Σάββατο 14 Ιανουαρίου 2017

Κι έπειτα (ο μόλις διακρινόμενος Μεσσηνίας), υβρίζει όσους απομακρύνονται από τους Οικουμενιστές, ο δε Λεμεσού δεν είδε πουθενά συμπροσευχές!!

Οικουμενιστική συμπροσευχή στο πλαίσιο του Ε΄ Ευρωπαϊκού Φόρουμ Ορθοδόξων και Ρωμαιοκαθολικών


Τετάρτη, 11 Ιανουαρίου 2017- Οικουμενι(στι)κή (συμ)Προσευχή  στον Ρωμαιοκαθολικό Καθεδρικό Ναό Notre Dame Παρισίων.

ΣΧΟΛΙΟ Νίκου Χειλαδάκη για τον ΛΕΜΕΣΟΥ και τις ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ

Καὶ μιὰ παλιά ...ἱστορία!

maxresdefault.jpg

Η ευφυής και πονηρή τακτική της Νέας Τάξης και της βασικής της επιδίωξης να επιβάλει την Παν θρησκεία, είναι σε πρώτη φάση να προκαλεί σύγχυση σε όσους πιστούς θεωρούν το να υπακούουν στο Δεσπότη, είναι ανώτερο από το να υπακούουν στην Πιστή και στην Ομολογία της Ορθοδοξίας.

Αυτή την τακτική ακολουθούν ή συνειδητά ή και ασυνείδητα, πολλοί Μητροπολίτες που υποτίθεται ότι είχαν εκφραστεί εναντίον του

ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΚΗΡΥΓΜΑ ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΟΚΑΘΗΜΕΝΟ ΤΗΣ ΡΩΜΗΣ

(Βίντεο)

interfaith_leaders_hold_objects_expressing_their_belief_in_pope_francis_video_message_on_prayer_for_interreligious_dialogue_credit_apostleship_of_prayer

Γράφει Συντακτική Ομάδα Χειλαδάκη

Με ένα εντυπωσιακό βιντεοκλίπ του, ο προκαθήμενος της Ρώμης Πάπας Φραγκίσκος προβάλει μια καταφανεί προπαγάνδα με διαφορές αγαπητικές παρεμβολές υπέρ της πανθρησκείας, υπέρ της

Οι αιρετικοί Οικουμενιστές επέλεξαν το δρόμο των διώξεων και του εκφοβισμού!

 
    Μετὰ τὸν π. Παναγιώτη (φωτογρ. δίπλα) ποὺ διώκεται ἀπὸ τὸν Μητροπολίτη Κυδωνίας Δαμασκηνό, ἐπίσης, μετὰ τὸν ἱερέα Κυπριανὸ Στάϊκου ποὺ καθηρέθηκε στὴν Ρουμανικὴ Ἐκκλησία, κι ἄλλος ἱερέας ὑπὸ διωγμὸ στὴν Μητρόπολη Λάμπης καὶ Σφακίων στὴν Κρήτη, ἐπειδὴ ἔπαυσε τὸ μνημόσυνο τοῦ Ἐπισκόπου του.
   Κλήθηκε σὲ ἀπολογία ἀπὸ τὸν Μητροπολίτη του Εἰρηναῖο. Τοῦ δήλωσε ὅτι, ὅσο θὰ δέχεται τὴν ψευδο-συνοδο τῆς Κρήτης δὲν θὰ τὸν μνημονεύει! (Πῆρε προθεσμία μιᾶς βδομάδας γιὰ νὰ ἑτοιμάσει τὴν ἀπολογία του).
     Ταυτόχρονα ἡ κατάσταση στὸ χῶρο τῶν πιστῶν ποὺ ἀθρόως τὸν ὑποστηρίζουν εἶναι ἐκρηκτική.
    Δυστυχῶς οἱ Ἐπίσκοποι, ἐνῶ γνωρίζουν τὴν ἀλήθεια, ἐπιλέγουν νὰ ὑπηρετοῦν σκοπιμότητες καὶ νὰ ἀκολουθοῦν τὶς ἀποφάσεις τῆς ψευδοσυνόδου τοῦ Κολυμπαρίου!

