Πέμπτη 28 Φεβρουαρίου 2019

Οικουμενιστική καραμέλα στα βλάσφημα στόματα των Οικουμενιστών ο λόγος του Κυρίου: «Ίνα πάντες εν ώσι»!

Αρχιεπίσκοπος:  Η Ορθόδοξη θεολογία και πράξη προβάλλει ως απαραίτητο μέσο διπλωματίας τον διάλογο



  "Π.Π.": Ὅσες φορὲς κι ἂν ἀποδειχθεῖ ὅτι ἄλλο ἐννοεῖ ὁ Κύριος μὲ τὸν «ἵνα πάντες ἓν ὦσι», οἱ Οἰκουμενιστὲς Ἀρχιεπίσκοποι καὶ Πατριάρχες θὰ τὸν χρησιμοποιοῦν γιὰ τὴν προώθηση τῶν ἀντι-ευαγγελικῶν Διαλόγων (ὅπως γίνονται) καὶ τοὺς ἄλλους οἰκουμενιστικούς τους σκοπούς.
     Μετὰ τὸ ρεπορτάζ τοῦ Μάκη Αδαμόπουλου δεῖτε τὴν ἑρμηνεία τοῦ μητροπολίτη Ναυπάκτου Ἱερόθεου.


 Ρεπορτάζ για το Ραδιόφωνο της Εκκλησίας: Μάκης Αδαμόπουλος
 Φωτογραφίες: eurokinissi

    «Η Ορθόδοξη θεολογία και πράξη προβάλλει ως απαραίτητο μέσο διπλωματίας τον διάλογο» τόνισε, μεταξύ άλλων, ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυμος κατά τον χαιρετισμό του σήμερα το πρωί στην Διημερίδα: «Αποτύπωση Αρχών Πολιτικής και προτάσεις χάραξης Στρατηγικής για την άσκηση Θρησκευτικής και Εκκλησιαστικής Διπλωματίας» που διοργανώνει το υπουργείο Εξωτερικών στο Αμφιθέατρο Γ. Κρανιδιώτης.

Τελεσίγραφο Σέρβων στον Βαρθολομαίο! Προς διακοπή κοινωνίας με το Φανάρι!

  Δεν συγκινήθηκαν κατά πως φαίνεται οι Σέρβοι από την συνέντευξη του Οικουμενικού Πατριάρχη Βαρθολομαίου σε δικό τους μέσο πριν από λίγες μέρες στην οποία προσπάθησε μεταξύ άλλων να τους καθησυχάσει και να εξηγήσει όσα έγιναν στο ουκρανικό εκκλησιαστικό ζήτημα.
    Το Γραφείο Τύπου και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης της Σερβικής Ορθόδοξης Εκκλησίας εξέδωσε δήλωση, η οποία, μεταξύ άλλων, τονίζει ότι η μόνη εκκλησία που αναγνωρίζει το Πατριαρχείο Σερβίας στην Ουκρανία, είναι η κανονική Ορθόδοξη Εκκλησία της Ουκρανίας με επικεφαλής τον Μητροπολίτη Κιέβου και πάσης Ουκρανίας Ονούφριο.

