Ὁ Λαὸς πλέον, βομβαρδίζεται
καθημερινὰ ἀπὸ τὴν προπαγάνδα τῶν Οἰκουμενιστῶν περὶ τῆς κανονικότητος καὶ
ἐγκυρότητος τῆς «Ἁγίας καὶ Μεγάλης Συνόδου τῆς Κρήτης»! Καὶ τῶν Ποιμένων μὴ
ἀντιδρώντων, οἱ πιστοί -ὡς μὴ ἔχοντες ποιμένα- ἔχουν ἀρχίσει (μόλις ἕνα χρόνο
μετὰ τὴν σύγκλησή της) νὰ τὴν ἀποδέχονται σιωπηρά. Γιὰ νὰ μὴν ἀναφερθοῦμε σὲ
παλαιότερες δημοσιεύσεις, μόλις προχθὲς εἴδαμε ὅτι ὁ Μιλήτου Ἀπόστολος χαρακτήρισε τὴν Κολυμπάριο
Σύνοδο ὡς «συνέχεια τῶν Οἰκουμενικῶν Συνόδων» (ἐδῶ),
ἐνῶ
στὸ τελευταῖο τεῦχος τοῦ περιοδικοῦ «ΠΑΝΤΑ ΤΑ ΕΘΝΗ» (τῆς Ἀποστολικῆς
Διακονίας τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος), ἡ Κολυμπάριος Σύνοδος παρουσιάζεται παραπλανητικὰ
ὡς Ὀρθοδοξότατη καὶ καλοῦνται οἱ ἀνύποπτοι ἢ ὅσοι πιστοὶ δὲν ἔχουν ἐπαρκὴ
ἐνημέρωση νὰ ἀκολουθήσουν τὶς ἀποφάσεις της.
Συγκεκριμένα τὸ ἐπίσημο περιοδικὸ τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος, διὰ τῆς γραφίδος
τοῦ θεολόγου Νικολάου Τσιρέβελου μᾶς λέγει ὅτι
α) «Ἀναμφισβήτητα τὰ θέματα μὲ τὰ ὁποῖα ἀσχολήθηκε ἡ Σύνοδος δὲν ἔχουν ἄμεση σχέση μὲ τὴ δογματικὴ διδασκαλία
τῆς Ἐκκλησίας. Οἱ 350 συνοδικοὶ Πατέρες ὑπέγραψαν κείμενα πού …ἀναφέρονται
κυρίως στὰ νέα δεδομένα τῆς μετανεωτερικότητας…»! (σελ. 3). Δηλαδή, ἡ Ἐκκλησία τῆς
Ἑλλάδος διὰ τοῦ θεολόγου Τσιρέβελου, παραπληροφορεῖ τοὺς πιστούς, λέγοντας ὅτι
δὲν ἐθίγη ἡ Ὀρθόδοξη Πίστη, τὸ Δόγμα,
τὴν στιγμὴ ποὺ διὰ τῆς Συνόδου αὐτὸ σὲ πολλὰ σημεῖα καταλύεται, ὅπως διὰ
πολλῶν, ὀρθόδοξοι θεολόγοι καὶ ἱερωμένοι ἔχουν ἀποδείξει.
