Δευτέρα 11 Δεκεμβρίου 2017
Ο Ντόναλντ Τραμπ «ανασταίνει» την κατασκευή του Τρίτου Ναού;
Ο Ντόναλντ Τραμπ στον ρόλο του Πέρση βασιλιά Κύρου «ανασταίνει» την κατασκευή του Τρίτου Ναού στην Ιερουσαλήμ!
– Αποκαλύψεις…
Πολλά πράγματα και δεκάδες έργα είναι έτοιμοι να υλοποιήσουν
εβραϊκές οργανώσεις για την ανέγερση του Τρίτου Ναού , με την αναφώνηση
του Αμερικανού προέδρου Ν.Τραμπ περί της Ιερουσαλήμ ως πρωτεύουσας του
Ισραήλ .
Ο Ραβίνος Hillel Weiss, εκπρόσωπος του συμβουλίου Σανχεντρίν, που είχε επικοινωνήσει με το πρακτορείο ειδήσεων Breaking Israel
Ρημαγμένες ψυχές.
Ἀπὸ τὶς βαθυστόχαστες θεωρίες
Κόντογλου Φώτης
Σύγχυση καὶ ταραχὴ καὶ χάος ἀνάμεσα στὰ ἔθνη! Ταραχὴ καὶ σάστισμα
καὶ χάος καὶ στοὺς ἀνθρώπους, ἕναν – ἕναν. Ποῦ νὰ βρεθεῖ κανένας νὰ
πορεύεται στὴ ζωὴ του μ’ ἕναν ὑψηλὸν σκοπό, μὲ σταθερότητα καὶ ἐλπίδα!
Σπάνιο πράγμα.
Οἱ σημερινοὶ ἄνθρωποι ἔχουνε γίνει οἱ περισσότεροι κάποια πλάσματα ἄδεια ἀπὸ κάθε ζωντανὴ ἰδέα, ποὺ νὰ τοὺς κάνει νὰ ἀρμενίζουνε μέσα στὸ πέλαγος τῆς ζωῆς χαρούμενοι καὶ ζωηροί, σὰν τὸ καράβι ποὺ εἶναι φορτωμένο μὲ καλὸ φορτίο, καί, γεμάτο ἐλπίδα καὶ λαχτάρα, τραβᾶ κατὰ τὸ περιπόθητο λιμάνι, ἀνάμεσα σὲ ξέρες κι ἄγρια βραχόνησα.
Οἱ σημερινοὶ ἄνθρωποι ἔχουνε γίνει οἱ περισσότεροι κάποια πλάσματα ἄδεια ἀπὸ κάθε ζωντανὴ ἰδέα, ποὺ νὰ τοὺς κάνει νὰ ἀρμενίζουνε μέσα στὸ πέλαγος τῆς ζωῆς χαρούμενοι καὶ ζωηροί, σὰν τὸ καράβι ποὺ εἶναι φορτωμένο μὲ καλὸ φορτίο, καί, γεμάτο ἐλπίδα καὶ λαχτάρα, τραβᾶ κατὰ τὸ περιπόθητο λιμάνι, ἀνάμεσα σὲ ξέρες κι ἄγρια βραχόνησα.
Σήμερα βρίσκει κανένας συχνὰ μπροστά του ἀνθρώπους ποὺ εἶναι τόσο κούφιοι ἀπὸ κάθε τι, ποὺ νὰ ἀπορεῖ, γιατί δὲν πίστευε νὰ ὑπάρχει στὸν κόσμο τόση ἀνοησία, τόση στενομυαλιά, τόση στενοκάρδια καὶ μικρολογία. Σ’ αὐτὲς τὶς στεγνὲς ψυχὲς δὲν
Ο "εκτός Εκκλησίας" Αυγ. Καντιώτης, έχοντας διακόψει το μνημόσυνο του Αθηναγόρου
… μιλώντας με βαθύ πόνο για τη κατάσταση της Εκκλησία
Πως μπορούμε να πούμε ότι προκάλεσε σχίσμα διακόπτοντας το μνημόσυνο εφαρμόζοντας τους ιερούς κανόνες; Αφιερωμένο στους δεσποτάδες και πατριαρχάδες (κατά τον Καντιώτη) που υποστηρίζουν το συγκεκριμένο ατόπημα.
