Τρίτη 31 Ιανουαρίου 2017

Επίσκοποι: "Παραμένουμε αμετακίνητοι, στην Αντίχριστη Οικουμενιστική πίστη"!

Μοναχός Μακάριος Κουτλουμουσιανός:

Μια παρατήρηση για το φυλλάδιο «ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΛΑΟ»




  Μια παρατήρηση συν Θεώ για το ενημερωτικό, ψευδές και υποκριτικό φυλλάδιο «ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΛΑΟ», των αμετανόητων Αιρετικών Οικουμενιστών κατ’ όνομα Επισκόπων, όπως τους ονομάζει και ο Ιερός Κανών της Συνόδου του Αγίου Φωτίου, της Εκκλησίας της Ελλάδος, είναι ότι αυτό το φυλλάδιο το εξέδωσαν για τους ανενημέρωτους και απληροφόρητους Χριστιανούς, που δεν

Ο γ. Σάββας Λαυριώτης αποδομεί τα επιχειρήματα της ανακοίνωσης προς τον Λαό της Ι. συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος! (Βίντεο)


Αποτέλεσμα εικόνας για λαυριωτης


Ο Αγιορείτης Μοναχός Γέρων Σάββας Λαυριώτης 
   αποδομεί τα επιχειρήματα της ανακοίνωσης προς τον Λαό της Ιεράς συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος σχετικά με την αποδοχή από τους κληρικούς και τους πιστούς των αποφάσεων της ψευδοσυνόδου του Κολυμπαρίου. 
 Μεταξύ άλλων καταγγέλλει την αιρετική διδασκαλία του μητροπολίτη Περγάμου και εκπροσώπου του Φαναρίου στην Αθήνα Ιωάννου Ζηζιούλα περί επισκοποκεντρικής εκκλησίας και ευχαριστιακής συνάξεως η οποία βρίσκεται στην στην πρώτη κιόλας γραμμή της ανακοίνωσης. 
  Δηλαδή η Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδας υποστηρίζει μεταξύ άλλων ότι οι πιστοί ενώνονται με το ποτήριο της Θείας ευχαριστίας μέσω του Επισκόπου ανεξαρτήτως της πίστεως αυτού ακόμη και εάν αυτή είναι αιρετική. Δείτε τα δύο μέρη της συνέντευξης στο περιφερειακό μέσο του Νοτιοανατολικού Αιγαίου Tvkosmos.




Να, τι θέλουν να φέρουν και στην Ελλάδα! --Αυτούς ψήφισε ως "ιστορική εκκλησία" ο Ιερώνυμος και οι συν αυτώ Μητροπολίτες! Αυτό δέχονται σιωπηρά και οι υπόλοιποι, κοινωνούντες μαζί τους!

ΟΙ ΝΟΡΒΗΓΟΙ ΙΕΡΕΙΣ

ΘΑ ΠΑΝΤΡΕΥΟΥΝ ΠΛΕΟΝ

ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟΥΣ ΚΑΙ ΛΕΣΒΙΕΣ


   

Η Σύνοδος της Νορβηγικής εκκλησίας ενέκρινε με μεγάλη πλειοψηφία να παντρεύει στον οίκο του Θεού ...λεσβίες και ότι άλλο διεστραμμένο μπορεί ο ανθρώπινος νούς να φανταστεί. 


Επιμέλεια άρθρου: Vagedim

Παρακάμπτουν τα λόγια του Χριστού που μας μεταφέρει ο Απόστολος Παύλος ο οποίος λέει: 

   « οὐκ οἴδατε ὅτι ἄδικοι βασιλείαν Θεοῦ οὐ κληρονομήσουσι; μὴ πλανᾶσθε· οὔτε πόρνοι οὔτε εἰδωλολάτραι οὔτε μοιχοὶ οὔτε μαλακοὶ οὔτε ἀρσενοκοῖται οὔτε πλεονέκται οὔτε κλέπται οὔτε μέθυσοι, οὐ λοίδοροι, οὐχ ἅρπαγες βασιλείαν Θεοῦ οὐ κληρονομήσουσι». 
Το νέο τελετουργικό θα ισχύει από την 1η Φεβρουαρίου. Οι Ιερείς οι οποίοι δεν θέλουν να παντρέψουν μπορούν να

Θα υπάρξουν γονείς, καθηγητές και ιερωμένοι που θα αντιδράσουν; Θα μας ενημερώσουν οι νομικοί αν είναι ΕΝΝΟΜΗ αυτή η καινοτομία;


   «Αφού… έλυσε όλα τα προβλήματα της Παιδείας, το αρμόδιο Υπουργείο σκέφθηκε να προσφέρει και… εξειδικευμένες γνώσεις στους μαθητές και απέστειλε εγκύκλιο στις Δευτεροβάθμιες Διευθύνσεις, καθιστώντας υποχρεωτικό το μάθημα σεξουαλικού προσανατολισμού σε μαθητές Γυμνασίου!
Αναμφίβολα, πρόκειται για απόφαση που εξοργίζει, λόγω του υποχρεωτικού χαρακτήρα της. Ενώ στο μάθημα των Θρησκευτικών ο μαθητής, όπως είναι γνωστό, έχει το δικαίωμα της εξαίρεσης από την παρακολούθηση, δεν συμβαίνει το ίδιο με την σεξουαλική αγωγή και δη με κάθε διαστροφική εκδοχή της.
Το Υπουργείο Παιδείας με πειθαναγκασμό προσπαθεί να μυήσει 13χρονους μαθητές στα μυστικά της ομοφυλοφιλίας, της αμφιφυλοφιλίας, της διεμφυλίας, της μεσοφυλίας και πάει λέγοντας!

