Τρίτη 21 Φεβρουαρίου 2017

Με τα ζητήματα της Πίστεως δεν ...παίζουμε!!! (Σχόλιο)

Έκτακτη σύναξη Ιερέων στη Μητρόπολη Θεσσαλονίκης για τον π. Νικόλαο Μανώλη. Και μεις εκεί...



Καλά πληροφορημένες πηγές του Ιστολογίου μας, μέσα από τα γραφεία της Ιεράς Μητροπόλεως Θεσσαλονίκης, επιβεβαιώνουν τη φημολογία της εσπευσμένης συγκλήσεως Ιερατικής συνάξεως.
Η σύναξις θα λάβει χώρα στα γραφεία της Βογατσικού 7, στην αίθουσα συνεδριάσεων του μητροπολιτικού μεγάρου, την προσεχή Πέμπτη, 23 Φεβρουαρίου 2017 και ώρα 10:00 το πρωΐ. Κάθε προσπάθεια να πραγματοποιηθεί βιαστικά και εν κρυπτώ, είναι εκ του πονηρού. Ανακοίνωση της σύναξης δεν υπάρχει καν στην Ιστοσελίδα της μητρόπολης. Κάποιοι ιερείς δεν ενημερώθηκαν λόγω της ιδιαίτερης σχέσης τους με τον π.Νικόλαο Μανώλη.

Ο κλήρος της πόλεως του Αγίου Δημητρίου, έχει την ιστορική ευθύνη να πάρει θέση. Το διακύβευμα είναι η Ορθόδοξη Πίστη. Να προσέξει να μην παρασυρθεί από απειλές και δεσποτικές επιταγές… όπως ο ίδιος κλήρος έκανε προ δύο ετών και ύστερα από “μητροπολιτικό εξαναγκασμό” υπέγραψε, ένα μεγάλο τμήμα αυτού, ντροπιαστικό κείμενο σε σχέση με τον π. Νικόλαο…
Ο π. Νικόλαος Μανώλης με την μαρτυρική απόφασή του, να διακόψει το μνημόσυνο του Επισκόπου του, αποτειχιζόμενος εντός της Εκκλησίας από την αίρεση, έκανε χρήση του έσχατου μέσου που μας παρέδωσαν οι Θειότατοι Πατέρες. Εφάρμοσε τον ΙΕ΄ κανόνα της Πρωτοδευτέρας συνόδου επί Μεγάλου Φωτίου, ο οποίος αποτελεί αναφέρετο δικαίωμα κάθε ιερωμένου και κάθε λαϊκού. Η απόφασή του αυτή έχει έναν και μοναδικό σκοπό, να επαναφέρει τον Επίσκοπό του και τους συν αυτώ, στην Ορθοδοξία. Όλοι οι κληρικοί της Μητροπόλεως γνωρίζουν πάρα πολύ καλά τις λεπτομέρειες της διώξεως του.
Με την τροπή που πήραν τα πράγματα, από τη Σύνοδο της Κρήτης, τη στάση της Εκκλησίας της Ελλάδος και το κείμενο Προς το Λαό, δικαιώνεται ο π. Νικόλαος για τη συνεχή, “ενοχλητική”, και ελεγκτική στάση που είχε εξ’ αρχής.
Είναι λοιπόν ιστορική η στιγμή για την ευθύνη που έχουν όλοι οι κληρικοί της Θεσσαλονίκης, αλλά και ο καθένας ξεχωριστά, στις δύσκολες αυτές ώρες που περνά η Ορθοδοξία μας. Δεν είναι ώρα για περίσσια κουτσομπολιά στους δρόμους της Θεσσαλονίκης από μεγαλόσχημους αρχιμανδρίτες, που αποφαίνονται εμπαθώς για το πρόσωπο του σεβαστού και αγωνιστή πνευματικού μας πατρός, ευχόμενοι την καθαίρεσή του!
Καλείστε να επιστρατεύσετε  το δικό σας προσωπικό Ορθόδοξο βίωμα. Τώρα είναι η ώρα της ομολογίας. Τουλάχιστον μην παίρνετε στο λαιμό σας αθώους. Πατέρες αντισταθείτε, μη χειραγωγείσθε, πράξετε κατά συνείδηση.
Ραντεβού με την Ιστορία λοιπόν, όλοι να βρεθούμε την Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου στις 9:30 πμ. στην οδό Βογατσικού 7.
Κάθε φωνή ιερέως που θα ζητά την τιμωρία και καθαίρεση του πατρός, θα την εκλάβουμε ως φωνή του αδελφοκτόνου Κάιν. Κάθε φωνή όμως που θα στηρίξει τον πνευματικό μας πατέρα, θα βρει συμπαραστάτες όλους μας στον ιερατικό του αγώνα.


