ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΣΕΒ. ΖΙΜΠΑΜΠΟΥΕ ΣΕΙΡΑ ΕΧΕΙ Ο κ. ΣΗΜΑΤΗΣ.....
ΝΑ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ ΜΑΣ
ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΕΤΕΡΟΝ ΥΒΡΙΣΤΗΝ ΜΑΣ
Χρησιμοποιώντας ὕβρεις καὶ μιλώντας γιὰ «ξεκαθάρισμα λογαριασμῶν», ἄλλη μιὰ φορὰ ὁ μητροπολίτης
Καλαβρύτων Ἀμβρόσιος ἐπιτίθεται ἐναντίον μου μὲ τὴν τελευταία ἀνοικτὴ Ἐπιστολή
του (ἐδῶ). Δὲν «χόρτασε» ἀπὸ τὸν ἄδικο καὶ παράνομο ἀφορισμὸ ποὺ μοῦ εἶχε ἐπιβάλει τὸ 2006 καὶ τὴν ἐπιδίωξη –μὲ ἐπιστολή
του στὴν Ὑπουργὸ Παιδείας κ. Γιαννάκου– νὰ διωχθῶ πειθαρχικά ἢ καὶ νὰ ἀπολυθῶ ἀπὸ
τὴν θέση μου. Λυπᾶμαι γι’ αὐτὴν τὴν ἐξέλιξη καὶ τὴν διωκτικὴ στάση του.
Δὲν
εἶχα καμιὰ διάθεση νὰ ἐμπλακῶ καὶ πάλι σὲ ἀντιπαραθέσεις μαζί του, διότι 16
χρόνια δείχνει νὰ ἐπιμένει στὶς ἀντιπατερικὲς θέσεις του, ποὺ ἀπὸ τὸ 2001 ἔχω –μὲ
τὴν ἰδιότητά μου ὡς θεολόγος– καταγγείλει. Μὲ τὴ νέα του ἐπιστολή, τὸ μόνο ποὺ
κατορθώνει, εἶναι νὰ καταδείξει ἄλλη μιὰ φορὰ τὶς οἰκουμενιστικές του ἰδέες!
Ἂν ἐπανέρχομαι
εἶναι γιατί, στὸ τέλος τοῦ πρόσφατου ὑβριστικοῦ ἄρθρου του ἐναντίον μου, μὲ ἀπειλεῖ
μὲ μηνύσεις ἢ ὅπως ἀλλιῶς μπορεῖ νὰ
κατανοηθεῖ ἡ φράση του: «Σας προειδοποιώ, ότι εάν
δεν επανορθώσετε τον άκρως συκοφαντικό αυτό λόγο σας, τότε θα αμυνθώ με κάθε νόμιμο μέσο και τρόπο…». Γιὰ νὰ
προλάβω λοιπὸν μιὰ τέτοια ἐξέλιξη, ἀναγκάστηκα νὰ συντάξω τὸ παρόν, ὡς κατάθεση
ἀπολογίας καὶ
ἀπόδειξης ὅτι δὲν συκοφαντῶ, ἀλλὰ ἐκπληρώνω τὸ καθῆκον μου ὡς πιστὸς καὶ
θεολόγος νὰ ἐλέγχω σὲ θέματα πίστεως.
Ὡς
προελέχθη, λοιπόν, δὲν εἶναι τυχαία ἡ ἐναντίον μου ἐπίθεση. Καὶ ποιοί εἶναι οἱ
λόγοι;
α) Μοῦ
ἐπιτίθεται, ἐπειδὴ τὸ 2001 ἀντέδρασα ὡς πιστὸς (καὶ θεολόγος) στὴν μεθοδευμένη ἀπὸ
τοὺς Οἰκουμενιστές (καὶ παρὰ τὴν ἀντίδραση τοῦ Ὀρθόδοξου Λαοῦ) ΕΠΙΣΚΕΨΗ τοῦ ΠΑΠΑ στὴν Ἑλλάδα, τὴν ὁποία
ἑτοίμασε ὁ τότε ἀρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος καὶ ὑποστήριξε-δικαιολόγησε ὁ
Καλαβρύτων Ἀμβρόσιος σὲ τηλεοπτικὸ κανάλι τοῦ Αἰγίου, διαστρέφοντας τὴν δογματικὴ
διδασκαλία τῆς Ἐκκλησίας στὴν προσπάθειά του αὐτή. Ἡ ἐνέργειά του δείχνει (ἐκτὸς
τῶν ἄλλων) καὶ τὴν καιροσκοπικὴ τακτική του, ἂν ληφθεῖ ὑπ’ ὄψιν ὅτι δύο μῆνες
πρίν –ὁ Καλαβύτων– ἦταν καθέτως ...ἀντίθετος γιὰ τὴν ἐπίσκεψη
αὐτή, δημοσιεύοντας ἕξι ΟΧΙ στὴν ἐπίσκεψη
τοῦ Πάπα!!!