απομαγνητοφώνηση:
"(Ο Μάρκος ο Ευγενικός) πάλεψε με το μεγάλο θηρίο, τον πάπα, που
τόσα χρόνια βασανίζει τον κόσμο. Και τώρα στα χρόνια μας, τι θα δούνε
τα ματάκια μας! Προτιμότερο να μας πάρει ο Θεός από τον κόσμο τούτο,
παρά να δούμε τις κακές ημέρες που έρχονται, κακά σημάδια έχομε. Ας
γλεντάνε ας διασκεδάζουν, ας βγάζουν τα μάτια τους έρχεται, έρχεται η
οργή του Θεού! Μεγάλη οργή! Χειρότερη από κείνη που ζήσαμε το 1940.
Θυμάστε την πείνα, θυμάστε τη δυστυχία, θυμάστε τη σκλαβιά; Θυμάστε τις
κρεμάλες; Θυμάστε όλα αυτά που ζήσαμε όλοι όσοι μείναμε πιστοί στην
πατρίδα και την Εκκλησία; Έρχονται πάλι τέτοιες ημέρες.
Θεολόγοι, παπάδες, δεσποτάδες, πατριαρχάδες μας λένε να πάμε να προσκυνήσουμε τον πάπα. ΟΧΙ! Είμαθα ένας, δύο, τρεις... όσοι είμεθα. Και λιγότεροι. Πέφτουμε από το θρόνο μα τον πάπα δεν τον προσκυνάμε.
Το
μνημόσυνο του Αθηναγόρα το παύσαμε! Και τρεις μητροπόλεις, της
Ελευθερουπόλεως, της Φλωρίνης και της Παραμυθιάς παύσαμε το μνημόσυνο
του πατριάρχου Αθηναγόρα. Γιατί; Θέλει με το ζόρι να μας κάνει Φράγκους.
Δεν θα γίνουμε Φράγκοι. Το γράψαμε στον Αθηναγόρα είμεθα έτοιμοι και το
θρόνο και τη ζωή μας να χάσουμε, παρά να προσκυνήσουμε τον πάπα.
Έρχονται
τέτοιες κακές ημέρες όλοι θέλουν να πάμε στον πάπα. Εγώ νομίζω, ότι
πρέπει να μείνουμε ορθόδοξοι. Ορθόδοξοι όπως και οι πατέρες μας,
ορθόδοξοι όπως γενεαί γενεών όπως φωνάζει ολόκληρος η Ιστορία. Είμαστε
παιδιά των προμάχων της Ορθοδοξίας, του Μάρκου του Ευγενικού και του
Μεγάλου Αθανασίου, είμεθα παιδιά του αγίου Νικολάου, είμεθα παιδιά του
αγίου Δημητρίου, είμεθα παιδιά της Ορθοδοξίας και κανείς μας δεν θα την
αρνηθεί, με τη βοήθεια του Θεού.
Ας
παρακαλέσουμε τον Θεό, να μας κρατήσει όλους ενωμένους, πιστούς εις την
αγία μας Ορθοδοξία, της οποίας το κάλλος είναι αμήχανον και η δόξα
είναι απερίγραπτος.
Είθε
δια των ευχών του Αγίου Μάρκου του Ευγενικού, του μεγάλου προμάχου της
πίστεώς μας, δια των ευχών του Μεγάλου Αθανασίου, δια των ευχών του
Μεγάλου Βασιλείου, δια των ευχών του Αγίου Νικολάου, είθε να μας
κρατήσουν μέχρι τέλους της ζωής μας πιστεύοντας, λατρεύοντας και ζώντας
κατά την Ορθδοξίαν μας!"
το ηχητικό εδώ
ΤΑΔΕ ΕΦΗ ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ (ALSO SPRACHT EIN BISCHOF)
Του Ανδρέα Κυριακού, Θεολόγου
Οδυνηρή
έκπληξη με περίμενε και θλίψη πολλή, διαβάζοντας το τέλος του άρθρου
του Σεβασμιώτατου Ζιμπάμπουε κ. Σεραφείμ που τιτλοφορείται «Σατανικοί άνθρωποι…» (Ρομφαία 10.12.).
