Πέμπτη 31 Αυγούστου 2017

Οι Ορθόδοξοι διαγράφουν τις αποφάσεις της Β΄ Βατικανής, οι Οικουμενιστές τις ακολουθούν!



Σύγκριση 2 ορθοδόξων προσκυνηματικών πορειών (πιστών):
μιας πραγματικά ορθόδοξης
και μιας οικουμενιστικής

Φωτογραφίες, βίντεο και 3 σχόλια

Το μέλλον είναι των Ορθοδόξων

Ένα ορθόδοξο ποίμνιο στη Πολωνία, μαζί με αρκετούς ιερείς ξεκίνησαν προσκυνηματική πεζοπορεία, μια παραλαγή της Σταυρικής Πορείας που συνηθίζεται στην Βεσσαραβία και στη Ρωσία,

Άλλη μια φορά οι Ορθόδοξοι ..."δικαιώνουν" την Β΄ Βατικανή Σύνοδο!


ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΚΥΡΙΛΛΟΥ
 ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΕΤΕΧΟΝΤΑΣ ΤΟΥ Γ΄ ΘΕΡΙΝΟΥ ΘΕΟΛΟΓΙΚΟΥ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟΥ
ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΡΩΜΑΙΟΚΑΘΟΛΙΚΟΥΣ ΙΕΡΕΙΣ


Με τους μετέχοντας του Γ΄ Θερινού Θεολογικού Ινστιτούτου για τους Ρωμαιοκαθολικούς Ιερείς είχε συνάντηση στις 30 Αυγούστου 2017 ο Αγιώτατος Πατριάρχης Μόσχας και Πασών των Ρωσσιών κ.κ. Κύριλλος στην «Κόκκινη» Αίθουσα του Ιερού Καθεδρικού Ναού Σωτήρος Χριστού.
Την ομάδα συνόδευε ο Ιερέας Υάκινθος Destivelle, στέλεχος του

ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ Αρχιμ. Γεράσιμο Φραγκουλάκη, Αννόβερο Γερμανίας

IMG_5205.jpg

Εν σχέσει με τον τίτλο    "Ρε φίλε την πάτησες"
(παραθέτουμε στο τέλος της επιστολής το σχετικό άρθρο του π. Φραγκουλάκη)
 Δημήτριος  Β.  Εμμανουήλ
      
    Αρχιμανδρίτα Γεράσιμε, χαίρετε και μετανοείτε.
      Ανίερο καταντήσατε το Αννόβερο με τα άρθρα σας και τον τρόπο σας.
     Σας προτείνω να ακούσετε όπερα, να κάντε πατινάζ, να επισκεφθείτε μουσεία, και να “χαθείτε” μέσα στους απέραντους κήπους της πιο πράσινης πόλης της Γερμανίας, και ίσως κάπου εκεί να συναντήσετε τον πράσινο Πατριάρχη που ξέχασε τι χρώμα έχει το αίμα που πρέπει να δώσεις για να πάρεις πνεύμα και πάλι ότι το χρώμα της Ορθόδοξης Εκκλησίας «ως πορφύραν και βύσσον»!

Εἰς τὴν ζ' ᾨδὴν
Μαρτυρικὸν
Ἦχος δ'
      Τῶν ἐν ὅλῳ τῷ Κόσμῳ Μαρτύρων σου, ὡς πορφύραν καὶ βύσσον τὰ αἵματα, ἡ Ἐκκλησία σου στολισαμένη, δι' αὐτῶν βοᾷ σοι Χριστὲ ὁ Θεός, τῷ λαῷ σου τοὺς οἰκτιρμούςσου κατάπεμψον, εἰρήνην τῇ πολιτείᾳ σου δώρησαι, καὶ ταῖς ψυχαῖς ἡμῶν τὸ μέγα ἔλεος.
Δυστυχώς εδώ στην Ελλάδα που παρακολουθούμε τα καμώματά σας το όνομά σας έγινε συνώνυμο της ντροπής, ο δε τρόπος σας, ο παπόφιλος, σκάνδαλο σαν αυτό που περιγράφει ο Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός που είπε ότι θα έρθει ημέρα που οι ιερείς θα είναι αισχρότεροι όλων! Δυστυχώς δεν γνωρίζω Γερμανικά, αλλά ευτυχώς που υπάρχουν 10.000 ομογενείς μας που βρίσκονται εκεί και διαβάζουν ελληνικά και κατανοούν ακόμη Ορθόδοξα άσχετα αν προσπαθείτε σεις και οι όμοιοί σας να τους τυφλώσουν με την αγαπολογία και την οικουμενιστική ειρηνολογία που αμφότερα ομοιάζουν με πράσινο χορτάρι που τρώνε μόνο τα ζώα ή που καπνίζουν αυτοί που γνωρίζουν από πίπες ειρήνης.
Νομίζω όμως ότι οι αδελφοί μας στο Αννόβερο θα

