Κυριακή 17 Ιουνίου 2018

Σκληρές αλήθειες για «ευσεβή» στομάχια!




Στην ημερίδα που οργάνωσε ο π. Θεόδωρος Ζήσης και οι συν αυτώ,  λυτοί και δεμένοι (επισκοπικά), επιχείρησαν  να μας πείσουν ψιθυριστά, ότι είναι νόμιμη η συγκατοίκηση με την αίρεση μέχρι να γίνει Ορθόδοξη Σύνοδος που θα καταδικάσει το Κολυμπάρι. Η διδασκαλία αυτού του νέου επαίσχυντου «Συμφώνου συμβίωσης» οπωσδήποτε παραπέμπει σε οικουμενιστικά πρότυπα. Γιατί αν τα πρότυπα της ημερίδας  ήταν Ορθόδοξα, το κήρυγμα θα ήταν το αντίθετο, θα μας έλεγαν: Μέχρι να γίνει Ορθόδοξη Σύνοδος που θα καταδικάζει τους αιρετικούς του Κολυμπαρίου μην έχετε καμία σχέση με αυτούς.
Η κεντρική ιδέα της Ημερίδας εκφράστηκε από τον βιώνοντα  συχνά “υψηλές καταστάσεις” π. Νικόλαο Μανώλη, ο οποίος δήλωσε ότι είναι «ουτοπιστική η αναγκαστική αποτείχιση».
Αν υπήρχε περισσότερη σοβαρότητα και από τον ίδιο και από τους συνοδοιπόρους του θα έβλεπαν ακριβώς το αντίθετο ορμώμενοι και μόνο από το πνευματικό βίωμα που μας περιέγραψε. Ότι δηλαδή ο προφήτης Ηλίας εμπόδισε σκουντώντας  τον άγνωστο ιερέα (προφανώς τον ίδιο) μπροστά στην Αγία Τράπεζα, να μη μνημονεύσει τον οικουμενιστή επίσκοπο του.
Έτσι όμως ο προφήτης κατέδειξε ότι πλέον ΔΕΝ ΑΝΕΧΕΤΑΙ ΤΗΝ ΜΝΗΜΟΝΕΥΣΗ ΤΟΥ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥ !!!
Αντί να το καταλάβουν αυτό, δίδαξαν τα αντίθετα: «Η μνημόνευση δεν μολύνει απροϋποθέτως όσους κοινωνούν», επεσήμανε ο π. Σεραφείμ Ζήσης.
Ούτε από την διδασκαλία των αγίων πείθονται λοιπόν, ούτε από θεία μηνύματα.

Το μήνυμα τους προς τον κόσμο ήταν ξεκάθαρο:
Να μην είστε ψυχροί, αλλά ούτε και θερμοί.
Να είστε χλιαροί για να γίνετε ο εμετός των εσχάτων. Αρκεί βέβαια να ονομάζετε την χλιαρότητα σας «οικονομία» και έτσι θα ξεμπερδέψετε μια χαρά!
Να δουλεύετε σε δύο κυρίους, έστω κι αν ο Χριστός είπε το αντίθετο (Ματθ. στ΄ 24). Να ροχαλίζετε στο πουπουλένιο πάπλωμα της οικονομίας και της κοινωνίας με την αίρεση, μέχρι τα λιοντάρια μας, οι επίσκοποι που τώρα κρύβονται στα λαγούμια και στις καταπακτές της ιδιοτέλειας και της ασέβειας, να βγουν ξαφνικά και να φτιάξουν Σύνοδο Ορθόδοξη και τότε, αφού πατήσουν ένα ειδικό  κουμπί, όλοι εσείς θα μεταμορφωθείτε σε άστρα πίστεως και ομολογίας,  επαναφέροντας τους εαυτούς σας και την αληθινή Εκκλησία στο φώς!

Δεν μας είπαν οι ευσεβοψευδέστατοι όμως, πότε έφυγε μια αίρεση από την Εκκλησία χωρίς διωγμό, εξορίες, φυλακές, θυσίες, πόνο  και αίμα, από κλήρο και λαό.
Πότε γλύτωσε κάποιος από την αίρεση εφαρμόζοντας  οικονομία;  Kαι μάλιστα να αγίασε; Άς μας βρούν ένα παράδειγμα!
Τι μεγαλύτερη ευεργεσία θα μπορούσαν να προσφέρουν στον οικουμενισμό από αυτό το  Νέοπατερικό τους κήρυγμα; Πράγματι: «Το κήρυγμα σας είναι θυσία μιαρή… Διδάσκετε στο λαό να προσφέρει στον Θεό την τροφή που έχει για πέταμα»! (Μαλ. α΄ 6, 12). «Σκοντάφτετε μέρα μεσημέρι… αλλά θα πάθετε μαζί με τον λαό» (Ωσηέ δ΄, 5,9).
Το κήρυγμα σας είναι αποτρεπτικό εμπόδιο ανάπτυξης κάθε αγώνα, κάθε ένθεου ζήλου, κάθε αγιοπατερικής διδασκαλίας.
Η ομήγυρη σας είναι θερμοκοιτίδα της ψυχρότητας, της ιδιοτέλειας, της αμετανοησίας, της αυτοδικαίωσης και εχθρός της γέννησης κάθε του θείου φόβου και κάθε σωτηριώδους αυτομεμψίας.
Το κήρυγμα που έχετε δομήσει δεν πρόκειται να ενοχλήσει ποτέ κανέναν επίσκοπο και οικουμενιστή. Αρνείται την αρχή των συγκοινωνούντων δοχείων στην κοινωνία με την αίρεση, θεωρεί προαιρετική την αποτείχιση, δίνει νέο ορισμό στο ποιός είναι ευσεβής και ορθόδοξος και  ορίζει ως ακραίο (άρα απορριπτέο) αυτόν που υιοθετεί την ακρίβεια.
Νομίζω ότι το κήρυγμα σας θα μπορούσε να επιβιώσει ανενόχλητα και τις μέρες του Αντιχρίστου.
Γεμάτοι συγκίνηση λέτε ότι, δεν μπορείτε να εγκαταλείψετε τα ποίμνια σας, υιοθετώντας την ακρίβεια. Ψευδή εικόνα πλάθετε! Αν υιοθετήσετε την ακρίβεια δεν θα εγκαταλείψετε τα ποίμνια σας, αλλά αυτά θα σας εγκαταλείψουν. Και μπροστά στο ενδεχόμενο αυτό τρομάζετε!
Η αλήθεια, όμως, είναι άλλη· αν υιοθετούσατε την Ακρίβεια, θα συγκινούσατε τα ποίμνιά σας, γιατί ο ηρωϊσμός πάντα συγκινεί και προκαλεί τους αληθινούς πιστούς σε μίμηση. Και τότε πράγματι, ο Θεός θα ευλογούσε την θυσία σας, όπως ευλόγησε και τις θυσίες όλων των Αγίων, έστω και …μετά το θάνατό τους!
Αν υιοθετούσατε την Ακρίβεια και δεν βρίσκατε ανταπόκριση, σε αυτήν την περίπτωση, δεν θα είχατε καμία ευθύνη  απέναντι στο Θεό. Όμως προτιμάτε την απώλεια των πιστών, ανεχόμενοι την επιθυμητή από αυτά τα ποίμνια κοινωνία τους με την αίρεση, αρκεί να μη μείνετε μόνοι εσείς! Δεν μπορείτε να φανταστείτε τον εαυτό σας να βαδίζετε την στενή και τεθλιμμένη οδό, χωρίς να είναι στην αφετηρία της  οδού παρκαρισμένα αρκετές εκατοντάδες πούλμαν χειροκροτητών! Δεν ανησυχείτε για τα ποίμνια σας, αλλά για την τύχη των εαυτών σας χωρίς αυτά! Διευρύνετε την «στενή και τεθλιμμένη όδο» για να χωρέσει εσάς μαζί όμως με τον ψυχρό όχλο.

Κι αν λοιπόν το όλο ζήτημα είναι να ξυπνήσουν οι ανύπαρκτοι επίσκοποι για να κάνουν Ορθόδοξη Σύνοδο που θα καταδικάζει το Κολυμπάρι, και μέχρι τότε κανείς δεν βλάπτεται αν κοινωνεί με την αίρεση γιατί να αγωνιστούν κληρικοί, μοναχοί και λαϊκοί εναντίον της αίρεσης, αφού δεν βλάπτεται κανείς τους, όσο διάστημα  κοινωνεί με αυτήν; Αφού, είτε επιλέξουν τον δρόμο της κοπιαστικής ακρίβειας, είτε τον δρόμο της αραχτής οικονομίας, θα έχουν εξασφαλισμένη την Θεία Χάρη και σωτηρία, γιατί να επιλέξουν ανοήτως και αχρείαστα τον δυσκολότερο;

