Πολλάκις είμεθα όλοι μάρτυρες οικουμενιστικών συναντήσεων η συνεδρίων, τα οποία λαμβάνουν χώραν εις Χάλκην. Ποίος έχει την ευθύνην; Ως γνωστόν ηγούμενος της Χάλκης είναι ο Σεβ. Προυσης Ελπιδοφόρος Λαμπρυνιάδης. Ο Σεβασμιώτατος τυγχάνει Καθηγητής της Θεολογικής Σχολής της Θεσσαλονίκης.
Τετάρτη 6 Ιουνίου 2018
Το τελειότερο έργο
Η ευχή καθαρίζει την
ψυχή και κρατάει το νου. Το τελειότερο έργο γίνεται στ’ άδυτα της ψυχής του ανθρώπου, που είναι κλεισμένα ερμητικά, γνωστά μόνο στον Θεό. Έτσι βλέπουμε κάτι το συγκλονιστικό: ανθρώπους που μεταβάλλονται σε παιδιά του Θεού, αν και έφτασαν στα βάθη της αυτοκαταστροφής τους.
Όσιος Πορφύριος Καυσοκαλυβίτης
Ευλόγησε τις συμπροσευχές και δόξασε τον οικουμενισμό ο Πάπας
➤ Νέα αναφορά στον «οικουμενισμό του αίματος»
«Ας μην ξεχάσουμε να ξεκινήσουμε από την προσευχή, έτσι ώστε να μην
είναι ανθρώπινα τα έργα που δείχνουν τον τρόπο, αλλά το Άγιο Πνεύμα.
Μόνο αυτό ανοίγει τον δρόμο και φωτίζει τα βήματα που πρέπει να γίνουν».
Χρησιμοποιώντας την πάγια θεωρία της ενότητας του Αγίου Πνεύματος ο ποντίφικας εκδηλώθηκε ξανά όπως και παλιότερα….
Συγκεκριμένα ο Πάπας συναντήθηκε χθες στο Βατικανό με αντιπροσωπεία της Γερμανικής Εθνικής Επιτροπής της Λουθηρανικής Παγκόσμιας Ομοσπονδίας και της Ευαγγελικής Λουθηρανικής Εκκλησίας της Γερμανίας.
Ο Πάπας στο περιθώριο της συνάντησης σημείωσε ότι το Πνεύμα
Χρησιμοποιώντας την πάγια θεωρία της ενότητας του Αγίου Πνεύματος ο ποντίφικας εκδηλώθηκε ξανά όπως και παλιότερα….
Συγκεκριμένα ο Πάπας συναντήθηκε χθες στο Βατικανό με αντιπροσωπεία της Γερμανικής Εθνικής Επιτροπής της Λουθηρανικής Παγκόσμιας Ομοσπονδίας και της Ευαγγελικής Λουθηρανικής Εκκλησίας της Γερμανίας.
Ο Πάπας στο περιθώριο της συνάντησης σημείωσε ότι το Πνεύμα
Η Μακεδονία μας καλεί!
– Ας δώσουμε όλοι το δυναμικό μας παρόν!
Σέ μιά ἐποχή ἄκρας παράνοιας, ὅπου ὁ καθένας διαστρέφει κατά τό δοκοῦν τήν ἀλήθεια, ἐμφανίστηκε ὑπουργίσκος, ἐπίορκος, προδότης καί ἐθνομηδενιστής, ὁ ὁποῖος ἄνοιξε τό στοματάκι του καί μέ ὕφος σαράντα καρδιναλίων ξέρασε ἀνοησίες. Τί μᾶς εἶπε τό παιδί; Ὅτι ἡ Μακεδονία δέν εἶναι μόνο μία καί δέν εἶναι μόνο ἑλληνική!!!Βεβαίως, δυσκολευόμαστε νά πιστέψουμε ὅτι ὁ κ. ὑπουργός παραφρόνησε. Ἀδυνατοῦμε νά παραδεχτοῦμε ὅτι εἶναι ἀνιστόρητος. Δέν πιστεύουμε ἐπίσης ὅτι ἦταν ἁπλά μία προσωπική του ἀτυχής δήλωση. Τό θέμα εἶναι σοβαρό καί ἀνησυχητικό.
