Κυριακή 12 Νοεμβρίου 2017

Οι Αγιορείτες Πατέρες πρέπει να ξεκαθαρίσουν τις θέσεις τους!


    διαπίστωσή μας ὅτι οἱ τρεῖς Ἁγιορεῖτες (π. Σάββας, π. Χαρίτων καὶ π. Ἐπιφάνιος) ἔχουν ἐμμονὴ μὲ τὸ Παλαιὸ Ἡμερολόγιο, δὲν εἶναι δική μας μόνο διαπίστωση, δὲν τεκμαίρεται μόνο ἀπὸ τὸ βιβλίο τοῦ π. Χαρίτωνος (ποὺ προλογίζει ὁ π. Σάββας, ἐδῶ), ἀλλὰ εἶναι διαπίστωση καὶ ἄλλων ἀποτειχισμένων πατέρων καὶ ἀδελφῶν.
   Κι ὄχι μόνο αὐτό. Πληροφορηθήκαμε ὅτι οἱ τρεῖς παραπάνω Πατέρες ἀμφισβητοῦν καὶ τὴν ἁγιότητα τῶν Γερόντων Παϊσίου καὶ Πορφυρίου, ὅπως ἀκριβῶς κάνουν καὶ οἱ Παλαιοημερολογῖτες, οἱ ὁποῖοι καταφέρονται μὲ βλάσφημους λόγους κατὰ τῶν Ἁγίων μας, καὶ ἀπὸ τὴν ἄλλη ἁγιοποίησαν τὸν ἕνα ἐκ τῶν τριῶν Ἐπισκόπων ποὺ ἀποσχίστηκαν ἀπὸ τὴν Ἐκκλησία, τὸν Χρυσόστομο Καβουρίδη. Ἄρα θεωροῦν Ἅγιο τὸν Χρυσόστομο Καβουρίδη οἱ τρεῖς Ἁγιορεῖτες;
    ναρτοῦμε τὸ βίντεο μὲ τὴν ὁμιλία τοῦ π. Θεοδώρου Ζήση, στὴν ὁποία ὁμιλεῖ περὶ καινοτομίας τῶν Παλαιοημερολογιτῶν (σύμφωνα μὲ τὸν ἅγιο Ἰωάννη τὸν Χρυσόστομο), ἀλλὰ καὶ τὶς πληροφορίες τοῦ ἱστολογίου «Τελεβάντος» περὶ τῶν φρονημάτων τῶν τριῶν Ἁγιορειτῶν Πατέρων, χωρὶς βέβαια νὰ υἱοθετοῦμε ὅλες τὶς τοποθετήσεις τοῦ κ. Τελεβάντου.
Π.Σ.

π. Θεόδωρος Ζήσης:


Κήρυγμα στο Αποστ. ανάγνωσμα της Κυριακῆς 29-10-2017 (Γαλ. β΄ 16-20)



Ἀπόσπασμα ἀπὸ τὴν ὁμιλία:
    …Ὁ ἅγιος Ἰωάννης ὁ Χρυσόστομος ἔχει μιὰ πολὺ ὡραία θέση, σχετικῶς μὲ τὸ ὅτι θὰ πρέπει καὶ τὰ μικρὰ νὰ μὴν ἀθετοῦμε. Λέει, «θέλοντες ἀνατρέψαι τὸ Εὐαγγέλιον τοῦ  Χριστοῦ»· ὅτι αὐτοὶ οἱ Ἰουδαΐζοντες ποὺ πήγαιναν στὴν Γαλατεία, ἤθελαν νὰ ἀνατρέψουν τὸ Εὐαγγέλιο τοῦ Χριστοῦ, νὰ ἀλλάξουν τὸ Εὐαγγέλιο τοῦ Χριστοῦ, ὅπως προσπαθοῦν σήμερα νὰ ἀλλάξουν καὶ οἱ Οἰκουμενιστές τὸ Εὐαγγέλιο τοῦ Χριστοῦ. Καὶ λέει· «Καὶ μὴν μίαν μόνην ἢ δευτέραν ἐπεισῆγον ἐντολήν, τὴν τῆς περιτομῆς, καὶ τὴν τῶν ἡμερῶν καινοτομοῦντες· ἀλλὰ δεικνὺς ὅτι μικρὸν παραποιηθέν, τὸ ὅλον λυμαίνεται, εἶπε τὸ Εὐαγγέλιον ἀνατρέπεσθαι». Ἐνῶ αὐτοὶ οἱ Ἰουδαΐζοντες, οἱ αἱρετικοὶ Ἰουδαΐζοντες ἀνέτρεπαν τὸ Εὐαγγέλιο, μὲ τί; Μόνον, ἐπειδὴ ἤθελαν νὰ εἰσαγάγουν τὴν περιτομὴ καὶ «τὴν τῶν ἡμερῶν μόνο καινοτομοῦντες».

