Ὁ π. Σταῦρος Βάϊος, μᾶς ἔστειλε ἕνα μακροσκελὲς κείμενο μὲ τίτλο «ΠΑΡΑΚΛΗΤΙΚΟ ΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΣ ΑΔΕΛΦΟΥΣ» τὸ ὁποῖο κατηγορεῖ ὅλους τοὺς ἄλλους ἀποτειχισμένους Πατέρες καὶ ἀδελφούς, καὶ ἰδίως ὅσους γράφουν στὰ ἱστολόγια (ἐκτὸς ἀπὸ τὸν ἑαυτό του φυσικά), καὶ καλεῖ σὲ ἑνότητα. Εὐπρόσδεκτη ἡ παράκλησή του, ἀλλὰ πρέπει νὰ τὸν ἐρωτήσουμε κάτι. (Τὸ ἄρθρο του δὲν θὰ τὸ σχολιάσουμε, πρὶν μᾶς ἀπαντήσει).
Πρὶν ἀπὸ 7 περίπου χρόνια
κάναμε μιὰ Σύναξη στὴν Θεσσαλονίκη (παρόντος τοῦ π. Σταύρου καὶ τοῦ π. Γεωργίου
Ἀγγελακάκη), καὶ μιὰ στὶς Σταγιᾶτες, μὲ ἑνωτικὸ σκοπό, καὶ προσπάθεια ἡ Ἀποτείχιση
νὰ στηριχτεῖ ὄχι μόνο στὸν π. Εὐθύμιο Τρικαμηνᾶ καὶ ὅσους εἶχαν μαζί του ἀποτειχιστεῖ,
ἀλλὰ καὶ σ’ αὐτοὺς τοὺς δύο ἱερεῖς καὶ τὸ ποίμνιό τους, καθὼς μάλιστα ἕως τότε
μᾶς ἐδέχοντο σὲ κοινωνία.
Δυστυχῶς, οἱ Συνάξεις αὐτὲς δὲν ἔφεραν τὴν ἑνότητα,
καθὼς στὴν πορεία ἀπαίτησαν –γιὰ νὰ ἔχουν κοινωνία μαζί μας– νὰ δεχθοῦμε καὶ νὰ ἀκολουθήσουμε τὸ Παλαιὸ Ἡμερολόγιο (ὄχι
τὶς παρατάξεις), ἀλλιῶς δὲν μποροῦν νὰ μᾶς κοινωνοῦν.
Ἀντιπρότεινε ὁ π. Εὐθύμιος, νὰ ἔχουμε κοινωνία, καὶ
νὰ μὴ μᾶς χωρίζει τὸ Ἡμερολόγιο. Νὰ μὴ τὸ θέσουμε, δηλαδή, ὡς θέμα σωτηρίας. Ἐμεῖς
σᾶς δεχόμαστε, εἶπε, καὶ δὲν μᾶς ἐνοχλεῖ, ἂν ἀκολουθεῖτε τὸ Παλαιό. Δεχθεῖτε
μας κι ἐσεῖς, ποὺ γιὰ τοὺς λόγους μας ἀκολουθοῦμε τὸ Νέο (καὶ ἔχει ἐξηγήσει τοὺς
λόγους ἐγγράφως)· καὶ ὅπως οἱ Ἁγιορεῖτες μᾶς κοινωνοῦν, ὅταν πᾶμε στὸ Ἅγιο Ὄρος,
ἔτσι κι ἐσεῖς, ὥστε νὰ ἀγωνιστοῦμε ἀπὸ κοινοῦ ἐναντίον τῆς Παναιρέσεως, κι ὕστερα
συζητᾶμε καὶ γιὰ τὰ Ἡμερολόγια.
Δὲν τὸ δέχτηκαν καὶ διέσπασαν τὴν ἑνότητα ποὺ ἕως τότε εἴχαμε.
Ὁπότε τώρα, πῶς κατηγορεῖ ἄλλους ὁ π. Σταῦρος, τὴ
στιγμὴ ποὺ αὐτὸς δὲν συνετέλεσε τότε στὸν ἀπὸ κοινοῦ ἀγῶνα;
Μήπως μετάνοιωσε; Μεγάλη μας χαρά. Ἂν ὅμως μετάνοιωσε, ἔπρεπε νὰ τὸ γράψει.
Ἂν ὄχι, πῶς τολμᾶ νὰ κατηγορεῖ τοὺς ἄλλους;
Τὸ κείμενό του εἴδαμε ὅτι τὸ δημοσίευσε το «Κρυφό
Σχολειό» (ἐδῶ).