Αὐτή ἡ κυβέρνηση ἔχει ἀποδείξει ὅτι δέν διαθέτει ἀλύγιστη σπονδυλική στήλη, ὅτι ὑπηρετεῖ τό ψέμα, ἐμπαίζει τόν ἑλληνικό λαό, ξεπουλάει τόν ἐθνικό πλοῦτο τῆς πατρίδας μας, ἀγωνίζεται γιά τά δίκαια καί τά συμφέροντα τῶν δανειστῶν μας καί πράττει κάθε τί τό ἀνθελληνικό.
Ἀδέλφια συνέλληνες!
Κάποια ὄρνεα διψοῦν γιά αἷμα ἑλληνικό. Κάποιες ὕαινες λυσσοῦν γιά αἱματοπότιστες σάρκες τῆς ἱερῆς μας γῆς. Κάποιοι βάρβαροι θέλουν νά πατήσουν τ’ ἅγια χώματά μας.
Καί κάποια ἐξαγορασμένα ἡμέτερα μειράκια, πού μέθυσαν ἀπό τήν ἐξουσία, τά παραχωροῦν ἀμαχητί! Μέ ποιό δικαίωμα;
Ὡστόσο, κι ἄν ὅλα τά αἴσχη τά ἔχουν φέρει, ψηφίσει καί πράξει,
Από τους πολιτικούς που δηλώνουν Ορθόδοξοι και ορκίζονται στο Ευαγγέλιο, υπάρχει ένας, ΕΝΑΣ, που δεν είναι Οικουμενιστής;; (βίντεο)
Ένας διάλογος και το μήνυμα του Προκόπη Παυλόπουλου στον πατριάρχη Βαρθολομαίο
Παυλόπουλος: «Γνωριζόμαστε με όλους, ιδίως με τον άγιο Περγάμου έχουμε παλαιούς, πολύ παλαιούς δεσμούς».
Περγάμου: «Εγώ δεν θα σας ενοχλήσω …»
Παυλόπουλος: «Είστε πάντα ευπρόσδεκτος και το ξέρετε.»
Βαρθολομαίος: «Είστε αμφότεροι άνθρωποι του πνεύματος και των γραμμάτων, γι’ αυτό ταιριάζετε».
Παυλόπουλος: «Παναγιώτατε με ιδιαίτερη χαρά σας υποδέχομαι εκ νέου στην Προεδρία της Δημοκρατίας και θέλω για μιαν ακόμη φορά να σας διαβεβαιώσω για την πλήρη συμπαράσταση της Πολιτείας στο έργο το οποίο επιτελείτε. Αυτό το κορυφαίο έργο, το έργο του Πατριαρχείου για την υπεράσπιση των αρχών και των αξιών της Ορθοδοξίας, διεθνώς, σε ολόκληρη την ανθρωπότητα. Και υπενθυμίζω ότι αυτές οι αρχές και οι αξίες, ιδίως εκείνες που αφορούν τον ανθρωπισμό, την αλληλεγγύη, την ειρήνη, την δικαιοσύνη έχουν τεράστια αξία στους ταραγμένους καιρούς μας. Επίσης θέλω να σας πω πόσο εκτιμούμε την όλη αυτή πρωτοβουλία που έχετε αναλάβει, πρωτοποριακή, για την προστασία του περιβάλλοντος».
ΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΗ ΚΑΤΑΛΗΨΙΣ ΘΕΟΛΟΓΙΚΩΝ ΣΧΟΛΩΝ
Πολλάκις είμεθα όλοι μάρτυρες οικουμενιστικών συναντήσεων η συνεδρίων, τα οποία λαμβάνουν χώραν εις Χάλκην. Ποίος έχει την ευθύνην; Ως γνωστόν ηγούμενος της Χάλκης είναι ο Σεβ. Προυσης Ελπιδοφόρος Λαμπρυνιάδης. Ο Σεβασμιώτατος τυγχάνει Καθηγητής της Θεολογικής Σχολής της Θεσσαλονίκης.
Σε τέτοια αυθάδεια και θράσος οδηγεί τους Οικουμενιστές η ατελείωτη Οικονομία και όσοι την ακολουθούν!
Ὁ Φλωρίνης Θεόκλητος ἐπιτίθεται πάλι ἐναντίον
τῶν μὴ μνημονευόντων πατέρων τῆς Ἱ. Μ. Ἁγ. Παρασκευῆς Μηλοχωρίου.
