Τρίτη 22 Νοεμβρίου 2016

Ψήφο υποστήριξης της Ληστρικής Συνόδου του Κολυμπαριου, έδωσε ο Αλεξανδρουπόλεως, μια μέρα πριν την σύγκληση της Ιεραρχίας!



anthimos

   Σχετικά με τη Σύνοδο της Κρήτης είπε πως «...αν πιστεύουμε ότι ο Χριστός είναι η Εκκλησία, υπάρχει στ’ αλήθεια Σύνοδος Επισκόπων που θα επιδιώξει και θα επιτύχει να βλάψει την Εκκλησία; Όποιος πει "ναι", τότε γι’ αυτόν η Εκκλησία δεν είναι ο Χριστός, αλλά ένας ανθρώπινος οργανισμός».

"Π.Π.":  Ἐπισκόπων ΟΧΙ.  Ψευδεπισκόπων, σὰν τοῦ λόγου σου, ΝΑΙ!


Την Δευτέρα 21 Νοεμβρίου το απόγευμα ο Μητροπολίτης μας κ. Άνθιμος πραγματοποίησε ομιλία στη Θεσσαλονίκη κατά την παρουσίαση του νέου βιβλίου του καθηγητού της Θεολογικής κ. Χρυσοστόμου Σταμούλη με τίτλο «Τι γυρεύει η αλεπού στο παζάρι;».
Στην προσφώνησή του ο Μητροπολίτης μας σχετικά με το βιβλίο είπε ότι «σήμερα η Ορθοδοξία ξέμαθε να διαλέγεται "...με την πόλη, με την πολιτική και τον πολιτισμό"». Αναρωτήθηκε πως «...και η Εκκλησία δεν αισθάνεται πλέον βολικά στην πλατεία. Ποια; η Εκκλησία! που ξεκίνησε όχι από τους δρόμους αλλά κάτω

Η «Αποστολή» στην Ολλανδία για πολύπλευρη συνεργασία με την Προτεσταντική Εκκλησία

dimtsas-olla-708.jpg
Σχόλιο Ιστολογίου Κατάνυξις: Έχουμε ξεκάθαρα διατυπώσει την αντίθεσή μας σε πρακτικές της Νέας Εποχής. Μια τέτοια πρακτική είναι και η "συνεργασίες" με τους αιρετικούς, στο βαθμό που προβάλλονται όσα μας ενώνουν και ουσιαστικά, παραβλέπονται οι δογματικές διαφορές. Η ιδέα ενός ανθρωπισμού, που παραβλέπει την απώλεια μιας και μόνης έστω ψυχής, από την αίρεση, είναι μεθόδευση που την στηλιτεύουμε και την καταγγέλουμε. Η "Αποστολή" με πνεύμα μιας κοινής Μ.Κ.Ο. ζητά συμμαχίες για να απαλύνει τον ανθρώπινο πόνο, ακόμη και με τον διάβολο; Τίποτα όρθιο; Τίποτα γνήσιο; Τίποτα Ορθόδοξο; Ντροπή σας κύριοι...

Επίσκεψη εργασίας στην Προτεσταντική Εκκλησία της Ολλανδίας πραγματοποίησε ο Γενικός Διευθυντής της «Αποστολής» Κωνσταντίνος Δήμτσας και συνεργάτες του, κατόπιν πρόσκλησης του επικεφαλής της Αιδεσιμολογιωτάτου Δρ. Rene de Reuver.
Σε συναντήσεις με τους επικεφαλής των Οργανισμών διεθνούς αρωγής και

Ένα ξεκάθαρο μπούλινγκ στον Αρχιεπίσκοπο από τον αιρεσιάρχη Βαρθολομαίο!

papades-570-800x512.png

 Εισπήδηση Πατριάρχου Βαρθολομαίου στην Εκκλησία της Ελλάδος



Ηλίας Γεωργιάδης, Θεολόγος
Επιστολή στον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο με αφορμή την έκτακτη σύγκληση της Ιεραρχίας της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος, η οποία μεταξύ άλλων θα ασχοληθεί με την Αγία και Μεγάλη Σύνοδο της Κρήτης, με εισήγηση από τον Ποιμενάρχη μας, ο οποίος μετέσχε σε αυτήν, έστειλε ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος.