Ο Υπουργός Κώστας Γαβρόγλου προκαλεί απροκάλυπτα τους ορθόδοξους Έλληνες γονείς, θέλοντας να εμποτίσει τη νεολαία με μια απαράδεκτη προπαγάνδα, που αποβλέπει σε κλονισμό των παραδοχών της φύσης, της πίστης και της χριστιανικής παράδοσής μας.
Σε τέτοιου είδους λεπτά ζητήματα είναι αναφαίρετο το δικαίωμα της πίστης και τήρησης των κανόνων της Ορθόδοξης Χριστιανικής διδασκαλίας.
Το Υπουργείο, όμως, στερεί αυτή τη δυνατότητα από τους ορθόδοξους χριστιανούς μαθητές και ταυτόχρονα απειλεί να καταστρέψει ό,τι ηθικό, πνευματικό, χριστιανικό, ευαγγελικό, αποστολικό και πατερικό διακρίνει την Ελληνική κοινωνία και παραδοσιακή οικογένεια.
Άραγε, πως θα γίνει σεβαστή η προσωπική και ιδιωτική ζωή κάθε μαθητή που διαφωνεί με τις… δοξασίες αυτές;
Γιατί πρέπει «με το ζόρι» να αποδεχθούμε όσα πιστεύουμε ως αίσχιστα πάθη; Γιατί «θέλουμε δεν θέλουμε» πρέπει να ασπασθούμε την ομοφυλοφιλία σήμερα, ή τη παιδοφιλία αύριο (βλέπε Ολλανδία) ή και την κτηνοβασία μεθαύριο (βλέπε Γερμανία);
Γιατί θα πρέπει να δεχόμαστε τις ύβρεις, όπως του ομοφοβικού ή του ρατσιστή και αποστερώντας μας βασικά ανθρώπινα δικαιώματα να καταντήσουμε «δεύτερης κατηγορίας» πολίτες, επειδή σεβόμαστε την ανθρώπινη φυσιολογία και οντολογία;
Η Αγία Γραφή καταδικάζει την ομοφυλοφιλία ως πάθος, ατιμία και ασχημοσύνη, η οποία όπως μας υπενθιμίζει ότι οι θιασώτες της τιμωρήθηκαν αυστηρά στην πόλη των Σοδόμων και Γομόρων και έκτοτε όταν θέλει ο λαός μας να καταδικάσει απαράδεκτες συμπεριφορές και συνήθειες λέει «γίναμε Σόδομα και Γόμορα».
Επίσης για το σύνολο των Αγίων Πατέρων η ομοφυλοφιλία είναι ακάθαρτο αμάρτημα και αποτελεί μεγάλη ασέβεια προς τον Θεό-Δημιουργό του ανθρώπου που δημιούργησε το άρρεν και θήλυ ώστε από το γάμο αυτών να διαιωνίζεται το ανθρώπινο είδος με την παιδοποιία που μόνον η συνεύρεση δύο διαφορετικών φύλων φέρνει.
Η δημόσια προβολή της ομοφυλοφιλίας, προσβάλλει την Χριστιανική θρησκευτική μας συνείδηση φτιάχνει πρότυπα που δεν οδηγούν στην ευτυχία, στέλνει προς τους νέους μηνύματα που τορπιλίζουν την ελληνική οικογένεια και αυξάνουν το μέγεθος του δημογραφικού προβλήματος που απειλεί το έθνος μας.
Για όλα τούτα, είναι αναγκαίο να τοποθετηθεί δημόσια και ο Πρόεδρος της ΝΔ, ο λαλίστατος κατά τα άλλα Κυριάκος Μητσοτάκης, ώστε να γνωρίζουν οι πολίτες αν στηλιτεύει την απόφαση του Υπουργού ή προτιμά τη σιωπή, ενώ παρά ταύτα θέλει να αλιεύει ψήφους από τους Χριστιανούς και τους συντηρητικούς οικογενειάρχες επιτιμώντας ταυτόχρονα και διαπομπεύοντας ακόμη γεραρούς κοινοβουλευτικούς άνδρες του κόμματος του γιατί τόλμησαν να αντισταθούν στον επιχειρούμενο ΣΟΔΟΜΙΣΜΟ της ελληνικής κοινωνίας.
Τέλος, είναι αυτονόητο ότι ο Υπουργός οφείλει ν’ αποσύρει την εγκύκλιο. Σε κάθε περίπτωση δε, αν κάτι τέτοιο… απαγορεύεται από τις δεσμεύσεις του στη νέα τάξη πραγμάτων, το λιγότερο που πρέπει να πράξει, είναι να καταστήσει προαιρετικό το μάθημα.
Άλλη λύση δεν έχει…».
ΝΙΚΟΣ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ


 Υπουργός Παιδείας Κ. Γαβρόγλου:

Προφανώς και θα γίνει η Θεματική Εβδομάδα. Είναι υποχρεωτική


dilgav

30-01-17 . Προσερχόμενος στη Βιβλιοθήκη του Ωνασείου Ιδρύματος για την τελετή βράβευσης μαθητών, ο Υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων Κώστας Γαβρόγλου, απαντώντας σε ερωτήσεις δημοσιογράφων είπε:
Η Θεματική Εβδομάδα είναι μία εβδομάδα που έχει σχέση και με ζητήματα διατροφής, με ζητήματα εθισμού, με το θέμα των σχέσεων ανάμεσα στα φύλα, οπότε η δική μας έμφαση είναι να συζητηθούν στα σχολεία όλα αυτά τα ζητήματα. Τώρα το ζήτημα το οποίο έχει κατά κάποιον τρόπο παρεξηγηθεί, δεν ισχύει. Στα σχολεία θέλουμε να συζητηθούν οι σχέσεις ανάμεσα στα αγόρια και τα κορίτσια,

