Δευτέρα 5 Δεκεμβρίου 2016

Η πνευματική σήψη των Οικουμενιστών!

Ο Οικ. Πατριάρχης σε μετόχι της Μονής Bose


oikoumenik3.jpg
Σχόλιο Ιστολογίου Κατάνυξις: Εκτός τόπου και χρόνου ευρισκόμενος, ο κατά τα άλλα "μαρτυρικός" Οικουμενικός Πατριάρχης, άδραξε την ευκαιρία, να συμπεριλάβει στον οικουμενιστικό του περίπατο και το Bose. Μπορείτε να δείτε εδώ παλαιότερη ανάρτησή μας, όπου αποκαλύπτεται από την Ι.Μ. Πειραιώς η πνευματική σήψη του εν λόγω μοναστικού μορφώματος. 

Ο Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος χθες Κυριακή 4 Δεκεμβρίου 2016,

Συγκλονιστική μαρτυρία: Μπήκα πρώτος στον Τάφο του Ιησού, μύριζε μύρο παντού

«Ήμουν ο πρώτος άνθρωπος που μπήκε μέσα στον του .Ναι, μύριζε μύρο παντού. Έτσι ένιωσα. Και ένιωσα δέος, ένιωσα εξωπραγματικά.

Έκλαψα όταν έμαθα ότι ήρθα εδώ γιατί το ήθελε ο Κύριος. Και δεν ήμουν και πολύ πιστός». Με αυτά τα συγκλονιστικά λόγια ο 49χρονος συντηρητής Πέτρος Χαλόφτης από τα Μέγαρα, ο πρώτος άνθρωπος στη σύγχρονη ιστορία που μπήκε στον Τάφο του Ιησού Χριστού, ανοίγει την καρδιά του αποκλειστικά στην «Freddo» και μιλάει για τις μοναδικές εμπειρίες που ζει στα , κατά το άνοιγμα του Τάφου στον Ναό της Αναστάσεως.
Τα λόγια βγαίνουν με δυσκολία από το στόμα του. Πολλές φορές βαριανασαίνει, άλλοτε αναστενάζει, άλλοτε κομπιάζει και κλαίει. «Δεν μπορεί να τα χωρέσει ανθρώπινος νους όσα συναισθήματα βιώνω εδώ » είναι τα πρώτα του λόγια.
«Ο Τάφος κανονικά δεν ήταν να ανοίξει. Τον άνοιξαν μόνο και μόνο γιατί θα γίνονταν ενεματώσεις στην τοιχοποιία και φοβόντουσαν μήπως και τρέξουν ενέματα μέσα και καταστραφεί κάτι που πιθανώς θα υπήρχε» λέει ξεκινώντας την πολύωρη εξιστόρησή του. Αρκετά φειδωλός, προσπαθεί να κρατήσει χαμηλούς τόνους. Ωστόσο τα συναισθήματά του είναι έκδηλα συνεχώς. «Ναι εγώ ήμουν αυτός που μπήκε πρώτος μέσα μετά τη μετατόπιση της πάνω πλάκας. Ο Τάφος είχε να ανοίξει από το 1810, που φτιάχτηκε το ιερό κουβούκλιο. Έκτοτε δεν ξανάνοιξε» λέει.
Ανέβλυζε μύρο

Πριν από λίγες βδομάδες, η είδηση που έκανε τον γύρο του κόσμου ανέφερε ότι κατά το άνοιγμα του Τάφου ανέβλυζε μια μοναδική μυρωδιά, που όμοιά της δεν έχει ξαναυπάρξει. «Μύρο μυρίζει έτσι και αλλιώς από αυτά που βάζουν οι μοναχοί σε όλο τον Ναό της Αναστάσεως. Ωστόσο, η μυρωδιά αυτή ήταν κάτι άλλο. Κάτι μοναδικό που δεν έχω ξαναμυρίσει. Υπάρχει όμως και μια άλλη λεπτομέρεια που ίσως σας φανεί περίεργη, ωστόσο οφείλω α την παραθέσω: πριν από καιρό στο σημείο του Τάφου στην τοιχοποιία από πίσω, μέσα στον τοίχο και σε ύψος 2 μέτρα περίπου, βρήκα μια ξύλινη σφήνα περίπου 20 εκατοστά και μόλις την έβγαλα είχε μια παρά πολύ ωραία μυρωδιά και μύριζε έτσι για τρεις μέρες περίπου. Ήταν εκεί μέσα 200χρόνια. Κανονικά έπρεπε να βρωμούσε από τη σαπίλα. Και όμως ευωδίαζε» λέει συγκλονισμένος ακόμα και τώρα που έχει ολοκληρωθεί η συντήρηση του Τάφου».

ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ!!!!Το Google Map δείχνει τον 3ο Ναό του Σολωμόντα στο Ορος του Ναού!!!(ΒΙΝΤΕΟ).

 Το Google Map πρέπει να γνωρίζει κάτι  περισσότερο

από εμάς. Το κτίριο του Τρίτου ναού θα γίνει

χωρίς αμφιβολία στο Όρος του ναού.


Συγκλονιστικό!Ο  Χάρτης της Google είναι ήδη ενημερωμένος αντικαθιστώντας το Masjid Al-Aqsa (Τζαμί Αλ-Ακσά ή Τέμενος του Ομάρ) με το τρίτο ναό του Σολωμόντος (PBUH). Έτσι δεν είναι οποιοδήποτε μέτρο, που ο Μεσσίας (Αντίχριστος) θα καθίσει στο θρόνο και κανόνας στον κόσμο από την Ιερουσαλήμ. Μπορεί να μας σώσει ο Θεός από την εξαπάτηση.
Ο Τρίτος Ναός στο Google Map:

Σπάνιο βίντεο – Το Λείψανο του Αγίου Σάββα επιστρέφει στη Μονή του το 1965


Παρακολουθήστε ένα σπάνιο βίντεο του 1965 όταν μετά από ενέργειες του Πατριάρχου Βενεδίκτου, η ρωμαιοκαθολική Εκκλησία επέστρεψε το Λείψανο του Αγίου Σάββα στο Πατριαρχείο Ιεροσολύμων και φυλάσσεται έκτοτε στη Μονή που είχε ιδρύσει ο ίδιος.




Το σκήνωμα του Αγίου Σάββα το είχαν πάρει οι σταυροφόροι, αλλά επέστρεψε θαυματουργικά στο μοναστήρι το 1965 μετά από εμφάνιση του αγίου στον Πάπα, στον οποίο είπε ότι ήθελε να γυρίσει σπίτι του.

«…ΚΙ Ο ΑΓΙΟΣ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΕ ΣΤΟΝ ΠΑΠΠΑ ΙΩΑΝΝΗ ΔΙΑΤΑΖΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΑΥΣΤΗΡΑ ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΤΟΥ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΣΤΕΙΛΕΙ ΠΙΣΩ ΠΙΑ ΣΤΗ ΓΗ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗΣ,ΣΤΑ ΤΕΚΝΑ ΤΟΥ ΤΑ ΑΓΑΠΗΤΑ,ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΕΚΕΙ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ.
Ο ΠΑΠΑΣ ΔΕΝ ΤΟ ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ ΣΕ ΔΥΟ ΜΗΝΕΣ ΠΕΘΑΝΕ.


ΕΜΦΑΝΙΣΘΗ ΣΤΟΝ ΕΠΟΜΕΝΟ, ΠΙΟ ΑΥΣΤΗΡΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ ΚΙ ΑΥΤΟΣ ΣΑΝ ΝΑ ΦΟΒΗΘΗΚΕ ΜΗΝ ΤΟΝΕ ΒΡΕΙ ΙΔΙΑ ΣΥΜΦΟΡΑ.ΤΟ ΑΙΤΗΜΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΜΑΣ ΕΤΣΙ ΕΓΙΝΕ ΑΠΟΔΕΚΤΟ.
ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΤΗΣ ΜΟΝΗΣ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΣΑΒΒΑ ΤΟΝ ΓΕΡΟΝΤΑ ΣΕΡΑΦΕΙΜ,ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΙ ΦΥΓΑΝΕ ΑΠ’ΤΗ ΓΗ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΚΑΙ ΠΗΓΑΝ ΝΑ ΤΟΝ ΠΑΡΟΥΝΕ ΑΠΟΤΗΝ ΙΤΑΛΙΑ.

