Η κατάκοιτη και το θαύμα της Θείας Κοινωνίας



Παραμονή Θεοφανείων του 2000 

Πρωτάγιαση (αγιασμός της παραμονής των Θεοφανείων)

Στο Πήλιουρι, ένα χωριό της Χειμάρρας της Βορείου Ηπείρου, ο ιερέας κατεβαίνει από το αυτοκίνητο που τους μετέφερε ως εκεί και ετοιμάζεται ν” αγιάση τα σπίτια.

Μία ώρα και ένα τέταρτο έκαναν με το αυτοκίνητο για να φτάσουν. Το χωριό είναι κρυμμένο πάνω στα όμορφα ιστορικά Χειμαρριώτικα βουνά. Ο δρόμος τραχύς, επικίνδυνος. Το αυτοκίνητο αγκομαχούσε να ξεκολλήση από τις λάσπες, που δημιούργησε η βροχή τις προηγούμενες ημέρες.

Είναι νέος Ιερεύς, μόλις πριν από δυό μήνες χειροτονημένος Πρεσβύτερος. Είχε έρθει από την Ελλάδα μαζί με τρεις φοιτητές

Προχωρά το νομοσχέδιο για Κράτος- Εκκλησία- Εκτός δημοσίου οι Κληρικοί

Οπου σταθούν κι όπου βρεθούν κυβερνητικά στελέχη υποστηρίζουν πως το επόμενο κεφάλαιο που θέλουν να κλείσουν είναι αυτό των σχέσεων Εκκλησίας-Κράτους. Ο τρόπος που θα συμβεί αυτό όμως, αναμένεται να προκαλέσει αντιδράσεις.


Η εβδομάδα που ξεκινά θα φέρει εξελίξεις. Οι επαφές που θα γίνουν ανάμεσα σε εκκλησιαστικούς παράγοντες με στελέχη της κυβέρνησης θα είναι προς την κατεύθυνση της εξεύρεσης λύσης στον τομέα αυτό. Ωστόσο, όσο η κυβέρνηση επιμένει στην έξοδο των 10.000 Κληρικών από το δημόσιο, τόσο η Εκκλησία θα είναι

Τραγελαφικότητες (και φαρισαϊσμός)! --Συνεχίζουν να κάνουν κριτική (και καλώς) στον Οικουμενιστή ΑΝΑΣΤΑΣΙΟ, κι όχι στον δίγλωσσο Μητρ. Πειραιώς που καλεί τον Οικουμενιστή ΑΝΑΣΤΑΣΙΟ για να τον ...τιμήσει!!!

Ποιοί κάνουν μεγαλύτερο κακὸ στὴν Ἐκκλησία καὶ στοὺς πιστούς; Οἱ Οἰκουμενιστές, ἢ αὐτοὶ ποὺ τοὺς κρατοῦν σὲ κοινωνία μαζί τους;

 Σχόλιο επί της "Ανταπαντήσεως" της Αρχιεπισκοπής Αλβανίας, στην Μητρόπολη Πειραιώς



Λυκούργος Νάνης:  "Δεν τυγχάνει υπεράνω κριτικής ουδείς εκκλησιαστικός αξιωματούχος, όσο υψηλή αναγνωρισιμότητα και αποδοχή έχουν τόσο το πρόσωπό του όσο και το έργο του".

     Όπως είναι γνωστό σχετικώς προσφάτως το Γραφείο επί των αιρέσεων και παραθησκειών της μητροπόλεως Πειραιώς προέβη σε κριτική οικουμενιστικών θέσεων του αρχιεπισκόπου Αλβανίας δημοσίως διατυπωθεισών. Ακολούθησε σχετικώς καθυστερημένη απάντηση του γραφείου τύπου της Αρχιεπσικοπής Αλβανίας που προκάλεσε ανταπάντηση τόσο του προμνημονευθέντος γραφείου του Πειραιά όσο και του π.Αγγέλου Αγγελακόπουλου. Ειδικά το εκτεταμένο κείμενο του δευτέρου περιείχε πολλά οικουμενιστικής υφής λεχθέντα και πραχθέντα του αρχιεπισκόπου Αλβανίας γεγονός που προκάλεσε την "ανταπάντηση" της αρχιεπισκοπής Αλβανίας. (Ἡ συνέχεια ἐδῶ).