Καθώς η αίρεση του Οικουμενισμού αναπτύσσεται ανενόχλητη: Η χαρά των θλίψεων



ΠΝΟΗ ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑΣ
ΣΤΟΥΣ ΔΥΣΚΟΛΟΥΣ ΚΑΙΡΟΥΣ

"...σύμμαχον παρακαλῶν γενέσθαι αὐτῷ τὸν τῆς εὐσεβείας Διδάσκαλον, τὸν Κύριον ἡμῶν Ἰησοῦν Χριστόν, δι' ὃν καὶ τὸ κακοπαθεῖν ἡδὺ καὶ τὸ ἀποθανεῖν κέρδος" (Μ. Βασίλειος).

    Μακάριος καὶ ὁ Ἰωάννης ὑπέφεραν πολύ· τοὺς καταδίωκε ὁ Ἰουλιανὸς ὁ Παραβάτης (361-363 μ.Χ.) γιὰ τὴν Πίστη τους· (κατὰ μίαν ἄλλη ἄποψη, τοὺς καταδίωκαν οἱ Ἀρειανοὶ ἐπὶ τοῦ αἱρετικοῦ Αὐτοκράτορα Οὐάλεντος (364-378 μ.Χ.)· καὶ ἀπὸ ὅ,τι ἀναφέρει ὁ Μ. Βασίλειος γιὰ νὰ τοὺς στηρίξει, καὶ τὸ αὐτοκρατορικὸ περιβάλλον –«οἱ κρατοῦντες» ἀνώτεροι ὑπάλληλοι– καὶ οἱ δικοί τους –«οἱ γνώριμοι», ἴσως οἰκογενειακοί– πρόσθεταν τὶς ἀπειλές τους καὶ τὶς κολακεῖες τους.
Ὁ Μέγας Βασίλειος θέλοντας νὰ τονώσει τὸ ἠθικό τους, ἀντιπαραβάλλει τοὺς κόπους ποὺ ἔχουν οἱ γήινες ἐπιδιώξεις μὲ τὶς θλίψεις, ποὺ ὁ πιστὸς Χριστιανὸς σηκώνει χάριν τοῦ Χριστοῦ. Καὶ τὸ πιὸ ἰσχυρὸ ἀντίβαρο, ἡ συμμαχία στὸν ἀγῶνα τοῦ Κυρίου Ἰησοῦ· καὶ ἡ βασιλεία τῶν οὐρανῶν, ποὺ εἶναι τὸ τέρμα τῶν κόπων καὶ τῶν πόνων μας.
Αὐτὴ ἡ μεταφυσικὴ διάσταση τῆς ἐπιστολῆς εἶναι γιὰ τοὺς δύσκολους καιρούς, ὅπου ἀποθρασύνονται οἱ ἐχθροί της Πίστεως, ἡ πνοὴ τῆς αἰσιοδοξίας γιὰ τὴν τελικὴ νίκη τῆς Ἀληθείας καὶ γιὰ τὴ βράβευση τῶν ἀγωνιστῶν της.
Σὰν τὸ Μακάριο καὶ τὸν Ἰωάννη τῆς 18ης ἐπιστολῆς τοῦ Μ. Βασιλείου πολλοὶ σήμερα ἀγωνίζονται, διώκονται καὶ βασανίζονται· εἶναι αὐτοὶ ποὺ ἔχουν τὴ χάρη νὰ βαστάζουν μέσα στὴν ψυχὴ τοὺς τὴν ὑπόθεση τοῦ Χριστοῦ καὶ στὴ δική μας ἐποχή.


Μ. Βασιλείου Ἐπιστολὴ 18η

Μακαρίῳ καὶ Ἰωάννῃ


Δὲν ξαφνιάζουν οἱ γεωργικοὶ κόποι τοὺς γεωργούς, οὔτε εἶναι ἀπροσδόκητη ἡ θαλασσινὴ φουρτοῦνα γιὰ τοὺς ναῦτες, ὅπως καὶ ὁ ἱδρῶτας δὲν παραξενεύει τοὺς ἐργάτες κατὰ τὸ καλοκαῖρι· ἔτσι δὲν εἶναι ἐκτὸς προγράμματος καὶ ἡ θλίψη τῆς παρούσας ζωῆς, γιὰ ἐκείνους ποὺ διάλεξαν τὴ ζωὴ τῆς εὐσεβείας. Ἀλλὰ στὸ καθένα ἐπάγγελμα ἀπὸ αὐτὰ ποὺ ἀναφέρθηκαν ἔχει συνταιριαχθεῖ ἀνάλογος κόπος ποὺ μᾶς εἶναι γνωστός· αὐτοὶ δὲ ποὺ μετέχουν στὸ ἐπάγγελμα, τὸν ἀναδέχονται τὸν πόνο αὐτό, ὄχι βέβαια γιατί τοὺς

Το θράσος τους είναι απύθμενο!!! --Και θα μεγαλώνει όσο εμείς αδρανούμε!


ierarxia-gavroglou


«Θέλουμε να συζητηθεί η ισότητα των φύλων»

Ο Γαβρόγλου καλεί την Ιεραρχία να στηρίξει τα «τρανσέξουαλ» μαθήματα

«Η θεματική εβδομάδα είναι υποχρεωτική» ξεκαθαρίζει, προσθέτοντας: «Η Ιεραρχία έχει τη σοφία να καταλάβει τις εγκυκλίους»

Νέες δηλώσεις έκανε ο υπουργός Παιδείας Κώστας Γαβρόγλου για το επίμαχο θέμα της θεματικής εβδομάδας και των αντιδράσεων που έχουν προκληθεί.