ΣΤΙΣ 19 ΤΟΥ ΟΚΤΩΒΡΗ ΠΙΣΩ ΕΦΘΑΣΕ ΣΤΗΝ ΙΕΡΟΥΣΑΛΗΜ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΤΟΠΟΘΕΤΗΣΑΝ ΜΕΣ ΣΤΟΝ ΠΑΝΙΕΡΟ ΝΑΟ,ΝΑ ΤΟΝ ΠΡΟΣΚΥΝΗΣΕΙ Ο ΛΑΟΣ ΠΟΥ ΤΟΣΟ ΣΕΒΟΤΑΝ.
ΤΟΥ ΑΛΛΑΞΑΝ ΤΑ ΡΟΥΧΑ ΤΟΥ ΤΑ ΡΩΜΑΙΟΚΑΘΟΛΙΚΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΩΜΑ ΤΟΥ,Ω,ΤΟΥ ΘΑΥΜΑΤΟΣ,ΛΥΓΙΖΕ ΣΑΝ ΝΤΥΝΟΤΑΝ.

ΔΕΚΑΠΕΝΤΕ ΑΙΩΝΩΝ ΚΙ ΕΥΚΑΜΠΤΟ ΖΕΣΤΟ,ΑΓΙΑΣΜΕΝΟ!
ΤΟΝ ΠΡΟΣΚΥΝΟΥΣΕ ΚΟΣΜΟΣ ΕΚΕΙ ΚΑΤΑΣΥΓΚΙΝΗΜΕΝΟΣ.ΠΕΡΑΣΑΝ ΜΕΡΕΣ 17 ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΣΜΟΣΥΡΡΟΗ ΚΑΙ ΣΤΟΥ ΟΚΤΩΒΡΗ ΤΑ ΣΤΕΡΝΑ ΤΟ 1965 ΠΗΓΕ ΣΤΟ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ Τ0Υ ΑΥΤΟ,ΠΟΥ Η ΤΟΣΗ ΑΣΚΗΣΗ,Η ΑΓΑΠΗ ΤΟΥ,Η ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΚΑΙ ΟΙ ΚΟΠΟΙ ΟΙ ΑΓΙΑΣΜΕΝΟΙ,ΤΟ ΕΚΑΝΑΝ ΟΝΟΜΑΣΤΟ Σ’ΟΛΗ ΤΗΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΗ…..


«Απόσπασμα απο το βιβλίο της πρεσβυτέρας Καλυψούς Δημητριάδη»Ο ΑΓΙΟΣ ΣΑΒΒΑΣ Ο ΗΓΙΑΣΜΕΝΟΣ»

Μνήμη Αγίων ενδόξων Οσιομαρτύρων Καρεωτών Μοναχών, υπό των λατινοφρόνων και παποφίλων ξίφει τελειωθέντων




Τοῦ πατρὸς Ἀγγέλου Ἀγγελακοπούλου

Ἡ Καθολικὴ Ὀρθόδοξος Ἐκκλησία στὶς 5 Δεκεμβρίου, ἐκτὸς ἀπὸ τὴν μνήμη τοῦ Ὁσίου καὶ Θεοφόρου πατρὸς ἠμῶν Σάββα τοῦ Ἠγιασμένου, ἑορτάζει καὶ τὴν μνήμη τῶν ἁγίων ἐνδόξων ὁσιομαρτύρων Καρεωτῶν μοναχῶν τοῦ Ἁγίου Ὄρους, τῶν ὑπὸ τῶν λατινοφρόνων ἀζυμιτῶν ξίφει τελειωθέντων καὶ τοῦ ἁγίου ἐνδόξου ὁσιομάρτυρος Κοσμᾶ τοῦ Πρώτου τοῦ Ἁγίου Ὄρους, ἀγχόνη ἀπαιωρηθέντος. Σύμφωνα μὲ τὸν ἱερὸ Συναξαριστὴ[1]: «τῇ αὐτῇ ἡμέρᾳ οἱ ἅγιοι ὁσιομάρτυρες οἱ ἐν τοῖς κελλίοις τοῦ Ἄθω κατοικοῦντες, οἱ τοὺς Λατινόφρονας ἐλέγξαντες, τὸν βασιλέα, φημί, Μιχαήλ, καὶ τὸν Πατριάρχην Βέκκον, ὁ μὲν πρῶτος ἀπηγχονίσθη, οἱ δὲ λοιποὶ ξίφει ἐτελειώθησαν». Οἱ στίχοι τοῦ Συναξαρίου ἀναφέρουν: «Τῇ τῶν ὁσίων πληθύι γνώμη μία, ὑπὲρ πατρώων δογμάτων τεθνηκέναι».
  Ἂς δώσουμε, ὅμως, τὸν λόγο στὸν πανοσιολογιώτατο ἀρχιμανδρίτη κυρὸ Γερβάσιο Ραπτόπουλο, νὰ μᾶς ἀφηγηθεῖ τὰ περὶ τῶν ὁσιομαρτύρων[2].