Στην επιστολή αυτή ο Οικουμενικός καλεί τον Μακαριώτατο και την Εκκλησία της Ελλάδος, να περιφρουρήσουν τις αποφάσεις που πάρθηκαν στην Κρήτη.
Υπογραμμίζει πως οι αποφάσεις της Αγίας Συνόδου κατέδειξαν την ενότητα της Ορθοδόξου Εκκλησίας που απορρέει από την συνοδικότητά της.
Επί του προκειμένου ΔΕΝ εξηγεί ο Πατριάρχης περί ποίας ενότητας γράφει, εφόσον ως γνωστόν τέσσερις εκκλησίες ΔΕΝ συμμετείχαν ήτοι Πατριαρχείο Αντιοχείας, Εκκλησία της Ρωσίας, της Γεωργίας και της Βουλγαρίας.
Παράλληλα ο Οικουμενικός Πατριάρχης καλεί τον Αρχιεπίσκοπο να μην

Για την Arigatou οι Επίσκοποι αποφαίνονται, αλλά για τον Οικουμενισμό σιωπούν, προδίδοντες φανερά την Αποστολή τους!

Ιερά Σύνοδος: Η βουδιστικής προέλευσης, νεοφανής οργάνωση Arigatou είναι ασυμβίβαστη προς την Ορθόδοξη Πίστη


ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
Η ΙΕΡΑ ΣΥΝΟΔΟΣ
ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ

Δ/νσις: Ιωάννου Γενναδίου 14 - 115 21,
Αθήναι
Τηλ. 210-7272.204,
FAΧ 210-7272.210,
Αριθμ. Πρωτ.  5142
Αριθμ. Διεκπ.  2332
ΑΘΗΝΗΣΙ 27η Οκτωβρίου 2016
Προς
Την Πανελλήνιον Ένωσιν Θεολόγων
Ενταύθα
Εις απάντησιν της υπ' αριθμ. πρωτ. 38/14.4.2016 υμετέρας επιστολής, δι' ης διαπυνθάνεσθε περί της οργανώσεως Arigatou, γνωρίζομεν υμίν ότι η Διαρκής Ιερά Σύνοδος, εν τη Συνεδρία Αυτής της 18ης παρελθόντος μηνός Αυγούστου έ.έ., απεδέχθη την ανατεθείσαν Αυτή σχετικήν εισήγησιν της αρμοδίας Συνοδικής Επιτροπής επί των Αιρέσεων περί της εν λόγω οργανώσεως, συμφώνως προς την οποίαν:
«Η μητρική οργάνωσις Μyochikai, της οποίας θυγατρικόν οργανισμόν αποτελεί το Ίδρυμα Arigatou, ανήκει εις τα νέα ιαπωνικά θρησκευτικά κινήματα βουδιστικής προελεύσεως, τα οποία ανεπτύχθησαν εις την Ιαπωνίαν τον 20όν αιώνα.
Η ιδρύτρια αυτής Μiyamoto Μitsu υπήρξεν αρχικώς ηγετικόν στέλεχος άλλης

Μια νοοτροπία που μας ..."αστυνομεύει" !!!