Το
κείμενο αναφέρεται στην ευαγγελική περικοπή για τη θεραπεία της
συγκύπτουσας. Γιατί ομιλώ περί οδυνηρής εκπλήξεως και συνάμα θλίψεως
πολλής;
Διάβαστε μόνοι σας το κείμενο: «Άνθρωποι
του σατανά είναι κι όσοι υβρίζουν και κακολογούν τους Μακαριώτατους
Προκαθημένους μας και μάλιστα τον Παναγιώτατο Οικουμενικό μας Πατριάρχη
και τις σημαντικές αποφάσεις της ιστορικής πλέον Αγίας και Μεγάλης
Συνόδου της Κρήτης».
Με απλά λόγια ο Σεβασμιώτατος αποφαίνεται, εν ωμοφορίω και επιτραχηλίω, ότι είναι σατανοκίνητοι (άνθρωποι του σατανά) όσοι:
1.)
Υβρίζουν και κακολογούν τους Μακαριώτατους Προκαθημένους, δηλαδή τους
10 Προκαθημένους που υπέγραψαν τις διαβόητες αποφάσεις του Κολυμβαρίου
και ιδιαιτέρως τον Οικουμενικό Πατριάρχη, και,
2.) Υβρίζουν και κακολογούν τις αποφάσεις των εν τω Κολυμβαρίω συνέλθόντων.
Δεν πρόκειται να ανταποδώσουμε τα πυρά διά δύο λόγους:
1.) Διότι είναι απελπιστικά άσφαιρα και μάλιστα ούτε ο κρότος τους δεν αγγίζει το ακουστικό μας σύστημα, και,
2.) Το κυριότερο, το Ευαγγέλιο δεν επικροτεί την ανταπόδοση.
Θα
επιθυμούσαμε, παρά ταύτα, να θέσουμε ενώπιον του Σεβασμιώτατου τα πιο
κάτω: Για ποίες ύβρεις και ποιες κακολογίες ομιλεί; Αν θεωρεί ύβρεις και
κακολογίες την απόρριψη των αποφάσεων του Κολυμβαρίου από τις Εκκλησίες
της Αντιοχείας, της Γεωργίας, της Ρωσσίας και της Βουλγαρίας, του
συνιστούμε μόνο να μελετήσει τους λόγους για τους οποίους η εν Βουλγαρία
Εκκλησία δεν παρέστη στη Σύναξη του Κολυμβαρίου και για ποιους λόγους
ΔΕΝ προσυπογράφει, ούτε υιοθετεί τα εκεί κακώς θεσμοθετηθέντα.
Αν
κάνουμε τις πράξεις τελικά βιαστήκατε να παραχωρήσετε στον Σατανά το
71% των απανταχού Ορθοδοξων!!! (Αφήνουμε όλους εκείνους τους πιστούς
όλων ανεξαιρέτως των Ορθόδοξων Εκκλησιών, που δεν θέλουν ούτε ν’
ακούσουν για την αντορθόδοξη και μη παραδεκτή Σύναξη του Κολυμβαρίου).
Καλύτερα,
Σεβασμιώτατε, να ομιλείτε και να χρησιμοπιείτε τον κάλαμο όταν έχετε τι
κρείττον της σιγής. Τίποτε άλλο. Όσον αφορά δε τη θέση σας για τις «σημαντικές και ιστορικές αποφάσεις»
του Κολυμβαρίου ένα μόνο σας υπενθυμίζω: Ποία σχέση έχει με την
Ορθόδοξη εκκκλησιολογία το αλήστου μνήμης άρθρο έξι (το οποίο και σεις,
μαζί με άλλους πέντε Κυκκώτες επισκόπους προσυπεγράψατε);
Από
του αιώνος ουκ ηκούσθη ότι έχουμε την ΜΙΑΝ (Αγίαν, Καθολικήν και
Αποστολικήν) Εκκλησίαν [όπως ορίζει το Σύμβολο της Πίστεως] και από την
άλλη «ετερόδοξες Εκκλησίες και ομολογίες». Έχετε, επιτέλους,
αντιληφθεί ότι περιφρονήσατε και καταπατήσατε σκαιότατα την απόφαση της
Γ΄ Οικουμενικής Σύνόδου για το αναλλοίωτο του Συμβόλου; Ποιοι είστε σεις
που θα τροποποιήσετε την πίστη, πράγμα απαγορευμένο καθαρά και απόλυτως
από τους θείους Πατέρες μίας όντως αυθεντικής Οικουμενικής Συνόδου;
Όταν
ο αυτοκράτωρ Ιουστινιανός ζήτησε από τους Πατέρες της Ε΄ Οικουμενικής
Συνόδου να τροποποιήσουν το άρθρο του Συμβόλου που λέγει «και Μαρίας της Παρθένου» μετατρέποντας το ώστε να λέγει: «και Μαρίας της αειπαρθένου» συνάντησε την σταθερή και απόλυτη άρνησή τους και ανέκρουσε πρύμναν.