β) Μοῦ
ἐπιτίθεται, ἐπειδὴ τὸ 2006 ἀντέδρασα μὲ τὸν ἀείμνηστο καὶ διωκόμενο –ἀπὸ τὸν κ.
Ἀμβρόσιο– Ἀρχιμανδρίτη π. Κωνσταντῖνο Παλαιολογόπουλο (καὶ ὑπὸ τὴν καθοδήγηση
του) στὴν ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟΥ
χώρου σὲ ἐλαχιστότατους ΠΑΠΙΚΟΥΣ τοῦ Αἰγίου καί, κυρίως, στὴν προσπάθεια
μονιμοποίησης τῆς ἐνέργειας αὐτῆς, ποὺ εἶχε ἤδη ξεκινήσει μὲ Ἱερατικὴ Σύναξη στὸ
Αἴγιο ποὺ συγκάλεσε ὁ κ. Ἀμβρόσιος (παρόντος καὶ τοῦ …παπικοῦ ἱερέως!!!) καὶ μὲ μοναδικὸ θέμα τῆς Συνάξεως τὴν ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗ
Ὀρθόδοξου ΝΑΟΥ ἢ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟΥ χώρου στοὺς παπικούς!!!
γ) Μοῦ
ἐπιτίθεται ἐπειδὴ τὸ 2011 ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΤΗΚΑ (τοῦ ἐπεδόθη καὶ ἐπίσημη δήλωση) καὶ δὲν
τὸν ἀναγνωρίζω ὡς Ποιμένα μου (δικαίωμα τὸ ὁποῖο μοῦ παραχωροῦν σὲ καιροὺς αἱρέσεως
οἱ Ἱ. Κανόνες), λόγῳ τῶν Οἰκουμενιστικῶν του δηλώσεων καὶ ἐνεργειῶν.
δ)
Μοῦ ἐπιτέθηκε τελευταῖα, μὲ ἀφορμὴ ἕνα κριτικὸ σχόλιό μου μόλις 10 γραμμῶν, γιὰ ἐπιστολή του πρὸς τὸν Οἰκουμενικὸ
Πατριάρχη (ἐδῶ). Αὐτὸ τὸ σχόλιο τὸν ἔκανε
νὰ δημοσιεύσει τὴν 29η Μαΐου ἐπιστολὴ ἐναντίον μου, διὰ τῆς ὁποίας (ὅπως
προανέφερα) μὲ ὑβρίζει, παρουσιάζοντας ἐσκεμμένως καὶ ἀναληθῶς ὡς «ὕβρεις καὶ συκοφαντίες» τὴν κριτικὴ ποὺ
περιελάμβανε τὸ σχόλιό μου γιὰ ἐνέργειές του.