 Η στρεβλή και αντορθόδοξη εκκλησιολογία του Αρχιεπισκόπου Αλβανίας κ. Αναστασίου

(Ἀπάντηση σέ κείμενο τοῦ Γραφείου τῆς Ἀρχιεπισκοπῆς Τιράνων Ἀλβανίας) 
      Πρωτοπρεσβ. Ἄγγελος Ἀγγελακόπουλος 
                                                                    Ἐν Πειραιεῖ 11-2-2019
Στίς 7-2-2019 τό Γραφεῖο τῆς Ἀρχιεπισκοπῆς Τιράνων τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἀλβανίας δημοσίευσε κείμενο μέ τίτλο «Δύο παράδοξες ‘’πρωτοτυπίες’’ ἐκκλησιαστικῆς δεοντολογίας»[1]. Στό ἐν λόγῳ κείμενο γίνεται μία ἀνεπιτυχής προσπάθεια σχολιασμοῦ δύο ἄλλων κριτικῶν κειμένων˙ α) τοῦ κειμένου τοῦ Γραφείου ἐπί τῶν αἱρέσεων καί τῶν παραθρησκειῶν τῆς Ἱερᾶς Μητροπόλεως Πειραιῶς μέ θέμα : «Ὅταν ἡ κριτική «βαπτίζεται» ὡς συκοφαντία καί ὕβρη! (Ὀφειλομένη ἀπάντηση σέ δημοσίευμα τῆς Ἱερᾶς Ἀρχιεπισκοπῆς Ἀλβανίας)»[2], καί β) τοῦ κειμένου τῆς ἐλαχιστότητός μας μέ θέμα : «Οἰκουμενιστικά λεχθέντα καί πραχθέντα τοῦ Ἀρχιεπισκόπου Ἀλβανίας κ. Ἀναστασίου»[3].

Στό παρόν κείμενό μας θά ἀσχοληθοῦμε μέ τίς ἀναφορές, πού κάνει τό κείμενο τοῦ Γραφείου τῆς Ἀρχιεπισκοπῆς Τιράνων, μόνο στήν ἐλαχιστότητά μας στίς τελευταῖες σελίδες του. Τίς ὑπόλοιπες ἀναφορές, πού ὑπάρχουν στό κείμενο γιά τό Γραφεῖο ἐπί τῶν αἱρέσεων καί τῶν παραθρησκειῶν τῆς Ἱερᾶς Μητροπόλεως Πειραιῶς, τίς ἀφήνουμε πρός ἀναίρεσιν ἀπό τό ἴδιο τό Γραφεῖο.
1. Ἀνυπόστατες κατηγορίες, ἐλλείψει ἐπιχειρημάτων, καί ἀνασκευή τους
Ἐκ προοιμίου ὀφείλουμε νά τονίσουμε ὅτι στό ἐν λόγῳ κείμενο συναντᾶται ἡ γνωστή, συχνή καί προσφιλής στούς οἰκουμενιστικούς κύκλους μέθοδος, σύμφωνα μέ τήν ὁποία, ὅταν δέν ὑπάρχουν θεολογικά καί ἐπιστημονικά...
 . (Ἡ συνέχεια ἐδῶ).

Ειδήσεις για να αγανακτήσουμε με τις προδοσίες των "ποιμένων" στα της Πίστεως και της Πατρίδος! Και να τους ελέγχουμε με δριμύτητα· και να απομακρυνθούμε απ' αυτούς! Ο Χ Ι ... για να εξοικειωνόμαστε και να συνηθίζουμε Στην ΠΡΟΔΟΣΙΑ!


O Μητροπολίτης Άνθιμος υπέρ των «Πρεσπών»: «Καλή η Συμφωνία για τα Βαλκάνια»   – «Κακώς συνεχίζουν τα συλλαλητήρια»



Την άποψη ότι η Συμφωνία των Πρεσπών είναι καλή για τα Βαλκάνια, εξέφρασε ο Μητροπολίτης Αλεξανδρουπόλεως Άνθιμος. Στην άποψη αυτή πρόσθεσε ότι κακώς συνεχίζονται τα συλλαλητήρια για τη Μακεδονία.

Θέση υπέρ της Συμφωνίας των Πρεσπών, παίρνει ο Μητροπολίτης Αλεξανδρουπόλεως, Τραϊανουπόλεως και Σαμοθράκης κ.Άνθιμος, σε συνέντευξη που έδωσε στην εφημερίδα “ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ” του Σαββάτου και στον δημοσιογράφο Πάνο Μπαΐλη.
Εκτός από το ζήτημα της συνθήκης με τα Σκόπια, ο Μητροπολίτης Αλεξανδρουπόλεως αναφέρθηκε και στην στην αυτοκεφαλία της Ουκρανίας, καθώς και στην έντονη αποσταθεροποίηση που βιώνει η ευρύτερη περιοχή των Βαλκανιών.

Ένας γνήσια εκκοσμικευμένος-Οικουμενιστής: Άξιο πρότυπο της νέας "εκκλησίςα"!

Νέα Ιωνίας Γαβριήλ: Δεν θα αφήσουμε οικογένειες ιερέων στον αέρα – Τι είπε για Αμβρόσιο, Θρησκευτικά, χειροτονία γυναικών, σχέσεις Κράτους-Εκκλησίας


Ν. Ιωνίας Γαβριήλ: «“Ελα να πιούμε κανα τσίπουρο”  Δέσποτα, μου λένε. Και πάω. «Το τι μπουκάλια έχω στη Μητρόπολη δεν μπορείς να φανταστείς»!!!

Μητροπολίτης Νέας Ιωνίας Γαβριήλ

Διαβάστε ολόκληρη τη συνέντευξη του Μητροπολίτου Ν. Ιωνίας Γαβριήλ στα ΝΕΑ

«Η Εκκλησία θα πρέπει να γίνει πιο ανθρώπινη»


Του Μάνου Χαραλαμπάκη


Ο 43χρονος ιεράρχης με τις καινοτόμες ιδέες, μιλάει για όσα πρέπει να αλλάξουν στην Εκκλησία και την Παιδεία, αλλά και για την αγάπη που έχει στο τσίπουρο, το σινεμά και τους Pink Floyd.
Καθώς πίνουμε τις τελευταίες γουλιές από τον εσπρέσο που παραγγείλαμε στο τέλος της συνάντησής μας συνειδητοποιώ ότι ήρθαμε στο εστιατόριο μεσημέρι και πλέον έχει σχεδόν σουρουπώσει και το γεύμα κινδυνεύει να μετατραπεί σε… δείπνο.{ARX}

Συζητάμε δυόμισι ώρες γεμάτες με τον μητροπολίτη Νέας Ιωνίας, Φιλαδελφείας, Ηρακλείου και Χαλκηδόνος Γαβριήλ και σίγουρα θα μπορούσαμε να μιλάμε πολλές ακόμη. Κι αυτό δεν το λέω επειδή ο Γαβριήλ είναι μία από τις πιο νηφάλιες φωνές της Ιεραρχίας, και επομένως, χαίρεσαι να τον ακούς. Ομολογώ ότι δεν έχω συναντήσει

Κι εμείς φοβόμαστε να ..απομακρυνθούμε από τους αιρετικούς Οικουμενιστές!

