Δὲν πρέπει νὰ ὑπάρχει στὴν ἐκκλησιαστικὴ ἱστορία παρόμοια περίπτωση
αὐτογελοιοποίησης!
Ἅπαντες οἱ Ἅγιοι Πατέρες διδάσκουν τὴν ἄμεση ἀπομάκρυνση ἀπὸ τοὺς αἱρετικούς (ἡ περίοδος Οἰκονομίας στοὺς Πατέρες, εἴτε ἀπουσιάζει ὁλοτελῶς,
εἴτε εἶναι ἐλάχιστου χρόνου)· ὁ Εὐαγγελιστὴς διδάσκει πὼς δὲν πρέπει οὔτε ΧΑΙΡΕΤΑΙ νὰ λέμε στοὺς αἱρετικούς (ποῦ νὰ εἶχε ὑπ’ ὄψιν του ὁ
Εὐαγγελιστὴς τοὺς σημερινοὺς Οἰκουμενιστὲς αἱρετικούς, τοὺς ὀργανωμένους καὶ πείσμονες
καὶ ἐξυπηρετοῦντες σκοπιμότητες σκοτεινῶν δυνάμεων!)· καὶ οἱ «ἀντι-Οικουμενιστές» ἀποκαλύπτουν συνεχῶς πράξεις
καὶ διδασκαλίες τῶν Οἰκουμενιστῶν, ποὺ ἔχουν «τρομακτικὲς ἐπιπτώσεις» στὸ ἐκκλησιαστικὸ σῶμα, «ἔβλαψαν τὴν Ὀρθόδοξη πίστη» καὶ ἔχουν μολύνει ὅλον τὸν πλανήτη μὲ τὶς ἐνέργειές τους·
καταγγέλλουν πὼς αὐτὲς τὶς πράξεις τὶς ἐπισημοποίησαν
στὴν Σύνοδο τῆς Κρήτης,
ἀλλὰ παρὰ ταῦτα, ἐκεῖ, ἔχουν γίνει τσιμποῦρι στοὺς Οἰκουμενιστὲς Ἐπισκόπους καὶ Πατριάρχες, τοὺς μνημονεύουν, τοὺς ἐπαινοῦν διὰ τοῦ κ. Σεραφείμ, καὶ βέβαια κοινωνοῦν μὲ αὐτοὺς τοὺς κακόδοξους!
Ἔτσι ἡ μητρόπολη Πειραιῶς διὰ τοῦ π. Παύλου Δημητρακόπουλου (καὶ μιμούμενος
τὸν Τελεβάντο), γράφει γιὰ τὶς «τρομακτικὲς ἐπιπτώσεις στὸ ἐκκλησιαστικὸ σῶμα» ἐκ τῶν ἀποφάσεων τῶν Οἰκουμενιστῶν, ἀποδέχεται ὅτι «ἔβλαψαν τὴν Ὀρθόδοξη πίστη»,
διαπιστώνει ὅτι «φρίττει κανεὶς καὶ μόνο στὴ
σκέψη τῶν παραπάνω κακοδοξιῶν τοῦ Πατριάρχου»,
καὶ ὅτι πλέον «χωρὶς ἀναστολὲς» τώρα οι οικουμενιστές,
κατοχυρωμένοι από τις αποφάσεις της “Συνόδου”, τρέχουν ακάθεκτοι στον "όλέθριο" κατήφορο τους, περιφρονώντας ἅγιες καὶ ἱερὲς Συνόδους, Ἱεροὺς Κανόνες, τὰ πάντα»,
ἀλλὰ κοινωνεῖ καὶ μνημονεύει ὅλους
αὐτοὺς τοὺς νεκροθάπτες τῆς Ὀρθοδοξίας!
Καὶ μετὰ διερωτᾶται (γεμᾶτος ἀφέλεια ἢ ἀνοησία):
«Ποῦ εἶναι οἱ Ἅγιοι Μπαρκοι οἱ Εὐγενικοὶ καὶ οἱ Ἅγιοι Γρηγόριοι Παμαάδες;»!
