Ἁγιοπατερικές θέσεις ποὺ μέχρι πρότινος καταδίκαζαν!
Μήπως αὐτὸ μπορεῖ
νὰ ὁδηγήσει σὲ ἑνότητα τοὺς ἀποτειχισμένους;
Ὅταν ἐκφράζαμε στὸ ἱστολόγιο
αὐτὲς τὶς ἀλήθειες ποὺ ὁ π. Ἄγγελος παρουσιάζει στὸ παρὸν ἄρθρο, οἱ πνευματικοὶ
πατέρες τῆς ὁμάδας τοῦ π. Θεοδώρου Ζήση καὶ κάποιοι ὀπαδοί τους, μᾶς λοιδοροῦσαν!
Τώρα ποὺ τὰ λένε αὐτοί, ἀποτελοῦν ...ἀλήθειες!
Ἐν
πάσῃ περιπτώσει εἶναι πολὺ σημαντικὰ αὐτὰ ποὺ ἐπισημαίνει ὁ π. Ἄγγελος, ὅπως τὰ
παρακάτω ποὺ διαγραμματικὰ σημειώνουμε καὶ σχολιάζουμε:
* Εἶναι προφητικὴ
ἡ φωνὴ τοῦ ἁγίου Ἰουστίνου Πόποβιτς, ὅτι ἡ «Ἁγία καὶ Μεγάλη Σύνοδος» θὰ φέρει αἱρέσεις,
σχίσματα καὶ ἄλλες συμφορές.
* Φαίνεται ὅτι
ὑπῆρχε παρασκήνιο μεταξὺ σχισματικῶν Οὐκρανίας καὶ Πατριαρχείου, ἀπὸ χρόνια, ἴσως
καὶ πρὸ τῆς Κολυμπαρίου Συνόδου, κάτι ποὺ σημαίνει ὅτι ὁ πατρ. Βαρθολομαῖος καὶ
οἱ Οἰκουμενιστὲς συμμαχοῦν μὲ ὁποιονδήποτε, προκειμένου νὰ ἐγκαθιδρύσουν τὸν Οἰκουμενισμό.
* Ὁ κ. Βαρθολομαῖος συμμαχεῖ καὶ ἀναγνωρίζει κάθε αἱρετικὸ καὶ σχισματικὸ ποὺ προωθεῖ τὸν Οἰκουμενισμό, τὴν Πανθρησκεία
καὶ τὰ σχέδια τῆς Ν. Τάξεως. (Γι’ αὐτὸ τοὺς
σχισματικοὺς τῶν Σκοπίων –πρὸς τὸ παρόν; – δὲν τοὺς ἀναγνωρίζει). «Δέν ὑπάρχουν
αἱρέσεις καί σχίσματα» γιὰ τὸ Φανάρι. Ὅλα οἰκονομοῦνται, ἀρκεῖ νὰ προαγάγουν τὰ
παγκοσμιοποιητικὰ σχέδια τῶν ὁποίων εἶναι ὑπηρέτης.
* Ὁ πατριάρχης
Βαρθολομαῖος δὲν διαλέγεται, ἀλλὰ ἀποφασίζει!
* Ὁ π. Ἄγγελος,
ἐπίσης, πολὺ σωστά, μᾶς λέγει ὅτι εἶναι «συνοδοιπόροι, συνόμιλοι καί αἰχμάλωτοι
στόν Οἰκουμενισμό Φανάρι καί Μόσχα».
* Τέλος, ἐνῶ
μέχρι πρὶν λίγο ὁ π. Θεόδωρος Ζήσης, π. Νικ. Μανώλης καὶ π. Ἄγγελος ἔβλεπαν σὰν
σωτήρα τὴν Μόσχα (καὶ μὲ τὰ ἐξαπτέρυγά τους μᾶς λοιδοροῦσαν ποὺ τοὺς λέγαμε τὴν
ἀλήθεια) τώρα βλέπουν ὅτι κι ἐκεῖ ὑπάρχει ὁ ἴδιος Οἰκουμενισμός: Γράφει ὁ π. Ἄγγελος:
«Ἂν διαβάσει κανείς τό ἐπίσημο κείμενο στόν ἱστότοπο τοῦ Πατριαρχείου Μόσχας, θά
διαπιστώσει ὅτι αὐτό εἶναι γεμᾶτο ἀπό τίς αἱρετικές θεωρίες τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, ὅτι εἶναι ὅμοιο
κατά πάντα μέ τό κείμενο τῆς ψευδοσυνόδου «Σχέσεις
τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας πρός τόν λοιπόν χριστιανικόν κόσμον», καί ὅτι
οὐσιαστικά ἀποτελεῖ μία ἄλλη ρωσική -θά λέγαμε- ψευδοσύνοδο τῆς Κρήτης»!
Καὶ «Στίς
περιπτώσεις αὐτές ἰσχύει ὁ Κανών Β΄ τῆς ἐν Ἀντιοχείᾳ Τοπικῆς Συνόδου[1][15], ἀναγνωρισμένης ἀπό
Οἰκουμενικές, ὅτι “ὁ κοινωνῶν ἀκοινωνήτῳ
ἀκοινώνητος ἔσται” καί ἄλλοι συμφωνοῦντες Κανόνες».
Ἐν Πειραιεῖ 30-10-2018
ΦΑΝΑΡΙ ΚΑΙ ΜΟΣΧΑ
ΑΝΤΙΠΑΛΟΙ ΣΤΙΣ ΔΙΚΑΙΟΔΟΣΙΕΣ
ΣΥΝΟΔΟΙΠΟΡΟΙ ΣΤΟΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟ
Πρωτοπρεσβ. Ἄγγελος Ἀγγελακόπουλος
Ὁ οἰκουμενικός πατήρ, καθηγητής τῆς Δογματικῆς, καί σύγχρονος ἅγιος τῆς
ἁγιοσαββιτικῆς Σερβικῆς Ἐκκλησίας, ἀλλά καί τῆς καθόλου Ἐκκλησίας, ὅσιος Ἰουστῖνος Πόποβιτς, ἐκφράζοντας
τήν βαθειά του αἴσθηση καί τήν πλήρη ὀδύνης ἐπίγνωση γιά τήν (τότε) μέλλουσα νά
συνέλθει Πανορθόδοξη Σύνοδο, ὑπεγράμμισε τό 1971:
«Καί,
εἰς τό τέλος τέλος, τί δύναται νά περιμένῃ κανείς ἀπό μίαν τοιαύτην
Οἰκουμενικήν Σύνοδον; Ἕν, καί μόνον ἕν: σχίσματα καί αἱρέσεις καί διαφόρους
ἄλλας συμφοράς»[1][1].
Ἡ προφητεία αὐτή τοῦ ὁσίου Ἰουστίνου ἐπαληθεύθηκε δύο
φορές ἕως τώρα. Ἡ πρώτη ἐπαλήθευση
ἦλθε στά τέλη Ἰουνίου τοῦ 2016, ὅταν συνεκλήθη ἡ ληστρική, αἱρετική, οὐνιτική,
οἰκουμενιστική ψευδοσύνοδος τοῦ
Κολυμπαρίου τῆς Κρήτης, ἡ ὁποία ἀνεγνώρισε τίς αἱρέσεις τοῦ Παπισμοῦ, τοῦ
Προτεσταντισμοῦ καί τοῦ Μονοφυσιτισμοῦ ὡς Ἐκκλησίες, ἐξετίμησε θετικά τό
«Παγκόσμιο Συμβούλιο Ἐκκλησιῶν», δηλ. αἱρέσεων, καί τούς οἰκουμενιστικούς
διαλόγους, καί εἰσήγαγε τήν παναίρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ μέσα στήν Ὀρθόδοξη
Ἐκκλησία.