Οι Οικουμενιστές Επίσκοποι αποκαλύπτουν την πνευματική "αφασία" τους με σπίλωση υπολήψεων!

              «Ἀπορία ψάλτου βήξ», παραπλάνηση τοῦ Λαοῦ τοῦ Θεοῦ καὶ δεσποτικὰ ψεύδη!

Απάντηση του Μητρ. Ηλείας για την απομάκρυνση Μοναχής από Μονή

Ηλείας.jpg


     1. Ὁ μητροπολίτης Ἠλείας Γερμανὸς κάνει πὼς δὲν καταλαβαίνει ὅτι συμπορεύεται μὲ τὴν παναίρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ! Εἶναι μέλος τῆς Ἱεραρχίας τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος, ἡ ὁποία ἀνήκει στὸ παναιρετικὸ Π.Σ.Ε., ἔχει ἀποδεχθεῖ τὰ κακόδοξα κείμενα τῶν διαφόρων Συνελεύσεων τοῦ Π.Σ.Ε., θεωρεῖ τὸν Πατριάρχη Βαρθολομαῖο Ὀρθόδοξο(!) καὶ ἔχει ἀποδεχθεῖ τὴν κακόδοξη Σύνοδο τῆς Κρήτης. Ἡ Ὀρθόδοξη Παράδοση μὲ Ἱεροὺς Κανόνες καὶ τὴν διδασκαλία τῶν Ἁγίων ἔχει ἀποφανθεῖ: «Ὁ κοινωνῶν ἀκοινωνήτω ἀκοινώνητος ἔσται». Καὶ ὁ μητροπολίτης Γερμανός, παρὰ τὶς κάποιες ἀντιρρήσεις ποὺ μᾶς λέγει ὅτι ἔκανε, συμμετέχει καὶ κοινωνεῖ μὲ ὅλους τοὺς παραπάνω.
    2. Ὁ μητροπολίτης Γερμανός, ἀντὶ νὰ πάρει θέση γιὰ τὴν ψευδοσύνοδο τοῦ Κολυμπαρίου,  χρησιμοποιεῖ ἕνα ἄσχετο μὲ τὴν ὑπόθεση κείμενό του, προπέρσινο δημοσίευμα του, μὲ τὸ ὁποῖο σπιλώνει τὴν προσωπικότητα τῆς ἀνυπεράσπιστης μοναχῆς (τὴν κατηγορεῖ 10 φορὲς -ὡς ταπεινὸς αὐτὸς Δεσπότης καὶ Κριτὴς πάντων- γιὰ ἐγωπάθεια καὶ ἴδιον θέλημα, χωρὶς νὰ παραθέτει τὶς τυχὸν ὑπερασπιστικὲς τῶν θέσεών της ἐπιστολὲς τῆς μοναχῆς), ἀντὶ νὰ πάρει θέση γιὰ τὸ πρόβλημα τῆς κακόδοξης Κολυμπάριας Συνόδου καὶ τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, αἰτία τῆς ἀποτειχίσεώς της! Τὸ δημοσίευμα, ἐπίσης, τῆς Μητροπόλεως παραπληροφορεῖ καὶ ψεύδεται, καθὼς γράφει ὅτι ἡ ἔκδοση τοῦ βιβλίου του (ποὺ ἔγινε τὸ 2017) εἶναι ἡ ἀφορμὴ τῆς ἀποτειχίσεως τῆς μοναχῆς Μελάνης! Ἡ Γερόντισσα Μελάνη ἔχει ἀποτειχισθεῖ τουλάχιστον ἀπὸ τὸ 2016, μετὰ τὴν ψευδοσύνοδο τοῦ Κολυμπαρίου, τὴν ὁποία …«ἔργοις» ἀποδέχτηκε ὁ κ. Γερμανός!
     3. Βλέπετε μεθοδεύσεις! Τρέμουν νὰ πάρουν δημόσια-ἐπίσημα θέση ὑπὲρ ἢ νὰ καταδικάσουν τὴν Κολυμπάριο Σύνοδο, γιατί φοβοῦνται τὸ Λαὸ ἀπὸ τὴν μία, καὶ τὸν Πατριάρχη ἀπὸ τὴν ἄλλη! Ἔτσι κοροϊδεύουν τὸ Λαό, ὁ ὁποῖος δὲν ἔχει συνειδητοποιήσει τὴν δύναμή του, τὰ δικαιώματά του καὶ τὴν δειλία τους· καλύπτονται δὲ λέγοντες ὅτι ἔτσι ἀποφάσισε ἡ Ἐκκλησία, ἀποκρύπτοντας ὅτι ἔτσι ἀποφάσισαν οἱ Οἰκουμενιστές! Ἂν οἱ Ποιμένες (σὰν τὸν κ. Γερμανό), καταδίκαζαν τοὺς Οἰκουμενιστές, ἡ Σύνοδος θὰ κατέρρεε σὰν χάρτινος πύργος! Ἔτσι τώρα, μὲ τὴ στάση τους γίνονται συνένοχοι τῶν Παναιρετικῶν Οἰκουμενιστῶν.