«Κατὰ τέλη τοῦ 13ου αἰῶνος τὸ Βατικανὸ στὸν αἱματηρὸ πόλεμο ἐναντίον τῆς Ὀρθοδοξίας, ὅταν δόθηκε ἡ ἀφορμή, ἔβαλε στόχο καὶ τὸ Ἅγιον Ὄρος, τὸ Κάστρο αὐτὸ τῆς Ὀρθοδοξίας. Ὄχι ὁ ἴδιος ὁ Πάπας προσωπικά, βέβαια. Ἄλλα μὲ τὸ λατινόφρονα αὐτοκράτορα Μιχαὴλ Η' τὸν Παλαιολόγο καὶ τὸν λατινόφρονα ἐπίσης Πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως, τὸν Ἰωάννη Βέκκο. Φρονοῦντες καὶ οἱ δύο ὅτι ὁ Πάπας θὰ ἀσκοῦσε τὴν ἐπιρροή του στὴ Δύση καὶ θὰ ἐρχόταν στρατὸς στὴν ἀπειλούμενη πόλη τοῦ Κωνσταντίνου, σκέφθηκαν νὰ ὑπογράψουν ἕνωση μὲ τὴν λεγομένη ἐκκλησία τοῦ Πάπα.

Πῶς ὅμως νὰ πείσουν τὸν Ὀρθόδοξο λαὸ γιὰ τὴν προδοσία αὐτή; Μὲ τὴν πειθώ; Στάθηκε ἀδύνατον νὰ τὸ ἐπιτύχουν. Ἔτσι χρησιμοποίησαν τὴ βία. Τὴ βία παντοῦ. Ἰδιαίτερα ὅμως στὸ «Κάστρο τῆς Ὀρθοδοξίας, στὸν Ἄθωνα. Ἀλλὰ καὶ ἐδῶ συνάντησαν ἄρνηση. Ἁγιορεῖτες Πατέρες προτίμησαν τὸν θάνατο παρά τὴν προδοσία τῆς Ὀρθοδοξίας καί, σὲ τελικὴ ἀνάλυση, τὴν ὑποταγὴ τῆς

Και μόνο η σκέψη τιμωρίας του π. Θεοδώρου Ζήση και των αγωνιζομένων κατα του Οικουμενισμού, θα συσπειρώσει τους πιστούς και θα τους ενώσει εναντίον των ψευδεπισκόπων!




