Πέμπτη 3 Μαΐου 2018
Τσιμουδιά για την Παναίρεση και τους Οικουμενιστές συν-ψευδοποιμένες! --Ταλαίπωρη ορθοδοξία! Στα χέρια ποιών «φωτισμένων» ψευδοποιμένων έπεσες!
Δυστυχῶς ὁ κ. Ἱερεμίας δὲν ἔμαθε ἀκόμα ὅτι οἱ φωτισμένοι Πατέρες εἶναι ἐναντίον του διαλόγου μὲ πείσμονες-συνειδητοὺς αἱρετικούς!
Ο Γόρτυνος Ιερεμίας, με ἀφορμὴ τὴν συνομιλία τοῦ Κυρίου μὲ τὴν Σαμαρείτιδα:
«Τον διάλογο με τους αιρετικούς πρέπει να τον κάνουν οι
φωτισμένοι»
Ἀπὸ «Pentapostagma»
Σήμερα λάβαμε από την Σεβασμιότατο Γόρτυνος και Μεγαλοπόλεως κ.κ. Ιερεμία,
το παρακάτω κείμενο, το οποίο αναφέρεται στην Κυριακή της Σαμαρείτιδος. Είναι αξιόλογα
όλα όσα μας λέει ο Σεβασμιότατος, αλλά χρειάζονται κάποιες επισημάνσεις. Αναφερόμενος
στον διάλογο με τους αιρετικούς και τους Παπικούς που διεξάγει κατά κύριο λόγο το
Φανάρι και ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος λέει: Τόν σωστό καί πετυχημένο διάλογο μέ τούς
αἱρετικούς πρέπει νά κάνουν ὄχι οἱ ὁποιοιδήποτε, ἀλλά οἱ φωτισμένοι, πού βλέπουν
τά ἔνδον τοῦ ἀνθρώπου καί ἐνεργοῦν κατάλληλα γιά τήν ψυχική του θεραπεία.
Ακόμα και αν δεχθούμε την ανάγκη για διάλογο, κάτι για
το οποίο δεν συμφωνούν αρκετοί Άγιοι Πατέρες, αλλά ακόμα και αν το δεχθούμε, θα
πρέπει ο Σεβασμιότατος να ονομάσει τους φωτισμένους και αγίους οι οποίοι μπορούν
κατά τη γνώμη του να διεξάγουν το διάλογο. Μήπως ήρθε η ώρα να βγουν όλοι από τη
«κρυψώνα» τους και να μιλήσουν; Να φανερωθούν; Και να γνωρίζει το ποίμνιο τι πρεσβεύει
ο καθένας στην Εκκλησία μας; Με λόγια στον αέρα, χωρίς συγκεκριμένες αναφορές σε
ονόματα και πράξεις, καμία βάση δεν υπάρχει για διάλογο καταρχήν μέσα στην Εκκλησία
μας. Άγιοι πατέρες και Αρχιερείς έχετε καταλάβει την κρισιμότητα της κατάστασης;
Έχετε καταλάβει ότι το μέλλον θα χαρακτηρίσει με κεφαλαία γράμματα ως «ΠΡΟΔΟΤΕΣ»
της πίστεως όσους «βολεύονται» πίσω από θρόνους και μήτρες;
Διαβάστε όλο το κείμενο παρακάτω:
ΚΥΡΙΑΚΗ
ΤΗΣ ΣΑΜΑΡΕΙΤΙΔΟΣ
Ο ΤΡΟΠΟΣ ΔΙΑΛΟΓΟΥ ΜΑΣ
ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ
Ἡ σημερινή εὐαγγελική περικοπή,
ἀδελφοί χριστιανοί, λέγεται στήν ἐκκλησιαστική γλώσσα «Κυριακή τῆς Σαμαρείτιδος».
Πολλά εἶναι τά θέματα, πού μπορεῖ νά τονίσει κανείς ἀπό τό σημερινό εὐαγγελικό ἀνάγνωσμα
τῆς Κυριακῆς αὐτῆς, ἀλλά ὁ νοῦς μου ἔκλινε σέ ἕνα θέμα, πάνω στό ὁποῖο θέλω νά σᾶς
πῶ ὀλίγα λόγια. Παρακαλῶ, χριστιανοί μου, νά ἔχω τήν προσοχή σας στά ὅσα θά σᾶς
πῶ.
