Δευτέρα 18 Δεκεμβρίου 2017

Η "νέα εκκλησία"! Ο αιρετικός σε θρόνο υψηλό, κι οι παπάδες εκεί που τους ...αξίζει!!!

 Στη δοξολογία για την εορτή των προστατών της πυροσβεστικής χοροστάτησε ο Σύρου

(παρέα μὲ τὸν αἱρετικό)


Ευχές, ωσαύτως, απηύθυνε και ο Σεβασμιώτατος κ. Πέτρος
Μετά την ανάγνωση της Ημερησίας Διαταγής του Ενδοξωτάτου Αρχηγού του Πυροσβεστικού Σώματος, ο Σεβασμιώτατος κ. Δωρόθεος Β' συνεχάρη και ευχαρίστησε τους άνδρες και τις γυναίκες της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας, τονίσας ιδιαιτέρως τη συμβολή τους στην αποτελεσματική αντιμετώπιση των καταστρεπτικών πυρκαϊών στη Σύρο το 2016 και της μεγάλης χιονοπτώσεως στην Άνδρο το 2017, και κάλεσε τους παρισταμένους να αναμνησθούν και όσους Πυροσβέστες έχασαν τη ζωή τους, επιτελώντας με θυσιαστικό φρόνημα το καθήκον τους.
Ευχές, ωσαύτως, απηὺθυνε και ο Σεβασμιώτατος κ. Πέτρος.

Το μεσημέρι, ο Σεβασιώτατος κ. Δωρόθεος Β' μετέβη στην ιερά νήσο Τήνο, όπου το απόγευμα θα χοροστατήσει στον Πανίερο Ναό της Ευαγγελιστρίας κατά τον Πανηγυρικό Εσπερινό επί τη επετείω της Β' Ευρέσεως της Αγίας Εικόνας και αύριο το πρωί θα ιερουργήσει στον ομώνυμο Ιερό Ναό, τον επιλεγόμενο "Ευαγγελιστράκι" στα Υστέρνια.



Κακοδοξίας και Αιρεσιολογίας το Ανάγνωσμα!!!


    Λάβαμε ἀπὸ τὸν κ. Βασίλειο Κερμενιώτη τὴν παρακάτω ἀπομαγνητοφώνηση ἐκπομπῆς καὶ τὴν δημοσιεύουμε, κάνοντας μιὰ εἰσαγωγή-σχόλιο, σ’ ὅσα ἀπίθανα οἰκουμενιστικὰ ἀκούστηκαν σ’ αὐτὴν τὴν ἐκπομπή!

Απομαγνητοφώνηση της εκπομπής του FLASH TV που διαφήμισε την αίρεση του Οικουμενισμού.

Του Βασιλείου Π. Κερμενιώτη  


Τον λόγο έχουν οι μητροπολίτες της Βορείου Ελλάδος.

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΟΝ π. ΑΓΑΘΑΓΓΕΛΟ ΣΙΣΚΟ, ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟΥ ΣΤΗ «ΣΥΝΟΔΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΔΙΑΛΟΓΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΡΩΜΑΙΟΚΑΘΟΛΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ», ΣΤΟΝ ΙΕΡΕΑ ΤΗΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ ΦΛΩΡΙΝΗΣ ΠΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ: «ΛΟΓΙΑ ΑΓΑΠΗΣ» ΤΟΥ FLASH TV