  Σχόλιο: Πάμπολλες φορὲς ἔχουμε χρησιμοποιήσει τὰ ἄρθρα καὶ τὶς ὁμιλίες τοῦ π. Θεοδώρου Ζήση διὰ τῶν ὁποίων ἀποκαλύπτονται πολλὲς πλάνες καὶ πονηρίες, καὶ καταρρίπτονται τὰ ἐπιχειρήματα τῶν παναιρετικῶν Οἰκουμενιστῶν. Ἀλλὰ καὶ μὲ συγκέντρωση ὑπογραφῶν καὶ μὲ ἄρθρα στηρίξαμε τὸν ἀγώνα του, ὅταν ὁ Ἀρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος θέλησε νὰ τὸν ἀφοπλίσει μὲ τὴν παράνομη τιμωρία ποὺ τοῦ ἐπέβαλε.
  Ταυτόχρονα, ὅμως, ἀρκετὲς φορὲς καταγγείλαμε τὴν λανθασμένη τακτική του, ὡς προϊσταμένου στὸν ἀγώνα ἐναντίον τῆς Παναιρέσεως, τὴν ματαίωση -δηλαδή- τῆς Διακοπῆς τῆς μνημονεύσεως τῶν ἀκοινωνήτων αἱρετικῶν. Τοῦτο ἐξ ἄλλου ἀποτελεῖ καὶ ἀθέτηση τῆς διδασκαλίας τῶν Ἁγίων Πατέρων ποὺ ὁ ἴδιος ἕως τότε μᾶς ὑποδείκνυε, μὲ ἀποτέλεσμα ἀπογοητευμένοι νὰ ἀποχωρήσουν πολλοὶ ἀγωνιστὲς κατὰ τοῦ Οἰκουμενισμοῦ καὶ νὰ ἀτονήσει ὁ ἀγώνας. Πιστεύουμε ὅτι ἂν –μετὰ τὸ Πόρτο Ἀλέγκρε καὶ τὸ ἡμι-συλλείτουργο τοῦ πατριάρχη Βαρθολομαίου μετὰ τοῦ Πάπα Βενεδίκτου στὸ Φανάρι– εἶχαμε ὅλοι μαζὶ προχωρήσει στὴν Διακοπὴ τῆς Μνημονεύσεως τῶν αἱρετικῶν, αὐτὴ ἡ ἐνέργεια θὰ βραχυκύκλωνε τὰ σχέδιά τους καὶ θὰ ματαίωνε τὸ χρονοδιάγραμμα τῆς δράσεώς τους γιὰ ὅσο διάστημα ὁ Κύριος εὐδοκοῦσε. Τοῦτο μᾶς τὸ εἶχε ἐκμηστηρευτεῖ ὁ ἀείμνηστος Ἰωάννης Κορναράκης, γιὰ αὐτὸ καὶ ἀποχώρησε ἀπὸ τὴν ὁμάδα τῆς Γατζέας, μὴ θέλοντας νὰ δημοσιεύσει τὶς ἐπιστολὲς ποὺ ἀντηλλάγησαν μὲ αὐτὸ τὸ περιεχόμενο μετὰ τοῦ π. Θεοδώρου (διὰ μέσου τοῦ ἀείμνηστου π. Μάρκου Μανώλη).
   Τώρα μαθαίνουμε ἀπὸ τὸν π. Νικόλαο Μανώλη (βίντεο) ὅτι ἡ Διαρκὴς Ἱερὰ Σύνοδος ἔχει λάβει «τελεσίγραφο» ἀπὸ τὸν αἱρεσιάρχη τοῦ Φαναρίου γιὰ τὴν τιμωρία τοῦ π. Θεοδώρου Ζήση! Φαίνεται οἱ πιέσεις ποὺ δέχεται τὸ Φανάρι ἀπὸ τὰ παγκόσμια πολιτικὰ καὶ θρησκευτικά κέντρα (ποὺ βιάζονται νὰ προχωρήσουν στὴν ἐπιβολὴ τῆς Πανθρησκείας) εἶναι μεγάλες. Καὶ ἡ πίεση αὐτὴ μεταφέρεται στοὺς ὤμους τῶν Συνοδικῶν, ποὺ ὅπως κατέστη φανερὸ ἀπὸ τὴν πρόσφατη Σύνοδο τῆς Ἱεραρχίας «τὰ ἔχουν ξεπουλήσει ὅλα», ἀφοῦ ἐνέκριναν τὴν θετικὴ πρὸς τὴν ληστρικὴ Κολυμπάριο Σύνοδο Εἰσήγηση τοῦ μητροπολίτη Σερρῶν καὶ δὲν κατεδίκασαν τὴν αἱρετικὴ «Ἁγία καὶ Μεγάλη Σύνοδο»!
   Ἐμεῖς, ὅπως ὑποστηρίξαμε τὸν π. Νικόλαο Μανώλη, τὸν π. Σάββα Λαυριώτη, τὸν π. Παΐσιο Παπαδόπουλο καὶ κάθε ἄλλο διωκόμενο, ὑποστηρίζουμε καὶ τὸν π. Θεόδωρο Ζήση στὸν ὅποιον ἀγώνα κάνει ἐναντίον τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, χωρὶς νὰ παύσουμε νὰ ὑπενθυμίζουμε τὴν στάση ποὺ μᾶς παρέδωσαν οἱ Ἅγιοι Πατέρες ἐναντίον τῶν αἱρετικῶν καὶ ὡς ἐκ τούτου καὶ τῶν συγχρόνων Παναιρετικῶν Οἰκουμενιστῶν.
   Ἐλπίζουμε ὅτι καὶ μόνο ἡ σκέψη τιμωρίας τῶν ἀγωνιζομένων κατὰ τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, θὰ συσπειρώσει τοὺς Ὀρθοδόξους πιστοὺς καὶ θὰ τοὺς ἑνώσει.