  Μιλάει για εισβολή (εισπήδηση) του Πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως στο έδαφος της Ρωσικής Εκκλησίας την οποία χαρακτηρίζει ως αντικανονική, απορρίπτει την «Σύνοδο ενοποίησης» του Κιέβου στις 15 Δεκεμβρίου και τονίζει πως με όλα αυτά «σκάφτηκε ακόμα πιο βαθιά η τάφρος της αλλοτρίωσης και της κοινωνικής αποσύνθεσης στη δυστυχισμένη χώρα της Ουκρανίας».
     Το σημαντικότερο όλων όμως είναι πως καλούνται οι Σέρβοι ιεράρχες και κληρικοί να απέχουν από τη λειτουργική και κανονική επικοινωνία όχι μόνο με τον επικεφαλής της νεοσυσταθείσης εκκλησίας και άλλων Επισκόπων όπως αυτός, αλλά και με τους συναδέλφους και τους ιερείς και κληρικούς που συλλειτουργούν μαζί τους. Κάτι που σημαίνει επομένως και με τους εκπροσώπους του Οικουμενικού Πατριαρχείου!!!!
   Η Σερβική Ορθόδοξη Εκκλησία ζητά επίσης από τον Οικουμενικό Πατριάρχη να επανεξετάσει τις αποφάσεις του για να αποκαταστήσει την «ευλογημένη ειρήνη και ενότητα των τοπικών αγίων του Θεού Εκκλησιών του Θεού».
     “Η Σερβική Ορθόδοξη Εκκλησία, το Νοέμβριο του περασμένου έτους, η πρώτη από τις Αυτοκέφαλες Ορθόδοξες Εκκλησίες απάντησε επισήμως, σε υψηλότερο επίπεδο (Σύνοδος της Ιεραρχίας), σχετικά με την πρόθεση του Πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως εσκεμμένα και αυθαίρετα, σαν “ο πρώτος χωρίς ίσους” (primus sine paribus), και όχι ο “πρώτος μεταξύ ίσων” («primus inter pares»), να «λυθούν» τα προβλήματα της εκκλησίας στο ουκρανικό έδαφος και ζήτησε να μην το κάνουν, αλλά να βοηθήσει πραγματικά στην επίλυση της κρίσης στον αδελφικό διάλογο με την Ρωσική Ορθόδοξη Εκκλησία και σε συνεννόηση με τις υπόλοιπες Εκκλησίες.
     Δυστυχώς, η φωνή της Σερβικής Εκκλησίας παρέμεινε «φωνή βοώντος εν τη ερήμω»: δεν υπήρχε απάντηση από την Κωνσταντινούπολη – μόνο η θανατηφόρα σιωπή. Στη συνέχεια η Ιερά Σύνοδος της Σερβικής Εκκλησίας στράφηκε στην Κωνσταντινούπολη με μια νέα έκκληση να μην βιάζεται αλλά να ενεργεί με πνεύμα ενότητας, αδελφικής αγάπης και ευθύνης όχι μόνο για την Εκκλησία στην Ουκρανία αλλά και για την ενότητα της Ορθοδοξίας στο σύνολό της. Η αντίδραση ήταν η ίδια – θανατηφόρα σιωπή. Στη συνέχεια, ο Άγιος Πατριάρχης της Σερβίας στη Θεσσαλονίκη προσωπικά προφορικά μίλησε με τον Πατριάρχη της Κωνσταντινούπολης για το ίδιο πράγμα – δυστυχώς, με το ίδιο αποτέλεσμα. Πρέπει να σημειωθεί ότι η Σερβική Εκκλησία, για τη θέση της και τα βήματά της, ενημέρωνε κάθε φορά όλες τις τοπικές αδελφές Εκκλησίες” αναφέρει στο πρόλογο η ανακοίνωση και στην συνέχεια θέτει 5 σημεία τα οποία συνοπτικά συμπεριλαμβάνουν τα εξής:
   1. Η Σερβική Ορθόδοξη Εκκλησία δεν αναγνωρίζει την αντικανονική «εισβολή» της Αυτού Αγιότητας του Πατριάρχη της Κωνσταντινούπολης στο κανονικό έδαφος της Αγίας Ρωσικής Εκκλησίας.
  2. Η Σερβική Ορθόδοξη Εκκλησία δεν αναγνωρίζει ως ανακηρυγμένη την «Αυτοκέφαλη Εκκλησία της Ουκρανίας», αλλά θεωρεί πως από κανονική άποψη δεν υπάρχει. Οι σχισματικοί παρέμειναν διαφωνούντες. Η μόνη Εκκλησία που γνωρίζει και αναγνωρίζει η Σερβική Εκκλησία είναι η κανονική Ουκρανική Ορθόδοξη Εκκλησία, με επικεφαλής τον πιο ευλογημένο Μητροπολίτη Κιέβου και πάσης Ουκρανίας Ονούφριο.
   3. Η Εκκλησία της Σερβίας δεν αναγνωρίζει το λάθος που ονομάζεται «σύνοδος ενότητας» του Κιέβου. Οι σκηνές, ολόκληρο το περιβάλλον και το παρασκήνιο αυτής της περίεργης συγκέντρωσης, για να μην εκφραστούμε πιο σκληρά, είναι γνωστές, λίγο πολύ, σε όλους. Αυτό, κατ' ουσίαν, αφορά την αντι-ενοποιητική και διαχωριστική ψευδή συγκομιδή, η οποία έσκαψε βαθύτερα την τάφρο της αλλοτρίωσης και της αποσύνθεσης της κοινωνίας της ατυχής χώρας της Ουκρανίας. Για όλους αυτούς τους λόγους, η Σερβική Εκκλησία θεωρεί ότι οι αποφάσεις της είναι αντικανονικές και άκυρες.
     4. Η Εκκλησία της Σερβίας δεν αναγνωρίζει τους σχισματικούς επισκόπους. Η Σερβική Εκκλησία δεν αναγνωρίζει ότι ο Ντιμένκο (Επιφάνιος) είναι ακόμη επίσκοπος, και ακόμη περισσότερο προκαθήμενος της αυτοκέφαλης Εκκλησίας
     5. Και, τέλος, η Εκκλησία της Σερβίας αναγκάζεται τακτικά να συστήσει στους Σεβασμιώτατους Ιεράρχες και κληρικούς να απέχουν από λειτουργική και κανονική κοινωνία, όχι μόνο με τους παραπάνω, τον Επιφάνιο (Dumenko) και εκείνους που είναι μαζί του, αλλά και με τους συλλειτουργούντες και τους έχοντες κοινωνία με εκείνους, σύμφωνα με την αρχή των ιερών κανόνων σύμφωνα με την οποία όσοι επικοινωνούν με εκείνους που εκδιώκονται και οι ίδιοι καθίστανται έξω από την επικοινωνία.
     Στο τέλος της ανακοίνωσης αναφέρεται πως η Σερβική Ορθόδοξη Εκκλησία ζητά και παρακαλεί τον Αγιώτατο Πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως να επανεξετάσει την απόφασή του και να αποκατασταθεί η ευλογημένη ειρήνη και η ενότητα των τοπικών Εκκλησιών…