     Ἐδῶ θὰ μποροῦσε κανένας νὰ κάνει καὶ μερικὲς σκέψεις γιὰ τοὺς ἀδελφούς μας τοὺς Παλαιοημερολογῖτες, οἱ ὁποῖοι δείχνουν πολὺ μεγάλη σημασία στὴν παρατήρηση τῶν ἡμερῶν, καὶ «τὴν τῶν ἡμερῶν μόνο καινοτομοῦντες καὶ δεικνὺς ὅτι μικρὸν παραποιηθὲν τὸ ὅλον λυμαίνεται, εἶτα τὸ Εὐαγγέλιον ἀνατρέπεσθαι. Καθάπερ γὰρ ἐν τοῖς βασιλικοῖς νομίσμασιν ὁ μικρὸν τοῦ χαρακτῆρος περικόψας, ὅλον τὸ νόμισμα κίβδηλον εἰργάσατο, οὕτω καὶ ὁ τοῖς ὑγιοῦς πίστεως καὶ τὸ βραχύτατον ἀνατρέψας, τῷ παντὶ λυμαίνεται, ἐπὶ τὰ χείρονα προϊὼν ἀπὸ τῆς ἀρχῆς».

ΜΙΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΑ ΕΙΔΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΤΗΣ ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΑΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΔΕΙΑΣ ΤΟΥ π. ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΖΗΣΗ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ



Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=====

Ο κ. Παναγιώτης Νούνης, στο ιστολόγιό του “Απολογητικά” (apologitikaa.blogspot.com), αναφέρει πολλά ενδιαφέροντα γεγονότα από την προσκυνηματική επίσκεψη του π. Θεόδωρου Ζήση και του π. Σεραφείμ Ζήση σε Μονές της Εκκλησίας της Κύπρου.

Ένα από αυτά είναι και η αναφορά του στη διάσταση απόψεων που χωρίζει τον π. Θεόδωρο Ζήση και τους άλλους πρωτοπρεσβύτερους της Θεσσαλονίκης από τους 3 (π. Σάββα Λαυρεώτη, π. Επιφάνιο Καψαλιώτη, π. Χαρίτωνα Κουτλουμουσιανό) +1 (π. Μακάριο Κουτλουμουσιανό) Καρεώτες Αγιορείτες αποτειχισμένους -γράφε σχισματικούς- πατέρες, οι οποίοι εμμένουν δυστυχώς ανυποχώρητα στη θεολογία της σχισματικής Ημερίδας του Ωραιόκαστρου.

Πολύ πριν αρχίσουν οι αποτειχίσεις και πριν τη Σύνοδο της Κρήτης, είχα εκτενή τηλεφωνική επικοινωνία με τον π. Σάββα Λαυρεώτη.

Η συζήτηση αυτή με έπεισε πέραν πάσης αμφιβολίας ότι ο Λαυρεώτης Μοναχός είχε βάλει πλώρη για σχίσμα και ότι τυπικά μόνον ανέμενε τις αποφάσεις της Συνόδου της Κρήτης.

Τη χειρίστη εντύπωση μου προξένησε ο εν λόγω μοναχός, επειδή -συν τοις άλλοις- μιλούσε με άκρα περιφρόνηση για τον π. Θεόδωρο Ζήση και τη Σύναξη Κληρικών και Μοναχών.