Πικρές αλήθειες
ενόψει της ιεραρχίας

Fdimitrios Athanassiou


Φοβάμαι ότι όλοι μας έχουμε καλλιεργήσει μία λανθασμένη νοοτροπία/κουλτούρα όσον αφορά τον τρόπο που αντιλαμβανόμαστε τους Επισκόπους, η οποία από τη μία εμάς μας 'αστυνομεύει' συνεχώς και από την άλλη έχει φτιάξει ένα ροζ προστατευτικό συννεφάκι γύρω από τους Επισκόπους μας. Όποτε λοιπόν παρατηρηθεί μία εκτροπή των Επισκόπων εμείς, ακόμα κι αν αντιδράσουμε αρχικά, σιγά-σιγά επαναφερόμαστε ομαλά 'στην τάξη'. 

Συγνώμη που θα το πω έτσι, αλλά μας έφαγε η ψευτο-ευγένεια και ο σεβασμός. 

Αυτή τη στιγμή υπάρχουν πολλοί αδελφοί γύρω μας οι οποίοι το θεωρούν σωστό και Ορθόδοξο να υπακούσουν σε οποιαδήποτε απόφαση βγάλει η Ιεραρχία. Πολλοί από αυτούς είναι και σχετικά ενημερωμένοι με αυτά που συμβαίνουν αλλά αυτή η νοοτροπία είναι πιο δυνατή μέσα τους και τους παραλύει.

- Έχουμε μπερδέψει τον σεβασμό με την τυφλή υπακοή. Αυτό το πρώτο αυτομάτως αφαιρεί από εμάς τους ίδιους την αίσθηση του καθήκοντος που και εμείς οφείλουμε να έχουμε, δηλαδή το καθήκον να υπερασπιζόμαστε την Πίστη μας όταν χρειαστεί. Τα έχουμε όλα 'φορτώσει' στους Επισκόπους, τους οποίους ακολουθούμε τυφλά, γιατί, λέει, τους σεβόμαστε.

- Έχουμε μπερδέψει το ρόλο του Ποιμένα με το κοσμικό του αξίωμα. Βλέπουμε τον Επίσκοπο να φοράει τα χρυσοστόλιστα άμφιά του και να κρατάει την ποιμαντική του ράβδο και νομίζουμε ότι αυτό αρκεί για να είναι Ποιμένας. 

Ο ΙΕ' Κανόνας όμως μας λέει ότι οι Επίσκοποι που κηρύττουν αίρεση γυμνή τη κεφαλή δεν είναι Επίσκοποι αλλά ψευδεπίσκοποι. 

Ακόμα όμως και στο κοσμικό περιβάλλον ένας που κατέχει αξίωμα, ένας πολιτικός πχ., εάν παραβεί τα καθήκοντά του έρχεται αντιμέτωπος με το νόμο (λέμε τώρα). Εμείς αυτά τα δύο τα έχουμε κάνει πραγματικά σαλάτα στο μυαλό μας. Φοβόμαστε να πούμε ΑΝΑΞΙΟΣ, γιατί τη μία ιεροποιούμε το αξίωμα, την άλλη 'αξιωποιούμε' τον Ποιμένα.

- Λόγω της άγνοιάς μας των δογμάτων της Πίστης μας, αντιμετωπίζουμε την κατάσταση με χριστιανικές αξίες όπως 'υπομονή', 'αποφυγή κατάκρισης' κτλ Ας κάνουμε υπομονή, λέμε, και ο Θεός έχει. Μην κρίνουμε/ελέγχουμε τους Επισκόπους, λέμε, γιατί θα τους κατακρίνουμε. Νομίζουμε ότι έτσι θα αντιμετωπίσουμε την παναίρεση του οικουμενισμού, με το να είμαστε 'καλοί χριστιανοί'. Λες και αν υπερασπιστούμε την πίστη μας θα είμαστε κακοί. Δεν είναι τυχαίο που τα άρθρα και οι ομιλίες περί 'κατάκρισης' γίναν της μόδας τον τελευταίο καιρό. Θαρρώ μέρος μιας ψυχολογικής προπαγάνδας/χειραγώγισης που πέρασε απαρατήρητη. 

