Τετάρτη 28 Δεκεμβρίου 2016

Πατριαρχείο Γεωργίας: ''Στη Σύνοδο της Κρήτης παραβιάστηκε η αρχή της ομοφωνίας''

Γράφει ο Αιμίλιος Πολυγένης

Μετά την Εκκλησία της Βουλγαρίας η οποία κατέληξε στο συμπέρασμα ότι η Σύνοδος της Κρήτης δεν είναι ούτε Μεγάλη ούτε Οικουμενική, έρχεται το ίδιο να κάνει και η Ορθόδοξη Εκκλησία της Γεωργίας.
Σύμφωνα με πληροφορίες της Romfea.gr το Πατριαρχείο Γεωργίας με δήλωση της Ιεράς Συνόδου, αναφέρει ότι η Σύνοδος της Κρήτης από την στιγμή που δεν συμμετείχαν τέσσερεις Εκκλησίες δεν μπορεί να ονομάζεται Οικουμενική.
"Κατά τη διάρκεια της σύγκλισης της Συνόδου της Κρήτης, έχουν παραβιασει την αρχή της ομοφωνίας. Ως εκ τούτου, τα ψηφίσματα της Συνόδου της Κρήτης δεν μπορούν να είναι δεσμευτικά για την Ορθόδοξη Εκκλησία της Γεωργίας" αναφέρει μεταξύ άλλων η ανακοίνωση.
Σε άλλο σημείο η Εκκλησίας της Γεωργίας αναφέρει: "Σε αυτά τα κείμενα που εγκρίθηκαν από τη συνοδο της Κρήτης δεν υπάρχει ουσιαστικη σχέση με τις σημειώσεις που παρουσιαστηκαν από την Εκκλησία. Γι΄ αυτό είναι αναγκαίο να διορθωθούν ορισμένα κείμενα. Σε διαφορετική περίπτωση να δημιουργηθούν καινούργια".
Τέλος να σημειωθεί ότι στην Ιερά Σύνοδο της Εκκλησία της Γεωργίας, συζητήθηκε και η απόφαση της Εκκλησίας της Βουλγαρίας για την Σύνοδο της Κρήτης.

ΤΑ ΠΕΡΙ ΑΝΑΔΥΟΜΕΝΟΥ ΕΘΝΙΚΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΒΟΥΛΓΑΡΙΑΣ, ΑΠΟ ΤΟΝ ΓΙΑΓΚΑΖΟΓΛΟΥ

Αποτέλεσμα εικόνας για Σταύρος Γιαγκάζογλου

Του   Β. Χαραλάμπους, θεολόγου
_____________________
Θα σταθώ ιδιαιτέρως στα περί αναδυόμενου εθνικισμού στην Εκκλησία της Βουλγαρίας, όσον αφορά τη στάση της για τη Σύνοδο της Κρήτης, για τον λόγο ότι έχει εκδοθεί μακροσκελής και ικανοποιητική από Ορθόδοξη θεολογική άποψη

ΔΟΞΑ ΣΟΙ Ο ΘΕΟΣ! Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΓΕΩΡΓΙΑΣ ΕΒΑΛΕ ΔΕΥΤΕΡΟ ΚΑΡΦΙ ΣΤΟ ΦΕΡΕΤΡΟ ΤΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ

  Ο φαντασιόπληκτος και κακόδοξος Τελεβάντος συνεχίζει την αγιομαχική τακτική του περί συντεταγμένης αποτειχίσεως! Κατακρίνει και καταδικάζει τους Αγίους που προχώρησαν σε μεμονωμένες αποτειχίσεις, και ουσιαστικά βλασφημεί κατά του Αγίου Πνεύματος που τους ενέπνευσε και τους εδικαίωσε γι'  αυτές. Αδυνατεί, λογω του εγωϊσμού του, να αντιληφθεί  α) ότι άλλο Διακοπή Μνημοσύνου κι άλλο η τυχόν στο μέλλον καταδίκη κακόδοξων αποφάσεων Συνόδου από άλλη Σύνοδο. Ακόμα κι αν υπάρχει τέτοια προοπτική, αδυνατεί να αντιληφθεί ο Τελεβάντος, ότι έως τότε, σύμφωνα με την πείσμονα κακόδοξη εισήγηση του, οι πιστοί που στο μεταξύ διάστημα θα κοινωνούν, θα συναναστρέφονται, θα εξομολογούνται και θα κατευθύνονται από κακόδοξους Επισκόπους και ποιμένες εξάπαντος θα βλάπτονται, όπως -αντίθετα με την εισήγηση Τελεβάντου- μας διδάσκουν οι Άγιοι Πατέρες;  β) Άρα είναι ΦΑΝΕΡΟ ότι η Διακοπή Μνημοσύνου πραγματοποιείται i) για να αποφύγει ο πιστός την κοινωνία με τον μολυσμό της αιρέσεως κι έχει σκοπό σωτηριολογικό. ii) με αυτή ασκειται πίεση στους μη καταδικασμένους αιρετικούς Επισκόπους να ανανήψουν. (Ως εκ τούτου η διακοπή μνημοσύνου δεν νοείται κατά καταδικασμένων αιρετικών, αφού στην δεύτερη περίπτωση υπάρχει απόφαση Συνόδου και όποιος δεν την εφαρμόζει συντάσσεται με τους αιρετικούς). Δυστυχώς αυτήν την κακοδοξία την πιπιλίζει πάνω από επτά χρόνια ο Τελεβάντος, χωρίς κανένα πατερικό στήριγμα και με μόνο επιχείρημα το λογικό του και την διαστρέβλωση θέσεων του π. Επιφάνιου! 



ΔΟΞΑ ΣΟΙ Ο ΘΕΟΣ! Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΓΕΩΡΓΙΑΣ ΕΒΑΛΕ ΔΕΥΤΕΡΟ ΚΑΡΦΙ ΣΤΟ ΦΕΡΕΤΡΟ ΤΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ




Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=====

Το κείμενο που δημοσιεύεται στο τέλος του άρθρου στα Αγγλικά το πήραμε από τον πολύ αξιόλογο λογαριασμό Facebook του διακεκριμένου αντιοικουμενιστή θεολόγου Πρωτοπρεσβύτερου Πέτρου Χιρς.

Αποτελεί περίληψη της απόφασης που εξέδωσε η Εκκλησία της Γεωργίας αναφορικά με τη Σύνοδο της Κρήτης.

Η απόφαση της Εκκλησίας της Γεωργίας είναι πραγματικός καταπέλτης κατά της οικουμενιστικής Συνόδου της Κρήτης.

«Ημείς τους θεσμούς των Πατέρων φυλάττομεν» (Αγία 7η Οικουμενική Σύνοδος)


Ζ’ Οικουμενική Σύνοδος – Αναστήλωση εικόνων. Αγ. Νικόλαος, Τσεπέλοβο Ηπείρου


«Ημείς τους θεσμούς των Πατέρων φυλάττομεν»
(Αγία 7η Οικουμενική Σύνοδος)
Νίκος Σακαλάκης,Μαθηματικός
Η Ορθόδοξη Εκκλησία από τη φύση της είναι υπεύθυνη για την πνευματική πορεία του πληρώματός της σε κάθε εποχή, σε κάθε ιστορικό παρόν και απέναντι σε κάθε μορφή κοινωνικού συστήματος.
Οι Πατέρες της Εκκλησίας Αγιογραφικά αποσαφήνισαν το δόγμα, το οριοθέτησαν και ανέδειξαν το ήθος της Ορθοδοξίας, μακρυά από κάθε εποχιακή-περιστασιακή  κοσμική ή θρησκευτική ιδεολογία.
Οι πλέον έγκυρες Ορθόδοξες αποφάσεις πάρθηκαν στις Συνόδους. Οι Αγιοπνευματικές εμπειρίες των Πατέρων κρυσταλλώθηκαν και Συνοδικά.

