Τρίτη 28 Ιουνίου 2016

Επιστολή Αποτειχίσεως!

τοῦ κ. Ἰωάννη Ρίζου


Το 1924 η Χριστομάχος μασονία με τα όργανα της μέσα στην εκκλησία κατέσφαξε το Ορθόδοξο ποίμνιο επιβάλλοντας  –δια της  βίας και μαφιόζικων μεθόδων– την αποκοπή  του από τις άγιες εντολές των Οικουμενικών Συνόδων.  
Το 1965 ένας νέος Κήρινθος, ένα γνήσιο τέκνο του διαβόλου, και μια μικρή παρέα επισκόπων (ενός ανύπαρκτου ποιμνίου) αίρει τα Συνοδικά αναθέματα κατά των παπικών, και τους ανακηρύσσει  αδελφή εκκλησία βλασφημώντας  χιλιάδες Αγίους και Μάρτυρες που διδαξαν τα αντίθετα και έπαθαν τα φριχτότερα. Οι επόμενοι πατριάρχες άξιοι πολίτες της Βαβυλώνας,  υιοθέτησαν την  Δυτική χολερική διδασκαλία και θυσίασαν στις σκωληκόβρωτες αιρέσεις και τον αιμοδιψή  Μπαθομέτ,   χιλιάδες ψυχές  του ποιμνίου του Θεού.
Το   1991 στο   Μπαλαμάντ αναγνώρισαν τον παπισμό.
Το 1993 στο Σαμπεζύ αναγνώρισαν την  θηριώδη αίρεση των Μονοφυσιτών  ως αδελφή και  «ορθόδοξη εκκλησία».
Το 2006 στο Πόρτο Αλέγκρε αναγνώρισαν όλες τις χριστιανικές αιρέσεις  ως κανονικές εκκλησίες,  καθοδηγούμενες από το Άγιο Πνεύμα.

Η διοίκηση της  Εκκλησία της Ελλάδας, τα υπόλοιπα πατριαρχεία και αυτοκέφαλες Εκκλησίες κρυφοστήριζαν ολόψυχα το Φανάρι όλα αυτά τα χρόνια στο να  ολοκληρώσει  τη «βρώμικη δουλειά», την αναβίωση και προσχώρηση στο άθεο δόγμα του Απελλού. Η απόδειξη έλαμψε στο Κολυμπάρι. Αφού ψιθύρισαν για τα μάτια του κόσμου κάποιες «αγωνιστικές» αντιρρήσεις  υπέγραψαν φαρδιά πλατιά ότι δεν υπάρχουν αιρέσεις άλλα όλες οι κακοδοξίες είναι άγιες και σωτηριώδεις εκκλησίες.
Ποιμένες στην όψη και λύκοι στην πράξη. Εισηγητές της φρενοβλάβειας. Πιστότατοι εργολάβοι που προδίδουν χωρίς διωγμό. Οι λέγοντες: «Δεύτε αποκτείνωμεν Αυτόν, ίνα ημών γέννηται η κληρονομία».[1]
Έτσι, οι Άγιοι (που θα κρίνουν τον κόσμο[2]), και οι οποίοι δίδαξαν ότι οι αιρέσεις οδηγούν στην κόλαση και οι Οικουμενικές Σύνοδοι που επικύρωσαν την διδασκαλία τους και οι Μάρτυρες που θυσιάστηκαν  προασπιζόμενοι αυτήν την Πίστη, στο Κολυμπάρι παρουσιάστηκαν ώς πλανεμένοι. Οι συνδαιτυμόνες του Κολυμπαρίου και οι «δι΄ ευλόγους αιτίες απολειφθέντες», υποθέτω στην επόμενη «Αγία και Μεγάλη Σύνοδο» θα προλάβουν να τους αναθεματίσουν.
Ω!! «Εσείς, παιδιά της μάγισσας, απόγονοι μοιχού και πόρνης πλησιάστε κατά ’δώ. Ποιόν κάνετε περίγελο; Ποιόν έχουν στόχο τα ανοιχτά σας στόματα; Και σε ποιόν βγάζετε την γλώσσα;»[3] Για τους ψυχρούς και αδιάφορους χριστιανούς είστε σπουδαίοι, για τις χιλιάδες χιλιάδων που ακολούθησαν και θα ακολουθήσουν την αίρεση σας έως την απώλεια της κολάσεως  είστε τέκνα της κατάρας[4] 

Στην ληστρική  ψευδοσύνοδο της Κρήτης αποδείχτηκε ότι Ορθόδοξους Επισκόπους δεν έχουμε. Έχουμε «σοφούς εις το κακόν».[5] Οι χειρότεροι υπογράφουν και οι καλύτεροι  υποθέτουμε ότι υπάρχουν. Τους αναζητούμε με βάση πολύπλοκους μαθηματικούς υπολογισμούς. Οι Ηγούμενοι  των μοναστηριών ατενίζουν  από τα καταπράσινα ρετιρέ τους τον κοσμάκη να ανάβει το κερί, να φιλά την εικόνα και να πεζοδρομεί προς τον άδη. Οι αρχαιοφύλακες των  Αγιορείτικων μουσείων προβάλουν  τα εκθέματα της Πίστεως μα όχι και την  Πίστη, αφού είναι κωλυόμενοι σε άλλες δουλειές. «Ουαί αυτοίς ότι την οδόν του Κάϊν επορεύθησαν». «Κάνατε την ψευτιά κατάφύγιο και την απάτη κρυψώνα».[6] «Άνθρωποι καταφθαρμένοι τον νούν , αδόκιμοι περι την πίστιν».[7]Μάθετε ότι: «Δεν ανήκετε στην εκκλησία του Χριστού όσοι δεν βρίσκεστε στην αλήθεια»[8].

Καημένο ποίμνιο! Ιερέ λαέ του Θεού για το οποίο ο Χριστός έκλαψε με αίμα! Που αγωνίζεσαι να ξεφύγεις από την αμαρτία του κόσμου και έπεσες στις αρκούδες της δεσποτοκρατίας και τις ύαινες  της κρυφο-Ουνίας.  Ακολούθησες με εμπιστοσύνη το αγιασμένο ράσο έχοντας στο νου σου τους αγίους που το φόρεσαν άλλα δεν ενδιαφέρθηκες να δείς ότι  τώρα φοριέται από  οχιές και λύκους. Από  κωφάλαλους φαρμακοποιούς  θανάσιμων  υπνωτικών της Ορθόδοξης συνείδησης σου. Από τους Βατικάνειους τεχνίτες της ευθανασίας που διακηρύττουν τις αμαρτίες τους όπως στα Σόδομα. [9]
Αλλα: «Mη τρέμεις Ιακώβ, φτωχέ λαέ Ισραήλ! Εγώ θα σε βοηθήσω έστω κι αν είσαι ανίσχυρος σα σκουλίκι που το πατούν. Εγώ! Ο Κύριος, είμαι ο λυτρωτής σου!»[10]



ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ

Σαφή εντολή μας δίνει ο Κύριος μας ότι τα δικά Του πρόβατα δεν πρέπει να ακούν φωνή ξένου ποιμένα άλλα να φεύγουν.[11] Και οι Απόστολοι και οι Σύνοδοι και οι άγιοι να ξεχωρίσουμε τους εαυτούς μας από τα άτιμα σκεύη [τους ψευδοδιδασκάλους],[12] που ο λόγος τους ξαπλώνεται σαν γάγγραινα μας ορίζουν.
«Ούτε για λίγη ώρα εν δεχόμαστε σχέση με αυτούς που κουτσαίνουν στην πίστη... ακόμα κι αν αυτοί μας φαίνονται πολύ γνήσιοι και επίσημοι, εμείς πρέπει να τους σιχαινόμαστε. Όσοι αγαπάμε τον Κύριο», ορίζει ο Μ. Βασίλειος.[13]
«Κάθε κληρικό του οποίου η πίστις, οι λόγοι και τα έργα δεν συμφωνούν με τις διδασκαλίες των Αγίων πατέρων να τον αποστρεφόμεθα και να τον μισούμε ως δαίμο-να, έστω κι αν ανασταίνει νεκρούς και κάνει άλλα μύρια θαύματα»,[14] επιτάσσει ο Άγ. Συμεών.
«Όχι μόνο αν κάποιοι λένε συνολικά αντίθετα πράγματα που ανατρέπουν τα πάντα άλλα  και το παραμικρό αντίθετο να διδάξουν να είναι αναθεματισμένοι», διασαφίζει ο  Ιερός Χρυσόστομος.[15]
«Από αυτούς πρέπει να πεταγόμαστε μακρυά όπως πεταγόμαστε όταν συναντάμε ένα φίδι, και να διακόπτουμε κάθε κοινωνία και να φεύγουμε με όλη μας την δύναμη, ακόμα κι αν μας φαίνονται σεβάσμιοι και πράοι», προειδοποιεί ο Μ. Φώτιος[16]
Αδελφοί, «άν και βρισκόμαστε στο ορθόδοξο φώς αυτό δεν θα μας ωφελήσει αν έχουμε κλειστά τα μάτια».[17] «Τα μη μετ΄ ευσεβών δογμάτων τελούμενα ου προσδέχεται ο Θεός».[18] «Ούτε οι προσευχές, ούτε οι ελεημοσύνες, ούτε οι Λειτουργίες, ούτε άλλη αρετή είναι αποδεκτή από τον Θεό άν ο άνθρωπος έχει λανθασμένες αντιλήψεις για τον Θεό»,[19] γιατί ο Θεός φανερώθηκε στον άνθρωπο κι άνθρωπος μεταλλάζει την εικόνα Του εξ αιτίας της υπερηφάνειας του.
«Η απλότητα και η ακακία δεν θα σας συγχωρεθεί, αν πλανηθήτε από την πανουργία των ψευδοδιδασκάλων».[20]
Λοιπόν, «Έξελθε εξ αυτών ο λαός μου, ίνα μη συγκοινωνήσετε ταίς αμαρτίαις αυτής και ίνα εκ των πληγών αυτής μη λάβητε».[21]

Ιωάννης Ρίζος
kapsala@yahoo.com




[1] Λουκ. κ΄ 14.
[2] Α΄ Κορ. στ΄ 2.
[3] Ησ. 57, 3-4.
[4] Β΄ Πέτρ. β΄ 14.
[5] Ιερεμ. δ΄, 22.
[6] Ησ. 8, 20.
[7] Β΄ Τιμ.γ΄ 8.
[8] Αγ. Γρηγορίου Παλαμά, Άπαντα, σ. 627.
[9] Ησ. 3, 9.
[10] Ησ. 41, 14 και 43 1-4.
[11] Ιω. ι΄ 5.
[12] Β΄ Τιμ. β΄17.
[13] Όροι κατ΄ επιτομή, ερωτ. ριδ΄.
[14] Άγιος Συμεών ο Νέος Θεολόγος, Λόγος ΣΤ΄.
[15] Ερμηνεία εις την Προς Γαλάτας.
[16] Ε.Π.Ε 12, 400, 31.
[17] Ιερός Αυγουστίνος.
[18] Αγ. Κύριλλος, Κατηχήσεις, 4,2.
[19] Αγ. Ιωάννου Δαμασκηνού, Ιερά παράλληλα.
[20] Άγ. Θεοφύλακτος, Αγ. Νικοδήμου, Ερμηνεία εις τας ΙΔ Έπιστολάς του Απ. Παύλου, τ.β΄.σ.171-172.
[21] Αποκ. ιη΄ 4.

Έτσι υποδέχονται στα χρόνια της Παναιρέσεως οι "ορθόδοξοι" τον Αιρεσιάρχη! (Τώρα και στην Βέροια)

ΑΣΤΡΑΦΤΕΙ ΚΑΙ ΒΡΟΝΤΑ
Ο ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΦΛΩΡΙΝΗΣ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΣ ΚΑΝΤΙΩΤΗΣ,
ΓΙΑ ΤΑ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΤΩΝ ΚΑΚΩΝ ΔΕΣΠΟΤΑΔΩΝ,
ΠΟΥ ΔΙΩΧΝOYΝ ΩΣ
ΑΝΕΠΙΘΥΜΗΤΟ
ΤΟΝ ΑΠΟΣΤΟΛΟ ΠΑΥΛΟ! ΠΡΟΦΗΤΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ, ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΣΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ!
«ΓΕΝΝΗΘΗΚΑΜΕ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΚΑΙ ΦΟΒΑΜΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΘΑΝΟΥΜΕ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ, ΣΗΜΕΙΩΣΤΕ ΤΟ ΑΥΤΟ…»!
Ο ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ, ΠΟΥ ΠΡΟΩΘΕΙ ΜΕ ΝΥΧΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΔΟΝΤΙΑ ΤΗΝ ΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ ΠΑΝΘΕΪΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑΣ ΓΥΡΙΖΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΚΑΚΩΝ ΔΕΣΠΟΤΑΔΩΝ ΣΕ ΟΡΘΟΔΟΞΕΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΟΛΥΝΕΙ ΤΟΥΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ!!!
ΚΑΝΕΙΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΣΤΑ ΠΑΝΗΓΥΡΙΑ ΤΟΥΣ!
Ο ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΠΑΥΛΟΣ ΔΕΝ ΕΟΡΤΑΖΕΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ!


ΔΕΝ ΕΟΡΤΑΖΕΙ ΣΤΗΝ ΒΕΡΟΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΑΣ ΠΑΝΗΓΥΡΤΣΗΔΕΣ ΔΕΣΠΟΤΑΔΕΣ!!!

