Χωρὶς ντροπὴ
ὁ π. Παῦλος (τοῦ ΓΡΑΦΕΙΟ ΕΠΙ ΤΩΝ ΑΙΡΕΣΕΩΝ τῆς Μητρ. Πειραιῶς) παραδέχεται
ὅτι ἡ σύνοδος τῆς Κρήτης εἶχε σκοπὸ
νὰ ἐπικυρώσει, ἀντὶ νὰ καταδικάσει
τὴν παναίρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ.
Καὶ παρότι αὐτὰ πραγματοποιήθηκαν, ἀκόμα κοινωνεῖ αὐτὸς
καὶ οἱ τῆς Μητρ. Πειραιῶς μὲ τοὺς Οἰκουμενιστὲς ποὺ ἐπεκύρωσαν
τὴν αἵρεση καὶ τὴν ἐπιβάλλουν!
Χωρὶς ἴχνος ντροπῆς
καὶ μὲ ἀπύθμενη ὑποκρισία, λέει ὅτι
εἶναι «καιρὸς νὰ γυρίσουμε πίσω
στοὺς ἁγίους Πατέρες μας καὶ νὰ βαδίσουμε πάνω στὰ χνάρια τους»,
ἀλλὰ καὶ παραμένει σὲ κοινωνία μὲ τοὺς αἱρετικοὺς καὶ λοιδωρεῖ ὅσους ἔχουν
ἀποτειχισθεῖ.
Χρησιμοποιεῖ τὸν ἀπ. Παῦλο
ποὺ λέγει «ἀλλὰ καὶ ἐὰν ἡμεῖς ἢ ἄγγελος ἐξ οὐρανοῦ εὐαγγελίζηται ὑμῖν παρ’ ὃ εὐηγγελισάμεθα ὑμῖν, ἀνάθεμα ἔστω»· τὸν
Εὐαγγελιστὴ Ἰωάννη ποὺ λέγει οὔτε «χαίρειν» νὰ μὴ λέτε στὸν αἱρετικό, καὶ ὁ Μητροπολίτης του στέλνει πορτραῖτα στὸν ἀρχι-Οἰκουμενιστὴ Βαρθολομαῖο καὶ κοινωνεῖ μαζί του; Σὲ
ποιόν Θεὸ πιστεύετε, πάτερ;
Πρωτοφανῆ πράγματα, ποὺ μόνο
ὁ δίγλωσσος μητροπολίτης Πειραιῶς μπορεῖ νὰ τὰ ἐμπνέει στοὺς ὑποτακτικούς του καὶ νὰ τοὺς κατευθύνει ἔτσι!
ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΕΠΙ ΤΩΝ ΑΙΡΕΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ
ΠΑΡΑΘΡΗΣΚΕΙΩΝ
Εν Πειραιεί
τη 19η Νοεμβρίου 2018
ΠΟΙΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΟΡΙΑ
ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΑΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΟΥ ΣΥΡΟΪΑΚΩΒΙΤΗ
«ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ»
Οι πικροί καρποί της «Συνόδου» του Κολυμπαρίου της Κρήτης, (Ιούνιος 2016),
είναι παρόντες και ταλαιπωρούν το εκκλησιαστικό σώμα. Πολλά έχουν γραφεί γύρω
από την «Σύνοδο» αυτή. Έχει κυκλοφορήσει στον έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο ένα
πλήθος σχετικών δημοσιεύσεων, έχουν τυπωθεί και εκδοθεί τόμοι ολόκληροι βιβλίων
και έχουν διοργανωθεί συνέδρια και ημερίδες γύρω από την θεματολογία της, τον
τρόπο διοργανώσεως και λειτουργίας της, τις αποφάσεις της, τις παρασκηνιακές
διαβουλεύσεις της και τη σχέση της με τις άγιες και Οικουμενικές Συνόδους της
Εκκλησίας μας. Σ’ όλες αυτές τις δημοσιεύσεις και συνέδρια, διακεκριμένοι
θεολόγοι, αρχιερείς, επιφανείς εκκλησιαστικοί παράγοντες, ακαδημαϊκοί
διδάσκαλοι και πνευματικοί άνδρες, επεσήμαναν και απέδειξαν με αδιάσειστα
επιχειρήματα ότι για πολλούς λόγους η «Σύνοδος» αυτή απέτυχε, αφού δεν
οριοθέτησε την πίστη, καταγινώσκουσα την κακοδοξία και την αίρεση. Ότι υπήρξε
ένα κατ’ εξοχήν θλιβερό γεγονός, το οποίο συντάραξε κυριολεκτικά όλο τον
Ορθόδοξο κόσμο, διότι αντί να περιφρουρήσει την ενότητα της Εκκλησίας,
αντιθέτως προκάλεσε διαιρέσεις.
Η εις βάθος μελέτη των οκτώ κειμένων που παρήγαγε η εν
λόγω «Σύνοδος» συγκλίνει στο συμπέρασμα, ότι ο κύριος στόχος της, θα λέγαμε η καρδιά της «Συνόδου», ήταν να επικυρώσει,
αντί να καταδικάσει, συνοδικά την φοβερότερη αίρεση που εμφανίστηκε
μέχρι σήμερα στην ιστορία της Εκκλησίας μας, την παναίρεση του Οικουμενισμού.
Και πιο συγκεκριμένα να αποδώσει εκκλησιαστική υπόσταση στις ετερόδοξες
χριστιανικές κοινότητες με την απαράδεκτη και συγκεκαλυμμένη διπλωματική
διγλωσσία, που χαρακτηρίζει τα συνοδικά κείμενα. Τα όποια φλέγοντα θέματα, τα
οποία υποτίθεται ότι κλήθηκε να επιλύσει, χάνουν την αξία και τη σημασία τους,
διότι όταν νοθεύεται
και παραχαράσσεται το δόγμα, καταρρέουν και καταστρέφονται τα πάντα
και ολόκληρη η εκκλησιαστική ζωή εκπίπτει στην αίρεση.
Άλλοι επί μέρους στόχοι της ήταν να επικυρώσει συνοδικά
τους μέχρι σήμερα γενομένους διαλόγους με τους ετεροδόξους αιρετικούς και
να νομιμοποιήσει τα απαράδεκτα από Ορθοδόξου θεολογικής απόψεως κείμενα κοινής
αποδοχής με τους ετεροδόξους και ιδίως τα κείμενα του Μπαλαμάντ, της Ραβέννας,
του Πόρτο Αλέγκρε και του Πουσάν. Επίσης να δώσει Ορθόδοξη
εκκλησιαστική επικάλυψη στις συμπροσευχές και στα «τολμηρά» οικουμενιστικά
ανοίγματα προς τους ετεροδόξους και αλλοθρήσκους.
1 σχόλιο: