Δευτέρα, 15 Ιανουαρίου 2018

Σχόλιο στο κήρυγμα του Μοναχού Μακαρίου Κουτλουμουσιανού (Β΄)

   
Του Ιωάννου Ρίζου

    Συνεχίζοντας την σύντομη  έρευνα στο κατά πόσον το κήρυγμα του π. Μακαρίου Κουτλουμουσιανού  περί άκυρων Μυστηρίων των οικουμενιστών μετά την αποδοχή της ψευδοσυνόδου  του Κολυμπαρίου είναι αγιοπατερικά βάσιμο, θα δούμε τι διδασκαλία  θησαυρίζουμε  από τον βίο του αγίου Μαξίμου του Ομολογητού.

   Το 629 ο πατριάρχης Κπόλεως Σέργιος συντάσσεται με την αίρεση των Μονοθελητών.
   Ο άγιος Μάξιμος επί 5 χρόνια προσπαθεί να πείσει για την σύσταση συνόδου που θα καταδίκαζε αυτή την επίσημη προσχώρηση στην αίρεση. Ποτέ στο κήρυγμα του δεν δηλώνει τη θέση ότι τα Μυστήρια της εκπεσούσης εκκλησίας της Κπολης είναι άκυρα.
    Το 634, ο άγιος Σωφρόνιος συγκαλεί Σύνοδο στα Ιεροσόλυμα στην οποία καταδικάζεται ο Μονοθελητισμός.
   Το 646, ο άγιος καταφέρνει να πείσει τους επισκόπους της Αφρικής και να λαμβάνει  χώρα η Σύνοδος της Καρθαγένης στην οποία καταδικάζεται πάλι ο Μονοθελητισμός.
     Το 649, επιτυγχάνει τον ίδιο άθλο στη Ρώμη και η Σύνοδος του Λατερανού αναθεματίζει τα  πατριαρχεία Κπόλεως, Αντιοχείας, Ιεροσολύμων και Αλεξανδρείας που είχαν προσχωρήσει στην αίρεση.
    Σε όλη τη διάρκεια αυτής της περιόδου ο άγιος έχοντας τρείς συνοδικές αποφάσεις υπέρ των θέσεων του, δεν κηρύττει ποτέ άκυρα τα μυστήρια των υποχωρησάντων στην αίρεση.
    Εξ αιτίας  των επιτυχιών αυτών  του αγίου, που έρχονταν σε αντίθεση με τις θέσεις του αυτοκράτορα και της επίσημης εκκλησίας, οδηγείται σε βασανιστήρια και ανακρίσεις. Στα ερωτήματα  του ανακριτών γιατί δεν κοινωνεί με την εκκλησία, ο άγιος δεν κάνει καμία νύξη περί άκυρων μυστηρίων την ώρα που όλα τα πατριαρχεία προσχώρησαν στην αίρεση αλλά είναι αρκετό για αυτόν το γεγονός ότι η επίσημη εκκλησία δεν δέχτηκε την ορθή διδασκαλία των παραπάνω Συνόδων.[1]
     Στο κήρυγμα του ο π. Μακάριος   λέει για παράδειγμα  ότι οι βαπτίσεις που γίνονται μετά το Κολυμπάρι στην εκκλησία της Ελλάδος είναι άκυρες. Κατά λογική συνέπεια κατ΄ αυτόν δεν σώζωνται οι δεχόμενοι τα μυστήρια της ελλαδικής εκκλησίας μετά το Κολυμπάρι.
   Ένα αντίστοιχο ερώτημα τέθηκε στον άγιο Μάξιμο από τον ανακριτή Τρώιλο: «Εσύ μόνο θα σωθείς και όλοι οι άλλοι θα χαθούν;”
      Ο άγιος όμως δεν απάντησε διδάσκοντας  για  άκυρα μυστήρια των Μονοθελητών αλλά είπε:  «Άς μην επιτρέψει ο Θεός σε μένα να κατακρίνω κανένα ή να πώ ότι μόνο εγώ σώζωμαι».[2]
     Τότε του λένε: «Ήρθαν αποκρισάριοι του Πάπα απο τη Ρώμη και αύριο θα κοινωνήσουν με εμάς, γιατί μόλις έφυγες από εκεί άλλαξαν γνώμη και συμφώνησαν μαζί μας».
     Ο άγιος τότε απάντησε: «Αυτοί που ήρθαν από τη Ρώμη ακόμα κι αν κοινωνήσουν [με εσάς] δεν μπορούν να πράξουν μόνοι τους κάτι που να δεσμεύει την εκκλησία της Ρώμης» κ.λ.π., κ.λ.π.
     Είναι πολύ σημαντικό να προσέξουμε ότι ο άγιος στην απάντηση του δεν παίρνει απορριπτική θέση στην επικείμενη «κοινωνία» της αντιπροσωπείας της Ρώμης με τους κοινωνήσαντες με την αίρεση ανατολικούς. Δεν λέει για παράδειγμα ότι η μυστηριακή «κοινωνία» σας είναι άκυρη ή ανυπόστατη.
    Την ίδια θέση κρατά και στη συνέχεια της ανάκρισης όπου λέει: «Με προστάσσετε να έλθω και να κοινωνήσω  με την εκκλησία στην οποία κηρύττονται τέτοιου είδους  δόγματα…εγώ όμως ποτέ δεν θα γίνω συγκοινωνός με αυτούς που δέχονται τέτοιες καινοτομίες».
    Εδώ βλέπουμε τον άγιο να μην χρησιμοποιεί την ευκαιρία  που του δίνεται για να πεί ίσως «σε τι θα κοινωνήσουμε αφού δεν έχετε μυστήρια;”, αλλα διασαφίζει ότι η «κόκκινη γραμμή» που του απαγορεύει την κοινωνία με την επίσημη εκκλησία είναι η αποδοχή  κακοδιδασκαλιών εκ μέρους της. Η θεοσοφία και  η ταπείνωση του αγίου αυτό μόνο διδάσκει  ως ασφαλή και υπεραρκετή αιτία διακοπής της εκκλησιαστικής κοινωνίας.
     Το 656, ο άγιος βρίσκεται στην εξορία στη Βιζύη της Θράκης. Εκεί τον επισκέπτεται ο επίσκοπος Καισαρείας Θεοδόσιος, ο οποίος προσπαθεί να τον μεταπείσει να κοινωνήσει με το αιρετικό πατριαρχείο Κπόλεως. Ο Θεοδόσιος προσπαθεί να δελεάσει τον άγιο περιγράφοντας του τις τιμές που θα απολαύσει αν υποχωρήσει. Του λέει: «…θα βγούμε εμείς στη Χαλκή πύλη και θα σε ασπασθούμε, θα σου δώσουμε το χέρι και θα σε βάλουμε με κάθε τιμή και δόξα στη μεγάλη εκκλησία. Θα στέκεσαι μαζί μας στο μέρος που στέκονται οι βασιλείς. Θα λειτουργήσουμε, θα κοινωνήσουμε τα άχραντα και ζωοποιά μυστήρια, το ζωοποιώ σώμα και αίμα του Χριστού. Θα σε ανακηρύξουμε πατέρα…» κ.λ.π, κ.λ.π.
     Εδώ δίνεται μια σπουδαία  ευκαιρία στον άγιο να δηλώσει την απόρριψη των μυστηρίων των κοινωνούντων με την αίρεση. Όμως δεν το κάνει. Αντιθέτως, σιωπά στο θέμα των μυστηρίων και απαντά στον Θεοδόσιο για τις κακοδοξίες που γράφτηκαν σε ένα αιρετικό κείμενο που λεγόταν «Τύπος» και την αναγκαιότητα αυτές να αναιρεθούν.
     Λίγο αργότερα ο άγιος μαστιγώνεται, του κόβουν την γλώσσα και το χέρι και χωρίς καμία φροντίδα τον αφήνουν να πεθάνει στη χώρα των Λαζών όπου και πεθαίνει το 662.
     Χρειάστηκε να περάσουν 51 χρόνια από την έναρξη του αγώνα του, και 18 χρόνια από τον θάνατο του για να δικαιωθεί από την 6η Οικουμενική Σύνοδο το 680.