Μιὰ ἄνευ προηγουμένου διαστροφὴ καὶ προπαγάνδα τοῦ π. ΑΓΑΘΑΓΓΕΛΟΥ ΣΙΣΚΟΥ. Ποὺ τὴν «σερβίρει» ἱερέας τῆς Μητροπόλεως …Φλωρίνης!
Ὁ κ. Σίσκος κάνει ὀντολογική ταύτιση –απὸ τὴ μιὰ μεριά– τοῦ Διαβόλου, ποὺ εἶναι ἀντίθετος στὸ διάλογο καὶ διαιρεῖ (καὶ ὡς ἐκ τούτου, βέβαια, ὅσοι δὲν θέλουν τοὺς διαλόγους τῶν Οἰκουμενιστῶν εἶναι τοῦ …Διαβόλου), καὶ τοῦ Κυρίου Ἰησοῦ «ποὺ εἶναι ὁ …Διάλογος»! Ὁ δυστυχής, δὲν ἔχει διαβάσει Ἁγία Γραφή, γιὰ νὰ δεῖ πόσο καλὰ τὰ πῆγε στὸν Διάλογο μὲ τὴν Εὔα ὁ Διάβολος, πόσες φορὲς ὁ Κύριος ἀρνεῖται τὸν διάλογο, ὅταν πρόκειται γιὰ ἀνθρώπους σὰν τοῦ λόγου του, ὅταν πρόκειται γιὰ Πιλάτους, Ἀρείους, Ψευδοπροφῆτες καὶ Ψευδοδιδασκάλους, Πάπες, Πάστορες καὶ τοὺς συναμφότερους! Δὲν ἔχει διαβάσει τοὺς Πατέρες (Ἰωάννη Χρυσόστομο, Ἀθανάσιο, Βασίλειο, Θεόδωρο Στουδίτη καὶ τόσους ἄλλους) γιὰ νὰ δεῖ ὅτι ἀντιτίθενται μὲ σκληρὲς ἐκφράσεις στοὺς διαλόγους μὲ τοὺς ἀμετανόητους αἱρετικούς, ὅπως ὁ Πάπας, ὁ Πατριάρχης του καὶ οἱ συναμφότεροι!
Καὶ δὲν τὰ ἔχει διαβάσει αὐτά, οὔτε ὁ διαλεγόμενος π. ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Κ., ὁ ὁποῖος ἀποδέχεται τὶς ἀνοησίες τοῦ συνομιλητή του, ὡς τάχα κατοχυρωμένες …«βιβλικὰ καὶ πατερικά»!
Δὲν ντρέπεται δέ, ὁ ἀθεόφοβος κ. Σίσκος, νὰ ἐπαίρεται γιατὶ τὸ Πατριαρχεῖο Κων/πόλεως ἦταν ἐκεῖνο ποὺ πρωτοστάτησε στὴν ἔναρξη τοῦ καταστροφικοῦ γιὰ τὴν Ἐκκλησία Διαλόγου καὶ τὴν δημιουργία τοῦ Π.Σ.Ε.!!!
Καὶ κάπου ἐκεῖ, πετάει καὶ γιὰ τὴν συμβολὴ τῆς Ζηζιούλειας «ευχαριστηριακής εκκλησιολογίας» τοῦ «μεγάλου θεολόγου τοῦ σύγχρονου Γέροντα Περγάμου Ιωάννη»!  Κάτι λέει γιὰ τὸ Πρωτεῖο, γιὰ τὸ ἔργο τῆς Κολυμπαρίου Συνόδου! Διαστρέφει τὸ ρόλο καὶ τὴν ἔννοια τῶν συμπροσευχῶν! Διαστρέφει τὴ στάση τοῦ ἁγίου Μάρκου τοῦ Εὐγενικοῦ, ὁ ὁποῖος, ὅταν διαπίστωσε τὴν ἀμετανοησία καὶ τὴν ἀνειλικρίνεια τοῦ Πάπα καὶ τῶν Παπικῶν, δίδασκε ὅτι αἱρετικοὶ ἀποκομμένοι ἀπὸ τὴν Ἐκκλησία!
Ὁ ἀμαθὴς καὶ ἀθεόφοβος κ. Σίσκος, φτάνει στὸ σημεῖο νὰ ψεύδεται (ὁ ἀστοιχείωτος) ἀσύστολα, καὶ νὰ ἀρνεῖται ὅτι ὁ Ἅγιος Κοσμᾶς εἶπε τὴν φράση «τὸν Πάπα νὰ καταρᾶσθε», ἰσχυριζόμενος γελειότατα ὅτι τάχα ἡ φράση αὐτή (ὅπως προκύπτει ἀπὸ μελέτες!, ποιές;) εἶναι ἐπινόηση τοῦ Καντιώτη! Κι ὁ κληρικὸς τῆς Μητροπ. Φλωρίνης Ἀθανάσιος, ἀντὶ νὰ ὑπερασπιστεῖ τὸν Καντιώτη καὶ νὰ πεῖ στὸν κ. Σίσκο ὅτι ὁ λόγος αὐτὸς τοῦ ἁγίου Κοσμᾶ εἶναι ἀληθινός, κι ὅτι διασώζεται σὲ κείμενα τοῦ Μακρυγιάννη -ποὺ ὡς γνωστὸν …προηγήθηκε τοῦ Καντιώτη ἕνα αἰώνα(!)-, τὸν ἀκούει καὶ συμφωνεῖ!
Καὶ φτάνει στὸ τέλος στὴν ἀθλιότητα νὰ λέει ὅτι ὅσοι ὁμολογοῦν ΜΙΑ Ἐκκλησία, προσβάλουν, τάχα, «την χαρισματική διάσταση της Εκκλησίας, τὴν Ανθρωπομορφοποιούν, θέτουν όρια» ποὺ δὲν ἔχει, γιατὶ ἡ Ἐκκλησία βρίσκεται καὶ ἐκτὸς τῆς Ἐκκλησίας!
«Πατερικὴ Παράδοση»

ΤΑ ΚΥΡΙΟΤΕΡΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ
τῆς ἀπομαγνητοφώνησης τοῦ κ. Β. Κερμενιώτη  

π. ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Κ.:  Η εκπομπή μας σήμερα βρίσκεται στην «αρχόντισσα» της Δυτικής Μακεδονίας την όμορφη Καστοριά και στο ξενοδοχείο «Έναστρον» το οποίο βρίσκεται λίγα μόλις χιλιόμετρα από την πόλη της Καστοριάς. Έχουμε απόψε την τιμή και τη χαρά να φιλοξενούμε στην εκπομπή μας τον αρχιμανδρίτη Αγαθάγγελο Σίσκο του Οικουμενικού Θρόνου, Γραμματέα της «Συνοδικής επιτροπής Διαλόγου» με την Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία.  Πατέρα Αγαθάγγελε την ευχή σας. Σας καλωσορίζουμε στην εκπομπή μας. Αδράξαμε την ευκαιρία να συνομιλήσουμε για το θέμα του Οικουμενικού διαλόγου. 
π. ΑΓΑΘΑΓΓΕΛΟΣ ΣΙΣΚΟΣ: Σας ευχαριστώ πολύ για την τιμή που μου κάνετε να καθίσουμε σήμερα μαζί να πιούμε ένα καφέ και να μοιραστούμε κάποιες ιδέες, να μοιραστούμε κάποιες κοινές αγωνίες οι οποίες δεν απασχολούν μόνο το Οικουμενικό Πατριαρχείο αλλά και την κάθε τοπική εκκλησία και τον κάθε ποιμένα ξεχωριστά. Η συνάντησή μας γίνεται στην γενέτειρά μου, στην Καστοριά, η οποία αποτελεί επαρχία του Οικουμενικού Πατριαρχείου εν Ελλάδι.
π. ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Κ.:  Θα ήθελα να ξεκινήσουμε τη συζήτησή μας με το τι ονομάζουμε Οικουμενικό διάλογο.
 π. ΑΓΑΘΑΓΓΕΛΟΣ ΣΙΣΚΟΣ: Ο Οικουμενικός διάλογος εκφράζει μία αγωνία και συνάμα είναι μία πορεία συγκαταβατική και αγαπητική για μία διαλογική συνάντηση με το ιστορικά διαφορετικό με παράδειγμα το Σαρκωμένο Λόγο του Θεού, ο οποίος έγινε άνθρωπος για να ενωθεί, ενυπόστατα, ο Θεός και ο άνθρωπος στο πρόσωπό Του. Όπως

"Η θρησκευτικότητα δεν ενδιαφέρεται για την αλήθεια και την πίστη"!


