Σάββατο 3 Νοεμβρίου 2018

Όλοι μας κοροϊδεύουν! --Κι όμως κάποιοι τους υποστηρίζουν ή τους θεωρούν "Σωτήρες"!





Ὅταν τὸ ναὶ δὲν εἶναι ναί,
καὶ τὸ οὐ δὲ εἶναι οὐ!

          Ἀδαμάντιος Τσακίρογλου 
Ὁ Μητροπ. Ὀνούφριος συμπροσεύχεται μὲ τὸν ἀναθεματισμένο Φιλάρετο, Ἑβραίους, Ἀρμένιους καί...
Εἶναι ἡλίου φαεινότερον ὅτι οἱ πράξεις τοῦ πατριάρχη Βαρθολομαίου στὸ οὐκρανικὸ ζήτημα ἔχουν ξεπεράσει κάθε ὅριο καὶ πληγώνουν βαθύτατα τὴν Ἐκκλησία. Ἀπὸ τὴν ἄλλη ὅμως, εἶναι ὁμοίως σαφές, ὅτι δὲν μποροῦμε γι’ αὐτὸν τὸν λόγο νὰ παραβλέπουμε τὶς ἐξ ἴσου ἀντικανονικὲς ἐνέργειες τῶν Ρώσων καὶ νὰ τοὺς ἐμφανίζουμε ὡς ὑπερασπιστὲς τῆς κανονικότητας καὶ τῆς Ὀρθοδοξίας.
Γι’ αὐτὸ τὸν λόγο εὐλόγως καὶ πιστεύω, δικαίως ρωτάω:
       Ἐλέχθη ὅτι ἰσχύουν γιὰ τὴν κοινωνία μὲ τὸν σχισματικὸ Φιλάρετο τὰ ἑξῆς λόγια τοῦ πατριάρχου Φιλοθέου Κοκκίνου:
«...Ὑπάρχει γράμμα τοῦ πατριάρχου ἁγίου Φιλοθέου Κοκκίνου, κατά τήν πρώτη πατριαρχία του (1353-1354), πρός τόν ἐπίσκοπο Νόβγοροδ, μέ τό ὁποῖο τοῦ συνιστᾶ, νά μή δεχθεῖ σέ κοινωνίατόν Θεοδώρητο, τόν ὁποῖο καθήρεσε ἡ σύνοδος βάσει τῶν Ἱερῶν Κανόνων. Ὅποιος τόν δέχεται θά καταδικασθεῖ μέ τήν ἴδια ποινή,διότι ὁ κανών λέγει ὅτι αὐτός πού κοινωνεῖ μέ ἀκοινώνητο καθίσταται καί αὐτός ἀκοινώνητος.
     Δυστυχῶς ὁ ἴδιος κανών ἰσχύει καί γιά τούς ἀρχιερεῖς τῆς Κωνσταντινούπολης, πού κοινωνοῦν μέ τούς καθηρημένους σχισματικούς τῆς Οὐκρανίας Φιλάρετο καί Μακάριο. Γράφει τό κείμενο τοῦ πατριάρχου Φιλοθέου Κοκκίνου:
    "Πρόσεχε γοῦν ἵνα οὐδέν παραδέξη ποσῶς τόν τοιοῦτον Θεοδώρητον, ὡς ἀν μή ὑποπέσῃς καί σύ εἰς τήν καταδίκην, εἰς ἥν ἔνι καί ὁ Θεοδώρητος· λέγει γάρ ὁ κανών, ὅτι ὁ ἀκοινώνητῳ κοινωνῶν καί αὐτός ἀκοινώνητος ἔστω"»
Ἀφοῦ λοιπόν, ἰσχύουν γιὰ τὴν κοινωνία μὲ τὸν σχισματικὸ Φιλάρετο τὰ λόγια τοῦ πατριάρχου Φιλοθέου Κοκκίνου,  γιὰ τὸν Ὀνούφριο καὶ τοὺς Ρώσους ἱεράρχες, τί ἰσχύει;
Σημειωτέον εἶναι καὶ τὸ ἑξῆς: Ἀπὸ τὸ 1997 οἱ σχισματικοὶ τῆς Οὐκρανίας στὴν Γερμανία εἶναι ὑπὸ τὴν αἰγίδα τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριαρχείου μέλη τῆς πανορθόδοξης ἐπισκοπικῆς συνόδου τῆς Γερμανίας (OBKD). Στὴν σύνοδο αὐτὴ ἀπὸ τὸ 1997 συλλειτουργοῦν καὶ συναποφασίζουν μὲ τοὺς Ρώσους καὶ γενικὰ μὲ ὅλους τοὺς Ὀρθοδόξους (ἐδῶ).
Πῶς γίνεται οἱ ἀπὸ τοὺς Ρώσους «ἀναθεματισμένοι» καὶ «καθηρημένοι» νὰ συνυπάρχουν σὲ μία ὀρθόδοξη σύνοδο μὲ τοὺς κανονικούς;
Ἀφοῦ ἀπὸ τὸ 1997 στὴν Γερμανία οἱ σχισματικοὶ Οὐκρανοὶ ἦταν ὑπὸ τὴν προστασία τοῦ Πατριαρχείου εἰς γνῶσιν τῶν Ρώσων, πρὸς τί τώρα ἡ ἀγανάκτηση; Ποιά ἡ διαφορὰ τῆς τακτικῆς τῶν Ρώσων μὲ τὴν καταστροφικὴ γιὰ τὴν Ὀρθοδοξία τακτικὴ τοῦ Πατριάρχη;
Στὶς φωτογραφίες ποὺ ἀκολουθοῦν: Ὁ Ὀνούφριος συμπροσεύχεται μὲ τὸν ἀναθεματισμένο Φιλάρετο (ἀλλὰ καὶ μὲ Ἑβραίους καὶ Ἀρμένιους καί, καί...)