Σχόλιο: Μὲ τὰ ζητήματα τῆς Πίστεως δέν ...παίζουμε! Ἄλλη μιὰ φορὰ θὰ μᾶς λοιδορήσουν· θὰ ποῦν ὅτι καὶ αὐτὴ τὴν στιγμὴ ποὺ κάποιος ἐπὶ τέλους βρῆκε τὸ κουράγιο καὶ τὴ δύναμη νὰ διακόψει τὸ μνημόσυνο τοῦ Οἰκουμενιστῆ κ. Ἄνθιμου, ἀρχίσαμε νὰ τὰ βάζουμε ἐναντίον του. Ὅμως, μὲ τὰ θέματα τῆς Πίστεως δέν …παίζουμε! Συμπαραστεκόμαστε στὸν γενναῖο ἀγώνα τοῦ π. Νικολάου καὶ τῆς οἰκογένειάς του. Ὅσοι ἔχουν διωχθεῖ γνωρίζουν τί σημαίνουν ὅλα αὐτά. Ἀλλὰ ἀποροῦμε γιὰ τὸ γεγονὸς πὼς τὰ πνευματικά του παιδιά δὲν ἔχουν καταλάβει -καὶ ἔτσι τὸν ἐκθέτουν- τὸν πρώτιστο σκοπὸ τῆς Διακοπῆς τοῦ μνημοσύνου, ποὺ ἀσφαλῶς δὲν ἐμπεριέχεται τόσο (καὶ μόνο) στὸν ΙΕ΄ Κανόνα, ἀλλὰ στὴν διαχρονικὴ Παράδοση τῆς Ἐκκλησίας. Καὶ ὁ σκοπὸς εἶναι νὰ ἀποφύγει ὁ κάθε πιστὸς τὴν μόλυνση ἀπὸ τοὺς αἱρετικοὺς καὶ νὰ μὴν ἐπιτρέψει στοὺς αἱρετικοὺς νὰ ἀλλοιώσουν τὴν Πίστη τῆς Ἐκκλησίας καὶ ὡς ἐκ τούτου νὰ προκληθεῖ σχίσμα.
Ἄρα, αὐτὸ ποὺ γράφουν, πὼς «Η απόφασή του  αυτή (σ.σ.: τοῦ π. Νικολάου) έχει έναν και μοναδικό σκοπό, να επαναφέρει τον Επίσκοπό του και τους συν αυτώ, στην Ορθοδοξία», δὲν ἐκφράζει τὴν οὐσία τοῦ πράγματος. Ἂν δηλαδή, ὑποθέσουμε ὅτι ὁ κ. Ἄνθιμος τοῦ διαμηνύσει ὅτι δὲν πρόκειται νὰ ἀλλάξει, διότι θεωρεῖ ὅτι αὐτὸς εἶναι στὴν Ὀρθοδοξία, ἐνῶ -ἀντίθετα- θεωρεῖ ὅτι ὁ π. Νικόλαος εἶναι στὴν πλάνη, τότε τί θὰ κάνει ὁ π. Νικόλαος; Θὰ σταματήσει τὴν διακοπὴ μνημοσύνου, ἀφοῦ «ο μοναδικός σκοπός, να επαναφέρει τον Επίσκοπό του»,  δὲν πρόκειται νὰ ἐπιτευχθεῖ;
Σημάτης Παναγιώτης

Συνεχίζει τα ίδια και ο Γαβρόγλου. Μόνο «Φάκελοι Θρησκευτικών» αντί βιβλίων στα σχολεία

Ισμήνη Χαραλαμποπούλου

Σχετική εικόνα...Ξαναγράφονται με νέο τρόπο τα βιβλία των Θρησκευτικών για να αντικαταστήσουν τα σημερινά - Η νέα ύλη θα διδάσκεται από τον Σεπτέμβριο και αλλάζει ριζικά το μάθημα - Αλλαγές και στα βιβλία Ιστορίας, Αρχαίων, Μαθηματικών
Σε σύγκρουση με την Εκκλησία δείχνει να πηγαίνει η κυβέρνηση, η οποία εμμένει στην απόφασή της να αποσύρει από τα σχολεία τα παλιά βιβλία των Θρησκευτικών, διανέμοντας από τον Σεπτέμβριο την ύλη που προβλέπεται από τα νέα προγράμματα σπουδών. Παρά την αντικατάσταση του κ. Νίκου Φίλη από τον κ. Κώστα Γαβρόγλου, οι πολιτικές της κυβέρνησης στον συγκεκριμένο τομέα μένουν ίδιες.

Σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες, η κυβέρνηση είναι τόσο αποφασισμένη και ανυποχώρητη στο ζήτημα που διαμηνύει προς κάθε πλευρά ότι ακόμη κι αν δεν

ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΟ: Αρχιερέας ζήτησε στο Κολυμπάρι, να χαρακτηριστούν αιρετικοί οι "ΑΝΤΙ-οικουμενιστές"!!!!