Ἀδαμάντιου
Τσακίρογλου
Λαλίστατος πάλι, αὐτάρεσκος
καὶ «μὲ τὸ χαμόγελο στὰ χείλη» ἐπιτέθηκε ὁ οἰκουμενιστὴς κ. Θεόκλητος (ἐδῶ) ἐναντίον τῶν Πατέρων τῆς Ἱ. Μ. Ἁγ. Παρασκευῆς Μηλοχωρίου, ποὺ ἔχουν
διακόψει τὴν μνημόνευσή του.
Ἀφοῦ ἀπὸ τὸ 5ο
λεπτὸ τῆς ὁμιλίας του ἄρχισε τὴν οἰκουμενιστικὴ προπαγάνδα μίας ἀγάπης ἄνευ ἀληθείας
Πίστεως καὶ δόγματος·
ἀφοῦ ὕμνησε τὸν Πατριάρχη καὶ τὴν σύνοδό του (καὶ παρόλα αὐτὰ
κάποιοι τὸν χαρακτηρίζουν μὴ οἰκουμενιστή) γιὰ τὴν ἁγιοκατάταξη τοῦ ἁγ. Ἰακώβου
Τσαλίκη, κρύβοντας ἔντεχνα ὅτι ὁ Θεὸς πρῶτα καὶ μετὰ τὸ εὐσεβὲς ποίμνιο τῆς Ἐκκλησίας,
ἀνέδειξε καὶ ἀναγνώρισε τὴν ἁγιότητά του καὶ ἡ σύνοδος μόνο τὴν ἐπικύρωσε (ἀπὸ
σκοπιμότητα)·
ἀφοῦ μίλησε γιὰ ἀνθρώπινα λάθη τῶν Ἐπισκόπων καὶ δὴ τοῦ
Πατριάρχη καὶ ὄχι γιὰ τὶς αἱρετικὲς οἰκουμενιστικὲς διδασκαλίες καὶ τὴν
συνοδική τους κατωχύρωση,
εἶπε γιὰ τοὺς προαναφερθέντες πατέρες τὰ ἑξῆς:
«Ἀγαπούσαμε πολὺ τὸν πατέρα Ἰγνάτιο καὶ τὸν
πατέρα Μάξιμο, ἀλλὰ κήρυξαν ἐπανάσταση ἐναντίον τῆς ἐπισήμου Ἐκκλησίας. Ἐνῶ εἶναι
σὲ κανονισμὸ καὶ δὲν ἔχουν δικαίωμα οὔτε νὰ λειτουργοῦν οὔτε νὰ ἐξομολογοῦν, αὐτοὶ
συνεχίζουν! Ἐμεῖς κλαῖμε καὶ θρηνοῦμε γι’ αὐτὴν τὴν κατάντια. Ἀλλὰ νὰ μὴν
παίζουμε μὲ τὴν Ἐκκλησία! Μὲ τὸν Θεὸ δὲν παίζουμε. Δὲν ξεγελοῦμε τὸ Θεό! Αὐτοὶ
νομίζουν, ὅτι εἶναι οἱ ἁγιότεροι, ὅτι εἶναι οἱ ἄμεμπτοι, ὅτι εἶναι οἱ καλύτεροι
πάνω ἀπὸ πατριάρχες καὶ ἀρχιεπισκόπους! Βλέπετε, ἐδῶ ὁ διάκονος μνημόνευσε ὅλους
τοὺς πατριάρχες, ἀρχῆς γενομένης ἀπὸ τὸν Οἰκουμενικὸ Πατριάρχη... Βλέπετε ἡ Ἐκκλησία
δὲν ἐξαιρεῖ κανέναν! Μόνο ἂν ἀνακηρυχθεῖ κανεὶς αἱρετικὸς ἀπὸ Σύνοδο, ὄχι νὰ τὸν
ἀνακηρύξουν αὐτοὶ οἱ ἴδιοι. Ἐμεῖς λυπούμεθα καὶ κλαῖμε γι’ αὐτοὺς καὶ εὐχόμαστε
νὰ ἐπανέλθουν στὸν ἴσιο δρόμο».