Κάθε κλονισμός και προσβολή της αλήθειας του Ευαγγελίου, που προέρχονταν από τους Χριστιανούς, κυρίως από τον Κλήρο, δημιούργησαν πληγές στο σώμα της Εκκλησίας.
Εύστοχα έχει ειπωθεί: «Οι εχθροί της Εκκλησίας έχουν ανάγκη τους διαστρεβλωτές της».
Οι Σύνοδοι της Ορθοδοξίας, οι κανονικές Σύνοδοι, διαφύλαξαν την δύναμη της Ορθόδοξης παράδοσης και έδωσαν τη δυνατότητα της έκφρασης της Εκκλησίας μέσα από κάθε εποχή καθώς και την δυνατότητα ίασης των πληγών κάθε εποχής.
Ως πνεύμα οι άγιες Σύνοδοι της Ορθοδοξίας, ως στάση νήψεως και μαρτυρίας, έχουν ενιαία πνευματική γραμμή που κόπηκε, για πρώτηφορά, στη λεγόμενη «πανορθόδοξο» σύνοδο της Κρήτης, που κατοχύρωσε συνοδικά την παναίρεση του οικουμενισμού.
Στον Κανόνα Α΄ της 7ης Οικουμενικής Συνόδου διαβάζουμε: «Ημείς τοιγαρούνπατρώοιςνόμοις επόμενοι παρά του ενός Πνεύματος λαβόντες χάριν ακαινοτομήτως και αμειώτως πάντα τα της Εκκλησίας εφυλάξαμεν, καθώς αι ΆγιαιΟικουμενικαί εξ Σύνοδοι παραδεδώκασι και όσα είασαντιμάσθαι εν τη Καθολική Εκκλησία αποδεχόμεθαδίχα πάσης αμφιβολίας».
Ερωτά, λοιπόν, ο μακαριστός Γέροντας π. Φιλόθεος Ζερβάκος τον Πατριάρχη Αθηναγόρα (1970): «Είπατέμοι. Όσα ανωτέρω οι τριακόσιοι εξήκοντα επτά Θεοφόροι Πατέρες, οι συγκροτήσαντες την Ζ΄ ΑγίανΟικουμενικήνΣύνοδον, εις τον Α΄ Κανόνα αυτών και όλα όσα αι προηγούμεναι εξ Αγίαι Οικουμενικές σύνοδοι εθέσπισαν (πριν του σχίσματος) είναι αληθή ή δεν είναι; Εάν, λέγω, είναι αληθή (που είναι), διατί δεν τα ακολουθείται;»
Διαχρονικό το ερώτημα, που απευθύνεται και στον σημερινό Πατριάρχη κ. Βαρθολομαίο και στη «Σύνοδο» της Κρήτης, που αναγνώρισαν συνοδικά την 7η Οικουμενική Σύνοδο.
Η ανάλυση των αιρετικών αποφάσεων της «πανορθοδόξου» της Κρήτης βρίσκεται στο βιβλίο «ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗΝ ΣΥΝΟΔΟΝ» (ΟΡΘΟΔΟΞΟΝ ΚΕΝΤΡΟΝ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟΥ στη ΓΕΝΕΥΗ, 1971) και ιδιαιτέρως στην σελ. 53 στην παράγραφο: «Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΕΝ ΤΟΙΣ ΜΥΣΤΗΡΙΟΙΣ ΤΟΙΣ ΕΝΤΟΣ ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΕΛΟΥΜΕΝΟΙΣ».
Η ίδια η Εκκλησία, όμως, έχει δώσει Συνοδικά απαντήσεις για τη στάση των Ορθοδόξων απέναντι στις αιρέσεις. Η Πατερική ανάλυση, τεκμηριωμένη Αγιογραφικά, χαρακτηρίζει τους αιρετικούς όχι απλά ως παραβάτες νόμου αλλά, το χειρότερο, ως παραβάτες του Θεού.