Σχόλιο Ιστολογίου Κατάνυξις: Ήρθε πλέον ο καιρός να αναδειχτεί ο ρόλος του κάθε Αρχιερέα, στο θέμα του οικουμενισμού. Ο Μητροπολίτης Αλεξανδρουπόλεως το Νοέμβριο του 2016 δημοσίως δήλωσε τα εξής:
".. Όταν ο Αρχιεπίσκοπος Αλβανίας πρότεινε στην Κρήτη (σσ. την "Αγία" και "Μεγάλη" "Σύνοδο" του Κολυμπαρίου εννοεί) να καταδικάσουμε τον «αντι-οικουμενισμό» ως αίρεση και κάποιοι το θεώρησαν υπερβολικό, τότε ο Αναστάσιος είπε: «…να αφήσουμε, λοιπόν, το Πνεύμα να πνέει και σήμερα στην Εκκλησία, όπως θέλει, κι όχι να αντιγράφουμε μονίμως το

Απομάκρυνση από τους "νοσούντες" και τους κρυφούς μεταδότες"! (Ανώνυμος)

  Καὶ ἐνῶ τὸ ἱστολόγιον "Ἀκτίνες" ἔθαψε τὴν εἴδηση τῆς ἀποτειχίσεως τοῦ π. Νικολάου Μανώλη, καὶ ὁ συντάκτης τοῦ ἄρθρου «Ορθόδοξε λαέ, μέμνησο του Κολυμπαρίου!» κ. Σάββας Ηλιάδης (ἐδῶ) κάνει διάγνωση, ἀλλὰ ξέχασε τὴν στάση ἀσφάλειας ποὺ προτείνουν οἱ Ἅγιοι, γιὰ νὰ μὴν μᾶς βλάψει  ἰὸς τῆς οἰκουμενιστικῆς χολέρας, δὲν προτείνει δηλ. τὴν Ὀρθόδοξη θεραπεία, 
     ὅμως, ὁ ἀνώνυμος Λαὸς ποὺ βλέπει καὶ ἀγωνιᾶ,  γνωρίζει τὴν ἁγιοπατερικὴ στάση!
  Κι ἐδῶ τοὺς τὴν ὑπενθυμίζει μὲ τὴν γραφίδα τοῦ Ἀνώνυμου σχολιογράφου τῶν "Ἀκτίνων":   
Ο/Η Ανώνυμος είπε...
 Και να θέλουμε να ξεχάσουμε την λοιμική του Κολυμπαρίου, δεν μάς αφήνουν οι ίδιοι οι δράστες: Ο ένας καλεί δίπλα του τον δήμαρχο της περιοχής του, για να ευλογήσουν από κοινού τους πέντε άρτους, ο άλλος εγκαθιστά πάστορες και παστόρισσες μέσα στον ιερό ναό σε ώρα Θείας Λειτουργίας, ο τρίτος εξαγγέλλει στην μητρόπολή του ίδρυση κέντρου διαθρησκειακών διαλόγων κ.α.π.
  Τα «μικρόβια» ξεχείλισαν και οι «φορείς» της λοιμικής νόσου του Κολυμπαρίου έχουν ξεσαλώσει!
  Το θέμα είναι,  ποιές προφυλάξεις οφείλουμε να πάρουμε, ώστε να γλυτώσουμε από την θανατηφόρα μόλυνση. Η ιατρική επιστήμη, στις περιπτώσεις λοιμωδών νοσημάτων, προτείνει στους υγιείς, να αποφεύγουν κάθε επαφή με τους νοσούντες, αλλά και με τους φορείς (ασυμπτωματικούς, κρυφούς μεταδότες).

Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΤΟΥ ΙΕ' ΙΕΡΟΥ ΚΑΝΟΝΟΣ (Μοναχός Μακάριος Κουτλουμουσιανός)

Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΤΟΥ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟΥ ΙΕ' ΙΕΡΟΥ ΚΑΝΟΝΟΣ ΤΗΣ ΑΒ' ΣΥΝΟΔΟΥ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΦΩΤΙΟΥ,
ΒΑΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ

Σύμφωνα με την Ιερά Διδασκαλία των Θεολόγων και Απλανών Αγίων Πατέρων της Εκκλησίας η Σύνοδος με την συμμετοχή εκπροσώπων της Ορθοδόξου Εκκλησίας αποτελεί το υπέρτατο νομοθετικό όργανο της Εκκλησίας του Χριστού, της Μίας, Αγίας, Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας.
Κατά τόν Μέγα Αθανάσιο συγκαλείται πρωτίστως για να υπερασπισθεί την ενότητα της Εκκλησίας και να διασώσει την Ορθοδοξο πίστη.
Ο Πάτερ Δημήτριος Στανιλοάε γράφει σχετικά:
«Οι Σύνοδοι... διέδωσαν την χριστιανική ενότητα και την χριστολογική βάση της Εκκλησίας».
Οι Αποφάσεις μίας "πανορθόδοξου" Συνόδου εκφράζουν επισήμως την Πίστη όλων των μελών του Σώματος της Εκκλησίας που είναι ο κλήρος και ο λαός.
Οι Άγιοι Πατέρες, που συμμετείχαν στην Σύνοδο της Κωνσταντινούπολης το 879-880 με παρρησία διακήρυξαν ότι κάθε επέμβαση στα παραδοθέντα από των προηγούμενων