Πριν από δύο εβδομάδες, στην πόλη Burien της Ουάσινγκτον στις
Βορειοδυτικές ΗΠΑ, ένας ηλικιωμένος ηγούμενος μιας Ρωσικής Ορθόδοξης Μονής χτυπήθηκε
στο κεφάλι ενώ έβαζε βενζίνη.
Ο επιτιθέμενος, άγνωστος σε αυτόν, φέρεται ότι πρόσεξε το
σταυρό που φορούσε και έπειτα του είπε: "Πώς είναι ο Trump;"
«Δεν ξέρω», απάντησε ο ευγενικός αλλά παραδοσιακός μοναχός,
που δεν έχει καμία σχέση με την πολιτική.
Αναμφίβολα,
ο ψαλμικός αυτός στίχος ελέγχει τον πάσχοντα πνευματικό οργανισμό του ανθρώπου,
σε επίπεδο θρησκευτικό, πολιτικό, οικονομικό, κοινωνικό και τεχνικό.
Ξεπέρασε
ο σύγχρονος άνθρωπος τον «ελεύθερο» χαρακτήρα της αμαρτίας και προχώρησε στην
αποστασία.
Την
στρατηγική–αξονική αυτή διαπίστωση δεν την υπογραμμίζει μόνο η Γραφή αλλά και
σύγχρονοι κοινωνιολόγοι. Γράφει ο Αμερικανός κοινωνιολόγος Ρόμπερτ Νίσμπετ:
«Το
πιο χτυπητό γεγονός στην παρούσα περίοδο της επαναστατικής αλλαγής είναι η γοργή
διάβρωση των πατροπαράδοτων θεσμών, που επί μία σχεδόν χιλιετία υπήρξαν οι
κύριες πηγές της τάξεως και ελευθερίας. Αναφέρομαι στην έκδηλη κατάπτωσι της
επιρροής του νομικού συστήματος, της εκκλησίας, της οικογενείας, της τοπικής
κοινότητος, και πιο πρόσφατα, και ίσως και πιο δυσοίωνα, του σχολείου και του
Πανεπιστημίου.
Πορεία
δηλ. «βουλής = προαιρέσεως ασεβών», ως διάχυτη άρνηση του Ευαγγελίου.
Όλα
τα ουμανιστικά–οικουμενιστικά προγεφυρώματα προς το εσωτερικό του Ορθοδόξου
πληρώματος, δεν εκλαμβάνονται –δυστυχώς– από τους πιστούς ως «εποικοδόμημα»
της
Άλλη μία βλασφημία του «Πάπα» και των οικουμενιστών που τον προσκυνούν είναι ότι παρουσιάζει το Άγιο Πνεύμα ως μαέστρο ορχήστρας. Στην «θρονική εορτή» του Βατικανού όπου παρέστη και αντιπροσωπεία του Πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως ο αιρεσιάρχης «Πάπας» είπε:
«Κατάφερα να
εκτιμήσω τον πνευματικό πλούτο που υπάρχει στην Ορθοδοξία. Σας
διαβεβαιώνω ότι άφησα τις χώρες αυτές με μεγαλύτερη επιθυμία για
κοινωνία. Είμαι ολοένα και περισσότερο πεπεισμένος ότι η αποκατάσταση της πλήρους ενότητας μεταξύ Καθολικών και Ορθοδόξων θα επιτευχθεί μέσω του σεβασμού των ιδιαίτερων ταυτοτήτων και της αρμονικής συνύπαρξης των
Το Φανάρι στο Ουκρανικό ζήτημα έχει επιδείξει πρωτοφανή αναλγησία και
έναν ακραίο αυταρχισμό, που προκάλεσε αντιδράσεις έως σημείου, να
αποκαλείται πλέον ο νυν «Οικουμενικός» Πατριάρχης Βαρθολομαίος ακόμη και
πάπας της Ανατολής. Μη γένοιτο.
Πόσο
σοβαρή είναι η κατηγορία «πάπας της
Ανατολής»; Η κατηγορία αυτή είναι τρομερή αν συλλογιστεί κανείς την αμετανοησία
στην οποία έχουν περιέλθει οι αιρετικοί παπικοί και τα παρακλάδια τους
από το σχίσμα και μετά. Ένας «αλάθητος» παρασέρνει επί κοντά χίλια
χρόνια τώρα τους Αρχιερείς, τους Ιερείς, τους Μοναχούς και τον πιστό λαό
της αιρετικής του παρασυναγωγής, στην απώλεια!
Εἶναι γνωστὸ ὅτι ὁ π. Θεόδωρος Ζήσης ἔχει ἐκφράσει ὀρθόδοξα καὶ μὲ γλαφυρὸ τρόπο ἔχει διατυπώσει τὴν ἁγιοπατερικὴ θέση ὅτι “ὁ κοινωνῶν ἀκοινωνήτω ἀκοινώνητος ἔσται”. Εἶπε:«Αυτός
ο οποίος κοινωνεί, ο Πατριάρχης δηλαδή που κοινωνεί με τον ακοινώνητο,
τόν αιρετικό, πρέπει και αυτός να είναι ακοινώνητος, τότε θα πρέπει και οι υπό τον Πατριάρχη Αρχιεπίσκοποι–Επίσκοποι, να κάνουν τον Πατριάρχη ακοινώνητο. Να μην επικοινωνούν. Να κόψουν το μνημόσυνο»(ἐδῶ).