Μὲ εὔλογη ἀφορμή, ὁ Πρόεδρος τῆς «Φιλορθοδόξου Ἑνώσεως “Κοσμᾶς Φλαμιᾶτος”»
μᾶς ὑπέδειξε νὰ δημοσιεύσουμε ἀπόσπασμα ἀπὸ τον Ἀπολογισμὸ τοῦ Προέδρου τῆς Ἔκτακτης Γενικῆς
Συνελεύσεως τοῦ Συλλόγου, γιὰ νὰ πληροφορηθοῦν κάποιοι ποὺ ἀγνοοῦν -καὶ πέφτουν θύματα παραπληροφόρησης- τὶς δραστηριότητες
τοῦ Συλλόγου· εὐχαρίστως ἀνταποκρινόμαστε.
1. Ἀνασκόπηση
τῆς ἕως σήµερα πορείας τῆς ΦΕΚΦ.
Στὸ µέτρο τῶν περιωρισµένων δυνατοτήτων µας πλούσιο ὑπῆρξε τὸ ἔργο τῆς ΦΕΚΦ ―ἀπὸ τὴν Ι.Γ.Σ. της ἕως σήµερα― σὲ κείµενα καὶ παρεµβάσεις καὶ ἀγωνιστικὲς κινητοποιήσεις· λέγοντας καὶ κάνοντας αὐτὰ ποὺ πρέπει νὰ εἰπωθοῦν καὶ νὰ γίνουν ―καὶ ποὺ ἄλλοι, λόγω τῆς ἱερατικῆς καὶ ἀρχιερατικῆς ἰδιότητός τους, ἁρµοδιότεροι ἀπὸ ἐµᾶς ἀρνοῦνται νὰ ποῦν καὶ νὰ κάνουν― ὁ «Φλαµιᾶτος» κατέστη σηµαντικὸς παράγοντας στὸν ἀντὶ-Οἰκουµενιστικὸ χῶρο, ὥστε ἡ παρουσία, ἡ δράση καὶ ἡ συµβολή του «Φλαµιάτου» νὰ «ἀναγνωριστοῦν» ἀπὸ οἰκουµενιστὲς καὶ ἀπὸ ἀντὶ-οἰκουµενιστές, σὲ σηµεῖο µάλιστα ποὺ νὰ τιµηθεῖ στὸ πρόσωπο τοῦ Προέδρου τῆς ΦΕΚΦ ἀπὸ τὴν Ἱερὰ Μητρόπολη Πειραιῶς· βεβαίως, ὅπως φάνηκε ἐκ τῶν ὑστέρων, σὲ µία κίνηση προτεταιρισµοῦ µας ἀπὸ τὴν δεσποτοκρατία, δηλαδὴ τὸ ἐκκλησιαστικὸ ἐξουσιολατρικὸ καὶ ἐξουσιακρατικὸ καθεστὼς ποὺ ληµαίνεται τόσο τὸν οἰκουµενιστικὸ ὅσο καὶ τὸν ἀντὶ-οἰκουµενιστικὸ χῶρο. Καὶ αὐτὸ τὸ ἔργο µας ἐπετεύχθη παρὰ τὸ γεγονὸς ὅτι (α) δὲν κατέστη δυνατὸν νὰ λειτουργήσει κανονικὰ τὸ Δ.Σ. καὶ (β) ἐκ τοῦ συνόλου τῶν µελῶν τῆς ΦΕΚΦ δραστηριοποιήθηκαν ἐλάχιστα µέλη. [...]
2009,
Μάρτιος, Βόλος: Ὁ
«Φλαµιᾶτος» καὶ ὁ «Στουδίτης» πραγµατοποιήσαµε ἐκδήλωση γιὰ τὴν παρουσίαση τοῦ βιβλίου τοῦ Παναγιώτη Σηµάτη, «Ἡ Πατερικὴ στάση
στοὺς θεολογικοὺς διαλόγους καὶ ὁ Οἰκουµενικὸς Πατριάρχης κ. Βαρθολοµαῖος», µὲ ὁµιλητὲς τὸν συγγραφέα καὶ τοὺς π. Εὐθύµιο Τρικαµηνᾶ καὶ Λαυρέντιο
Ντετζιόρτζιο.