    Αυτή είναι η Παρακαταθήκη του αγίου στο ζήτημα που μας απασχόλησε και που θα πρέπει να την λάβουν σοβαρά υπόψιν οι αντίθετα φρονούντες.
(συνεχίζεται)



[1] P.G. 90, 116A-121C.
[2] Ο.α. κεφ.δ΄-ζ΄.

33 σχόλια:


  1. Στο Κολυμπάρι αναγνώρισαν σωτηριολογικά μυστήρια στις κατεγνωσμένες αιρέσεις και πάλαι ποτέ αναθεματισμένες απο τις οικουμενικές συνόδους, συν τις σύγχρονες αλλά και την θεσμοθέτηση του ΠΣΕ δλδ την ολοκληρωτική ανατροπή του ευαγγελίου.
    Μπορείτε να καταλάβετε την διαφορά;;
    Την εποχή του αγίου Μαξίμου δεν υπήρχε Μονοθελητισμός πριν τους Μονοθελητές,
    ουτε Νεστόριος πριν τον Νεστόριο κλπ κλπ
    Οσο για τους Αγγλικανούς Σοδομίτες «κληρικούς» και τις Λεσβίες προτεστάντισες επισκοπίνες ούτε λόγος....
    Σήμερα τι δεν γνωρίζει η εκκλησία και θα πρέπει να αποφανθεί η επόμενη οικουμενική;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος16/1/18, 1:44 π.μ.

      Ακαταλαβιστικο σχολιο και άσχετο με το θεμα.