«Προφανώς και θα γίνει η θεματική εβδομάδα. Είναι υποχρεωτική. Θα γίνει σε όλα τα γυμνάσια και ελπίζω να είναι και μία εξαιρετικά παραγωγική εβδομάδα σε όλα τα επίπεδα. Σαφέστατα θα γίνει και

Πηγή δυστυχίας, κακοδαιμονίας και απωλείας η αίρεση, αλλά τελικά θα την εξαφανίσει ο Χριστός με ένα φύσημα του στόματός Του!




ΤΟ ΒΔΕΛΥΓΜΑ ΤΗΣ ΕΡΗΜΩΣΕΩΣ



Α] Το βδέλυγμα της ερημώσεως είναι ο Αντίχριστος που θα καθίσει ως πολιτικός, στρατιωτικός και θρησκευτικός αρχηγός στο Ναό του Θεού, «εν τόπω αγίω».
 «Βδέλυγμα όμως ερημώσεως είναι και ό,τι άλλο ακάθαρτο πρίν από τον ερχομό του Αντιχρίστου εισέρχεται και κάθεται σε άγιο τόπο και ερημώνει το όποιο ιερό περιβάλλον.
   Είναι η αίρεση και οι αιρετικοί που μολύνουν την ορθόδοξη κοινωνία και εισέρχονται με βέβηλα πόδια στην Αγία Ορθοδοξία μας.
   Όταν για παράδειγμα πλήν λίγο καιρό κλήθηκε ο αιρεσιάρχης πάπας να επισκεφθεί τη Λέσβο, όλοι οι ορθόδοξοι τόλεγαν ότι κάτι κακό θα συμβεί.
   Έτσι και έγινε: από κείνη την ώρα μέχρι τώρα δεν ησύχασε το Νησί μας. Μεγάλη αναταραχή και ένταση στον καταυλισμό των προσφύγων. Είχαμε και δύο νεκρούς. Όπου πατήσει πόδι αιρετικών, δεν φυτρώνει ούτε χορτάρι.
   Σχετικό είναι και το γεγονός σύμφωνα με το οποίο σε χρόνο που ο άγιος Ιωάννης ο θεολόγος λουζόταν στο δημόσιο λουτρό της Εφέσου και έμαθε ότι παραδίπλα ήταν και ο αιρετικός Κήρινθος, έφυγε αμέσως μαζί με τους συνοδούς του λέγοντας χαρακτηριστικά: «Ας φύγουμε καλύτερα μη πέσει και μας πλακώσει η στέγη του λουτρού».
     Είναι πηγή δυστυχίας, κακοδαιμονίας και απωλείας η αίρεση.

Β] Βδέλυγμα της ερημώσεως είναι επίσης και το σχίσμα, το οποίο δεν ξεπλένεται ούτε με αίμα μαρτυρίου. Το σχίσμα είναι η

Δήλωση του μοναχού ΚΥΡΙΛΛΟΥ ΚΑΤΟΥΝΑΚΙΩΤΟΥ για τις ύβρεις εναντίον του από τον μητροπ. Αργολίδος Νεκτάριο

ΔΗΛΩΣΗ ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΚΥΡΙΛΛΟΥ ΚΑΤΟΥΝΑΚΙΩΤΟΥ
ΤΟΥ ΚΕΛΛΙΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ

Προς τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Αργολίδος κ. Νεκτάριο
(εφόσον εν μετανοία επιστρέψει στην ορθοτόμηση του Λόγου της Αληθείας, δηλαδή του Θεανθρώπου Ιησού Χριστού,
ως προς το Σώμα Του που είναι η Εκκλησία των Αποστόλων και όχι η Νεοφανής Ψευδο-Εκκλησία του Οικουμενισμού  ή Γνωστικισμού ή Θρησκευτικού Συγκρητισμού, με τα Νεοφανή της Δόγματα που περιέχονται στην ψευδο-συνοδική παναιρετική απόφαση «Σχέσεις της Ορθοδόξου Εκκλησίας προς τον λοιπόν χριστιανικόν κόσμον», η οποία Νεοφανής Ψευδο-Εκκλησία ιδρύθηκε από μόνες τις δέκα (10) Αυτοκέφαλες που μετείχαν στο Συνέδριο της Αποστασίας της Κρήτης, και οι οποίες εκπροσωπούν μόνο το ένα τρίτο (1/3) των Ορθόδοξων πιστών
ήτοι ως προς τα Άρθρα του Συμβόλου της Πίστεως «Εις Μίαν, Αγίαν, Καθολικήν και Αποστολικήν Εκκλησίαν» και «Ομολογώ έν  βάπτισμα εις άφεσιν αμαρτιών»,
όπως
ο καταδικασθείς σε καθαίρεση και αφορισμό, στη Σύνοδο του 1344 από τον Πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως Ιωάννη Καλέκα, Αγιορείτης ιερομόναχος Άγιος Γρηγόριος ο Παλαμάς και ο μαθητής του μοναχός Ιωσήφ ο Καλόθετος απάντησαν στον Πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως Ιωάννη Καλέκα το 1344 (δηλαδή πριν την καθαίρεση αυτού του τελεταίου το 1347) για την καινοτομία του στην Ορθόδοξη Πίστη που αφορά τη λατινόφρονη αίρεση της κτιστής Χάριτος, δηλαδή  ότι ο τότε Πατριάρχης Ιωάννης Καλέκας, αποδεχόμενος την εν λόγω καινοτομία, ίδρυσε την Νεοφανή Ψευδο-εκκλησία του με τα νεοφανή του δόγματα, και δεν μπορεί να αφορίσει από την Εκκλησία του Χριστού τον Άγιο Γρηγόριο τον Παλαμά και τον μαθητή του μοναχό Ιωσήφ Καλόθετο, οι οποίοι διώχθηκαν από τον Πατριάρχη Καλέκα επειδή παραμένουν στην Εκκλησία των Αποστόλων ως Σώμα Χριστού)
…………………………………………………
          Σεβασμιώτατε (με την Ορθόδοξη έννοια του όρου),
           Όπως ενδεχομένως γνωρίζετε, οι επιθετικοί χαρακτηρισμοί τους οποίους απευθύνατε δημοσίως και εγγράφως εναντίον μου «αγύρτης» και «θεομπαίκτης», στην από 8-9-2016 δημόσια ανακοίνωσή σας - η οποία αναγνώστηκε σε όλους τους ιερούς ναούς της Μητροπόλεώς σας, κατ’ εντολήν σας, στις 11-9-2016 (ἐδῶ) - συνιστούν την αντικειμενική και υποκειμενική υπόσταση των εγκλημάτων της εξυβρίσεως και της συκοφαντικής δυσφημήσεως (άρθρα 361 και 363  Ποινικού Κώδικα αντιστοίχως), καθώς και των αντίστοιχων αδικοπραξιών του Αστικού Δικαίου, εξαιτίας των οποίων προκύπτει υποχρέωση αποζημιώσεως εμού του ζημιωθέντος από εσάς τον ζημιώσαντα για ηθική βλάβη (άρθρα 914 και 932 Αστικού Κώδικα) και για προσβολή της προσωπικότητάς μου (άρθρο 52 Αστικού Κώδικα). Βεβαίως, όπως οι εν λόγω εξυβρίσεις σας και συκοφαντικές σας δυσφημήσεις δεν αρμόζουν και από την άποψη του κρατικού Ποινικού και Αστικού Δικαίου σε οποιονδήποτε πολίτη, και γι’ αυτό τιμωρούνται, πολύ περισσότερο δεν αρμόζουν σε Αρχιερέα.
Θα αντιπαρερχόμουν τις ανωτέρω εξυβρίσεις και συκοφαντικές σας δυσφημίσεις εναντίον εμού ως πολίτη και εικόνας του Χριστού, εάν αφορούσαν απλώς το πρόσωπό μου ως Αγιορείτου μοναχού, Γέροντος του Κελλίου Ευαγγελισμού της Θεοτόκου Κατουνακίων, κατ’ εφαρμογήν του 9ου μακαρισμού του Θεανθρώπου Κυρίου Ιησού Χριστού, ο Οποίος μακαρίζει τους ονειδιζομένους, τους διωκομένους και τους κακολογουμένους, επί λέξει ως εξής: «Μακάριοι εστέ όταν ονειδίσωσιν υμάς και διώξωσι και είπωσι παν πονηρόν ρήμα καθ’ υμών ψευδόμενοι ένεκεν εμού» (Ματθ. 5, 11).

Δευτέρα 30 Ιανουαρίου 2017

Η οικουμενιστική “Σύνοδος” της Κρήτης



Του Χωρεπισκόπου Νόβομπρδο-Πανονίας  +Μαξίμου

Η επίσημη στάση της Επαρχίας Ράσκας και Πριζρένης στην εξορία για τη ληστρική «Σύνοδο της Κρήτης».

   Ο σεβ/τατος Χωρεπίσκοπος Νόβομπρδο-Πανονίας Μάξιμος έδωσε διάλεξη με θέμα «Η οικουμενιστική “Σύνοδος” της Κρήτης” στη Συνάθροιση του Επισκόπου, των Χωρεπισκόπων και των Ηγουμένων της Επαρχίας Ράσκας και Πριζρένης στην εξορία (η Εκκλησία της Σερβίας) στο μοναστήρι του Αγίου Ιουστίνου Πόποβιτς (στο Μπαράγιεβο) στις 25 Νοεμβρίου το 2016. Με την ευκαιρία αυτή, όλοι παρόντες ομοφώνως αποδέχτηκαν την αναφερόμενη διάλεξη ως κοινή και επίσημη στάση ολόκληρης της Επαρχίας για τη ληστρική Σύνοδο της Κρήτης.

Η οικουμενιστική “Σύνοδος” της Κρήτης
    Η κύρια επίθεση της σύγχρονης οικουμενιστικής αίρεσης και των οπαδών του οικουμενισμού κατευθύνεται προς την ορθόδοξη διδασκαλία για την Εκκλησία, δηλαδή προς την ορθόδοξη εκκλησιολογία. Τέτοια επίθεση κυρίως παραβιάζει την ορθόδοξη συνοδικότητα ως ένα από τα ουσιαστικά χαρακτηριστικά της Εκκλησίας, δηλαδή την ενότητα της Εκκλησίας στο Χριστό μέσω της ενότητας στην Ορθόδοξη Πίστη.
     Οπαδοί της οικουμενιστικής αίρεσης αυτό το κάνουν με δύο τρόπους:
    Πρώτον– με τη μη ορθόδοξη ερμηνεία των λόγων της Αγίας Γραφής από την Αρχιερατική Προσευχή του Σωτήρα Χριστού: “ἵνα πάντες ἓν ὦσιν” (Ἰω. 17, 21). Οπαδοί της οικουμενιστικής αίρεσης (οικουμενιστές) ερμηνεύουν τα λόγια αυτά ως πρόσκληση για ενότητα όλων των λεγόμενων χριστιανών, δηλαδή για ενότητα των ορθοδόξων χριστιανών με όλους τους σημερινούς αιρετικούς, χωρίς προηγούμενη πρόσκληση προς αυτούς να μετανοήσουν και να απορρίψουν τις δικές τους αιρέσεις. Με αυτόν τον τρόπο, κανένας από