Άγιος Βλάσιος: Τον έδειραν, τον κρέμασαν, τον φυλάκισαν, τον πέταξαν στο βυθό και τελικά τον αποκεφάλισαν



Τη μνήμη του Αγίου Βλασίου, του Επισκόπου Σεβαστείας, τιμά σήμερα, 11 Φεβρουαρίου, η Εκκλησία μας. Ο Άγιος Βλάσιος έζησε στα χρόνια του αυτοκράτορος Λικινίου (308 – 323 μ.Χ.). Σπούδασε ιατρική αλλά προσέφερε χωρίς χρήματα τις υπηρεσίες του, ως φιλανθρωπία, στους πάσχοντες και ασθενείς. Εκτός από την ιατρική βοήθεια χορηγούσε δωρεάν στους ασθενείς τα φάρμακα και τους έδινε τα έξοδα νοσηλείας τους.

Η φιλανθρωπική δραστηριότητα εκαλλιεργείτο στην ψυχή του από την αγάπη προς τον Θεό και τη μελέτη της Αγίας Γραφής. Η Εκκλησία τον δέχθηκε στις τάξεις του ιερού κλήρου και τον εξέλεξε Επίσκοπο Σεβαστείας.
Επί της βασιλείας του Λικινίου, ο έπαρχος Αγρικόλας τον συνέλαβε και τον υπέβαλε σε φρικτά βασανιστήρια. Οι στρατιώτες, αφού τον μαστίγωσαν ανηλεώς με ραβδιά, τον κρέμασαν από ξύλο και στην συνέχεια τον οδήγησαν δεμένο στην φυλακή. Έπειτα τον έριξαν στο βυθό μιας λίμνης.
Όμως ο Άγιος, μετά την θαυματουργική του επέμβαση του Θεού, διασώθηκε. Εξοργισθέντες τότε οι εχθροί της πίστεως τον αποκεφάλισαν το 316 μ.Χ.. Έτσι, ο Άγιος Ιερομάρτυς Βλάσιος έλαβε από τον Κύριο της δόξας το στέφανο του μαρτυρίου.
Η Σύναξή του ετελείτο στο Μαρτύριό του, το οποίο βρισκόταν κοντά στο Μαρτύριο του Αγίου Αποστόλου Φιλίππου.


Απολυτίκιο:Ήχος πλ. α΄. Τον συνάναρχον Λόγον.
Φερωνύμως βλαστήσας, ως δένδρον εύκαρπον, ιεράρχα Κυρίου Βλάσιε ένδοξε, μαρτυρίου τους καρπούς κόσμω προήγαγες και θαυμάτων δωρεάς αναβλύζεις δαψιλώς, ως θείος ιερομάρτυς τοις καταφεύγουσι πάτερ τη αντιλήψει της πρεσβείας σου.
Πηγή 

Τα Αγιορείτικα Μοναστήρια ενώνονται με τους σχισματικούς! --Ας τα χαίρονται οι ανά την Ελλάδα (κι όχι μόνο) "ευσεβείς"!

Επτά Μοναχοί αφήνουν τήν Μονή Βατοπεδίου


Αρχιεπίσκοπος Βερέγιας Αμβρόσιος:

Μπροστά στα μάτια μας, το ένα μετά το άλλο Αγιορείτικο Μοναστήρι ενώνεται με τους σχισματικούς, διαπράττοντας μία ασύλληπτη προδοσία…





Ο Πρύτανης της Θεολογικής Ακαδημίας της Μόσχας Αρχιεπίσκοπος Βερέγιας Αμβρόσιος έγραψε:

«Μπροστά στα μάτια μας, το ένα μετά το άλλο Αγιορείτικο Μοναστήρι ενώνεται με τους σχισματικούς, διαπράττοντας μία ασύλληπτη προδοσία κατά των Ορθοδόξων στην Ουκρανία, οι οποίοι εκδιώκονται, εκβιάζονται, ξυλοκοπούνται και εξωθούνται από τις εκκλησίες τους».

Ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος διέταξε την σχισματική αντιπροσωπεία να επισκεφθεί και τα 20 μοναστήρια στο Άγιον Όρος, έγραψε.
      «Η Ξενοφώντος, η Παντοκράτορος και η Νέα Εσφιγμένου έχουν ήδη εισέλθει σε κοινωνία με σχισματικούς και αυτοχειροτόνητους, σφίγγοντας τα χέρια των διωκτών της Εκκλησίας στην Ουκρανία … Πόσο πανούργα χλευάζει τους ανθρώπους ο εχθρός της ανθρωπότητας !».
***
Παρεμπιπτόντως, στις αρχές του Νοεμβρίου του προηγούμενου έτους, απαγορεύτηκε η είσοδος του Αρχιεπισκόπου Αμβροσίου στο

Το... «δικαίωμα της ιδιωτικής ζωής» δολοφονεί τα έμβρυα!

Σχετική εικόνα


Ἀγγελική Εὐθ. Ζώη

Τόν Ἰούνιο τοῦ 1969, τότε εἴκοσι ἑνός ἐτῶν Norma McCorvey ἀνακάλυψε πώς κυοφορεῖ τό τρίτο παιδί της. Ἀποφάσισε νά διακόψει τήν ἐγκυµοσύνη της, πού ἦταν ἀποτέλεσµα ἐξωσυζυγικῆς σχέσης. Ἡ νοµοθεσία τῆς Πολιτείας τοῦ Τέξας, ὅπου ζοῦσε, ὅριζε πώς ἡ ἄµβλωση εἶναι ποινικό ἀδίκηµα. Τήν ἐπέτρεπε µόνο κατ’ ἐξαίρεση, προκειµένου νά σωθεῖ ἡ ζωή τῆς µητέρας, ἄν βρίσκεται σέ κίνδυνο ἐξαιτίας τῆς ἐγκυµοσύνης. Ἡ McCorvey δέν µπόρεσε νά ἐπικαλεστεῖ ἰατρικούς λόγους πού νά δικαιολογοῦν τή νόµιµη ἄµβλωση. Προσπάθησε νά τερµατίσει τήν ἐγκυµοσύνη καί µέ παράνοµα µέσα, ἀλλά καί αὐτή ἡ προσπάθεια ἀπέτυχε.

Τό 1970 κατέθεσε ἀγωγή κατά τῆς Πολιτείας τοῦ Τέξας, χρησιµοποιῶντας τό ψευδώνυµο Τζέην Ρόϋ (Jane Roe). Ἰσχυρίστηκε, ὅτι ὁ νόµος τοῦ Τέξας, πού ποινικοποιεῖ τήν ἄµβλωση εἶναι ἀόριστος καί ἀντισυνταγµατικός, καθώς παραβιάζει τό συνταγµατικό  δικαίωµα σεβασµοῦ τῆς ἰδιωτικῆς της ζωῆς (right to privacy). Ἡ Πολιτεία τοῦ Τέξας ἐκπροσωπήθηκε στή δίκη ἀπό τό δικηγόρο Χένρυ Γουέϊντ (Henry Wade), γιά αὐτό ἡ ὑπόθεση ὀνοµάστηκε «Ρόϋ κατά Γουέϊντ» (Roe v. Wade)1.  
Ἡ ὑπόθεση ἔφτασε καί στό Ἀνώτατο Δικαστήριο τῶν Ἡνωµένων Πολιτειῶν Ἀµερικῆς.  Τό Δικαστήριο, ἐξέδωσε τήν ἀπόφασή του το1973. Μέ πλειοψηφία ἑπτά δικαστῶν ἔναντι δύο, ἀναγνώρισε τό «δικαίωµα στήν ἄµβλωση» ὡς θεµελιῶδες συνταγµατικό δικαίωµα, πού περιλαµβάνεται  στό  συνταγµατικά κατοχυρωµένο δικαίωµα σεβασµοῦ τῆς ἰδιωτικῆς ζωῆς.
Ὅπως ἀναγράφεται στήν ἴδια τή δικαστική ἀπόφαση, «τό Σύνταγµα δέν ἀναφέρει ρητά κανένα δικαίωµα σεβασµοῦ τῆς ἰδιωτικῆς ζωῆς». Ἐπίσης, δέν κατοχυρώνει ρητά κανένα «δικαίωµα στήν ἄµβλωση».