Θὰ
φανεῖ στὴ συνέχεια ὅτι δὲν χρησιμοποιήθηκε «συκοφαντικὸς» λόγος ἐκ μέρους μου ἐναντίον
του, ἀλλ’ ἁπλῶς ἐπιχειρηματολογημένες κρίσεις πού, ὡς δημόσιο πρόσωπο ποὺ εἶναι,
πρέπει νὰ δέχεται (ἐξάλλου μᾶς ἔχει διδάξει ὁ ἴδιος, ἀφοῦ κρίνει τοὺς πάντες καὶ
τὰ πάντα). Προκαλεῖ, ὅμως, ἔκπληξη τὸ γεγονὸς ὅτι αὐτός, ποὺ κάθε τόσο δηλώνει ὅτι
εὑρίσκεται ὡς ποιμένας–Ἐπίσκοπος «εἰς τύπον καὶ τόπον» τοῦ Θεοῦ τῆς ἀγάπης, ὑβρίζει
καὶ συκοφαντεῖ μὲ ἐμφανὴ ἐμπάθεια ποὺ δὲν ἁρμόζει τουλάχιστον σὲ ἐπίσκοπο. Ἀκόμα
καὶ ἂν ὑποθετικῶς ἐκληφθῆ ὡς βλάβη τῆς τιμῆς καὶ ἀξιοπρεπείας του ἡ κριτικὴ ἐνεργειῶν
του, ὡς «ἀντιπρόσωπος τοῦ Θεοῦ» –ὅπως χαρακτηρίζει τὸν ἑαυτό του– δὲν δικαιοῦται
νὰ διασύρει μὲ δεκάδες ὕβρεις καὶ χαρακτηρισμούς, ὅσους τολμοῦν νὰ ἀναφέρονται
στὴν Σεβασμιότητά του. Θὰ «ἐπανορθώσω» λοιπόν, –ὅπως μὲ καλεῖ ἀπειλώντας με μὲ «νόμιμα μέσα» – αὐτὸ ποὺ θεωρεῖ ὡς «συκοφαντικὸ λόγο» ἐναντίον
του, ὄχι ἀποσύροντας ὅ,τι ἔγραψα, ἀλλὰ ἀποδεικνύοντας ὅτι καλῶς τὰ ἔγραψα. Πάντως
παράξενο εἶναι ὄτι δὲν δείχνει τὴν ἴδια μήνη καὶ σπουδὴ σὲ σχόλια ποὺ ἔρχονται ἀπὸ φιλοπατριαρχικὰ ἱστολόγια
(ὅπως π.χ. τὴν «Ἰδιωτικὴ Ὁδό»), φοβούμενος μᾶλλον τοὺς σκληροὺς χαρακτηρισμοὺς
ποὺ θὰ εἰσπράξει!
Ἡ ἀνοικτὴ ἐπιστολὴ τοῦ μητροπολίτη Καλαβρύτων καὶ ὁ σχολιασμός της:
ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΣΕΒ. ΖΙΜΠΑΜΠΟΥΕ ΣΕΙΡΑ ΕΧΕΙ Ο κ. ΣΗΜΑΤΗΣ.....
ΝΑ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ ΜΑΣ
ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΕΤΕΡΟΝ ΥΒΡΙΣΤΗΝ ΜΑΣ
ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΘΕΟΛΟΓΟΝ κ. ΣΗΜΑΤΗΝ
Αγαπητέ κ. Σημάτη,
________Eίσθε Θεολογος Καθηγητής σε σχολική Μονάδα της
Μέσης βαθμίδος στην πόλη μας. Ευκαίρως-ακαίρως μου επιτίθεσθε προφορικώς καί
γραπτώς! Δεν κουρασθήκατε, λοιπόν,
να με ταπεινώνετε, να με ευτελίζετε και να με εξευτελίζετε; Δεν χορτάσατε να με δυσφημείτε
διαρκώς;
______Σας ευχαριστώ, λοιπόν, για τον τρόπο της πρός με
συμπεριφοράς σας! Αλλά σας παρακαλώ κάποια στιγμή να συγκεντρωθείτε στον εαυτό
σας και να κάμετε μια αυτοκριτική.
[Σχόλιο: Ὅλες οἱ παραπάνω
συκοφαντικές ἢ κακόβουλες ἐνέργειες ποὺ μοῦ ἀποδίδετε, εἶναι ἀσφαλῶς
δημιουργήματα τῆς φαντασίας σας. Καὶ θὰ ἐξηγήσω στὴ συνέχεια τὸ γιατί.
Εἶναι ἀλήθεια, Σεβασμιώτατε, ὅτι τὸ 2001 διαμαρτυρήθηκα διὰ τοῦ Τύπου,
ἐπειδὴ ὑποστηρίξατε τὴν ἔλευση τοῦ Πάπα στὴν Ἀθήνα ἀλλὰ καὶ ἐπειδὴ μᾶς διδάξατε μὲ ἐπιμονή (ἀπὸ τὸν τηλεοπτικὸ
σταθμὸ «ΑΧΙΟΝ TV» τοῦ Αἰγίου) κακοδοξίες! Μετὰ τὴν ἀνταλλαγὴ ἐπιστολῶν
διὰ τοῦ Τύπου μὲ καλέσατε στὸ Γραφεῖο σας, γιὰ νὰ μὲ διδάξετε κι ἐκεῖ, καὶ νὰ μοῦ ἀναλύσετε καὶ προφορικὰ αὐτὲς τὶς κακοδοξίες, ὥστε νὰ τὶς ἐμπεδώσω καὶ ἐπιπλέον
–κατὰ κάποιο τρόπο– νὰ μὲ «συνετίσετε»!
Ἀσφαλῶς ἀρνήθηκα νὰ συμμορφωθῶ, καὶ ἀπὸ τότε εἶμαι γιὰ σᾶς τὸ κόκκινο πανί!
Καὶ τί εἶπατε τότε στὸν τηλεοπτικὸ σταθμὸ «ΑΧΙΟΝ TV» τοῦ Αἰγίου; Εἴπατε μεταξὺ ἄλλων καὶ τὰ παρακάτω ποὺ κυκλοφοροῦν στὸ
youtube (ἐδῶ) καὶ ἔχουν δημοσιευθεῖ στὸ περιοδικὸ «Θεοδρομία» 2001.
Εἴπατε ὅτι:
Τοὺς Παπικοὺς «δεν μπορώ να τους πω αιρετικούς»!
Ὅτι ἐμεῖς οἱ Ὀρθόδοξοι
«έχουμε αποδεχτεί, ότι έχουν αποστολική διαδοχή και Βάπτισμα» οἱ Παπικοί!
Ὅτι «αιρετικός είναι ο Χιλιαστής, ο οποίος αρνείται την Τριαδικότητα του Θεού». Ἕνας «ο οποίος ομολογεί τον Τριαδικό
Θεό
είναι χριστιανός, και μπορεί να είναι Ορθόδοξος,
μπορεί να είναι Καθολικός, μπορεί να
είναι Διαμαρτυρόμενος»!
Ὅτι ἡ κακοδοξία τῶν
Παπικῶν «για την άσπιλη σύλληψη της
Θεοτόκου …
δεν είναι αίρεσις, διότι υπερτιμά ένα πρόσωπο
της Εκκλησίας. Αίρεσις είναι το αρνητικό»!
Ὅτι· «Ε, ο Καθολικισμός δεν είναι αίρεση μ’ αυτήν την
έννοια, είναι σχίσμα. Και γι αυτό έχουν μυστήρια, γι αυτό μεταλαμβάνουν των αχράντων μυστηρίων, γίνονται
θαύματα στην εκκλησία τους. Δε θα σας διδάξω ποτέ ότι ο Πάπας είναι αιρετικός. Είναι
σχισματικός».
Εἴπατε δὲ καὶ τὰ
παρακάτω ἄκρως ἀθεολόγητα, βλάσφημα, φρικτά καὶ ἀπὸ οἰκουμενικὲς συνόδους καταδικασμένα, ποὺ ὄχι
φοιτητής, ἀλλ’ οὔτε ἕνας ὀρθόδοξος μαθητὴς τῆς τρίτης Γυμνασίου δὲν θὰ τὰ
ἔλεγε! Εἴπατε ὅτι «Το Filioque …είναι ο τρόπος με
τον οποίο εκπορεύεται το Άγιον
Πνεύμα. Είναι ανθρώπινες εκφράσεις, να εκφράσουμε τη σύσταση του Θεού, τις ιδιότητες
του Θεού. Το Άγιον Πνεύμα «εκπορεύεται
εκ του Πατρός δια του Υιού». Οι καθολικοί λένε «το εκ του Πατρός και του Υιού
εκπορευόμενον», αυτό είναι το Filioque. Είναι θέμα ερμηνείας…Δεν είναι
αίρεσις, …μα δεν είναι αίρεσις…
Δεν λέει ότι δεν είναι Θεός, αλλά λέει πώς στέλλεται…
Αυτό που ερευνάται είναι πώς
αποστέλλεται, πώς εκπορεύεται
το Άγιον Πνεύμα… Είναι: Πατήρ, Υιός και Άγιον Πνεύμα, Τριάδα ομοούσιος και
αχώριστος. Ωστόσο, ο Πατήρ έστειλε τον Υιόν, ο Υιός ήλθε στον κόσμο… Το Άγιον
Πνεύμα έρχεται μετά την Ανάληψη του
Υιού εις την Πεντηκοστή. Αυτό είναι η οικονομία του Θεού. Αλλά, αν το στέλλει το Άγιον Πνεύμα ο Πατήρ και ο Υιός, εγώ δεν ήμουνα
σύμβουλος εκεί για να δω τι έγινε (sic)»!!!