   Τὰ λάθη εἶναι ἀνθρώπινα καὶ ὅλοι μας βαρυνόμαστε (ἐκτὸς ἀπὸ τὰ προσωπικὰ ἁμαρτήματα) καὶ ἀπὸ λάθη στοὺς ἀγῶνες τῆς Πίστεως. Ὅμως ὁ Κύριος, ἐφ’ ὅσον μετανοοῦμε καὶ ἐναποθέτουμε σ’ Αὐτὸν τὶς ἐλπίδες μας, γνωρίζει νὰ τὰ μεταποιεῖ καὶ νὰ βγάζει ἀπὸ τὸ πικρὸ δικό μας, γλυκύ.

Οικουμενισμός και Πανθρησκεία επικρατούν σε Εκκλησία και Παιδεία, ενώ οι "αντι-Οικουμενιστές" συνεχίζουν τον χαρτοπόλεμο! Θα αντιδράσουν "δυναμικά", όταν όλα θα έχουν τελειώσει!

 Βαδίζοντας πρὸς τὸ τέλος τοῦ χριστιανικοῦ μαθήματος τῶν Θρησκευτικῶν;



Τελειωμένη ὑπόθεση εἶναι γιὰ τὸν νέο Ὑπουργὸ Παιδείας Κώστα Γαβρόγλου τὸ ζήτημα τοῦ μαθήματος τῶν Θρησκευτικῶν. Ἀλλὰ καὶ ὁ Ἀρχιεπίσκοπος Ἱερώνυμος ἔχει παραιτηθεῖ ἀπὸ κάθε διεκδίκηση γιὰ τὸ θέμα ἀρκούμενος στὶς ἐργασίες ποὺ ὑποτίθεται ὅτι θὰ γίνουν μεταξὺ τῶν ἐπιτροπῶν τῆς Ἐκκλησίας καὶ τοῦ ΙΕΠ γιὰ τὸ θέμα. Οὔτε καν συζήτηση δὲν ἔγινε γιὰ τὰ Θρησκευτικὰ στὴν πρόσφατη συνάντηση Ὑπουργοῦ Παιδείας καὶ Ἀρχιεπισκόπου ὅπως ρητὰ διαβεβαίωσε ὁ Κώστας Γαβρόγλου. 

Τὴν ἴδια στιγμὴ δὲν ξεκίνησε ἀκόμη ἡ ἐπιμόρφωση Θεολόγων καὶ Δασκάλων ποὺ προγραμμάτιζε τὸ ΙΕΠ γιὰ τοὺς μῆνες Νοέμβριο καὶ Δεκέμβριο. Ἀσαφὴς παραμένει καὶ ὁ χρονικὸς ὁρίζοντας γιὰ τὴν ἀλλαγὴ τῶν σχολικῶν βιβλίων Θρησκευτικῶν. Ὡστόσο ἐντολὴ ἐκτύπωσης τῶν σημερινῶν βιβλίων γιὰ τὴν ἑπόμενη σχολικὴ χρονιὰ δὲν ἔχει δοθεῖ οὔτε γιὰ τὸ Δημοτικὸ σχολεῖο γιὰ τὸ ὁποῖο τὰ βιβλία τῶν ἄλλων μαθημάτων ἔχουν ἀποσταλεῖ γιὰ παραγωγὴ στὸν Διόφαντο. Τὸ Ὑπουργεῖο Παιδείας μετὰ τὴν ἀλλαγὴ τῆς ἡγεσίας του υἱοθέτησε στάση χαμηλῶν τόνων γιὰ τὸ ζήτημα. Ἔτσι κι ἀλλιῶς οἱ δημόσιες ἐμφανίσεις καὶ συνεντεύξεις τοῦ νέου Ὑπουργοῦ εἶναι ἐλάχιστες. Μὲ τὸν τρόπο αὐτὸ τὸ Ὑπουργεῖο κατάφερε νὰ «βάλει στὸν ὕπνο» τὴν Διοικοῦσα Ἐκκλησία ποὺ πλέον δὲν ἀσχολεῖται μὲ τὸ ζήτημα. Ἡ Ἱεραρχία στὴν πρόσφατη ἔκτακτη σύγκλησή της στὰ τέλη Νοεμβρίου οὐδὲν σχετικὸ συζήτησε οὔτε καμία ἀνακοίνωση ἐπὶ τοῦ θέματος ἔκανε. 