Σας το λέω: Κατι μαγειρευεται. Ξαφνικά όλοι του Παλαιού μιλούν για ομόνοια και ταπείνωση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΛέτε να είναι και ο π. Σταύρος στο κόλπο και στο μαγείρεμα; Αδυνατό να το πιστέψω, αλλά μάλλον φαίνεται αληθινό και θα σας γράψω τις σκέψεις μου άλλη φορά. Λυπάμαι όμως πολύ, γιατί τον γνώρισα, πήγα και μια φορά στο σπίτι του και τον θεωρούσα ειλικρινή. Κρίμα. Προδίδουν την πίστη για τα Ημερολόγια! Κι αν μαζευτούν όλοι μαζί με το Παλαιό, τι θα αλλάξει. Οι Οικουμενιστές που ουδόλως ενδιαφέρονται για το Παλαιό θα συνεχίσουν το δρόμο τους, οπότε οι νεοημερολογίτες θα αφομοιωθούν στην αίρεση. Αλλά πάντα οι αιρετικοί καταπολεμήθηκαν από τους πιστούς, που δεν δημιούργησαν ΑΛΛΗ "εκκλησία", αλλά έμειναν αποτειχισμένοι ΜΕΣΑ στην Εκκλησία, κατατρεγμένοι, στερούμενοι και των μυστηρίων, διωκόμενοι και υφιστάμενοι σε κάθε εποχή τα πάνδεινα. Ενωθείτε λοιπόν με τους σχισματικούς, π. Σταύρο, κι αφήστε αποίμαντα τα αδέλφια σας και τα πνευματικά σας τέκνα στη Λαμία, να καταποθούν από την Παναίρεση. Εσείς έχετε τά μυστήριά σας, βολευτήκατε. Τι σας ενδιαφέρουν οι άλλοι; Νάναι καλά το Ημερολόγιο!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚ.Ε., εκπαιδευτικός
Δεν είναι σίγουρο ότι έχει μυστήρια γιατί εκανε δόγμα το ημερολόγιο και κάνει σχίσμα για χάρη του.Είναι Παλαιοημερολογίτης κληρικός της σχισματοαιρετικής ομάδας του μοναχού Επιφάνιου Καψ.,της σχολής του π.Θ.Μαύρου.Πρώτη δημοσιεύση στο "κρυφό και κακόδοξο σχολειό" του Μάννη,ο οποίος τον τιμά ως Ορθόδοξο νεοαποτειχισμένο( ενώ τον π.Ευθύμιο Τρικαμηνά τον ονομάζει "σχισματοαιρετικό κ.Ευθύμιο Τρικαμηνά" ).Νεοαποτειχισμένοι είναι οι Γ.Ο.Χ. του Βόλου και αυτοί που διέκοψαν την κοινωνία με τους σχισματοαιρετικούς Γ.Ο.Χ. και όχι οι Ορθόδοξοι που διέκοψαν την κοινωνία από τους Οικουμενιστές επισκόπους.Θα ήμασταν νεοαποτειχισμένοι αν οι Παλαιοημερολογίτες έκαναν αποτείχιση και όχι σχίσμα.Θα παω μια βόλτα στην Λαμία για να δω αν θα με κοινωνήσει.Το κείμενο είναι καλό,αλλά μετρούν τα ΕΡΓΑ παπα-Σταύρο και όχι τα λόγια!Κοινώνησε εκκλησιαστικά με τον π.Ε.Τρικαμηνά και τον π.Φώτιο Τζούρα για να μην θεωρείς δόγμα το ημερολόγιο.Διακοπή εκκλησιαστικής κοινωνίας για ημερολόγια = καινοτομία- αίρεση.Γι'αυτό όταν έλθει η ώρα να με κοινωνήσεις μην τολμήσεις να μου πεις για ημερολόγια και κίτρινα άλογα!
ΔιαγραφήΌλα αυτά καλά θα ήταν π. Σταύρο, αν εσύ δεν ανήκες σ' αυτούς που έχουν δογματοποιήσει το Ημερολόγιο και δεν δέχεσαι τους αδελφούς σου, τους αποτειχισμένους από την αίρεση με τους οποίους ξεκίνησες μαζί τον αγώνα και αρχικά τους δεχόσουν, σύμφωνα με αυτά που αποκαλύπτει εδώ η Π.Π. Εκτός αν το διαψεύσεις. Ενοχλείσε από την κριτική, μαζί με τους σχισματικούς Παλαιοημερολογίτες, γιατί έχεις μερίδα μαζί τους. Η Π.Π. όμως καλά κάνει και σας ξεσκεπάζει, γιατί πρέπει να μιμούμαστε τους Αγίους, έστω κι αν δεν έχουμε την αγιότητά τους, και να ελέγχουμε αυτούς που πορεύονται το δρόμο της αιρέσεως ή του σχίσματος. Εσείς και οι όμοιοί σας, επειδή στέρεψαν πλέον τα επιχειρήματά σας, μεταχειριστήκατε τις ύβρεις, και τώρα προσπαθείτε να κάμψετε, όσους σας ελέγχουν, μεταφέροντας την επίθεσή σας σε άλλο σημείο, και γράφοντας ότι δεν έχουν ταπείνωση, πως εκείνα που γράφουν δεν προέρχονται από ανθρώπους κεκαθαρμένους, ενώ εσείς είστε κεκαθαρμένοι (υπονοείται αυτό στα γραπτά σας) και βλέπετε από το ύψος της καθάρσεώς σας τα σφάλματά τους. Όταν όμως κινδυνεύει η Πίστη, είτε από την αίρεση, είτε από το σχίσμα, πρέπει και ο ιδιώτης, όπως γράφει ο άγιος Θεόδωρος ο Στουδίτης, κι όχι μόνο ο κεκαθαρμένος, να αγωνίζεται με τα λάθη του, τα πάθη του, ώσπου εσείς οι νηστεύοντες και κεκαθαρμένοι να πάρετε θέση και να μας πείτε: Γιατί αποκλείετε τους αδελφούς σας αποτειχισμένους του Παλαιού από την κοινωνία, χωρίς να τολμάτε να αναιρέσετε τις εκατοντάδες σελίδες που έχει γράψει ο π. Ευθύμιος για το παλαιοημερολογίτικο θέμα, και ενώ βλέπετε ότι αυτοί γράφουν άλλα αντ΄ άλλων;
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυνέχισε Π.Π. να υπερμαχείς της αλήθειας και μην ακούς φωνές που δεν έχουν τίποτα προσφέρει στον αγώνα, εκτός από την διάσπαση.
Ι.
