Παρασκευή 8 Σεπτεμβρίου 2017
Με λόγχη αντί για Σταυρό η ελληνική σημαία υποδέχθηκε τον Γάλλο Πρόεδρο
Ο άνθρωπος νομίζει ότι είναι Ορθόδοξος Χριστιανός!
Μητροπολίτης Σουηδίας:
Πως είναι δυνατόν να χαρακτηρίζομαι Χριστιανός και να αρνούμαι να μιλήσω με έναν άλλο Χριστιανό;
Ευγνώμων στην Λουθηρανική Εκκλησία
-Τι είπε για τον Πατριάρχη Βαρθολομαίο και τον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο
«Όραμα μας να συνεχίσουμε την ιεραποστολή και να εφαρμόσουμε ένα μεγαλόπνοο σχέδιο για τα παιδιά. Να θυμόμαστε την Ελλάδα έξω από την Ελλάδα» ανέφερε μεταξύ άλλων σε συνεντευξή του ο Μητροπολίτης Σουηδίας κ. Κλεόπας σε συνέντευξή του στο THARRI TV.
Για τις σχέσεις με τους μη Ορθοδόξους είπε πως είναι ευγνώμων προς την Λουθηρανική Εκκλησία άσχετα αν κάποιοι λένε γιατί διαλέγεστε με τους μη Ορθοδόξους. «Πως είναι δυνατόν να χαρακτηρίζομαι Χριστιανός και να αρνούμαι να μιλήσω με έναν άλλο Χριστιανό; Όταν ζήτησα βοήθεια από την Λουθηρανική Εκκλησία για δύο νέες ενορίες αμέσως μου παραχώρησαν δύο ναούς και τώρα πάμε και για τρίτο» επισήμανε.
Αποκάλυψε πως ήταν αστυνομικός ιερεύς και είχε κάνει εκπαίδευση στο FBI. Χαρακτήρισε δύσκολα τα πρώτα χρόνια στην Σουηδία, είπε πως ακόμη δεν έχει χώρο να μείνει τρία χρόνια μετά την εκλογή του και τα περισσότερα πράγματά του είναι ακόμη στην Αμερική, τόνισε πως το θαύμα δεν είναι κάτι το υπερφυσικό στο χώρο της Εκκλησίας, μίλησε για την ευρεία χρήση της αγγλικής γλώσσας όχι εις βάρος της ελληνικής, για τους κληρικούς στην Μητρόπολη του, που οι περισσότεροι είναι με απόσπαση από την Ελλαδική Εκκλησία, για το ιεραποστολικό έργο της Εκκλησίας, για τα μοναστήρια στην περιοχή, ζήτησε οικονομική βοήθεια για τη δημιουργία εκκλησιών λέγοντας μάλιστα πως δεν υπάρχει ένας βυζαντινός ναός σε ολόκληρη την Σκανδιναβία.
Τέλος χαρακτήρισε τον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο «μεγάλο φιλάνθρωπο»
Παρακολουθήστε ολόκληρη την συνέντευξη:
Νέο αξιόλογο βιβλίο: «Απάνθισμα Αντιαιρετικόν»
«Ἀπάνθισμα Ἀντιαιρετικόν»
Νέο ἀξιόλογο βιβλίο, πραγματικὰ
πνευματικὸ ὁπλοστάσιο,
στὸν πόλεμο
ἐναντίον τῆς Παναιρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ!
«Αἱρετικός ἐστίν ὁ ποιμήν; Λύκος ἐστί· φυγεῖν ἐξ αὐτοῦ καί ἀποπηδᾶν
δεήσει, μηδ’ ἀπατηθῆναι προσελθεῖν, κἄν ἥμερον περισαίειν δοκῇ· φύγε τήν κοινωνίαν αὐτοῦ καί τήν πρός αὐτόν ὁμιλίαν ὡς ἰόν ὄφεως ἀγκίστρῳ μέν καί
δελέατι ἰχθύες ἁλίσκονται, ὁμιλία δέ πονηρά καί τόν αἱρετικόν ἰόν ὑποκαθήμενον
ἔχουσα πολλούς τῶν ἁπλουστέρων προσιόντας καί μηδέν βλάβος παθεῖν ὑφορωμένους
ἐζώγρησε· φεύγειν οὖν παντί σθένει
διά ταῦτα προσήκει τούς τοιούτους.
