Τρίτη 30 Αυγούστου 2016

Τραγική φιγούρα δειλίας, σκιά Επισκόπου ο διάδοχος του θρυλικού Καντιώτη, εκβράζει Ζηζιούλειο οχετό από την "Ωραία Πύλη"! (Βίντεο)

Ποιός θὰ περίμενε πρὶν μερικὰ χρόνια ὅτι οἱ «καλοὶ» Ἐπίσκοποι, ἡ κρυφὴ ἐλπίδα τῶν ἀντι-Οἰκουμενιστῶν, διὰ μέσου τῶν ὁποίων θὰ πολεμούσαμε τὸν Οἰκουμενισμό, θὰ ἀποδεικνύονταν διαπρύσιοι ὑποστηρικτὲς τοῦ Οἰκουμενισμοῦ; Ὅτι θὰ ἀπειλοῦσαν μὲ διωγμοὺς καὶ καθαιρέσεις τοὺς ὀρθόδοξους πιστούς;
Ποιός θὰ τὸ περίμενε ὅτι στὴ θέση τοῦ θρυλικοῦ Καντιώτη θὰ ἐνθρονιζόταν ἕνα ἀνθρωπάκι, ὁ κ. Θεόκλητος Πασσαλῆς, ἕνα ὁμοίωμα καὶ ἀναμεταδότης τῶν κακοδοξιῶν τοῦ Ζηζιούλα καὶ τοῦ Προύσης Ἐλπιδοφόρου, ἕνα νέος Βέκκος, ποὺ θὰ ὑπερασπίζετο τὸ «θεσμὸ» τοῦ Πατριάρχη, ἀνεξάρτητα ἂν αὐτὸς εἶναι αἱρετικός;
Ποιός θὰ φανταζόταν, πρὶν μερικὰ χρόνια, ὅτι αὐτὸ τὸ ὁμοίωμα Ἐπισκόπου θὰ τὸ ἐπαινοῦσε καὶ θὰ τὸ ὑπερασπιζόταν ὁ "Πάπας" τῶν ἀντι-Οἰκουμενιστῶν, ὁ Τελεβάντος, καὶ ἀντίθετα θὰ κατηγοροῦσε τὸν ἐκφραστὴ τῶν Ἁγίων Πατέρων, τὸν π. Παΐσιο Παπαδόπουλο, ποὺ ἀποτειχίστηκε ἀπὸ ἕναν τέτοιο Ἐπίσκοπο; Νά, ὅμως, ποὺ ὅλα εἶναι δυνατὰ στὴν ἐποχή μας.
Αὐτὸς ὁ ἄνθρωπος, ποὺ ἀπὸ δειλία καὶ φόβο δὲν διακόπτει τὸ Μνημόσυνο τοῦ Πατριάρχη, δὲν ντράπηκε νὰ βγεῖ στὴν «Ὡραία Πύλη» τοῦ ἱ. Ναοῦ καὶ ἀπὸ ἐκεῖ, νὰ ἐκστομίσει βλάστημους λόγους ἐναντίον τῶν Ἁγίων μας, ποὺ διέκοψαν τὸ Μνημόσυνο τῶν αἱρετικῶν τῆς ἐποχῆς τους.
Λοιπόν, μάθετε ἅγιε Γρηγόριε Παλαμᾶ, ἅγιε Θεόδωρε Στουδίτη, ἅγιοι ἐπί Βέκκου Ἁγιορεῖτες Ὁσιομάρτυρες καὶ ὅσοι ἄλλοι, τὴν Ὀρθόδοξη διδασκαλία ποὺ ἐσεῖς δὲν κατείχατε, ἀπὸ τὸν Οἰκουμενιστὴ Ἐπίσκοπο Φλωρίνης Θεόκλητο: Ἡ ἀποτείχιση ποὺ ἐκάνατε σᾶς κατέστησε ἀκέφαλους αἱρετικούς! Σᾶς ἔβγαλε ἀπὸ τὴν Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ! Ὅσες Θ. Λειτουργίες ἐτελέσατε, χωρὶς νὰ μνημονεύετε τὸν Ἐπίσκοπό σας, ἦσαν ἄκυρες! Ἡ Ἐκκλησία εἶναι μιὰ παράλληλη ἐξουσία, ἕνας θεσμός, ὅπως τὸ κράτος, καὶ ὅ,τι συμβαίνει στὸ κράτος, παρόμοια συγχωροῦνται νὰ συμβαίνουν καὶ στὴν Ἐκκλησία!