"Γιατί αποκλείετε τους αδελφούς σας αποτειχισμένους του Παλαιού";
ΔιαγραφήΌχι του Παλαιού,ανώνυμε,αλλά του Νέου.Έτσι δεν είναι;
Παλαιοημερολογίτης είπε:
ΑπάντησηΔιαγραφή1) π.Σταύρο διακόπτοντας την κοινωνία με τους νεοημερολογίτες δημιουργείτε ΣΧΙΣΜΑ και δυσφημίζετε το παλαιό ημερολόγιο.
2)Βάζετε έχθρα και μίσος ανάμεσα στους παλαιοημερολογίτες και στους νεοημερολογίτες.Γιατί ποιός δέχεται να τον θεωρούν οι άλλοι σχισματικό?
3)Ποιός κανόνας σας έδωσε το δικαίωμα αυτό? Όλοι οι κανόνες αναφέρονται στο γρηγοριανό ημερολόγιο και ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ κανόνας δεν αναφέρεται στο διορθωμένο ιουλιανό!
4)Θα μπορούσατε τουλάχιστον να κάνετε ότι έκαναν οι Άγιοί μας: Άγιος Νικόλαος Πλανάς,Άγιος Παίσιος,Άγιος Πορφύριος.Πήγαιναν και με το παλαιό και με το νέο.Ο Άγιος Νικόλαος μάλιστα έλεγε:Έκ πεποιθήσεως το παλαιό,εξ ανάγκης το νέο.Και ανάγκη για τον Άγιο δεν ήταν άλλη από την υπακοή.
5)Υπακοή έκανε και ο άγιος γέροντας Φιλόθεος Ζερβάκος,ο οποίος είχε ζητήσει την επαναφορά του παλαιού ημερολογίου και του το αρνήθηκαν,αν και είχε την φήμη και το κύρος ενός εν ζωή Αγίου.
6)Υπακοή κάνουμε και εμείς όσοι κρατήσαμε το παλαιό ημερολόγιο,αλλά πηγαίνουμε και με το νέο,στον π.Ευθύμιο Τρικαμηνά,γιατί μας δέχθηκε σε κοινωνία και μάλιστα με αγάπη και χαρά,όπως δέχεται και τα άλλα πνευματικά του παιδιά που ακολουθούν το νέο ημερολόγιο.
ΩΡΑΙΑ ΛΟΓΙΚΗ ΜΠΑΡΜΠΑ-ΣΗΜΑΤΗ! ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΕΙ ΜΕ ΤΙΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΤΡΙΚΑΜΗΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΟΣ! ΒΡΕ ΟΥΣΤ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚύριε Γιαννόπουλε,χρονολάτρη παλαιοημερολογίτη,ντροπή σου!
ΔιαγραφήΠατερική Παράδοση είμαστε μαζί σας και σας ευχαριστούμε για όλα.Ο Θεός να σας δίνει πάντοτε υπομονή και χαρά στον αγώνα σας.Κατά του Οικουμενισμού,και κατά του σχισματικού-φανατικού παλαιοημερολογιτισμού.
Διαγραφήπαλαιοημερολογίτες φίλοι και αδερφοί σας
ωραιος τροπος εκφρασης για ορθοδοξο.
ΔιαγραφήΠ.Σταυρο μας ραγισες την καρδιά! Αλήθεια είναι αλήθεια όσα υποστηρίζει ο κ. Σηματης; Πες μας ειλικρινά! Θεωρείς ναι η όχι διασπάστη του αγώνα τον π. Ευθύμιο Τρικαμηνα και τα πνευματικά του παιδιά επειδή δεν πάνε με το παλαιό; Δεν είσαι υπέρμαχος του πατριου όπως το ονομάζεις; Επειδή σεβόμαστε τη βιοτη και το ήθος σου πιστεύουμε ότι θα ομολογήσεις την αλήθεια. Μας δέχεσαι σε κοινωνία ενώ βρισκόμαστε στο Νέο; Απάντησε μας και θα αποδειχθεί εάν πιστεύεις όσα μας κατεθεσες με πόνο και επίγνωση! Την ευχή σου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Άγ. Νικόλαος ο Πλανάς!! Ναι του μοιάζεις παπαΣταυρο! Στην αγνότητα του ως ιερέα, στο θυσιαστικό του πνεύμα, στην καθαρότητα του κλπ. Ο ΑΓΙΟΣ όμως αυτός λειτουργούσε και με τα ΔΥΟ ΗΜΕΡΟΛΌΓΙΑ. Ευχόμαστε να κατάλαβες το λάθος σου.Καιρος να το παραδεχθεις.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝομίζω αδερφοί ότι πλέον η δογματοποίηση του ημερολογίου δεν πρέπει να αποκαλείται μόνο σχίσμα αλλά αίρεση κανονική μιας και μετράει κοντά 100 χρόνια η πλάνη...
ΑπάντησηΔιαγραφήΛυπούμαστε για τον π.Σταύρο, αλλά εάν πούμε ότι δεν το περιμέναμε κιόλας θα είμασταν ψεύτες...η ευθύνη τους είναι τεράστια για την μη ευόδωση του κοινού αγώνα όλων των αποτειχισμένων. Δεν μπορούμε να βλέπουμε με συμπάθεια πλέον ανθρώπους πλανεμένους που ξεσκίζουν τον χιτώνα του Κυρίου μας και οδηγούν ψυχές στην απώλεια...
Ο ανθρωπος έγραψε ενα κειμενο για το πως συμπεριφερομαστε και πως θα πρεπει να συμπεριφερομανστε σαν ανθρωποι (πρωτα απ΄ολα) και σαν αποτειχισμενοι (μετα). Ο καθένας αναλογα με τα κομπλεξ του πηγαινει το θεμα εκει που θελει αυτος (εχει την μυγα και μυγιαζαται που λεμε). Και πως οταν μαθουμε να συμπεριφερομαστε θα ερθει και η ενοτητα. Οσο η συμπεριφορα μας παραμενει οπως ειναι τωρα δεν θα ερθει ποτε η ενοτητα και θα υπαρχουν συνεχεια τσακωμοι και αντιπαθειες. Ουτε για ημερολογια εκανε αναφορα, ουτε για εγκυρα και ακυρα μυστηρια, ουτε τιποτα απο ολα αυτα που μας διχαζουν. Εγραψε μονο για την συμπεριφορα. Και βλεπουμε πως το εξελαβαν καποιοι για να επηρεασουν με τα γραφομενα τους τους αδελφους τους και εκει που ειχαν μια εκτιμηση στον παπαΣταυρο να τον αντιπαθησουν. Δεν δικαιωνεται ο παπαΣταυρος σε αυτα που εγραψε? Δικαιωθηκε απο την πρωτη κιολας μερα. Δεν εγραψε οτι τα γραφομενα μας επηρεαζουν αλλους και πρεπει να προσεχουμε τι λεμε και τι γραφουμε? το Εγραψε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγραψα και ενα αλλο σχολιο αλλα κ,Σηματη δεν το ανεβασατε. Θα περιμενω. απευθυνοταν στον κ.Σιδερη Μπουκταρη.
Θ.Β.
Ο π.Σταυρος Βαϊος στο κειμενο-παρακληση του κανει αυτο που κανουν ολοι οι ζηλωτες παλαιοημερολογητες οταν τους πλησιαζει ενας νεοαποτειχισμενος. Τους καλοπιανουν με λογια "ταχα" ενωτικα, λογια ταπεινωσης και αγαπης χωρις να αναφερουν τιποτα διασπαστικο για ημερολογια μονο και μονο για να κερδισουν στην αρχη την εμπιστοσυνη τους...και οταν το επιτυχουν και ο νεοαποτειχισθεις πλεον δεθει μαζι τους, τους λενε οτι ΠΡΕΠΕΙ να ακολουθησει πλεον το Παλαιο. Αυτη ειναι η παγια τακτικη τους και καλο ειναι να ειναι ενημεροι οι πιστοι για να προσεχουν. Σε αυτο το πνευμα ειναι γραμμενη η επιστολη του π.Σταυρου. Οτι ταχα "οι αλλοι" παντα γραφουν χωρις ταπεινωση ενω αυτος διαβεβαιωνει στη αρχη της επιστολης οτι ειναι πολυ ταπεινος, ο τελευταιος ολων, και οτι γραφει μονο απο αγαπη, και πονο και πικρα για το οτι ειμαστε χωρισμενοι. Αν πονας γι'αυτο π.Σταυρο αποδειξε το πρακτικα κι οχι με λογια. Μας κουρασαν τα λογια πλεον, ειναι καιρος για εργα. Δεξου τους νεοημερολογητες αποτειχισμενους χωρις να απαιτεις να ακολουθουν το παλαιο, οπως αποδεικνυουν εμπρακτα οτι κανουν οι αποτειχισμενοι του νεου. Αλλιως δε πειθεις κανενα πατερ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕλενη,νοικοκυρα
Σοφά τα λόγια του π. Σταύρου
ΑπάντησηΔιαγραφήΝαι χρειάζεται μεγάλη σοφία για να πεις "ο κόσμος επηρεάζετε από αυτά που γράφουμε", "ο καθένας κρίνει βάσει την διανοητικής και της φυσικής του διάκρισης", "Καλά είναι τα ταπεινά λόγια, μα καλλίτερα είναι τα ταπεινόφρονα έργα", "Διαπιστώνουμε οι αποτειχισμένοι ότι αντί να συγκλίνουμε οι ποιμένες όλο και απομακρυνόμαστε"...ΜΕΓΑΛΕΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΕΙΠΩΜΕΝΕΣ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ!!!
ΔιαγραφήΒοηθείστε μας να καταλάβουμε Ανώνυμε 6.29μ.μ...τι το καινούριο ή μη χιλιοειπωμένο είπε ο π.Σταύρος και θαυμάσατε εσείς σαν να επρόκειτο για κάτι ασύγκριτα σοφό;
Είναι αγνός άνθρωπος αλλά έχει μία εμμονή με το ημερολόγιο. Νομίζω ότι αν του μιλήσουν κάποιοι σοβαροί και ήπιοι άνθρωποι, με ταπείνωση και αγάπη ΙΣΩΣ καταλάβει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοιον σοβαροτερο, ηπιοτερο και ταπεινωτερο απο τον π.Ευθυμιο γνωριζετε με περισσοτερη αγαπη και θυσιαστικο πνευμα για τον συνανθρωπο; Λεει η αναρτηση οτι προσπαθησε να του μιλησει και πριν 7 χρονια και τιποτα...σταματηστε να βλεπετε με συμπαθεια ανθρωπους ΠΛΑΝΕΜΕΝΟΥΣ οι οποιοι παρασυρουν και αλλους στην απωλεια. ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΚΑΤΑΚΡΙΤΟΙ ΟΣΟ "ΕΝΑΡΕΤΟΙ" ΚΑΙ ΝΑ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ! Ετσι διδασκουν οι Αγιοι μας να τους βλεπουμε. Μην ξεχνιωμαστε αδερφοι:
ΔιαγραφήΜ.Αθανάσιος:Δια τουτο αδερφοι πρεπει να αγρυπνουμεν οπως ειπε ο Κυριος και να ειμεθα προσεκτικοι μηπως εξαπατηθουμε απο την ωραιοτητα των λογων ή μηπως ελθει κανεις με χριστιανικο ονομα και μας ειπη οτι "Κηρυσσω Χριστον" και υστερα απο λιγο αποδειχθη αντιχριστος...