«ΕΙΣΤΕ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ; ΕΠΙΤΡΕΨΤΕ ΜΟΥ ΝΑ ΑΜΦΙΒΑΛΛΩ…»

«ΓΕΝΝΗΘΗΚΑΜΕ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΚΑΙ ΦΟΒΑΜΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΘΑΝΟΥΜΕ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ. ΣΗΜΕΙΩΣΤΕ ΤΟ ΑΥΤΟ…»

  • Φοβερά λόγια τοῦ Μητροπολίτου Φλωρίνης π. Αὐγουστίνου Καντιώτου, ποὺ πρέπει νὰ μᾶς βάλουν σὲ ἀνησυχία, γιατί πραγματοποιοῦνται στὶς μέρες μας!
    Ὁ πατριάρχης Βαρθολομαῖος, που προωθεῖ τὴν αἰρεση τοῦ Πανθεϊσμου και τὶς πανθρησκειας, κινεῖται μὲ τὴν βοήθεια κάποιων δεσποτάδων σὲ  Ὀρθόδοξες Μητροπόλεις για νὰ μολύνει τοὺς Ὀρθοδόξους Χριστιανούς.
Ἀστράφτει καὶ βροντᾶ ὁ ὁρθόδοξος ἱεράρχης, γιὰ τὰ φεστιβάλ τῶν κακῶν δεσποτάδων, ἀκοῦστε τον:

Ἀκοῦστε τί φοβερά λόγια ἔλεγε πρὶν ἀπὸ χρόνια ὁ ἀγωνιστής Ὀρθόδοξος ἱεράρχης τῆς Φλώρινας π. Αὐγουστῖνος Καντιώτης:
  • «…Είστε Ορθόδοξοι; Βγήκατε μέσα από τον Ιορδάνη ποταμό; Γιατί κάθε κολυμβήθρα Ιορδάνης ποταμός είναι. Είστε χριστιανοί; Επιτρέψατέ μου να αμφιβάλλω…..
    Στα χρόνια της αποστασίας που ζούμε, δεν ξέρω, ας με θεωρήσετε απαισιόδοξο· Γεννηθήκαμε από γενεά γενεών Ορθοδόξοι και φοβούμαι ότι δεν θα πεθάνουμε Ορθόδοξοι. Σημειώστέ το αυτό….
    Κινδυνεύει η Ορθοδοξία, δεν είναι αυτό ένα σχήμα λόγου… Επιτρέψατέ μου…να αναφέρω μερικούς κινδύνους… Κινδυνεύει από τις αιρέσεις….. Η μεγαλυτέρα απάτη των αιώνων είναι η Ουνία...
    Προσωπικά δεν έχω τίποτε με κανέναν, για τις μεγάλες ιδέες πολεμῶ·
    Πήγε ο πατριάρχης στα Ιεροσόλυμα και κάθισε δίπλα στον ουνίτη πατριάρχη!… Διέλυσαν οι Ουνίτες το Πατριαρχείο των Ιεροσολύμων… Είχε 80.000 Ορθόδοξους αρβόφωνες το Πατριαρχείο και πήραν με διάφορους τρόπους οι ουνίτες, μέχρι στιγμής τις 60.000 και έμειναν 20.000. Τους εξαγόρασαν με χρήματα παπικά….
    Και τώρα βλέπουν τον πατριάρχη να τρώει μαζί του και να πίνει και τελείωσε η ιστορία…
    Θα σβήσουν τα πατριαρχεία προς αίσχος μιας ιεραρχίας η οποία έδωσε όρκο ιερό να αγωνίζεται υπέρ ιερών και οσίων και τίποτα απ” αυτά δεν κάνει.
    Αλλά τι περιμένεις από δεσποτάδες και αρχιεπισκόπους και πατριαρχάδες, -αφήστε, να ανοίξω την καρδιά μου- Έλεγα σήμερα στην Αγία Μαρίνα· Πάνε μέσα στη στοά, γίνονται μασόνοι και κατόπιν γίνονται πατριάρχαι.
    Αν δεν προσκυνήσουν το διάβολο αυτό της μασονίας, δεν γίνονται πατριάρχαι και δεν καταλαμβάνουν τα ύψιστα αξιώματα εν τη Εκκλησία, πλην ελαχίστων εξαιρέσεων. Και το λέω αυτό όχι εκ δειλίας, αλλά από δικαιοσύνη. Γιατι δεν θ” άφησε ο Θεός τον λαόν του αμάρτυρον στη γενεάν μας…».
  • Πηγή: "Αυγουστίνος Καντιώτης"

