαϊκών και επικεντρώθηκε στο ζήτημα της ενότητας της ορθόδοξης Εκκλησίας στη σύγχρονη εποχή.

Στη στρογγυλή τράπεζα επιχειρήθηκε να χαρτογραφηθεί σε επίπεδο ουσίας και όχι των τύπων για την Ορθόδοξη Εκκλησία η Σύνοδος της Κρήτης.
Ο ιστορικός Sergey Brune αναφερόμενος στην εισήγησή του στο θέμα των σχέσεων με την πλευρά των προ-Χαλκηδονίων (μονοφυσίτες) μίλησε για "Τρεις ήττες στο δρόμο προς την ενότητα" μιλώντας πρώτον για το διάλογο του 1990, δεύτερον τη Συνέλευση του Ligonier το 1994) και τέλος την Πανορθόδοξη του 2016. Όπως είπε η πρώτη συνάντηση των εκπροσώπων των

Οι "αντι-Οικουμενιστές" δεν αντιλαμβάνονται, ότι οι "βόμβες" που δημοσιεύουν τους "τραυματίζουν", όσο παραμένουν σε κοινωνία με τους βομβιστές;


Διπλή  βόμβα  από την “Καθολική Επισκοπή Σύρου”

 episkopisyrou.gr



Σχόλιο Ιστολογίου Κατάνυξις: Επειδή κάθε νόμισμα έχει δύο όψεις και η διπλωματία αμέτρητες, αποδεικνύεται ευτυχώς η σημασία και η εκμετάλλευση που γίνεται από το Βατικανό, σε κάθε κίνηση του Οικουμενικού Πατριαρχείου. "Θησαυρό" χαρακτήρισε την απλή εθιμοτυπική επίσκεψη της αντιπροσωπείας του Φαναρίου στην ονομαστική εορτή του ποντίφηκα, και ρίχνει μομφή στα ΜΜΕ που την "απέκρυψαν". Η σκοπιμότητα που κρύβεται πίσω από αυτή τη διπλή βόμβα, της επίσημης ιστοσελίδας της "Καθολικής Επισκοπής Σύρου" είναι μέρος του ευρύτερου οικουμενιστικού σχεδίου που υπηρετείται από το Βατικανό και τους "πολύτιμους" φίλους του στο Φανάρι. 


Ένας θησαυρός που έκρυψαν τα ΜΜΕ

Επί τη θρονική εορτή της Εκκλησίας της Ρώμης (Αγίων Αποστόλων Πέτρου και Παύλου), το Οικουμενικό Πατριαρχείο απέστειλε, όπως κάθε χρόνο, Αντιπροσωπεία στην Ρώμη, την οποία φέτος αποτελούν, ο Μητροπολίτης Βοστώνης Μεθόδιος, ο Αρχιεπίσκοπος Τελμησσού Ιώβ και ο Τριτεύων των Πατριαρχικών Διακόνων Νήφων.
Η Πατριαρχική Αντιπροσωπεία έγινε δεκτή από τον Πάπα Φραγκίσκο.
Ο Μητροπολίτης Βοστώνης Μεθόδιος, ο οποίος ηγείται της

Η διαθρησκειακή "κουρελού" (Αγιος Παΐσιος)


simboylio-1
  
    Στις 13 Ιουλίου 2016 ιδρύθηκε στο Μόναχο το Συμβούλιο των Θρησκειών Μονάχου με τη συμμετοχή της ρωμαιοκαθολικής εκκλησίας, της ευαγγελικής εκκλησίας, της Ορθοδοξου εκκλησίας, της κοπτικής εκκλησίας, του ισλάμ, του ιουδαϊσμού και του βουδισμού.
Σκοπός της ίδρυσης του συμβουλίου είναι η από κοινού

Φτάνουμε στο "δια ταύτα": Πως θα τοποθετηθεί ο κάθε κληρικός και πιστός!



Κίνδυνος για τους Ορθοδόξους
η «μετασυνοδική μεταπατερική
μεταδοτική νάρκωσις»
  


  Μερικά πράγματα δεν θα χρειαζόταν να λέγονται διότι, θεωρείται, πως οι επίσκοποι της Εκκλησίας βρίσκονται «επί σκοπόν»,  για να βλέπουν, να αντιλαμβάνονται και να ενημερώνουν το ποίμνιό τους. 

   Φτάσαμε όμως σε εκείνο που είχε συμβεί στην παλαιά διαθήκη (Αριθμ. 22, 22-35), όταν ο «προφήτης» Βαλαάμ αντί να αποπέμψει τους απεσταλμένους του Βαλάκ, που του έστειλε δώρα προκειμένου να καταρασθεί τον λαό του Θεού, εκείνος επειδή προσπάθησε να συμβιβάσει τα ασυμβίβαστα, χρειάστηκε να ομιλήσει ο γάιδαρός του! Και ενώ υποτίθεται ότι ο Βαλαάμ ήταν αυτός που έβλεπε τον Θεό και μιλούσε εξ Ονόματος Του, τελικά αντί του «προφήτου» ομίλησε ο γάιδαρός του, διότι αυτός ήταν, «ο αληθώς ορών». Ομολογουμένως, έχει βαρύ τίμημα η απόφαση σε κρίσιμες στιγμές. Και είναι επιλογή ευθύνης, ο Ποιμένας της Εκκλησίας  όταν αντιληφθεί να χειμάζεται το λογικό του ποίμνιο να πάρει θέση. Αν ενημερώσει, θα προκληθεί βέβαια σάλος. Κάποιοι, “καθώς πρέπει” θα σκανδαλισθούν. Ίσως, να θεωρηθεί και τρελός. Είναι δύσκολο να καταγγείλει την παρανομία την ώρα που άλλοι κάνουν τα στραβά μάτια. Να σιωπήσει πάλι, για να μην έρθει σε αντιπαράθεση με τους άλλους και έτσι τους φέρει σε δύσκολη θέση… σηκώνοντας όμως ο ίδιος την ευθύνη, διότι δεν ξεκαθάρισε την θέση του στην ύπουλη συνοδική εισβολή και την επίσημη αναγνώριση της αίρεσης ως Εκκλησίας, αυτό είναι χειρότερο. Ισχύει, λοιπόν, και εδώ η αρχή “το μη χεῑρον βέλτιστον”. Και το κυριότερο, βέβαια, είναι πλέον θέμα συνείδησης.
   Πάντοτε ήθελε ανδρεία, ήθελε και σθένος, να μπεις σε μια τέτοια διαδικασία που δεν γνωρίζεις και πώς θα βγεις. Έπρεπε να αποδείξεις αυτό που λες. Σήμερα όμως υπάρχουν τα σύγχρονα μέσα, η εικόνα από τα βίντεο, την τηλεόραση, το διαδίκτυο που μιλούν από μόνα τους. Υπάρχουν επίσης και ηχογραφήσεις και μαρτυρίες και γραπτές δηλώσεις. Δεν μπορείς να ισχυρίζεσαι ότι δεν γνωρίζεις. Αν δεν γνωρίζεις και σε πληροφορούν άλλοι, όμως εσύ δεν θέλεις να ενημερωθείς αλλάζει το πράγμα. Τότε τοποθετείσαι πλέον, έστω και αν δεν θέλησες να πάρεις θέση με δηλώσεις. Δεν είναι, δηλαδή, πλέον ζητούμενο αν η αίρεση επισημοποιείται με τις κινήσεις του Πατριάρχη. Δεν τίθεται θέμα περί αποδείξεων διότι αυτές υπάρχουν αλλά φτάνουμε στο “διά ταῦτα”, πώς θα τοποθετηθεί ο επίσκοπος, ο ιερέας και βέβαια ο κάθε πιστός απέναντι στην παρανομία!
Γράφει ο άγιος Γέροντας Παΐσιος: «Μπορεί κανείς με την προσευχή να βοηθήσει περισσότερο αλλά την σιωπή του θα την εκμεταλλευθούν οι άλλοι και θα πουν “ο τάδε και ο τάδε δεν διαμαρτυρήθηκαν επομένως είναι με το μέρος μας∙ συμφωνούν μαζί μας”. Αν δεν αρχίσουν μερικοί να χτυπούν το κακό, να ελέγχουν δηλαδή αυτούς που σκανδαλίζουν τους πιστούς θα γίνει μεγαλύτερο κακό».
   Αντί λοιπόν να σχολιάζουν -εκ του προχείρου-  όσοι τώρα συμβιβάζονται με την αίρεση και επιρρίπτουν ευθύνες σε όσους