Ιερος Χρυσοστομος: Τι να κανουμε γι'αυτους που επινοουν θεσεις διαφορετικες απο την διδασκαλια των αποστολων; ΕΚΚΛΙΝΑΤΕ ΑΠΟ ΑΥΤΩΝ ΚΑΙ ΑΠΟΠΗΔΑΤΕ!
Οι ημερολατρες δεν εχουν απλη "εμμονη" με το ημερολογιο οπως λετε. Προκειται για δαιμονικη πλανη!!! Μην υποτιματε την πλανη τους για την οποια αν δεν μετανοησουν θα κολαστουν αιωνιως και παρασυρουν και αλλους στην απωλεια! Να μιλατε ανοιχτα και ξεκαθαρα για τον μεγα κινδυνο κι οχι σαν να επροκειτο απλα για μια "εμμονη"...
Ελενη,νοικοκυρα
Σε γενικές γραμμές είπε ο π.Σταύρος ότι πρέπει να φτάσουμε σε μία πνευματική καθαρότητα για να γράφουμε κείμενα δημόσια γιατί επηρεάζουμε κόσμο...Ο κόσμος π. Σταύρο επηρεάζεται όχι από τα γραφόμενα του καθενός, αλλά ΚΥΡΙΩΣ από τα γραφόμενα που επαληθεύονται στην πράξη. Δεν είναι τόσο αφελείς οι πιστοί όσο νομιζετε να γίνονται έρμαια των γραφομένων του καθενός! Και αν νομίζετε ότι έχετε να κάνετε με τέτοιους πιστούς κρίνοντας εξ ιδίων τα αλλότρια αξίζει να αναρωτηθείτε για την ποιότητα του δικού σας περιγύρου ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑ.Να.
Ο π. Ευθυμιος ειναι πολυ μπροστα... Αν δεχεται και παλιομερολογιτες τοτε κανει εμπρακτως τη διαφορα. Λ.Λ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌχι μόνο την διαφορά,αλλά και την ΕΝΩΣΗ παλαιοημερολογιτών και νεοημερολογιτών!
ΔιαγραφήΧάρη στον πάτερ Ευθύμιο ζούμε ευλογημένες ημέρες!
Δεχεται παλαιοημερολογιτες που δεχονται κι αυτοι τους νεοημερολογιτες σε κοινωνια. Και δεν βαζουν ως προϋποθεση της μεταξυ τους κοινωνιας την εισχωρηση του ενος ή του αλλου στο ημερολογιο που ακολουθουν οι ιδιοι. Με λιγα λογια δεν δογματοποιουν το ημερολογιο και δεν το θεωρουν προϋποθεση σωτηριας. Γιατι οπως λεει ο Ιερος Χρυσοστομος "Την ακριβεια και την αρμονια θα επρεπε να την επιδιωκετε οχι στις ημερομηνιες αλλα στην πνευματικη προοδο" ΕΠΕ 34, 180.
ΔιαγραφήΝομιζω ειναι ο μονος αποτειχισμενος που το κανει και αποδεικνυει εμπρακτα τα λεγομενα του περι ενοτητας. Απολαμβανει γι'αυτο την εκτιμηση της πλειοψηφιας του αποτειχισμενου κοσμου.
κ.Σηματη αυτο που γραψατε σαν πρωτο σχολιο στο Παρακλητικο γραμμα ειναι δικο σας σχολιο και μονο ή εκπροσωπει και τον π.Ευθυμιο?
ΑπάντησηΔιαγραφήΘανασης Σ.Βαιος
Αν εννοείτε το πρώτο σχόλιο, δεν είναι δικό μου.
ΔιαγραφήΑν εννοείτε την ανάρτηση που σχολιάζει το άρθρο του πατέρα σας, είναι δικό μου σχόλιο. Ο π. Ευθύμιος, όπως ξέρετε, δεν έχει υπολογιστή και δεν πληροφορείται άμεσα τι γράφουμε, αλλά τα κυριότερα και μετά από μέρες. Τώρα απουσιάζει στο Άγιο Όρος και θα πληροφορηθεί αυτά που γράφουμε όταν επιστρέψει. Ο σχολιασμός λοιπόν είναι δικός μου. Ήμουν παρών και στις δύο Συνάξεις και από τις συζητήσεις με τους αδελφούς και τον π. Ευθύμιο νομίζω ότι αποτύπωσα την γνώμη και των άλλων, όπως φαίνεται και από τα σχόλια των αδελφών που ακολούθησαν. Ο π. Ευθύμιος, όταν πληροφορηθεί για το άρθρο και τα σχόλια, αν κρίνει θα πάρει θέση.
Σημάτης Π.
Σας ευχαριστω πολυ για την απαντηση κ.Σηματη...Αλλά δυο σχολια μου εδω δεν τα ανεβασατε ακομα. Κριμα.
ΔιαγραφήΘανασης Σ.Βαιος
Τα κατά την γνώμη μας σχόλια που έχουν να προσφέρουν κάτι στη συζήτηση τα δημοσιεύουμε. Τα υβριστικά, προπαγανδιστικά και προβοκατόρικα, έχουμε δηλώσει ότι δεν θα τα δημοσιεύουμε. Το σχόλιό σου, αν ήταν επώνυμο, όπως αυτό που δημοσιεύσαμε, θα το αναρτούσαμε. Πάντως εντύπωση μου κάνει ότι καμία απάντηση επί της ουσίας, ούτε εσύ, ούτε ο πατέρας σου. Μας δέχεται, όπως μας δεχόταν πριν μερικά χρόνια; Γιατί δεν απαντά; Εμείς δεν αλλάξαμε. Αυτός μας απέκλεισε για χάρη του Ημερολογίου που ανάγαγε σε θέμα πίστεως.