Το
μόνο που σας μένει είναι να αποσύρετε την υπογραφή σας από τα
αντορθόδοξα κείμενα του Κολυμβαρίου. Γι’ αυτό αφήστε τις πιο πάνω
κουβέντες, που καθόλου δεν περιποιούν τιμήν σε σας.
Οικουμενιστική "ενότητα" στην Μόσχα παρά την Κολυμπάριο και η ...Φαναριώτικη αθλιότητα!
Πάντες πλην Φαναρίου και Αθηνών
Στις 4 Δεκεμβρίου 2017 κορυφώθηκαν
στη Μόσχα οι εκδηλώσεις για τα εκατό χρόνια από την αποκατάσταση του εκεί
Πατριαρχείου και στη μνήμη των υπό το αθεϊστικό και ολοκληρωτικό καθεστώς των
μπολσεβίκων Νεομαρτύρων. Κορυφώθηκαν με Θεία Λειτουργία, στην οποία συμμετέσχον
πάντες οι Πατριάρχες και οι Προκαθήμενοι των κατά τόπους Ορθοδόξων Εκκλησιών,
καθώς και εκπρόσωποι των Πατριαρχών Βουλγαρίας και Γεωργίας. Πάντες πλην του
Πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως Βαρθολομαίου και του Αρχιεπισκόπου Αθηνών και
πάσης Ελλάδος Ιερωνύμου. Δεν έστειλαν ούτε εκπρόσωπό τους.
Προ καιρού είχαμε γράψει για τον
προβληματισμό του Οικουμενικού Πατριάρχου και της αυλής του, αν έπρεπε να
συμμετάσχει ή όχι στις εκδηλώσεις της Μόσχας. Τελικά επεκράτησε η άποψη να μη
συμμετάσχει. Και επικράτησε γιατί, όπως μας ελέχθη, ο κ. Βαρθολομαίος δεν
συγχωρεί στον Πατριάρχη της Μόσχας το ότι, με την απουσία του, «σαμποτάρισε» τη
Σύνοδο στην Κρήτη. Τον θεωρεί επίσης υπαίτιο για την απουσία από αυτήν των
άλλων τριών Πατριαρχείων, Αντιοχείας, Βουλγαρίας και Γεωργίας. «Θα συναντηθεί
με τον Κύριλλο μόνον όταν ζητήσει από τον Οικουμενικό Πατριάρχη δημοσίως
συγγνώμη για την απουσία του από τη Σύνοδο στην Κρήτη», μας είπε άνθρωπος του
Φαναρίου. Αν ισχύει ο λόγος αυτός, θυμίζει τον Πάπα Γρηγόριο Ζ΄, τον
Ας μην ζητούν τιμές, οσφυοκαμψίες και αναγνωρίσεις αυτοί που δεν τιμούν τον Χριστό!