Αφού διάβασα το εκκλησιαστικό ρεπορτάζ του κ. Νούνη για την προσκυνηματική πορεία του π. Θεόδωρου και του π. Σεραφείμ Ζήση συνειδητοποίησα ότι η κατάσταση τελικά είναι ασύγκριτα χειρότερη από ότι νόμιζα.

Καταρχήν πληροφορήθηκα ότι ο ιθύνων νους της σχισματικής ομάδας των 3+1 Καρεωτών δεν είναι καν ο π. Σάββας, αλλά ένας ακόμη πιο προβληματικός Αγιορείτης πρώην Εσφιγμενίτης -ο π. Επιφάνιος Καψαλιώτης-, ο οποίος και διατυπώνει απροκάλυπτα σχισματικές θέσεις και ποδηγετεί την ολιγομελή -ευτυχώς- ομάδα σε σχισματικό όλεθρο.

Στα χαρτιά οι 3+1 είναι αποτειχισμένοι. Στην πράξη είναι σχισματικοί. Αυτά για όσους δεν θέλουν να κοροιδεύουν τον εαυτό τους.

Από το ρεπορτάζ του κ. Νούνη πληροφορούμαι, επίσης, ότι ο π. Θεόδωρος βρέθηκε στο στόχαστρο των 3+1 μοναχών των Καρεών επειδή διατύπωσε θετική γνώμη για το ιστολόγιό μου.

Λυπάμαι ειλικρινά επειδή -ακούσια έστω- έγινα αιτία να βρεθεί στο στόχαστρο των σχισματικών ο π. Θεόδωρος.

Σε κάθε περίπτωση θεωρώ τίτλο υψίστης τιμής την εχθρότητα των σχισματικών προς το πρόσωπό μου.

Ο αγώνας που διεξάγουμε είναι αγώνας εναντίον των δύο δαιμονικών άκρων: Του συγκρητισμού (Οικουμενισμού) και του σχίσματος. Το ότι οι σχισματικοί με θεωρούν κόκκινο πανί αποτελεί για μένα πραγματικό τίτλο τιμής. Αλίμονον αν με χειροκροτούσαν οι σχισματικοί. Τω Αγίω Θεώ η δόξα.

8 σχόλια:

  1. Ανώνυμος13/11/17, 9:18 π.μ.

    Τώρα πλέον φαίνεται καθαρά γιατί ο σεβαστός μας π.Θεόδωρος Ζήσης δεν ήταν παρών στην ημερίδα του Ωραιοκάστρου μαζί με τους 3 αγιορείτες! Πόσο δίκιο είχε ο άνθρωπος! Οφείλουμε κι εμείς στο εξής να είμαστε πολύ προσεχτικοί και να κρατούμε απόσταση από τους 3 αγιορείτες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σχόλια αναγνωστών που (όπως δηλώνουν) μίλησαν με κάποιον από τους τρεις Αγιορείτες Πατέρες και τους είπαν εκείνο ή το άλλο, φυσικά και δεν τα δημοσιεύουμε. Διότι α) δεν γνωρίζουμε αν αποδίδουν σωστά ό,τι συζήτησαν β) διότι εμείς θέλουμε την δική τους απάντηση, γ) διότι σ' αυτά τα σχόλια των άλλων δεν δίνεται απάντηση στην ουσία των θεμάτων, ούτε στο βασικό ερώτημα: Συμφωνεί ο π. Σάββας στις Παλαιοημερολογίτικες θέσεις που έχει το βιβλίο του π. Χαρίτωνος; Αν δεν συμφωνεί γιατί το προλόγισε και το επαινεί; Αν δεν συμφωνεί γιατί δεν βγαίνει να καταδικάσει τις θέσεις αυτές;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος13/11/17, 11:16 π.μ.

    Ο Άγιος Πορφύριος είναι Μ Ε Γ Α Σ Α Γ Ι Ο Σ ! Εξακολουθεί εδώ και χρόνια να κάνει θαύματα και θαύματα,όπως ακριβώς και όταν ήταν εν ζωή!

    Έχουν γραφτεί βιβλία και βιβλία γιαυτόν τον άνθρωπο,που έχει αγγίξει την καρδιά μας όσο λίγοι!