ΔιαγραφήΠ.Σ.
Κύριε Σημάτη σας παρακαλούμε αναρτήσατε τα δύο σχόλια του κ. Θανάση Βάϊου για να μάθει ο κόσμος όλη την αλήθεια περί του π. Σταύρου. Αφού θέλει ας αποκαλυφθεί η αλήθεια όποια και νάναι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌχι Ανώνυμε δεν θα γίνει η Π.Π. πεδίο προπαγάνδας των θέσεων των ημερολατρών. Αρκετά μας συκοφαντούν και μας λοιδορούν στους χώρους τους και τα ιστολόγιά τους. Κι επιτέλους όλοι οι αυτόκλητοι "σωτήρες" και στα λόγια μόνο "ενωτικοί" πατέρες ας απαντήσουν στα καίρια ερωτήματα που έθεσε ο κύριος Σημάτης. Τα ωραία λόγια περί ταπείνωσης και αγάπης είναι μόνο λόγια αν δεν συνοδεύονται από πράξεις. Απόδειξη αγάπης προς τον συνάνθρωπό σου αποτελεί το να ομολογείς ευθέως την Πίστη σου και να μην παραπλανάς. Να μας απαντήσει λοιπόν ο π.Σταύρος αν δέχεται σε κοινωνία τους αποτειχισμένους του Νέου.
ΔιαγραφήΚύριε Σημάτη έχετε την αμέριστη συμπαράστασή μας!
Α.Να.
Απάντησα γιατί δεν δημοσιεύσαμε τα σχόλιά του. Ας τα στείλει επώνυμα και επί της ουσίας. Ας απαντήσει στα ερωτήματα που κάναμε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠ.Σ.
Το ενα σχολιο το ανεβασατε σημερα Ανώνυμος 21/9/18, 3:17 μ.μ....το ειχα στειλει απο χθες...το αλλο δεν το ανεβασατε γιατι δειχνει την ελλειψη πνευματικοτητας των οπαδων και σχολιαστων (επαινετων) σας...λετε οτι δεν ανεβαζεται υβριστικα σχολια...τι το υβριστικο ειχε το δικο μου?...(δες τε το παραπανω σχολιο της Ελενης, νοικοκυρα που λεει τον .π Σταυρο πλανεμενο με κεφαλαια γραμματα...Αυτη ειναι η δικαιοσυνη σας κ.Σηματη?...ή μηπως δεν ανεβαζεται σχολια ανωνυμα?...Δεν θα ασχοληθω ααλλο...δεν αξιζει...
ΑπάντησηΔιαγραφήΘανασης Βαιος
Ναι, έχετε δίκιο. Δεν ανέβασα ένα ανώνυμο σχόλιο, που ήταν φανερό ότι προερχόταν από το περιβάλλον του π. Σταύρου, και το οποίο σχόλιο, αντί να δει το καίριο και επείγον πρόβλημα, ασχολείται με μια υπερβολή ενός σχολιαστή, για να αποδείξει ότι δεν έχουν οι σχολιαστές …πνευματικότητα! Αυτό είναι το πρόβλημα, στο οποίο έπρεπε να απαντήσει ο γυιός του παπα-Σταύρου; Ή να απαντήσει, γιατί ο π. Σταύρος βγάζει ένα «Παρακλητικό γράμμα» περί ταπεινοφροσύνης και ενότητος κ.λπ., την στιγμή που ίδιος έχει ΔΙΑΣΠΑΣΕΙ την αποτείχιση, καθὼς δεν κοινωνεί, όσους αποτειχιστήκανε μαζί περίπου με τον π. Σταύρο από την Παναίρεση, και απαιτεί να πάνε με το Παλαιό. Δεν το λέει στο άρθρο του, αλλά δεν ξέρουν όλοι τι πιστεύει και πρεσβεύει έργοις και λόγοις ο παπα-Σταύρος για το ζήτημα αυτό; Το γράμμα του ήταν ένα έμμεσο κατηγορητήριο και εναντίον μας (ή κυρίως εναντίον μας) γιατί οι περισσότερες παρατάξεις των Παλαιοημερολογιτών, κάποτε θα αναγκαστούν να τα βρούν μεταξύ τους. Αλλά και το άλλο σχόλιό σου πάλι δεν ασχολείται με την ουσία, αλλά με διαδικαστικά θέματα. Και με το σχόλιό σου αυτό, φίλε Θανάση, στρίβεις δια του αρραβώνος και λές ότι δεν αξίζει να ασχοληθείς άλλο με μας. Δικαίωμά σου. Εμείς πάντως περιμένουμε ΑΠΑΝΤΗΣΗ στα ερωτήματά μας, στα οποία (όπως φαίνεται από το περιεχόμενο των σχολίων σου), δεν πρόκειται (ούτε αυτός, ούτε εσύ) να ασχοληθείτε ποτέ, γιατί δεν έχετε τι να απαντήσετε, παρά μόνο ότι, αν δεν έρθουμε στο Παλαιό δεν σωζόμαστε!