Αρνούμαι την αίρεση, παραμένω στην Εκκλησία


Τοῦ Ἀδαμάντιου Τσακίρογλου

ρνοῦμαι νὰ δεχθῶ τὶς ἀποφάσεις τῆς ληστρικῆς κολυμπαρίου συνόδου, ποὺ καταργοῦν τὸν σωτηριολογικὸ χαρακτῆρα τῆς Μίας, Ἁγίας, Καθολικῆς καὶ Ἀποστολικῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας καὶ τὸν ἱερὸ καὶ διαχρονικὸ χαρακτῆρα τῶν Ἱερῶν Κανόνων Της καὶ τὴν ἰσοτιμεῖ μὲ τὶς αἱρέσεις στὸ ὀλέθριο Π.Σ.Ε..
Ἀρνοῦμαι νὰ δεχθῶ τὶς ἀποφάσεις τῆς ληστρικῆς κολυμπαρίου συνόδου, ποὺ νοθεύουν καὶ ἀλλοιώνουν τὴν διδασκαλία καὶ τὶς ἐντολὲς τοῦ Κυρίου μας καί προσβάλουν τὴν μνήμη, τὸ μαρτύριο καὶ τοὺς ἀγῶνες τῶν Ἁγίων γιὰ τὴν Πίστη.
Ἀρνοῦμαι νὰ δεχθῶ τὶς ἀποφάσεις τῆς ληστρικῆς κολυμπαρίου συνόδου, ποὺ ὀνομάζουν φίλους αὐτούς, τοὺς ὁποίους ἡ Παναγία μας ὀνόμασε ἐχθροὺς τοῦ Υἱοῦ Της.
Ἀρνοῦμαι νὰ δεχθῶ τὶς ἀποφάσεις τῆς ληστρικῆς κολυμπαρίου συνόδου, ποὺ ἐξαφάνισε τὴν λέξη αἵρεση ἀπὸ τὸ λεξιλόγιο τῆς Ἐκκλησίας.
Ἀρνοῦμαι νὰ δεχθῶ τὶς ἀποφάσεις τῆς ληστρικῆς κολυμπαρίου συνόδου, ποὺ κλείνουν τὸν δρόμο τῆς σωτηρίας τῶν συνανθρώπων μου καὶ ἀποτελοῦν μέγα κίνδυνο γιὰ τὴν ὀρθόδοξη διαπαιδαγώγηση τῶν παιδιῶν μου.
Ἀρνοῦμαι νὰ δεχθῶ τὶς ἀποφάσεις τῆς ληστρικῆς κολυμπαρίου συνόδου, ποὺ γίνονται ἀρεστὲς στὸν σύγχρονο ἀποστάτη κόσμο ἀλλὰ δυσάρεστες στὸν Θεό.
Ἀρνοῦμαι νὰ δεχθῶ τὶς ἀποφάσεις τῆς ληστρικῆς κολυμπαρίου συνόδου, ποὺ ἐξυμνοῦν τὴν ἀξία τῆς ἐλευθερίας τοῦ ἀνθρώπου καὶ παράλληλα ὑβρίζουν ὅποιον ἐναντιώνεται σὲ αὐτές.
Ἀρνοῦμαι νὰ δεχθῶ τὶς ἀποφάσεις τῆς ληστρικῆς κολυμπαρίου συνόδου, οἱ ὁποῖες ἀποφασίστηκαν ἀπὸ ἐμπαιχτὲς τοῦ Ἁγίου Πνεύματος, οἱ ὁποῖοι ἐπικαλούμενοι τοὺς Ἅγιους Πατέρες καὶ τὴν ἐπιφοίτηση τοῦ Ἁγίου Πνεύματος ἀψήφισαν τὰ λιτὰ κελιὰ τῶν μοναστηριῶν καὶ διέμεναν σὲ ἀκριβὰ ξενοδοχεῖα, μεταφέρονταν μετὰ ἀπὸ τὶς συνελεύσεις ἀπὸ δεξίωση σὲ δεξίωση καὶ ἀπὸ συναυλία σὲ συναυλία, προφυλάσσονταν ἀπὸ μύριους σωματοφύλακες, ἀπόλαυσαν, ὅ,τι καλύτερο ὑπάρχει στὴν μαγειρικὴ σὲ μία χώρα ποὺ πλήττεται ἀπὸ τὴν ἀνεργία, τὴν πεῖνα καὶ τὴν ἐξαθλίωση, κουνώντας μάλιστα τὸ δάκτυλο  στὸν δοκιμασμένο λαό, ἂν τυχὸν δὲν ὑπακοῦσε στὶς ἐντολές τους.
Ἀρνοῦμαι νὰ δεχθῶ τὶς ἀποφάσεις τῆς ληστρικῆς κολυμπαρίου συνόδου καὶ τῶν ἐπισκόπων, ποὺ χαρίζουν κοράνια, συμπροσεύχονται μὲ μουφτῆδες ποὺ εἶναι φίλοι τῶν δυναστῶν καὶ ἐχθροὶ τοῦ πτωχοῦ, πού, ἐνῶ ἐτάχθησαν κανονικὰ γιὰ τὴν ὑπεράσπιση τῆς Μίας Ἀλήθειας, τελικὰ ὑπερασπίζονται, μὲ ρηχὲς πολιτικοῦ καὶ κοσμικοῦ περιεχομένου ἀνακοινώσεις, τὸ ψέμα.
Ἀρνοῦμαι νὰ δεχθῶ τοὺς ἀντιοικουμενιστὲς αὐτούς, ποὺ ἐκ τοῦ ἀσφαλοῦς λεκτικὰ ὀνομάζουν τὴν αἵρεση καὶ πρακτικὰ συλλειτουργοῦν ἢ χαριτολογοῦν μὲ τοὺς αἱρετίζοντες, ἀφήνοντας μὲ τὴν διγλωσσία τους ἀνυπεράσπιστο τὸ ποίμνιο καὶ ἔκθετη τὴν Ἐκκλησία.
Ἀρνοῦμαι νὰ δεχθῶ, ὅτι ὡς ἁμαρτωλὸς δὲν ἔχω δικαίωμα νὰ ὁμολογήσω τὸν Χριστό. Ἀκριβῶς ἐπειδὴ εἶμαι ἁμαρτωλός, θὰ τὸν ὁμολογήσω.
Ἀρνοῦμαι νὰ δεχθῶ στὸν ἀγῶνα ἐναντίον τῆς παναίρεσης τοῦ Οἰκουμενισμοῦ ὁποιαδήποτε προσπάθεια ἐξόδου ἢ ἀπομάκρυνσης ἀπὸ τὴν Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ. Ὁ ἀγῶνας εἶναι πάντα μέσα στὴν Ἐκκλησία καὶ σύμφωνα μὲ τοὺς Κανόνες τὶς ἐντολὲς καὶ τὰ πρότυπα τῶν Ἁγίων.
Εἶναι πλέον πιὰ ὁλοφάνερο. Οἱ Ἅγιοί μας διδάσκουν: Ἀποτείχιση τώρα. Ἂς μὴν ἀφήσουμε τοὺς ὀπαδοὺς τοῦ οἰκουμενισμοῦ νὰ μολύνουν μὲ τὴν αἵρεση τους τὸ πανάγιο σῶμα τῆς Εκκλησίας.


Ἀδαμάντιος Τσακίρογλου, Ὀρθόδοξος Χριστιανός

Διπλή τιμωρία για τους συνέδρους της «Αγίας και Μεγάλης Συνόδου»,

Μ. Βασίλειος στὴν ἐπιστολή του μὲ τίτλο «Χωρεπισκόποις» ἀσχολεῖται μὲ τὸ θέμα τῆς Σιμωνίας καὶ καταγγέλλει ὅσους Ἐπισκόπους λαμβάνουν χρήματα,  ἀπ’  ἐκείνους  ποὺ χειροτονοῦν, καὶ τοῦτο τὸ κάνουν μὲ τὸ πρόσχημα τῆς εὐσεβείας. Γι’ αὐτούς, λοιπόν, λέγει, θὰ εἶναι διπλάσια ἡ τιμωρία, γιατί αὐτοὶ χρησιμοποιοῦν τὸ καλὸ γιὰ νὰ περάσουν καὶ ἐπιβάλουν τὸ κακό.
Μερικοὶ «τὴν πράξιν τοὺς ταύτην (τῆς Σιμωνίας) κρύπτουν ὑπὸ τὸ ὄνομα τῆς εὐσεβείας. Αὐτὸ ὅμως εἶναι χειρότερον. Διότι, ὅταν πράττῃ κανεὶς τὸ κακὸν καὶ τὸ παρουσιάζη ὡς ἀγαθόν, γίνεται ἄξιος διπλασίας τιμωρίας, διὰ τὸν λόγον ὅτι καὶ τὸ ἴδιον τὸ ἀγαθὸν δὲν κάμνει, ἀλλὰ ἀντιθέτως χρησιμοποιεῖ διὰ τὴν διάπραξιν τῆς ἁμαρτίας ὡς συνεργόν του τὸ καλόν, ὅπως θὰ ἠδύνατο νὰ εἴπῃ κανείς» (σελ. 135).(1)
«Εἰς ἐκεῖνον, ὁ ὁποῖος λαμβάνει τὰ χρήματα εἶναι ἀνάγκη νὰ ποῦμε, λέγει ὁ Ἅγιος, ἐκεῖνο τὸ ὁποῖο ἐλέχθη ἀπὸ τοὺς Ἁγίους Ἀποστόλους  πρὸς ἐκεῖνον ὁ ὁποῖος ἤθελε νὰ δώσῃ (χρήματα) διὰ νὰ ἀγοράσῃ τὴν μετοχὴν τοῦ Ἁγίου Πνεύματος. “Το ἀργύριόν σου σὺν σοὶ εἴη εἰς ἀπώλειαν”».
Κι ἂν θεωρεῖ, ὁ Μ. Βασίλειος, τόσο μεγάλο κακὸ αὐτὴν τὴν παράβαση μεμονωμένων προσώπων, πόσο μεγαλύτερη παράβαση καὶ ἀσέβεια λογαριάζεται ὅταν μία σύνοδος ἐπίσημα καὶ συνοδικὰ ἐπιβάλλει τὴν αἵρεση; Καὶ μάλιστα ὅταν τοῦτο τὸ κάνει καπηλευόμενη σημειολογικὰ τὴν ἑορτὴ τῆς Πεντηκοστῆς καὶ διακηρύσσοντας ὅτι οἱ κακόδοξες ἀποφάσεις της ἐλήφθησαν μὲ τὴν ἐπιφοίτηση τοῦ Ἁγίου Πνεύματος;

