Τοῦ Ἀδαμάντιου Τσακίρογλου
Δὲν ὑπάρχει πιστὸς ποὺ νὰ μὴν εὐχόταν νὰ ὑπῆρχαν ἀρχιερεῖς
καὶ πλῆθος ἱερέων ποὺ νὰ ἔπρατταν τὸ αὐτονόητο καθῆκον τους:
Νὰ ἀπομόνωναν καὶ νὰ καταδίκαζαν συνοδικῶς
τὴν ἀναγνωρισμένη πιὰ παναίρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ καὶ τοὺς ὀπαδούς της.
Δυστυχῶς ὅμως αὐτοὶ τυρβάζουν περὶ πολλῶν ἐκτὸς τοῦ πιὸ
σημαντικοῦ, τοῦ ὁποίου ἐστι χρεία. Μετὰ ἀπὸ τόσα χρόνια ἀτελείωτης Οἰκονομίας
φθάσαμε πιὰ στὸ σημεῖο, αὐτοὶ ποὺ πιὰ κουράστηκαν νὰ βλέπουν νὰ ποδοπατεῖται ἡ
πίστη τους καὶ ζητοῦν ἐπιτέλους ἀκρίβεια καὶ συνέπεια, νὰ κατηγοροῦνται ὡς ἀκραῖοι,
καὶ οἱ ποδοπατοῦντες ὡς εὐσεβεῖς! Αὐτὸς εἶναι ὁ λόγος ποὺ γράφουμε καὶ ἐλέγχουμε
καὶ διαμαρτυρόμαστε (μάταια ὅμως): Ὄχι ἡ ἐμπάθεια, ὄχι τὸ μίσος, ὄχι ἡ
διχόνοια, ἀλλὰ τὸ γεγονός, ὅτι «ὁ κόμπος ἔφτασε πιὰ στὸ χτένι».
Μὲ τὴν εὐκαιρία ρωτάω τὸν π. Θεόδωρο Ζήση (ἀλλὰ καὶ τοὺς
ἄλλους πατέρες), ἂν συμφωνεῖ μὲ τὴν συμπροσευχὴ τοῦ Μητροπολίτη Κιέβου καὶ πάσης Οὐκρανίας Ὀνούφριου μὲ ὅλων τῶν εἰδῶν τὰ δόγματα (βλ. κάτω) μέσα σὲ Ὀρθόδοξο ναό; Εἶναι αὐτὸ ἔνδειξη εὐσεβείας; Ἐπιτρέπεται νὰ καταργεῖται ἡ εὐσέβεια, μὲ τὴν ἐπίκληση πατριωτικῶν λόγων; Ὅταν
ὁ Κων/νος Παλαιολόγος παρακάλεσε τὸν φίλο του ἅγ. Ραφαὴλ νὰ συλλειτουργήσει μὲ
τοὺς Παπικοὺς γιὰ νὰ σωθεῖ ἡ Πόλη, αὐτὸς ἀρνήθηκε. Ὁ αὐτοκράτορας τὸν τιμώρησε
μὲ ἐξορία, ὁ Θεὸς τὸν δόξασε μὲ τὴν Χάρη Του.
Ἐλπίζω οἱ παρακάτω φωτογραφίες/ἀποδείξεις, ποὺ ἀποδεικνύουν
ὅτι δυστυχῶς, ναί, ὅλες οἱ Ἐκκλησίες ἔχουν καταληφθεῖ ἀπὸ Οἰκουμενιστές, νὰ
ληφθοῦν στὴν ἐπερχόμενη ἡμερίδα ὑπ’ ὅψιν:
Μητροπολίτης Κιέβου καὶ πάσης Οὐκρανίας Ὀνούφριος
Πατριάρχης Σερβίας