Απάντηση του Μητρ. Ηλείας για την απομάκρυνση Μοναχής από Μονή

  Μετά την απόφασι του Σεβ. Μητροπολίτου Ηλείας κ.κ. ΓΕΡΜΑΝΟΥ να απομακρύνη την Μοναχή Μελάνη από την παλαιά διαλελυμένη Μονή της Μεταμορφώσεως του Σωτήρος Βουλιαγμένης Πηνείας, κάποιες Ηλεκτρονικές Ιστοσελίδες εδημοσίευσαν, χωρίς να γνωρίζουν τα βαθύτερα αίτια και την εν γένει συμπεριφορά της ως άνω Μοναχής, δυσμενή σχόλια στο γεγονός τούτο.

    Δια τούτο σήμερα αναρτώμε μια επιστολή του Σεβασμιωτάτου Ποιμενάρχου μας κ.κ. ΓΕΡΜΑΝΟΥ προς την Μοναχήν αυτήν, που την έστειλε σε ανύποπτο χρόνο, το 2015 δηλαδή, η οποία φανερώνει την αντιμοναχική και αντιχριστιανική συμπεριφορά της και η οποία έχει δημοσιευθή στο νέο δίτομο βιβλίο του Μητροπολίτου μας με τον τίτλον Η ΔΙΑΚΟΝΙΑ ΜΟΥ κατά την πενταετίαν 2012 -2016, τόμος Γ 1, σελίδας 719- 722.
   Ακόμη νομίζομεν ότι, επειδή το βιβλίο του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου μας εκυκλοφορήθη αμέσως μετά το Πάσχα, η δημοσίευσις της παραπάνω επιστολής είναι η αιτία της αντιμοναχικής συμπεριφοράς της Μοναχής Μελάνης και όχι ο δήθεν ασπασμός του Οικουμενισμού από τον Ποιμενάρχη μας. Γιατί ο Μητροπολίτης μας σε πολλά σημεία των υπό ψήφισιν κειμένων στην Σύνοδο της Κρήτης είχε προ αυτής εναντιωθή και κατά την Σύνοδον και μετά από αυτήν υπερασπίστηκε τις Ορθόδοξες θέσεις του. Αυτό άλλωστε δείχνουν τα κείμενά του στις 100 πρώτες σελίδες στο ως άνω βιβλίο του.
    Έτσι πιστεύουμε, ότι οι καλόπιστοι άνθρωποι και δημοσιογράφοι θα λάβουν γνώσιν τούτου και θα κρίνουν αντικειμενικά πλέον αν η απομάκρυνσις της Μοναχής Μελάνης ήτο ή ΟΧΙ δικαία. Μάλιστα αν χρειασθή θα συνεχίσουμε την δημοσίευσι και άλλων σχετικών κειμένων.