2009,
Μάιος, Θεσσαλονίκη: Στὴν Ἡµερίδα τῆς Μικτῆς Ἐπιτροπῆς Διαλόγου µεταξὺ Ὀρθοδόξων καὶ
ΡωµαιοΚαθολικῶν, ὁ «Φλαµιᾶτος» καὶ ὁ «Στουδίτης» πραγµατοποιήσαµε Διαµαρτυρία µὲ τὴν παρουσία
περισσοτέρων τῶν 50 µελῶν µας, µὲ Ἀνακοίνωση, Πανώ, Διανοµὴ ὑλικοῦ (µεταξὺ ἄλλων καὶ δωρεὰν 500 ἀντιτύπων τοῦ βιβλίου «Ἡ Πατερικὴ στάση στοὺς θεολογικοὺς διαλόγους...»). Ἡ συµµετοχή µας στὴν Ἡµερίδα ἔφτασε
µέχρι τοῦ σηµείου νὰ καταστοῦµε παράγοντες αὐτῆς, ἀφοῦ ζητήθηκε ἀπὸ τὸν
Πρόεδρό µας ἡ παρέµβασή µας γιὰ νὰ καταστεῖ ἐφικτὴ ἡ ὁλοκλήρωσή της, ἐπιτυγχάνοντας ἔτσι τὴν ἐπίσηµη ἀναγνώρισή µας ὡς παράγοντα
τοῦ
ἀντὶ-Οἰκουµενιστικοῦ χώρου καὶ ἀγῶνα ἀκριβῶς ἀπὸ ἐκείνους ποὺ πολεµᾶµε, ἀπὸ τοὺς Οἰκουµενιστές, µὲ τοὺς ὁποίους στὸ πρόσωπο τοῦ καθηγητοῦ Πέτρου Βασιλειάδη ἀκολούθησε εὐρεία καὶ δηµόσια ἀντιπαράθεση!
2009,
Σεπτέµβριος, Ἐλασσόνα:
Μέλη τοῦ «Φλαµιάτου» καὶ τοῦ «Στουδίτη»
µοίρασαν ἔντυπο ἀντί-οἰκουµενιστικὸ ὑλικὸ κατὰ τὴν ἐπίσκεψη τοῦ
Κωνσταντινουπόλεως κ. Βαρθολοµαίου στὴν Ἐλλασσόνα, ὅπου µάλιστα
συνελήφθησαν ἀπὸ τὴν Ἀστυνοµία παρανόµως· ὅταν ἀφέθησαν ἐλεύθεροι συνέχισαν νὰ µοιράζουν τὸ ὑλικὸ µὲ τὴ συνοδεία µάλιστα ἀστυνοµικῆς δυνάµεως!!!
2009, Ὀκτώβριος, Χλώρακα Πάφου, Κύπρος: Ἡ ΦΕΚΦ διὰ τοῦ Προέδρου της Λ. Ντετζιόρτζιο καὶ τοῦ Γραµµατέα της Π. Σημάτη, σὲ συνεργασία µὲ τὸ ΠΑΧΟΚ Λευκωσίας καὶ τὴν Ἱερὰ Μονὴ Σταυροβουνίου, πραγµατοποιήσαµε µεγάλη καὶ πολυήµερη Διαµαρτυρία (τῆς ὁποίας, κατ’ ἐπιλογὴν τῶν Κυπρίων ἀδελφῶν µας, ἐπικεφαλῆς ἐτέθη ὁ Πρόεδρος τῆς ΦΕΚΦ) κατὰ τῆς ἐκεῖ συνελθούσης 11ης Συναντήσεως τῆς Μικτῆς Ἐπιτροπῆς Διαλόγου µεταξὺ Ὀρθοδόξων καὶ ΡωµαιοΚαθολικῶν·
―συγκρουσθήκαµε
µὲ τὸν Ἀρχιεπίσκοπο τῆς Κύπρου κ. Χρυσόστοµο β΄,
µὲ τὸν Πάφου κ. Γεώργιο καὶ µὲ τὴν Ἀστυνοµία (συνελήφθη µάλιστα ὁ Πρόεδρος µὲ ἄλλους δύο µοναχοὺς καὶ δύο λαϊκούς)·
―προκαλέσαµε
τὴν παρέµβαση τῆς Κυπριακῆς Κυβερνήσεως καὶ τῶν κυπριακῶν πολιτικῶν κοµµάτων·
―ἀποκαλύψαµε τὴν ἐµπορευµατοποίηση τῆς Πίστεως ἀπὸ τὴν δεσποτοκρατία τῆς Κύπρου·
―ἀποτρέψαµε τὴν συµπροσευχὴ ὀρθοδόξων καὶ αἱρετικῶν στὸν ἱ. Ναὸ Ἁγίου Γεωργίου τῆς Χλώρακας·
―ἐπὶ 10 ἡµέρες προβάλλαµε τὶς θέσεις µας κατὰ τοῦ Διαλόγου µὲ τοὺς Παπικοὺς ἀπὸ τὰ ἔντυπα, τηλεοπτικὰ καὶ διαδικτυακὰ µέσα µαζικῆς ἐνηµερώσεως τῆς Κύπρου καὶ ἀπὸ τὸ διαδίκτυο·
―καὶ ἐν τέλει ἀποτρέψαµε τὴν ἀποδοχὴ τοῦ πρωτείου τοῦ Πάπα ἀπὸ τοὺς Ὀρθοδόξους σὲ ἐκείνη τὴ συνάντηση τῆς Ἐπιτροπῆς, ὅπου ἦταν προγραµµατισµένο ἀπὸ τοὺς παπικοὺς καὶ τοὺς λατινόφρονες φιλοπαπικοὺς νὰ συµβεῖ.
2009-2011, Γατζέα Πηλίου καὶ ἀλλοῦ: Συµµετείχαµε τακτικὰ καὶ ἐνεργὰ στὶς συνεδριάσεις τῆς ἀτύπου Συνάξεως
Κληρικῶν καὶ Μοναχῶν, ὅπου προσπαθούσαµε
νὰ
προβάλλουµε καὶ νὰ ὑπερασπιστοῦµε τὴν ἁγιοΠατερικὴ γραµµὴ τῆς παύσεως Μνηµονεύσεως τῶν αἱρετικῶν καὶ αἱρετιζόντων ἐπισκόπων καὶ τῶν κοινωνούντων
µετ’ αὐτῶν καὶ τῆς Ἀποτειχίσεώς µας ἀπὸ αὐτούς. Συναντήσαµε ὅµως τὴν ἐχθρότητα καὶ τὸν ἐµπαιγµὸ τῶν ἐπικεφαλῆς τῆς Συνάξεως, ὥσπου ―κατόπιν
τῆς
ἐπιµονῆς µας καὶ τῆς µὴ-ὑπακοῆς µας εἰς αὐτοὺς νὰ ἀποστοῦµε τῆς Ἀποτειχίσεως καὶ νὰ ὑποστείλουµε τὴν ὀνοµαστικὴ πολεµική µας κατὰ τῶν ἐντὸς τῆς Ἐκκλησίας οἰκουµενιστῶν― µᾶς ὑπεδείχθη ἀπὸ τὸν π. Θεόδωρο Ζήση,
καὶ
συναινούντων ἢ
σιωπώντων τῶν ὑπολοίπων, ν’ ἀποχωρήσουµε ἀπὸ τὴν Σύναξη· δηλαδὴ ―χάριν τῆς «ἑνότητος»― µᾶς ἔδιωξαν γιὰ τὴν ἐµµονή µας
καὶ
ἐπιµονή
µας στὴν ἐφαρµογὴ τῆς Διδασκαλίας καὶ τῆς Πρακτικῆς τῶν ἁγίων καὶ θεοφόρων Πατέρων
τῆς
Ἐκκλησίας
µας καὶ στὴν διαφύλαξη τῆς ἑνότητός µας µαζί
τους, ὅπως, ὡστόσο, µᾶς ἔχουν διδάξει νὰ πράττουµε
οἱ
ἴδιοι
οἱ ἀποπέµψαντές
µας!!!...
2010,
Καλαµάτα: Ὑπερασπιστήκαµε καὶ συµπαρασταθήκαµε
στὶς
διωκόµενες, ἀπὸ τὸν Μεσσηνίας κ. Χρυσόστοµο, µοναχές. Γι’ αὐτὴ τὴ συµπαράστασή µας ὁ Πρόεδρος καὶ ὁ Γραµµατέας τοῦ «Φλαµιάτου» ὑποστήκαµε τηλεφωνικῶς χυδαῖες ὕβρεις,
προπηλακισµοὺς καὶ ἀπειλές, ποὺ ἐκτιµοῦµε ὅτι προῆλθαν ἀπὸ τὸ περιβάλλον τοῦ Μεσσηνίας κ. Χρυσοστόµου, ἀλλὰ δὲν γνωρίζουµε ἐὰν ἔγιναν µὲ τὴν προτροπή του ἢ µὲ τὴν συναίνεσή του.
2010,
Φεβρουάριος, Ἀθήνα: Ἡ ΦΕΚΦ κατέθεσε
Μηνυτήρια Ἀναφορὰ στὴν Ἱερὰ Σύνοδο τῆς Ἱεραρχίας τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος κατὰ τοῦ Μεσσηνίας κ. Χρυσοστόµου
γιὰ τὶς αἱρετικὲς θέσεις του καὶ γιὰ τὶς συµπροσευχές
του. Αὐτὴ ἡ Μηνυτήρια Ἀναφορά µας (α) ἐπηρέασε τὸν Κυθήρων κ. Σεραφεὶµ νὰ ζητήσει τὴν ἐνασχόληση τῆς Ἱερᾶς
Συνόδου κατὰ τοῦ Μεσσηνίας, (β)
δροµολόγησε ἐξελίξεις γύρω ἀπὸ αὐτὸ τὸ θέµα καὶ (γ) προκάλεσε ἰδιωτικὴ καὶ δηµόσια ἀλληλογραφία
µεταξὺ
τοῦ
καθηγητοῦ τῆς Θεολογικῆς Σχολῆς Θεσσαλονίκης κ. Δηµητρίου Τσελεγγίδη
καὶ τοῦ Μεσσηνίας. Ἀνεξαρτήτως τοῦ γεγονότος ὅτι µὲ τὴν
παρέµβαση τοῦ Πειραιῶς κ. Σεραφεὶµ τὸ θέµα κατέληξε σὲ φιάσκο καὶ ὁ αἱρετίζων Μεσσηνίας ἀποδώθηκε ὡς «ὀρθοδοξος» ἐπίσκοπος ―ἔστω καὶ ἂν (µόνον προσωρινῶς) τοῦ στοίχισε τὴν θέση του ὡς ἐκπροσώπου τῆς Ἱερᾶς Συνόδου στὸν διάλογο µὲ τοὺς Παπικούς, γιὰ νὰ τηρηθοῦν τὰ προσχήµατα― τὸ γεγονὸς αὐτὸ καθ’ ἑαυτὸ καταδεικνύει τὴν ἀναγκαιότητα τῆς ἱδρύσεως καὶ τῆς παρουσίας τοῦ «Φλαµιάτου» καὶ τῆς γραµµῆς ποὺ ἀκολουθεῖ µὲ λόγους, κείµενα καὶ ἔργα στὰ ἐκκλησιαστικὰ πράγµατα τῆς Ἁγίας Ὀρθοδοξίας µας.
2010,
Φεβρουάριος, Τρίκαλα: Προβήκαµε στὴν ἔκδοση τοῦ
περιοδικοῦ «διµηνιαία ἐκδόση γιὰ τὴν Ἁγία Ὀρθοδοξία µας “Κοσµᾶς Φλαµιᾶτος”», ποὺ ἐκφράζει τὴν
ΦΕΚΦ καὶ ἤδη µπῆκε στὸ
τρίτο ἔτος τῆς κυκλοφορίας του ὡς «τριµηνιαία ἔκδοση» πλέον, µὲ τὴν ἠθικὴ καὶ τακτικὴ οἰκονοµικὴ στήριξη τοῦ «Στουδίτη». Τὸ περιοδικό µας
κατέστη σοβαρὴ φωνὴ καὶ ἡ µόνη στὸν ἀντὶ-οἰκουµενιστικὸ χῶρο ποὺ µὲ κύρος καὶ παρρησία ἀγωνίζεται κατὰ τῆς παναιρέσεως τοῦ διαχριστιανικοῦ Οἰκουµενισµοῦ καὶ τοῦ
διαθρησκειακοῦ
Συγκρητισµοῦ, καταγγέλλοντας ὀνοµαστικὰ τοὺς ἐντὸς τῆς Ἐκκλησίας οἰκουµενιστές,
προβάλλοντας τὴν παύση µνηµονεύσεως τῶν γυµνῇ τῇ κεφαλῇ ἐπ’ ἐκκλησίας κηρυττόντων τὴν αἵρεση ἐπισκόπων καὶ ὑπερασπίζοντας τὴν Ἀποτείχιση ἀπὸ αὐτοὺς τοὺς αἱρετικοὺς ἐπισκόπους καὶ ὅσων κοινωνοῦν µαζί τους.
2010,
Φεβρουάριος, Πειραιᾶς: Ὁ «Φλαµιᾶτος» καὶ ὁ «Στουδίτης»
συµµετείχαµε στὴν Ἡµερίδα κατὰ τοῦ πρωτείου τοῦ Πάπα, ποὺ διοργάνωσε ἡ Μητρόπολη Πειραιῶς, ὅπου µοιράσαµε
πλέον τῶν χιλίων ἀντιτύπων τοῦ πρώτου τεύχους τοῦ περιοδικοῦ «Κοσµᾶς Φλαµιᾶτος».
2010,
Μάιος, Λεµεσός, Κύπρος: Ὁ
«Φλαµιᾶτος» καὶ ὁ «Στουδίτης» σὲ
συνεργασία µὲ τοὺς ὀρθοδόξους χριστιανικοὺς Συλλόγους «Μᾶρκος ὁ Εὐγενικὸς» Πιερίας, «Κοσµᾶς ὁ Αἰτωλὸς» Λευκωσίας,
«Νεόφυτος ὁ ἔγκλειστος» Πάφου, «Ὀρθόδοξη Ἐξωτερικὴ Ἱεραποστολὴ»
Καρδίτσης καὶ «Παναγία Παυσολύπη» Τριλόφου
Θεσσαλονίκης, διοργανώσαµε Ἡµερίδα µὲ θέµα «Θεολογικὲς καὶ ἠθικὲς διαστροφὲς τοῦ Παπισµοῦ»,
κατὰ
τῆς
ἐπικειµένης
γιὰ τὸν Ἰούνιο ἐλεύσεως τοῦ Πάπα στὴν Κύπρο µὲ εἰσηγήσεις τῶν π. Εὐθυµίου Τρικαµηνᾶ, Νικολάου Σωτηροπούλου,
Ἰωάννου Κορναράκη, Παναγιώτη Σηµάτη, Εὐαγγελίας Πουλλᾶ, Κωνσταντίνου Κουρτελάρη καὶ Λαυρεντίου
Ντετζιόρτζιο· συµµετείχαµε δὲ αὐτοπροσώπως καὶ 18 ἑλλαδίτες µέλη τῶν
Συλλόγων µας µὲ ἐπικεφαλῆς τὸν Γέροντα Εὐθύµιο.
2010, Ἰούλιος, Ἀθήνα: Ὁ «Φλαµιᾶτος» καὶ ὁ «Στουδίτης» ὑπερασπιστήκαµε
καὶ
συµπαρασταθήκαµε στὸν διωκόµενο σέρβο πρωτοσύγκελλο τοῦ παρανόµως ἐκδιωχθέντος Σεβ. Ράσκας καὶ Πριζρένης κ. Ἀρτεµίου, π.
Συµεὼν Βιλόφσκι
―τοῦ ὁποίου ἡ ἔκδοση ἐζητεῖτο ἀπὸ τὶς σερβικὲς ἀρχὲς― µὲ τὴν
παρουσία µας στὸν Ἄρειο Πάγο καὶ δηµοσιεύµατά µας στὰ ἱστολόγια καὶ στὸ περιοδικὸ «Κοσµᾶς Φλαµιᾶτος».
2010, Ἰούλιος-Αὔγουστος: Ὑπερασπιστήκαµε καὶ συµπαρασταθήκαµε
στὸν
διωκόµενο γιὰ τὸν ἀντὶ-αἱρετικὸ
λόγο του, ἀπὸ τὸν Σεβ. Βεροίας κ. Παντελεήµονα, ἀρχιµ. Παῦλο Δηµητρακόπουλο.
2010,
Νοέµβριος, Λαµία: Ὑπερασπιστήκαµε καὶ συµπαρασταθήκαµε
στὸν
π. Σταῦρο Βάϊο, διωκόµενο ἀπὸ τὸν
Σεβ. Φθιώτιδος κ. Νικόλαο, τὸν ὁποῖο δὲν µνηµόνευε λόγῳ τῆς κοινωνίας του µὲ τοὺς αἱρετικοὺς συνεπισκόπους
του
2010,
Καρδίτσα· 2012, Λάρισα: Ὑπερασπιστήκαµε καὶ συµπαρασταθήκαµε
στοὺς
ἀδελφοὺς-µέλη τῆς Ὀρθοδόξου Ἐξωτερικῆς Ἱεραποστολῆς
Καρδίτσης, ποὺ ἐκατηγοροῦντο γιὰ τὴν καταγγελία αἱρετιζουσῶν «ὀρθοδόξων» µοναχῶν τῆς µητροπολιτικῆς δικαιοδοσίας
Θεσσαλιώτιδος, οἱ ὁποῖες δηλώνουν ὡς πνευµατικὸ πατέρα τους τὸν Πάπα, καὶ γιὰ τὴν ὁµολογία ἀπὸ τοὺς ἀδελφούς µας τῆς Ὀρθοδόξου Πίστεώς
µας.
2011,
Μάρτιος, Βόλος: Ὁ «Φλαµιᾶτος» καὶ ὁ «Στουδίτης»
συµµετείχαµε στὴν ὁµιλία τοῦ π.
Γεωργίου Μεταλληνοῦ, ποὺ διοργάνωσαν οἱ θεολόγοι τοῦ Βόλου (τοπικὸ παράρτηµα τῆς ΠΘΕ), καὶ µοιράσαµε µεγάλο ἀριθµὸ ἐντύπου ὑλικοῦ καὶ τευχῶν τοῦ περιοδικοῦ «Κοσµᾶς Φλαµιᾶτος».
2011, Καλοκαίρι, Σερβία: Μέλη τοῦ «Φλαµιάτου» καὶ τοῦ «Στουδίτου» ἐπισκεφτήκαµε στὴν Σερβία τὸν Σεβ. Μητροπολίτη Ράσκας καὶ Πριζρένης κ. Ἀρτέµιο· ἐπισκεφθήκαµε τὶς ἐπίγειες κατακόµβες, συµπαραστεκόµενοι ἔτσι στοιχειωδῶς στοὺς διωκοµένους ἐκεῖ µοναχοὺς καὶ πιστοὺς ἀδελφούς µας.
2011,
Νοέµβριος, Βόλος: Ὁ
«Φλαµιᾶτος» καὶ ὁ «Στουδίτης» διοργανώσαµε εἰρηνικὴ ἀλλὰ δυναµικὴ διαµαρτυρία κατὰ τῆς βραβεύσεως ἀπὸ τὴν Ἀκαδηµία
Θεολογικῶν Σπουδῶν Βόλου καὶ τὴν Μητρόπολη Δηµητριάδος τοῦ αἱρετικοῦ καὶ θεωρητικοῦ τοῦ Οἰκουµενισµοῦ, τοῦ Περγάµου κ. Ἰωάννου Ζηζιούλα, ἡ ὁποία διαµαρτυρία ἔτυχε ἀστυνοµικῆς ἀντιµετωπίσεως. Καὶ σὲ αὐτὴ τὴν ἐκδήλωση
µοιράστηκε ἀνάλογο ἔντυπο ὑλικὸ γιὰ τὶς κακοδοξίες καὶ αἱρέσεις τοῦ κ. Ζηζιούλα.
2011,
Δεκέµβριος, Βόλος: Ὁ
«Φλαµιᾶτος» καὶ ὁ «Στουδίτης» δοργανώσαµε ἐπιτυχὴ ἐκδήλωση µὲ ὁµιλητὴ τὸν Νικόλαο Σωτηρόπουλο
καὶ θέµα «Θεολογικὴ παραφροσύνη»,
εἰς
ἀπάντηση
τῆς
βραβεύσεως ἀπὸ τὴν Ἀκαδηµία Θεολογικῶν Σπουδῶν τοῦ Βόλου καὶ τὴν Μητρόπολη Δηµητριάδος τοῦ Περγάµου κ. Ἰωάννου Ζηζιούλα.
2011,
Δεκέµβριος, Ἀθήνα: Ὁ «Φλαµιᾶτος», ὁ «Στουδίτης», καὶ διὰ ψηφίσµατος οἱ συµµετέχοντες στὴν ὁµιλία τοῦ Νικολάου Σωτηροπούλου στὸν
Βόλο, καταθέσαµε Μηνυτήρια Ἀναφορὰ στὴν Ἱερὰ Σύνοδο τῆς Ἱεραρχίας τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος κατὰ τοῦ Περγάµου κ. Ἰωάννου Ζηζιούλα
γιὰ τὶς αἱρετικὲς θέσεις του.
2011,
Λάρισα: Ἱδρύθηκε ἀπὸ τὸν Βασίλειο
Κουτσουνάκη τὸ ἱστολόγιο «Πατερικὴ Παράδοση»
(www.paterikiparadosi.blogspot.com) τὸ ὁποῖο διαχειρίζεται ὁ Γραµµατέας µας καὶ λειτουργεῖ σχετικὰ ἱκανοποιητικά.
2011,
Τρίκαλα: Ἱδρύθηκε ἀπὸ τὸν Λαυρέντιο Ντετζιόρτζιο
τὸ
ἱστολόγιο
«Κοσµᾶς
Φλαµιᾶτος»
(www.kosmasflamiatos.blogspot.com), τὸ ὁποῖο ὑπολειτουργεῖ.
2011,
Τρίλοφος Θεσσαλονίκης: Ὁ
«Φλαµιᾶτος» καὶ ὁ «Στουδίτης» ἐν σώµατι πραγµατοποιήσαµε δύο
συναντήσεις-συνελεύσεις στὸν Τρίλοφο µὲ τὴν ἀδελφότητα «Παναγία
Παυσολύπη» τοῦ π. Γεωργίου Ἀγγελακάκη καὶ µὲ τὴν
παρουσία δύο Ἐσφιγµενιτῶν Μοναχῶν [...] µὲ σκοπὸ τὴν ἀπὸ κοινοῦ καὶ συλλογικὴ Ἀποτείχισή µας, κίνηση ποὺ δὲν εὐοδώθηκε ἐπειδὴ ἐτέθη ἀπὸ τὸν π. Γεώργιο καὶ τοὺς Ἐσφιγµενίτες τὸ ζήτηµα τοῦ ἡµερολογίου ὡς θεολογικὸ ζήτηµα καὶ ἡ ἀποδοχὴ τοῦ πατρίου ἑορτολογίου ὡς προϋπόθεση τῆς κινήσεώς
µας. [...]
2012, Ἰανουάριος, Βόλος: Μέλη
τοῦ «Φλαµιάτου» καὶ τοῦ «Στουδίτη»
συµµετείχαµε στὴν Ἡµερίδα περὶ
µεταφράσεως τῶν λειτουργικῶν κειµένων, ἡ ὁποία διοργανώθηκε στὴν Ἀκαδηµία
Θεολογικῶν Σπουδῶν Βόλου, ὅπου ὑπερασπιστήκαµε τὴν αὐθεντικὴ καὶ πρωτότυπη
γλῶσσα τῶν λειτουργικῶν κειµένων. [βλ.
περιοδ. «Κοσµᾶς Φλαµιᾶτος» 12 (2012) 1-5]
2012,
Φεβρουάριος, Πειραιᾶς: Ὁ «Φλαµιᾶτος» καὶ ὁ «Στουδίτης»
συµµετείχαµε στὴν Ἡµερίδα κατὰ τῆς µετά-Πατερικῆς θεολογίας, ποὺ διοργάνωσε ἡ Ἱερὰ Μητρόπολις Πειραιῶς, ὅπου µοιράσαµε
µεγάλο ἀριθµὸ ἐντύπου ὑλικοῦ: τὸ βιβλίο τοῦ π. Εὐθυµίου Τρικαµηνᾶ, «Ἡ διαχρονικὴ συµφωνία τῶν Ἁγίων Πατέρων
γιὰ τὸ ὑποχρεωτικὸ τοῦ 15ου Κανόνος τῆς Πρωτοδευτέρας
Συνόδου περὶ διακοπῆς Μνηµονεύσεως ἐπισκόπου κηρύσσοντος ἐπ’ Ἐκκλησίας αἵρεσιν» καὶ τεύχη τοῦ περιοδικοῦ «Κοσµᾶς Φλαµιᾶτος».
2012,
Μάρτιος, Πειραιᾶς: Τὴν Κυριακὴ τῆς Ὀρθοδοξίας ὁ Σεβ. Πειραιῶς κ. Σεραφεὶµ ἐβράβευσε τοὺς π.
Γεώργιο Μεταλληνό, π. Θεόδωρο Ζήση καὶ Λαυρέντιο Ντετζιόρτζιο ὡς τοὺς ἐπικεφαλῆς τοῦ ἀντί-Οἰκουµενιστικοῦ ἀγῶνα. Πέραν τῆς σκοπιµότητος ―πρὸς προσεταιρισµό
µας― ποὺ ἐνεῖχε, αὐτὴ ἡ κίνηση τοῦ Πειραιῶς καταδεικνύει ὅτι ἡ ΦΕΚΦ ἔχει
καταστεῖ πλέον µία σηµαντικὴ καὶ ὑπολογίσιµη δύναµη
στὸν
ἀντὶ-Οἰκουµενιστικὸ χῶρο, ποὺ βοηθᾶ στὴ
διαµόρφωση κλίµατος καὶ στὴν προώθηση ἐξελίξεων. Λ.χ.
πολλὲς
φορὲς
κατ’ ἰδίαν καὶ δηµοσίως ἐλέγξαµε γιὰ τὴν ὀλιγωρία
τους καὶ προτρέψαµε τοὺς αὐτοκλήτους θεσµικοὺς-καθεστωτικοὺς ἡγέτες τοῦ ἀντί-Οἰκουµενιστικοῦ
χώρου ―ὡς οἱ πλέον ἁρµόδιοι― νὰ ἀνασκευάσουν τὶς αἱρετικὲς θεολογικὲς καὶ ἐκκλησιολογικὲς θέσεις τοῦ Περγάµου κ. Ἰωάννου Ζηζιούλα·
ἐπιτέλους
µαθαίνουµε ὅτι κατ’ αὐτὰς τόσο ὁ
Ναυπάκτου κ. Ἱερόθεος ὅσο καὶ ὁ π. Θεόδωρος Ζήσης, ἔστω καὶ τόσο
καθυστερηµένα, αὐτὸν τὸν καιρὸ
συγγράφουν σχετικὰ ἔργα, τὰ ὁποῖα ἀναµένουµε µὲ ἀνυποµονησία!...
[βλ. περιοδ. «Κοσµᾶς Φλαµιᾶτος» 13-14 (2012)]
2012,
Μάϊος, Λάρισα: Στὸ Ἐφετεῖο ὑπερασπιστήκαµε καὶ συµπαρασταθήκαµε στοὺς ἀδελφοὺς-µέλη τοῦ «Στουδίτη» καὶ τοῦ «Φλαµιάτου», ποὺ ἐκατηγοροῦντο γιὰ τὴν διαµαρτυρία τους
κατὰ
τῆς
παρουσίας τοῦ αἱρετικοῦ Κωνσταντινουπόλεως
κ. Βαρθολοµαίου στὴν Λάρισα.
2012,
Σεπτέμβριος-Ὀκτώβριος: Μετὰ τὴν Κυριακὴ τῆς Ὀρθοδοξίας καὶ τὴν εὐφορία ποὺ δηµιουργήθηκε στὸν πιστὸ λαὸ τοῦ Θεοῦ ἀπὸ τὴν θαρραλέα ἀντί-οἰκουµενιστικὴ Ἐγκύκλιο καὶ τὰ Ἀναθέµατα τοῦ Πειραιῶς κ. Σεραφείµ, ὁ ἴδιος ἐπιδόθηκε
πάλι στὸ γνωστὸ ἐργόχειρό του τῶν ἐπαµφοτερισµῶν, ἀκυρώνοντας καὶ
κατεδαφίζοντας ὅ,τι προηγουµένως εἶχε κτίσει· γι’
αὐτὸ µέσω τοῦ περιοδικοῦ «Κοσµᾶς Φλαµιᾶτος» καὶ ἱστολογίων ἀσκοῦµε πολὺ σκληρὴ ἀλλὰ τεκµηριωµένη καὶ συστηµατικὴ κριτικὴ κατὰ αὐτῶν τῶν ἐπαµφοτερισµῶν τοῦ Πειραιῶς,
διότι προκαλοῦν σύγχυση, ἀποπροσανατολισµὸ καὶ ἀπογοήτευση.
2009-2012, Αἴγιον, Βόλος,
Τρίκαλα: Κατὰ τὸ χρονικὸ διάστηµα 42 µηνῶν, συντάξαµε καὶ δηµοσιεύσαµε ὡς ΦΕΚΦ περίπου 80
(ὀγδόντα)
πολυσέλιδα κείµενα, ἐκ τῶν ὁποίων
πολλὰ
ἀποτελοῦν κυριολεκτικὰ ἐκτεταµένες θεολογικὲς πραγµατεῖες τοῦ Γραµµατέα µας·
δηλαδὴ
συντάσσαµε καὶ
δηµοσιεύαµε περίπου 2 (δύο) κείµενα ἀνὰ µῆνα.
2009-2012, Λάρισα, Θεσσαλονίκη: Στὸ χρονικὸ διάστηµα τῶν 42 µηνῶν τὸ Δ.Σ. τοῦ
«Φλαµιάτου» συνῆλθε µόνον τέσσερεις (4) φορές,
χωρὶς νὰ καταφέρει νὰ λειτουργήσει
συλλογικά. Ὅλο τὸ βάρος ἔπεσε στὸν Πρόεδρο καὶ στὸν Γραµµατέα καὶ σὲ ἐλάχιστα µέλη µας, οἱ ὁποῖοι
µπόρεσαν νὰ φέρουν εἰς πέρας τὸ ἔργο τους, στὸν βαθµὸ ποὺ τὰ κατάφεραν, χάρη στὴν ἀµέριστη ἠθικὴ καὶ ὑλικὴ ὑποστήριξη τοῦ Δ.Σ. καὶ τῶν µελῶν τοῦ
«Στουδίτη» καὶ κυρίως χάρη στὴν ἀγαστὴ συνεργασία µας µὲ τὸν π. Εὐθύµιο Τρικαμηνᾶ καὶ τὴν κ. Χριστίνα Νάκου.
Ἀγαπητοὶ ἀδελφοὶ καὶ ἀδελφές, κατόπιν τοῦ ἀναφερθέντος
χρονικοῦ τῆς δράσεώς µας κατὰ τοὺς 42 µῆνες ποὺ µεσολάβησαν ἀπὸ τὴν Ι.Γ.Σ. µας, σᾶς καλῶ νὰ ἀναλογιστοῦµε:
(α) Πόσο σηµαντικότερη
καὶ
ἀποτελεσµατικότερη
θὰ
ἦταν ἡ συµβολή µας στὸν ἀγῶνα κατὰ τῆς παναιρέσεως τοῦ διαχριστιανικοῦ Οἰκουµενισµοῦ καὶ τοῦ διαθρησκειακοῦ Συγκρητισµοῦ, πόσο πλουσιώτερος θὰ ἦταν ὁ ἀπολογισµός µας, ἐὰν δὲν εἴχαµε ὑποστεῖ τὴν προσπάθεια ἐλέγχου καὶ ποδηγετήσεως τῆς ΦΕΚΦ ἀπὸ τοὺς
καθεστωτικοὺς-θεσµικοὺς ἀντὶ-οἰκουµενιστὲς καὶ τί ἀπὸ ὅλα αὐτὰ ποὺ κάναµε θὰ µᾶς εἶχε τελικῶς ἐπιτραπεῖ νὰ κάνουµε ἐὰν εἴχαµε ὑποκύψει σὲ αὐτὴ τὴν ἐπιβουλή. Κι ἀκόµα:
(β) Ἂς ἀναλογιστοῦµε ὅτι
πραγµατοποιήσαµε ὅλα αὐτὰ ἄν καὶ δὲν µπορέσαµε νὰ λειτουργήσουµε κἂν ὡς Δ.Σ., ἐνῶ ἀκόµη δὲν ἔχουµε Ταµία!... Ἂς ἐλπίσουµε ὅτι στὸ µέλλον, µὲ τὴ χάρη τοῦ Κυρίου καὶ Θεοῦ µας Ἰησοῦ
Χριστοῦ, θὰ µπορέσουµε νὰ ὑπερβοῦµε τὶς ἀδυναµίες µας καὶ ν’ ἀνταποκριθοῦµε
καλύτερα στὶς ἱδρυτικὲς ὑποσχέσεις µας καὶ στὶς καταστατικὲς ὑποχρεώσεις µας.
[...]
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.