Τετάρτη 14 Σεπτεμβρίου 2016

Κίνδυνος για νεα τετελεσμένα!



Αρχίζει αύριο (15-22 Σεπτεμβρίου) στήν ιταλική πόλη Chieti η 14η συνάντηση της ολομέλειας της Μικτής Επιτροπής Θεολογικού Διαλόγου Ορθοδόξων και Ρωμαιοκαθολικών. 

Από την πλευρά της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδας τηρείται και πάλι σιγή ασυρμάτου... 

Καμία απολύτως ενημέρωση του ορθοδόξου πληρώματος για το τί θα συζητηθεί στην συνάντηση και ποιά θα είναι η στάση της Εκκλησίας μας 

Σε Ανακοινωθέν της, προ ημερών, η Σύνοδος αναφέρει ότι "ενημερώθηκε από τον προσκληθέντα στη Συνεδρία Σεβ. Μητροπολίτη Μεσσηνίας κ. Χρυσόστομο περί της επικειμένης συναντήσεως της μικτής Επιτροπής επί του διαλόγου Ορθοδόξων και Ρωμαιοκαθολικών, η οποία θα πραγματοποιηθεί στο Κιέτι της Ιταλίας από τις 15 έως τις 22 Σεπτεμβρίου ε.έ. Ο Σεβασμιώτατος υπέβαλε Υπόμνημα και έλαβε οδηγίες προς υποστήριξη των θέσεων της Εκκλησίας της Ελλάδος κατά την ανωτέρω συνάντηση". 

Φυσικά και δεν ανακοινώθηκε ούτε το περιεχόμενο του Υπομνήματος ούτε ποιές οδηγίες έλαβε από την Σύνοδο. Άλλωστε, δεν έχουμε ακόμη καμμία πληροφόρηση από την Σύνοδο για την πορεία των προηγούμενων κειμένων, που εξέδωσε η Επιτροπή Διαλόγου, και ιδιαίτερα για το απαράδεκτο κείμενο της Ραβέννας, το οποίο προκάλεσε τόσες πολλές αντιδράσεις από ορθοδοξους πιστούς, αλλά και Αρχιερείς. 

Σε απόφασή της του 2009 η Ιεραρχία της Εκκλησίας της Ελλάδος ανέφερε για τα κείμενα της Επιτροπής Διαλόγου και ειδικά για αυτό της Ραβέννας: «Τό κεί­με­νο τῆς Ρα­βέν­νας καί τό κεί­με­νο πού πρό­κει­ται νά συ­ζη­τη­θεῖ στήν Κύ­προ τε­λοῦν ὑ­πό τόν ὅ­ρον τῆς ἀ­να­φο­ρᾶς καί ἐγ­κρί­σε­ώς τους ἀ­πό τίς κα­τά τό­πους Αὐ­το­κέ­φα­λες Ἐκ­κλη­σί­ες, ἑ­πο­μέ­νως καί ἀ­πό τήν Ἐκ­κλη­σί­α τῆς Ἑλ­λά­δος, Συ­νο­δι­κῶς δι­α­σκε­πτο­μέ­νης. Αὐ­τό πρα­κτι­κῶς ση­μαί­νει ὅ­τι δέν θά ὑ­πάρ­ξουν τε­τε­λε­σμέ­να γε­γο­νό­τα, χω­ρίς Συ­νο­δι­κή Ἀ­πό­φα­ση τῆς Ἱ­ε­ραρ­χί­ας. 

