Τετάρτη 14 Δεκεμβρίου 2016

Δεν είμαι Χριστιανός αλλά θα γίνω όταν βαπτιστώ, μυρωθώ και πάρω την Θεία Κοινωνία.

Ένας  Μουσουλμάνος
που  έγινε  Χριστιανός

 Alipios Kapsala

   Γεννήθηκε το 1926 σ΄ ένα νησί της Δωδεκανήσου. Όλη την παιδική ηλικία την έζησε παίζοντας με τα χριστιανόπαιδα, ενώ ο ίδιος ήταν Μουσουλμάνος. Τις παραμονές των χριστιανικών γιορτών μαζί με τα παιδιά του χωριού έτρεχε στα κάλαντα παίζοντας με την φλογέρα του. Το σπίτι πού έμεναν ήταν ένας σταύλος.
     Εκεί τη νύχτα της παραμονής των Χριστουγέννων -μετά τα κάλαντα- και αφού είχε ξαπλώσει για να κοιμηθεί, αισθάνεται να ανοίγει η πόρτα και μπροστά του να εμφανίζεται ο Χριστός. Φορούσε άσπρο χιτώνα, το πρόσωπο του ήταν χαμογελαστό και του είπε:
    «Ήρθα για σένα, είσαι δικό μου παιδί» και εξαφανίστηκε.
Το ίδιο επαναλήφθηκε τις επόμενες δυο νύχτες. Ο μικρός ήταν τότε περίπου δεκατριών χρόνων. Βρέθηκε μπροστά στο δίλημμα, αν θα το πει ή όχι και σε ποιόν. Ύστερα από σκέψη αποφάσισε να το

Αμετακίνητη η Βουλγαρική Εκκλησία-Νέα συνοδική απόφαση για το Κολυμπάρι

 Νέα απόφαση της Βουλγαρικής Εκκλησίας επιβεβαιώνει την απόρριψη της … Κατά τη συνεδρίασή της στις 11 Δεκεμβρίου του 2016 η βουλγαρική Ιερά Σύνοδος ουσιαστικά σφράγισε όσα είχε αποφασίσει από τον Νοέμβριο για την Σύνοδο της Κρήτης. Βάσει λοιπόν του ανακοινωθέντος της 11ης Δεκεμβρίου «εγκρίθηκε ομόφωνα και υπογράφτηκε από τον αρχιερέα. η № 22 της 15/11/2016 απόφαση που περιέχει τη συνοδική Γνώμη σχετικά με τη Σύνοδο στην Κρήτη (Ιούνιος 2016) και το κείμενο που ενέκρινε «Οι σχέσεις της Ορθόδοξης Εκκλησίας

ΡΑΓΔΑΙΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ

   
   Βάση εγκύρων πληροφοριών ετοιμάζονται να κόψουν το μνημόσυνο στην Ελλάδα πολύ μεγάλα ονόματα κληρικών και πρωτεργατών του αντι-οικουμενιστικου αγώνα αλλά και άλλων, δεν ισχύουν δε οι "πληροφορίες" ότι το γραφείο αιρέσεων της μητρόπολης Πειραιά έκανε παύση ή διακοπή! 

  Συγκεκριμένα λέχθηκε εάν η εκκλησία της Ελλάδος όπως είναι εξουσιοδοτημένη από την σύνοδο της Ιεραρχίας να εξετάσει την σύνοδο του Κολυμπαρίου δεν πάρει ξεκάθαρη θέση για την ψευτοσύνοδο, θα υπάρχουν εντυπωσιακές εξελίξεις… 



     Αναμένουμε! 

Σχόλιο: Ανώνυμος Ο/Η Ανώνυμος είπε...

Ο Π.ΜΕΤΑΛΛΗΝΟΣ ΧΑΛΑΣΕ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΗΤΑΝ ΚΑΘΕΤΟΣ....Ο Π.Θ.ΖΗΣΗΣ ΗΤΑΝ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΔΙΑΚΟΠΗΣ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΤΟΥΣ ΕΙΠΕ ΠΩΣ ΘΑ ΚΟΨΕΙ....
14 Δεκεμβρίου 2016 - 7:49 μ.μ.