    Ο βίος του είναι συγκλονιστικός και μας αποκαλύπτει με λεπτομέρειες σε ποιά ύψη αγιότητας είχε φτάσει αυτός ο άνθρωπος! Για εμάς είναι πρακτικά αδύνατον να ζήσουμε έστω και μία ημέρα από τον βίο του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος13/11/17, 12:08 μ.μ.

    Όποιος αμφισβητεί δημόσια την αγιότητα του Αγίου Παισίου,σκανδαλίζει αμέτρητες ψυχές που τον γνώρισαν και τον αγάπησαν και τον τιμούν με βεβαιότητα σαν Άγιο,δίνοντας έτσι τροφή στους οικουμενιστές.

    Οι τρεις αγιορείτες έχουν ξεφύγει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος13/11/17, 12:50 μ.μ.

    Δείτε το βίντεο με τον Άγιο Πορφύριο:" Ο Άγιος Πορφύριος(βιντεοσκόπηση του Αγίου)". Λέει την ευχή και δεν μπορεί να συγκρατήσει τα δάκρυα στα μάτια του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Παρακαλειται ο κκ.ΤΕΛΕΒΑΝΤΟΣ και ο κκ.ΝΟΥΝΗΣ (ανεξαρτητα απο τις πληροφοριες τους για τη "διαμαχη " του π.ΘΕΟΔΩΡΟΥ και των 3 ΑΓΙΟΡ.ΠΑΤΕΡΩΝ ) να μας πληροφορησουν σε ποιο ΝΑΟ εκκλησιαζονται τις ΚΥΡΙΑΚΕΣ και ποιον επισκοπο μνημονευουν ως ΟΡΘΟΤΟΜΟΥΝΤΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟΝ (αν μνημονευουν)..Κυριε ΣΗΜΑΤΗ θα πρεπει να ξερουμε εμεις οι υπολοιποι ,ΑΛΗΘΙΝΑ ,ΑΠΡΟΚΑΛΥΠΤΑ,ΓΝΗΣΙΑ ΚΑΙ ΟΡΘΟΔΟΞΑ , αν οι ανωτερω σεβαστοι κυριοι πραττουν την ιεροκανονικη αποτειχιση ή οχι , γιατι ειναι πολυ σημαντικο να γνωριζουμε οσοι αρθρογραφουν οπουδηποτε ,τι πραττουν στην ΟΥΣΙΑ και οχι στα αρθρα και στα λογια ..Εκει με πρωτον ΕΜΕΝΑ ειμαστε ολοι καλοι...Θα ηταν λοιπον αρκετα ενημερωτικο και εκ μερους σας να το ΜΑΘΑΙΝΑΜΕ αυτο...Για να ξερουμε ποιος μιλαει με ποιον τελικα σε αυτους τους χαλεπους καιρους . ..Χωρις ιχνος ΠΡΟΚΑΤΑΛΗΨΗΣ για κανεναν απο ολους σας ( γιατι δεν γνωριζομαστε) σας ευχαριστω ΘΕΡΜΑ εκ των προτερων ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος13/11/17, 6:49 μ.μ.

    Ακολουθώ το παλαιό ημερολόγιο και ομολογώ με όλη μου την καρδιά και με δάκρυα στα μάτια Ά Γ Ι Ο Π Α Ι Σ Ι Ο και Ά Γ Ι Ο Π Ο Ρ Φ Υ Ρ Ι Ο !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος18/11/17, 10:02 μ.μ.

    Αφοριστικά σχόλια είναι κατακριτέα και καλύτερα να μην αναρτώνται γιατί σκανδαλίζουν τους πιστούς. Θέλουμε ομόνοια, ενότητα και αγάπη εν Χριστώ. Όσοι θέλουν έριδες και διαμάχες ας γράφουν αλλού τα προβοκατόρικα σχόλιά τους. Μπαίνουμε σ' αυτό το ιστολόγιο γιατί αναπαυόμαστε, αν δούμε διαφορετική εριστική και διασπαστική γραμμή θα αποχωρήσουμε. Παράκληση υποβάλλουμε όχι διαταγή, να υπάρχει νηφαλιότητα και σύνεση και προπαντός ταπείνωση από όλους μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.