Σὲ ποιόν, λοιπόν, Σεβασμιώτατε, ἔπρεπε νὰ ἀπευθύνετε τὶς κατηγορίες ποὺ ἀποδίδετε
σὲ μένα, δηλ. τὸ «δεν κουρασθήκατε, λοιπόν, να με
ταπεινώνετε, να με ευτελίζετε και να με εξευτελίζετε; Δεν χορτάσατε να με
δυσφημείτε διαρκώς;». Μήπως ἔπρεπε νὰ τὶς ἀπευθύνετε ἀσκώντας
αὐτοκριτική (σημαντικὴ χριστιανικὴ ἀρετή), στὸν ἑαυτό σας ποὺ ἐκστόμισε αὐτὲς
τὶς κακοδοξίες καὶ συνεχίζει νὰ ὑποστηρίζει μερικὲς ἀπ’ αὐτὲς ἀκόμα καὶ σήμερα,
ἀφοῦ ἐπισήμως δὲν τὶς ἀπεκήρυξε; Ἐγὼ σᾶς εὐτελίζω καὶ σᾶς δυσφημῶ, ἀναγκαζόμενος
νὰ σᾶς τὰ ὑπενθυμίζω, ἢ ἐσεῖς ὁ ἴδιος εὐτελίζετε τὸν ἑαυτό σας; Θυμηθεῖτε τὸν
ἱ. Χρυσόστομο λέγοντα: «Τὸν ἑαυτὸν μὴ ἀδικοῦντα (καὶ μὴ εὐτελίζοντα) οὐδεὶς
παραβλάψαι δύναται»].
Συνεχίζετε:
_____Δυστυχώς έχετε παρανοήσει τα λόγια μου και τις θέσεις μου ως προς τους
Παπικούς! Σήμερα, λοιπόν, εξ αφορμής μιάς νέας σκληρής επιθετικής συμπεριφοράς
σας επανέρχομαι και για τελευταία φορά θα σας δώσω μερικές εξηγήσεις.
Πρώτον: παλαιότερα προέβητε σε δημοσίευση σε τοπικές Εφημερίδες, ότι αποφάσισα να
παραχωρήσω Ναό προς τους Ρωμαιοκαθολικούς μετανάστες της περιοχής του Αιγίου,
προκειμένου να επιτελούν τα θρησκευτικά τους καθήκοντα. Αλλά στο ίδιο φύλλο της
τοπικής μας Εφημερίδος και την ίδια ημέρα δημοσιευόταν συγχρόνως η Ανακοίνωση
της Ιεράς Μητροπόλεως, ότι το αίτημα των Ρωμαιοκαθολικών μεταναστών στην πόλη
μας ετέθη σε Σύναξη των Εφημερίων μας, στην οποία και αποφασίσθηκε να μη
παραχωρηθεί Ναός στους αιτούντες Καθολικούς! Γιατί το αγνοήσατε;
[Σχόλιο: Λυποῦμαι βαθύτατα,
Σεβασμιώτατε, διότι ἀκόμα καὶ σήμερα ἀποκρύπτετε καὶ διαστρέφετε τὴν
πραγματικότητα! Ἤλπιζα καὶ προσευχόμουνα, κάποια στιγμὴ νὰ ἀντιληφθεῖτε τὸ
λάθος σας, γιατὶ τί ἔχω νὰ κερδίσω ἐγὼ ὁ μικρὸς σ’ αὐτὸν τὸν πόλεμο μὲ τὴν
παντοδυναμία σας; Ἀφιερώσατε τὴ ζωή σας στὴν ὑπηρεσία τοῦ Θεοῦ, καὶ φθάσατε νὰ
ἐκφράζετε βλάσφημες θέσεις, σὰν τὶς παραπάνω, καὶ συνεχίζετε νὰ παρουσιάζετε ὡς
ἀλήθεια αὐτὲς τὶς ἀνακρίβειες-διαστρεβλώσεις τῆς πραγματικότητος!
·
Ὥστε, λοιπόν, Σεβασμιώτατε, ἦταν φαντασία μας τὸ γεγονὸς ὅτι εἴχατε –πρὶν ἀκόμα ἐμεῖς ξεκινήσουμε τὸ
2006 τὴν ἀντίδραση ἐναντίον τῶν ἐνεργειῶν σας– ὅτι εἴχατε ΗΔΗ παραχωρήσει
ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟ χῶρο στὸν παπικὸ ἱερέα (στὸ ἐκκλησιαστικὸ Γηροκομεῖο «Ἅγιος Χαράλαμπος»)
στὸν ὁποῖο εἶχε λειτουργήσει δύο τουλάχιστον φορές;
Ἀσφαλῶς καὶ δὲν εἶναι φαντασία μας. Εἶναι δημοσιευμένο στὴν