Οἱ Ἱ­ε­ράρ­χες εἶ­ναι φύ­λα­κες τῆς Ὀρ­θο­δό­ξου Πα­ρα­δό­σε­ως, ὅ­πως ὁ­μο­λό­γη­σαν κα­τά τήν εἰς Ἐ­πί­σκο­πον χει­ρο­το­νί­α τους». Το ερώτημα, λοιπον, παραμένει πάντα το ίδιο, αλλά δυστυχώς παραμένει και αναπάντητο: έχουν εγκριθεί από την Ιεραρχία της Εκκλησίας της Ελλάδας τα Κείμενα που έχει εκδόσει μέχρι σήμερα η Μικτή Επιτροπή Θεολογικού Διαλόγου με τους Ρωμαιοκαθολικούς; 

Αν έχουν εγκριθεί, πότε έγινε αυτό και γιατί δεν υπήρξε καμία ενημέρωση; 

Αν δεν έχουν εγκριθεί, τότε πώς συνεχίζεται η συζήτηση, αφού τα νέα κείμενα που συζητούνται είναι συνέχεια των παλιών και τα θεωρούν ως δεδομένα. Το Ανακοινωθέν του 2009 δήλωνε ότι "Οἱ Ἱ­ε­ράρ­χες εἶ­ναι φύ­λα­κες τῆς Ὀρ­θο­δό­ξου Πα­ρα­δό­σε­ως". 

Το ποίμνιο, ὅμως, αἰσθάνεται ορφανό και παραπλανημένο. Έχουσι, άραγε, γνώση οι φύλακες; 
Πηγή: "Τρελογιάννης"

KATAΣΤΡΟΦΗ ΤΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ ΕΙΧΕ ΩΣ ΑΙΤΙΟ ΤΗΝ ΕΝΑΣΧΟΛΗΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΜΕ ΤΗΝ ΜΑΓΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ «ΜΑΣΩΝΙΑ»!

   Ἄραγε, τί ρόλο ἔπαιξε ὁ Μασῶνος μητροπολίτης Χρυσόστομος Σμύρνης στὰ γεγονότα αὐτά; Διαβάστε τὸ βιβλίο τοῦ π. Εὐθύμιου Τρικαμηνᾶ γιὰ τὸ θέμα στὸ βιβλίο: "Ὁ Ἐθνομάρτυς Χρυσόστομος Σμύρνης, Ἀναίρεσις τῆς παρανόμου ἁγιοποιήσεώς του..."


Η KATAΣΤΡΟΦΗ ΤΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ ΕΙΧΕ ΩΣ ΑΙΤΙΟ ΤΗΝ ΜΑΓΙΑ!

Απο συνεργάτη μας (πρόκειται γιὰ τὴν ἱστοσελίδα "Αὐγουστίνος Καντιώτης" ἐδῶ)
Σήμερα Κυριακή, 11 Σεπτεμβρίου 2016, ὁ σεβάσμιος ἱερεύς σέ ἱερό ναό στήν Ἀττική ἔκανε ἕνα συγκλονιστικό Θεῖο κήρυγμα. Ὁμίλησε γιά τήν μικρασιατική καταστροφή, καί τό μαρτυρικό θάνατο τῶν Ἑλλήνων. Ὁ ἱερεύς τοῦ Θεοῦ ὁμίλησε καί εἶπε μία μεγάλη συγκλονιστική ἀλήθεια, ἀλήθεια πού δυστυχῶς σήμερα ἀποκρύπτεται ἀπό πολλούς μητροπολίτες, θεολόγους, καί ἱερεῖς, φέρνοντας στό προσκήνιο δευτερεύοντα ἱστορικά θέματα γιά τῶν καταστροφή τῆς Σμύρνης. Ἡ πρωτεύουσα αἰτία εἶπε ἦταν διότι οἱ ἕλληνες ἀσχολοῦνταν μέ τήν μαγεία. Συμπληρώνω ἐδῶ ὅτι ἦταν καί μέ τήν μασονία, γιατί αὐτά τά δύο πᾶνε μαζί. Πικράθηκε ὁ Θεός καί μᾶς ἐγκατέλειψε, ἀφοῦ ἐμεῖς τόν ἐγκαταλείψαμε, ἀποχώρησε δηλαδή ἡ προστασία του, καί ἔτσι ἀφέθηκαν οἱ μικρασιάτες ἕλληνες τῆς Σμύρνης στούς ἐγκληματίες δημίους τους….
Διαβᾶστε την συνέχεια ἐδῶ: KATAΣΤΡΟΦΗ ΤΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ ΕΙΧΕ ΩΣ ΑΙΤΙΟ ΤΗΝ ΕΝΑΣΧΟΛΗΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΜΕ ΤΗΝ ΜΑΓΙΑ