Η συμφωνία με δυο λέξεις: Εσχάτη προδοσία

 - Διαβάστε και παρακολουθείστε αυτά που θα συμβούν το επόμενο διάστημα στη μαρτυρική Μακεδονία

Με τη συμφωνία πάνε στράφι εθνικοί αγώνες 120 χρόνων για τη Μακεδονία


Στο άρθρο μας της Παρασκευής έγινε μια προσπάθεια περιγραφής της γεωπολιτικής κατάστασης που έχει διαμορφωθεί στην περιοχή και τις αποφάσεις που έχουν ληφθεί για την ενσωμάτωση και ένταξη των δυτικών Βαλκανίων στο ΝΑΤΟ και την Ε.Ε.
Το 2009, για να άρουμε το βέτο μας και να γίνει η Αλβανία μέλος του ΝΑΤΟ, υπογράφηκε η συμφωνία οριοθέτησης των θαλασσίων ζωών, την οποία στη

Περιληπτικά συμπεράσματα περί της ημερίδας της Θεσσαλονίκης


Τοῦ Ἀδαμάντιου Τσακίρογλου



Μετὰ τὴν ὁλοκλήρωση τῆς πολυδιαφημισμένης ἡμερίδας τῆς Θεσσαλονίκης θέλω νὰ ἐκφράσω περιληπτικὰ τὰ συμπεράσματα ποὺ προκύπτουν ἀπὸ αὐτή, ὅπως καὶ κάποια εὔλογα ἐρωτήματα. Γιατὶ ὅπως λέει ὁ ἅγ. Ἰωάννης ὁ Χρυσόστομος (σὲ ἀντίθεση μὲ τὸν π. Θεόδωρο, ποὺ δίνει δικαίωμα λόγου μόνο σὲ αὐτοὺς ποὺ αὐτὸς ὁρίζει):
«Έλεγξε τον αδελφό, δέξου αυτήν την έχθρα για την προς τον Χριστόν αγάπη, αλλά και για την προς αυτόν αγάπη... Κάμε όμως εσύ ό,τι εξαρτάται από εσένα, και έτσι απολογήσου στον Θεό. Μην κρύψεις το τάλαντο. Γι’ αυτό διαθέτεις λόγο και γλώσσα και στόμα... Διότι εάν είναι πολλοί εκείνοι που εκπέμπουν το φως, και γι’ αυτούς θα είναι εύκολος η οδός της αρετής, και οι ευρισκόμενοι στο σκότος ευκολότερα θα αποκαλύπτονται, αφού όσο εντονότερο γίνεται το φως, τόσο το σκότος θα εξαφανίζεται» [Αγ. Ιωάννου Χρυσοστόμου, ΕΠΕ τόμ. 21, ομιλία ΙΗ΄ στην προς Εφεσίους σελ. 138 (ε΄ 5-14)].
Γίναμε μάρτυρες μίας ἀκόμη ἡμερίδας, στὴν ὁποία ἐνῶ εἰπώθηκαν πολλὰ καὶ ἐπωφελῆ πράγματα, αὐτὰ τελικὰ καλύφθηκαν ἀπὸ τὶς διάφορες ἀντιφάσεις καὶ διαστρεβλώσεις, ποὺ στὸ τέλος δυστυχῶς ἐπικράτησαν.
Γίναμε μάρτυρες μίας ἡμερίδας, στὴν ὁποία παρουσιάστηκαν, ἐμμέσως πλὴν σαφῶς, ὡς ἀγωνιστὲς καὶ ὁμολογητὲς μὴ ἀποτειχισμένοι ἱερεῖς, ποὺ μάλιστα ὑπάκουσαν στὸν δεσπότη τους, ὁ ὁποῖος τοὺς ἀπαγόρεψε νὰ μιλήσουν, καὶ αὐτοὶ ὑπακούοντας —καὶ ἐκ τοῦ πρακτέου κηρύττοντας ὡς ἄκυρο τὸ βιβλίο τοῦ π. Θεοδώρου περὶ καλῆς ἀνυπακοῆς καὶ κακῆς ὑπακοῆς— δὲν μίλησαν οἱ ἴδιοι (ὁ ἕνας μάλιστα οὔτε κἂν ἐμφανίστηκε), ἀλλὰ μέσῳ ἀντιπροσώπων. Καὶ αὐτό, ὅταν παράλληλα οἱ  διάφοροι ἄλλοι ὁμιλητὲς τόνισαν πολὺ σωστά, ὅτι σὲ θέματα Πίστεως δὲν ἐπιτρέπεται ὑπακοὴ σὲ ποιμένες ποὺ ἀντιτίθενται στὴν Πίστη.
Καὶ ἐρωτῶ:

Πένθιμα χτυπούν οι καμπάνες στους Ψαράδες μετά την υπογραφή της συμφωνίας



Πριν λίγη ώρα, οι Υπουργοί Εξωτερικών Ελλάδας και FYROM εβαλαν τις υπογραφές τους στο κείμενο της συμφωνίας για το ονοματολογικό των Σκοπίων.
Η τελετή πραγματοποιήθηκε συμβολικά στις Πρέσπες και συγκεκριμένα στο χωριό Ψαράδες, ενώ ταυτόχρονα, στο Πισοδέρι είναι σε εξέλιξη συλλαληρήριο ενάντια στη χρήση του όρου Μακεδονία στην ονομασία της γειτονικής χώρας.
Στους Ψαράδες, αλλά και στον Λαιμό Φλώρινας, μετά την υπογραφή της συμφωνίας, οι καμπάνες άρχισαν να χτυπούν πένθιμα στις εκκλησίες, σε ένδειξη θλίψης για το γεγονός ότι παραχωρείται το όνομα της Μακεδονίας.
Από νωρίς το πρωί, κάτοικοι του χωριού Λαιμός είχαν τοποθετήσει επίσης μαύρες σημαίες στα μπαλκόνια τους, καθώς και πλακάτ με το σύνθημα "Η Βόρεια Μακεδονία τελειώνει εδώ".
ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΚΟΚΟΛΑΚΟΣ thestival.gr 17/06/18
Πηγή 

Άγριος προπηλακισμός του Αρχ. Ιερώνυμου από πιστούς

 Νέα δημοσίευση: Διάψευση του Γρ. Τύπου Αρχιεπισκόπου:
Διαψεύδει τις φήμες για επίθεση διαδηλωτών στο αυτοκίνητο Αρχιεπισκόπου Ιερώνυμου η Αρχιεπισκοπή
   Με κατηγορηματική διάψευση φημών που αναπαρήχθησαν από μερίδα ΜΜΕ περί δήθεν επίθεσης διαδηλωτών στο αυτοκίνητο του Αρχιεπισκόπου χθες στο Σύνταγμα προχώρησε η Αρχιεπισκοπή.

Το ΠΕΝΤΑΠΟΣΤΑΓΜΑ είχε δημοσιοποιήσει με επιφύλαξη τις ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες για προπηλάκιση του αρχιεπισκόπου Ιερώνυμου από διαδηλωτές.

Ο Διευθυντής του Γραφείου Τύπου, Ενημερώσεως και Επικοινωνίας της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών κ.Χάρης Κονιδάρης έκανε λόγο για κατάπτυστα και κατασκευασμένα δημοσιεύματα

Η δήλωση του κ. Κονιδάρη:
 «Όσα κατάπτυστα κυκλοφορούν τις τελευταίες ώρες στο διαδίκτυο και δημοσιεύονται σε ορισμένες ιστοσελίδες χωρίς τον παραμικρό κόπο διασταύρωσης των «πληροφοριών» περί υποτιθέμενης επίθεσης διαδηλωτών στο αυτοκίνητο του Αρχιεπισκόπου αργά χθες το βράδυ στην περιοχή του Συντάγματος, αποτελούν την επιτομή των καταφανώς ψευδών και χυδαία κατασκευασμένων ειδήσεων.
https://www.pentapostagma.gr  (ἐδῶ)

 «Στα άκρα» σπρώχνει η κυβέρνηση τους πολίτες 

Εκτραχύνεται η κατάσταση σε όλη την χώρα με απόλυτη ευθύνη της κυβέρνησης, μετά την απόφασή της να εκχωρήσει το όνομα της Μακεδονίας στα Σκόπια, να αναγνωρίσει «μακεδονική» υπηκοότητα στους σλαβόφωνους και αλβανόφωνους των Σκοπίων και να τους αναγνωρίσει το σλαβικό ιδίωμα που μιλάνε, ως γλώσσα «μακεδονική».
Φαίνεται ότι οι πολίτες, η συντριπτική πλειοψηφία τους τουλάχιστον, θεωρεί ότι η Ελληνική Εκκλησία θα έπρεπε να ήταν