Ὁ π. Ἀλέξανδρος Σμέμαν ἀπαντάει στίς κακοδοξίες τῶν Βρυξελλῶν




Η ΕΙΔΗΣΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΒΡΥΞΕΛΛΕΣ

cec 1
(Τετάρτη 13 Δεκεμβρίου 2017): εδώ

Συνάντηση μεταξύ εκπροσώπων 
Ευρωπαϊκών "Εκκλησιών" στις Βρυξέλλες

Ο Πρωτοπρεσβύτερος Δρ. Γεώργιος Λέκκας, εκπροσωπώντας το Γραφείο της Αντιπροσωπείας της Εκκλησίας της Ελλάδος, στην εισήγησή του, μεταξύ των άλλων δήλωσε:

...η θρησκεία, ως έκφραση συλλογικής εμπειρίας, υπήρξε μέσω των αιώνων η κύρια πηγή αξιών.
...η θρησκεία δεν είναι απλώς η κύρια πηγή αξιών αλλά κυρίως η απόλυτη προϋπόθεση για την καλύτερη πνευματική υγεία των ευρωπαίων πολιτών.
...Αν πραγματικά είμαστε χριστιανοί και όντως επιδιώκουμε την “ενότητα μέσα στη διαφορετικότητά” μας, οφείλουμε να εργασθούμε από κοινού για την απάλειψη οποιουδήποτε στοιχείου μάς χωρίζει από το Πνεύμα της Μίας, Αγίας, Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας, επιτρέποντας ταυτοχρόνως στις Εκκλησίες μας να διατηρήσουν όλες τις διαφορές που δεν απάδουν προς αυτό το Πνεύμα.

 

Ἀπαντώντας στίς κακοδοξίες τῶν Βρυξελλῶν ὁ π. Ἀλέξανδρος Σμέμαν (1921-1983) γράφει:

Αὐτό πού κυριαρχεῖ -ἄν δέν ἐξουσιάζει μάλιστα ὁλοκληρωτικά- στήν σημερινή Ὀρθόδοξη εὐσέβεια, εἶναι τό θρησκευτικό αἴσθημα, καί ὅχι ἡ Πίστη, μέ τήν γνήσια χριστιανική σημασία τῆς λέξης. 

Ἡ ἀληθινή Πίστη ἐπιδιώκει τόν ὁλοκληρωμένο φωτισμό ὅλου τοῦ ἀνθρώπου, μέ τήν ὑποταγή τῆς λογικῆς, τοῦ θελήματος καί ὁλόκληρης τῆς ζωῆς. Τό θρησκευτικό αἴσθημα, ἀντιθέτως, ἀποδέχεται εὔκολα τήν ρήξη ἀνάμεσα σέ Πίστη καί ζωή, καί

Αποτέφρωση νεκρών

Γράφει η Αγγελική Λιόση
Μεταπτυχιακό Δικαίου Περιβάλλοντος (Νομική ΕΚΠΑ)
«Τίς δὲ κοινωνία φωτὶ πρὸς σκότος; τίς δὲ συμφώνησις Χριστῷ πρὸς Βελίαλ; τίς δὲ συγκατάθεσις ναῷ Θεοῦ μετὰ εἰδώλων; ὑμεῖς γὰρ ναὸς Θεοῦ ἐστε ζῶντος» (Β΄ Κορ. 15,16).

Η ενανθρώπηση του Υιού του Θεού, ως απόδειξη της άφατης φιλανθρωπίας [1] και συγκατάβασης του Θεού απέναντι στον πεπτωκότα άνθρωπο, αποτέλεσε την απαρχή της χριστολογικής ενοποίησης της διασπασμένης από την αμαρτία ανθρώπινης φύσης. Οι σωτηριολογικές συνέπειες της παρουσίας του Χριστού στο

Παράκλησις διωκομένων Αγιορειτῶν μοναχῶν


      Πρός τό χριστεπώνυμον πλήρωμα τῆς ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ Ἐκκλησίας μας,
     παρακαλοῦμεν ὅπως μας ἐνισχύσετε οἰκονομικῶς στά πολυποίκιλα καί δυσβάσταχτα ἔξοδα πού ἀντιμετωπίζουμε (δικαστικῶν ἐξόδων, νομικῶν συμβούλων, δικαστικῶν ἐπιμελητῶν, ἐπιβιώσεως κ.λ.π ).
    Ἐκτός τῆς οικονομικῆς βοηθείας, ἐπιζητοῦμε θερμῶς καί τίς καρδιακές σας προσευχές διά τόν ἀγώνα ὅλων ἡμῶν ὑπέρ τῆς φιλτάτης μας ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ.