      Διαγραφή
  2. Από την στιγμή που ο κ.Ρίζος αποτειχίστηκε,θα πρέπει να θεωρεί άκυρα τα μυστήρια των Οικουμενιστών.Γιατί;Γιατί ο Άγιος Θεόδωρος ο Στουδίτης θεωρούσε άκυρα τα μυστήρια των Μοιχειανών και των Εικονομάχων.Γράφει ο π. Ε. Τρικαμινάς:"Ο όσ. Θεόδωρος ο Στουδίτης μάλιστα δεν εθεωρούσε έγκυρα τα μυστήρια των αιρετικών,ΑΚΟΜΗ και κατά την μοιχειανική αίρεσι.Το ότι εγω θεωρώ σήμερα τα μυστήρια των Οικουμενιστών κατ'οικονομίαν έγκυρα γίνεται,γιατί σήμερα ΔΕΝ υπάρχει ο ζήλος και η ακρίβεια των τότε Πατέρων κι εκείνης της εποχής και στους αντιοικουμενιστές και στον λαό,και ως εκ τούτου,αν δεν τα θεωρήσω έγκυρα,απλώς σύγχυσι θα δημιουργήσω και αιχμές πρός κατηγορία και μέμψι,ενώ τότε ο διαχωρισμός αιρετικών και Ορθοδόξων ήτο ΑΠΟΛΥΤΟΣ και ,δι'αυτό, ΗΤΟ ΦΥΣΙΚΟ ΝΑ ΜΗΝ ΘΕΩΡΟΥΝ ΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΕΓΚΥΡΑ ΤΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ ΤΩΝ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ.Επί πλέον δέ τότε ήσαν και πολλοί οι αντιδρώντες στην αίρεσι,οι οποίοι πάντοτε απετειχίζοντο από αυτήν,ενώ σήμερα είναι λίγοι και,αυτοί που αντιδρούν,κατ'ουσίαν συνοδοιπορούν και συνταυτίζονται εκκλησιαστικά με τους αιρετικούς''(Απάντησις στον κ. Β. Κερμενιώτη).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος16/1/18, 7:01 μ.μ.

      Η σύγχυση δημιουργείται με τις οικονομίες που ο κάθε αποτειχισμένος έχει στο μυαλό του και όχι με την καθαρότητα που δίδαξαν οι πατέρες.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος16/1/18, 7:01 μ.μ.

      Συμφωνώ απόλυτα!

      Διαγραφή
  3. Ελένη Τζαβε16/1/18, 10:00 π.μ.

    Πραγματικά η κατάσταση μετα το Κολυμπαρι ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ δύσκολη.Πρεπει ΟΛΟΙ οι άποτειχισμενοι ,ιερείς,μοναχοί,λαϊκοί να συναντηθούν και να πάρουν αποφάσεις για μια κοινή πορεία..Με γνώμονα τις αποφάσεις των οικουμενικων συνοδών να αφήσουμε τα προσωπικά ΘΕΛΩ και να Συμφωνήσουμε επιτέλους για το ΚΑΛΟ του αντιοικουμενιστικου αγώνα!Αν γινει πραγματικότητα φανταστείτε τι τεράστια ΕΠΙΤΥΧΙΑ θα έχει η άποτειχιση και πόσες ψυχές θα ακολουθήσουν αφήνοντας τους προδότες Οικουμενιστες να ψάχνονται !Με τη ΒΟΗΘΕΙΑ του Αγίου ΤΡΙΑΔΙΚΟΥ ΘΕΟΥ Μας ΕΥΧΟΜΑΙ να γινει.Αμην!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος16/1/18, 2:57 μ.μ.

    Ειναι δυνατον εμεις οι αποτειχισμενοι να διαφωνουμε για κατι που συμβαινει στην χωρο της αιρετικης εκκλησιας? Γιατι να μας νοιαζει αν ειναι εγκυρα ή ακυρα τα μυστηρια τους? Παιρνουμε εμεις μυστηρια απο αυτους? Τοτε γιατι να μας νοιαξει? Εκτος αν παιρνουμε. Γιατι υπαρχουν και τετοιοι αποτειχισμενοι. Ειναι αποτειχισμενοι οσο δεν χρειαζονται μυστηριο (π.χ γαμο ή βαπτιση) και οταν χρειαζονται τετοιο μυστηριο πανε στην αιρεση. Εμεις οι καθαρα και καθ'ολα αποτειχισμενοι που παιρνουμε ολα τα μυστηρια απο τους αποτειχισμενους κληρικους, δεν μας ενδιαφερει η εγκυροτητα των μυστηριων της αιρετικης εκκλησια της Ελλαδος. Ας αναρωτηθουν για αυτο αυτοι που γνωριζουν και βλεπουν την αιρεση του οικουμενισμου να εξαπλωνεται και τις προδοσιες τους και συνεχιζουν και εχουν εκκλησιαστικη κοινωνια μαζι τους και να τους θεωρουν ποιμενες του Χριστου. Εμας τι μας νοιαζει? Πρεπει να παψουμε να διαφωνουμε χωρις να υπαρχει σοβαρος λογος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό ακριβώς πιστεύω & εγώ αδελφέ! Τα υπόλοιπα τ' αφήνω στους "θεοφόρους" σχολιαστές που "γνωρίζουν"!!!

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος16/1/18, 9:50 μ.μ.

      κ αν το παμε αδελφε ακομα παραπερα...οταν εμεις οι αποτειχισμενοι που προερχομαστε απο το νεο και εχουμε βαπτιστει εκει, εχουμε παντρευτει εκει, θετουμε θεμα εγκυροτητας μυστηριων, αυτοματως θετουμε και θεμα εγκυροτητας των δικων μας μυστηριων (ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΒΑΠΤΙΣΜΕΝΟΙ, ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΑΝΤΡΕΜΕΝΟΙ?). αν ειναι ακυρα τα μυστηρια, πρεπει να τα επαναλαβουμε?...αποτειχιση δεν σημαινει διερευνω την εγκυροτητα των μυστηριων, αλλά απομακρυνομαι απο την αιρεση...αυτο πρεπει να κανουμε και εμεις...κ να αφησουμε τα μυστηρια ησυχα...
      θανασης Βαιος

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος16/1/18, 10:46 μ.μ.