 Εἶπε, λοιπόν, ὁ κ. Θεόκλητος:
«Αὐτὲς τὶς ἡμέρες εἴχαμε ἐπάνω στὴν Φλώρινα τὸν Πρόεδρο τῆς Δημοκρατίας. Τὸν ὑποδέχτηκε ὁ λαός, οἱ ἀρχὲς καὶ οἱ ἐξουσίες, διότι δείχνουν σεβασμὸ σ’ ἐκεῖνον ὁ ὁποῖος ἐκπροσωπεῖ τὸ Ἔθνος μας. Κάτι ἀντίστοιχο ὑπάρχει καὶ στὴν Ἐκκλησία. Ὅπως, τρόπον τινά, Πρόεδρος τῆς Δημοκρατίας εἶναι ὁ Πατριάρχης, ὁ Ἐπίσκοπος, ἡ Ἱ. Σύνοδος κ.λπ.
Ὑπάρχουν, ὅμως, κάποιοι οἱ ὁποῖοι ἔκαναν ἐπανάσταση, καὶ οἱ ὁποῖοι θέλουν νὰ μὴν μνημονεύουμε τὸν Πατριάρχη, τὴν Ἱ. Σύνοδο, δηλ. νὰ εἴμεθα «ἀκέφαλοι», σὰν νὰ μὴ ἔχουμε Πρόεδρο Δημοκρατίας(!). Νὰ ξέρετε, ὅποιος ἱερεὺς δὲν μνημονεύει τὸν Μητροπολίτη του, εἶναι ἄκυρος ἡ Θ. Λειτουργία(!!) Κι ὅποιος Ἀρχιερεὺς δὲν μνημονεύει τὴν προϊσταμένη του ἀρχή, ποὺ στὶς νέες χῶρες εἶναι ὁ Πατριάρχης, εἶναι ἄκυρος ἡ Θ. Λειτουργία(!!!) Σεβόμαστε τὸν Πρόεδρο τῆς Δημοκρατίας, ἀσχέτως ἂν μερικὰ κόμματα, μερικοὶ σὰν ἄνθρωποι νὰ ἔχουν διαφορά. Ἄλλο τὸ ἕνα καὶ ἄλλο τὸ ἄλλο. Δὲν παύει νὰ εἶναι ὁ θεσμὸς τοῦ Ἔθνους μας. Ἔτσι δὲν παύει ὁ Πατριάρχης μας νὰ εἶναι θεσμὸς τῆς Ἐκκλησίας. Γι’ αὐτὸ μὴ παρασύρεστε ἀπὸ ὅσα λένε μερικοί· αὐτοί, δυστυχῶς, βαδίζουν τὸν κατήφορο. Καὶ ὁ κατήφορός τους εἶναι οἱ μὲν κληρικοὶ ὁδηγοῦνται στὴν καθαίρεση, οἱ δὲ λαϊκοὶ θὰ ἀποκοποῦν ἀπὸ τὴν Ἐκκλησία.
Μὴ παρασύρεστε. Κυβερνᾶται ἡ Ἐκκλησία κι ἂς ἔχουμε διαφορὰ μὲ τὸν Πατριάρχη!!!!!!! [σ.σ.: Νά, λοιπόν, ποὺ πρῶτος ἀποδέχεται καὶ κηρύσσει τὶς αἱρετικὲς ἀποφάσεις τῆς Κολυμπαρίου Συνόδου ὁ Φλωρίνης! Δὲν μᾶς ἐνδιαφέρει ἡ Παναίρεση τῶν Οἰκουμενιστῶν. Ὅλοι κάτω ἀπὸ τὴν σκέπη τῶν αἱρετικῶν, γιὰ να μὴν ὑπάρχει ἀναρχία στὴν Ἐκκλησία,ἀλλὰ νὰ ὑπάρχει ἑνότητα!!!]. Δὲν παύει, ὅμως, νὰ εἶναι Πατριάρχης, δὲν παύει νὰ εἶναι ἡ κορυφὴ τῆς Ἐκκλησίας μας ἐπὶ τῆς γῆς, [σ.σ.: πάει περίπατο ὁ Χριστός], δὲν παύει ὁ Ἐπίσκοπος νὰ εἶναι αὐτός, τὸν ὁποῖο πρέπει νὰ μνημονεύουμε καὶ πρέπει νὰ ὑποτασσόμεθα, ὅπως ὑποτασσόμεθα στὸ κράτος, στὶς ἀντίστοιχες ἀρχές!!!!!!!!!!!!!! Αὐτὰ συμβαίνουν καὶ σὲ κυβερνήσεις, καὶ σὲ διοικήσεις κ.λπ. Πρέπει νὰ ὑπακούσουμε γιὰ νὰ μὴν ὑπάρχει ἀναρχία. Διαφορετικὰ θὰ καταλήξουμε τὴν Ἐκκλησία στὴν ἀναρχία, θὰ γίνουν αἱρέσεις (!!!!!!!!!!!!!!!!!!) ἀναστατώσεις κ.λπ.
Σκεπτόμουνα ἂν αὐτὰ πρέπει νὰ τὰ πῶ. Ἔκανα τὴν προσευχή μου· πρέπει νὰ τὰ πῶ».




