Χθὲς σὲ μερικὰ ἱστολόγια
δημοσιεύτηκε ἀξιόλογο ἄρθρο τοῦ κ. Τσακίρογλου μὲ τίτλο «Τί σημαίνει αἵρεση». Τὸ ἄρθρο
τὸ δημοσίευσε καὶ τὸ «salpismazois»
μὲ τὸ παρακάτω σχόλιο:
ΣΧΟΛΙΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ «salpismazois»: Απόλυτα
σύμφωνους μας βρίσκει το κείμενο το κ. Τσακίρογλου. Μα ας μας επιτραπεί μία
επισήμανση... "Μήπως πρέπει να αναθεωρήσουμε λίγο... την αυστηρότητά
μας... Μήπως λέγω... απέναντι σε Ιερείς που έχουν το θάρρος να προβούν σε
αναθεματισμούς και που το ΦΑΝΑΡΙ (ἐδῶ) ζητά το κεφάλι τους σε πιάτο;...". Έτσι απλά...
Γιατί εκτός από το τι είναι "αίρεση"
πρέπει να ορίσουμε και τι είναι "χαρτοπόλεμος".
Και κάτι ακόμα οι του "χαρτοπολέμου"
οδηγούνται στην "καθαίρεση" ή
κάνουμε λάθος;..
Αλλού είναι ο εχθρός. Καλό αγώνα.
Στὸ σχόλιο αὐτὸ ἔχουμε νὰ
παρατηρήσουμε τὰ ἑξῆς:
Ἀνεξαρτήτως ἂν θὰ ἀπαντήσει ὁ κ. Τσακίρογλου στὸ
παραπάνω σχόλιο, ἐμεῖς αἰσθανόμαστε τὴν ἀνάγκη νὰ ἀπαντήσουμε, ἀφοῦ ἡ
ἐπισήμανσή του ἀναφέρεται σὲ δικό μας σχόλιο στὸ ἄρθρο «Αστεία καμώματα της Μητροπόλεως Πειραιώς
και φαρισαϊσμός δίχως όρια!» (ἐδῶ). Θὰ ἀπαντήσουμε ἐπίσης, καὶ γιατὶ εἶναι γνωστὸ ὅτι ἀσκοῦμε κριτικὴ στὶς
θέσεις τῶν τριῶν πρεσβυτέρων τῆς Θεσσαλονίκης ποὺ διέκοψαν τὴν μνημόνευση τοῦ
Ἐπισκόπου τους, ὅπως καὶ σὲ ἐκείνους ποὺ λένε ὅτι συμπορεύονται μαζί τους, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΚΟΨΕΙ ΤΟ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟ του.
Αὐτοί, λοιπόν (ὁ π. Ἄγγελος κι ὁ π. Ματθαῖος), μὲ τὶς δεσποτικὲς
«πλάτες» τοῦ κ. Σεραφείμ (μὲ ὅ,τι καὶ ὅσα αὐτὸ σημαίνει), προβαίνουν σὲ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΟ τοῦ Ἐπισκόπου τους, ἀλλὰ καὶ τοῦ ἑαυτοῦ τους(!), ἀφοῦ καταδικάζουν: (α) τὸ
Π.Σ.Ε., (β) τὸ Κολυμπάρι, (γ) τοὺς διαλόγους, (δ) τὶς συμπροσευχὲς κ.λπ., παρότι
συμμετέχουν σὲ ὅλα αὐτά ὡς μέλη τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος, ποὺ συμμετέχει σὲ ὅλα καὶ τὰ ἔχει ΟΛΑ ἀποδεχθεῖ!
Ὁπότε, π. Φώτιε, γιὰ νὰ καταλάβουμε, ἐσεῖς ἔρχεστε νὰ
ὑποστηρίξετε τὴν ἐνέργειά τους αὐτή, γιὰ συναισθηματικοὺς λόγους ἢ ἐκ συναδελφικῆς
ἀλληλεγγύης καὶ μὲ τὸ δικαιολογητικὸ ὅτι τὸ Φανάρι «ζητά το κεφάλι τους σε πιάτο»; Δηλαδὴ τί ὑποστηρίζετε,
αὐτὴ τὴν ἐνέργειά τους πού, εἴτε εἶναι ὑποκριτικὴ καὶ φαρισαϊκή, εἴτε εἶναι
παρανοϊκή, ἀφοῦ δὲν κατανοοῦν οἱ
ἄνθρωποι αὐτοί, ὅτι ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΖΟΥΝ ΤΟΝ
ΕΑΥΤΟ ΤΟΥΣ; Ἀκόμα καὶ τὸ ἴδιο τὸ ἱστολόγιο «Φανάριον» ἐπισημαίνει, γιὰ τοὺς δικούς του
λόγους, αὐτή τους τὴν ὑποκρισία, τὸ πῶς δηλ. καταδικάζουν αὐτὸ στὸ ὁποῖο
ἀνήκουν. Ἐπαληθεύεται δηλ. αὐτὸ ποὺ εἶπε ὁ Μ. Βασίλειος, ὅτι γελοῦν μαζί μας οἱ
αἱρετικοί.
Ἂν αὐτὸ τὸ κάνατε ἐσεῖς, θὰ εἶστε ἄξιος ἐπαίνου, ὅπως ὅταν
διακόψατε τὸ μνημόσυνο τοῦ Μητροπολίτη σας, καὶ δὲν συνδέεστε πλέον (ἔστω ἀπ’ εὐθείας)
μὲ τὸ Π.Σ.Ε. καὶ τὶς ἄλλες οἰκουμενιστικὲς ἐνέργειες. Τοῦ ἰδίου ἐπαίνου εἶναι
ἄξιοι καὶ οἱ ἄλλοι δύο πατέρες, ποὺ διέκοψαν –ἔστω– τὸ μνημόσυνο τοῦ
μητροπολίτη τους. Γι’ αὐτὸ καὶ ἀναδημοσιεύουμε ἄρθρα ἀπὸ τὸ ἱστολόγιό σας, ὅπως
ἔχουμε δημοσιεύσει (μαζὶ μὲ τὴν κριτικὴ στὴν ἀλλοίωση τῆς ἁγιοπατερικῆς μας
Παραδόσεως στὸ θέμα αὐτό) δεκάδες ἄρθρα ποὺ ὑποστηρίζουν κατ’ ἀρχὰς
τὴν ἐνέργεια τῆς Διακοπῆς Μνημοσύνου τῶν π. Θεοδώρου καὶ Νικολάου. Ὅπως ἀκόμη, ἀναδημοσιεύουμε
ἑκατοντάδες ἄρθρα ἀπὸ τὸ ἱστολόγιο «Κατάνυξις»,
παρότι οἱ διαχειριστές της, ὄχι μόνο δὲν δημοσιεύουν καμία ἀνάρτησή μας, ἀλλὰ ἀρνήθηκαν
νὰ δημοσιεύσουν ἀκόμα καὶ ἀπαντητικὰ σχόλια μας, ποὺ ἀναφέρονταν σὲ δυσφημιστικὰ καὶ συκοφαντικὰ σχόλια τοῦ ἱστολογίου «Κατάνυξις» ἐναντίον μας.
Ἡ κριτική μας, π. Φώτιε, δὲν ἀσκεῖται για λόγους
προσωπικούς, ἀλλὰ γιὰ λόγους Πίστεως. Μέχρι τὸ 2010-2011 συμπορευόμαστε μὲ τὸν
π. Θεόδωρο Ζήση, ἐλπίζοντας ὅτι θὰ ἐφαρμόσει τὴν διδασκαλία τῆς Ἐκκλησίας,
τὴν μόνη ποὺ θὰ
μποροῦσε νὰ βάλει φραγμὸ ἢ νὰ
παρεμποδίσει τὰ σχέδια τῶν Οἰκουμενιστῶν καὶ τὴν ἐπέκταση τοῦ
Οἰκουμενισμοῦ. Κι αὐτὴ δὲν ἦταν ἄλλη ἀπὸ τὴν Διακοπὴ Μνημονεύσεως (Ἀποτείχιση) ἀπὸ τοὺς Οἰκουμενιστές, ποὺ ὁ π. Θεόδωρος
Ζήσης μᾶς τὴν δίδασκε (ὅπως καὶ ἡ ὁμάδα στὴν ὁποία ἡγεῖτο) ἀπὸ τὴν ἐποχὴ τῆς ἐλεύσεως στὴν
Ἑλλάδα τοῦ Πάπα Ἰωάννη-Παύλου Β΄.