Οἱ Θεολόγοι στὰ σχολεῖα πορεύονται καθένας ὅπως προαιρεῖται. Κάποιοι ἐξ ἀρχῆς ἀρνήθηκαν τὴν ἐφαρμογὴ τῶν νέων Προγραμμάτων Σπουδῶν καὶ συνεχίζουν νὰ διδάσκουν τὰ

Ο Όσιος Σάββας ο Ηγιασμένος


    Ὁ Ἅγιος Σάββας ὁ ἡγιασμένος ἐγεννήθη τὸ ἔτος 439 ἀπὸ εὐσεβεῖς καὶ πλουσίους γονεῖς εἰς τὴν πόλιν Μουταλάσκην τῆς Καππαδοκίας. Ὁ πατήρ του, στρατιωτικὸς εἰς τὸ ἐπάγγελμα, ἠναγκάσθη νὰ μεταβῇ μετὰ τῆς συζύγου του Σοφίας, εἰς τὴν Ἀλεξάνδρειαν διὰ ὑπηρεσιακοὺς λόγους, ἀναθέτοντας τὴν ἀνατροφὴν τοῦ μικροῦ Σάββα ὁ ὁποῖος ἦταν μόλις πέντε ἐτῶν εἰς τὸν συγγενῆ του Ἑρμία. Μετὰ ἀπὸ λίγο χρονικὸ διάστημα, δυσαρεστηθεὶς ὁ Σάββας ἀπὸ τὴν συμπεριφορὰν τῆς συζύγου τοῦ θείου του καὶ ἀπὸ τὴν ἐπακολουθήσασαν διαμάχην μεταξὺ τῶν θείων του, Ἑρμίου καὶ Γρηγορίου, διὰ τὴν ἀνατροφήν του καὶ τὴν διαχείρισιν τῆς περιουσίας τῶν γονέων του, περιφρόνησε τὸν κόσμο καὶ εἰς ἠλικίαν ὀκτὼ ἐτῶν ἐνετάγη εἰς μοναστήριον ποὺ ἔφερε τὸ ὄνομα Φλαβιαναί. Ἐκεῖ ἐπεδόθη εἰς τὴν ἐκμάθησιν τοῦ ψαλτηρίου καὶ τῶν μοναχικῶν ὑποχρεώσεων καὶ ἀφ᾿ ἑτέρου εἰς τὴν ἄσκησιν τῶν θεοειδῶν ἀρετῶν καὶ διέπρεψεν εἰς τὴν ἐγκράτειαν τὴν σωματικὴν κακοπάθειαν, τὴν ταπεινοφροσύνην καὶ τήν ὑπακοήν. Ἀνεδείχθη ἀνώτερος ὅλων τῶν συμμοναστῶν του, πάνω ἀπό 65 τὸν ἀριθμόν. Θέλοντας ὁ Θεὸς νὰ προμηνύσῃ τὴν ἁγιότητα εἰς τὴν ὁποία θὰ ἔφθανε, τὸν χαρίτωσε μὲ ἀκράδαντον καὶ θαυματουργὸν πίστιν. Κάποτε εἰσῆλθεν εἰς ἀναμμένον φοῦρνον, ἀφοῦ ὁπλίσθηκε μὲ τὸ σημεῖον τοῦ Σταυροῦ ἔκβαλε, σῶος καὶ ἀβλαβὴς, τὰ ἐνδύματα τὰ ὁποῖα ὁ ἀρτοποιὸς εἶχε λησμονήσει.
  Ἔχοντας συμπληρώσει εἰς τὸν χῶρον τῶν Φλαβιανῶν δέκα ἔτη ἀγώνων, ἐζήτησε τὴν εὐλογίαν τοῦ Ἡγουμένου, νὰ μεταβῇ ὁριστικῶς εἰς τὴν Ἁγίαν Πόλιν τῆς Ἱερουσαλήμ, ἀφοῦ ἐπιθυμοῦσε νὰ ἀνεβαίνῃ διαρκῶς ἀπὸ δόξαν εἰς δόξαν, ἡσυχάζοντας εἰς τὴν ἔρημο. Ὁ Ἡγούμενος τοῦ παρεῖχε τὴν ἄδειαν ἔπειτα ἀπὸ θεϊκὴν ὀπτασίαν, καὶ ἔτσι ὁ