Είμαστε όλοι μέλη του Σώματος της Εκκλησίας, και παρόλα αυτά συμπεριφερόμαστε σαν να μην ανήκουμε σε αυτό το Σώμα. Έχουμε απομονώσει τους εαυτούς μας και κανείς δεν μας λογαριάζει, ενώ θα έπρεπε όλοι τους να ΝΟΙΩΘΟΥΝ ΤΗΝ ΑΝΑΣΑ ΜΑΣ, να νοιώθουν τη ΓΡΗΓΟΡΟΥΣΑ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ του ποιμνίου ακόμα και στον ύπνο τους και να ήταν Ο ΕΦΙΑΛΤΗΣ ΤΟΥΣ. 

Αντ' αυτού ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος δίνει 'γραμμή' στον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΑΣ, δείχνοντάς μας για άλλη μια φορά που μας βάζει ..

Κολυμπάριος Σύνοδος: ΚΟΙΝΑ γνωρίσματα με την ΛΗΣΤΡΙΚΗ Σύνοδο της ΕΦΕΣΟΥ!

ΛΗΣΤΡΙΚΗ Η ΣΥΝΟΔΟΣ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ!

ΚΟΙΝΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΓΝΩΡΙΣΜΑΤΑ ΜΕ ΤΗΝ

ΛΗΣΤΡΙΚΗ ΣΥΝΟΔΟ ΤΗΣ ΕΦΕΣΟΥ (449 μ. Χ.)

ΑΠΕΙΛΕΣ ΓΙΑ ΚΑΘΑΙΡΕΣΕΙΣ

ΣΕ ΙΕΡΟΜΟΝΑΧΟΥΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ

ΜΕ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ!!!

Ἀπὸ νέο, ἐπίκαιρο βιβλίο τοῦ Μητροπολίτη Φλωρίνης π. Αὐγουστίνου Καντιώτου

«ΚΟΡΑΚΕΣ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ ΕΞΕΛΘΕΤΕ ΤΗΣ ΚΙΒΩΤΟΥ»

%ce%bf%ce%b9%ce%ba%ce%bf%cf%85%ce%bc%ce%b5%ce%bd%ce%b9%cf%83%ce%bc%ce%bf%cf%83-%ce%b5%ce%be

  να παράδειγμα Συνόδου ποὺ δὲν ἀνεγνώ­ρισε ἀλλ᾽ ἀπεδοκίμασε ἡ ἐκκλησιαστικὴ συνεί­δησι, εἶνε ἡ ἐν Ἐφέσῳ συγκληθεῖσα τὸ 449 μ.Χ. πολυαριθμότατη Σύνοδος. Κατὰ τὸν ἱστορικὸ Β. Στεφανίδη, ἡ Σύνοδος αὐτὴ συνῆλ­θε ὑπὸ τὸ κράτος βίας καὶ τρομοκρατίας, ποὺ ἀσκοῦσαν σκληροὶ στρατιῶτες, φανατικοὶ μοναχοὶ φερμένοι ἀπὸ ἀλλοῦ, χεροδύναμοι ναῦ­τες καὶ κακότροποι «παραβολάνοι» (νοσοκόμοι καὶ νεκροθάφτες). Ὅταν ὁ πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως Φλαβιανὸς σηκώθηκε νὰ ὑπερασπίσῃ τὸ δόγμα περὶ τῶν δύο φύσεων τοῦ Χριστοῦ, ἀκούστηκαν κραυγές, ὑψώθηκαν ῥαβδιὰ καὶ σφιγμένες γροθιές, ἔπεσαν χαστούκια καὶ κλωτσιές. Ὁ Φλαβιανὸς ζήτησε νὰ καταφύγῃ κάτω ἀπὸ τὴν ἁγία τράπεζα, ἀλλὰ κι ἀπὸ ᾽κεῖ σπρώχνοντας καὶ χτυπώντας τὸν πέταξαν ἔξω ἀπ᾽ τὸ ναό, τὸν καθαίρεσαν καὶ τὸν ἐξώρισαν. Τὰ ἔκτροπα βεβαίωσαν κατόπιν πα­ριστάμενοι ἱεράρχες, ποὺ ἐνώπιον τῆς Δ΄ Οἰκουμενικῆς Συνόδου ὡμολόγησαν· «Οὐδείς (ἐξ ἡμῶν) συνῄνεσε· βίᾳ ἐγένετο· βίᾳ μετὰ πληγῶν· εἰς ἄγραφον χάρτην ὑπεγράψα­μεν...· ὅπου ξίφη καὶ βάκλα (=ῥαβδιά), ποία σύν­οδος;» (Mansi, Πρακτ. Δ΄ Οἰκ. Συν.). Γιὰ τὰ ἔκτροπα αὐτὰ ὁ λαὸς ὠνόμασε τὴν Σύνοδο αὐτὴ λῃστρικήν.

