Εφημέριος του Ι.Ν. Αγίου Σπυρίδωνος Τριανδρίας Θεσσαλονίκης
Όλο
και πληθαίνουν οι μαρτυρίες για παρουσία αιρετικών ιερωμένων μέσα στους
Ναούς μας κατά την τέλεση ιερών ακολουθιών. Είναι κοινή διαπίστωση ότι
παρόμοιες εικόνες βλέπουμε πλέον καθημερινά σε ολόκληρη σχεδόν την
Ορθοδοξία.
Μετά την λεγομένη "Αγία και Μεγάλη Σύνοδο"
του Κολυμπαρίου της Κρήτης, φαίνεται πως οι Οικουμενιστές επίσκοποι και
πατριάρχες, δεν έχουν κανένα δισταγμό να συμμετέχουν σε συγκριτιστικές
τελετές. Μετατρέπουν τις λειτουργικές συνάξεις της Εκκλησίας μας σε
χωνευτήρι οικουμενιστικών δρώμενων, ρισκάροντας τον εξοβελισμό της Χάριτος του
παναγίου Πνεύματος.
Στηριζόμενοι στις αποφάσεις της ψευδοσυνόδου,
αυτομάτως, πλην των άλλων, οδηγούνται στην εφαρμογή των αποφάσεων όλων
των προηγούμενων διαχριστιανικών συνόδων που επικυρώθηκαν στην Κρήτη.
Αυτός άλλωστε ήταν ο κυριότερος σκοπός αυτής της Συνόδου. Να εισαγάγει
συνοδικά τη νέα αιρετική εκκλησιολογία στην Ορθόδοξη Εκκλησία
επικυρώνοντας όλες τις αποφάσεις των προηγούμενων Θεολογικών Διαλόγων.
Δυστυχώς το γεγονός αυτό διαφεύγει από την σκέψη όσων ελαφρά τη καρδία
θεωρούν πως δεν έγινε τίποτα σοβαρό στην Κρήτη και πως όλα κύλισαν
ομαλά.[1]
Η μεγαλύτερη αίρεση όλων είναι ο Οικουμενισμός, που κατά τον μεγάλο άγιο της Σερβικής Εκκλησίας, όσιο Ιουστίνο Πόποβιτς, είναι "παναίρεση".
Αυτήν είναι η αιτία της κατηφόρας την οποία ακολουθεί η Ορθοδοξία με
την άλογη και αλλοπρόσαλλη πολιτική των διοικούντων αυτής. Είναι βέβαιον
ότι εισερχόμεθα σε ατραπούς επικίνδυνους, με τους εντεταλμένους ταγούς
της Εκκλησίας για την καθοδήγηση του ποιμνίου, να βρίσκονται
στρατολογημένοι σε αποστολή παραπλάνησης του και απώλειας. Δε φοβούνται
Το Θεό γιατί δεν Τον γνωρίζουν. Είναι τόσο βαθιά η προδοσία τους προς
την Πίστη, που η εικόνα του "Εσφαγμένου Αρνίου[2] καταντά
στα μάτια τους μια μυθοπλαστική θεώρηση της Αγάπης την οποία δύνανται
να την τροποποιούν κατά το δοκούν! Αυτό το καλούν "λειτουργική αναγέννηση"
και κρατούν πολύ καλά κρυμμένο από τον λαό το μυστικό της πλήρης
αποξένωσής τους από την Χάρη Του Χριστού. Κρυμμένο στο μαύρο ράσο τους
που υποκριτικά ενδύονται, θολώνουν τη σκέψη του λαού που τρέμοντας το αμάρτημα της ιεροκατηγορίας,
δεν τολμά να κρίνει τους επισκόπους του. Άλλωστε αυτό αποτελεί την
κυριότερη επιτυχία του διαβόλου, να επιτρέψει τους ποιμένες να
εργάζονται εναντίον του ποιμνίου χωρίς εμπόδια…
Φρόντισαν εδώ και καιρό
οι ποιμένες σε συνεργασία με αυτόν να αφήσουν ακατήχητο το λαό στα
νάματα της Ορθοδοξίας και να του εμφυσήσουν την απεριόριστη εμπιστοσύνη
προς αυτούς που παριστάνουν τους φορείς του αγιοπατερικού Πνεύματος.
Δυστυχώς για τους ίδιους, ένα πράγμα έχει απομείνει ακόμα στο λαό. Ο
λαός που είναι ταγμένος να προασπίσει την Πίστη των Πατέρων μας, που
είναι ο φρουρός και φύλαξ των δογμάτων, αυτός θα τσακίσει το κεφάλι της
έχιδνας και θα εκδιώξει από τη Εκκλησία τους θεομάχους και θεομπαίχτες ρασοφόρους που δεν σέβονται το πατροπαράδοτον σέβας[3].
[σ.σ.: Παραπλανητικὰ ὑπεραισιόδοξος εἶσαι πάτερ Νικόλαε, τὴ στιγμὴ ποὺ ἐσὺ ὁ ἴδιος δὲν τολμᾶς νὰ ἐφαρμόσεις ὀρθόδοξα τὴν διακοπὴ μνημοσύνου, καὶ ἀντὶ αὐτοῦ ἔκαμες ἁπλῶς "διακοπὴ Θ. Λειτουργίας"! Τὸ δὲ ποίμνιό σου χειραγωγεῖς καὶ κατευθύνεις νὰ παίρνει εὐλογία ἀπὸ τοὺς αἱρετικούς, τῶν ὁποίων τὴν αἵρεση ἀποδεικνύεις ..."πολυμερῶς καὶ πολυτρόπως"! Καὶ νὰ σκεφθεῖ κανείς, ὅτι ὁ ἱερὸς Βρυέννιος στὸν ὁποῖον παραπέμπεις, συμβούλευε τοὺς πιστούς, οὔτε χειραψία νὰ μὴ κάνουν μὲ τοὺς φιλοπαπικούς, καὶ ὄχι -ὅπως ἐσὺ διδάσκεις- νὰ κοινωνοῦν ἀπ' αὐτούς!].
Θα το πετύχει αυτό διότι διατηρεί μέσα του ζωντανά τα γονίδια της
Πίστεως. Με αυτά θα καταστρέψει τις κακοδοξίες των αιρετικών "ως σκεύη κεραμέως"[4].