Παραθέτουμε την επιστολή:

Προς Την οσιωτάτην Μοναχήν Μελάνην
Ηγουμένην της Ι.Μονής Μεταμορφώσεως Βουλιαγμένης
(Πύργος, 13 Μαρτίου 2015)
Οσιωτάτη αγία Ηγουμένη ,
Έλαβα με λύπη την από 9-3-2015 επιστολή σου και κατά την επιθυμία σου εγγράφως σου απαντώ.
1. Εν πρώτοις θέλω να σου εξηγήσω γιατί λυπήθηκα από την επιστολή σου. Η λύπη μου επροξενήθη από το ότι χρόνια Μοναχή εσύ, ακόμη δεν απέκτησες την μοναχική αρετή της εγκοπής του θελήματός σου και δεν αφήρεσες την εγωπάθειά σου, αφού το μόνο που σε ενδιαφέρει είναι να γίνη το θέλημά σου, δηλαδή να προβώ εις την

Την εγχείρηση στην έκανε τα ξημερώματα ο γέροντας Παΐσιος!



Διήγηση Νικολάου Κουλούρη, Καθηγητού στο Τμήμα Νομικής στο Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου:
    «Το έτος 2012, ο φοιτητής μου στο Τμήμα Νομικής του Ευρωπαϊκού Πανεπιστημίου Κύπρου Στέλιος Κρεούζος, ο οποίος είναι δημοσιογράφος του ΡΙΚ, διαγνώσθηκε με υγρό στους πνεύμονες και στην καρδιά.
  Ταλαιπωρήθηκε επί ένάμισυ έτος νοσηλευόμενος για μεγάλα χρονικά διαστήματα σε Νοσοκομείο. Τελικά, ο θεράπων ιατρός του συνέστησε να υποβληθή σε χειρουργική επέμβαση για την αφαίρεση του υγρού, ώστε να σταματήση η ταλαιπωρία του. Η επέμβαση αυτή διακρίνεται από μη αμελητέο βαθμό επικινδυνότητας, όπως ανέφερε στον φοιτητή μου ο χειρουργός. Την παραμονή της προγραμματισμένης ημέρας για την επέμβαση, ο φοιτητής μου έκανε εισαγωγή στο Νοσοκομείο. Τον είχε καταλάβει εύλογη άγωνία για την έκβαση της επέμβασης. Το απόγευμα τον επισκέφθηκε μιά ξαδέλφη του και του έφερε ένα βιβλίο για τον Γέροντα και ήδη όσιο Παΐσιο τον Αγιορείτη, λέγοντάς του ότι η ανάγνωσή του θα τον βοηθήση να ηρεμήση. Υπ’ όψη ότι ο φοιτητής μου μέχρι τότε είχε μόνο επιδερμική, τυπική σχέση μέ τον θεό και την Ορθόδοξη πίστη, όπως δυστυχώς οι περισσότεροι Έλληνες. Ο φοιτητής μου άρχισε να διαβάζη το βιβλίο του Οσίου. Κάποια στιγμή, φθάνει στο σημείο, όπου σύμφωνα με τον βιογράφο του, ο Όσιος ζήτησε από τον Θεό «να του στείλη έναν καρκίνο για να τον δοκιμάση», γεγονός το οποίο εντυπώσιασε ιδιαιτέρως τον φοιτητή μου.
   Η επόμενη όμως ρήση του Οσίου ήταν αυτή πού τον συγκλόνισε: «Θεέ μου, η κάθε ημέρα της ζωής μου είναι στά χέρια Σου!». Ο φοιτητής μου τότε άρχισε να επαναλαμβάνη αδιαλείπτως τη ρήση αυτή του Οσίου, ενώ

Προς ΗΓΟΥΜΕΝΗ: "Μη σε νοιάζει τί θα κάνουν οι άλλοι. Θα πάρεις δύναμη από το Θεό, να υπερμαχήσεις"!




     Ὁ π. Θεόδωρος Ζήσης σὲ πρόσφατη ὁμιλία του ἔκανε κάποιες ἐπισημάνσεις καὶ κάποια εὐχή: Εὐχόμαστε να βρεθοῦν καὶ μοναχές, οἱ ὁποῖες νὰ ἀντιδράσουν κατὰ τὴς Παναιρέσεως! 
    Καὶ νὰ ποὺ τὰ λόγια του βρῆκαν τὴν πραγμάτωσή τους στὰ πρόσωπα τῶν μοναζουσῶν  τῆς Ἱ. Μ. Μεταμορφώσεως Ἠλείας, ποὺ φρόντισε ὁ μητροπολίτης Γερμανὸς νὰ τὶς ξεσπιτώσει. Οἱ διωγμένες μοναχὲς φιλοξενοῦνται κάπου στὴν Πελοπόννησο προσωρινὰ καὶ ψάχνουν γιὰ νέα κατοικία…

  


Ἀπόσπασμα ἀπὸ τὴν ὁμιλία τοῦ π. Θεοδώρου:

     ν γυναῖκες μοναχὲς ἀντιδροῦσαν τότε γιὰ τὴν Εἰκονομαχία, καὶ τὶς ἐπαινεῖ ὁ ἅγιος Θεόδωρος ὁ Στουδίτης, πῶς πρέπει νὰ ἀντιδράσουμε ἐμεῖς σήμερα γιὰ μία πολὺ χειρότερη αἵρεση. Διότι ὁ Οἰκουμενισμὸς εἶναι πολὺ χειρότερη αἵρεση κι ἀπὸ τὴν Εἰκονομαχία. Ἐκεῖ στὸ κάτω κάτω ἀμφισβητοῦσαν κάτι στὴ ζωὴ τῆς Ἐκκλησίας, ποὺ εἶχε βέβαια δογματικὴ σημασία. Τώρα ὁ Οἰκουμενισμὸς τὰ γκρεμίζει ὅλα· γκρεμίζει τὸ σωτηριολογικὸ δόγμα, γκρεμίζει τὸ ἐκκλησιολογικὸ δόγμα, τὰ γκρεμίζει ὅλα. Πολὺ μεγαλύτερη αἵρεση σήμερα ὁ Οἰκουμενισμός. Καὶ νὰ δεῖτε τώρα, τί ὑπέστησαν αὐτὲς οἱ μοναχὲς καὶ πῶς τὶς ἐκθειάζει ὁ ἅγιος Θεόδωρος ὁ Στουδίτης.
    Γράφει σὲ μία Ἡγουμένη· ἂς εὐχηθοῦμε νὰ ἐμφανιστοῦν καὶ σήμερα Ἡγουμένισσες, εὐχόμαστε νὰ ἐμφανιστοῦν. Ἕνα ἀντρικὸ μοναστῆρι εἶναι στὴ Φλώρινα, ἔχει ξεσηκωθεῖ ἐναντίον τοῦ Οἰκουμενισμοῦ κι ἔχει διακόψει τὸ μνημόσυνο τοῦ τοπικοῦ Ἐπισκόπου. Ἂς εὐχηθοῦμε λοιπὸν νὰ ἐμφανιστοῦν καὶ γυναικεῖα μοναστήρια. Θὰ ἐμφανιστοῦν καὶ γυναικεῖα μοναστήρια.
    Γράφει λοιπὸν ἐδῶ, σὲ μία Ἡγουμένη ὁ ἅγιος Θεόδωρος καὶ τῆς λέει ὅτι σὲ

