Τετάρτη 17 Ιουλίου 2019

Ανδρείκελο Αρχιεπισκόπου!

 Τα... γύρισε ο Ιερώνυμος για το deal! Mεγάλα σφάλματα του μακαριότατου




Αναδίπλωση από τον Αρχιεπίσκοπο για τη συμφωνία με Τσίπρα στην εφ' όλης της ύλης συνάντησή του με τον Κυριάκο

Όπισθεν ολοταχώς έκανε ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος, ο οποίος, ενώ μέχρι πριν από λίγο καιρό εξακολουθούσε να υπερασπίζεται με πάθος το «deal» στο οποίο είχε προχωρήσει με τον τέως πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα για τις σχέσεις Κράτους - Εκκλησίας, χθες, κατά τη συνάντηση που είχε στο Μέγαρο Μαξίμου με τον Κυριάκο Μητσοτάκη, τα... μάζεψε κακήν κακώς! 
Για τον κ. Ιερώνυμο η «πρόταση» συμφωνίας με τον Αλέξη Τσίπρα τον περασμένο Νοέμβριο -στο ίδιο, μάλιστα, μέρος, στο Μέγαρο Μαξίμου- θεωρείται μη γενόμενη

Φοβούνται την αλήθεια και το λαό, όταν την υποστηρίζει! --Κι αυτό οι πιστοί δεν το έχουν κατανοήσει


Πρωτοφανές!  

Μυστικὴ ἀναγόρευση διδάκτορος "κατ' οἶκον" και με τὴν συνδρομὴ τῆς ...Ἀστυνομίας!!!


Γιατί έγινε σε κλειστό κύκλο
η αναγόρευση Άνθιμου 

– Τι δηλώνει ο Π. Μήτκας

Ενημερωμένη για την τελετή ήταν η ΓΑΔΘ, καθώς υπήρχαν ισχυρές αστυνομικές δυνάμεις γύρω από τη μητρόπολη – Τι υποστηρίζουν από το γραφείο του μητροπολίτη Θεσσαλονίκης

Σάλος με αντιδράσεις και σχόλια έχει ξεσπάσει από χθες το απόγευμα στο διαδίκτυο όταν έγινε γνωστή η αναγόρευση του μητροπολίτη Άνθιμου σε επίτιμο διδάκτορα του Τμήματος

"Π.Π.": Τελικά, μεγάλη τέχνη των Γ.Ο.Χ. η διαστροφή, η δολιότητα και η απάτη! Αυτά είναι τα ακαταγώνιστα όπλα τους!

Τοῦ ἱερομονάχου Εὐθυμίου Τρικαμηνᾶ


Ἡ ἐκ διαμέτρου ἀντίθετη διδασκαλία τῶν Γ.Ο.Χ. μὲ τὴν διδασκαλία τοῦ ἁγίου Ἰωάννου τοῦ Δαμασκηνοῦ 


Ἀπάντησις
σὲ ἐνστάσεις
τῶν Γ.Ο.Χ.

πειδή, στὸ πρῶτο κείμενο μὲ αὐτὸν τὸν τίτλο, ἐν κατακλεῖδι, εἴχαμε ἀναφέρει ὅτι θὰ ἐπανέλθωμε μὲ δεύτερο ἄρθρο, σχολιάζοντας τὶς ἐνστάσεις τῶν Γ.Ο.Χ. καὶ ἀναφέροντας κάποιες σκέψεις γιὰ τοὺς νεοφανεῖς καὶ νεοκόπους ἁγίους των, καὶ ἐπὶ πλέον, ἐξ αἰτίας τοῦ ὅτι θεωροῦμε καθῆκον μας νὰ ἐνημερώνωμε τοὺς ἀδελφούς μας, κατὰ τὸ μέτρον τῶν δυνάμεων καὶ δυνατοτήτων μας, εἰς τρόπον ὥστε νὰ πολεμῆτε τὸ ψεῦδος, ἡ ἀπάτη καὶ ἡ δολιότης καὶ νὰ δημοσιεύεται καὶ διαλαλεῖται ἡ ἀλήθεια, δημοσιεύουμε αὐτὸ τὸ ἄρθρο.
                Προσδοκοῦμε, ἀπὸ μὲν τοὺς καλοπροαίρετους Γ.Ο.Χ., νὰ διαπιστώσουν καὶ κατανοήσουν τοὺς τρόπους καὶ τὶς μεθόδους ποὺ χρησιμοποιοῦν αὐτοὶ ποὺ τοὺς καθοδηγοῦν, ὥστε νὰ παραμείνουν ἐσαεὶ στὸ μαντρί των,  ἀπὸ δὲ τοὺς ἐκτὸς τῶν Γ.Ο.Χ. ἀδελφούς, εἴτε ἀποτειχισμένους ἀπὸ τὴν αἵρεσι τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, εἴτε ἐνδιαφερομένους γιὰ τὴν ἐν καιρῷ αἱρέσεως στάσι τῶν Ὀρθοδοόξων, νὰ διακρίνουν καὶ προσεγγίσουν Ὀρθόδοξα τὰ τρέχοντα προβλήματα τῆς Ἐκκλησίας καὶ ποῦ πρέπει νὰ ἑστιάσουν τὸν ἀγώνα των.
Εἶναι ἀλήθεια ὅτι, δημοσιεύοντας τὸ προηγούμενο ἄρθρο, δὲν περιμέναμε κάτι καλίτερο ἀπὸ πλευρᾶς Γ.Ο.Χ. σὰν ἀπάντησι, οὔτε βέβαια ὅτι θὰ κατόρθωναν, ἐπιτέλους, νὰ ἀποβάλλουν τὴν Γοχικὴ νοοτροπία τῆς λατρείας δηλαδὴ καὶ δογματοποιήσεως τοῦ Ἰουλιανοῦ Ἡμερολογίου, ἢ τὴν πάγια πλέον τακτικὴ νὰ ἀπαντοῦν λέγοντας ἄλλ’ ἀντ’ ἄλλων, νὰ εἶναι μονίμως, καὶ θὰ λέγαμε πεισμόνως, στὶς ἀπαντήσεις των ἐκτὸς θέματος, νὰ ἀναφέρουν μία ἢ τὸ πολὺ δύο καί, σπάνια, τρεῖς σειρὲς στὰ κείμενά των δι’ αὐτὸ τὸ ὁποῖο ἐρωτῶνται, καὶ αὐτὸ χωρὶς κατ’ οὐσίαν νὰ δίδουν ἀπάντησι. Διότι, ὅταν ἀπαντοῦν, συνήθως ἐρωτοῦν, καὶ ἀπαντοῦν ἐρωτώντας ἢ ἐρωτοῦν ἀπαντώντας καί, μάλιστα, λέγοντας ἐκ τῶν ὑστέρων ὅτι ἔδωσαν ἀποστομωτικὲς ἀπαντήσεις ἐδῶ, κι ἐδῶ, κι ἐδῶ καί, βέβαια, στὸ ὑπόλοιπο κείμενο νὰ καταφέρονται κατὰ τοῦ γράφοντος μὲ ἀνάλογους χαρακτηρισμοὺς καὶ κοσμητικὰ ἐπίθετα.
Ἤ, στὴν καλίτερη περίπτωσι, νὰ ἀναμασσοῦν αὐτὰ τὰ τυποποιημένα καὶ στερεότυπα περὶ τῶν ἀγώνων τῶν Γ.Ο.Χ., τῶν διωγμῶν κ.λπ., τὰ ὁποῖα ἔχουν μάθει καὶ τὰ ἀπαγγέλλουν, ὅπως οἱ μαθητὲς τὰ ποιήματα στὶς ἐθνικὲς ἑορτές, καὶ ἀναγκαστικὰ τὰ ἔχουμε ἀποστηθίσει κι ἐμεῖς ἀπὸ τὴν συχνὴ καὶ ἀδιάκοπη, δίκην βομαβαρδισμοῦ, ἐπανάληψη.
Στὸ σημεῖο αὐτὸ θέλουμε νὰ ἀναφέρωμε ὅτι, αὐτοὶ ποὺ σήμερα ἀγαποῦν πραγματικὰ τοὺς Γ.Ο.Χ., δὲν εἶναι ἐκεῖνοι ποὺ τοὺς στεφανώνουν μὲ δάφνες, οὔτε αὐτοὶ ποὺ κλείνουν τὰ μάτια στὶς θεολογικὲς καὶ δογματικὲς ἐκτροπές των, ἀλλὰ αὐτοὶ ποὺ τοὺς ὑποδεικνύουν τὰ λάθη των, αὐτοὶ ποὺ τοὺς ἐλέγχουν πρὸς διόρθωσι μὲ ὁποιοδήποτε κόστος. Καὶ ἂν κάποιοι σήμερα προσδοκοῦν κάτι καλὸ ἀπὸ τοὺς Γ.Ο.Χ., δὲν εἶναι προφανῶς

Αγία Μαρίνα η μεγαλομάρτυς: Η πανέφημη νύμφη του Χριστού


agiamarina.jpg




 Θεολόγου - Καθηγητού


   Οι γυναίκες Μάρτυρες της Εκκλησίας μας δεν υστέρησαν σε ηρωικό φρόνιμα από τους άνδρες. Υπέδειξαν το ίδιο με εκείνους ηρωισμό ή και τους ξεπέρασαν πολλές φορές. Γι’ αυτό και τιμώνται το ίδιο λαμπρά με εκείνους.

   Μια από τις μεγαλομάρτυρες γυναίκες είναι και η αγία Μαρίνα. Γεννήθηκε στην Αντιόχεια της Πισιδίας της Μ. Ασίας περί το 255 μ.Χ. από επιφανείς γονείς. Ο πατέρας της ονομαζόταν Αιδέσιος ήταν ο επίσημος ιερέας των ειδώλων της περιοχής. Η μητέρα της πέθανε λίγες μέρες μετά τη γέννα της μονάκριβης κόρης της, την οποία ονόμασαν Μαρίνα. Ο πατέρας της, μη μπορώντας να φροντίσει το βρέφος το παρέδωσε σε μια γυναίκα έξω από την πόλη για να το φροντίζει μέχρι να μεγαλώσει. Η γυναίκα αυτή ήταν κρυφή και ένθερμη Χριστιανή.

«Αμυκλαίοι σιγή απώλοντο»! --Η δυνητική θεωρία, πόσο διαφέρει από την πράξη των "Αμυκλαίων";



Είναι η αγιότητα… προϋπόθεση της αποτείχισης;



Γράφει ο π. Φώτιος Βεζύνιας





   ΣΧΟΛΙΟ ΑΝΑΓΚΑΙΟ (π. Φωτίου): Ένα περυσινό κείμενο. Αναγκαίο… για να απαντήσουμε σε όσους ξεχνούν εύκολα… ή σε  όσους έχουν τυφλωθεί από την αίρεση του οικουμενισμού.



       Σαν σήμερα πριν δύο χρόνια ακριβώς η σύνοδος στο Κολυμπάρι της Κρήτης θεσμοθέτησε «ΣΥΝΟΔΙΚΩ ΤΩ ΤΡΟΠΩ»! την παναίρεση του οικουμενισμού στην Εκκλησία. Θλίψη διακατέχει τις καρδιές μας για το γεγονός αυτό.
    Στις μετέπειτα εξελίξεις στο χώρο της Ελλαδικής Εκκλησίας, εντοπίζουμε δύο «κομβικά» σημεία. Αφ’ ενός μεν το κείμενο «προς τον Λαό», του Φεβρουαρίου του 2017, το οποίο εκφράζει ανάγλυφα τις θέσεις της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος απέναντι στην σύνοδο της Κρήτης, και αφ’ ετέρου το «χρησμικό»κείμενο – απόφαση, της μεγάλης συνάξεως του Αγίου Όρους στις 17 Ιουνίου του 2017 το οποίο αγωνιωδώς προσπαθεί να «καλύψει» το ανακόλουθο της συνόδου της Κρήτης σε σχέση με την Αγιοπατερική παράδοση της Εκκλησίας. 
    Το οικουμενιστικό συνέδριο που διοργανώθηκε από την Θεολογική Σχολή του Α.Π.Θ πριν λίγες μέρες για τη Σύνοδο της Κρήτης, και η παρουσία μεταξύ των χορηγών του συνεδρίου μεγάλων Ιερών Μονών, αφήνει να διαφανεί κατά τρόπο απροκάλυπτο γιατί το Άγιο Όρος δεν ομιλεί… Γιατί τα μοναστήρια μας δεν αντιδρούν… Στο σημείο αυτό σας μεταφέρω ένα απόσπασμα από άρθρο του καθηγητού Σαράντου Ι. Καργάκου στην «Εστία»: Λέγει «Ἀμυκλαῖοι σιγῆ ἀπώλοντο». Κατά μία παράδοση, οἱ κάτοικοι τῶν Ἀμυκλῶν εἶχαν λάβει ὅλα τά ἀναγκαῖα

Με καύχηση, πλέον, δημοσιοποιούν τις κακόδοξες ενέργειές του και εθίζουν το Λαό σ' αυτές!!

Θερινό Πανεπιστήμιο της Ακαδημίας Θεολογικών Σπουδών Βόλου για κληρικούς και λαϊκούς της Αυτοκέφαλης Ορθόδοξης Εκκλησίας της Ουκρανίας

και επίσκεψη στο Οικουμενικό Πατριαρχείο


  "Π.Π.":   Τὴν Κυριακὴ καὶ μὲ τίτλο «Δίνει "γή και ύδωρ" στον Οικουμενιστή Πατριάρχη και υποστηρίζει το Ουκρανικό σχίσμα!!!» (ἐδῶ), σχολιάσαμε τὴν ἐνέργεια τοῦ Δημητριάδος κ. Ἰγνατίου καὶ τῆς Θεολογικῆς Ἀκαδημίας Βόλου, νὰ ἀναγνωρίσουν ἐρήμην τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος, τὸ σχίσμα ποὺ δημιούργησε ὁ Πατριάρχης Βαρθολομαῖος. Σήμερα παρουσιάζουμε ὅλο τὸ ρεπορτὰζ ποὺ χωρὶς ντροπή, βέβαια, ἀλλὰ μὲ καύχηση, δημοσιεύει τὸ ἱστολόγιο τῆς ὡς ἄνω Ἀκαδημίας. Ὁ Οἰκουμενισμὸς καὶ ἡ Πανθρησκεία εἶναι τὸ ὑπόβαθρο ὅλων ὅσων σκέπτονται καὶ πραγματοποιοῦν οἱ τῆς Ἀκαδημίας Βόλου, μὲ ἀρωγὸ τὴν κ. Ἰγνάτιο. Σὲ κάποια ἐκδήλωση παρὼν καὶ ὁ μεγάλος αἱρετικὸς Ζηζιούλας καὶ ὁμιλητὴς ἕνας ἀπὸ τοὺς ἄξιους διαδόχους-μαθητές του, ὁ  Παντελὴς Καλαϊτζίδης!
       Ἡ αἵρεση συνεχῶς ἐπεκτείνεται, ἀλλὰ οἱ πολλοὶ «δὲν βλέπουν» …τίποτα καὶ δὲν κάνουν τίποτα!


Βόλος – Κωνσταντινούπολη, 30 Ιουνίου – 14 Ιουλίου 2019

Κατά το διάστημα από 30 Ιουνίου έως 14 Ιουλίου 2019 η Ακαδημία Θεολογικών Σπουδών Βόλου υλοποίησε πρόγραμμα επιμόρφωσης (Θερινό Πανεπιστήμιο) κληρικών και λαϊκών της εν Ουκρανία Αυτοκέφαλης Ορθόδοξης Εκκλησίας, η σύσταση της οποίας σηματοδοτεί μία νέα εποχή στη σύγχρονη ιστορία της φίλης, όσο και πολύπαθης αυτής χώρας, αλλά και της παγκόσμιας Ορθοδοξίας.

Απαιτείται εφαρμογή των αποφάσεων του ΣτΕ για τα Θρησκευτικά ανευ διαλόγου με την Εκκλησία


Σύμφωνα μὲ τό ΑΠΕ-ΜΠΕ στή σημερινὴ συνάντηση τοῦ Πρωθυπουργοῦ Κυριάκου Μητσοτάκη μὲ τὸν Ἀρχιεπίσκοπο Ἱερώνυμο στὸ Μέγαρο Μαξίμου «συμφωνήθηκε ἡ ἀνάγκη ἄμεσης ἐπαναλειτουργίας τῆς Ἐπιτροπῆς διαλόγου Πολιτείας - Ἐκκλησίας, μὲ στόχο τὴ διευθέτηση ὅλων τῶν ζητημάτων ποὺ ἀφοροῦν τοὺς δύο θεσμούς, ὅπως ἡ διδασκαλία τοῦ μαθήματος τῶν θρησκευτικῶν καὶ ἡ ἀξιοποίηση τῆς ἐκκλησιαστικῆς περιουσίας». Γιὰ τὴν ἀξιοποίηση τῆς ἐκκλησιαστικῆς περιουσίας μπορεῖ ὄντως νὰ γίνει ἕνας οὐσιαστικὸς διάλογος καὶ νὰ δρομολογηθεῖ ἡ ἀξιοποίησή της ἐπ’ ὠφελεία ὅλων. Γιὰ τὰ Θρησκευτικὰ ὅμως;
    Εἶναι γνωστὴ πλέον σὲ ὅλους ἡ προσφιλὴς στὸν Ἀρχιεπίσκοπο τακτικὴ νὰ συγκροτεῖ ἐπιτροπὲς καὶ νὰ παραπέμπει σὲ διαλόγους ποὺ ἀρχίζουν -καὶ σήμερα γιὰ ἐπανέναρξη διαλόγου μίλησε- καὶ ποτὲ δὲν τελειώνουν, τὰ θέματα γιὰ τὰ ὁποία δὲν ἐπιθυμεῖ ὁ ἴδιος ἄμεση λύση. 
Τί ἀλήθεια μπορεῖ νὰ συζητηθεῖ σὲ μία ἐπιτροπὴ διαλόγου γιὰ τὸ μάθημα τῶν Θρησκευτικῶν μεταξὺ Ἐκκλησίας καὶ Πολιτείας;