»Ὀρθόδοξός ἐστιν ὁ ποιμήν, εὐσεβείᾳ ἐσφράγισται, οὐδέν τῆς αἱρετικῆς φατρίας ἐπισύρεται; Ὑποτάγηθι αὐτῷ, ὡς εἰς τύπον προκαθεζομένῳ Χριστοῦ· οὐκ ἐκείνῳ φέρεις τήν
τιμήν, ἄν ἐξ ὅλης φέρῃς ταύτην τῆς ψυχῆς· Χριστός ταύτην ὑποδέχεται· μή
περιεργάζου τά ἄλλα· Θεός ἐστιν ὁ τούτων ἐξεταστής· ἐκείνῳ τήν κρίσιν
κατάλιπε, σύ δέ τήν ὑπακοήν, κατά τήν ἀγάπην τοῦ Χριστοῦ, καί καθαράν αὐτῷ τήν
διάθεσιν ἐπεδείκνυσο».
Μ.ΦΩΤΙΟΣ
(ΕΠΕ 12, 400,31)
Ἕνα νέο ἀξιόλογο
βιβλίο ἔκανε τὴν ἐμφάνισή του: Τὸ «Ἀπάνθισμα
Ἀντιαιρετικόν». Τὸ βιβλίο αὐτὸ ἀποτελεῖ μία συλλογή, ἕνα ἀπάνθισμα ἀντιαιρετικῆς
ἀρθρογραφίας, μὲ τὴν ὁποία, ὁ ἐνδιαφερόμενος καὶ ἀνησυχὼν πιστὸς θὰ μπορέσει νὰ ἐνημερωθεῖ
γιὰ τὸν οἰκουμενισμό, τὴν φύση του, τους ἐκπροσώπους του, τὶς ὑπάρχουσες πλάνες
καὶ κακοδοξίες ποὺ ἔχουν διαδοθεῖ καὶ τὴν αὐθεντικὴ πατερικὴ διδασκαλία σχετικὰ
μὲ τὸν τρόπο ἀντιμετώπισης αὐτῆς τῆς παναίρεσης.
Τὴν ἐπιμέλεια-ἐπιλογὴ τῶν κειμένων
ἔκανε, μὲ τὴν χορηγία τοῦ «Συνδέσμου Ὀρθοδόξων Κρητῶν», ὁ Ἀδαμάντιος
Τσακίρογλου, Κλασσικός φιλόλογος-Ἱστορικός, μὲ σκοπὸ τὸ βιβλίο αὐτό, μιᾶς καὶ
οἱ ταγοὶ τῆς Ἐκκλησίας ἢ σιγοῦν ἢ συμπράττουν
στὴν ἐξάπλωση τῆς αἱρέσεως, νὰ ἀποτελεῖ ἕνα πραγματικὸ πνευματικὸ ὁπλοστάσιο
στὸ σπίτι τοῦ κάθε πιστοῦ, ὥστε νὰ ἐνημερωθεῖ σωστὰ καὶ νὰ μπορέσει νὰ
ἀντιδράσει σύμφωνα μὲ τὴν ἁγιοπατερικὴ διδασκαλία στὶς κακοδοξίες τῆς
παναιρέσεως.
Τὸ βιβλίο ποὺ εἶναι μεγάλου σχήματος καὶ ἀποτελεῖται ἐκ 500 σελίδων θὰ διανέμεται δωρεάν.
Οἱ τυχὸν ἐνδιαφερόμενοι μποροῦν νὰ ἀπευθύνονται στὰ ἑξῆς
τηλέφωνα:
Βαρθολομαίος: Στους αιρετικούς του Μπόζε "υπάρχει μια γνησία πνευματικότης"...!!!
Βαρθολομαίος:
Οι Ορθόδοξες Εκκλησίες οφείλομεν ευγνωμοσύνην εις την Κοιν.
Μπόζε!!!
Καταληκτήρια λόγια της πρώτης συνεδρίασης
του 25του Διευθνούς Οικουμενικού Συνεδρίου Ορθοδόξου Πνευματικότητος
Της Α. Θ. Π. του Οικουμενικού Πατριάρχου Βαρθολομαίου Α΄
Monastero di Bose 6 Σεπτεμβρίου 2017
Νά, ποιόν μνημονεύει ο Φλωρίνης Θεόκλητος και κάθε αυτόκλητος!