Ο Δήμος σας νοιάζεται να βρει σπίτια για να στεγαστούν αδέσποτα σκυλιά και πετά στον δρόμο ένα ιερέα;


ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΚΑΙ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ

ΣΤΟΝ ΑΞΙΟ ΚΛΗΡΙΚΟ
π. ΦΩΤΙΟ ΤΖΟΥΡΑ
ΜΕΤΑ ΤΩΝ ΤΕΚΝΩΝ ΑΥΤΟΥ



Nickolas Zotos

ΕΙΣ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΠΑΤΡΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΥΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ.
ΑΜΗΝ.
  
Δράμα, 30 Αυγούστου 2017

 Προς:  κ.κ. Φώτιο Δομουχτσίδη,
             Δήμαρχο Σιντικής , Ν. Σερρών.
             Διεύθυνση: Ελ. Βενιζέλου 34,
             62 300 – Σιδηρόκαστρο.
             Τηλ.: 23233-50200, 50220.
             Fax: 23230-28050.
  
  

     Κύριε Δήμαρχε,

    Εξ αφορμής των δυσάρεστων γεγονότων των τελευταίων ημερών της βεβιασμένης και ξαφνικής εξώσεως του πατρός Φωτίου Τζούρα μετά των δύο –σημειωτέον ανήλικων– τέκνων αυτού (Συμεών και Αλεξάνδρας Τζούρα) των οποίων και έχει αναλάβει εξ ολοκλήρου την ανατροφή τους (πνευματική, σωματική, υλική) αφού η πρεσβυτέρα παραιτήθη του αξιώματος, ως και αυτής ακόμη της μητρότητος, αναγκαζόμαστε, λοιπόν, να απευθυνθούμε σε εσάς, μιας και εσείς είστε ο πρώτος υπεύθυνος, στο έγκλημα που λαμβάνει χώρα στην περιοχή σας.
   Αναφερόμαστε –εν προκειμένω– στην εν λόγω, και άρον-άρον [από την οικία που διαμένει] έξωση στην οποία προβαίνει ο Δήμος σας απέναντι στον πατήρ Φώτιο Τζούρα (και των δύο παιδιών του)· έναν απλό, άδολο, άκακο  και συνάμα ταπεινό υπηρέτη του Υψίστου. Έναν καλό «Λευίτη» που γνωρίζοντας την ευθύνη και το βάρος που επωμίστηκε λαμβάνοντας την Ιερωσύνη έναντι του αγίου Τριαδικού και Τρισυποστάτου Θεού, θα λέγαμε  μετά πάσης βεβαιότητος πως «τιμά το ράσο του» και στέκεται, ως οφείλει, πιστός «μέχρι κεραίας» στους Όρκους του απέναντι στον Κύριο, τον Οποίο αξίως υπηρετεί!
     Έγκλημα είναι αυτό που πράττετε, απεχθής και απάνθρωπος ο τρόπος που αντιμετωπίζει ο Δήμος σας αυτόν τον άξιο Ιερέα.
     Δεν πρόκειται να αναλύσουμε το γιατί ο πατέρας Φώτιος –ως όφειλε– ως Ορθόδοξος Ιερέας προχώρησε στην –άκρως επιβαλλόμενη– Θεάρεστη, λυτρωτική και σωτήρια πράξη της Διακοπής Μνημόνευσης του οικείου Μητροπολίτη του και Διακοπή Εκκλησιαστικής Κοινωνίας (Αποτείχιση). Δεν θα αναλύσουμε «εδώ και τώρα» μέσα από αυτή την Επιστολή Διαμαρτυρίας και Συμπαράστασης θεολογικά ζητήματα. Αυτά πρέπουν για αλλού και όποιος πραγματικά ενδιαφέρεται ψάχνει και βρίσκει την Αλήθεια. Και δεν θα απευθύνουμε θεολογικά ζητήματα σε διοικητικές αρχές και