Ο αυτοκράτορας Θεοδόσιος ο Μέγας υπεράσπισε με όλες του τις δυνάμεις
την ορθόδοξη πίστη. Σε αυτήν του την στάση συνέβαλε και το εξής περιστατικό:
Όταν το 381 συνάχθηκαν στην Κων/πολη οι Επίσκοποι και οι
ιερείς που θα συμμετείχαν στην Β΄ Οικουμενική Σύνοδο (που συγκαλέστηκε για να
εξετάσουν και στο τέλος να καταδικάσουν μεταξύ άλλων και την αρειανική αίρεση
του Ευνομίου, ο οποίος είχε κάνει με τις ρητορικές του ικανότητες εντύπωση στο
παλάτι και στον Θεοδόσιο τον ίδιο), παρουσιάστηκαν πρώτα στα βασιλικά ανάκτορα
για να χαιρετήσουν και να τιμήσουν, σύμφωνα με το ρωμαϊκό τυπικό, τον
αυτοκράτορα Θεοδόσιο. Μεταξύ τους υπήρχε και ένας απλός ιερέας από κάποια ασήμαντη
πόλη, πού παρόλο που δεν κατείχε τους κοινωνικούς κανόνες συμπεριφοράς, γνώριζε
τους Κανόνες της Πίστεως.
Οταν ήρθε ή σειρά του να υποβάλλει την τιμή του στον
αυτοκράτορα, δεν απέδωσε την ίδια τιμή και αναγνώριση και στον νεαρό καίσαρα,
τον γιο του, τον νεαρό διάδοχο του θρόνου, που καθόταν δίπλα στον πατέρα του.
Τον χαιρέτησε απλά, όπως κάνουμε σε καθημερινούς ανθρώπους, σηκώνοντας το χέρι
του και λέγοντας του «γεια σου». Η συμπεριφορά αυτή του ιερέα έκανε έξω φρενών
τον αυτοκράτορα, γιατί τη θεώρησε ως περιφρόνηση του γιου και διαδόχου του.
Ο εξοργισμένος αυτοκράτορας έδωσε αμέσως διαταγή στους
φρουρούς να συλλάβουν τον ιερέα και να τον απομακρύνουν από το παλάτι. Καθώς οι
φρουροί τον έβγαζαν έξω, αυτός στράφηκε προς τον αυτοκράτορα και του είπε:
«Κατάλαβε, βασιλιά, ότι κατά τον ίδιο τρόπο ο ουράνιος
Πατέρας αγανακτεί κατά των ανομοίων [σσ. στους οποίους ανήκε και ό Ευνόμιος],
που δεν τιμούν τον Υιό Του όπως Αυτόν τον ίδιο, αλλά τον θεωρούν κατώτερο Του».
Τα λόγια του ιερέα έκαναν εντύπωση στον αυτοκράτορα, τον
συνέφεραν και τον έκαναν να ζητήσει συγγνώμη από τον ιερέα δηλώνοντας του
παράλληλα ότι συμφωνεί με όσα είπε.
(Καθημερινές ιστορίες αγίων και αμαρτωλών
στο Βυζάντιο, εκδ. ΜΑΪΣΤΡΟΣ)
Ας μην ζητούν λοιπόν αναγνώριση τιμές και οσφυοκαμψίες αυτοί,
όποιοι κι αν είναι αυτοί, που δεν τιμούν τον Χριστό, αλλά με την αίρεσή τους
τον προσβάλλουν και τον αρνούνται. Διότι τω Χριστώ και όχι τοις ανθρώποις
«πρέπει πάσα τιμή και προσκύνησις».
Κατακόμβη Κορίνθου
Ποιός ήταν ο Όσιος Δανιήλ ο Στυλίτης που εορτάζει σήμερα
Κάποιος έγραψε κάπου το εξής πολύ σωστό. «Όλοι οι Άγιοι είναι αξιοθαύμαστοι, όχι όμως και αξιομίμητοι…». Πολλοί από αυτούς, και μάλιστα οι Όσιοι, ανέλαβαν και εκτέλεσαν παράδοξα, που όλα είναι βέβαια εμπνευσμένα από αληθινή αρετή. Δεν είναι όμως για όλους, γι’ αυτό και τέτοια έργα όχι μόνο αξιομίμητα δεν είναι, αλλά κι όλοι δεν είναι άξιοι να τα μιμηθούν. Ένα τέτοιο έργο αξιοθαύμαστο, αλλ’ όχι και αξιομίμητο είναι το κατόρθωμα των στυλιτών.