Μὰ ὅσους σᾶς
προτρέπουν νὰ τοὺς μιμηθεῖτε, πάτερ Παῦλε, τοὺς θεωρεῖτε ζηλωτὲς καὶ ἐκτὸς
Ἐκκλησίας! Δηλώνετε δὲ ὅτι δὲν εἶναι ὑποχρεωτικὴ ἡ μίμησή τῶν παραπάνω Ἁγίων!
Ἐσεῖς δέ οἱ
ἴδιοι ποὺ τὰ γράφετε αὐτά, δὲν τοὺς μιμεῖσθε!
Γιὰ ποιό λόγο λοιπόν, τὰ γράφετε;
Ἔλεος, πάτερ
μου. Δὲν κοκκινίζετε γιὰ τὸ ρόλο σας;
ΝΕΕΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΕΣ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ!
Αρχιμ. Παύλου Δημητρακόπουλου
Προϊσταμένου Ιερού Ναού Τιμίου Σταυρού Πειραιώς
Συμπληρώνεται ήδη ένας χρόνος
από τη σύγκληση της «Συνόδου» της Κρήτης και ο κάθε συνειδητός πιστός μπορεί να
καταλάβει τις τρομακτικές
επιπτώσεις της στο εκκλησιαστικό
σώμα. Στη σημερινή εκκλησιαστική πραγματικότητα έχουν διαμορφωθεί δύο
κυρίως τάσεις, λίαν αποπροσανατολιστικές σχετικά με την «Σύνοδο» αυτή.
Η μία τάση
κατευθύνεται από οικουμενιστικούς κύκλους και ισχυρίζεται, ότι η «Σύνοδος»
δήθεν υπήρξε ένα μεγάλο και ιστορικό γεγονός για την Εκκλησία, δεν έβλαψε την
Ορθόδοξη πίστη και διεκήρυξε την
ενότητα στην πίστη, την λατρεία και στην διοίκηση όλων των κατά τόπους
Πατριαρχείων και Αυτοκεφάλων Ορθοδόξων Εκκλησιών. Η δεύτερη κατευθύνεται από
ορισμένους συντηρητικούς κύκλους, οι οποίοι δυστυχώς δεν μπόρεσαν να διακρίνουν
μέσα στα συνοδικά κείμενα την επίσημη συνοδική
κατοχύρωση του Οικουμενισμού και την αναγνώριση των ετεροδόξων αιρετικών ως
εκκλησιών. Γι’ αυτό και την υποβαθμίζουν, την παρουσιάζουν ως ένα ασήμαντο
γεγονός που ήδη «ξεχάστηκε». Κάποιοι μάλιστα έσπευσαν να πουν ότι η «Σύνοδος»
αυτή «πέθανε και ετάφη»!
Είναι όμως έτσι τα
πράγματα; Ασφαλώς όχι! Οι θιασώτες της «Συνόδου» θεωρούν τις αποφάσεις της
έγκυρες, υποχρεωτικές και εφαρμοστέες
από όλα τα Πατριαρχεία και τις Αυτοκέφαλες εκκλησίες. Τώρα μάλιστα με
περισσότερη άνεση και με περισσότερη θρασύτητα,
με τον «αέρα» των αποφάσεων της «Συνόδου», καταπατούν
τους Ιερούς Κανόνες που απαγορεύουν τις συμπροσευχές και διακηρύσουν urbi et orbi την εκκλησιαστικότητα των ετεροδόξων αιρετικών, ενώ όσοι
διαφωνούν και προχωρούν σε διακοπή μνημοσύνου, υφίστανται ποικίλους διωγμούς και απειλούνται με καθαίρεση.
Αυτό φάνηκε καθαρά από τα
τελευταία πρόσφατα γεγονότα, δηλαδή τα