Ἀριθμός λογαριασμοῦ τραπέζης Πειραιῶς.
ΙΒΑΝ.     GR.65  0171 4390  0064  3914  219 8880
   
Ἐκ τῶν διωκομένων Ἁγιορειτῶν μοναχῶν
Γέρων Χερουβείμ, μοναχός
Τηλέφωνο ἐπικοινωνίας: 6943766500

Ὧρες ἐπικοινωνίας: 10:00-13:00   καί  17:00-19:00.

Τελικά, τι γίνεται με το βάπτισμα;

Ἡ ἀπάντηση στὸ βίντεο! Πλήρης "οἰκουμενιστικὴ ἀδιαφορία" τῶν Ποιμένων! Ἀλλὰ καὶ τῶν πιστῶν, ποὺ βλέπουν τὰ παιδιά τους νὰ μὴ βαπτίζονται ὀρθόδοξα!

Ὅλα, σιγά-σιγὰ τὰ καταπίνει ὁ Οἰκουμενισμός!

 Το βίντεο

Βίος Αγίου Σεβαστιανού και των συν αυτώ



Βίος Αγίου Σεβαστιανού και των συν αυτώ συναθλήσαντων Μαρκελλίνου, Μάρκου, Τραγκιλίνου, Τιβουρτίου, Νικοστράτου, Ζωής, Κλαυδίου και Κάστουλου



     Ο Άγιος Σεβαστιανός και οι συν αυτού συναθλήσαντες εορτάζουν στις 18 Δεκεμβρίου


   Ο ένδοξος Μάρτυς Σεβαστιανός και οι μετ’ αυτού συναθλήσαντες, ήσαν κατά τον καιρό των αντιχρίστων βασιλέων Διοκλητιανού (284-305) και Μαξιμιανού (286-305).



Ο Άγιος Σεβαστιανός ενθαρρύνει τους μάρτυρας

   Αυτός ο τόσον σεβαστός Σεβαστιανός ήταν άνθρωπος ξακουστός και φημισμένος στην μεγάλη πόλη των Μεδιολάνων και τόσην εκτίμηση είχανε σ’ αυτόν οι τύραννοι, ώστε τον είχανε πιστότατο φίλο. Είχε δε τόσες ικανότητες και τόση υψηλή οικογενειακή καταγωγή, ώστε ο αυτοκράτωρ Διοκλητιανός, τον είχε κάνει στρατηγό. Έκανε δε πολύ καλά την υπηρεσία του αυτή, αν και ήταν στα κρυφά Χριστιανός. Ήταν στα κρυφά, όχι διότι φοβόταν τα τρομερά βασανιστήρια, αλλά γιατί ήθελε να βοηθά τους πιστούς. Εφόσον νομιζότανε ασεβής, μπορούσε να βρίσκεται κοντά στους αθλοφόρους μάρτυρες, όπου τους έδινε θάρρος κατά το μαρτύρια τους και τραβούσε έτσι πολλούς στην πίστη του Χριστού.



Το μαρτύριο του Μαρκελλίνου και Μάρκου

   Μ’ αυτήν την προσπάθεια κατόρθωσε να σώσει και να οδηγήσει στην αθανασία δύο αδελφούς περίφημους, πρώτους στη Ρώμη, τον Μαρκελλίνο και τον Μάρκο. Αυτοί είχαν πατέρα τον Τραγκλίνο, μητέρα δε την Μαρκία, και όπως ήταν κατά σάρκα αδελφοί, έτσι και στην πίστη είχαν στερεά και ανίκητη γνώμη. Αυτούς βασάνισε