Διαβᾶστε ἐδῶ:


http://www.romfea.gr/oikoumeniko-patriarxeio/11515-bartholomaios-se-ieronumo-perifrouriste-tis-apofaseis-tis-kritis

Ὕμνος εἰς τὴν Ὑπεραγίαν Θεοτόκον

Ψαλλόμενος κατὰ τὴν Ἑορτὴν τῶν Εἰσοδίων τῆς Θεοτόκου

Ἦχος γ΄. 

Ψάλατε, φαιδραὶ παρθένοι, τῆς Παρθένου καὶ Ἁγνῆς,

καὶ Ἁγίας τῶν Ἁγίων Εἰσοδίων ἑορτήν.

Ψάλατε· ὡς θεῖον μάννα, θεῖον μύρον θαυμαστόν,

οὐρανόθεν βαλσαμώνει τὰς καρδίας τῶν πιστῶν.

Ψάλατε· ἰδοὺ ὡραία παριστάνεται εἰκών,

ἐν τῇ σήμερον ἡμέρᾳ ἐκ προσώπων θελκτικῶν.

Μὲ μειδίαμα Ἀγγέλου, καλωσύνης ὁρατῆς,

πρὸς τὰ Ἅγια βαδίζει κόρη μόλις τριετής.

Πλήρης χάριτος χωροῦσα πρὸς τὸν ἅγιον Ναόν,

ἡ Παρθένος τῶν παρθένων προχαράττει τὴν ὁδόν.

Στέμμα δόξης αἰωνίου φέρει ἐπὶ κεφαλῆς,

καὶ κηρύσσεται τῶν ἄνω καὶ τῶν κάτω Βασιλίς.

Ἄνωθεν ᾠδαὶ Ἀγγέλων, κάτω σματα λαῶν,

τὴν Παρθένον εὐφημοῦσιν εἰς τὸν Ἅγιον Ναόν.

Βρῶσις θεία καθ’ ἑκάστην, οὐρανία, μυστική,

τὴν Ἁγνὴν Μαρίαν τρέφει ἔτη δώδεκα ἐκεῖ.

Καὶ ἁγνίζετ’ ἐν ἁγνείᾳ καὶ φωτίζετ’ ἐν φωτί,

καὶ καθίσταται ἡ μήτηρ τοῦ Κυρίου ἡ Σεπτή.

Ὦ Βασίλισσα τοῦ κόσμου καὶ Κυρία τοῦ παντός,

ἡ ἀγάπη Σου μενέτω ἐν ἡμῖν διὰ παντός.

Καὶ ἡ χάρις σου ἐφ’ ὅλων τῶν τιμώντων Σε πιστῶν,

τὴν Πανάμωμον Παρθένον, τὴν τεκοῦσαν τὸν Χριστόν.



Ὁ Μέγας Συναξαριστὴς τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Α΄ (ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ ΚΑ΄) Τόμος Β’ Μην Φεβρουάριος.