Καὶ συνεχίζει ὁ Ἅγιος: «Πράγματι, ἐκεῖνος ὁ ὁποῖος ἕνεκα ἀγνοίας θέλει νὰ ἀγοράσῃ (τὴν μέθεξιν τοῦ Πνεύματος) εἶναι ἐλαφρότερος (ἀνεκτότερος) ἀπὸ ἐκεῖνον ὁ ὁποῖος πωλεῖ τὴν δωρεὰν τοῦ Θεοῦ. Διότι πράγματι ἀγοραπωλησία ἔγινεν. Ἐὰν λοιπὸν σὺ πωλῇς αὐτὸ τὸ ὁποῖον ἔλαβες δωρεάν, ἐπειδὴ διὰ τῆς ἐνεργείας σου αὐτῆς ἔχεις πωληθεῖ εἰς τὸν Σατανᾶν, θὰ σοῦ ἀφαιρεθ τὸ χάρισμα»  (σελ. 135).

_________________________

(1) «Φασὶ τινὲς τίνας ὑμῶν παρὰ τῶν χειροτονουμένων λαμβάνειν χρήματα ἐπισκιάζειν δὲ ὀνόματι εὐσεβείας. Τοῦτο δὲ χεῖρον ἐστιν. Ἐὰν γάρ τις τὸ κακὸν ἐν προσχήματι τοῦ ἀγαθοῦ ποιῇ διπλασίονος τιμωρίας ἐστὶν ἄξιος, διότι αὐτό τε τὸ οὐκ ἀγαθὸν ἐργάζεται καὶ κέχρηται εἰς τὸ τελέσαι τὴν ἁμαρτίαν, ὡς ἂν εἶποί τις, τῷ καλῷ συνεργῶ» (Μ. Βασιλείου, Ἐπιστολὴ 53, «Χωρεπισκόποις», Ἅπαντα τῶν Ἁγίων Πατέρων, Ἐκδ. «Ἑλληνικὸς Ἐκδοτικὸς Ὀργανισμός», σελ. 218. Ἡ μετάφραση τοῦ ἀείμνηστου μοναχοῦ Νικοδήμου Μπιλάλη).

Αφελείς ερωτήσεις!

ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΜΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ ΤΗΣ ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ;

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=====

    Την Παρασκευή το βράδυ τα ΜΜΕ μας πληροφόρησαν ότι η Εκκλησία της Ελλάδος ήταν ανένδοτη και βγήκαμε όλοι και την επαινέσαμε ένθερμα δημόσια. Παρόλον ότι δεχόταν πανταχόθεν –και μάλιστα από τον Μακαριότατο Αρχιεπίσκοπο Κύπρου Χρυσόστομο– άγριες επιθέσεις δεν έστεργε (δεχόταν) να χρησιμοποιηθεί ο όρος ετερόδοξες Εκκλησίες στο κείμενο που αφορούσε τις σχέσεις της Ορθοδοξίας με τους ετερόδοξους. Επέμενε –πολύ ορθά– να αντικατασταθεί με τον όρο χριστιανικές κοινότητες όπως την εξουσιοδότησε η Ιερά Σύνοδος της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος.
   Το Σάββατο το πρωί, όμως, είδαμε μουδιασμένοι και αποκαρδιωμένοι πώς διαμορφώθηκε το κείμενο με εισήγηση μάλιστα της αντιπροσωπείας της Εκκλησίας της Ελλάδος.   
    Τι συνέβηκε στα παρασκήνια της Συνόδου και η στάση της Εκκλησίας της Ελλάδος διαφοροποιήθηκε άρδην και πρότεινε τις απαράδεκτες αλλαγές στο κείμενο που έγιναν στη συνέχεια ομόφωνα από όλες τις Ορθόδοξες Εκκλησίες δεχτές;