ΔιαγραφήΝα λοιπόν, ανεβάζω εδώ α) το σχόλιο στο οποίο απαντάς και β) το δικό σου σχόλιο:
α) Δεν είναι σίγουρο ότι έχει μυστήρια γιατί εκανε δόγμα το ημερολόγιο και κάνει σχίσμα για χάρη του.Είναι Παλαιοημερολογίτης κληρικός της σχισματοαιρετικής ομάδας του μοναχού Επιφάνιου Καψ.,της σχολής του π.Θ.Μαύρου.Πρώτη δημοσιεύση στο "κρυφό και κακόδοξο σχολειό" του Μάννη,ο οποίος τον τιμά ως Ορθόδοξο νεοαποτειχισμένο( ενώ τον π.Ευθύμιο Τρικαμηνά τον ονομάζει "σχισματοαιρετικό κ.Ευθύμιο Τρικαμηνά" ).Νεοαποτειχισμένοι είναι οι Γ.Ο.Χ. του Βόλου και αυτοί που διέκοψαν την κοινωνία με τους σχισματοαιρετικούς Γ.Ο.Χ. και όχι οι Ορθόδοξοι που διέκοψαν την κοινωνία από τους Οικουμενιστές επισκόπους.Θα ήμασταν νεοαποτειχισμένοι αν οι Παλαιοημερολογίτες έκαναν αποτείχιση και όχι σχίσμα.Θα παω μια βόλτα στην Λαμία για να δω αν θα με κοινωνήσει.Το κείμενο είναι καλό,αλλά μετρούν τα ΕΡΓΑ παπα-Σταύρο και όχι τα λόγια!Κοινώνησε εκκλησιαστικά με τον π.Ε.Τρικαμηνά και τον π.Φώτιο Τζούρα για να μην θεωρείς δόγμα το ημερολόγιο.Διακοπή εκκλησιαστικής κοινωνίας για ημερολόγια = καινοτομία- αίρεση.Γι'αυτό όταν έλθει η ώρα να με κοινωνήσεις μην τολμήσεις να μου πεις για ημερολόγια και κίτρινα άλογα!
β) Θα πας να κοινωνησεις μονο και μονο για να προκαλεσεις τον π. Σταυρο???εισαι πνευματικος ανθρωπος εσυ τωρα που θες να χρησιμοποιησεις την κοινωνια για αλλο λογο? κριμα.μηπως νομισαμε ολοι οτι η αποτειχιση και μονο θα μας σωσει? οχι χριστιανοι, αλλα ουτε ανθρωποι δεν ειμαστε με τετοιες συμπεριφορες. δυστυχως μεχρι εκει φθανει η πιστη μας, στις συμπεριφορες του τσαμπουκα. (Βάϊος Θανάσης)
Σας ευχαριστω πολυ κ.Σηματη. Και συγνωμη αν εγραψα κατι που ισως εθιξα ή εξοργισα καποιον ή εσας.
ΔιαγραφήΘανάσης Βάιος.
Δεν μας έθιξες, εκείνο που θίγεται και ταλαιπωρείται στις μέρες μας είναι η Πίστη, που με την συμπεριφορά μας την πληγώνουμε.
ΔιαγραφήΠάντως απάντηση, και πάλι, δεν βλέπω να δίνεται στο ερώτημά μας!
Μακαρι να παψουμε καποτε να την πληγωνουμε γιατι την χρειαζομαστε στις μερες που ζουμε και στις πιο δυσκολες που ερχονται.
ΔιαγραφήΑπαντηση στο ερωτημα σας θα σας δωσει ο π.Σταυρος, οταν δει και την θεση του π.Ευθυμιου. Εγω δεν ειμαι αρμοδιος να απαντησω. Για αυτο και δεν πηρα θεση για αυτο το θεμα (ουτε θετικη, ουτε αρνητικη).
Θανασης Βαιος
Α) Δηλαδή,κ.Αθανάσιε,εσύ δεν μπορείς να απαντήσεις!
ΔιαγραφήΕμείς είμαστε αποτειχισμένοι από τους Οικουμενιστές Ψευδεπισκόπους.Εσύ έχεις εκκλησιαστική κοινωνία μαζί μας και Κοινωνάς από τα χέρια του π.Ευθυμίου Τρικαμηνά ή όχι;Αν δεν μπορείς να απαντήσεις σε τούτο το ερώτημα,δεν είσαι ούτε Χριστιανός ούτε και άνθρωπος.Μια απλή ερώτηση και μια απλή απάντηση.Ο κ.Αθανάσιος Βάϊος έχει εκκλησιαστική κοινωνία με τον π.Ευθύμιο Τρικαμηνά και τον π.Φώτιο Τζούρα (παπα-Σπύρο από την Κρήτη κ.λ.π.) ή όχι;Κοινωνάει από τα χέρια του π.Φώτιου Τζούρα ή όχι;
Η θέση του π.Ευθυμίου Τρηκαμηνά για το θέμα αυτό είναι γνωστή.Εκκλησιαστική κοινωνία θα πρέπει να έχουν άπαντες οι αποτειχισμένοι από τους Οικουμενιστές Ψευδοκληρικούς.Το Ημερολόγιο δεν πρέπει να μας χωρίζει ούτε και το θεμα των μυστηρίων των αιρετικών( εγώ π.χ. έχω διαφωνία με τον κ.Π.Σ. στο θέμα των των μυστηρίων των αιρετικών Οικουμενιστών,αλλά εχω εκκλησιαστική κοινωνία μαζί του ).
Αν είναι να προκαλέσω τον πατέρα σου και να τον φέρω σε δύσκολη θέση,δεν θα έλθω ποτέ ούτε για Θεία Κοινωνία ούτε για βάπτιση και γάμο.Τσαμπουκά κάνει αυτός που θεωρεί δόγμα το Ημερολόγιο και δεν σε Κοινωνάει γιατί ακολουθείς και τα δυο Ημερολόγια και οχι μόνο το Παλαιό.Ξέρω ότι δεν θα απαντήσει ο πατέρας σου και γι'αυτό θα έλθω να πάρω την απάντηση αύριο.