Οι Τρεις Ιεράρχες στον 20ο αιώνα († Μοναχός Θεόκλητος Διονυσιάτης)

Σήμερον διατί συνταράσσεται η ποίμνη του Χριστού; Διότι Ποιμένες τινές, διατελούντες από πολλού εν διαστάσει με το πνεύμα των Αγίων Πατέρων, (ως ο Αθηναγόρας) εφευρίσκουν, εν τη συγχύσει των, νέας οδούς διά την Εκκλησίαν, εκ των προτέρων καταδεδικασμένας.
(“Ορθόδοξος Τύπος”, 1969)

    Συνήθως, όταν πρόκειται να ομιλήσωμεν διά τους Αγίους της Εκκλησίας, συμβαίνει να μεταφερώμεθα εις την εποχήν των. Και, παρασυρόμενοι από το κλίμα του παρελθόντος, να νομίζωμεν, ότι ανήκουν μόνον εις τον αιώνα των.
    Παρ’ ότι και τώρα τους τιμώμεν, έχομεν την εντύπωσιν, ότι ο βίος των, τα έργα των, η διδαχή των, ισχύουν μόνον διά την εποχήν των.
      Εν τούτοις, οι άγιοι «εις τον αιώνα ζώσι». Διότι η ζωή των και η διδαχή των περιέχει την αιωνίαν αλήθειαν του Θεού. Και ως τοιαύτη παραμένει άφθαρτος από τον χρόνον και τας μεταβολάς του κόσμου.
    Αυτό έχει εφαρμογήν εις την πληρότητά του διά τους «Τρεις Ιεράρχας». Ό,τι τους έκαμε μεγάλους εις την εποχήν των, το ίδιον τους καθιστά μεγάλους ύστερα από δέκα πέντε αιώνας και μέχρι

Μ. Βασίλειος: Μεγαλύτερη η φθορά από την κοινωνία με αιρετικούς, από εκείνη με τους ηθικώς αμαρτάνοντες.











Οἱ ἀντι-Οἰκουμενιστὲς (καὶ δὴ οἱ τῶν Ἀδελφοτήτων) ρίχνουν ὅλο τὸ βάρος τοῦ Νόμου στὴν στενὴν ἔννοιαν τῆς ἠθικῆς καὶ προσέχουν τὴν κοινωνία μετὰ τῶν παρεκτρεπομένων ἠθικῶς. Ἀδιαφοροῦν, ὅμως, διὰ τὴν κοινωνίαν μετὰ τῶν αἱρετικῶν, κάνοντες ἕναν ἀδιανόητον διὰ τοὺς Ἁγίους Πατέρας διαχωρισμὸν τῶν αἱρετικῶν· τοὺς διαχωρίζουν εἰς ἐκείνους ποὺ ἔχουν καταδικασθεῖ ὑπὸ Συνόδου καὶ εἰς ἐκείνους πού, ἂν καὶ πεισμόνως κηρύττουν αἱρετικὲς κακοδοξίες, δὲν ἔχουν εἰσέτι καταδικασθεῖ, παρόλο ποὺ ὑπὸ ἁγίων ἀνδρῶν χαρακτηρίζονται ὡς παναιρετικοί.
Ἔτσι μὲ τοὺς μὲν πρώτους ἀποφεύγουν τὴν κοινωνίαν, μὲ τοὺς δευτέρους δέ (τοὺς Οἰκουμενιστὲς Ἐπισκόπους ἐν προκειμένῳ) ἐπικοινωνοῦν, καὶ συλλειτουργοῦν, καὶ ἐπιτρέπουν ὡς πνευματικοί, νὰ ἐπικοινωνοῦν καὶ νὰ εὐλογοῦνται τὰ πνευματικά τους παιδιὰ ἀπὸ τοὺς αἱρετικοὺς αὐτούς. Διαγράφουν ἔτσι τὴν διδασκαλία τῶν Πατέρων, καὶ ἀπὸ μιὰ κακὴ νοοτροπία (ἀπόδειξη ὅτι ἔχουν προσβληθεῖ ἀπὸ τὸν οἰκουμενιστικὸ ἰό)  ἀγωνίζονται ὄχι μόνο ἀναποτελεσματικῶς, ἀλλὰ κακῶς κατὰ τῆς αἱρέσεως, τὴν ὁποία φέρουν μεθ’ ἑαυτῶν.
Εἶναι δὲ ἀξιοσημείωτον, ὅτι στὸ παρατιθέμενο κείμενο τοῦ Μ. Βασιλείου, ὁ Ἅγιος θεωρεῖ περισσότερον ἐπικινδύνους τοὺς αἱρετικούς, ἀπ’ ὅ,τι τοὺς ἠθικῶς ἁμαρτάνοντας!
Πρὸς ἐνημέρωσή τους καὶ ἀφορμὴ ἀφυπνίσεως καταθέτουμε τὸ σχετικὸ κείμενο τοῦ Μ. Βασιλείου. Ἀναλογιζόμενοι τὴν εὐθύνη τῶν