Υπέγραψαν οι Πατριάρχες Μόσχας και Γεωργίας με τον Πάπα ΚΟΙΝΟ ΚΕΙΜΕΝΟ για το ΠΡΩΤΕΙΟ και τη ΣΥΝΟΔΙΚΟΤΗΤΑ;


Ἀπὸ Κωνσταντίνο

TO ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΕΡΑΣΕ ΥΠΟΓΡΑΨΑΝ ΚΕΙΜΕΝΟ 
ΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΑΠΙΚΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΩΤΕΙΟ ΚΑΙ ΤΗ ΣΥΝΟΔΙΚΟΤΗΤΑ

ΣΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΑΠΟ ΤΟ ROME REPORTS  ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ Ο ΠΑΠΑΣ ΣΥΝΑΝΤΗΘΗΚΕ ΜΕ ΤΟΝ ΜΟΣΧΑΣ ΚΥΡΙΛΛΟ
ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΤΗΣ ΓΕΩΡΓΙΑΣ
ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΟΓΡΑΨΟΥΝ  ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΟΙ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΣ ΜΟΣΧΑΣ ΚΑΙ ΓΕΩΡΓΙΑΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΚΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΥΠΟΓΡΑΨΑΝ.

3 ΒΑΣΙΚΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΜΦΩΝΙΑΣ
     ΑΠΟΔΕΧΤΗΚΑΝ ΤΗΝ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΟΥ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΡΩΜΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ
     ΑΠΟΔΕΧΤΗΚΑΝ
ΟΤΙ Ο ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΡΩΜΗΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΥΡΙΣΚΕΤΕ ΣΤΙΣ ΘΕΙΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ
     ΑΠΟΔΕΧΤΗΚΑΝ
ΟΤΙ Ο ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΡΩΜΗΣ....ΠΡΕΠΕΙ...ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΙΣ ΣΥΝΟΔΟΥΣ..ΟΧΙ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ..ΑΛΛΑ ΔΙΑ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΥ..ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΕΙ ΜΕ ΤΙΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ..(ΟΠΩΣ ΣΤΗ ΨΕΥΔΟΣΥΝΟΔΟ ΣΤΗ ΚΡΗΤΗ..ΥΠΗΡΧΕ ΠΑΠΙΚΟΣ) ...

ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΛΥΝΕΤΑΙ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΠΡΩΤΕΙΟΥ ΤΟΥ ΠΑΠΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΣΥΝΟΔΙΚΟΤΗΤΑΣ 

ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ

ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ Η ΕΙΔΗΣΗ ΣΤΟ VATICAN RADIO KAI ΓΡΑΠΤΩΣ ΚΑΙ ΣΕ ΗΧΗΤΙΚΗ ΜΟΡΦΗ ΜΕ ΣΤΗ ΣΕΛΙΔΑ






Τελικῶς, μάλλον: Μωραίνει Κύριος...

 

Τελικῶς, μάλλον:

Μωραίνει Κύριος...