Τί νὰ πεῖ κανεὶς γιὰ τὴν αὐθάδεια καὶ τὸ θράσος, καὶ κυρίως τὴν ἀθεοφοβία, τοῦ
κ. Θεόκλητου! Προσπαθεῖ νὰ ξεγελάσει τὸν λαὸ παρουσιάζοντας ψευδῶς τοὺς πατέρες
τῆς Μονῆς ὡς αὐτο-αγιοποιημένους καὶ νὰ τοὺς μειώσει (ἀλήθεια τί μεγάλη ἀπόδειξη
ἀγάπης!), ἐνῶ αὐτοὶ ποτὲ δὲν ἔχουν δώσει
τέτοια ἀφορμή. Προσπαθεῖ νὰ καπελώσει τὰ ὀρθόδοξα ἀντανακλαστικὰ τοῦ ποιμνίου μὲ
τὸ γνωστὸ ψευδοεπιχείρημα περὶ ἀποκλειστικῆς ἁρμοδιότητας τῆς συνόδου γιὰ τὴν
καταπολέμηση μίας αἵρεσης, ἀκυρώνοντας
τοὺς Ἱ. Κανόνες καὶ προσβάλοντας ὅλους τοὺς ὁμολογητὲς ἁγίους, ποὺ διέκοψαν τὴν
ἐκκλησιαστικὴ κοινωνία μὲ τοὺς αἱρετικοὺς πρὶν ἀπὸ ὁποιαδήποτε σύνοδο καὶ πρὶν
ἀπὸ ἐπισκόπους καὶ πατριάρχες. Πολλοὶ ἀπ’
αὐτοὺς μάλιστα δὲν ἔζησαν τὴν σύνοδο ποὺ δικαίωσε τοὺς ἀγῶνες τους, ἀλλὰ
ἔφυγαν ἀπὸ τὴν ζωὴ ἀγωνιζόμενοι καὶ μὴ ἀκόμα δικαιωμένοι.
Τοῦ ἀπαντοῦμε
λοιπόν:
Α) Ὁ 15ος
Ἱερὸς Κανόνας τῆς ΑΒ΄ Συνόδου (861 μ.Χ.) διορίζει ξεκάθαρα ὅτι «...Οἱ γάρ δι’ αἵρεσίν τινα παρά τῶν ἁγίων
Συνόδων, ἤ Πατέρων, κατεγνωσμένην,
τῆς πρὸς τὸν πρόεδρον κοινωνίας ἑαυτοὺς διαστέλλοντες, ἐκείνου δηλονότι τὴν αἵρεσιν
δημοσίᾳ κηρύττοντος, καὶ γυμνῇ τῇ κεφαλῇ ἐπ’ Ἐκκλησίας διδάσκοντος, οἱ τοιοῦτοι οὐ μόνον τῇ κανονικῇ ἐπιτιμήσει
οὐχ ὑπόκεινται πρὸ συνοδικῆς διαγνώσεως ἑαυτοὺς τῆς προς τόν καλούμενον Ἐπίσκοπον
κοινωνίας ἀποτειχίζοντες, ἀλλὰ καὶ τῆς πρεπούσης τιμῆς τοῖς ὀρθοδόξοις ἀξιωθήσονται.
Οὐ γάρ Ἐπισκόπων, ἀλλά ψευδεπισκόπων καί ψευδοδιδασκάλων κατέγνωσαν, καὶ οὐ
σχίσματι τὴν ἕνωσιν τῆς Ἐκκλησίας κατέτεμον, ἀλλὰ σχισμάτων καὶ μερισμῶν τὴν ἐκκλησίαν
ἐσπούδασαν ρύσασθαι».
Δυστυχῶς ὅμως, ὅταν
κάποιοι ὀνομάζουν τὸν κ. Θεόκλητο ὀρθόδοξο καὶ μὴ Οἰκουμενιστὴ καὶ μεγαλόψυχο
καὶ καλό, καὶ οἱ ἴδιοι, ἐνῶ ὑποτίθεται ὅτι ἀποτειχίστηκαν, μιλοῦν κι αὐτοί, ὅπως
ὁ κ. Θεόκλητος, περὶ προϋποθέσεως συνοδικῆς καταδίκης, τότε παίρνει αὐτὸς τὸ
δικαίωμα νὰ μιλάει μὲ αὐθάδεια ἔτσι.
Β) Ὁ ἅγ. Μάξιμος ὁ Ὁμολογητὴς
ἔθεσε τὸ κριτήριο γιὰ τὸ ποιός εἶναι Ἐκκλησία καὶ γιὰ τὸ πότε μία σύνοδος εἶναι
ὀρθόδοξη: