Γιὰ τὸ μεγάλο θέμα τὸ σχετικὸ μὲ τὶς Κάρτες καὶ
τὸ σφράγισμα
ἔγινε μιὰ νύξη σὲ προηγουμένη ἀνάρτηση (ἐδῶ). Ἐπειδὴ ὑπῆρξαν ἐρωτήματα κατ’ ἀνάγκην
ἀπαντοῦμε γενικὰ τὰ ἑξῆς:
Ἡ βάση μας γιὰ
τὴν συζήτηση εἶναι ἡ Ἁγία Γραφή καὶ εἰδικὰ ἡ Ἀποκάλυψη. Οἱ γνῶμες-ἑρμηνεῖες
τῶν Ἁγίων μᾶς προσφέρουν βοήθεια, ἀλλὰ δὲν εἶναι πάνω ἀπὸ τὴν Ἁγία Γραφή. Πολλοὶ
Ἅγιοι δὲν συμφωνοῦσαν ἢ ὑπερέβαλαν σχετικὰ μὲ τὰ θέματα περὶ Ἀντιχρίστου, αὐτὸ ὅμως
δὲν τοὺς κάνει λιγότερο Ἁγίους.
Ἡ Ἀποκάλυψη,
λοιπόν, εἶναι ξεκάθαρη στὸ θέμα τοῦ σφραγίσματος: αὐτὸ θὰ δοθεῖ συγκεκριμένα στὸ δεξὶ χέρι
ἢ στὸ μέτωπο,
θὰ δοθεῖ ὅταν θὰ ἔχει ΟΧΙ ἁπλῶς ἔρθει, ἀλλὰ ἀφοῦ θὰ ἔχει φανερωθεῖ ὁ Ἀντίχριστος· θὰ ἔχει τότε ὁλοκληρωθεῖ ἡ ἀνοικοδόμηση (θὰ εἶναι λειτουργικὸς δηλαδὴ ὁ ναὸς
στὸν ὁποῖος θὰ καθήσει ὡς ἄλλος «θεὸς» ὁ Ἀντίχριστος)· καί, βέβαια, θὰ ἔχουν προηγηθεῖ οἱ δύο
προφῆτες, οἱ ὁποῖοι θὰ μᾶς ἀποκαλύψουν ποιός θὰ εἶναι καὶ στὴ
συνέχεια θὰ θανατωθοῦν ἀπὸ αὐτόν.
Καὶ τὸ ἐρώτημα:
Τί ἀπὸ αὐτὰ ἔγινε; Τίποτα. Ἔτσι πέσαμε στὸν πειρασμό, ὥστε μὲ μπροστάρηδες Ἱερωμένους
νὰ λέγονται διάφορα ἀστήρικτα πράγματα, ποὺ ἕνα τόσο σοβαρὸ σωτηριολογικὸ θέμα
νὰ τὸ εὐτελίζουν τόσο, ποὺ ὅταν θὰ ἔρθει ἡ ὥρα νὰ ἀποφασίσουμε, νὰ μὴ δώσουμε τὴν
πρέπουσα σημασία.
Θυμηθεῖτε τί ἔχει
ἕως τώρα ὑποστηριχθεῖ:
1. Ἡ ταυτότητα
ἔλεγαν (πρὶν μερικὲς δεκαετίες) ἔχει τὸ 666, μὴν τὴν πάρετε.
2. Ὁ γραμμωτὸς
κώδικα (bar code) στὰ τρόφιμα-προϊόντα ἔχει
τὸ 666, μὴν παίρνετε τρόφιμα μὲ τὸ bar code.
3. Τὰ κομπιοῦτερ
καὶ τὰ κινητὰ ἔχουν WWW ποὺ ἰσοδυναμεῖ μὲ τὸ 666 καὶ τὸ χάραγμα, συνέχιζαν.
4. Τὸ Α.Μ.Κ.Α.
καὶ ἡ Κάρτα ἀποτελεῖ σφράγισμα, μὴν τὸ πάρετε, εἶπαν κατόπιν οἱ ἴδιοι κύκλοι.
5. Δὲν τὸ ἔχει
μὲν τὸ 666 (ὁ Α.Μ.Κ.Α ἢ ἡ Κάρτα, εἶπαν στὴ συνέχεια), ἀλλὰ ἀποτελοῦν προδρομικὸ
χάραγμα, ἀρραβώνα κ.λπ., χωρὶς πουθενὰ νὰ μιλᾶ γιὰ κάτι τέτοιο ἡ ἱερὴ Ἀποκάλυψη.
6. Εἶπαν, ἐπίσης, πὼς πρόκειται γιὰ χάραγμα πρὸ χαράγματος.
6. Τώρα, ἀφοῦ ὅλα
αὐτὰ ἀποδείχτηκαν ἀνακρίβειες, μιλᾶνε γιὰ τὶς ἠλεκρονικὲς ταυτότητες κ.λπ.
Ἂς δοῦμε λοιπόν, τί λένε δύο κυρίως
Ἅγιοι, ἕνας τῶν πρώτων αἰώνων κι ἕνας σύγχρονος, δηλ. ὁ ἅγιος Ἱππόλυτος κι ὁ ἅγιος
Παΐσιος, γιατὶ δὲν μποροῦμε στὰ πλαίσια μιᾶς ἀπαντήσεως, ἑνὸς ἄρθρου νὰ ἐπεκταθοῦμε
περισσότερο.