Ἡ Σαμαρείτιδα γυναίκα, γιά τήν ὁποία μᾶς μιλοῦσε τό σημερινό
ἅγιο Εὐαγγέλιο, ἦταν μιά ἁμαρτωλή γυναίκα. Καί ὄχι μόνο ἁμαρτωλή, ἀλλά καί αἱρετική.
Μάλιστα, ὅπως φαίνεται, ἦταν σκληρή αἱρετική. Ἀφοῦ δέν ἤθελε νά δώσει οὔτε νερό
(!) στόν Ἰουδαῖο συνομιλητή της, γιατί αὐτός ἦταν ἀντίθετος ἀπό τήν δική της πίστη.
Ἀκοῦστε:
Οἱ Σαμαρεῖτες ἦταν καί αὐτοί ἀρχικά ἑνωμένοι μέ τούς
Ἰουδαίους, ἀλλά μέ τήν αἰχμαλωσία τους στούς Ἀσσυρίους, παραμόρφωσαν καί τήν πίστη
τους
Ο καιρός ξεσκεπάζει την αλήθεια…
Του
Ιωάννου Ρίζου
Σε
πρόσφατο άρθρο μου με τίτλο: «Η ψευδο-Αποτείχιση
του π. Θεοδώρου Ζήση» (εδώ) παρουσίασα το συμβάν του συλλείτουργου του π.
Θεοδώρου με τον Σεβασμιότατο Λογγίνο της
Ουκρανικής Εκκλησίας, ως απόδειξη της εκκλησιαστικής κοινωνίας του π. Θεοδώρου
με μη αποτειχισμένο Επίσκοπο.
Ο
Οσιολογιώτατος π. Σεραφείμ Ζήσης απάντησε στο άρθρο μου λέγοντας ότι ο Σεβ.
Λογγίνος δεν μνημονεύει τον πατριάρχη Μόσχας Κύριλλο, συνεπώς εγώ είμαι
συκοφάντης και η «Π.Π» βγάζει «κίτρινα» άρθρα για να ανεβάσει την
επισκεψιμότητα της(!)
Ανταπάντησα
πως το γεγονός της μη μνημόνευσης του
Κυρίλλου από τον Λογγίνο είναι άσχετο με την ουσία της υπόθεσης και για τον
κόσμο αποτελεί παραπλανητική πληροφορία, γιατί ο Λογγίνος δεν ανήκει στη
δικαιοδοσία του πατριαρχείου Μόσχας, αλλά της Τοπικής Εκκλησίας και Συνόδου της
Ουκρανίας. Συνεπώς η διακοπή της μνημόνευσης του Κυρίλλου είναι άνευ ουσίας μιας
και ο Λογγίνος κοινωνεί με τον Μητροπολίτη Ονούφριο (που είναι η ανώτατη
εκκλησιαστική αρχή στην Ουκρανική Εκκλησία), καθώς κοινωνεί και με την Σύνοδο της
Τοπικής Εκκλησίας οι οποίοι αποδέχτηκαν το Κολυμπάρι.
Συνεπώς
ο Σεβ. Λογγίνος δεν είναι αποτειχισμένος από την Τοπική Εκκλησία.
Και
ο καιρός ξεσκεπάζει την αλήθεια!
Η
είδηση λοιπόν είναι ότι ο Σεβ. Λογγίνος προήχθη σε Αρχιεπίσκοπο της Τοπικής
Εκκλησίας!
Αυτό
αποδεικνύει de facto (εκ των πραγμάτων):
Υποστηρικτική ανακοίνωση Ρωσσικής Ορθοδόξου Εκκλησίας της Διασποράς
για την Ορθόδοξη
Εκκλησία της Ουκρανίας
ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ: 28 Απριλίου 2018
Ανακοίνωση της Συνόδου των Επισκόπων της Ρωσσικής Ορθοδόξου Εκκλησίας της Διασποράς για την Υποστήριξη της Κανονικής Ορθοδόξου Εκκλησίας της Ουκρανίας
Ανακοίνωση της Συνόδου των Επισκόπων της Ρωσσικής Ορθοδόξου Εκκλησίας της Διασποράς για την Υποστήριξη της Κανονικής Ορθοδόξου Εκκλησίας της Ουκρανίας
«Θα θάψουμε την ενότητα της Ορθοδοξίας»!
