Κάποιοι ἱερωμένοι καὶ κάποια ἱστολόγια (ὅπως συνέβη καὶ μὲ τὸν Ἅγιο Παΐσιο)
χρησιμοποιοῦν λόγους ἢ πράξεις τῶν συγχρόνων Ἁγίων, γιὰ νὰ καταδείξουν-ἀποδείξουν
ὅτι ὁ Βαρθολομαῖος εἶναι Πατριάρχης θεοπρόβλητος καὶ ὀρθόδοξος! Καὶ ὁ μὲν
Βαρθολομαῖος καὶ οἱ Οἰκουμενιστὲς χρησιμοποιοῦν τὴν ἁγιοκατάταξη πρὸς ὄφελός τους,
καὶ βιάζονται, μάλιστα, καὶ συντέμνουν τὸ χρόνο γιὰ ἁγιοκατατάξεις ἐκείνων ἀκριβῶς
τῶν Γερόντων, ποὺ βλέπουν ὅτι ὁ λαὸς τοὺς εὐλαβεῖται, ὥστε νὰ καρπωθοῦν αὐτὴν τὴν
εὐλάβεια καὶ νὰ τὴν ἀνταλλάξουν μὲ νέα οἰκουμενιστικὰ ἀνοίγματα, παραπλανώντας καὶ
ποδηγετώντας τοὺς πιστοὺς νὰ πιστέψουν ὅτι, ἀφοῦ πρόβλεψαν οἱ Ἅγιοι τὴν ἀνάδειξή
τους σὲ Ἐπισκόπους καὶ Πατριάρχες, εἶναι οἱ …καταλληλότεροι! Ξεχνοῦν, ὅμως, ὅτι
ὁ Θεὸς δίνει ἄρχοντες κατὰ τὴν καρδίαν τοῦ λαοῦ καὶ ὅτι δὲν προεξοφλεῖ τὴν ὀρθόδοξη
πορεία κάποιου ἡ «προόραση» ἑνὸς Ἁγίου ὅτι θὰ γίνει Πατριάρχης. Γιατὶ ἔχουμε τὸ
παράδειγμα τοῦ Ἰούδα, τὸν ὁποῖο ὁ ἴδιος ὁ
Κύριος τὸν ἐξέλεξε, ἀλλὰ κατέληξε νὰ γίνει προδότης!
Παρασκευή 1 Δεκεμβρίου 2017
Ο Βαρθολομαίος γέρνει προς Βατικανό!
Νέα βόμβα από σχισματικούς! Επιστολή “Πατριάρχη Κιέβου” στη Ρωσική Εκκλησία για διάλογο
-Δεν τα βρήκε με το Φανάρι;
Αλλάζουν οι ισορροπίες στην Ορθοδοξία και ο Βαρθολομαίος γέρνει προς Βατικανό
Μετά το αίτημα των Σκοπιανών σχισματικών της αυτοαποκαλούμενης “μακεδονικής εκκλησίας” για να τους “αγκαλιάσει” το Βουλγαρικό Πατριαρχείο, αίτημα που έγινε καταρχήν αποδεκτό, είχαμε μια νέα προσπάθεια προσέγγισης και
μάλιστα πιο…δύσκολη και περίπλοκη!
Εβλασφήμησεν ο Πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως;
Γράφει ο Πρεσβύτερος Ευστάθιος Κολλάς, ἐπίτιμος Πρόεδρος Ι.Σ.Κ.Ε
ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΤΟ ΦΑΝΤΑΖΟΤΑΝ, ότι Ορθόδοξος Πατριάρχης και μάλιστα της Κωνσταντινουπόλεως θα αποτολμούσε ποτέ, να ΑΥΤΟΜΟΛΗΣΕΙ προς τον αβάπτιστον μέγα Αιρεσιάρχη Πάπα της Ρώμης!
ΔΥΣΤΥΧΩΣ, συνέβη και αυτό το απίθανο
έγκλημα στις ημέρες μας, σε βάρος της Ορθοδόξου κατά ανατολάς Εκκλησίας του
θεανθρώπου Σωτήρα μας Ιησού Χριστού, που την ίδρυσε με το Τίμιον, Πανάγιον
και Ζωήρητον Αίμα Του. Και το διέπραξε, αυτό το έγκλημα, σε βάρος της
"αμωμήτου αυτής Εκκλησίας μας", αδίστακτος, και κατά φημισμόν πλέον,
αναφερόμενος ως Οικουμενικός Πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως, κ. Βαρθολομαίος
Αρχοντώνης. (Άπαγε της βλασφημίας).
Ο Κ. ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ ΑΡΧΟΝΤΩΝΗΣ αγνόησε,
ΕΝΣΥΝΕΙΔΗΤΑ ΚΑΙ ΕΤΣΙΘΕΛΙΚΑ, τους πάντας, και τους αγνοεί εισέτι, παρ’ ότι
σύμπας ο Ορθόδοξος κόσμος διαμαρτύρεται έντονα, και με στεντόρειες φωνές και
ηρωϊκές ενέργειες και πράξεις τους, για το θλιβερό κατάντημά του, αλλά προσέτι,
και Πατριάρχες, Αρχιεπίσκοποι, Επίσκοποι, Τίμιον Πρεσβυτέριον, και ο Μοναχισμός
της Εκκλησίας του Χριστού, έχουν ξεχωρίσει την στάση τους απέναντι σ’ αυτόν
τον υπόδικον αιρέσεων Βαρθολομαίον Αρχοντώνη.
«Ορθόδοξα» Οικουμενιστικά οράματα: Εύχεται την ανακαίνιση της Ορθοδοξίας μέσω του Διαφωτισμού.
Οι Οικουμενιστές
αγάπησαν μία γυναίκα πιο μοντέρνα, αφού η Εκκλησία μας τους φαίνεται
παραδοσιακή κι οπισθοδρομική!
«Και η Ορθοδοξία θα βιώσει έναν διαφωτισμό»!
Ο καθηγητής θρησκειολογίας
Βασίλειος Μακρίδης, ο οποίος είναι ερευνητής στο πανεπιστήμιο του Έρφουρτ,
πιστός στα οικουμενιστικά ιδεώδη, εύχεται σε συνέντευξή του στο γερμανικό
ραδιόφωνο, την ανακαίνιση της Ορθοδοξίας μέσω του Διαφωτισμού (ἐδῶ).
Αποσπάσματα της συνέντευξης σε μετάφραση από τα Γερμανικά:
«Οι
Ορθόδοξοι της Διασποράς αναπτύσσονται σε μία προοδευτική κατεύθυνση. Ας μην
ξεχνάμε, ότι υπάρχουν και πολλοί προσήλυτοι σε αυτές τις κοινότητες, που
φέρνουν καινούργια στοιχεία στο παιχνίδι....
Ο Διαφωτισμός αποτελεί για την Δυτική Χριστιανοσύνη μία
σπουδαία τομή... Οι δύο εκκλησίες της Δύσης είναι λοιπόν μεταδιαφωτισμικές
εκκλησίες. Ο Διαφωτισμός ήταν σίγουρα γι’ αυτές μία δύσκολη εμπειρία, αλλά την
επεξεργάστηκαν με την απαιτούμενη κριτική σκέψη και τελικά επέκυψε κάτι θετικό
για την μεταγενέστερη ανάπτυξή και την ταυτότητά τους. Οι Ορθόδοξοι δεν το
έχουν πράξει ακόμα... Ο Διαφωτισμός είναι μία σημαντική εποχή και οι Ορθόδοξοι
χρειάζονται μία κριτική αντιμετώπισή του μέσα στα πλαίσια της μοντέρνας εποχής.
Υπάρχουν όλο και πιο πολλοί Ορθόδοξοι που εύχονται μία επίκαιρη προσαρμογή της
Ορθοδοξίας στις απαιτήσεις των μοντέρνων καιρών...
Για πολλούς Ορθόδοξους η Δύση αποτελεί τον χώρο της
πτώσης...
Οι 1,8 – 1,9 εκατομύρια της Γερμανίας είναι συχνά πιο
φιλελεύθεροι από τις μητρικές τους Εκκλησίες...».
Η ευθύνη των πνευματικών πατέρων για την πνευματική καρποφορίας των τέκνων τους!
Άγιος Νικόδημος ο Αγιορείτης:
Οι κατά σάρκα και πνεύμα πατέρες και η ευθύνη
της πνευματικής καρποφορίας των τέκνων τους
Από το βιβλίο «ΝΕΑ
ΚΛΙΜΑΞ»: Ερμηνεία του Όγδοου Αναβαθμού του Γ΄ ήχου: «Κύκλῳ τῆς τραπέζης σου
εὐφράνθητι, καθορῶν σου Ποιμενάρχα, τὰ ἔκγονα φέροντα, κλάδους ἀγαθοεργίας».
Απόδοση στην Νεοελληνική
Σάββας Ηλιάδης, δάσκαλος –Κιλκίς
Αυτόν τον Αναβαθμό τον
δανείστηκε ο μελωδός από τον 127ο Ψαλμό του Δαβίδ, όπως και
τον προηγούμενο Αναβαθμό. Εκεί γράφεται το εξής, γι’ αυτόν που έχει φόβο
Θεού: «μακάριος εἶ, καὶ καλῶς σοι ἔσται. ἡ
γυνή σου ὡς ἄμπελος εὐθηνοῦσα ἐν τοῖς κλίτεσι τῆς οἰκίας σου· οἱ υἱοί σου ὡς
νεόφυτα ἐλαιῶν κύκλῳ τῆς τραπέζης σου» (Ψαλμ. 127,3). Και αυτά μεν τα αγαθά
δόθηκαν ως ευλογίες στον σωματικό και κατά σάρκα Ισραήλ της Παλαιάς Διαθήκης.
Στον δε νοητό και κατά πνεύμα νέο Ισραήλ, δηλαδή στον χριστιανικό λαό, δόθηκαν
άλλες ευλογίες πνευματικές, κατά τον Κάλλιστο και τον Ευθύμιο. Δηλαδή, ως
γυναίκα μεν εννοείται η ψυχή, η οποία συνυπάρχει μέσα στο σώμα και ανθοφορεί με
τις αρετές, σαν το αμπέλι. Ως σπίτι δε, δόθηκε σ’ αυτόν (τον νέο Ισραήλ) το
σώμα, το οποίο είναι καθαρό από την αμαρτία και στολισμένο με τις καλές
πράξεις.
Ως παιδιά, τέλος, του δόθηκαν οι μαθητεύοντες σ’
αυτόν, οι οποίοι είναι και οι διάδοχοι των αρετών του και αναφύονται σαν τα
τρυφερά νέα φυτά των ελαιών και αυξάνουν κατά την πνευματική ηλικία και τον
περικυκλώνουν, όταν τους διδάσκει και τους φιλεύει