Διαβάσαμε στὸ διαδίκτυο, ὅτι σὲ συνάντηση κληρικῶν καὶ λαϊκῶν στὴ μητρόπολη Φλωρίνης, στὴν ὁποία ἦταν παρὼν καὶ ὁ π. Θεόδωρος Ζήσης, σὲ ἐρώτηση ποὺ ἔγινε στὸν κ. Θεόκλητο, γιατὶ δὲν ἀντιδρᾶ στὶς κακοδοξίες τοῦ Πατριάρχη, ἀπάντησε: Διότι θὰ μᾶς καθαιρέσει! Καὶ ὁ Ἡγούμενος π. Μάξιμος Καραβᾶς, θύμισε (ἄνευ ἀποτελέσματος, ὅπως ἀποδείχτηκε) τὴν ἡρωϊκὴ ἀπάντηση τοῦ Καντιώτη, σὲ ἀνάλογη περίπτωση!

Κονίτσης Ανδρέας: "Βαρθολομαίου του Οικουμενικού Πατριάρχου ...."!!! --Η πατρίδα πάνω από το Χριστό! --Δεν ξυπνάνε με τίποτα! --Ο ιός της Παναιρέσεως έχει εισχωρήσει στα κύτταρά τους!

Σχόλια προς τον μητροπολίτη Ανδρέα:
Ἀπό ἀνάρτηση τοῦ ἱστολογίου "Ο ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΣ"
...Λυπηθήκαμε όμως πολύ όταν ακούσαμε με τα αυτιά μας τον μητροπολίτη Ανδρέα να ψάλλει "Βαρθολομαίου του Οικουμενικού Πατριάρχου ....". 
Δεν είναι δυνατόν να παρακολουθεί όλες τις εξελίξεις σε σχέση με την ταλαίπωρη ελληνική μειονότητα στη Βόρειο Ήπειρο και την Αλβανική τρομοκρατία (πολύ ορθώς πράττει, ποίμνιο του είναι οι σκλαβωμένες περιοχές της Δρόπολης και της Πωγωνιανής αφού φέρει τον τίτλο "Δρυϊνουπόλεως και Πωγωνιανής"), 
και να μην έχει πληροφορηθεί τι συνέβη στην Κρήτη
Όταν κάποιοι δεσποτάδες και μια (ψευδο)σύνοδος αποδέχονται να χαρακτηριστούν οι αιρετικοί ως "εκκλησίες" οφείλεις να πάρεις θέση. 
Οφείλεις να διακόψεις το μνημόσυνο αυτού που υποδέχεται μέσα στις ακολουθίες του τον Πάπα, αυτού που δίδει λειτουργικό ασπασμό με τον αιρετικό, που βάζει να ψάλλουν το πολυχρόνιο στον αιρετικό, να τον θυμιατίζουν  και να τον αποκαλούν "Αγιότατο Πάπα Ρώμης".


Περιμένουμε από τον αγωνιστή μητροπολίτη  Δρυϊνουπόλεως Πωγωνιανής και Κονίτσης Ανδρέα, να μιμηθεί το σθένος του προκατόχου του Σεβαστιανού, που ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ σήκωνε το βάρος του βορειοηπειρωτικού αγώνα, και να τολμήσει την διακοπή του μνημοσύνου του οικουμενιστή Πατριάρχη Βαρθολομαίου. Την ιστορία την γράφουν όσοι έχουν ψυχή. Αυτοί που ακόμη ΚΑΙ ΜΟΝΟΙ,  κάνουν το χρέος τους.

Η ελληνορθόδοξη ιστορία μας, έχει αποδείξει ότι -σε αντίθεση με ότι συμβαίνει στη φύση- με τη βοήθεια του Θεού, είναι πολύ εύκολο ένας ασήμαντος "νάνος" να αποδειχθεί "γίγαντας" αλλά εξίσου εύκολο και ένας "γίγαντας" να καταλήξει "νάνος".

απόσπασμα από:
http://opaidagogos.blogspot.gr/2016/08/2016-1946-1949.html

Άγιος Αλέξανδρος: “δεν είναι σωστό έτσι απλά να δεχθούμε σε κοινωνία «τον της αιρέσεως ευρετήν...». --Ο Ζηζιούλας, όμως, και ο Βαρθολομαίο γίνονται δεκτοί "άχρι Δευτέρας Παρουσίας"!

Τῌ Λ´ ΤΟΥ ΜΗΝΟΣ ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ,
ΜΝΗΜΗ ΤΟΥ ΕΝ ΑΓΙΟΙΣ ΠΑΤΡΟΣ ΗΜΩΝ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ, ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΕΩΣ



ag_alejandrosΤόν ἅγιο Ἀλέξανδρο, πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως, τόν συναντοῦμε πρώτη φορά στίς ἱστορικές πηγές κατά τήν Α΄ Οἰκουμενική Σύνοδο, ἡ ὁποία συγκλήθηκε ἀπό τόν Μέγα Κωνσταντίνο στή Νίκαια τῆς Βιθυνίας τό 325. Ὁ ἅγιος Ἀλέξανδρος, «ἀνήρ θεοφιλής», ἦταν τότε πρεσβύτερος στό ἀξίωμα καί εἶχε ἡλικία ὁπωσδήποτε μεγαλύτερη τῶν 70 ἄν ὄχι τῶν 80, ἐτῶν. Τόν ἐπισκοπικό θρόνο τοῦ Βυζαντίου κατεῖχε ὁ ἅγιος Μητροφάνης, ὁ ὁποῖος ἐπειδή ἦταν ὑπέργηρος καί ἀσθενής δέν ἔλαβε μέρος στή Σύνοδο, ἀλλά ἔστειλε ἀντιπρόσωπο τόν «συμπρεσβύτερό του» ἅγιο Ἀλέξανδρο, πού εἶχε ἀπό πολλῶν ἐτῶν βοηθό καί συνεργάτη στό ἔργο του.

1. Τά πρῶτα χρόνια

Ὁ ἅγιος Ἀλέξανδρος γεννήθηκε περί τό 240. Ὡς ἐκ τούτου, ἔζησε σέ παιδική ἤ νεανική ἡλικία τούς τελευταίους μεγάλους διωγμούς κατά τῆς Ἐκκλησίας ἀπό τούς αὐτοκράτορες Δέκιο (250) καί Βαλεριανό (257-260) καί σέ ὥριμη ἡλικία τούς διωγμούς τοῦ Διοκλητιανοῦ (303-305) καί τοῦ Γαλέριου Μαξιμιανοῦ (305-311). Τά χαρίσματα καί ἡ εὐσέβεια τοῦ ἁγίου ἀνεδείχθηκαν κατά τή διάρκεια τῶν ἐργασιῶν τῆς Α΄ Οἰκουμενικῆς Συνόδου καί γενικότερα στόν ἀγώνα κατά τῆς ἀρειανικῆς αἱρέσεως. Ἀμέσως μετά τήν ὁλοκλήρωση τῶν ἐργασιῶν τῆς Συνόδου καί τήν