«Η Νέα Εποχή»


(Μία απάντηση στην «ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ» της Ι.Μ. Δημητριάδος)

Μια μονομερή προσέγγιση (προεπιλεγμένη) παρουσίασε το περιοδικό «ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ» (Ιαν. – Φεβρ. 2019) της Ι. Μ. Δημητριάδος για τη «Νέα Εποχή», στην στήλη «ΑΝΤΙΑΙΡΕΤΙΚΑ», σελ. 2. Αναφέρει ο αρθρογράφος, π. Κων. Φλάκης, κάποιες ποικιλόμορφες συστατικές δομικές πτυχές των Αποκρυφιστικών τάσεων, όπως: Εσωτερισμός – Σαμανισμός – Γκουρουϊσμός – Αστρολογία – Πνευματισμός κ.λπ. Δεν αναφέρει τίποτε για τα νεοεποχίτικα καθεστωτικά φερέφωνα, όπως είναι η παναίρεση του οικουμενισμού.
Αναμφίβολα, πρόκειται για κοινότοπη και εγκυκλοπαιδική παρουσίαση της «Νέας Εποχής», που διατηρεί το θυμικό των ανθρώπων στην κατάσταση της μη ριζοσπαστικοποίησης.
Δεν αναφέρει ότι ο οικουμενισμός, ως ενέργεια πλάνης στον σύγχρονο κόσμο, εντάσσεται στην μηχανή της «Νέας Εποχής».
Εύστοχα ο π. Δαβίδ Τσέλικας, γράφει: «Η Νέα Εποχή είναι μια κοσμοθεωρία που χειραγωγεί τους ανθρώπους προς ένα νέο τρόπο ζωής, με νέες αντιλήψεις, για την πολιτική, την υγεία, την οικονομία, τη διατροφή, την τέχνη, την επιστήμη και βέβαια την θρησκεία. Προσδιορίζοντας το βασικό της στόχο θα λέγαμε ότι είναι πολιτικός και θρησκευτικός: είναι η εγκαθίδρυση Νέας Παγκόσμιας Οικονομικής τάξης, πιστωτικού συστήματος, Αρχής Τροφίμων και Νερού, Υγείας, παγκόσμιας φορολογίας και στρατολόγησης, παγκόσμιας Γλώσσας και παγκόσμιας θρησκείας υπό ένα ηγέτη (μεσσίας)!» (Αρχ. Δαβίδ Τσέλικας: «Κόκκινο χαλί για τον Αντίχριστο»).
Να υπενθυμίσουμε, π. Κωνσταντίνε, ότι για τον οικουμενισμό η Ορθόδοξη Εκκλησία δεν είναι η μόνη αληθινή Εκκλησία του Χριστού· ότι η χάρη του Θεού υπάρχει και στις άλλες χριστιανικές ομολογίες καθώς και στις μη χριστιανικές θρησκείες.

«Πολλούς πολιτικούς θα τους "τακτοποιούσε"»!