Γεώργιος Κ. Τζανάκης
Ἀκρωτήρι Χανίων

Αποτέλεσμα εικόνας για ΕΠΙΣΤΟΛΗ

     πειδὴ μὲ ὁδύνη διαβάζουμε, ἐνίοτε καὶ μὲ ναυτία καὶ ζάλη, ὅσα περιέχονται στὴν ἐπιστολὴ τοῦ Πατριάρχου Κων/πόλεως πρὸς τὸν Ἀρχιεπίσκοπο Ἀθηνῶν, καὶ ἐπειδὴ γίνεται προσπάθεια νὰ χρησιμοποιηθοῦν ρήσεις τῶν ἁγίων πατέρων γιὰ νὰ προσδώσουν κῦρος καὶ πειστικότητα στὰ γραφόμενα,
    καὶ ἐπειδὴ σὲ προηγούμενο σημείωμα (ΕΔΩ), -που καταδείχθηκε ἡ πλήρης διαστρέβλωσις τῶν λόγων τοῦ Ἁγίου Ἰωάννου τοῦ Χρυσοστόμου "μίαν ἐν Ἐκκλησίᾳ, δεῖ φωνὴν εἶναι ἀεί" (Εις Α’ Κορινθίους ΛΣΤ, P.G. 61, 315) - ἔγραψα ὅτι: «καὶ γιὰ τὶς ἄλλες πατερικὲς παραθέσεις ἰσχύουν τὰ ἴδια», γιὰ νὰ μὴν θεωρηθεῖ ὅτι πρόκειται γιὰ αὐθαίρετη γενίκευση συνεχίζω τὸν ἔλεγχο τῶν χρησιμοποιηθέντων πατερικῶν χωρίων.
      Ἀναφέρεται στὴν ἐπιστολή:
«Συμμερίζεται ασφαλώς και η Υμετέρα Μακαριότης και η Ιερά Σύνοδος της Αγιωτάτης Εκκλησίας της Ελλάδος, ότι τα σκοπίμως και ανιέρως διαθρυλούμενα και διαδιδόμενα υπό των εν λόγω κληρικών και λαϊκών αποτελούσι, κατά τον Μέγαν Βασίλειον, «ψυχών δηλητήρια [...] άπερ αι [...] μήνιγγες» των ειρημένων «εκβοώσι πολυφάνταστοι ούσαι δια το πάθος» (Επιστολή 210, Τοις κατά Νεοκαισάρειαν λογιωτάτοις] Ρ.G. 32] 777Α). Άλλωστε, «το σχίσαι Εκκλησίαν, και φιλονείκως διατεθήναι, και διχοστασίας εμποιείν και της συνόδου διηνεκώς εαυτόν αποστερείν, ασύγγνωστον και κατηγορίας άξιον, και πολλήν έχει την τιμωρίαν» (Ιερού Χρυσοστόμου, Κατά Ιουδαίων Γ', Ρ.G., 48, 872).»
   Οἱ «ἐν λόγῳ κληρικοὶ καὶ λαϊκοί» εἶναι κατὰ τὸν συντάκτη τῆς ἐπιστολῆς, «ο Πρωτοπρεσβύτερος κ. Θεόδωρος Ζήσης και οι συν αυτώ ομόφρονες κληρικοί και λαϊκοί». Μάλιστα. Αὐτοί. Καὶ τί κάνουν αὐτοί; «Προσκαλούσι τους αδελφούς Προκαθημένους και τους ποιμένας, αλλ’ ιδιαιτέρως τον ευσεβή Ορθόδοξον Λαόν, εις ανταρσίαν και αμφισβήτησιν των αποφάσεων της εν Κρήτη εν ευλογίαις και εν επιτυχίαις συνελθούσης Αγίας και Μεγάλης Συνόδου της Ορθοδόξου ημών Εκκλησίας». Ἀμφισβητοῦν τὶς ἀποφάσεις τῆς ἐν Κρήτη Συνόδου. Καὶ τί σημαίνει αὐτό, τὸ ὅτι ἀμφισβητοῦν τὶς ἀποφάσεις τῆς ἐν Κρήτη Συνόδου;  Δηλητηριάζουν τὶς ψυχὲς τῶν ἀνθρώπων. «Ψυχών δηλητήρια».
  Καὶ μιὰ καὶ οἱ ἀποφάσεις τῆς ἐν Κρήτη Συνόδου εἶναι ὁμολογουμένως ἔργον τοῦ Πατριάρχη κυρίως καὶ τῶν ὁμοφρόνων του, δὲν δικαιολογεῖ ὁ ἴδιος τὸ ἔργο του -κατακεραυνώνοντας ὡς δηλητηριαστὴ τὸν ἐχοντα ἄλλη ἀποψη περὶ αὐτοῦ τοῦ ἔργου- ἀλλὰ ἐπιστρατεύεται ἅγιος. Καὶ ποιός ἅγιος; Ὁ Μέγας Βασίλειος.
   Ὁ Μέγας Βασίλειος λοιπὸν ἀποφαίνεται ὅτι αὐτὰ ποὺ λέγει «ο Πρωτοπρεσβύτερος κ. Θεόδωρος Ζήσης και οι συν αυτώ ομόφρονες κληρικοί και λαϊκοί» εἶναι «ψυχών δηλητήρια». Δὲν εἶναι μικρὸ πράγμα αὐτό, βεβαίως. Ἄν ὁ Μέγας Βασίλειος διαβεβαιώνει κάτι τέτοιο τότε περιττεύει κάθε ἄλλη ἐξήγησις. Γι᾿αὐτὸ ἴσως στὴν ἐν λόγῳ ἐπιστολὴ πουθενὰ δὲν ὑπάρχει κάτι συγκεκριμένο γιὰ τὸ τὶ ἀκριβῶς λένε οἱ παραπάνω «δηλητηριαστὲς τῶν ψυχῶν», καὶ ποιὸ εἶναι ἤ ποῦ κρύβεται τὸ δηλητήριο.
    Παρεπιπτόντως ἀξίζει νὰ μνημονευτεῖ ὅτι τὴν ὀρθοδοξότητα καὶ ἀξία τῆς ἐν λόγῳ Συνόδου τὴν ἀμφισβητοῦν τέσσερεις Ἐκκλησίες (Γεωργίας, Βουλγαρίας, Ρωσίας καὶ Ἀντιοχείας), ἄλλες τὴν ἔχουν ψηφίσει (οἱ προκαθήμενοι) ἐνάντια στὴν θέση τῆς πλειοψηφίας (ἐκκλησία Σερβίας), οἱ ὑπόλοιπες δὲν ἔχουν πάρει πραγματικὴ θέση (ἡ ἐκκλησία ὡς σώμα κλῆρος καὶ λαός) , πολλοὶ δὲ ἐπίσκοποι, ἡγούμενοι, θεολόγοι, κληρικοί, ὅπως καὶ ἡ πλειονότης τῶν λαϊκῶν -ποὺ ἔχουν στοιχειώδη συναίσθηση τοῦ τί εἶναι ἐκκλησία- ἔχουν ἐκφράσει τὴν ἀντίθεσή τους. Γιατὶ ἀπομονώνεται ὁ ἐν λόγῳ κληρικὸς καὶ παρουσιάζεται ὡς καθοδηγῶν κληρικοὺς καὶ λαϊκούς; Γιατὶ δὲν ὀνομάζει ὅλους τοὺς παραπάνω «δηλητηριαστὲς ψυχῶν»; Παρακάτω ἡ ἐπιστολὴ παρουσιάζει ὡς «ἐνισχύοντες τὸ -ἀνίερον- ἔργον τῆς γνωστῆς ὁμάδας» καὶ ἐπισκόπους τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος καὶ κατονομάζει ἐπιλεκτικῶς «ἐπὶ παραδείγματι» τοὺς «Μητροπολίτας Καλαβρύτων καὶ Αἰγιαλείας κ. Ἀμβρόσιο καὶ Πειραιῶς κ. Σεραφείμ». Γιατὶ ὄχι καὶ τὸν Σεβασμιώτατο Ναυπάκτου καὶ τὸν Γορτύνης καὶ Μεγαλουπόλεως καὶ τόσους ἄλλους; 
   Προφανῶς θεωρεῖ τοὺς συντελεστὲς  τῆς Συνόδου «θεραπευτὲς ψυχῶν», καὶ τὰ παρ΄ αὐτῆς  ἀποφασισθέντα «ἰάματα ψυχῶν». Καλὸν θὰ ἦτο -μιὰ ποὺ, ἔστω καὶ τώρα, θυμήθηκαν τοὺς ἁγίους πατέρες καὶ τοὺς ἐπικαλοῦνται, ἀλοιώνοντας τὰ λεγόμενά τους, γιὰ νὰ στηρίξουν τὶς κατηγορίες τους ἐναντίον τῶν δικαίως διαφωνούντων- νὰ χρησιμοποιούσαν τοὺς ἁγίους καὶ τὶς ρήσεις τους γιὰ νὰ στηρίξουν τὶς ἀποφάσεις τῆς Συνόδου. Δὲν τὸ ἔκαναν γιατὶ ἀπλῶς δὲν μπορεῖ νὰ γίνει. Οἱ ἀποφάσεις αὐτὲς δὲν ἔπονται τῆς διδασκαλίας καὶ τῆς πράξεως τῶν ἁγίων πατέρων. Ὃποιος πιστεύει κάτι διαφορετικὸ παρακαλῶ ἄς τὸ ἀποδείξει, ἀναλύοντας

Η προσευχή του ανυπάκουου Αγίου Ευστρατίου

 Αποτέλεσμα εικόνας για ЕВСТРАТИЙ СЕВАСТИЙСКИЙ, ВОЕНАЧАЛЬНИК, МЧ


Τον Ευστράτιο που έδειξε ανυπακοή στις προσταγές των βασιλέων και του οποίου η σιδηρά ψυχή δεν επείσθη στο πρόσταγμα των αυτοκρατόρων, και τους θεούς δεν θέλησε να προσκυνήσει, προστάζω να καταφλεχθεί στη φωτιά και έτσι να τελειώσει η ζωή του .

Όταν ο άγιος πήρε την απόφαση, στάθηκε, ύψωσε το βλέμμα και τα χέρια στον ουρανό και μεγαλόφωνα είπε:

 Μεγαλύνων μεγαλύνω σε, Κύριε, ότι επείδες επί την ταπείνωσίν μου, και ου σννέκλεισάς με εις χείρας εχθρών, αλλ’ έσωσας εκ των αναγκών την ψυχήν μου. Και νυν Δέσποτα, σκεπασάτω με η χειρ σου και έλθοι επ’ εμέ το έλεός Σου, ότι τετάρακται η ψυχή μου και κατώδυνός έστιν, εν τω εκπορεύεσθαι αυτήν εκ του αθλίου μου και ρυπαρού σώματος τούτου, μήποτε η πονηρά του αντικειμένου βουλή συναντήση και παρεμπόδιση αυτήν, διά τας εν αγνοία και γνώσει εν τω βίω τούτω γενομένας μοι αμαρτίας. 


Ίλεως γενού μοι, Δέσποτα, και μη ιδέτω η ψυχή μου την ζοφεράν και σκοτεινήν όψιν των πονηρών δαιμόνων αλλά παραλαβέτωσαν αυτήν Άγγελοι σου φαιδροί και φωτεινοί. Δός δόξαν τω ονόματί σου τω Αγίω και τη ση δυναμει άναγαγέ με εις το θείον σου βήμα.
 Εν τώ κρίνεσθαί με μή καταλάβοι με η χειρ του άρχοντος του κόσμου τούτου εις το κατασπάσαι με τον αμαρτωλόν εις βυθόν άδου- αλλά παράστηθί μοι και γενού μοι Σωτήρ και αντιλήπτωρ. Ελέησον, Κύριε, την ρυπωθείσαν τοις πάθεσι του βίου ψυχήν μου και καθαράν αυτήν διά μετανοίας και εξομολογήσεως πρόσδεξαι, ότι ευλογητός ει εις τους αιώνας των αιώνων. Αμήν.

(μτφρ)Σεμνυνόμενος σε δοξάζω, Κύριε, διότι με ευμένεια είδες την ταπεινότητα μου και δεν συγκατένευσες να βρίσκομαι στα χέρια των εχθρών μου, αλλ’ έσωσες απ’ τις ανάγκες την ψυχήν μου. Και τώρα, Κύριε, ας με προστατέψει το χέρι Σου κι ας έλθει σε μένα η καλοσύνη σου, διότι είναι ταραγμένη και λυπημένη η ψυχή μου καθώς πρόκειται να φύγει από το άθλιο και ακάθαρτο σώμα μου, μη τυχόν και η πονηρή θέληση του διαβόλου τη συναντήσει και την παρεμποδίσει για τις εν γνώσει και άγνοια αμαρτίες μου που διέπραξα στη ζωή μου αυτή. Σπλαγχνικά ας μου φερθείς, Κύριε, κι ας μην αξιωθεί η ψυχή μου να δει τη σκοτεινή και απαίσια μορφή των δαιμόνων. Αλλά ας παραλάβουν αυτήν, οι λαμπροί και φωτεινοί σου άγγελοι. Ας είναι δοξασμένο το όνομά σου το άγιο και με τη δύναμη σου οδήγησε με στο θείο σου Βήμα. Κατά την ώρα της κρίσεώς μου, ας μη με κυριέψει το χέρι του άρχοντα του κόσμου τούτου στο να με σύρει τον αμαρτωλό στο βυθό του Άδη, αλλά τοποθέτησε με κοντά σου και γίνε σωτήρας μου και βοηθός. Σπλαχνίσου, Κύριε, την ακάθαρτη από τα πάθη του βίου ψυχή μου και καθάρισε την με τη μετάνοια και την ομολογία και ας τη δεχθείς, καθ’ ότι είσαι ευλογημένος στους αιώνες των αιώνων.

 Αφού προσευχήθηκε με την υπέροχη κατανυκτική και μεστή νοημάτων αυτή προσευχή, η οποία, ας σημειωθεί, έχει συμπεριληφθεί από την Εκκλησία μας να διαβάζεται στο Μεσονυκτικό του Σαββάτου, και βλέποντας ότι οι υπηρέτες είχαν ήδη ανάψει τη φωτιά, κάμνοντας το σημείο του Σταυρού εισήλθεν εις αυτήν ψάλλων και αγαλλιώμενος και ούτω παρέδωκεν το πνεύμα.

Ετελειώθη δε ο άγιος Ευστράτιος τη τρισκαιδεκάτη του Δεκεμβρίου μηνός.

«Ο ΚΑΝΩΝ ΕΙΝΑΙ ΑΚΛΟΝΗΤΟΣ»


«Ο ΚΑΝΩΝ ΕΙΝΑΙ ΑΚΛΟΝΗΤΟΣ»

(Φλωρίνης Αυγουστίνος, 30-3-70)

Νίκος Σακαλάκης, Μαθηματικός

Μέσα στη σημερινή δίνη του οικουμενισμού, όλο και περισσότερο οι ορθόδοξες ψυχές αισθάνονται την ανάγκη της προσευχητικής ικεσίας στον Άγιο Τριαδικό Θεό, ώστε οι επίσκοποι της Ορθόδοξης Εκκλησίας να πάρουν την ορθή, θεολογικά και ιστορικά, θέση απέναντι στην αίρεση του Οικουμενισμού, που ως «Λέων ωρυόμενος» ζητά την ανατροπή-κατάποση της Ορθοδοξίας. 

Η δειλία των Ορθοδόξων, η επισκοπική απραξία έναντι της αιρέσεως και το χειρότερο, η πνευματική αποδοκιμασία-τιμωρία των Ορθοδόξων αγωνιστών (Αγιορείτες πατέρες, π. Παΐσιος Αμύνταιου), αναπόφευκτα γίνονται συνοδοιπόροι του οικουμενισμού. Πρόσφατα, σε εγκύκλιό του ο Σεβασμιώτατος της Φλώρινας π. Θεόκλητος, ανέπτυξε μια συλλογιστική, μια θεολογικά ελικοειδή γραμμή, για να στηρίξει το μύθο της απο-εκκλησιοποίησης (εκτός εκκλησίας) όλων εκείνων, που διακόπτουν το μνημόσυνό του, λόγω της συνοδοιπορίας του με τα αιρετικά φρονήματα του Οικουμενικού Πατριάρχη κ. Βαρθολομαίου.
Η επανάσταση της συνειδήσεως – επαινετή από τον ΙΕ΄ κανόνα της Α-Β Συνόδου – του π. Παϊσίου, που διέκοψε το μνημόσυνο του Σεβασμιωτάτου Θεοκλήτου, χαρακτηρίσθηκε ως εκκλησιαστική «αταξία» μέσα στη Νέα Τάξη του Οικουμενισμού.
Στη σχετική εγκύκλιο διαβάζουμε: «Με την φυσιολογική και σταδιακή αναχώρηση των

Απάντηση: "Έχομε παθει σοκ μετα το κλεισιμο του γραφειου"!

     Δυστυχως οι διαμενοντες στον Πειραια και ειμεθα στο πλευρο του σεβ. Σεραφειμ εχομε παθει σοκ μετα το κλεισιμο του γραφειου μιλησαμε και με τον π. Παυλο που ητο υπευθυνος του γραφειου αλλα δυστυχως δεν γνωριζει τι μελλει γενεσθαι τωρα αλωνιζει ο Μεσσηνιας (Χρυσόστομος)! Ἀπό σχόλιο (ἐδῶ), στὶς παρακάτω ἀνάρτησεις τῆς "Π.Π.")

Γενική αφωνία στην μητρόπολη Πειραιώς για το κορυφαίο θέμα της Πίστεως: Την επίσημη αναγνώριση του Οικουμενισμού!


     Μήπως ὁ Σεραφεὶμ Πειραιῶς κατήργησε καὶ τὸ Ἀντιαιρετικὸ Γραφεῖο τῆς Μητροπόλεως;
  Τελευταίως ἔχει σιγήσει, μαζὶ μὲ τὸν Μητροπολίτη του! Οὔτε μία Ἀνακοίνωση, ἕνα Ἄρθρο, μιὰ Δήλωση!
   Αὐτὸς εἶναι ὁ «λέων» τοῦ π. Θεοδώρου Ζήση καὶ τῶν ἀντι-Οἰκουμενιστῶν!
  Μόλις ἀπείλησε ὁ Πατριάρχης, βουβάθηκε ὁ λαλίστατος Πειραιῶς καὶ τὸ ἐπιτελεῖο του! Τρανὴ ἀπόδειξη: Ἄφησε μόνο του τὸν Ναυπάκτου νὰ ἀγωνίζεται στὴν Σύνοδο τῆς Ἱεραρχίας κατὰ τῶν κακοδόξων ἀποφάσεων Βαρθολομαίου καὶ Ζηζιούλα!
    Νὰ τὸν χαίρονται ὅσοι τὸν ὑποστήριζαν καὶ τὸν ὑποστηρίζουν!
 Ἤδη στὴν Μητρόπολη Πειραιῶς ἁλωνίζουν οἱ Οἰκουμενιστὲς πρός ...«ἐνημέρωση τοῦ ποιμνίου», μὲ πρῶτον τὸν Μητροπολίτη Μεσσηνίας! (ἐδῶ).
  Μᾶς ἔλεγαν ὅτι δὲν κάνουν Διακοπὴ Μνημοσύνου, γιατὶ πρέπει πρῶτα νὰ  προετοιμαστεῖ τὸ ποίμνιο, νὰ ἐνημερωθεῖ γιὰ τὸν Οἰκουμενισμό, κι ἀντὶ γιὰ ἐνημέρωση κατὰ τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, ἐπιτρέπουν τὴν ἐνημέρωση ὑπὲρ τοῦ Οἰκουμενισμοῦ ἀπὸ τὸν καριερίστα Οἰκουμενιστὴ κ. Χρυσόστομο Σαββᾶτο!


Οικουμενιστές κάλεσε ο Μητροπολίτης Πειραιώς και οι συνεργάτες του για να διαφωτίσουν ..."ορθόδοξα" τους πιστούς!!!

Ἀπὸ ἱστολόγιο "Ο ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΣ"

Ιερός Ναός Ευαγγελιστρίας Πειραιώς

Κυριακή 18 Δεκεμβρίου 2016  7.30 μ.μ.

Επιστημονική ημερίδα για το Κανονικό Δίκαιο
«Οι κανόνες και η εκκλησιαστική ζωή»

Θα μιλήσουν:
  • Σεβ. Μητροπολίτης Μεσσηνίας κ. Χρυσόστομος, Καθηγητής Θεολογικής Σχολής Παν/μίου Αθηνών με θέμα: «Η ποιμαντική θεωρία των Ιερών Κανόνων. Η φιλάνθρωπη οικονομία της Εκκλησίας»,
  • Θεόδωρος Γιάγκου, Καθηγητής Κανονικού Δικαίου στη Θεολογική Σχολή Αριστοτελείου Παν/μίου Θεσσαλονίκης με θέμα: «Το ιερό πηδάλιο και η ψευδοκανονική παράδοση»,
  • Αρχιμ. Γρηγόριος Παπαθωμάς, Καθηγητής Θεολογικής Σχολής Παν/μίου Αθηνών με θέμα: «Κανονικές προκλήσεις στην Εκκλησία του σήμερα»
Συντονίζει ο Πρωτοπρεσβύτερος Σπυρίδων Τσιμούρης.


Μητροπολίτης Μεσσηνίας!! 
Θεόδωρος Γιάγκου (παρακολουθήσαμε διάλεξη του στην Ακαδημία Βόλου όπου αμφισβητούσε την αξιοπιστία του Πηδαλίου, δείτε εδώ) !!!
Εύγε μητροπολίτα Πειραιώς!!!



Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός"

«Αυτό το ρεζιλίκι πρέπει να "κοπεί μαχαίρι". Οι οικουμενιστές επιχειρούν να σχίσουν την Εκκλησία στα δύο με τέτοιο τύφο, που η εικονομαχία θα φαντάζει μικρή ταλαιπωρία».

 ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ

ΚΑΙ ΛΟΥΘΗΡΑΝΩΝ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ

(ΦΩΤΟ)


292caa21c95384303b1b77d09cc76b90b8750425.jpg
Σχόλιο Ιστολογίου Κατάνυξις: Είδαμε που μας οδήγησαν οι αμέτρητες συναντήσεις και οι διάλογοι του προηγούμενου αιώνα. Στην ιστορική εκτροπή του Οικουμενικού Πατριαρχείου στον οικουμενισμού (οικουμενική κίνηση το λένε οι ίδιοι), με συνοδική σφραγίδα (Κολυμπάρι Κρήτης). Αυτό το ρεζιλίκι πρέπει να "κοπεί μαχαίρι". Η ορθόδοξη Εκκλησία να αναστείλει ευγενικά, κάθε συμμετοχή σε διάλογο, να αντιμετωπίσει το νέο μεγάλο σχίσμα που εκκολάπτεται στα σπλάχνα της. Οι οικουμενιστές επιχειρούν να σχίσουν την Εκκλησία στα δύο με τέτοιο τύφο, που η εικονομαχία θα φαντάζει μικρή ταλαιπωρία. Οι Πατριάρχες μας να μη "σφυρίζουν αδιάφορα" για την ενότητα στο εσωτερικό της εκκλησίας και να εργαστούν με ταπείνωση, πάνω στο πρόβλημα και κυρίως να τείνουν ους ευήκοον. Παράκληση λοιπόν, ας συμμαζευτείτε και ας αφήσετε τα συμπροεδριλίκια. 

Εν όψει της σύγκλησης το 2017 της 17ης Ολομέλειας του επίσημου Διεθνούς Θεολογικού Διαλόγου μεταξύ της Ορθόδοξης Εκκλησίας και της Παγκόσμιας Λουθηρανικής Ομοσπονδίας (ΠΛΟ), η Μικτή Προπαρασκευαστική Επιτροπή συνήλθε μεταξύ 7 και 13 Δεκεμβρίου 2016 στην Αποστολική Νήσο της Κύπρου με θέμα:
α) η Βιβλική θεμελίωση της Ιερωσύνης στις δύο Παραδόσεις, 
β) η Ιερωσύνη στην Αρχαία Εκκλησία, στις Οικουμενικές Συνόδους και στη Μεσαιωνική Παράδοση, 
γ) η σχέση μεταξύ της γενικής και της ειδικής Ιερωσύνης και 
δ) Το Επισκοπικό Αξίωμα και η Αποστολική Διαδοχή.
Την συνάντηση φιλοξένησε ο Μακαριώτατος Αρχιεπίσκοπος Κύπρου