Στην ομιλία του στον 100ο ψαλμό, ο Ι. Χρυσόστομος υπογραμμίζει: «οι μεν γαρ εισί παραβαίνοντες τας του Θεού εντολάς και τα δικαιώματα και τα κρίματα και εισίν αυτοί παραβάτες νόμου. Άλλοι πάλιν παραβαίνουσιν αυτήν την σωτήριον του Δεσπότουομολογίαν και εισιπαραβάται Θεού. Πολλή δε διαφορά μεταξύ της των αμφοτέρων παραβάσεων».
Ο Ι. Χρυσόστομος σε άλλη ομιλία του (υπόμνημα στον Τιμόθεο), αναλύοντας τη δυναμική της αιρέσεως στην Εκκλησιαστική ζωή, υπογραμμίζει: «Η αίρεση γεννάει αιρέσεις» διότι «η γαρ πλάνη ουδαμού ίσταται».
Γι’ αυτό και η Α-Β Σύνοδος (Πρωτοδευτέρα) ξεπερνώντας τους ανθρώπινους συναισθηματισμούς και σε βάθος σωτηριολογικό, θέλει τη διακοπή της αλληλεπίδρασης αιρετικού επισκόπου και πληρώματος.
Με την εφαρμογή του 15ου κανόνα δρομολογείται η αποκατάσταση της υγείας της Εκκλησίας και, αναμφίβολα η δυνάμει σωτηρία του ίδιου του αιρετικού επισκόπου.
Αυτή είναι και η πνευματική βάση του 15ου κανόνα της Α-Β Συνόδου, η απομάκρυνση δηλ. του αιρετικού ποιμένα ως αρνητού του Χριστού, ως παραβάτη του Θεού κατά τον Ι. Χρυσόστομο.
Ο άγιος Θεόδωρος ο Στουδίτης επισημαίνει (επιστολή 74): «Αυτοί που έφθασαν να πεθάνουν μέσα στην αίρεση, πήγαν στη μερίδα της απωλείας, ονομάζονται αρνητές του Χριστού».
Ο κανόνας αυτός εκφράζει στάση αρχών και αλήθειας και για να γίνει κατανοητός, από κλήρο και λαό, χρειάζεται στάση νήψεως και διάθεση μαρτυρίου.
Στην πραγματικότητα ο κανόνας αυτός περιφρουρεί την υψηλή επισκοπική διακονία, που είναι Θεόσδοτη δωρεά.
Ερώτημα: «Ένας επίσκοπος, που έχει αναδιοργανώσει και προσαρμόσει το περιεχόμενο της συνειδήσεώς του στους πνευματικούς άξονες της αιρέσεως του οικουμενισμού, ως επιθυμητό Εκκλησιαστικό μέλλον, είναι Ορθόδοξος; Ασφαλώς όχι.
Γι’ αυτό ακριβώς και είναι υποχρεωτική η εφαρμογή του 15ου κανόνα, η διακοπή του μνημοσύνου του.
Δυστυχώς, το πλήθος των Ορθοδόξων ανισομερώς ομιλεί για να νήψη, κάθαρση και εν Χριστώ ζωή. Γι αυτό και ο λόγος τους περί σωτηρίας αποβαίνει ελλιπής, μάταιος χωρίς την ομολογία πίστεως των Αγίων Συνόδων.
Όσοι Ορθόδοξοι ζητούν την εφαρμογή του 15ου κανόνας της Α-Β Συνόδου, δεν είναι ούτε πλανεμένοι, ούτε εκτός Εκκλησίας, ούτε ανυπάκουοι.
«Τέκνα υπακοής εσμέν και εγκαυχώμεθα εν προσώπω της Μητρός τη παραδόσει της Καθολικής Εκκλησίας».
(Κανών Α΄ της 7ης Οικουμενικής Συνόδου)

"Είμαστε πάρα πολύ κοντά στην διακοπή του μνημοσύνου"

π. Νικόλαος Μανώλης: "Είμαστε πάρα πολύ κοντά στην διακοπή του μνημοσύνου" (βιντεο).

Δείτε φωτογραφίες ΣΟΚ πως κατάντησαν την εκκλησία μας.


Σε μια Ιεραρχία (=δεσποτοκρατία) που εσκεμμένα 
  • επιδιώκει να έχει πιστούς "άβουλα πρόβατα", 
  • που έντεχνα μας υποχρεώνουν να μασάμε την καραμέλα "θα κάνουμε υπακοή στην εκκλησία" (εννοώντας τις δεσποτικές μήτρες τους), απαγορεύοντας οποιαδήποτε κρίση σχετικά με τα όσα συμβαίνουν, ειδικά όταν αφορούν δεσποτάδες (δεν τους ονομάζουμε πλέον επισκόπους),
  • που θέλουν τους πιστούς μόνον ως κομπάρσους στα "λαμπρά" συλλείτουργα τους ή για να γεμίζουν τα παγκάρια στις διαρκείς "υποδοχές" εικόνων και αγίων λειψάνων, 
αντιλαμβανόμαστε ότι δεν είναι καθόλου εύκολο για έναν πιστό να αποδεχθεί την τραγική αλήθεια:
ΛΥΚΟΙ κατέλαβαν τους δεσποτικούς θρόνους και άρχισαν ήδη να κατασπαράσσουν τα πρόβατα στο κοπάδι.

Με τη βοήθεια του Θεού όμως, το διαδίκτυο, ένα ακόμη εργαλείο του σατανά, αξιοποιήθηκε για να διαδοθεί η αλήθεια. Να πληροφορηθούν οι πιστοί ποιοι είναι οι "ποιμένες" τους.

Να μάθουν κυρίως τι λένε οι Ιεροί μας Κανόνες, που τόσα χρόνια ακούγαμε αλλά κανείς μας δεν γνώριζε. 


Οι ιστορίες με τα γεροντικά και τους αγίους, είναι χρήσιμες γιατί κοιμίζουν τους πιστούς.
Όταν όμως έχουν μπει οι λύκοι μέσα στο μαντρί, ενδεδυμένοι με προβιές προβάτων τότε οι πιστοί οφείλουν να ξυπνήσουν τα υπόλοιπα πρόβατα. 

Τίς αιρέσεις πάντα τίς ακολουθούν διωγμοί!

    Πόσα δεινά ἔχουν ἔλθει στόν κόσμο; Οἰκονομική κρίση, φτώχεια καί πεῖνα, μετανάστευση λαῶν, τρομοκρατικές ἐνέργειες, πόλεμοι σφαγές  καί ἐγκλήματα, νόμοι ἀντίχριστοι ἀσεβεῖς καί ἀνήθικοι, ἐξάπλωση τῆς διαστροφῆς  τῶν ἀνθρώπων,ἀγωνιώδης προσμονή παγκόσμιου πυρηνικοῦ πολέμου, ἐξαγγελίες κυβερνητῶν, προετοιμασίες ἐθνῶν, μετακινήσεις στρατῶν, χρεοκοπίες κρατῶν, καταστροφή τῆς χώρας μας ἀπό ἀντεθνικές κυβερνήσεις, ἐξαθλίωση τοῦ λαοῦ μας μέ ἐντολές ἐξωτερικῶν δυνάμεων, εἰσροή φανατικῶν μωαμεθανῶν στήν ὀρθόδοξη πατρίδα μας, ἀπειλές γειτονικῶν κρατῶν γιά τήν ἐδαφική μας ἀκεραιότητα κ.ἄ.π. πού ξαφνικά ἐμφανίζονται καί δέν ξέρουμε πού θά ὁδηγήσουν τήν ζωή μας.

   Καί σάν νά μή μας ἔφταναν αὐτά, ξεκινᾶμε ἕναν ἐμφύλιο πόλεμο, χωρίς ὅπλα πού ἀφαιροῦν τήν ζωή, ἀλλά πού κλονίζουν τήν ψυχή καί σαλεύουν τήν πίστη.

   Ὅπως ὅταν ἐμφανίζονταν οἱ αἱρέσεις καί ὅταν ἄλλαξε τό ἡμερολόγιο καί διχάζονταν οἱ χριστιανοί,ἔτσι καί τώρα μ΄ αὐτή τήν μυστήρια Σύνοδο τῆς Κρήτης, Ἐκκλησίες χωρίζονται, Μητροπολίτες διχάζονται, οἱ λαϊκοί ἀποροῦν καί στό Ἅγιον Ὄρος, Πατέρες διώκουν καί διώκονται.