Εδώ
και πολλά χρόνια παρακολουθώ από μακριά, από το Οικουμενικό Πατριαρχείο
αυτά τα συμπόσια τα επιστημονικά τα οποία διεξάγονται σ΄αυτόν τον ευλογημένον χώρον της Κοινότητος του Μπόζε, και πάντοτε χαίρομαι και συγκινούμαι διότι
επιλέγονται θέματα σχετιζόμενα με την ορθόδοξη πνευματικότητα. Γι΄αυτό
ανέφερα στην ομιλία μου προηγουμένως ότι εμείς οι Ορθόδοξες Εκκλησίες οφείλομεν ιδιαιτέραν ευγνωμωσύνην εις
την Κοινότητα Μπόζε, διότι αυτόν τον θησαυρό που διαθέτει η ορθόδοξος
Εκκλησία μας μεταξύ
“Αποδείξτε ότι δεν είστε ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ”…
ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΣΟΚ…
Σφοδρή επίθεση στους Μητροπολίτες από τον Μοναχό Μωυσή εκ
Πρεβέζης...
“Αποδείξτε ότι δεν είστε ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ”…
Ανήκετε σε μασονικές στοές…..
Γράφει ο Βαφειάδης
Αναστάσιος
Ο γνωστός μοναχός
Μωυσής εκ Πρεβέζης, που υπέστη διωγμούς, ύβρεις, λάσπη, ταλαιπωρία,
εξευτελισμό, δυσφήμηση, επειδή βοηθάει τους πιστούς και διαδίδει τα λόγια και
τις πράξεις του Κυρίου…, εξαπολύει σφοδρή επίθεση στους Μητροπολίτες, και τους
καλεί να αποδείξουν με πράξεις, ότι δεν είναι αιρετικοί.
Μάλλον
δύσκολο αυτό. Να αποδείξουν τι οι Μητροπολίτες; Αφού όποιος λαϊκός γνωρίζει 5
πράματα, όχι παραπάνω, μπορεί να αντιληφθεί από μόνος του ότι το σχίσμα στην
εκκλησία δεν δημιουργείται από όσους δεν μνημονεύουν τον ΑΙΡΕΣΙΑΡΧΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ
ΕΠΟΧΩΝ, τον Βαρθολομαίο, όπως λέει και ο Πατέρας, Καθηγούμενος της Ιεράς Μονής
Αγίας Παρασκευής Μηλοχωρίου Πτολεμαϊδας…!!!!
Ο
Χρυσόστομος Μεσσηνίας παρέδωσε Ορθόδοξο Ναό της Επισκοπής του, σε καθηρημένο
παπικό Ιερέα;;;;;;;;
Αναρωτιέται
ο Μοναχός, εφόσον είστε Ορθόδοξοι, γιατί διώχνεται Ορθόδοξους;;;; Αυτό δεν
μπορεί να συμβαίνει, βγαίνει από το όρια της Πνευματικής αγάπης..
Και
συνεχίζει την επίθεση ο Μοναχός, ότι δεν είναι απλά αιρετικοί, αλλά
ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΙ……
Όλα
αυτά που γράφει και αποκαλύπτει ο Μοναχός Μωυσής, δεν πρέπει να περάσουν
απαρατήρητα από κανέναν πιστό, αλλά αντιθέτως πρέπει να σας βάλει σε σκέψεις
και να αναζητήσετε μόνοι
Οι αιρετικοί Οικουμενιστές (Ρωσίας και Κων/πολης) ούτε καν συνειδητοποιούν ότι πρέπει να μετανοήσουν! Τούτο όμως πρέπει να κάνουν ...οι σχισματικοί!!!
Βολοκολάμσκ Ιλαρίωνας: «Πρέπει να προχωρήσουμε μπροστά, να διατηρήσουμε και να ενισχύσουμε την ενότητά μας»
Τμῆμα ἀπὸ συνέντευξη στον Αιμίλιο Πολυγένη για το Πρακτορείο Ειδήσεων Romfea.gr
...Θέλω να αναφέρω και ένα άλλο θέμα. Ποιες είναι τώρα οι
σχέσεις μεταξύ της Ρωσικής Εκκλησίας και του Οικουμενικού Πατριαρχείου
1,5 χρόνο μετά τη Σύνοδο στη Κρήτη; Μήπως διεξάγονται οι σχετικές
συνομιλίες και τις αγνοούμε;
Ανέκαθεν έχουμε αδελφικές σχέσεις με το Οικουμενικό Πατριαρχείο και
εντός Σεπτεμβρίου ελπίζω να δω και προσωπικά τον Παναγιώτατο Πατριάρχη
Βαρθολομαίο.
