Ὁμιλία π. Θεοδώρου Ζήση στὴ Μολδαβία
καὶ προσφώνηση κ. Τσελεγγίδη
καὶ προσφώνηση κ. Τσελεγγίδη
π. Θεόδωρος Ζήσης: «Τὴν Σύνοδο πραγματοποίησαν ἐχθροὶ τῆς Ἐκκλησίας. Ἡ διακοπὴ τοῦ μνημοσύνου τῶν Οἰκουμενιστῶν, εἶναι μία πράξη τὴν ὁποία μᾶς συνιστοῦν νὰ κάνουμε καὶ οἱ Ἅγιοι Πατέρες καὶ οἱ Κανόνες τῆς Ἐκκλησίας. Εἴμαστε βέβαιοι καὶ πεπεισμένοι ὅτι πρέπει νὰ διακόψουμε κι ἐμεῖς τὸ Μνημόσυνο τῶν Οἰκουμενιστῶν Ἐπισκόπων.Ὅταν οἱ Ἐπίσκοποι δὲν διδάσκουν Ὀρθόδοξα, τότε διακόπτουμε τὸ Μνημόσυνό τους, διότι δὲν ὀρθοτομοῦν τὸ λόγο τῆς Ἀληθείας».
κ. Δημ. Τσελεγγίδης: «Σὲ ὅσα εἶπε ὁ π. Θεόδωρος, δὲν θὰ εἶχα νὰ προσθέσω τίποτα ἐξ αἰτίας τῆς πυκνότητος καὶ τῆς ἀκρίβειας μὲ τὴν ὁποία διατύπωσε τὰ ὅσα εἶπε»!!!
"Π.Π.": Τὸ ἐρώτημα εἶναι. Τί ἀνάγκασε τὸν κ. Δημ. Τσελεγγίδη νὰ πάρει πίσω τὴν ὑπογραφή του; Ἡ Νέα «Ὁμολογία» τῆς
Γατζέας ἢ ἡ δημοσιοποίηση αὐτῆς τῆς ὁμιλίας τοῦ
π. Θεοδώρου;
Ἡ Ὁμιλία π. Θεοδώρου Ζήση στὴ Μολδαβία
Νὰ
σᾶς πῶ π.χ. σὰν παράδειγμα ἀπὸ τὸν ἀπόστολο Παῦλο· ὁ ἀπόστολος Παῡλος λέγει «αἱρετικὸν ἄνθρωπον
μετὰ μίαν καὶ δευτέραν νουθεσίαν παραιτοῦ». Κι ὅταν πρὸς τὸ
τέλος τῆς ζωῆς του κάλεσε τοὺς πρεσβυτέρους τῆς Μιλήτου γιὰ νὰ τοὺς ἀποχαιρετήσει,
λέγει στοὺς πρεσβυτέρους τῆς Ἐφέσου: Νὰ γνωρίζετε ὅτι μετὰ τὴν ἀναχώρησή μου, θὰ
ἔλθουν ψευδαπόστολοι, «λύκοι βαρεῖς», σὰν τοὺς λύκους, «μὴ φειδόμενοι τοῦ
ποιμνίου», οἱ ὁποῖοι δὲν θὰ λυπηθοῦν τὸ ποίμνιο. Ἔλεγε δηλ. πὼς θὰ ἔρθουν αἱρετικοί,
ποὺ θὰ κατασπαράξουν πνευματικὰ τὸ ποίμνιο. Τὸ σημαντικότερο ὅμως ποὺ τοὺς εἶπε
-ποὺ ἰσχύει καὶ σήμερα γιὰ πολλοὺς Πατριάρχες, Ἀρχιεπισκοπους, Ἐπισκόπους- (εἶναι ὅτι)
«ἐξ ὑμῶν αὐτῶν», ἀπὸ σᾶς, ἀπὸ τοὺς ἱερεῖς «ἀναστήσονται ἄνδρες λαλοῦντες διεστραμμένα».
Γι’
αὐτὸ τὸ λόγο, λοιπόν, μᾶς προειδοποιοῦσε ὁ ἀπόστολος Παῦλος, ὅτι
5 σχόλια (Ἀπό "Ἀκτίνες':
Ανώνυμος είπε...
Παλαιός σας μαθητής.