Κι όμως η ΕΝΩΣΗ με τους αιρετικούς ΕΓΙΝΕ!

Αποδείξεις σε βίντεο με αδιάσειστα ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΑ!

14 Σεπτεμβρίου                                                                                                 Πηγή

          Της Υψώσεως του Τιμίου Σταυρού.


     Πιστοί στην υπόσχεση μας (εδώ), ετοιμάσαμε ένα βίντεο 10 λεπτών με ΑΔΙΑΣΕΙΣΤΑ ντοκουμέντα που αποδεικνύουν ότι

η ΕΝΩΣΗ με τους αιρετικούς ΕΧΕΙ ΗΔΗ ΓΙΝΕΙ.


Α. Το σύντομο βίντεο (που επιμεληθήκαμε) δείχνει την "ορθόδοξη" Θεία Λειτουργία και την ακολουθία του Αγιασμού των Υδάτων στην Αγγλία (παρουσία του ορθόδοξου Αρχιεπισκόπου Γρηγορίου) μαζί με ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ που φοράνε τα άμφια τους.




(ολόκληρο το βίντεο από ρεπορτάζ ελληνικού καναλιού (της Αγγλίας), εδώ και εδώ, συνολικής διάρκειας 2 περίπου ωρών. Επιλέξαμε επίμαχα αποσπάσματα διάρκειας 10 περίπου λεπτών)



Στο βίντεο μας, βλέπετε και ακούτε τον αιρετικό (ψευδο)επίσκοπο να διαβάζει το Πιστεύω μέσα στην Εκκλησία (κατά την Θεία Λειτουργία!)
Λίγο αργότερα, στην τελετή του Αγιασμού των Υδάτων, ο "ορθόδοξος" αρχιεπίσκοπος Γρηγόριος, δίνει στον αιρετικό (ψευδο)επίσκοπο το χαρτί για να διαβάσει και την προφητεία!


Απίστευτα ντοκουμέντα.



Μερικές σχετικές φωτογραφίες:

Εις τήν Υψωσιν του Τιμίου καί Ζωοποιού Σταυρού

ΦΙΛΟΘΕΟΥ Πατριρχου Κωνσταντινουπλεως




α´ ᾿Επειδή ἀπεκόπημεν ἀπό τήν πρώτη καί θεία καί μακαρία ζωή λόγῳ τῆς παραβάσεως τοῦ προπάτορος, καί μακρυνθέντες ἀπό τόν Θεόν, ἐγίναμε ἐξόριστοι τοῦ Παραδείσου, καί ξεπέσαμε εἰς μία πολύ ἁμαρτωλή ζωή, καί κατεκρίθημεν εἰς τό νά ἀποθάνωμε, καί κατατεμαχισθκαμε σ ναρθμητες γνμες, καί πλάνες καί ἀσέβειες, ὡς δοῦλοι τοῦ ἐχθροῦ διαβόλου μέ τίς φιληδονίες καί τά πάθη τῆς σαρκός, καί διά τοῦτο εἴχαμε ἀνάγκη νά σαρκωθῇ ὁ Θεός, ὁ ῾Οποῖος δέν ὑπέφερε τήν ζημία τοῦ πλάσματός Του, οτε θελε ν τ φσ ν καταστραφ· προκειμένου ἀπό Αὐτόν πού ἐπλάσθημεν, ἀπό Αὐτόν καί νά ναπλασθμεν, δι᾿ αὐτόν ἀκριβῶς τόν λόγον, ὁ μονογενής Υἱός τοῦ Θεοῦ καί Λόγος, ὁ ῾Οποῖος ἀπ᾿ αἰῶνος ὑπάρχει μαζί μέ τόν Πατέρα, ἄχρονος ὤν, εσπλαγχνισθες τν φσιν μας, ἡ ὁποία ἐγλίστρησε καί ἀπεμακρύνθη ἀπό τό καλό, καί ἐξ αἰτίας τῆς ἁμαρτίας ἔφθασε εἰς τά βάθη τοῦ ᾅδου· εδκησε κα θλησε ν γν νθρωπος σέ μία ὡρισμένη στιγμή, καί νά εἰσέλθῃ μέσα εἰς τόν χρόνον, καί νά γίνῃ μοιος κατ πντα μ μς, πλν τς μαρτας. Διά τοῦτο ὁ ᾿Αχώρητος χωρεῖται μέσα σέ Παρθενικά σπλάγχνα, καί περιγρφεται κατ τν σρκα ᾿Απεργραπτος, καί δι τς κοινωνας ατς θενει τ πρσλημμα, καί γνεται ληθινς κα τλειος νθρωπος, Αὐτός πού πάντοτε ἦτο τέλειος Θεός.
β´ ᾿Αφοῦ λοιπόν συνανεστράφη καί ἔζησε μέσα εἰς τόν κόσμον, ἔδωσε ἐντολάς δικαιοσύνης καί ἀρετῆς, καί ἔδειξε τήν ἐπίγνωσι τῆς ἀληθείας, ἐδίδαξε τά ὠφέλιμα καί σωτηριώδη, ἔκαμε θαύματα ὑπερφυσικά, μεγάλα καί θαυμαστά. ῞Υστερα παραδίδεται ἑκουσίως εἰς χεῖρας ἀνθρώπων ἁμαρτωλῶν καί ἀδίκων, καί κατακρίνεται, καί καταδικάζεται, καί πάσχει, καί ὑπομένει τά φρικτά Πάθη, φέροντας ᾿Εκεῖνος ἀντί γιά μᾶς τούς ἁμαρτωλούς, τήν σωτήριον τιμωρίαν, καί ὀδύνην, καί κάκωσιν σύμφωνα μέ ἐκεῖνο πού ἔχει γραφῇ· «Οὗτος τάς ἁμαρτίας ἡμῶν φέρει καί περί ἡμῶν ὀδυνᾶται· Αὐτός τάς ἀσθενείας ἡμῶν ἔλαβε καί τάς νόσους ἐβάστασεν».
Καταδχεται Κριος τς δξης καί πτυσίματα καί κτυπήματα εἰς τό πρόσωπον, κολαφίσματα, καί ὕβρεις, καί γέλωτα, τόν κόκκινον μανδύαν καί τόν ἀκάνθινον στέφανον, κάλαμον καί σπόγγον καί χολήν μέ ξύδι, τούς ἥλους καί τήν λόγχην, καί μαζί μέ ὅλα αὐτά τόν Σταυρόν καί τόν θάνατον· ἔτσι ἀφ᾿ ἑνός μέν, καταργε δι το Σταυρο κα το θαντου Του τν καταδκη κα τν πφασι τς παλαις κατρας, μέ τό νά γίνῃ κατάρα γιά χάρι μας, καθώς ἔχει γραφῇ· «᾿Επικατάρατος πᾶς ὁ κρεμάμενος ἐπί ξύλου»· ἀφ᾿ ἑτέρου δέ, δι τς ταφς κα τς ναστσεως μς ξγει π τ σκοτδι τς πικρς καταδκης, μς λευθερνει π τ λυτα δεσμ το τυρννου διαβλου, κα χαρζει κθε λευθερα. Διότι ὁ Κύριος ἀνίσταται τήν τρίτην ἡμέραν, καί ἀναβαίνει εἰς τούς Οὐρανούς μεσιτεύων καί προσευχόμενος γιά μᾶς ἐνώπιον τοῦ Θεοῦ καί Πατρός· καί πρκειται πλιν ν λθ μ δξα, δι ν κρν λην τν γν, κα ν ποδσ ες τν καθ᾿ να κατ τ ργα ατο.
γ´ ῎Ετσι ἐπρονόησε γιά μᾶς ὁ Θεός, καί ἔτσι ἐφρόντισε νά μᾶς βγάλῃ ἀπό τήν τυραννία καί τήν ἀπάτη τοῦ διαβόλου. ῎Ετσι ηὐδόκησε νά γίνῃ ἄνθρωπος ὑπέρ ἡμῶν, καί μς δωσε ς φρμακα πρς θεραπεαν τς σθενεας μας τ θεῖά Του Πθη. Καί μέ αὐτά ἀνεπλάσθημεν, καί ἀξιωθήκαμε τῆς αἰωνίου ζωῆς, καί ἐγίναμε μέτοχοι

Περί του Σταυρού, από ομιλία του


 Γέροντος Αθανασίου Μυτιληναίου 




      Ο σταυρικός θάνατος του Χριστού είναι ένα μυστήριον. Έχει όχι μόνον ένα ηθικό, αλλά και ένα μυστηριακό και λειτουργικό νόημα. Είναι το Πάσχα της Καινής Διαθήκης, που η μυστηριακή σημασία αποκαλύπτεται εις αυτόν τον Μυστικόν Δείπνον. Φαίνεται ίσως παράξενο ότι η Ευχαριστία, δηλαδή το μυστήριο της Θείας Ευχαριστίας, που έλαβε χώρα για πρώτη φορά εις τον Μυστικόν Δείπνον, προηγείται του Γολγοθά. Διότι εκεί, στο υπερώον, ο Ιησούς είπε εις τους μαθητάς του «λάβετε, φάγετε, τοῦ ἐστί το  σῶμα μου. Πίετε (ἐκ τοῦ ποτηρίου) πάντες τοῦτο ἐστί τό αἷμα μου».  
    Όπως αντιλαμβάνεσθε, όταν επήρε τον άρτον και είπε αυτό είναι το σώμα μου και πήρε το ποτήρι με το κρασί και είπε αυτό είναι το αίμα μου, ακόμη δεν είχε υποστεί το μαρτύριο του σταυρού, ώστε να μπορεί, η εύλογος απορία, να δοθεί σώμα και αίμα Χριστού. Έτσι η απορία είναι, πώς δύναται να προηγείται ο Μυστικός Δείπνος ή καλύτερα, το μυστήριο της Θείας Ευχαριστίας με τον Μυστικόν Δείπνον, από τον Γολγοθά, ο οποίος ακολουθεί; Παρά ταύτα, ενώ προηγείται ο Μυστικός Δείπνος, δεν είναι απλώς μια προκλητική ιεροτελεστία, όπως ακριβώς και η Θεία Ευχαριστία δεν είναι απλώς μια συμβολική ανάμνηση. Αλλά είναι ένα αληθινό μυστήριο, διότι ο Χριστός που εκτελεί και τα δύο αυτά είναι αυτός ο ίδιος, ο Μέγας Αρχιερεύς της Καινής Διαθήκης.
     Ο Μυστικός Δείπνος, η Σταύρωσις και το μυστήριο της Θείας Ευχαριστίας, που λαμβάνει χώρα σε κάθε θεία λειτουργία, είναι ένα και το αυτό. Γιατί είναι ένας ο Χριστός ως Μέγας Αρχιερεύς. Συνεπώς, η Ευχαριστία είναι το μυστήριο της Σταυρώσεως του τεμαχισθέντος, κατακομματιασθέντος σώματος του Χριστού και του εκχυθέντος αίματος.
      Όπως γράφει ο Άγιος Γρηγόριος ο Νύσσης, που σας διαβάζω

Τίμιος Σταυρός



Δόξα… Ἦχος γ΄.
Χριστὲ ὁ Θεὸς ἡμῶν ὁ τὴν ἑκούσιον σου σταύρωσιν,
εἰς κοινὴν ἐξανάστασιν, τοῦ γένους
             τῶν ἀνθρώπων, καταδεξάμενος,
καὶ τῷ καλάμῳ τοῦ Σταυροῦ βαφαῖς ἐρυθραῖς,
τοὺς σαυτοῦ δακτύλους αἱματώσας, ταῖς ἀφεσίμοις ἡμῖν,
βασιλικῶς ὑπογράψαι φιλανθρωπευσάμενος,
μὴ παρίδῃς ἡμᾶς κινδυνεύοντας καὶ πάλιν
                     τὴν ἀπὸ σοῦ διάστασιν,
ἀλλ’ οἰκτείρησον μόνε μακρόθυμε,
                     τὸν ἐν περιστάσει λαόν σου
καὶ ἀνάστηθι, πολέμησον τοὺς πολεμοῦντας ἡμᾶς,
ὡς Παντοδύναμος.

led-1 
Χριστιανός σημαίνει μικρός Χριστός κι ὁ Χριστός εἶναι ὁ Ἐσταυρωμένος, ἄρα χριστιανός εἶναι ὁ ἄνθρωπος τοῦ σταυροῦ.
Γι᾿ αὐτό εἶναι ἀνάρμοστο καί ξένο στόν χριστιανό νά ἀναζητᾶ τίς εὐκολίες καί τήν ἀνάπαυση.
Ὁ Κύριός σου καρφώθηκε στό σταυρό κι ἐσύ ἐπιζητᾶς τήν ἄνεση καί ζῆς μέ πολυτέλεια;
Ἄν ἀγαπᾶς τόν Κύριό σου, πέθανε ὅπως Ἐκεῖνος. Σταύρωνε τόν ἑαυτό σου, ἔστω κι ἄν δέν σέ σταυρώνει κανείς.
Καί σταυρός εἶναι ὁ ἀγώνας ἐναντίον τῆς κακίας καί τῆς ζήλειας σου.
Σταυρώνεις τό «ἐγώ» σου, ὅταν ἀρνεῖσαι νά ἱκανοποιήσεις τίς κακές ἐπιθυμίες σου.
Κρεμᾶς τόν ἑαυτό σου στό σταυρό, ὅταν ἀφήνεις τόν Θεό νά κατευθύνει τή ζωή σου χωρίς τίς δικές σου λογικές παρεμβάσεις.
Πεθαίνεις σάν τόν Κύριό σου, ὅταν ὑποτάσσεσαι στό θέλημά του χωρίς τά ἀτέλειωτα «γιατί».
Ὁ Κύριος ζήτησε καί ζητᾶ νά τόν ἀκολουθήσουν ὅσοι εἶναι ἀποφασισμένοι νά σηκώσουν τό σταυρό τους, ὅσοι εἶναι ἕτοιμοι νά πεθάνουν, νά ἀρνηθοῦν τίς ἀπολαύσεις καί τήν τρυφή.
Ὅποιος ἀγαπᾶ τήν ἀσφάλεια καί τίς ἡδονές τῆς παρούσης ζωῆς εἶναι ἐχθρός τοῦ σταυροῦ, αὐτοῦ τοῦ σταυροῦ πού ὁ χριστιανός ἀγαπᾶ καί σηκώνει μέ ὑπομονή, γιά χάρη τοῦ Ἐσταυρωμένου Κυρίου του! …
Ἰωάννου Χρυσοστόμου, Εἰς Φιλιππησίους 13
Πηγή: http://www.imaik.gr/