β) Τὸ περιοδικὸ «ΠΑΝΤΑ ΤΑ ΕΘΝΗ» μᾶς λέγει ὅτι «ἡ Ἁγία καὶ Μεγάλη Σύνοδος
…σήμανε τὸν ἀγώνα γιὰ ἑνότητα τῆς
Ὀρθόδοξης Ἐκκλησίας καὶ συγχρόνως ὑπογράμμισε τὸ ἀδιάλειπτο χρέος τῆς Ἐκκλησίας
γιὰ τὴ μετάδοση τοῦ Εὐαγγελίου στὸ σύγχρονο κόσμο» (σελ. 3-4), ἐνῶ εἶναι
γνωστὸ ὅτι ἡ Σύνοδος διέσπασε
τὴν ὅποια ἑνότητα, ἀφοῦ τὸ μισὸ περίπου
πλήρωμα τῆς Ὀρθόδοξης Ἐκκλησίας δὲν ἐκπροσωπήθηκε στὴν «Ἁγία καὶ Μεγάλη Σύνοδο»
καὶ βέβαια, διὰ τῶν ἀποφάσεων τῆς Συνόδου δὲν μεταδίδεται τὸ Εὐαγγέλιο τοῦ
Χριστοῦ στὸ σύγχρονο κόσμο, ἀλλὰ τὸ «εὐαγέλιο» τοῦ Βαρθολομαίου καὶ τοῦ
Ζηζιούλα, τὸ «Εὐαγγέλιο» τῆς νέας Ἐκκλησίας!
«Βασικὸς στόχος, γράφει, τοῦ παρόντος ἄρθρου εἶναι νὰ ἀναδειχθοῦν μὲ συντομία τὰ βασικὰ σημεῖα τῆς ἱεραποστολικῆς φύσης τῆς Ἐκκλησίας [σ.σ.: ὅπως τὰ βλέπουν οἱ Οἰκουμενιστές (π.χ. Πέτρος Βασιλειάδης) καί, κυρίως, ὁ Ἀλβανίας Ἀναστάσιος] καὶ νὰ ἀποτυπωθεῖ τὸ ἱεραποστολικὸ ἔργο στὸ ὁποῖοι οἱ Πατέρες τῆς Ἁγίας καὶ Μεγάλης Συνόδου καλοῦν τοὺς χριστιανούς» (σελ. 4). [Οἱ ψευδεπίσκοποι τῆς ληστρικῆς Συνόδου παρουσιάζονται στὸ λαὸ ὡς ἰσάξιοι μὲ τοὺς Πατέρες τῶν Ἁγίων Συνόδων ποὺ “ὀρθοτομοῦσαν τὸν λόγον τῆς ἀληθείας”]!
γ) Τὸ περιοδικὸ «ΠΑΝΤΑ ΤΑ ΕΘΝΗ» ἐπιμένει, ὅπως ἄλλωστε καὶ οἱ «Πατέρες(!) τῆς Συνόδου», ὅτι
«ὁ διαχριστιανικὸς καὶ διαθρησκειακὸς διάλογος εἶναι γεγονὸς ἱεραποστολικῆς
μαρτυρίας», ἐνῶ εἶναι γνωστὸ ὅτι οἱ διάλογοι κάθε ἄλλο, παρὰ μαρτυροῦν τὴν
ὀρθόδοξη Ἀλήθεια στοὺς αἱρετικούς! Ἐπίσης διαβεβαιώνει ὁ συγγραφέας (σελ. 8),
ὅτι «μὲ τὴ συμμετοχὴ τῶν Ὀρθοδόξων στὸ διάλογο μὲ τὶς ἄλλες Ἐκκλησίες–ὁμολογίες, φανερώνεται τὸ ἐνδιαφέρον
τῆς Ὀρθοδοξίας γιὰ τοὺς χριστιανοὺς “οἱ ὁποῖοι διέκοψαν
τὴν μετ’ αὐτῆς κοινωνίαν”»! Κι ἐδῶ ὁ θεολόγος Τσιρέβελος, ἀκολουθώντας τὴν
κακόδοξη διδασκαλία τῆς Συνόδου, δὲν ὁμιλεῖ γιὰ αἱρετικούς, ἀλλὰ ὀνομάζει τὶς
ὁμάδες τῶν αἱρετικῶν Ἐκκλησίες, ποὺ ἁπλῶς διέκοψαν τὴν σχέση μὲ τὴν δική
μας Ἐκκλησία καὶ γίνονται διάλογοι γιὰ νὰ ξαναενωθοῦν οἱ Ἐκκλησίες καὶ πάλι!