    Παρακαλούμε θερμά τους εκπροσώπους της Εκκλησίας της Ελλάδος –και μάλιστα τον παραδοσιακό Μητροπολίτη Ναυπάκτου– να μας διαφωτίσουν για να αντιληφθούμε τι συνέβηκε.
   Συγκεκριμένα αγωνιούμε να μάθουμε ποιός έκανε την εισήγηση εκ μέρους της Εκκλησίας της Ελλάδος που έγινε δεκτή στη συνέχεια από όλη την αντιπροσωπεία και σε τι αποσκοπούσε αυτή;
   Ποιο παρασκήνιο άλλαξε τη στάση των εκπροσώπων της Εκκλησίας της Ελλάδος, που καθόρισε την πορεία των πραγμάτων;
  
 Κυκλοφορούν ήδη φήμες ότι ο μηχανορράφος άνθρωπος των σκοτεινών παρασκηνίων Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος με τη συνεπικουρία των οικουμενιστών Μητροπολιτών (Μεσσηνίας, Ιλίου, Νέας Ιωνίας, Δημητριάδος κτλ.) που τον περιστοίχιζαν στη Σύνοδο του Κολυμπαρίου έβαλε σε εφαρμογή σατανικό σχέδιο που είχε εξυφάνει από καιρό με το οποίο παγίδευσε τα παραδοσιακά μέλη της αντιπροσωπείας της Εκκλησίας της Ελλάδος και καταπάτησε τις εντολές που του έδωσε η Ιερά Σύνοδος της Ιεραρχίας.

    Αν αυτό αληθεύει πρέπει να υπάρξει επίσημη δήλωση των παραδοσιακών Μητροπολιτών με την οποία να διαφωτίζουν το πλήρωμα της Εκκλησίας.

    Οίκοθεν νοείται ότι αν αυτό αληθεύει πρέπει να το θέμα να αχθεί στην Ιερά Σύνοδο για να ληφθούν καθοριστικές αποφάσεις σύμφωνες με τις εντολές της Ιεράς Συνόδου της Ιεραρχίας για να καταστήσουν υπόδικο τον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο και τους συνωμότες παράσπονδους οικουμενιστές Μητροπολίτες.
Σχόλιο: Ὁ κόσμος τὄχει τούμπανο κι ὁ κ. Τελεβάντος κρυφὸ καμάρι! Ἀντὶ νὰ ζητήσει τὴν ἀποτείχιση, ὅσων θέλουν νὰ παραμείνουν ὀρθόδοξοι Ποιμένες, ζητᾶ πράγματα οὐτοπικά, γιὰ νὰ δικαιολογεῖ τὴν συνείδησή του! Ξέρει βέβαια ὅτι δὲν πρόκειται τίποτα ἀπ' ὅ,τι ζητᾶ νὰ πραγματοποιηθεῖ, ἀλλ' ἐπιμένει στὴν ἀντιπατερική καὶ κακόδοξη θέση του, ὅτι ἀπομάκρυνση ἀπὸ τὸν μολυσμὸ τῆς αἱρέσεως ἀπαγορεύεται, εἰ μὴ μόνο ὅταν γίνει συντεταγμένα ἀπὸ τοὺς στρατηγούς!
Ποιούς στρατηγούς; Μήπως τὸν μητροπολίτη Ναυπάκτου Ἱερόθεο ποὺ ἀντάλλαξε ἀντὶ πινακίου ἐπαίνων ἀπὸ τὸν αἱρεσιάρχη Πατριάρχη τὰ πρωτοτόκια τῆς Ὁμολογίας; (Τί ντροπή, ὁλόκληρος λόγιος καὶ "ὀρθόδοξος" Μητροπολίτης νὰ διηγεῖται μὲ καμάρι ὅτι ὁ Πατριάρχης τὸν ἔθεσε στὸ ἴδιο ἐπιστημονικὸ καὶ θεολογικὸ ὕψος μὲ τὸν Μεγάλο αἱρετικό Ζηζιούλα; Ἐδῶ). Μήπως τὸν Πειραιῶς Σεραφείμ, ποὺ παραιτήθηκε καὶ ἀρνήθηκε νὰ πάει στὴν Σύνοδο, διότι ἂν πήγαινε θὰ ἦταν ὑποχρεωμένος νὰ ΑΠΟΧΩΡΗΣΕΙ, ἂν ἤθελε νὰ μὴν γελοιοποιηθεῖ καὶ ἔρθει σὲ ἀντίθεση μὲ ὅσα εἶχε διατυπώσει γιὰ τὴν Σύνοδο; Μήπως τοὺς λοιποὺς ἀντι-Οἰκουμενιστὲς ποὺ λούφαξαν;