Ομιλία Μητροπολίτου Πειραιώς Σεραφείμ για τα Θρησκευτικά στην Κόρινθο



Image result for πειραιως σεραφείμ thriskeftika blogspot.

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ (13/1/2017):

Ο ΣΕΒ. ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ κ. ΣΕΡΑΦΕΙΜ ΟΜΙΛΗΤΗΣ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑ 16 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ ΣΤΗΝ ΚΡΟΚΙΔΕΙΟ ΑΙΘΟΥΣΑ

   Στα πλαίσια της προσπάθειας της Ι. Μητροπόλεως μας για τον πνευματικό καταρτισμό των πιστών με τον γενικό τίτλο: «Εις οικοδομήν του Σώματος του Χριστού», γίνεται γνωστό ότι, την προσεχή Δευτέρα, 16-1-2017 και ώρα 6.00 μ.μ, στην Κροκίδειο αίθουσα (παραπλεύρως του Επισκοπείου), θα ομιλήσει ο Σεβ. Μητροπολίτης Πειραιώς κ. Σεραφείμ, με θέμα: «Η διδασκαλία του μαθήματος των Θρησκευτικών ή τα Θρησκευτικά στην εκπαίδευση».


   Σας προσκαλούμε να παρακολουθήσετε την ενδιαφέρουσα αυτή ομιλία του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου κ. Σεραφείμ, ο οποίος, με τον γεμάτο παρρησία λόγο του, θα μας εκθέσει την αναγκαιότητα της διδασκαλίας του μαθήματος των Θρησκευτικών και πως αυτά πρέπει να διδάσκονται για να εμπλησθούν τα παιδιά μας από τα Ορθόδοξα νάματα της Πίστεώς μας ώστε να καταστούν χρηστά και χρήσιμα μέλη της Κοινωνίας μας. Τον εποικοδομητικό διάλογο, που θα ακολουθήσει, θα συντονίσει ο σεπτός Ποιμενάρχης μας κ. Διονύσιος.
Πηγή



______________________________________________________________________________



Τὸ βίντεο: Η ΟΜΙΛΙΑ ΓΟΡΤΥΝΟΣ
ΚΑΙ Η ΕΠΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑΣΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗ







     ξωφρενικὲς «ἀ-νοησίες» Ἐπισκόπου!
     --Δὲν ἀντέχονται ἄλλο.
     --Ἐζήλωσαν "δόξα"  Γραμματέων καὶ Φαρισαίων!
   Μὲ Ζηζιούλειες τερατογενέσεις τὰ ἀρχιερατικὰ χείλη τοῦ μητροπολίτη Κορίνθου διαστρέφουν τὴν ἐκκλησιαστικὴ ἀλήθεια ἀσυστόλως καὶ παρατεταμένως: Κατηγορεῖ ἄλλους γιὰ "κλέπτες καὶ ληστές", τὴν στιγμὴ ποὺ εἶναι ὁ ἴδιος "κλέφτης καὶ ληστὴς" στὸ χῶρο τῆς Ἐκκλησίας τοῦ Κυρίου, καὶ διαστρέφει θεολογικά, κανονολογικὰ καὶ ἁγιογραφικὰ κείμενα.
   Μετά, λοιπόν, τὸν "ἀντι-Οἰκουμενιστὴ μητρ. Γόρτυνος κ. Ἱερεμία, τώρα θὰ πάει στὴν Κόρινθο ὁ ἄλλος ἀντι-Οἰκουμενιστὴς Μητροπολίτης, ὁ λέων τῆς Γατζέας, Σεραφεὶμ Πειραιῶς!
    Στὸ ἐρώτημα: Τί ἀσχολεῖστε τώρα μὲ τὸν μητροπολίτη κ. Διονύσιο Μάνταλο, θὰ ἀπαντούσαμε: Τέτοια ἐπισκοπικὰ μαργαριτάρια δὲν πρέπει νὰ μένουν ἄγνωστα· πρέπει νὰ μένουν στὴν ἱστορία, παραδείγματα πρὸς ἀποφυγή. Καὶ ἐπίσης νὰ γνωρίζει ὁ λαὸς ποιούς Δεσπότες ἔχει στὸ κεφάλι του.