 Άγιος Παΐσιος: «Τώρα χρειάζονται οι Άγιοι. Τι δεν θα έκαμνε, αν ζούσε ο Άγιος Αρσένιος σήμερα! Και πολλούς πολιτικούς θα τους «τακτοποιούσε» και αυτούς»



Από το νέο βιβλίο: «Ἃ ἑωράκαμεν καὶ ἀκηκόαμεν»
– Οι αναμνήσεις μου από τον Άγιο Παΐσιο.

Έλεγε ο Άγιος Παϊσιος για την σημερινή κατάσταση: 


«Όλο το κακό ξεκινάει από την απιστία. Απομακρύνθηκαν οι άνθρωποι από την Εκκλησία και στράφηκαν στην αμαρτία. Έλειψε ο φόβος του Θεού. Μπήκε πολύ η λογική. Κλονίζεται η πίστη ήδη από την παιδική ηλικία, με τον τρόπο που γράφονται σήμερα τα βιβλία στα σχολεία. Αγρίεψαν οι άνθρωποι. Δεν βλέπει κανείς εύκολα φυσιολογικούς ανθρώπους. Λευκές, μαύρες μαγείες. Υπάρχει στους πολλούς ανθρώπους κάποια δαιμονική επίδραση. Πλήθυναν τα ψυχοφάρμακα.

Αποκρυφισμός καί ψυχανάλυση

Ἡ στροφή τῆς ψυχολογίας στό χῶρο τῆς δαιμονικῆς ἐξαπατήσεως



τῆς κας Λυγερῆς Μελᾶ, ψυχολόγου και θεολόγου

Ἀκοῦστε το ἐδῶ

 Σεβαστοί Πατέρες, ἐν Χριστῷ ἀδελφοί, τά θέματά μας ἀφοροῦν λοιπόν τήν ψυχολογία καί τόν τρόπο πού αὐτή ἐπηρεάζεται ἀπό τόν Ἀποκρυφισμό, τόσο ἡ ψυχανάλυση ὡς κίνημα, ἀλλά πολύ περισσότερο ἄλλες πλευρές τῆς ψυχολογίας.
            Κατ’ ἀρχάς νά ξεκαθαρίσουμε ὅτι ἡ ψυχολογία εἶναι μιά ἐπιστήμη. Ἀφορᾶ δηλαδή τή μελέτη τῆς συμπεριφορᾶς τοῦ ἀνθρώπου. Ὡς τέτοια δέν μᾶς ἐνοχλεῖ θεολογικά. Δηλαδή μπορεῖ ἕνας νά εἶναι χριστιανός καί νά παρατηρεῖ τή συμπεριφορά τοῦ ἀνθρώπου καί νά ἀναπτύσσει συμπεράσματα καί θεωρίες μέσα ἀπό τίς ἔρευνές του. Ὅμως, μεγάλα κινήματα, ὅπως ἡ ψυχανάλυση, καί ὅπως θά δοῦμε ἀργότερα οἱ θεωρίες τοῦ Γιούνγκ, ἡ ἀναλυτική ψυχολογία τοῦ Γιούνγκ, οἱ θεωρίες τοῦ Ἀβραάμ Μάσλοου καί τελικά ἡ ὑπερπροσωπική ψυχολογία, εἶναι θεωρίες οἱ ὁποῖες ἐπηρεάστηκαν πάρα πολύ ἀπό τόν Ἀποκρυφισμό.

Τετάρτη 27 Φεβρουαρίου 2019

Ανακοίνωση της Ιεράς Συνόδου της Ορθοδόξου Εκκλησίας της Ρωσίας περί της καταστάσεως της Ουκρανικής Ορθοδόξου Εκκλησίας


Περί καταστάσεως της Ουκρανικής Ορθοδόξου Εκκλησίας


Το ανακοινωθέν ενεκρίθη από την συνεδρία της Ι. Συνόδου της Ορθοδόξου Εκκλησίας της Ρωσίας στις 26/2/2019

Με μεγάλη ανησυχία η Ιερά Σύνοδος της Ορθοδόξου Εκκλησίας της Ρωσίας επισημαίνει την απότομη επιδείνωση της καταστάσεως της Ουκρανικής Ορθοδόξου Εκκλησίας.
Η εκχώρηση από το Πατριαρχείο Κωνσταντινουπόλεως «Τόμου αυτοκεφαλίας» στην ούτως λεγόμενη «Ορθόδοξη Εκκλησία της Ουκρανίας», η οποία συγκροτήθηκε τεχνητώς με τη συγχώνευση των δύο σχισματικών μορφωμάτων, ακόμη περισσότερο διεύρυνε το διχασμό μεταξύ των Ορθοδόξων της Ουκρανίας και όξυνε ουσιαστικά τις διομολογιακές σχέσεις.