      Εσύ Αθανάσιε έχεις εκκλησιαστική κοινωνία με τους αποτειχισμένους που ακολουθούν και τα δυο ημερολόγια ή μόνο με αυτούς που εκκλησιάζονται με το παλαιό;Αν ζούσες στην Αυστραλία,στην Κορέα ή στο Μεξικό,θα κοινωνούσες τα παιδιά σου στους Κολυμπαριστές;Θα τα βάπτιζες σε Οικουμενιστές ψεθδοκληρικούς;

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος17/1/18, 9:23 π.μ.

      αν ζουσα στο Βολο ή στην Λαρισα θα εκκλησιαζομουν στον π.Ευθυμιο...αμ ζουσα στην Θεσσαλονικη θα εκκλισιαζομουν στον π.Γεωργιο...Αν ζουσα στις Σερρες ή στο Κιλκις ή στη Δραμα θα εκκλησιαζομουν στον π.Φωτιο, αν ζουσα στην Φλωρινα ή στα Γιαννενα θα εκκλησιαζομουν στον π.Παισιο. Τωρα ζω στην Λαμια, οποτε ξερεις τι κανω.
      Αν ζουσα στο εξωτερικο δεν θα κοινωνουσα στους οικουμενιστες, θα ερχομουν στην Ελλαδα και θα βαπτιζα τα παιδια μου.
      Θανασης Βαιος

      Διαγραφή
  5. Ανώνυμος16/1/18, 6:57 μ.μ.

    Πρεσβεύετε, πως η εκπεσούσα 'εκκλησία' η οποία απεδέχθη συνοδικώς αίρεση το 2016, συνεχίζει να θεωρείται εκκλησία(με χάρη και μυστήρια) ,παρόλο που βασίζεται σε μία εντελώς διαφορετική πίστη (εκτός αν θεωρείτε ότι ο οικουμενισμός βασίζεται στην ορθόδοξον πίστη). Επειδή,λοιπόν, δεν βασίζεται και αποτειχισθήκαμε για λόγους πίστεως, σας παραπέμπω στον ιθ΄κανόνα της α΄οικουμενικής:πώς είναι δυνατόν ο μη ων βαπτισμένος κατά την ορθόδοξον πίστη να λάβη Πνεύματος Αγίου επιφοίτησιν; Επίσης στον κανόνα της εν Καρχηδόνι συνόδου:μηδένα βαπτίζεσθαι δύνασθαι ἔξω τῆς καθολικῆς ἐκκλησίας, ἑνὸς ὄντος βαπτίσματος καὶ ἐν μόνῃ τῇ καθολικῇ ἐκκλησίᾳ ὑπάρχοντος. Η συνοδική νομιμοποίηση της αίρεσης καθιστά την διοικούσα εκκλησία πεπτωκυία και καταπεσούσα και τους συμμετέχοντας στην αίρεση αιρετικούς.Είναι δυνατόν οι ψευδοεπίσκοποι και ψευδοποιμένες,οι λύκοι βαρείςκαι Χριστέμποροι (κατά τον Μ.Βασίλειο), οι αρπακτικοί λύκοι(κατά τον Μ.Αθανάσιο), οι πονηροί ένεκεν πίστεως με διεστραμμένον δόγμα(κατά τον αγ.Ι.Χρυσόστομο), οι εχθροί της πίστεως να θεωρούνται ιερείς και λειτουργοί του Υψίστου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακομη δεν ειναι εκπεσουσα,παραπεει,και τα μυστηρια τους ειναι εγκυρα,οπως και η δικη σου βαπτιση ισχυει και ειναι κανονικη,αν και μπορει να εγινε απο αναξιο ή αιρετικο ιερεα.Παντως σιγουρα εισαι βαπτισμενος την εποχη που ο οικουμενισμος ειχε ισχωρησει στην εκκλησια,και μαλιστα με αυτην ως μελος στο παγκοσμιο συμβουλιο "εκκλησιων"(κανονικη αιρεση αναγνωριση αλλων εκκλησιων εκτος της αυτης μοναδικης της ιδρυθισας απο τον χριστο).Το οτι ανθρωποι της εκκλησιας αναγνωρισαν πριν χρονια αλλες εκκλησιες πρακτικα, και μαλιστα εσπευσαν να κανουν και τη δικη μας εκκλησια μελος της πονηρης και παρανομης "συναξης τους"χωρις να ρωτησουν κανενα,δε σημαινει οτι μπορεσαν να καταργησουν το δημιουργημα του Κυριου ουτε οτι εκβαλανε το αγιο πνευμα απο τα μυστηρια.Την επληξαν απλως και αλιμονο σε αυτους.Οπως και τωρα την πλητουν,ομως η εκκλησια "οφειλει να υφιστατε"αγιαζωντας τους ανθρωπους οι οποιοι δεν γνωριζουν ακομη για το τι πρατουν εναντιων της οι πονηροι,αλλα ουτε γνωριζουν γενικα τα της εκκλησιας.Απλως εμεις που εχουμε γνωση ωφειλουμε αγωνα,αγωνα να τους πεταξουμε σιγα σιγα εαν δε θελουν να μετανοησουνε εξω απο την εκκλησια,να την βοηθησουμε δηλαδη να σηκωθει απο το βουρκο που την εχουν ριξει.Αυτοι βλασθημουν αυτη τη στιγμη εναντιων του Κυριου και απρεπουν στην εκκλησια Του,δεν εκαναν αλλαγες σε δογματα ακομη,απλως προσπαθουν πρακτικα να φερουν την αιρεση μεσα της,με το παραδειγμα των ανομων πραξεων τους.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος16/1/18, 10:54 μ.μ.

      Τι ειναι αυτα που γράφεις milona;Η Εκκλησια ειναι στο βούρκο;
      Με την αποτειχιση που κάνεις,τους βγάζεις εκτός Εκκλησίας.Αν κοινωνάς με τους Οικουμενιστες,τους θεωρείς Ορθοδοξους και μεσα στην Εκκλησία του Χριστού.

      Διαγραφή
    3. Το ΠΣΕ θεωρεις οτι δεν ειναι βουρκος;Σε οτι αλλο γινεται με τον πάπα το κανουν και το "απολαμβανουν"καποιοι ανθρωποι της, η εκκλησια δε χρεωνεται την προσκυνηση του πάπα που κανουν οι ανθρωποι.Η εκκλησια απλως χριζει αγωνα εκ μερους των ορθοδοξων για τη σωτηρια της,αυτο γινοταν παντα και δεν ιδρυθηκε ποτε αλλη εκκλησια απο κανενα αγιο αλλα "ξανααναστηθηκε"με τους αγωνες η ιδια και οι ιδιοι ανθρωποι.

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος17/1/18, 1:58 π.μ.

      Αδελφέ,εκκλησιολογία μηδέν!Η Εκκλησία έχει ΚΕΦΑΛΗ τον Χριστό και οι Άγιοι είναι το Σώμα Του(δεν διαβάζεις τον Παύλο;)!Σε ποίο βούρκο έπεσαν οι Άγιοι,οι Αποτειχισμένοι και ο Κύριός τους; Οι τοπικές Εκκλησίες που θα πέσουν σε αίρεση,αποκόβονται από το Σώμα του Χριστού.Όπως και ένας Επίσκοπος,όταν πέσει σε αίρεση είναι ψευδεπίσκοπος και ''λεγόμενες''Επίσκοπος και αυτοαποκομένος από τον Κύριο και το Σώμα του. Δεν μπορείς να κοινωνάς με τα πονηρά έργα των Οικουμενιστών και να θέλεις ν. Αν θέλεις να ανήκεις στο Σώμα του Χριστού,θα ακούς τον Λόγο του και θα εφαρμώζεις τις εντολές Του.
      Δεν μπορεί να κοινωνεί με πονηρά έργα ο Θεός και η Εκκλησία του! Δεν έχει νεκρό μέλος η Εκκλησία,είναι Εκκλησία ζώντων και δεν είναι τεθνεώτων.Οι αιρετικοί ήταν μέλοι της Εκκλησίας πρίν πλανηθούν από την αίρεση,μετά από την αίρεση χωρίστηκαν από το Σώμα του Κυρίου και νεκρώθηκαν.

      Διαγραφή
  6. Και κατι αλλο,δηλαδη παραταμε τοσο ευκολα την εκκλησια που βαπτισθηκαμε μεσα της και ζησαμε εντος μεχρι χθες,επειδη καποιοι ειναι φαυλοι και την πλητουν;ή την υπερασπιζομαστε απο αυτους;Δηλαδη ενταξει αποτειχισθηκαμε εμεις και σωθηκαμε και οι χιλιαδες αδερφοι που εμειναν πισω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Που το γράφει αυτό;
      Να μείνεις στην αίρεση για να σώσεις τους άλλους
      Κόβεις και νουθετείς να κάνουν κι αυτοί το ίδιο
      Η εκκλησία δεν είναι πολιτικό κόμμα να παραμείνεις κλπ
      Η Εκκλησία είναι μόνο και πάντα η ορθή πίστι
      Τότε οι Πατέρες της εκκλησίας γιατι έκοψαν και βασανίστηκαν κλπ κλπ

      Η εκκλησία έχει κανόνες και δεν πορεύεται ούτε με την δική μου γνώμη
      ούτε με την γνώμη του ενός και του άλλου

      Ποιό πάνω διάβασα τι μας νοιάζει αν είναι έγκυρα η άκυρα τα μυστήρια, η αν ειναι άκυρα είμαστε ανύπαντροι κλπ

      Η εκκλησία εχει αποφασίσει επι του θέματος στην Β’ οικουμενική
      «όταν υπάρχει ανόθευτος ο ορθόδοξος τυπος του μυστηρίου, τότε τα μυστήρια χρεώνονται δεκτά»
      κι αυτό για να μην έρθει ο πλανήτης ανάποδα
      Δεν είναι όμως έγκυρα όπως το εννοείτε εσείς, αλλά ειναι δεκτά παρά την ποιμαντική φροντίδα της εκκλησίας, για να μην ερθει το απόλυτο χάος
      Η οικονομία της εκκλησίας είναι Υπερβατική [ για το γενικό συμφέρον του κόσμου] αλλά ποτέ δεν είναι Ανατρεπτική και να ακυρώσει τον νόμο - κανόνα
      Και ο νόμος είναι: έξω απο την εκκλησία [ αιρεση ] δεν υπάρχει εκκλησία ουτε μυστήρια ουτε αγιο πνευμα
      Τα υπόλοιπα είναι για εσωτερική κατανάλωση και το βόλεμα εκάστου

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος16/1/18, 11:22 μ.μ.