 Ἀπομαγνητοφωνημένα τμήματα τῆς ὁμιλίας τοῦ Γόρτυνος Ἱερεμία στὴν Κόρινθο καὶ τῆς συζήτησης ποὺ ἀκολούθησε με παρέμβαση τοῦ μητρ. Κορίνθου Διονυσίου

Μητρ. Γόρτυνος Ἱερεμίας: Ὁ κ. Διονύσιος, « Ποιμενάρχης σας, ἀδελφοί μου Χριστιανοί, θὰ μοῦ ἐπετρέψτε νὰ τὸ πῶ ἐν συνειδήσει, ὅτι ἔχει καταστεῖ καὶ δικός μας Ποιμενάρχης στὴν Ἱ. Μητρόπολη τὴν ὁποία ποιμαίνω, διότι μᾶς ἔδωσε τὴν εὐλογία νὰ τὴν ἐπισκεφθεῖ κι ἔχει ἐντυπωσιάσει τὸν εὐσεβῆ λαὸ μὲ τὴν παρουσία του, μὲ τὴν ἱεροπρέπειά του καὶ τὸν θεολογικό του λόγο
Ἔλεγα πρὸ ἡμερῶν, Ἄϊ στὸ καλό του ἀπὸ κεῖ· θὰ μᾶς κάνουν τὰ δογματικὰ καὶ ὁ Πάπας νὰ ξεχάσουμε τὴν σωτηρία μας· ξεχάσαμε τὸ “Κύριε Ἰησοῦ Χριστὲ ἐλέησόν με”, ξεχάσαμε τὰ πνευματικὰ θέματα νὰ εἴμεθα ταπεινοί… Γι’ αὐτὸ οἱ Πατέρες βάζουν φραγμό, καθένας στὰ μέτρα του. “Καταπαύσομε, λέγει (κάποιος ἅγιος), τὰς δογματικὰς” αὐτάς…, “παυσόμεθα τῶν Πατέρων νὰ εἴμεθα πατέρες καὶ ποιμένες τῶν ποιμένων”. Ἐμεῖς θέλουμε σὰν κληρικοὶ καὶ ποιμένες oἱ Χριστιανοί μας νὰ εἶναι ἀγωνιστὲς γιὰ τὴν πίστη, νὰ εἶναι ἕτοιμοι τὸ αἷμα τους νὰ χύσουν, ἀλλὰ σὲ ποιά γραμμή, καὶ μὲ ποιά μέθοδο καὶ τὸ πότε. Γιὰ τὴν ποίμνη θὰ τὸ πῶ ἐγώ(!) καὶ δὲν θὰ παρουσιάζεται ὁ καθένας νὰ ὑψώνει τὴ σημαία καὶ τὸ ξύλο καὶ νὰ τραβάει. Αὐτὸ δὲν εἶναι Ἐκκλησία. Ἐμένα μ’ ἀρέσει νὰ εἶναι ταπεινοὶ οἱ Χριστιανοὶ καὶ νὰ εἶναι ἕτοιμοι στὸ κέλευσμα τοῦ ποιμένος, ὁ ὁποῖος ὅμως τοῦ δίνουν ἐμπιστοσύνη, ὅταν ἔχει κοινωνία μεθ’ ὅλων τῶν Ποιμένων. Ξέρετε, ὁ Κανὼν εἶναι· γιὰ νὰ ἀνήκετε ἐσεῖς στὴν Ἐκκλησία, πρέπει νὰ μνημονεύετε Ἐπίσκοπο. Καὶ γιατί μνημονεύετε τὸν Ἐπίσκοπο; Ἐπειδὴ ὁ Ἐπίσκοπος μνημονεύει Ἀρχιεπίσκοπο. Καὶ γιατί μνημονεύουμε τὸν Ἀρχιεπίσκοπο; Ἂν ὁ Ἀρχιεπίσκοπος μετὰ θέλει νὰ τραβήξει μαχαίρι αὔριο, καὶ νὰ κόψει ἐπικοινωνία μὲ τὸν Πατριάρχη μὲ τοὺς μετέπειτα, παθαίνουμε ζημιὰ ἐμεῖς, πέφτει… Λοιπόν, ἐὰν τὸ ποίμνιο εἶναι ἑνωμένο μὲ μένα στὴ Γορτυνία καὶ Μεγαλόπολη,

