Εγκυρότητα Μυστηρίων μετά τη διακοπή μνημονεύσεως του Επισκόπου
Παρασκευή 19 Μαΐου 2017
Η υποκρισία στήν Εκκλησία καί η εκ τού ποιμνίου αντιμετώπισις
Στό Άγιον Όρος ήλθε ο αρχιεπίσκοπος Αλβανίας καί τόν υποδέχθηκαν λαμπρώς στό Πρωτάτο.
Άραγε κατά πόσο απασχόλησε τούς υπευθύνους τού Αγίου Όρους τό γεγονός ότι ο Αλβανίας ήταν πρόεδρος τού Π.Σ.Ε. καί ότι δήλωσε υποστηρίζοντας γιά τήν Σύνοδο τής Κρήτης ότι είναι ένα νέο είδος συνόδου μέ άλλο τρόπο λειτουργίας πού όμως ανατρέπει τήν παράδοση τής συνοδικότητας τής Εκκλησίας καί ότι εισηγήθηκε γιά τούς αντιοικουμενιστές νά χαρακτηριστούν αιρετικοί γιά νά διωχθούν(;)
καί ναί μέν έχτισε εκκλησίες στήν Αλβανία, αλλά γιά νά τίς ενώσει στό άρμα τού οικουμενισμού πού είναι η προετοιμασία τής ελεύσεως τού αντιχρίστου.
Στά Καυσοκαλύβια η Μεγίστη Λαύρα επέβαλε εφημέριο τής Σκήτης τόν π. Γεώργιο Αλευρά ο οποίος κατασκεύασε μία ασεβή εικόνα μέ τήν Παναγία νά κρατάει στό ένα χέρι τήν αγία Σοφία
Ο «ΑΖΥΜΟΣ» άρτος και η ΜΟΝΑΔΙΚΟΤΗΤΑ της Εκκλησίας!
Μνήμη των δεκατριών
μοναχών της μονής Καντάρας (19 Μαΐου)
Οἱ
13 μοναχοί–Ἅγιοι τῆς Καντάρας ποὺ ἑορτάζουμε σήμερα καὶ τὸ ὄνομά τους προβάλλεται
στὰ ἐκκλησιαστικὰ καὶ ἀντι-Οἰκουμενιστικὰ ἱστολόγια πρὸς μίμηση, γιὰ ποιό λόγο
συνελήφθησαν, (καὶ ἔπειτα φυλακίστηκαν καὶ δολοφονήθηκαν) ἀπὸ τοὺς Λατίνους;
Διότι «στις ιεροτελεστίες χρησιμοποιούσαν ένζυμον άρτον» κι ὄχι «άζυμο», ὅπως ἤθελαν νὰ ἐπιβάλουν τότε οἱ αἱρετικοί! Ἔτσι οι 13 «μοναχοί διατάχθηκαν να παρουσιαστούν ενώπιον του Λατίνου αρχιεπισκόπου Λευκωσίας για να λογοδοτήσουν» γι’ αὐτό! Καὶ ἐπειδὴ δὲν δέχτηκαν τὴν καινοτομία αὐτὴ τῶν Λατίνων (ἀσφαλῶς καὶ ὅλες τὶς ἄλλες αἱρέσεις τους) βασανίστηκαν φρικτὰ καὶ θανατώθηκαν!
Διότι «στις ιεροτελεστίες χρησιμοποιούσαν ένζυμον άρτον» κι ὄχι «άζυμο», ὅπως ἤθελαν νὰ ἐπιβάλουν τότε οἱ αἱρετικοί! Ἔτσι οι 13 «μοναχοί διατάχθηκαν να παρουσιαστούν ενώπιον του Λατίνου αρχιεπισκόπου Λευκωσίας για να λογοδοτήσουν» γι’ αὐτό! Καὶ ἐπειδὴ δὲν δέχτηκαν τὴν καινοτομία αὐτὴ τῶν Λατίνων (ἀσφαλῶς καὶ ὅλες τὶς ἄλλες αἱρέσεις τους) βασανίστηκαν φρικτὰ καὶ θανατώθηκαν!
Σήμερα, τὸ θέμα δὲν εἶναι τὰ "ἄζυμα", ἀλλὰ ἡ ΜΟΝΑΔΙΚΟΤΗΤΑ τῆς Ἐκκλησίας. Δυστυχῶς, ἱερεῖς καὶ ἀρχιερεῖς δέχονται (ἐκτὸς τῶν ἄλλων) νὰ μνημονεύουν καὶ νὰ λειτουργοῦν μετὰ τῶν Παναιρετικῶν Οἰκουμενιστῶν, οἱ ὁποῖοι ἀρνοῦνται τὸ σωτηριολογικὸ δόγμα τῆς Μίας Ἐκκλησίας καὶ τοῦ Ἑνὸς Βαπτίσματος καὶ ἔχουν Συνοδικὰ ἀποδεχθεῖ ἐκκλησιαστικότητα καὶ Θ. Χάρη στοὺς αἱρετικούς! Γιατί ἡ ἐκκλησιαστικὴ ἀπομάκρυνση ἀπὸ τοὺς αἱρετικοὺς κοστίζει!!
Τότε,
γιατὶ προβάλλουν ὡς παράδειγμα τοὺς 13 Ἁγίους τῆς Καντάρας;
Διαβάζουμε στὸ ἱστολόγιο «Ἀκτίνες» (ἐδῶ):
«Οι
13 μοναχοί, αντιστάθηκαν σθεναρά στις δόλιες προσπάθειες εκλατινισμού των
Ορθοδόξων Κυπρίων από τη Λατινική Εκκλησία. Καταδίκασαν δημόσια τη χρήση άζυμου άρτου στην τέλεση
της Θείας Ευχαριστίας, πρακτική που προσπαθούσαν να εισάξουν οι Λατίνοι και
στην Κύπρο, όπως έκαναν σε άλλες χριστιανικές κοινότητες, κάτι που εξακολουθεί
να συμβαίνει ακόμη και σήμερα, με τη μέθοδο της
ουνίας. Δηλ. της μεθόδου του Δούρειου Ίππου των βυζαντινόρυθμων Ρωμαιοκαθολικών
ανάμεσα σε αμιγώς Ορθόδοξους Χριστιανικούς πληθυσμούς.
Οι δεκατρείς
μοναχοί της Παναγίας Καντάρας για την αντίστασή τους και τη διατήρηση του
Ορθόδοξου Δόγματος και Παραδόσεως συνελήφθησαν και οδηγήθηκαν στη φυλακή, όπου
παρέμειναν για τρία χρόνια.
Τελικά,
μετά από φρικτά βασανιστήρια, υπέστησαν μαρτυρικό θάνατο στη φωτιά παραμένοντας
πιστοί στον αναστημένο Ιησού Χριστό και στην Αγία μας Ορθόδοξη Εκκλησία.
Σε
αυτούς και σ’ όλους τους μάρτυρες της Πίστεως, οφείλουμε σε μεγάλο βαθμό τη
διατήρηση της Ορθόδοξης μας εκκλησιαστικής Παράδοσης.
Μιὰ ἀναλυτικότερη παρουσίαση τοῦ μαρτυρίου τῶν Ἁγίων (ἐδῶ):
Η
Μονή της Παναγίας Κανταριώτισσας και οι 13 Άγιοι Μάρτυρες Μοναχοί - The
Monastery of Panagia Kantariotissa and the 13 Holy Martyr Monks.
Στα
δυτικά του φρουρίου της Καντάρας στην επαρχία της Κερύνειας, βρίσκεται το
μοναστήρι της Παναγίας της Κανταριώτισσας, το οποίο