Ομιλία Αυγουστίνου Καντιώτη για τρεις Ιεράρχες

ΟΤΑΝ  ΟΙ  ΠΙΣΤΟΙ  ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟ
ΓΙΑ  ΤΗΝ  ΕΚΚΛΗΣΙΑ




ΕΒΓΑΖΑΝ  ΤΑ  ΡΑΣΑ
ΔΙΕΦΘΑΡΜΕΝΩΝ  ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ
  
(Ἀπόσπασμα ἀπὸ ὁμιλία «ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΙΕΡΑΡΧΑΙ ΩΣ ΑΓΩΝΙΣΤΑΙ»
τοῦ ἀειμνήστου μητροπολίτου Φλωρίνης Αὐγουστίνου Καντιώτη)


λλὰ ἀδελφοί μου, ἐδῶ εἰς τὴν ζωὴν τοῦ ἁγίου Γρηγορίου (τοῦ Θεολόγου) νὰ προσέξετε, διότι παρεμβάλλεται ἕνα ἐπεισόδιον τὸ ὁποῖον εἶναι ἄξιον ἰδιαιτέρας προσοχῆς. Δυστυχῶς δὲν τὸ εἶχα προσέξει ἐνωρίτερον. Ἐὰν τὸ ἐπρόσεχα ἐνωρίτερον, ἄλλην τροπὴν θὰ ἔδινα εἰς τὸν ἀγῶνα. Διότι δυστυχῶς, ὑπάρχουν οἱ ψευτο-εὐλαβεῖς, ὑπάρχουν οἱ ψευτο-χριστιανοί, οἱ ὁποῖοι λέγουν: «θὰ κολαστεῖς ἅμα φωνάξεις ἐναντίον τῶν παπάδων καὶ δεσποτάδων, θὰ πᾶς στὴν κόλαση». Ἐὰν τὸ ἤξερα τὸ ἐπεισόδιον αὐτὸ θὰ ἔδιδα ἄλλον σύνθημα, ἡρωϊκότερον ἀπὸ τὰ συνθήματα ποὺ ἐδώσαμεν. Ποιό, γιὰ ἀκούσατε.
Στὴν ἐποχὴ ποὺ εὑρίσκετο μέσα εἰς τὴν Κων/πολιν ὁ Γρηγόριος Ναζιανζηνός, εὑρίσκετο ἕνα κάθαρμα (ἔτσι τὸ ὀνομάζει κι ὁ ἴδιος), κάθαρμα, κυνικὸν κάθαρμα. Φιλόσοφος ὁ ὁποῖος ἤθελε νὰ μιμηθεῖ τὸν Διογένη τὸν φιλόσοφον, ἀλλ’ ἀπεῖχε πολὺ τοῦ Διογένους τοῦ φιλοσόφου. Ὀνομάζετο Μάξιμος. Καὶ ὁ Μάξιμος αὐτός, περιβαλλόμενος ἀπὸ κόλακας καὶ διεφθαρμένους καὶ

Κι άλλη αποτείχιση από τον π. Ιγνάτιο στην Ι. Μ. Φλωρίνης



  Κι ἄλλος ἀγωνιστής Ἱερομόναχος, ποὺ ἀνήκει στὴν Ἱ. Μ. Φλωρίνης, καὶ ἕως τώρα ἔκανε ὑπομονή, προχώρησε σὲ Διακοπὴ Μνημοσύνου τοῦ Ἐπισκόπου του, ἀφοῦ αὐτὸς ἐπιμένει νὰ συμπορεύεται μὲ τοὺς παναιρετικοὺς τοῦ Φαναρίου καὶ τῆς Κολυμπαρίου Συνόδου.
   Μάλιστα μὲ τὸ θαυμάσιο κήρυγμα ποὺ ἔκανε χθές, Κυριακή, κατέδειξε ὅτι ἡ ἀποτείχισή του εἶναι ὥριμος καρπὸς προσευχῆς, γνώσεως τῶν θεμάτων τῆς Πίστεως  -ποὺ διασύρεται ἀπὸ τοὺς Οἰκουμενιστές- καὶ σταθερότητος στὴν διαχρονικὴ Παράδοση τῆς Ἐκκλησίας, ὅπως μᾶς τὴν παρέδωσαν οἱ ὑβρισθέντες, διωχθέντες καὶ θυσιασθέντες γιὰ τὴν Πίστη Ἅγιοι.
    Καλὸ  ἀγώνα, καλὴ  ὑπομονὴ  π. Ἰγνάτιε. 

ΔΙΑΚΟΠΗ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟΥ από την Ι. Μ. Σισσίων Κεφαλληνίας


Κεφαλονιά -Το χρονικό του αγώνα υπέρ πίστεως στην προ και μετά Κολυμπαρίου εποχή
    
        Η ανακοίνωση διακοπής μνημοσύνου του ονόματος του Μητροπολίτου Κεφαλληνίας:   «Μετά από την αποκάλυψη τέτοιον πρωτοφανούς σκανδάλων... για την απόλυτη υποταγή τους στην βορβορώδη Παναίρεση του Αντιχρίστου Οικουμενισμού, η Ιερά και Σεβασμία Θεομητορική Μονή των Σισσίων διακόπτει πάσαν εκκλησιαστική σχέσιν και κοινωνίαν και παύει τον μνημόσυνον του φερομένου ως Μητροπολίτου αυτής Δημητρίου Αργυρού.

    Για τις αμαρτίες μας, έδωσε ο Θεός και πραγματοποιήθηκε πέρσι το καλοκαίρι, στο Κολυμπάρι, στη Κρήτη, η πολυπόθητη, για τα κέντρα παγκόσμιας εξουσίας και ελέγχου, «Μεγάλη και Πανορθόδοξη Σύνοδος», η προς την συσκότιση όλων μας. Οι περισσότεροι ποιμένες φρόντιζαν να μην κηρύττουν τίποτα ουσιώδες περί αυτής γιατί φοβούνται για τα προνόμια τους και δεν είναι επ’ ουδενί στο ύψος των περιστάσεων. Για τις αμαρτίες μας… Άλλα αναμφισβήτητο τεκμήριο της αμαρτωλότητας μας είναι όμως και η ύπαρξη πλειάδων θεόσταλτων αγίων που στέκουν φρουροί

Με τον Οικουμενισμό ή με την Ορθοδοξία;






«Ἐκεῖνος ποὺ δὲν συμπράττει μαζί μου εἶναι ἐχθρός».


Ἁγίου ωάννου τοῦ Χρυσοστόμου

Κυριακή 29 Ιανουαρίου 2017

Θ - εμετική Εβδομάδα του Υπουργείου Παιδείας! --Ο πόλεμος εναντίον των παιδιών!

Αποτέλεσμα εικόνας για the war on children

Η πλέον επικίνδυνη διάσταση της λεγόμενης Θεματικής Εβδομάδας.


Το video αναφέρεται στην πλέον επικίνδυνη διάσταση της λεγόμενης Θεματικής Εβδομάδας που  το Υπουργείο Παιδείας θέλει να επιβάλλει στα Γυμνάσια της χώρας.
Ορθώς χαρακτηρίζεται ως Θ-εμετική Εβδομάδα.
Στο video διαφαίνεται καθαρά ότι μέσα από δήθεν επιμορφωτικά προγράμματα και μαθήματα  σεξουαλικής αγωγής διαφόρων οργανώσεων και διεθνών οργανισμών, θέλουν να οδηγήσουν τα παιδιά  σε ηθική εξαχρείωση και ότι με νοσηρές μεθόδους οργανώνεται ο εκμαυλισμός των κοινωνιών.

Δείτε σχετικά και:

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΗΔΙΑΣ



%ce%b3%ce%b9%ce%ac%ce%b2%cf%81%ce%bf%ce%b3%ce%bb%ce%bf%cf%85


Το ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΗΔΙΑΣ ανακοίνωσε ότι η παρουσία των μαθητών Γυμνασίου και Λυκείου στις εκδηλώσεις για τους Τρεις Ιεράρχες
είναι  προαιρετική.


Η παρουσία των μαθητών όμως στην θεματική εβδομάδα: «αποδόμηση των εμφύλων στερεοτύπων»  είναι υποχρεωτική.

ΠΕΤΑΧΤΕ ΤΟΥΣ ΕΞΩ

Φαίη

Πλησιάζει η στιγμή που ΔΕΝ θα έχουμε δικαίωμα να μεγαλώσουμε τα παιδιά μας.

Χάνοντας τὸ παιδί σου στὴν Νορβηγία…



Χάνοντας τὸ παιδί σου στὴν Νορβηγία...1

Συγκλονιστικὴ πτυχὴ τῆς ἐπελάσεως τῶν φασιστονεοταξιτῶν, εἰς βάρος τῆς οἰκογενείας καὶ τῆς ἴδιας τῆς ὑπάρξεως τῶν παιδιῶν.
Συνωμοσιολογικὰ σενάρια, ὀργουελικῆς λογικῆς, τώρα πιὰ ἔχουν γίνει πραγματικότης στὴν Ἡνωμένη Εὐρώπη μας καί, ἰδίως, στὶς χῶρες τῆς «πεπολιτισμένης» Σκανδιναυϊκῆς χερσονήσου, ὅπου Φινλανδία, Νορβηγία καὶ Σουηδία ἐφαρμόζουν ἕνα σύγχρονον παιδομάζωμα, καταστρέφοντας γιὰ πάντα τὶς ζωὲς χιλιάδων παιδιῶν.

«…Ἂν ἀποφασίσετε νὰ ζήσετε στὴν Νορβηγία, προσέξτε νὰ μὴν χάσῃ κάποιο δόντι τὸ παιδί σας. Θὰ σᾶς τὸ ἀπαγάγη ἡ κυβερνητικὴ «ὑπηρεσία προστασίας ἀνηλίκων» διότι αὐτὴ ξέρει νὰ  προστατεύῃ τὰ δόντια τῶν παιδιῶν….»


Πλησιάζει ἡ στιγμὴ ποὺ ΔΕΝ θὰ ἔχουμε δικαίωμα νὰ μεγαλώσουμε τὰ παιδιά μας.

Τὸ φυσιολογικὸ (καὶ γιὰ τὰ δικά μας δεδομένα σύνηθες) εἶναι νὰ μεγαλώνουν τὰ παιδιὰ μὲ τοὺς γονεῖς τους, γιὰ νὰ ἔχουν μίαν ὅσον τὸ δυνατὸν βελτίστη νοητικὴ καὶ πνευματικὴ ἀνάπτυξιν. Θεωρητικῶς αὐτό. Ἀπολύτως. Στὴν πραγματικότητα ἡ Ἡνωμένη μας Εὐρώπη δὲν θέλει φυσιολογικὰ παιδιά, δὲν θέλει φυσιολογικοὺς ἐφήβους, δὲν θέλει φυσιολογικοὺς ἐνήλικες. Θέλει μόνον πρόβατα, ἐξηρτημένα ἀπολύτως ἀπὸ ἐπίκτητες ἐρωτικὲς