Ἐδῶ ἐπισημαίνουμε τὴν πρακτικὴ τῶν Οἰκουμενιστῶν νὰ θεωροῦν ὡς κατόρθωμα,
κεκτημένο καὶ δεδομένο κάθε ἄστοχη,
λανθασμένη ἢ κακόδοξη πρακτικὴ τοῦ πρόσφατου παρελθόντος, ὅπως οἱ Διάλογοι, διὰ τῶν ὁποίων
καταπροδόθηκε ἡ Ὀρθοδοξία, καὶ νὰ δηλώνουν μὲ καμάρι (ὅπως ἐδῶ ὁ συγγραφέας,
σελ. 9), ὅτι «ἡ Ὀρθοδοξία πρωτοστάτησε στὴν ἔναρξη τῆς οἰκουμενικῆς κίνησης»,
ἀποσιωπώντας τὶς κακόδοξες ἀποφάσεις ποὺ ἀποδέχτηκαν οἱ
Οἰκουμενιστές, κατὰ τὴν πολυετῆ ἀντιπατερικὴ πορεία τῶν Διαλόγων στὸ Μπάλαμαντ,
στὸ Πόρτο Ἀλέγκρε, στὸ Πουσάν καὶ ἀλλοῦ. Ἔτσι, ἀντὶ νὰ ἀποτρέπει,
συναινεῖ στὴν προτροπὴ τῆς Συνόδου, ὅπως «ὅλες οἱ Ἐκκλησίες συμμετάσχουν ἀπὸ
κοινοῦ στοὺς διαχριστιανικοὺς διαλόγους γιὰ νὰ δοθεῖ δυναμικὰ ἡ ὀρθόδοξη
μαρτυρία»!
Καὶ καταλήγει στὸ α΄ μέρος τοῦ ἄρθρου του μὲ τὰ λόγια τοῦ μεγάλου
Οἰκουμενιστῆ Ἀρχιεπισκόπου Ἀλβανίας Ἀναστασίου (τὸν ὁποῖο ἀποκαλεῖ μεγάλο Ὀρθόδοξο
ἱεραπόστολο), ὁ ὁποῖος, μπερδεύοντας τὸ χριστιανικὸ λάδι τῆς εἰρήνης μὲ τὸ δολοφονικὸ
λάδι τῶν τζιχαντιστῶν, τὸ ἐκδικητικὸ λάδι τῶν Ἑβραίων καὶ ὅποιο ἄλλο “εἰρηνιστικὸ”
λάδι ἐγωϊσμοῦ καὶ συμφερόντων ἔγραψε: «Τὸ
λάδι τοῦ θρησκευτικοῦ βιώματος πρέπει νὰ χρησιμοποιεῖται γιὰ νὰ ἐπουλώνει πληγὲς
καὶ ὄχι γιὰ νὰ ἀναζωπυρώνει τὴ φωτιὰ τῶν πολεμικῶν συγκρούσεων»! Ἔτσι
διαγράφεται ἡ Εὐαγγελικὴ ἀλήθεια ὅτι ΜΟΝΟΝ «ὁ Χριστός ἐστιν ἡ εἰρήνη ἡμῶν, ὁ
ποιήσας τὰ ἀμφότερα ἓν καὶ τὸ μεσότοιχον τοῦ φραγμοῦ λύσας, τὴν ἔχθραν, ἐν τῇ
σαρκὶ αὐτοῦ».
____________________
Υ.Γ.: Ἤδη ὁ συνδρομητὴς τοῦ περιοδικοῦ «ΠΑΝΤΑ ΤΑ ΕΘΝΗ» ποὺ μᾶς πληροφόρησε γιὰ τὸ προπαγανδιστικὸ αὐτὸ ἄρθρο, ζήτησε τὴν διακοπὴ τῆς ἀποστολῆς τοῦ περιοδικοῦ!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.