      Θα ήθελα να ρωτήσω τον π. Γρηγόριο αν γνωρίζει εναν τρόπο για να βαπτίσω το παιδί μου.Στους Γ. Ο. Χ. δεν παω.Στους Παλαιογμερολογιτες ακαινοτομιτους αν παω ,δεν με θέλουν σε κοινωνία και δεν βαπτίζουν την κόρη μου γιατί είμαι και με τα δυο ημερολόγια.Οι Αποτειχισμένοι κληρικοί λένε ότι δεν μπορουν να κάνουν το Μυστήριο του Χρίσματος γιατί δεν ειναι Επίσκοποι και πρέπει να το πάρουν από αυτούς και δεν θέλουν να κοινωνίσουν με αυτον τον τρόπο με την οικουμενιστικη αίρεση.Οι δέ ψευτοαποτειχισνένοι με στέλνουν στους Οικουμενιστές και Κυλυμπαριστες ψευδοκληρικους.Τι να κάνω αδελφέ; που να πω;;Να παω στην Βουλγαρία;;;

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος17/1/18, 12:08 π.μ.

      «Δεν είναι ‘οικονομία’ να κάνουμε να αθετούμε αυτά που μας παραδόθηκαν, ούτε να κάνουμε οποιαδήποτε, μικρή παραχώρηση ανάλογα με τις περιστάσεις και τη λογική μας κρίση».
      «Όποιοι είναι, στους καιρούς μας, αληθινοί μοναχοί, να το δείξουν εμπράκτως. Και έργο του Μονάχου είναι να μην ανέχεται ούτε την παραμικρή καινοτομία και αλλοίωση στο ευαγγέλιο. Ένας που ευδοκιμεί στο έργο του Θεού είναι προτιμότερος από χιλιάδες άλλους που καμαρώνουν για την αυθάδεια τους. Αλλά συ, αν θέλεις προτίμησε να είσαι με το πλήθος των πνιγμένων παρά να σωθείς μαζί με τον Νώε. Όσο για μένα, επίτρεψέ με να τρέξω και να σωθώ με τους ολίγους μέσα στην κιβωτό δηλαδή στην ασφάλεια της Εκκλησίας».

      ΑΓΙΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΣΤΟΥΔΙΤΗΣ

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος17/1/18, 12:23 π.μ.

      δεν παρατάμε την εκκλησία. Αποτειχισθήκαμε για να είμαστε στην εκκλησία, για να διατηρήσουμε ανόθευτη την πίστη που μας κληροδότησαν οι άγιοι πατέρες.Και με την ομολογία αυτή,εκφράζουμε την αγάπη μας στους άλλους δείχνοντάς τους ποιά είναι η οδός της σωτηρίας.Η Εκκλησία θα υπάρχει πάντα,ο αγώνας όμως του καθενός είναι να είναι και αυτός μέλος της,μέλος του σώματος του Κυρίου.

      Διαγραφή
  7. Ανώνυμος16/1/18, 11:03 μ.μ.

    Αυτοί που έμειναν πίσω ας πρόσεχαν τα λόγια της Αγίας Γραφής και των Αγίων Πατέρων.Αυτοί που έμειναν πίσω είναι οι ραθυμοι και οι κοιλιοδουλοι.Ολα για τον μισθό και την μασα!Γιαυτο και ο Αντιχριστος απο εκει θα ξεκινήσει,απο την κοιλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν μείναν "πίσω", μείναν ΕΞΩ από την Εκκλησία! Και ΕΞΩ από την Εκκλησία δεν τελούνται Μυστήρια! Όσο δεν το κατανοούν αυτό [και] οι αποτειχισμένοι, θα μείνουν και αυτοί "ΠΙΣΩ", έχοντας πάρει στο λαιμό τους αρκετούς καλοπροαίρετους.
      Παρακάτω "απολαύστε" ένα δείγμα ομολογίας (απόσπασμα) από αποτειχισμένο ιερέα στη Ρουμανία: http://prieteniisfantuluiefrem.ro/2018/01/14/cuvant-despre-omul-cel-nou-in-hristos-izbavit-de-lepra-pacatului/


      «4. Η Χάρις ενεργεί στην Ορθόδοξη Ρουμανική Εκκλησία για τους μη αποτειχισμένους (όμως τακτοποιημένους, εξομολογημένους, σε ειρήνη με τους αλλήλους κ.λπ.) προς σωτηρία, [ενώ] για τους αιρετικούς προς κατάκριμα. Ο Χριστός είναι πραγματικά παρόν στα Μυστήρια που τελούνται από τους αιρετικούς οικουμενιστές, όμως η κοινωνία με το Σώμα και το Αίμα Του λαμβάνεται προς κατάκριμα, όπως στην περίπτωση του Ιούδα.»

      Διαγραφή
  8. Μην γινεστε πολυ ευκαιροι να καταδικασετε και να πειτε ευκολα "το καλα να παθουν"γιατι πισω εκει στην εκκλησια που εγκαταλειπετε ειναι ανθρωποι δικοι μας παλι,ειτε λιγοτερης αντιληψης ειτε γνωσης.Αν το σκεφθητε η αντιδραση σας πρεπει να ειναι οχι εναντι της εκκλησιας(αφου την αγαπησατε καθοτιν του χριστου και μελη του σωματος της) αλλα καποιων ανθρωπων της, που σε αυτη τη φαση ειναι αιρετικοι και την διαλυουν,ομως αφηνουμε ετσι ευκολα την εκκλησια στα χερια τους;Απεναντι δηλαδη στη προσπαθεια διαλυσης της τι μετρα παιρνετε;Ενταξει για παρτι σας,αλλα που ειναι η αγαπη για αυτην η οποια αγαπη σας παρακινησε στον αγωνα να τη σωσετε;ή ηταν για να σωσετε το τομαρι σας μονο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος17/1/18, 1:35 π.μ.

      Αφήσατέ τους· είναι τυφλοί, οδηγοί άλλων τυφλών· εάν δε ένας τυφλός οδηγή ένα άλλον τυφλόν, θα πέσουν και οι δύο εις βαθύν λάκκον”. Ματθ. 15,15 .
      Άλλο βεβαίως το "καλά να πάθουν" που είναι κατακριτέο, και άλλο το "αφήσατέ τους".
      Το αφήσατέ τους είναι συμβουλευτικό και προτρεπτικό της πρακτικής στάσης έναντι όσων "μετά πρώτης και δευτέρας νουθεσίας", εμμένουν στις αιρετικές απόψεις, ανεξαρτήτως αιτίας. Ακηδίας, δειλίας, απιστίας, συμφέροντος κ.α.
      Αυτό πρότεινε ο Κύριος !!! αυτό επιβεβαίωσαν και οι άγιοι πατέρες, και μην πλανηθείτε ότι είσαστε πιο "καλοί" εσείς..!!! είτε ότι είναι πιο "ανόητοι" οι σημερινοί τυφλοί ! όχι επιλέγουν όσα τους τυφλώνουν και δεν κράζουν ούτε ότι θέλουν να αναβλέψουν ! Ας τους "παρατήσουμε" λοιπόν ...όστις θέλει ελθείν...... εξέλθετε αδελφοί... τας θύρας τας θύρας... Εν Σοφία πρόσχωμεν! στα χέρια του Θεού δεν θα είναι και πάλι αυτοί? ... στα δικά μας με τις άλογες ενέργειες μας κινδυνεύουν περισσότερο και αυτοί και εμείς.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος17/1/18, 1:50 π.μ.

      όταν τους παρουσιάζεις τους κανόνες και τις παραβάσεις που έχουν γίνει από την ιεραρχία, και σου λένε πάλι ότι είσαι πλανημένος και ότι δεν κάνει να φύγεις από "την εκκλησία" ,..,!!και σε αποφεύγουν κι από πάνω ..?? Δεν θα έχει τουλάχιστον τύψεις συνειδήσεως 1ον αλλά και δεν σου επιτρέπεται να συνεχίζεις την "σωτηρία τους" ... εκτός αν έχει το αλάνθαστο (γενικά μιλάω) και την άδεια της παραβίασης του αυτεξουσίου ! Μετά πρώτης και δευτέρας νουθεσίας δεν υπάρχουν τύψεις αδελφοί !! θλιβόμαστε γι αυτούς και προσευχόμαστε αλλά ...μέχρι εκεί . όποιος υπερβεί αυτά τα όρια εκτελέι πλέον έργα του πονηρού. Γι αυτό μην έχετε τύψεις τουλάχιστον για όσους επιλέγουν τα αντίθετα..

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος17/1/18, 2:20 π.μ.

      Την Εξκλησία την σώζει ο Χριστός πάντα δια μέσω των Αγίων του. Τώρα όμως που ο Αντίχριστος θα έλθει, θα φύγει στην έρημο η Εκκλησία.Αν δεν έλθει ο Αντίχριστος τώρα,θα σώσει την Εκκλησία του ο Χριστός με τους Αγίους του. Όλοι οι Αποτειχισμένοι κληρικοί που κάνουν Θ.Λ. ,Άγιοι είναι.Αυτοί θα την σώσουν μαζί με τους Αγίους Μοναχούς και λαϊκούς.Αλλά νομίζω ότι ο Χριστός πλησιάζει την γη και θα έλθει γρήγορα μετά από αυτήν την Μεγάλη Πόρνη!

      Διαγραφή
  9. 11.22
    Εαν ακολουθείς το παλαιό και είσαι αντιοικουμενιστής στο βαφτίζω εγω το παιδί σου.
    Χρήματα δεν παίρνω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος17/1/18, 3:46 π.μ.