Θα ακολουθήσει και απάντηση στον κ.Παναγιώτη Σημάτη για το θέμα της "υπερβολής" μας.
Κ.Θαναση Βαϊε οι μονοι που σπευδουν προς υπερασπιση σας ειναι οι ζηλωτες ημερολατρες και οι γραφικοι τυποι οπως η κυρια Λωριτου, που τρεχει να συνταχθει ακομη και με τους ημερολατρες αν ειναι να πληγει η Π.Π. Να τους χαιρεστε τους συμμαχους σας...
ΔιαγραφήΤο να ονομαζουμε πλανη την δογματοποιηση του ημερολογιου, και πλανεμενους τους υπερασπιστες της ειναι όχι υβρις οπως εσεις λετε, αλλα ιερο χρεος απεναντι στην Αληθεια. Εαν ο π.Σταυρος ειναι ημερολατρης δηλαδη θεωρει προϋποθεση σωτηριας το να ακολουθουμε το Παλαιο τοτε ειναι ΠΛΑΝΕΜΕΝΟΣ.
Αφου δεσμευτηκατε εσεις οτι θα απαντησει και θα ξεκαθαρισει τις θεσεις του τοτε αναμενουμε με μεγαλο ενδιαφερον! Παντως προκαλει εντυπωση η διαπιστωση οτι υπονοειτε οτι δεν γνωριζει ή δεν μελετησε την κατατεθειμενη εδω και παρα πολυ καιρο θεση του π.Ευθυμιου!!!
Ελενη,νοικοκυρα
Όταν ο οποιοσδήποτε μιλάει για ενότητα ΑΛΛΑ βάζει τους δικούς του όρους για ενότητα τότε τουλάχιστον δεν ξέρει τι λέει και τί κάνει. Αυτό αφορά στον οποιονδήποτε εμφανίζεται πως νοιάζεται για ενότητα των αποτειχισμένων αλλά από την άλλη όταν τον ρωτάς για το δυνητικό ή το υποχρεωτικό του κανόνος, για τα μυστήρια των τοπικών εκκλησιών μετά το Κολυμπάρι και για το ημερολόγιο, αν διαφωνήσεις μαζί του συνήθως δεν θέλει σχέσεις.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤελικά τί χριστιανοί είμαστε όταν δεν θελουμε επικοινωνία μεταξύ μας επειδή διαφωνούμε για θέματα που εν τέλει δεν είναι αρμοδιότητα μας να τα λύσουμε;
Προσωπικά θεωρώ τα μυστήρια έγκυρα μετά το Κολυμπάρι, μόνο αρμόδια σύνοδος είναι εις θέσην να αποφασίσει πότε μία τοπική εκκλησία δεν είναι μέλος του σώματος του Χριστού. Θεωρώ το ημερολογιακό ανούσιο θέμα και τραγικό να το συζητάμε ακόμα. Και θεωρώ πως δεν πρέπει να ασχολούμαστε με τον 15ο κανόνα αν είναι ή όχι υποχρεωτικός διότι αυτό μας διχάζει. Ας δούμε από την στάση των πατέρων τί εκαναν εν καιρώ αιρέσεως. Εκεί δεν μπορεί ο καθένας να δώσει ερμηνεία προσωπική αφού η ιστορία μιλά μόνη της.
Όποτε έχω διαφωνήσει κυρίως με οπαδούς του π. ημερολογίου, αλλά και με άλλους υποστηρικτές αντιθέτων θέσεων με τις δικές μου, έπεσα σε τοίχο. Κάποιοι μάλιστα δεν ήθελαν να μιλάμε γιατί ήμουν πολύ αντίθετος στον παλαιοημερολογιτισμό τους. Άλλος δεν δεχόταν να με εξομολογήσει ξανά λόγω διαφοράς απόψεων για το ημερολόγιο. Δεν μπορούμε να διαφωνούμε και να έχουμε κοινωνία; Από όσα βλέπω όχι διότι πολλοί ανάγουν τις θέσεις τους σε θέμα σωτηρίας! Έτσι ΠΟΤΈ ΔΕΝ ΠΡΌΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΕΝΩΘΟΎΜΕ ΑΔΈΛΦΙΑ. Ο ΘΕΌΣ ΝΑ ΜΑΣ ΦΩΤΊΣΕΙ ΌΛΟΥΣ ΜΑΣ.
Πήρα σήμερα τηλ. τον παπα-Σταύρο και κατάλαβα ότι ο άνθρωπος κάνει του κεφαλιού του.Οι θέσεις του δεν αλλάζουν και απάντηση δεν θα δώσει.Είναι ένας πλανεμένος Παλαιοημερολογίτης σαν τον π.Γεώργιο Αγγελακάκη και τον π.Παΐσιο Παπαδόπουλο.Ο π.Γ.Αγγελακάκης δεν κοινωνάει εκκλησιαστικά ΜΟΝΟ με τους αποτειχισμένους κληρικούς που ακολουθούν και τα δυο Ημερολόγια,αλλά κοινωνάει με τους λαϊκούς που ακολουθούν και τα δυο Ημερολόγια(και Κοινωνάει και τους Ορθοδόξους που πάνε και Κοινωνούν ΚΑΙ στους 0ικουμενιστές).Ο καθένας κάνει του κεφαλιού του!Γι' αυτό μόνο οι λαϊκοί μπορούν να τα βρούν και να κάνουν μια μεγάλη Σύναξη.Άμεσα.Μπορεί έτσι να ντραπούν οι κληρικοί και να μετανοήσουν για τα λάθη τους!
Διαγραφή