Κυριακή 14 Ιουλίου 2019

Ο άγιος Νικόδημος ο Αγιορείτης και τι θα έκανε αν ζούσε εδώ σήμερα...


    Φίλος του Ρήγα Φεραίου, αγωνιστής για την πνευματική αναγέννηση του σκλαβωμένου λαού, ο άγιος Νικόδημος ο Αγιορείτης είναι ένας από τους νεότερους αγίους Πατέρες της Εκκλησίας, μοναχός στο Άγιο Όρος Άθως (Αγιορείτης) με τεράστια μόρφωση, ο οποίος έζησε κατά την περίοδο της Τουρκοκρατίας, το 18ο αιώνα. 
    Από αγάπη προς τον σκλαβωμένο στους Τούρκους ελληνικό λαό, επιδόθηκε στη συγγραφή σειράς βιβλίων, για να προσφέρει τον πλούτο της πνευματικής παράδοσης της Ορθόδοξης Εκκλησίας στη νεοελληνική γλώσσα της εποχής του και με τρόπο κατανοητό από τους απλούς ανθρώπους που είχαν χαμηλή μόρφωση. Το έργο του συνάντησε αντιδράσεις από συντηρητικούς κύκλους της εποχής του.

Εύχομαι ή όλοι στον Παράδεισο ή κανένας στην κόλαση




Αγίου Παϊσίου Αγιορείτου 


Στην Εκκλησία ο Γέροντας, καθόταν πάντοτε στο τελευταίο στασίδι. Κάποιος μοναχός που τον ευλαβείτο του είπε:
– Γέροντα γιατί δεν έρχεστε μπροστά;
– Εδώ είναι πιο φθηνές οι θέσεις!!!!

– Γέροντα, με ενοχλούν οί λογισμοί! Άσε το σκύλο να γαβγίζει!
Υπάρχουν μοναχοί που έχουν πνευματική τηλεόραση και είναι ασυρματιστές του Θεού.


Η αρετή δεν κρύβεται, όσο και να θέλει κανείς. Όπως ο ήλιος δεν κρύβεται με το κόσκινο, διότι από τις τρυπούλες θα περάσουν αρκετές ακτίνες.
– Γέροντα, ποιος πρέπει να κάνει τις δουλειές του σπιτιού; Η γυναίκα ή ο άντρας;
– Όποιος προλάβει πρώτος… Αυτός θα έχει και το μεγαλύτερο μισθό.

Πιστεύετε ακόμα ότι είναι δύσκολο για τον Θεό να φροντίσει όλες τις ανάγκες σας; Γνωρίστε: γι ' αυτόν τίποτα δεν είναι αδύνατο!

Ο Μωυσής και ο λαός βγήκαν στην έρημο, έπρεπε να τρώνε, και για να τροφοδοτηθούν  2 ή 3 εκατομμύρια ανθρώπους χρειαζόταν αρκετό φαγητό. Σύμφωνα με τα πρότυπα τροφίμων στον στρατό, ο Μωυσής θα έπρεπε να έχει 1.500 τόνους τροφής κάθε μέρα.
Και γνωρίζετε ότι για να παραδώσετε μια τέτοια ποσότητα φαγητού κάθε μέρα θα χρειαστείτε 2 εμπορευματικές αμαξοστοιχίες μήκους 1,6 χλμ!
Επιπλέον, πρέπει να θυμάστε ότι ήταν στην έρημο και χρειάζονται

ΝΑΙ στην ΑΓΙΟΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ, αλλ' ΟΧΙ στην ΔΙΑΣΤΡΟΦΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ! --[Και η απάντηση των Γ.Ο.Χ.]



        σφαλῶς, ἡ διαστροφὴ τῶν ἐκκλησιαστικῶν πραγμάτων, εἶναι ἀνεξέλεγκτη σὲ ὅλα τὰ ἐπίπεδα.
Μόλις προχθὲς νιώσαμε τὴ φρίκη τῶν δηλώσεων τοῦ οἰκουμενιστῆ μητροπολίτη Ἀλεξανδρουπόλεως Ἀνθίμου (ἐδῶ).
Πρὶν λίγο δημοσιεύσαμε τὴν ὁμιλία τοῦ ἄλλου οἰκουμενιστῆ μητροπολίτη Δημητριάδος Ἰγνατίου (ἐδῶ), ὁ ὁποῖος (ποιός ξέρει ἂν καὶ μὲ ποιά ...συνεννόηση μὲ τὴν ἡγεσία τῆς ἑλλαδικῆς Ἐκκλησίας) μετέβη στὸ Φανάρι γιὰ νὰ ὑποστηρίξει τὸ ΣΧΙΣΜΑ Βαρθολομαίου.

Καὶ τώρα βλέπουμε δημοσίευση ἀποτειχισμένου ἱερέως, τοῦ π. Παϊσίου Παπαδόπουλου, ἀποκλειστικοῦ ἀρθρογράφου πλέον τῶν Γ.Ο.Χ.,  ὁ ὁποῖος θέλει τοὺς σχισματικοὺς Γ.Ο.Χ. ὡς μέλη τοῦ σώματος τῆς Ἐκκλησίας, ποὺ «συλλειτουργούν φυσιολογικά σε μια οργανική ενότητα και συμφυΐα, (ὅπως) τα μέλη του Σώματος του Χριστού»!!! (ἐδῶ). Μέλη τοῦ σώματος τῆς Ἐκκλησίας οἱ σχισματικοί; Αὐτοὶ ποὺ θεωροῦσαν (καὶ θεωροῦν) ἐμᾶς ὡς νεοημερολογίτες (ἀκόμα καὶ ἀποτειχισμένους) ὡς σχισματοαιρετικοὺς καὶ ἀπαιτοῦν κατὰ καιροὺς καὶ κατὰ περίπτωση τὸν ἀναβαπτισμό, τὴν ἀναμύρωση ἢ ἔστω τὴν ἔμπρακτη μετάνοιά μας (…ποὺ δὲν τοὺς κάναμε τὴ χάρη νὰ ἐγκολπωθοῦμε τὸ Γοχικὸ πνεῦμα, ὅπως αὐτός), ὡς προϋπόθεση εἰσδοχῆς στὴν «ἐκκλησία»-παράταξή τους!

Δίνει "γή και ύδωρ" στον Οικουμενιστή Πατριάρχη και υποστηρίζει το Ουκρανικό σχίσμα!!!

         και ο Δημητριάδος Ιγνάτιος –το έτερο δεκανίκι μετά τον Ναυπάκτου Ἱερόθεο–  του Παναιρετικού και σχισματικού Βαρθολομαίου! Δυστυχῶς, οἱ Οἰκουμενιστὲς δὲν κάνουν πίσω.
       Θὰ κάνουν μήπως πίσω οἱ "οἰκονομιστές-δυνητιστὲς" ἱερωμένοι,  ἐφαρμόζοντας μιὰ ἀκόμα "οἰκονομία"; Θὰ συνεχίζουν νὰ ἐναντιώνονται στὰ λόγια, ὑποτασσόμενοι ὅμως στὰ ἔργα –ὅπως κάνουν μέχρι τώρα καὶ κοινωνοῦντες μὲ τοὺς αἱρετικοὺς Οἰκουμενιστές, ποὺ τώρα ἐπιχειροῦν νὰ παγιώσουν τὸ σχίσμα ποὺ ἐδημιούργησαν;
    Εἶπε ὁ κ. Ἰγνάτιος: Παναγιώτατε, …μετὰ ἀπὸ τὴν μεγάλη καὶ τόσο σπουδαία ἀπόφασή σας, νὰ παραχωρήσετε τὸ αὐτοκέφαλο στὸν ὀρθόδοξο Οὐκρανικὸ λαό, ὅπως εἴχατε δικαίωμα, εἴχαμε τὴν σκέψη, ποὺ ὑποβάλλαμε στὸ Διοικητικὸ Συμβούλιο καὶ στὸν Διοικητὴ τῆς Ἀκαδημίας, νὰ δημιουργηθοῦν οἱ προϋποθέσεις συνάντησεις μὲ τοὺς ἀδελφούς μας τῆς νέας Ἐκκλησίας Οὐκρανοὺς Ὀρθοδόξους, πιστεύοντας ἀκλόνητα ὅτι θὰ μποροῦσε αὐτὸ νὰ κάνει πιὸ οὐσιαστικὴ τὴν ἑνότητα τῆς κοινωνίας πλέον μὲ τὸ κοινὸ ποτήριο… Συμπαραστάτης σ’ αὐτὴ τὴν προσπάθεια ἦρθε ὁ γενικὸς Γραμματέας Θρησκευμάτων τοῦ Ὑπουργείου Παιδείας κ. Γ. Καλατζῆς, ὁ ὁποῖος ἀντελήφθη τὴν σημασία τοῦ ἐγχειρήματος καὶ κατώρθωσε, χάρις καὶ στὴν ἐνημέρωση τοῦ Ὑπουργοῦ τοῦ κ. Γαβρόγλου νὰ ἔχουμε μιὰ ἐπιχορήγηση ποὺ ἐπέτρεψε νὰ πραγματοποιηθεῖ αὐτὴ ἡ προσπάθεια ἔφτασε ἡ προσπάθεια καὶ νὰ φτάσει σὲ αἴσιο τέλος. Ἀπὸ τὴν πρώτη στιγμὴ εἴχαμε ἀποφασίσει νὰ φτάσουμε μέχρι τὸ Οἰκουμενικὸ Πατριαρχεῖο [σ.σ.: Καὶ ἡ Ἱεραρχία τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος, ἐνημερώθηκε; Ὁ Ἰγνάτιος δρᾶ …ὕπουλα πίσω ἀπὸ τὴν πλάτη τῶν ἄλλων Ἱεραρχῶν;] γιὰ νὰ ἔχουν τὴ δική σας εὐχὴ καὶ εὐλογία μὲ τὴ λήξη τοῦ Σεμιναρίου. Καὶ ἰδοὺ μετὰ ἀπὸ 15 ἡμέρες θεολογικῶν μαθημάτων, σημαντικῶν ἐμπειριῶν, εἴμαστε ἐνώπιόν σας καὶ χαιρόμεθα ὅτι ἀπὸ σᾶς θὰ πάρουν τὴν Πατριαρχικὴ εὐχὴ καὶ εὐλογία γιὰ νὰ ἐπιστρέψουν στὴν πατρίδα τους.
    Παναγιώτατε θεωροῦμε αὐτὴν τὴν προσπάθεια μιὰ διακονία γιὰ τὴν ἑνότητα τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας.

aktines:

Η Ακαδημία Θεολογικών Σπουδών Βόλου ενημέρωσε τον Πατριάρχη για το πρόγραμμα επιμόρφωσης θεολόγων και φοιτητών εκκλησιαστικών σχολών από την Ουκρανία



Η εικόνα ίσως περιέχει: 2 άτομα, άτομα στέκονται
-Ecumenical Patriarchate
Ο Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος χοροστάτησε σήμερα. Κυριακή 14 Ιουλίου 2019, στην Θεία Λειτουργία που τελέστηκε στον Πατριαρχικό Ναό του Αγίου Γεωργίου στο Φανάρι.
Εκκλησιάστηκαν πιστοί από την Πόλη, την Ουκρανία, την Ελλάδα και άλλα μέρη.
Στο τέλος της Θ. Λειτουργίας τον Πατριάρχη προσφώνησε ο Σεβ. Μητροπολίτης Δημητριάδος και Αλμυρού κ. Ιγνάτιος, ο οποίος ενημέρωσε τον Πατριάρχη για το πρόγραμμα επιμόρφωσης θεολόγων και φοιτητών εκκλησιαστικών σχολών από την Αυτοκέφαλη Εκκλησία της Ουκρανίας, που εκπόνησε η Ακαδημία Θεολογικών Σπουδών Βόλου.
Για το πρόγραμμα μίλησε και ο Διευθυντής της Ακαδημίας, Δρ Παντελής Καλαϊτζίδης.


«Οι Χριστιανοί πρέπει να αποφεύγουν πάντας τους αιρετικούς ωσάν πανούκλα...»!!! --Όσοι "ευσεβείς" κοινωνούν μαζί τους κολλούν την "πανούκλα" και μας την μεταδίδουν!



         «κράτητον, λέγει, εἶναι τὸ κακὸν καὶ πλέον ἰατρείαν δὲν δέχεται· ἐπειδὴ οἱ τῶν αἱρετικῶν λόγοι βλάπτουσι καὶ διαφθείρουσι τὸ περισσότερον μέρος τῆς εὐσεβείας, ὡσὰν ἡ γάγγραινα καὶ εἶναι ἀδιόρθωτοι· γάγγραινα δὲ εἶναι ἕνα πάθος καὶ μία πληγή, ὅπου προξενεῖ σαπήλαν εἰς τὸ σῶμα..., καὶ κατατρώγει τὰ ὑγιεινὰ μέρη τοῦ σώματος». Καὶ «τῶν αἱρετικῶν ἡ κακοδοξία, πάντοτε πηγαίνει εἰς τὸ χειρότερον καὶ γίνεται μεγαλυτέρα πληγή... Διὰ τοῦτο πρέπουν νὰ ἀποφεύγουν οἱ Χριστιανοὶ τούτους καὶ πάντας τοὺς αἱρετικοὺς ὡσὰν λοιμοὺς καὶ πανούκλας, ἵνα μὴ καὶ αὐτοὶ μὲ αὐτούς... ἀπολεσθοῦν· διὰ τοῦτο παραγγέλλει ὁ Σολομών· “ἔκβαλε ἐκ συνεδρίου λοιμόν”…, καὶ ὁ Δαβὶδ ὁ πατήρ του, μακαρίζει ἐκεῖνον τὸν ἄνθρωπον, ὁποῦ δὲν ἐκάθισε μαζὶ μὲ τοὺς λοιμούς· “μακάριος ἀνήρ, ὃς ἐπὶ καθέδρα λοιμῶν οὐκ ἐκάθισε” (Ψαλμ. α΄ 1)».

«Μηδέ κοινώνει αμαρτίαις αλλοτρίαις» (Α΄ Τιμόθ. ε΄ 22)

  Αὐτὰ ποὺ οἱ "δυνητιστὲς" πατέρες παραβλέπουν, 

βλάπτοντας ὅσους τοὺς ἀκολουθοῦν!


Τί διδάσκουν ὁ ἅγ.Νικόδημος καὶ ὁ Μ. Βασίλειος


  Ὁ ἅγιος Νικόδημος, ὁ Ἁγιορείτης, στὴν ἑρμηνεία τῆς Α΄ Πρὸς Τιμόθεον Ἐπιστολῆς, μιλᾶ γιὰ τὴν εὐθύνη ποὺ ἀναλαμβάνουν οἱ Ἀρχιερεῖς, ὅταν χειροτονοῦν ἀναξίους καὶ πονηροὺς ἐν γνώσει τους· ὅμως, ἑρμηνεύοντας τὸ χωρίο τοῦ ἀποστόλου Παύλου στὴν Πρὸς Τιμόθεον ἐπιστολή του «μηδὲ κοινώνει ἁμαρτίαις ἀλλοτρίαις», μᾶς βοηθεῖ νὰ κατανοήσουμε καλύτερα τὸ θέμα τῆς μετὰ τῶν αἱρετικῶν κοινωνίαςΓράφει:
«Μηδὲ κοινώνει ἁμαρτίαις ἀλλοτρίαις».
Μὴ χειροτονς, λέγει, τινὰ ταχέως, ὦ Τιμόθεε διατὶ ὄχι μόνον γίνεσαι αἴτιος τῶν ἁμαρτιῶν ἐκείνων, ὁποῦ μέλλει νὰ πράξῃ ὁ ὑπὸ σοῦ οὕτω χειροτονούμενος (καθὼς γὰρ συγκοινωνεῖς τῶν κατορθωμάτων, ὁποῦ μέλλει νὰ πράξῃ ὁ ὑπὸ σοῦ νομίμως χειροτονηθείς, οὕτως ἐκ τοῦ ἐναντίου συγκοινωνεῖς καὶ τῶν μελλόντων ἁμαρτημάτων του)· ἀλλὰ ἀκόμη ἐνέχεσαι καὶ εἰς τὰς ἀπερασμένας ἁμαρτίας, ὁποῦ αὐτὸς ἔκαμε, διατὶ ἐσὺ τὰς ἐπαράβλεψες καὶ ἔκαμες τὸ σκότος φῶς· καὶ δὲν ἀφῆκες αὐτὸν νὰ πενθ καὶ νὰ κλαί διὰ τὰς ἁμαρτίας του ταύτας.

Ο Οικουμενισμός θόλωσε την πίστη πνευματικών και πιστών!

«Η αδύναμη πίστη»

(Αγιος Νικόδημος Αγιορείτης – Πνευματικά Γυμνάσματα)
Τοῦ Ν. ΣΑΚΑΛΑΚΗ
    Δίκαια ο υμνογράφος γράφει, για τον όσιο Νικόδημο: «Ως της ενθέου πολιτείας μύστην άριστον και ευσεβείας θεοφόρητον διδάσκαλον, η Ορθόδοξος γεραίρει σε Εκκλησία».
     Ο Όσιος Νικόδημος δεν ήταν μόνο αυστηρός ασκητής–ησυχαστής, ούτε μόνο ένας πολυγραφώτατος ιερός συγγραφέας–διδάσκαλος της Εκκλησίας και του Γένους. Ήταν, κυρίως, ένας ομολογητής της Πίστεως. Ιδιαίτερα σήμερα, που ζούμε μια κορύφωση σατανικών ενεργειών και επιδιώξεων κατά της Ορθόδοξης Εκκλησίας και των πιστών της, η μελέτη των βιβλίων του καλλιεργεί το νηπτικό βάθος, το αγωνιστικό φρόνημα και την Πατερικότητα του ποιμνίου.
Παράδειγμα, το «αριστούργημα της ανατολικής πνευματικότητος… μεθ’ όλων των ουσιωδών χαρακτηριστικών του Ορθοδόξου πνεύματος» βιβλίο του· «Πνευματικά Γυμνάσματα» (Γ. Θεόκλητος Διονυσιάτης).

Νικόδημος Μπιλάλης: εις μνήμην (Για να μαθαίνουν οι νεότεροι)

 Αγιορείτης Μοναχός Νικόδημος Μπιλάλης  ( Ἰούνιος 2014):

για θάνατο Χριστόδουλου, Ιερώνυμο, Βαρθολομαίο, διπλωματία Επισκόπων, Μεταμοσχεύσεις κ.λπ.





Ο Ιερώνυμος κάλεσε στην Αθήνα τον Αγγλικανό «αρχιεπίσκοπο» Καντέρμπουρυ που είναι ομοφυλόφιλος, στεφανώνει ομοφυλόφιλους και χειροτονεί ως «ιερείς», λεσβίες. Τον έφερε ο δικός μας αρχιεπίσκοπος και λειτούργησε στον Άγιο Δημήτριο Μπραχαμίου»


· «Είχαν γίνει συναλλαγές για να εκλεγεί Αρχιεπίσκοπος ο Χρστόδουλος» 

· «Ανύπαρκτα όντα οι Σαμαράς, Βενιζέλος, Τσίπρας»
· «Δεν υπάρχει εγκεφαλικός θάνατος. Έχουν σκοτώσει κόσμο και κόσμο με τη δωρεά οργάνων».




«Ο ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΑΠΕΒΙΩΣΕ ΠΡΟΩΡΑ ΟΧΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟΥ …ΕΒΑΛΑΝ ΚΑΡΚΙΝΟ ΑΛΛΑ ΕΠΕΙΔΗ ΠΗΓΕ ΣΤΟΝ ΠΑΠΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΕΦΕΡΕ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΝΑ ΣΥΛΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΟΥΝ»



· Ο άγιος Μάρκος Ευγενικός, διαπρύσιος πολέμιος του παπισμού, λίγο πριν κοιμηθεί άφησε εντολή: «ούτε στην κηδεία μου ούτε στα μνημόσυνά μου θα πατήσει οποιοσδήποτε υπέγραψε την ένωση με τους καθολικούς». Ο Αγιορείτης μοναχός Νικόδημος Μπιλάλης αποκαλύπτει σε ένα από τα τελευταία σύγχρονα θαύματα του Αγίου Μάρκου Ευγενικού, τους πραγματικούς λόγους του πρόωρου θανάτου του μακαριστού Χριστόδουλου
Ο αγιορείτης Μοναχός Νικόδημος Μπιλάλης
    

"Π.Π.":  Εἶχε γράψει σειρά ἄρθρων γιὰ τὴν ἀποτείχιση 
καὶ εἶχε προτρέψει τὸν π. Εὐθύμιο Τρικαμηνᾶ
νὰ μνημονεύει "ὑπὲρ πάσης Ἐπισκοπῆς Ὀρθοδόξων".
Στὸ κελί του (ὅταν ἐτελεῖτο Θ. Λειτουργία), ζητοῦσε
νὰ μνημονεύουν "ὑπὲρ πάσης Ἐπισκοπῆς Ὀρθοδόξων"
κι ὄχι ὑπὲρ τοῦ Βαρθολομαίου!



Από τον Μάκη Βραχιολίδη

Επισκέφθηκα τον γέροντα Νικόδημο Μπιλάλη στα γραφεία της «Πανελλήνιας Ένωσης Φίλων των Πολυτέκνων» (Ακαδημίας 78Δ) της οποίας είναι ιδρυτής, προκειμένου να μου μιλήσει για το σημαντικό έργο της Ένωσης αλλά και για τις περιπέτειες που βιώνει η ελληνική πολύτεκνη οικογένεια, ειδικά στις μέρες μας. Ωστόσο η κουβέντα αλλού οδήγησε τη συνέντευξη από την οποία βγήκαν… «βόμβες». Αυτή ίσως είναι και η ομορφιά της

"Σε λύτρωσε από τη σκλαβιά του διαβόλου"...!

Άγιος Νικόδημος ο Αγιορείτης: Ποιος ήταν ο σοφός διδάσκαλος που τιμάται η μνήμη του σήμερα



Ο Άγιος Νικόδημος ο Αγιορείτης, ήταν ένας πολύ μορφωμένος άνθρωπος, με μεγάλες γνώσεις που μετέδωσε με το ποιμαντικό και συγγραφικό του έργο. Ήταν μία από τις πιο σημαντικές μορφές στη σύγχρονη Ορθόδοξη Εκκλησία η οποία τιμά την μνήμη του, σήμερα, 14 Ιουλίου.
O Άγιος Νικόδημος ο Αγιορείτης (1749-1809) υπήρξε από τις σημαντικότερες ασκητικές μορφές της σύγχρονης Ορθόδοξης χριστιανικής πίστης. Το κατά κόσμον όνομά του ήταν Νικόλαος Καλλιβρούτσης. Η συνεισφορά του υπήρξε πολύπλευρη και αφορούσε ποιμαντικό και συγγραφικό έργο, ενώ είναι και ο συγγραφέας του Πηδαλίου, της Φιλοκαλίας και του Ευεργετινού.
Γεννήθηκε στη Νάξο το 1749. Ο πατέρας του λεγόταν Αντώνιος και

Αυτοί είναι οι «ευσεβείς» Επίσκοποι των Θεσσαλονικέων Πατέρων!



       Παναίρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ εἶναι γι’ αὐτοὺς σὰν νὰ μὴν ὑπάρχει! Ποὺ καὶ ποὺ ἀσχολοῦνται μὲ τὴν Παναίρεση, ὡσὰν αὐτή –ἡ σύγχρονη πανούκλα στὸ σῶμα τῆς Ἐκκλησίας– νὰ εἶναι μιὰ ἁπλὴ ἀδιαθεσία! Μὲ τοὺς Οἰκουμενιστὲς Ἐπισκόπους κοινωνοῦν ἀδιαφόρως! Ἀνέχονται δὲ τὴν διαστροφὴ τῆς Πίστεως καὶ τῆς διδασκαλίας τῆς Ἐκκλησίας, ὅπως αὐτὴ τοῦ μητροπολίτη Ἀλεξανδρουπόλεως Ἀνθίμου (στὴν ἀνάρτηση ἐδῶ) ποὺ ἐπαναλαμβάνουμε στὴ συνέχεια!
     «Κόρακας κοράκου μάτι δὲν βγάζει», λέει ἡ παροιμία. Γι’ αὐτὸ δὲν ἀκούσαμε «κίχ», ἀπὸ τοὺς συναδέλφους τοῦ κ. Ἄνθιμου. Ἄντε νὰ βάλουν κανὰ «ἀντιαιρετικὸ Γραφεῖο» νὰ γράψει κάτι, καὶ βέβαια αὐτοὶ θὰ συνεχίσουν νὰ κοινωνοῦν ΟΛΟΙ μὲ ΟΛΟΥΣ, γιὰ νὰ νικήσουν διὰ τῆς κοινωνίας καὶ μνημονεύσεως τήν …Παναίρεση!!!
     Ἀλήθεια! Πῶς ἀντέχουν νὰ ψέλνουν πρὸς τιμὴν τῶν Ἁγίων Πατέρων στίχους ὅπως αὐτός,
«Ὅλην συλλεξάμενοι, ποιμαντικὴν ἐπιστήμην, καὶ θυμὸν κινήσαντες, νῦν τὸν δικαιότατον ἐνδικώτατα, τοὺς βαρεῖς ἤλασαν, καὶ λοιμώδεις λύκους, τῇ σφενδόνῃ τῇ τοῦ Πνεύματος, ἐκσφενδονήσαντες, τοῦ τῆς Ἐκκλησίας πληρώματος»,

καὶ συγχρόνως νὰ κοινωνοῦν καὶ νὰ μνημονεύουν αὐτοὺς τοὺς λύκους; Οἱ Ἄγγελοι ποὺ παρίστανται στὶς Ἀκολουθίες θὰ βλέπουν, θὰ θλίβονται καὶ θὰ ἀποροῦν!
    Γιὰ ἀνοῖξτε τὸ στόμα σας καὶ πεῖτε μας, λοιπόν, «εὐσεβεῖς» ἀντι-Οἰκουμενιστὲς Δεσποτάδες: Πειραιῶς, Κυθήρων, Αἰτωλίας,  Κονίτσης, Μεσογαίας, Αἰγιαλείας, λόγιε μητροπολίτα Ναυπάκτου καὶ ὅποιος ἄλλος: συμφωνεῖτε μὲ ὅσα ὑπέρ-Οἰκουμενιστικὰ εἶπε ὁ Ἀλεξανδρουπόλεως Ἄνθιμος;


Παρασκευή, 12 Ιουλίου 2019



Φρίκη! Πλήρης αντιστροφή-διαστροφή του περί ποιμένων και Εκκλησίας κηρύγματος από τον κ. Άνθιμο!!!


    «Ἐκκλησία δὲν εἶμαι ἐγώ. Ἀλίμονο ἂν ἡ Ἐκκλησία εἶχε ἐμένα ὡς μαντρόσκυλο. Ἐγὼ θὰ πῶ αὐτὸ ποὺ λέει ἡ Ἐκκλησία, δηλαδὴ τὸ πλήρωμα τῶν πιστῶν. Θὰ ἀφουγκραστῶ τοὺς Χριστιανούς, τί λένε, ποιό θεωροῦν σωστό, ἀκόμα κι ἂν αὐτὸ ποὺ οἱ Χριστιανοί μας θεωροῦν σωστό, ἀκόμα καὶ ἂν εἶναι ἀντίθετο μὲ τὸ Εὐαγγέλιο, ἐγὼ θὰ ὑπερασπιστῶ αὐτὸ ποὺ λένε οἱ Χριστιανοί μας. Γιατὶ οἱ Χριστιανοί μας ἔφτιαξαν τὸ Εὐαγγέλιο, δὲν ἔφτιαξε τὸ Εὐαγγέλιο τὴν Ἐκκλησία.
     Σχόλιο: Οἱ πραγματικοί Ποιμένες μᾶς διδάσκουν ὅτι ὁ κάθε

"Ένα μεγάλο δώρο"...

 «Ιησού ονόματι, μάστιζε πολεμίους»


 

«Όπως μας λέγει, ο θείος Ιωάννης της Κλίμακος, Ιησού ονόματι, μάστιζε πολεμίους. Αυτό το όνομα έχει πολλή δύναμη. Απο τα παλαιότερα χρόνια και ιδιαίτερα στις ημέρες μας –επειδή οι άνθρωποι έχουμε συνήθως θολωμένο νου και δεν μπορούμε να συγκρατούμε πολλά λόγια– αυτή η προσευχή είναι στα μέτρα όλων. Μας την έχει δώσει ο Θεός σαν ένα μεγάλο δώρο, να μπορούμε να τη χρησιμοποιούμε».
                                      Γέρων Φιλόθεος Καρακαλληνός

Δ' Οικουμενική Σύνοδος


  Η Δ΄ Οικουμενική Σύνοδος συγκλήθηκε από τον Αυτοκράτορα Μαρκιανό και τη σύζυγό του, Αυγούστα Πουλχερία το 451 στη Χαλκηδόνα. Αποτελούνταν από 650 επισκόπους και καταπολέμησε τη διδασκαλία του Μονοφυσιτισμού, η οποία, με πρωτεργάτη τον αρχιμανδρίτη Ευτυχή, δίδασκε ότι η θεία φύση του Χριστού απορρόφησε πλήρως την ανθρώπινη.
    Η Δ΄ Οικουμενική Σύνοδος μετά από μια ταραχώδη περίοδο ήρθε ως το αναγκαίο επιστέγασμα της διασφάλισης της καθολικής πλειοψηφίας του σώματος των μελών της εκκλησίας ως προς την απόρριψη κάθε μονοφυσιτικής ή ακραίας δυοφυσιτικής ορολογίας, την επικύρωση στην πίστη του συμβόλου της Πίστεως τόσο της Νίκαιας, όσο και της Νίκαιας-Κωνσταντινούπολης, τη θέσπιση του διοικητικού καταστατικού κανόνα της ορθοδόξου εκκλησίας σύμφωνα με το λεγόμενο μητροπολιτικό σύστημα και την οριστική επίλυση του χριστολογικού ζητήματος, το οποίο για περισσότερο από 80 έτη βρέθηκε στο προσκήνιο της θεολογικής διαμάχης στη Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία. 

Ονούφριος: Τόμος δουλείας όχι αυτοκεφαλίας

Νέα επίθεση από το Φανάρι: Υπονομευτές οι Μοσχοβίτες

Συνεχίζεται η αντιπαράθεση Μόσχας-Φαναρίου για το ουκρανικό σε υψηλούς τόνους.
Ο συνήθως νηφάλιος και πράος Μητροπολίτης της κανονικής Εκκλησίας Ονούφριος προέβη σε μια δήλωση με νόημα για τον Τόμο αυτοκεφαλίας που παρέδωσε το Οικουμενικό Πατριαρχείο στην νέα εκκλησιαστική οντότητα.
«Ο τόμος που παρείχε ο Πατριάρχης της Κωνσταντινούπολης στην αποκαλούμενη» PCU «δεν είναι ένας τόμος αυτοκεφαλίας, αλλά ένας τόμος δουλείας», δήλωσε ο Ονούφριος. «Απλά κάτω από το όνομα του Τόμου τέθηκαν οι συνθήκες που υποδουλώνουν τον ουκρανικό μας λαό στον Πατριάρχη της Κωνσταντινούπολης».