      Στο θέμα του ημερολογίου,π. Γρηγόριε,το παίζω σε διπλό ταμπλό(δηλαδή το έχω δίπορτο)γιατί δεν με ενδιαφέρουν οι ώρες και οι ημέρες.Και το εορτολόγιο να αλλάξουν ,των ακινήτων εορτών,πρόβλημα δεν θα έχω.Το θέμα είναι ότι δεν μας αφήνουν οι κληρικοί μας να πάμε στους Γ. Ο. Χ. (ούτε μυστήρια να πάρουμε αλλά ούτε και κοινωνία εκκλησιαστική).Βεβαίος και είμαι αντιοικουμενιστής αλλά αποτειχισμένος αντιοικουμενιστής.Είναι μεγάλο πράγμα το ότι δεν πέρνεις χρήματα αλλά και να ήθελες δεν έχω.
      Ρώτησα και ήθελα την γνώμη σου γιατί είσαι αποτειχισμένος από τους Γ. Ο. Χ. !Δηλαδή εσύ τι θα έκανες στην θέση μου, θα το βαπτίζες στον παπα-Γιώργη τον Μετ. ή όχι;Άγιο Μύρο δεν έχουν οι Σέρβοι αποτειχισμένοι(Άγιος Ράσκας)για να το δώσουν στους κληρικούς μας(50 κληρικοί);
      Ευχαριστώ για την αγάπη σου να το βαπτίσης αλλά υπάρχουν απαγορευτικά από τους δικούς μας.
      Η Βουλγαρική Εκκλησία είναι αιρετική;

      Διαγραφή
    2. Αυτό που είπες για τον Αρτέμιο έχει μεγάλη σημασία
      Γιατί οι δικοί σας οι αποτειχισμένοι δεν έχουν κεφαλή τον Αρτέμιο;
      Γιατί δεν προμηθεύονται άγιο μύρο απο τον μοναδικό αποτειχισμένο επίσκοπο;
      Γιατί δεν κάνουν εστω μια σύναξη με τον Αρτέμιο,ώστε να τους δώσει κάποιες κατευθυντήριες γραμμές;
      Σας εύχομαι φώτιση και καλή συνέχεια

      Διαγραφή
    3. Ολες οι επίσημες εκκλησίες είναι αιρετικές
      Στην Βουλγαρία Σερβία Ρουμανία υπάρχουν γοχ οι οποίοι δεν έχουν καμία σχέση με το καφενείο των γοχ εν ελλάδι, απλά έχουν πνευματικη συνεργασία - ένωση
      Εκεί πιστεύουν δεν κοροιδεύουν τον κόσμο ούτε κάνουν άγρα πελατών.
      [Γνωρίζω πολύ καλά τι γραφω, γιατι εχω ζησει 12 χρόνια με Σλάβους Παπάδες]

      Διαγραφή
  10. Λόγος αληθείας:

    https://docs.google.com/file/d/0B8_-psKj6XAoVzFkczlyUFZvSGJHVjgwWVhCUHd4UGxRdVFF/preview

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος19/1/18, 12:48 π.μ.

    Δεν θα σχολιασω περι θεολογιας του κειμενου γιατι κι εγω πιστευω οτι ολη η αληθεια κρυβεται στον ιδιο τον Λογο του Θεου κ τα διδαγματα των Αγιων. Αυτο που θελω να ρωτησω τον αρθρογραφο ειναι το εξης. Λετε οτι κατα λογικη συνεπεια, αφου ο π. Μακαριος θεωρει ακυρα τα μυστηρια, οτι θα θεωρει οτι και οι βαπτισμενοι π.χ. αυτων των ακυρων μυστηριων δεν θα σωζονται..αυτο γραφετε. Αυτο απο που προκυπτει κι απο που κι ως που ειναι 'λογικη συνεπεια'; Θελω να πω, εχετε πραγματικα ακουσει τον π. Μακαριο να λεει οτι πιστευει κατι τετοιο; Η υποθετετε εσεις απο μονος σας οτι ισως να θεωρει κατι τετοιο με βαση αυτο που ειπε για τα ακυρα μυστηρια; Γιατι αλλο το τι θεωρει ο καθενας μας ως 'λογικη συνεπεια' κ αλλο το τι εχει πει ή το τι πιστευει πραγματικα ο π. Μακαριος. Επειδη γνωριζω τον π. Μακαριο κ εχουμε μιλησει πολλες φορες, σας ενημερωνω οτι ουδεποτε τον εχω ακουσει να λεει ή εστω να υπαινισσεται οτι τα παιδια ας πουμε που βαπτιζονται, ή τα ατομα που συμμετεχουν σε αιρετικα μυστηρια, 'δεν μπορουν να σωθουν'. Αυτο δε προκυπτει αλλωστε απο πουθενα, εφοσον ακομα κι οι αιρετικοι, αν μετανοησουν εστω κ τη τελευταια στιγμη και δεχθουν την Ορθοδοξια, μπορουν να σωθουν, με βαση παντα την ιδια την Ορθοδοξια. Δεν νομιζω οτι ο π. Μακαριος εχει πει λοιπον κατι τετοιο ή οτι το πιστευει αυτο και δε καταλαβαινω γιατι εχει δοθει τοση σημασια σε κατι που στηριζεται σε μια υποθεση και δεν προκυπτει απο πουθενα. Επισης συμφωνα με τον Οσιο Θεοδωρο Στουδιτη, η 'κοινωνια' αιρετικων αποτελει κοινωνια διαβολου. Δεν θα μπω στη διαδικασια να αναλυσω περι πατερικων αλλα ακομα κι αν τα μυστηρια τους δεν ηταν ακυρα..(περι μυστηριων προκειται βεβαια αλλα οχι προς τον Θεο αλλα προς την αντιθετη πλευρα), η σημασια ειναι οτι οι αποτειχισμενοι πρεπει να απεχουν απο αυτα ετσι κ αλλιως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.