Ιλαρίων: Αυτοκεφαλία στους Ουκρανούς θα σημαίνει διαίρεση σαν αυτή μεταξύ Ανατολής και Δύσεως το 1054.
Θα θάψουμε την ενότητα της Ορθοδοξίας
Πριν λίγες ημέρες το Οικουμενικό Πατριαρχείο αποδέχθηκε να εξετάσει το θέμα εκχώρησης αυτοκεφαλίας στην Ουκρανία. Πως είδε η Ρωσική Εκκλησία την απόφαση αυτή;
Με απορία. Ούτε ο Αγιώτατος Πατριάρχης Κύριλλος, αλλά ούτε ο Μητροπολίτης Κιέβου και πάσης Ουκρανίας Ονούφριος ενημερώθηκαν για τη ληφθείσα απόφαση. Το δημοσιευθέν
Αναβάθμιση Υπηρεσιών Διάπραξης της Αμαρτίας!
*(αναυδία = αφασία, αφωνία)
Γράφει ο Σάββας Ηλιάδης Δάσκαλος
«Αναβάθμιση της προσφοράς υπηρεσίας προς την αμαρτία και την καταστροφή»! Αυτός είναι ο τίτλος που ταιριάζει στην παραπάνω είδηση, η οποία αναρτήθηκε σε όλα τα μέσα ενημέρωσης! Μάλιστα, χαρακτηρίστηκε ήδη από κάποια ιστολόγια και ως υπηρεσία για «σχεσάκηδες»!
Ο διευθύνων σύμβουλος του Facebook, Μαρκ Ζάκερμπεργκ "διευκρίνισε ότι αυτὴ η λειτουργία δεν στοχεύει στη διευκόλυνση των εφήμερων σχέσεων, όμως να βοηθήσει τους ἀνθρώπους να
Διεθνής έκθεση βιβλίου στη ΔΕΘ με έντονο οικουμενιστικό και αποκρυφιστικό άρωμα
Γράφει ὁ π. Νικόλαος Μανώλης
Δεῖτε
ὅ,τι ὑπάρχει στήν Διεθνή Ἔκθεση Βιβλίου στή ΔΕΘ πού σχετίζεται μέ
θέματα χριστιανικά. Προσέξτε τίς φωτογραφίες μέ ἀρίθμηση 1-2-10 καί τή
σχέση τους μέ τόν Οἰκουμενισμό καί τόν φυσικό χῶρο τῆς αἱρέσεως τό
Πατριαρχεῖο καί τούς ἐνοικοῦντες ἐν αὐτῷ. Οἱ ὑπόλοιπες φωτογραφίες
δείχνουν ὅποια ἄλλη ἐκδήλωση-παρουσίαση ἀφορᾶ χριστιανικά ζητήματα. Τίς
δημοσιεύω κι αὐτές γιά νά διαπιστώσετε ποιοί εἶναι οἱ συντελεστές, ποιοί
ἀσχολοῦνται μέ αὐτά, ποιοί
ΣΕΝΑΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ (Βίντεο π. Σάββα)
Σχολιαστής μὲ σχόλιο, μᾶς πληροφορεῖ γιὰ τὸ ἑξῆς ΣΕΝΑΡΙΟ:
Ἔχουν -μᾶς γράφει- δρομολογηθεῖ χειροτονίες σὲ ΕΠΙΣΚΟΠΟ δύο (2) ἀποτειχισμένων Ἑλλήνων ἱερέων (μᾶς ἀναφέρει καὶ τὰ ὀνόματα), οἱ ὁποῖοι θὰ μεταβοῦν πρὸς τοῦτο στὴν Σερβία καὶ ὡς χειροτονηθέντες ἀπὸ τοὺς περὶ τὸν Ἀρτέμιο μὲ τὸ Παλαιὸ Ἡμερολόγιο θὰ ἀφομοιώσουν τοὺς ἀποτειχισμένους σὲ ἐξωτερικὸ καὶ Ἑλλάδα, πείθοντάς τους ὅτι μὴ ἔχοντες Ἐπίσκοπο εἶναι ΑΚΕΦΑΛΟΙ κ.λπ.