Φρονώ ότι, παρ’ όλες τις δυσκολίες εξαιτίας της συγκλήσεως της Συνόδου
στην Κρήτη, πρέπει να προχωρήσουμε μπροστά, να διατηρήσουμε και να
ενισχύσουμε την ενότητά μας.
Ελπίζω ότι κατά το διάστημα των προσεχών μηνών θα ενισχύσουμε ακόμη περισσότερα αυτές τις σχέσεις.
Σεβασμιώτατε, με την άδειά Σας θέλω να μείνω στο θέμα αυτό.
Αυτό που θα πω είναι πολύ επίκαιρο για την Ελλάδα: στη χώρα μας υπάρχουν
ομάδες κληρικών, οι οποίοι διέκοψαν μνημόνευση του Πατριάρχη
Βαρθολομαίου εξαιτίας της Συνόδου στην Κρήτη. Συμφωνείτε με τις
ενέργειες αυτές;
Βεβαίως και δεν συμφωνούμε με αυτές τις ομάδες, αλλά ούτε και με τη
μέθοδο, την οποία εφαρμόζουν αυτές, προκειμένου να στηρίξουν τη θέση
τους.
Στους κόλπους της Εκκλησίας μας επίσης έχουμε τέτοιες ομάδες και
γι΄ αυτό οφείλουμε να επιδεικνύουμε ευαισθησία έναντι των διαθέσεων
αυτών.
Πολύ καλά ενθυμούμεθα ότι τον 17 αιώνα στη Ρωσία δημιουργήθηκε
σχίσμα, το οποίο έχει συνέχεια μέχρι σήμερα και μάλιστα δεν προκλήθηκε
από θεολογικούς, ούτε δογματικούς, αλλά αποκλειστικώς από τελετουργικούς
λόγους.
Εκείνο, το οποίο αναφέρετε, Σεβασμιώτατε, είναι άκρως σπουδαίο...
Γι΄ αυτό αγωνιζόμαστε να παρακολουθούμε αυτές τις διαθέσεις εντός του ποιμνίου μας και να αντιδρούμε σχετικά.
Ασφαλώς αντιλαμβανόμαστε ότι υπάρχουν ομάδες, οι οποίες ευσυνείδητα αποπειρώνται να θέσουν σε κίνδυνο το εκκλησιαστικό σκάφος.
Παράλληλα υπάρχουν πιστοί, οι οποίοι για διάφορους θεολογικούς λόγους
τηρούν μια κριτική στάση έναντι σημείων τινών των κειμένων της Συνόδου
στην Κρήτη.
Οφείλουμε να ξέρουμε να διακρίνουμε μεταξύ της ευσυνείδητης και
ορμητικής επιθέσεως κατά της Εκκλησίας και του πραγματικού
προβληματισμού των ανθρώπων.
Προφανώς, το Ουκρανικό δεν έχει ληθεί μέχρι σήμερα. Ποια είναι η θέση της Ρωσικής Εκκλησίας επ΄ αυτού;
Από την άποψή μας, η μόνη λύση του Ουκρανικού που υπάρχει είναι όταν
τα πρόσωπα, τα οποία απεσχίσθησαν της Εκκλησίας να μετανιώσουν και να
επανέλθουν στους κόλπους της Εκκλησίας.
Στο διάστημα των δύο χιλιετιών της υπάρξεώς της η Εκκλησία δεν εφηύρε
ένα άλλο τρόπο επανενώσεως των αποσχισθέντων από τον προαναφερθέντα.
Με κατανόηση και απόλυτη συμπάθεια βλέπουμε τους ανθρώπους, οι οποίοι
πίστευσαν μέσα στο σχίσμα, ίσως χωρίς να έχουν επίγνωση του σχίσματος.
Ευθύνη του σχίσματος έχουν όσοι το δημιούργησαν, άλλωστε είναι
αδύνατο να ευθύνονται οι απλοί άνθρωποι για τις ενέργειες εκείνων των
εκκλησιαστικών ηγετών, οι οποίοι επιβουλεύθηκαν τον άρραφο χιτώνα του
Χριστού.
Δυστυχώς, στη σημερινή Ουκρανία το εκκλησιαστικό είναι αναμεμειγμένο
πολύ με την πολιτική ρητορική, και προωθείται η ιδέα ότι το ανεξάρτητο
κράτος πρέπει να έχει και ανεξάρτητη Εκκλησία.
Όμως, εάν ακολουθήσουμε αυτή την λογική, τότε πολλές θα είναι οι
τοπικές Εκκλησίες, οι οποίες θα πρέπει να διαιρέσουμε σε μικρότερες.
Ιδέες αυτού του τύπου μόνο αποδυναμώνουν την οικουμενική Ορθοδοξία, ενώ η
ενιαία πολυεθνική Ρωσική Εκκλησία με πολλά εκατομμύρια πιστούς δεν τις
δέχεται κατηγορηματικά αυτές.
Η Ορθόδοξη Εκκλησία της Ουκρανίας κατέχει όλα αυτά, τα οποία
χαρακτηρίζουν το αυτοδιοίκητο, και ούτε διοικητικά, αλλά ούτε και
οικονομικά λογοδοτεί σε κανένα. Έχει δική της Διαρκή Ιερά Σύνοδο, δική
της Σύνοδο Ιεραρχίας με ανεξάρτητες εκλογές Επισκόπων και ούτε
αποστέλνει απολογισμούς δράσεων στη Μόσχα.
Ο Μακαριώτατος Μητροπολίτης Κιέβου είναι μόνιμο μέλος της Ιεράς
Συνόδου της Ορθοδόξου Εκκλησίας της Ρωσίς και στη σύνθεση της Συνόδου
πάντα έχουμε ακόμη ένα μέλος από την Ουκρανική Εκκλησία.
Δηλαδή ανάμεσα στα δεκαπέντε μέλη της Διαρκούς Ιεράς Συνόδου υπάρχουν
δύο από την Ουκρανία, οι οποίοι μπορούν να επηρεάσουν την πορεία της
Ορθοδόξου Εκκλησίας της Ρωσίας, ενώ στη σύνθεση της Συνόδου της
Ουκρανικής Εκκλησίας από τη Μόσχα δεν υπάρχει κανείς.
Η Ουκρανική Εκκλησία είναι απολύτως αυτοτελής στις αποφάσεις της και
μόνο προσευχητικώς και πνευματικῶς αναφέρεται στο Πατριαρχείο Μόσχας.
Γι΄ αυτό όσοι στη σημερινή Ουκρανία ισχυρίζονται ότι η Ουκρανική Εκκλησία εξαρτάται από τη Μόσχα ψέμα υποστηρίζουν.
Πηγή
"Το στυγερώτερον έγκλημα η ανοχή των Αιρέσεων"!!!
Το στυγερώτερον έγκλημα εις βάρος της αγίας μας Ορθοδοξίας είναι η ανοχή των Αιρέσεων και των Αιρετικών. Ασεβέστατα κηρύσσονται από Ορθοδόξους(;) ποιμένας αιρέσεις φοβεραί, και ανεμπόδιστα κινούνται Αιρεσιόφρονες Ποιμένες(;) μεταξύ της Ποίμνης του Χριστού!
Έπαυσε, φαίνεται, εις ωρισμένους να λειτουργή το αισθητήριον της Ορθοδοξίας και η Εκκλησιαστική συνείδησις έχει επικινδύνως αμβλυνθή, ώστε να μη διακρίνωνται τα Αγιοπνευματοχάρακτα σύνορα της Ορθοδοξίας από την πλάνην και την Αίρεσιν.
Ποίοι άραγε ευθύνονται δια την τραγικήν αυτήν ψυχικήν τύφλωσιν;
Κατ΄ αρχήν όλοι· προ παντός όμως οι Ποιμένες! «Ποιμένες πολλοί διέφθειραν τον αμπελώνα μου, εμόλυναν την μερίδα μου…» (Ιερ. 12, 10), θρηνωδεί ο προφήτης Ιερεμίας· και προσθέτει: «Ω οι ποιμένες (…) Υμείς διεσκορπίσατε τα πρόβατά μου και εξώσατε αυτά…» (Ιερ. 23, 1-3).
Δυστυχώς Πατριάρχαι, Αρχιερείς, Επίσκοποι, Ηγούμενοι, με έναν λόγον Ποιμένες εμολύνθησαν από τον Οικουμενισμόν, ώστε να έχουν συνηθίσει εις τας Οικουμενιστικάς βλασφημίας και να μη ενοχλούνται από τα κηρύγματα των Αιρέσεων, δια των οποίων βάλλεται, εξοντωτικώς η Αγία μας Ορθόδοξος Εκκλησία.
Φαίνεται, ότι εις την εποχήν του Υλιστικού Ευδαιμονισμού δεν θεωρείται πλέον υπέρτατος σκοπός της Εκκλησίας η αγιότης, αλλά η κοσμική σκοπιμότης.
Η Γέννησις της Υπεραγίας Θεοτόκου
| |||