Ὑπενθυμίσαμε ἄλλη μιὰ φορὰ στὸν κ. Τελεβάντο τὶς ἀνακολουθίες του, τὰ ψεύδη
καὶ τὶς συκοφαντίες του ἐναντίον τῶν ἀντι-Οἰκουμενιστῶν (ἐδῶ) καὶ ἐξεμάνη. Ἀντὶ ἀπαντήσεως
(καὶ χωρὶς ἐπιχειρήματα, χωρὶς ἁγιοπατερικὲς ἀναφορές, στηριζόμενος μόνο στὸν λογισμό του, χωρὶς νὰ παραπέμψει στὸ κείμενό μου -στὸ ὁποῖο ἀναφέρεται- καὶ χωρὶς νὰ τὸ ἀναρτήσει) ἀποφαίνεται -ὡς Πάπας- ὅτι εὑρίσκομαι ἐκτὸς Ἐκκλησίας (ἐδῶ).
Καλωσύνη του! Ὡς "θεὸς" κανονίζει ποιός εἶναι ἐκτὸς καὶ ποιός εἶναι ἐντὸς τῆς Ἐκκλησίας! Κάποτε θὰ τὸ καταλάβει (ἐλπίζω νὰ μὴν εἶναι γι’
αὐτὸν ἀργά, γιατὶ πολεμοῦμε τὶς ἰδεοληψίες καὶ κακοδοξίες του, ἀλλ' προσευχόμαστε γιὰ τὴ σωτηρία του) ὅτι δὲν εὑρίσκεται
ἐκτὸς Ἐκκλησίας, ὅποιος -παρὰ τὰ ὅποια λάθη του καὶ τὶς ἁμαρτίες του- ἐφαρμόζει τὴν
διδασκαλία καὶ τοὺς Ἱερούς της Κανόνες στὰ θέματα τῆς Πίστεως καὶ ἀπομακρύνεται ἀπὸ τοὺς αἱρετικούς,
ποὺ μάλιστα ἐπεκύρωσαν ἐν Συνόδῳ τὴν αἵρεσή τους.
Αὐτὸς καὶ
πολλοὶ ἄλλοι δὲν θέλουν νὰ δεχθοῦν τὴν σχετικὴ διδασκαλία τῶν Ἁγίων Πατέρων, ποὺ
ὑπερβαλλόντως ἔχουμε καταχωρήσει σὲ χιλιάδες ἀναρτήσεις περὶ τῆς Διακοπῆς Μνημοσύνου· ὅτι ἡ ἀπομάκρυνση ἀπὸ τοὺς αἱρετικούς, δὲν ἀποτελεῖ ἁπλῶς μιὰ διαμαρτυρία καὶ ἕνα ἔλεγχο, ἀλλὰ ἔχει σχέση μὲ τὴν σωτηρία μας.
Ἐπαναλαμβάνουμε τὴν
βασικὴ διδασκαλία τοῦ μέντορά του,
π. Ἐπιφάνιου (παρότι σὲ ἄλλα σημεῖα της
διαφέρει ἀπὸ τὴν διδασκαλία τῶν Ἁγίων Πατέρων) ὁ ὁποῖος γράφει:
«Ἡ ἀποτείχιση εἶναι, «κανονικὸν
δικαίωμα... Οἱ ἱεροὶ Κανόνες παρέχουσι
δικαίωμα παύσεως μνημοσύνου τοῦ αἱρετικὰς
διδασκαλίας κηρύσσοντος Ἐπισκόπου ἢ Πατριάρχου... Ἄν τις, χρησιμοποιῶν τὸ δικαίωμα αὐτοῦ, παύσῃ τὸ μνημόσυνον, καλῶς ποιεῖ!» (π. Ἐπιφάνιου Θεοδωρόπουλου, «Τὰ Δύο Ἄκρα», σελ. 90).
Σημάτης Παναγιώτης
Ο ΕΚΤΟΣ
ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΣΗΜΑΤΗΣ
Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=====
Αξιοθρήνητη τω όντι είναι η
παρουσία του σχισματικού Παναγιώτη Σημάτη στα εκκλησιαστικά και θεολογικά μας
πράγματα.
Άρχισε η πορεία του με την
προσωπική διένεξη που είχε με τον Σεβ. Μητροπολίτη Καλαβρύτων Αμβρόσιο,
οδηγήθηκε εξαιτίας αυτής της πικρίας του στο σχίσμα και έκτοτε αναλώνει όλες
του τις δυνάμεις και τη φαιά ουσία για να πείσει τους ανθρώπους -και δη τους
αντιοικουμενιστές- να προσχωρήσουν στο σχίσμα.
Τα αποτελέσματα της άχαρης
εργώδους του προσπάθειας να προσεταιριστεί στο σχίσμα “ψυχές υπέρ ων Χριστός
απέθανεν” είναι -ευτυχώς- μηδαμινά.
Ακόμη και μετά την Σύνοδο
της Κρήτης, όχι μόνον η ηγεσία του αντιοικουμενιστικού αγώνα κωφεύει στις
σχισματικές κραυγές του, αλλά και οι εν τω κόσμω πιστοί. Ο ίδιος ζει στον κόσμο
των ψευδαισθήσεων του και μιλά για “βροχή αποτειχίσεων” οι οποίες, όμως,
αριθμητικά συμποσούνται σε λίγες δεκάδες μεμονωμένους σχισματικούς
πανορθοδόξως.
Αντί να συνετιστεί από τα
θλιβερά αποτελέσματα της προσπάθειας του να ελκύσει τους πιστούς εκτός
Εκκλησίας στο σχίσμα, θυμώνει και οργίζεται και συμπεριφέρεται σαν ταύρος εν
υαλοπωλείω.
Αφιερώνει όλη την ικμάδα και
τον ζήλο του για να προσηλυτίσει ανθρώπους στο σχίσμα και επιτίθεται με
σκληρούς χαρακτηρισμούς -δείγμα όσων στερούνται επιχειρήματα- εναντίον όλων
όσοι αρνούνται να τον ακολουθήσουν στην πορεία ολέθρου που ακολουθεί.
Έχει πνιγεί κυριολεκτικά στη
χολή του ο δυστυχής και καθίσταται μέρα με τη μέρα περισσότερο δέσμιος του
σχισματικού φρονήματος που υπηρετεί και του πατέρα των σχισμάτων του διαβόλου.
Πολλή προσευχή για την ψυχή
του δυστυχούς αυτού αδελφού μας που προσπαθεί με νύχια και με δόντια να βγάλει
τους πιστούς εκτός Εκκλησίας και να τους οδηγήσει σε παρασυναγωγές καθηρημένων
και σχισματικών κληρικών, ενώ προσποιείται ότι δεν κατανοεί τη διαφορά μεταξύ
διακοπής μνημοσύνου και σχίσματος και τρέφει την ψευδαίσθηση ότι μάχεται υπέρ
της πίστης μας.
http://panayiotistelevantos.blogspot.gr/2016/08/blog-post_677.html