Δηλώνουμε πὼς δὲν ἔχουμε καμιὰ τέτοια συγκεκριμένη πληροφορία. Βέβαια ἀόριστες φῆμες κατὰ καιροὺς ἀκούγονται.
Μία τέτοια ἐξέλιξη ὅμως, θὰ ἀποτελοῦσε μία κακέκτυπη ἐπανάληψη τῶν καταδικασμένων πρακτικῶν τῶν Παλαιοημερολογιτῶν, ἄλλο ἕνα σχίσμα στὸ Σῶμα τῆς Ἐκκλησίας. Ἀσφαλῶς ἐκεῖ ὁδηγεῖ ἡ ἀδιακρισία, ἡ ἀρχομανία καὶ ὁ ἐξτρεμισμός, στὸν εὐαίσθητο ἐκκλησιαστικὸ χῶρο.
Ἐμεῖς ὡς ἀποτειχισμένοι σύμφωνα μὲ τὴν ἁγιοπατερικὴ μᾶς Παράδοση, δὲν ἐπιθυμοῦμε νὰ κάνουμε τίποτα περισσότερο ἀπ’ ὅ,τι μᾶς δίδαξαν καὶ ἀπ’ ὅ,τι ἔκαναν οἱ Ἅγιοι, γιὰ νὰ ἀποφύγουν τὸν μολυσμὸ τῆς Παναιρέσεως καὶ νὰ ἀντιμετωπίσουν τὴν πανούκλα τῆς αἱρέσεως:
Ἀπομακρυνόμαστε ἁπλῶς ἀπὸ τοὺς Οἰκουμενιστές, χωρὶς νὰ λογαριάζουμε τὶς συνέπειες (ἐξ ἄλλου «οἱ λογαρισμοὶ ταιριάζουν στοὺς μισθοφόρους»). Χωρὶς δηλαδὴ νὰ ἐξετάζουμε ἂν θὰ ἔχουμε ἱερεῖς ἢ Ἐπισκόπους καὶ μυστήρια, γιατί αὐτὴ τὴν φροντίδα τὴν ἔχει ἀναλάβει ὁ Κύριος, ποὺ νομοθέτησε τὸ «ἐξέρχεσθε ἐκ μέσου αὐτῶν», ποὺ ἐντέλλεται δηλαδή, τὴν ἀπομάκρυνση ἀπὸ τοὺς αἱρετικούς· καὶ δίνει πλούσια τὴν Χάρη Του σὲ ὅσους ἀκολουθοῦν τὴν Ἐντολή Του.
Κάθε τί ἄλλο ποὺ πιθανὸν μαγειρεύεται πίσω ἀπὸ τὴν πλάτη τοῦ πιστοῦ λαοῦ πρὸς ἐπιβολήν, καὶ μάλιστα χωρὶς συζήτηση, καὶ ἀναζήτηση, καὶ εὕρεση, καὶ συνοδικὴ συμφωνία τῆς ἁγιοπατερικῆς πρακτικῆς στὸ κρίσιμο αὐτὸ θέμα, δὲν θὰ τὸ ἀκολουθήσουμε.
Ἀναρτοῦμε ἕνα παλαιότερο β ί ν τ ε ο, ἀπὸ συνομιλία τοῦ π. Σάββα Λαυριώτη μὲ
τὸν δημοσιογράφο κ. Λοΐζο, στὸ ὁποῖο δηλώνεται καὶ περιγράφεται ἡ ἴδια τοποθέτηση τὴν ὁποία δεχόμαστε κι ἐμεῖς.
Δημοσιογρ. Λοΐζος Λ.: Θέμα τῆς Σύναξης θὰ εἶναι ἡ καταδίκη τοῦ Οἰκουμενισμοῦ καὶ τῆς Συνόδου
τῆς Κρήτης. Πεῖτε μας περισσότερα.
π. Σάββας: Σὰν ἁγιορεῖτες Πατέρες ἀναλάβαμε αὐτὴ τὴν πρωτοβουλία... καὶ ἐπειδὴ
καὶ ἄλλοι πατέρες, ὅπως ὁ π. Θεόδωρος Ζήσης, ὅπως ὁ π. Νικόλαος Μανώλης καὶ ἄλλοι
πατέρες ποὺ ἔχουν κάνει τώρα Διακοπὴ Μνημοσύνου, σκεφτήκαμε νὰ κάνουμε μία
διορθόδοξη –καὶ ἀπὸ ἄλλες χῶρες– Σύναξη, ποὺ θὰ καταδικάζουμε, κλῆρος καὶ λαός,
γι’ αὐτὸ εἶναι κληρικολαϊκή, τὶς ἀποφάσεις τῆς Συνόδου, ὅτι δὲν τὶς ἀποδεχόμαστε,
μιὰ καὶ ἀνέκαθεν τὸ σῶμα τῆς Ἐκκλησίας ἦταν αὐτὸ ποὺ ἀποδεχόταν ἢ ἀπέρριπτε τὶς
Συνόδους…
Δημοσιογρ. Λοΐζος Λ.: Ὑπάρχουν καὶ κάποιες ἀντιδράσεις… Ἔτσι, ὅμως, ὅπως σᾶς ἀκούει κανείς,
μπορεῖ νὰ ὑποθέσει κάποιος ὅτι αὐτὴ τὴν στιγμὴ ἐσεῖς, πᾶτε νὰ κάνετε σχίσμα. Τί
ἀπαντᾶτε;
π. Σάββας: Ἐμεῖς πᾶμε νὰ κρατήσουμε, αὐτὰ ποὺ ἔχουμε παραλάβει…
Δημοσιογρ. Λοΐζος Λ.: Σ’ αὐτὴ ἐδῶ τὴ Σύναξη, οἱ ἄνθρωποι ποὺ συμμετέχετε, εἴσαστε ἑνωμένοι
ἢ ἔχει ἀρχίσει καὶ ὑπάρχει μεταξύ σας ρῆγμα καὶ παρατηροῦνται ἐγωϊσμοί, τάσεις ἡγεσίας…
π. Σάββας: Λέει μέσα στὶς Πράξεις τῶν Ἀποστόλων ὅτι «ἔγινε παροξυσμὸς ἐν
τοῖς Ἀποστόλοις». Ὁπωσδήποτε ὑπάρχουν κάποιες διαφορετικὲς ἀπόψεις μεταξύ μας, ἀλλὰ
αὐτὸ ὅμως δὲν διασπάει τὴν ἑνότητά μας.
Δημοσιογρ. Λοΐζος Λ.: Κάπως ἔτσι, μποροῦμε νὰ ποῦμε, ξεκίνησε τὸ σχίσμα τοῦ Παλαιοῦ Ἡμερολογίου
πρὶν ἑκατὸ χρόνια καὶ ἀπὸ ’κεῖ καὶ πέρα ἔγιναν οἱ Γ.Ο.Χ., ἄρχισαν νὰ χειροτονοῦν
μητροπολίτες καὶ νὰ κάνουν μία παράλληλη Ἐκκλησία, σὲ εἰσαγωγικὰ «ἐκκλησία» μὲ
τὴν Ὀρθόδοξη;… Καὶ τί πρέπει νὰ προσέξετε γιὰ νὰ μὴν φτάσετε νὰ γίνετε κι ἐσεῖς
κάτι ἀντίστοιχο;
π. Σάββας: Ἐμεῖς ἔχουμε γράψει στὴν διακήρυξή μας… ὅλοι μαζὶ οἱ τριάντα
πέντε (35) Ἁγιορεῖτες…, ὅτι δὲν θὰ κάνουμε δικιά μας παράταξη, δὲν θὰ ἑνωθοῦμε
μὲ καμία παράταξη τῶν Παλαιοημερολογιτῶν, δὲν θὰ πήξουμε δικό μας θυσιαστήριο,
θὰ μείνουμε στὴν ἁγιοπατερικὴ γραμμὴ Διακοπῆς Κοινωνίας μὲ τοὺς αἱρετικοὺς καὶ
θὰ ἀναμένουμε νὰ γίνει Ὀρθόδοξη Σύνοδος, ἡ ὁποία θὰ τακτοποιήσει τὰ πράγματα.
Τίποτε παραπάνω, τίποτε λιγότερο… Εἶναι πολὺ ἐγωϊστικὸ νὰ περιμένουμε ἐμεῖς νὰ
φτιάξουμε τὰ πράγματα. Οὔτε σώζουμε… Ζητᾶμε νὰ γίνει Ὀρθόδοξος Σύνοδος, ἡ ὁποία
θὰ διορθώσει τὰ πράγματα. Δὲν εἴμαστε ἐμεῖς
Σύνοδος. Ἐμεῖς εἴμαστε, κλῆρος καὶ λαός, ὁ πιστὸς λαὸς τοῦ Θεοῦ, οἱ ὁποῖοι πρέπει νὰ κάνουμε τὰ αὐτονόητα, διακοπὴ κοινωνίας μὲ τοὺς αἱρετικούς. Τίποτε
παραπάνω… Αὐτὸ εἶναι τὸ μοναδικὸ μέσο γιὰ νὰ ποῦμε ὅτι δὲν
συμπορευόμαστε μὲ τὴν αἵρεση.
Δημοσιογρ. Λοΐζος Λ.: Καλὰ ἐσεῖς ἔχετε στὸ Ἅγιο Ὄρος ἱερεῖς. Σὲ ἄλλο μέρος ποὺ ὁι πιστὸς
δὲν ἔχει, τί νὰ κάνει; …Νὰ μὴν κοινωνάει;
π. Σάββας: Ἡ Ἀκρίβεια ἀπαιτεῖ νὰ μὴν πᾶμε σὲ Ἐκκλησίες ὅπου μνημονεύονται
οἱ Ἐπίσκοποι ποὺ δέχονται τὴν Κρήτη.
Ἐλπίζουμε κατὰ βάθος νὰ δέχονται ἀκόμα αὐτὰ ποὺ τότε ἔλεγαν καὶ ὁ π. Σάββας, καὶ ὁ κ. Λοΐζος· γιατὶ μὲ ὅσα τελευταῖα εἶπαν ἢ ἔγγραψαν, φαίνεται ὅτι ἔχουν ἀλλάξει γραμμή, καὶ ὡς πρὸς τὴν σύμφωνη ἀπόφαση κλήρου καὶ λαοῦ, (ἀφοῦ ἀποφασίζουν ἔχοντας ἀποκλείσει τὸ μεγαλύτερο μέρος τῶν ἐν Ἑλλάδι ἀποτειχισμένων, κι ἀκόμα δὲν ἀνέβασαν στὴν ἱστοσελίδα ποὺ τοὺς ἐκφράζει τὸ βίντεο τῆς Σύναξης στὴ Σερβία) καὶ ὡς πρὸς τὰ τοῦ Παλαιοῦ Ἡμερολογίου. (Παρεπιμπτόντως νὰ ποῦμε στὸν κ. Λοΐζο, πὼς ὅταν αὐτὸς ἔκανε αὐτὲς τὶς ἐρωτήσεις ἦταν καλῆς προαιρέσεως ἄνθρωπος, ὅταν κάνουμε ἐμεῖς παρόμοιες ἐρωτήσεις καὶ ζητᾶμε τὶς ἀναγκαῖες διευκρινήσεις, μᾶς χαρακτηρίζουν κακῆς προαιρέσεως ἀνθρώπους καὶ διασπαστὲς τοῦ ἀγώνα!).
Ἐλπίζουμε, τέλος, νὰ τηρηθοῦν αὐτά. Νὰ γίνει Πανορθόδοξος Σύνοδος, κι ὄχι Σύνοδος τῶν δικῶν μας καὶ ἀποκλεισμοῦ τῶν ἄλλων. Νὰ μὴ γίνει καμία ἕνωση μὲ παράταξη τῶν Παλαιοημερολογιτῶν. Νὰ τηρηθεῖ ἡ ἁγιοπατερικὴ γραμμὴ Διακοπῆς Κοινωνίας.
Σημάτης Παναγιώτης