      Ὅλες τίς Συνόδους γιά νά ἐπικυρωθοῦν, ἔπρεπε πρῶτα νά τίς ἀποδεχθοῦν οἱ χριστιανοί, ἐνῶ αὐτήν τήν Σύνοδο ὁποῖος δέν τήν ἀποδέχεται διώκεται. Καί μόνο αὐτό φτάνει γιά νά καταλάβει κι ἕνας ἁπλός χριστιανός ὅτι δέν εἶναι θεϊκή ἀλλά ληστρική.

     Τόσα χρόνια ζούσαμε μαζί ἀγαπημένοι καί ὑμνούσαμε τόν Θεό  «ἐν ἑνί στόματι καί μιᾷ καρδίᾳ»   καί τώρα ξαφνικά γίναμε ἐχθροί;

     Σχεδόν ὅλο τό σῶμα τῆς Ἐκκλησίας, εἰδικά οἱ Ἕλληνες καί οἱ Σλάβοι βρίσκονται σέ ἀναταραχή καί ἀντιδροῦν στίς ἀλλαγές πού βλέπουν, ὅπως ἡ ἀναγνώριση -ἐμμέσως πλήν σαφῶς- τῶν ἑτερόδοξων ὡς ἱστορικῶν ἐκκλησιῶν, τοῦ Προτεσταντικοῦ Παγκόσμιου Συμβουλίου Ἐκκλησιῶν, τοῦ βαπτίσματος τῶν αἱρετικῶν ὁμολογιῶν, τοῦ γάμου μετά τῶν αἱρετικῶν,τῶν διαχριστιανικών διαλόγων μετά συμπροσευχών καί τελετῶν πού ἀπαγορεύονται κ.ἄ.π. ὅπως, ἡ ὑποβάθμιση τῶν Ποιμένων δηλ. τῶν Ἐπισκοπῶν στήν Σύνοδο, ἡ ἐγκαθίδρυση πρωτείων στήν

Ο ''Μεγάλης Βουλής Άγγελος''στην Ορθόδοξη εικονογραφία



(Ο Μεγάλης Βουλής Άγγελος, Μονή αγίου Κλήμεντος - Αχρίδα,1295)

« ὅτι παιδίον ἐγεννήθη ἡμῖν υἱὸς καὶ ἐδόθη ἡμῖν οὗ  ἀρχὴ ἐγενήθηἐπὶ τοῦ ὤμου αὐτοῦ καὶ καλεῖται τὸ ὄνομα αὐτοῦ μεγάλης βουλῆς ἄγγελος ἐγὼ γὰρ ἄξω
 εἰρήνην ἐπὶ τοὺς ἄρχοντας εἰρήνην καὶ ὑγίειαν αὐτῷ»
(Ησαίας 9,5) 


(Ο Μεγάλης Βουλής Άγγελος, Μονή Καρακάλου-Άγιον Όρος)


ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ GATE: Πόσο αντικειμενικές είναι οι παρακάτω πληροφορίες;


Γράφει ο Παναγιώτης Αποστόλου

Επικεφαλής της “Ελλήνων Πολιτείας”  egerssi@otenet.gr 

www.apostoloupanos.gr 

 Έγραφα στην Ελεύθερη Ώρα την Κυριακή 4 Δεκεμβρίου 2016, ότι ο ρόλος του Οικουμενικού Πατριαρχείου είναι δόλιος. Αφού η αναφορά του στην “κυριαρχία” των Μητροπόλεων, των “Νέων Χωρών” είναι τουλάχιστον ύποπτος. Και οι δικές μας πληροφορίες, λέγουν ότι πολύ σύντομα θα τεθεί εκ νέου το ζήτημα από το Οικουμενικό Πατριαρχείο. Ωστόσο, μια τέτοια πράξη θα εξυπηρετεί μόνο τα σχέδια του Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, από τη στιγμή που αυτές οι Μητροπόλεις (36) βρίσκονται στην Ήπειρο, στην Μακεδονία, στη Θράκη και στα νησιά του Βορειοανατολικού Αιγαίου. Εκείνες τις περιοχές δηλαδή, που μέσω των Hot spots, ισλαμοποιούνται από πληθώρα  παράνομων “μεταναστών” και “προσφύγων”. Επανέρχομαι, παρότι θεωρώ πως όλοι καταλάβατε… Κήρυκας υπέρ της Παν-θρησκείας