ΕΚΤΑΚΤΟ: Στην εκκλησία της Ρουμανίας επιβλήθηκε η πρώτη καθαίρεση κληρικού

Χτες έγινε στην Ρουμανία, το εκκλησιαστικό δικαστήριο εναντίον του πατρός Κυπριανός Στάϊκου, που διέκοψε το μνημοσύνου του Επισκόπου του Κοβάσνα κ. Ανδρέα. Επειδή η Σύνοδος της Εκκλησίας της Ρουμανίας, δήλωσε επίσημα ότι δέχεται την "Σύνοδο" της Κρήτης και θα διώκει τους κληρικούς, μοναχούς και λαϊκούς, που δεν την δέχονται, ο επίσκοπος Ανδρέας άρχισε να εφαρμόζει τον άρθρο 22 της ψευδο-Συνόδου στην επαρχία του. Ο πρώτος διωκόμενος είναι ο πατήρ Κυπριανός Στάϊκου, διδάκτορας θεολογίας, χειροτονία του μητροπολίτου Βεροίας κ. Παντελεήμονος, και πολύ σεβαστός κληρικός, πνευματικός πολλών λαϊκών. Είναι ο πρώτος κληρικός ορθόδοξος που έπεσε θύμα τον οικουμενιστών. Η μόνη κατηγορία που τον βάρυνε, ήταν ότι δεν κάνει υπακοή στην "πανορθόδοξη Σύνοδο" και βεβαίως στις Εκκλησιαστικές Αρχές. Ο μοναχός Σάββας Λαυριώτης ήρθε για να υπερασπιστεί (ως μάρτυρας) τον διωκόμενο κληρικό. Μπορείτε να παρακολουθήσετε στο βίντεο την περιγραφή της παρωδίας του εκκλησιαστικού δικαστηρίου, καθώς και μια εξήγηση του πατρός Σάββα των γεγονότων.

ΤO ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ

Κυριακὴ ΙΒ΄ Λουκᾶ (Λουκ. 17,12-19)

Τοῦ Μητροπολίτου Φλωρίνης π. Αὐγουστῖνο Καντιώτη

ΤO ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ

«Ἀποκριθεὶς δὲ ὁ Ἰησοῦς εἶπεν· Οὐχὶ οἱ δέκα ἐκαθαρίσθησαν; οἱ δὲ ἐννέα ποῦ;» (Λουκ. 17,17)

Ο ΚΥΡΙΟΣὉ δεσπότης, ἀγαπητοί μου, ἦρθε σήμερα στὸ ναό σας νὰ κάνῃ ἕνα παράπονο. Ποιός δε­σπότης; Ὁ Κύριος ἡμῶν Ἰησοῦς Χριστός. Αὐτὸς εἶν᾿ ὁ ἀφέντης μας, στὰ χέρια του εἶνε ὅλα. Καὶ τί παράπονο ἔχει ὁ Χριστὸς μ᾿ ἐμᾶς; θὰ πῆτε. Ἐμένα ρωτᾶτε; Ἀκούσατε τὸ εὐαγγέλιο. Τὸ παράπονο τοῦ Χριστοῦ ἀ­κούγεται σήμερα ἐκεῖ. Γιὰ σᾶς μιλάει, ὄχι γιὰ ἄλλον. Τί λέει λοιπὸν τὸ εὐαγγέλιο; Ποιό εἶνε τὸ παράπονο τοῦ Χριστοῦ;

* * *

Λέει, ὅτι σὲ κάποιο μέρος ἔξω ἀπὸ ἕνα χωριό, μέσα σὲ μιὰ σπηλιά, χειμῶνα – καλοκαίρι ζοῦσαν δέκα δυστυχισμένοι ἄνθρωποι. Ἦταν ἄρρωστοι. Μόλις εἶδαν τὸ Χριστὸ νὰ περνάῃ, ἄρχισαν ἀπὸ μακριὰ νὰ φωνάζουν, νὰ ζητοῦν τὴ βοήθειά του. Γιατί ἀπὸ μακριά; Διότι ἡ ἀρ­ρώστια τους ἦταν ἄσχημη, κολλητική, ἐπικίνδυνη καὶ τὴν ἐποχὴ