Καὶ ἐδῶ 




Ὁ Ὀνούφριος ἀσπάζεται τὸν ἀναθεματισμένο Φιλάρετο μετὰ τὴν συμπροσευχή



Ὁ Βολοκολάμσκ Ἱλαρίων μὲ τὸν ὁποῖο κοινωνεῖ ὁ Ὀνούφριος, συμπροσεύχεται μὲ τὰ ἄμφιά του μὲ καρδινάλιο 

Ξαναρωτάω: Ἰσχύουν τὰ λόγια τοῦ Πατριάρχου Φιλόθεου γιὰ τὶς παραπάνω περιπτώσεις;
Πάντως ἕνα εἶναι σίγουρο: Ὅταν τὸ ναὶ δὲν εἶναι ναί καὶ τὸ οὐ δὲ εἶναι οὐ συμβαίνουν αὐτὰ τὰ ντροπιαστικὰ καὶ ἡ σύγχυση αὐξάνει ὑπὲρ τῆς αἱρέσεως.
Ἀδαμάντιος Τσακίρογλου

3 σχόλια:

  1. Ανώνυμος4/11/18, 5:27 π.μ.

    Δεινον γαρ δεινόν η συνουσία των πονηρών! "Ιωσηφ Βρυέννιος".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος4/11/18, 5:49 μ.μ.

    ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΕ ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΣΤΟΥς ΕΙΔΙΚΟΥς ΕΠΙ ΟΥΚΡΑΝΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ ΠΑΤΕΡΕς ΘΕΟΔΩΡΟΝ ΖΗΣΗ ΚΑΙ ΥΙΟΝ ΑΥΤΟΥ ΣΕΡΑΦΕΙΜ!!! ΓΙΑΤΙ ΟΤΑΝ ΤΟΥς ΕΓΚΑΛΕΣΑΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΛΛΕΙΤΟΥΡΓΟ ΜΕ ΤΟΝ ΛΟΓΓΙΝΟ ΠΟΥ ΜΝΗΜΟΝΕΥΕΙ ΤΟΝ ΟΝΟΥΦΡΙΟ ΑΠΑΝΤΗΣΑΝ ΜΕ ΑΠΑΞΙΩΣΗ ΟΤΙ ΑΓΝΟΕΙΤΕ ΕΣΕΙς ΚΑΙ Ο Κ. ΡΙΖΟΣ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΗΝ ΟΥΚΡΑΝΙΑ...ΓΙΑ ΝΑ ΜΑς ΠΟΥΝΕ ΛΟΙΠΟΝ ΤΩΡΑ ΟΙ ΣΕΒΑΣΤΟΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΕΙΣ ΠΑΤΕΡΕΣ ΠΟΣΟ ΟΡΘΟΔΟΞΟς ΚΑΙ ΕΥΣΕΒΗς ΕΙΝΑΙ Ο ΟΝΟΥΦΡΙΟς ΚΡΙΝΟΝΤΑς ΑΠΟ ΤΑ ΕΡΓΑ ΤΟΥ;
    Ο ΚΑΙΡΟΣ ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΙΚΑΙΩΣΕ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΤΗΝ ΠΑΤΕΡΙΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΚΑΙ ΤΟΥς ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΥς ΤΗς, ΝΑ ΤΟΥς ΕΧΕΙ Ο ΘΕΟΣ ΚΑΛΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Οὐαὶ ὑμῖν4/11/18, 7:04 μ.μ.

    "Οὐαὶ ὑμῖν, γραμματεῖς καὶ Φαρισαῖοι ὑποκριταί, ὅτι κλείετε τὴν βασιλείαν τῶν οὐρανῶν ἔμπροσθεν τῶν ἀνθρώπων· ὑμεῖς γὰρ οὐκ εἰσέρχεσθε, οὐδὲ τοὺς εἰσερχομένους ἀφίετε εἰσελθεῖν. Οὐαὶ ὑμῖν, γραμματεῖς καὶ Φαρισαῖοι ὑποκριταί, ὅτι περιάγετε τὴν θάλασσαν καὶ τὴν ξηρὰν ποιῆσαι ἕνα προσήλυτον, καὶ ὅταν γένηται, ποιεῖτε αὐτὸν υἱὸν γεέννης διπλότερον ὑμῶν" (Ματθ. 23:14-15).

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.