"Ο Μητροπ. Λαγκαδά ή να τα διαψεύσει, ή να παραιτηθεί"!

Αρνητικός πρωταγωνιστής ο Μητροπολίτης Λαγκαδά

Katanixis.grΌταν ένας μητροπολίτης βρίσκεται να πρωταγωνιστεί σε ζητήματα με σαφείς γεωπολιτικές προεκτάσεις, η ανησυχία του πιστού λαού του Θεού είναι έντονη και απολύτως δικαιολογημένη.
Είτε πρόκειται για φιλόδοξο πρόθυμο "εμποράκο" Βατικανής κοπής, (που οι Αξιωματούχοι του είναι και πολιτικοί αξιωματούχοι), που διαπραγματεύεται κάτω από το τραπέζι την διοικητική του

Νόμιμα τα γκράφιτι της «Πανθρησκείας» στην Ελλάδα


Το τελευταίο χρονικό διάστημα παρατηρείται μια έξαρση στο σχεδιασμό επάνω σε Δημόσια-Δημοτικά κτίρια των Χανίων, κάποιων ιδιαίτερα μεγάλου μεγέθους γκράφιτι με παραθρησκευτικό περιεχόμενο που σχετίζεται με την παναίρεση του Οικουμενισμού, την «Πανθρησκεία», που αποτελεί μια σύνθεση δοξασιών παραθρησκειών και Ανατολικών θρησκειών και η οποία προωθείται στην Ελλάδα από το διεθνές πολιτικο-θρησκευτικό κίνημα της «Νέας Εποχής».
Του Νικολάου Σ. Στεργιάδη

Στην Κίσαμο Χανίων, σχεδιάστηκε γκράφιτι 150 τ.μ. σε εξωτερικό τοίχο Δημόσιου Σχολείου, γκράφιτι γνωστό και ως ο «θρόνος του θηρίου», καθώς και άλλο επάνω σε εξοπλισμό κοινής ωφέλειας, το περιεχόμενο των οποίων περιλαμβάνει αποκρυφιστικά-οικουμενιστικά σύμβολα όπως τα παραθρησκευτικά σύμβολα της

«Το έκαμα, για να πεισθείτε ότι στην πράξη σας κρύβεται δαιμονική ενέργεια»

   Ο μακαριστός π. Γαβριήλ Διονυσιάτης το 1916-1917 βρισκόταν στο Ορφάνι του Παγγαίου, υπεύθυνος σε ένα μετόχι της Μονής του. Στην περιοχή εκείνη στάθμευε τότε μία μεραρχία στρατού.
    Μια ομάδα αξιωματικών, μυημένοι στον πνευματισμό, συνήθιζαν να συγκεντρώνονται τα βράδια γύρω από ένα τραπέζι και με την μεσολάβηση ενός στρατιώτη-μέντιουμ, καλούσαν τα

Τα κατορθώματα Βαρθολομαίου! Η αναγνώριση των σχισματικών, αντί να μειώσει, μεγάλωσε το διχασμό!

   «Ἡ κανονικὴ Ἐκκλησία τῆς Οὐκρανίας, διώκεται, ὁδηγεῖται σὲ διάλυση!  Ζητούμε από τις κατά τόπους Ορθόδοξες Εκκλησίες να στηρίξουν με προσευχές τους την διωκόμενη Ουκρανική Ορθόδοξη Εκκλησία»!



Εκκλησία της Ρωσίας: Aπότομη επιδείνωση της καταστάσεως της Ουκρανικής Ορθοδόξου Εκκλησίας


Περί καταστάσεως της Ουκρανικής Ορθοδόξου Εκκλησίας
Το ανακοινωθέν ενεκρίθη από την συνεδρία της Ιεράς Συνόδου της Ορθοδόξου Εκκλησίας της Ρωσίας στις 26 Φεβρουαρίου 2019  
Με μεγάλη ανησυχία η Ιερά Σύνοδος της Ορθοδόξου Εκκλησίας της Ρωσίας επισημαίνει την απότομη επιδείνωση της καταστάσεως της Ουκρανικής Ορθοδόξου Εκκλησίας.
Η εκχώρηση από το Πατριαρχείο Κωνσταντινουπόλεως «Τόμου αυτοκεφαλίας» στην ούτως λεγόμενη «Ορθόδοξη Εκκλησία της Ουκρανίας», η οποία συγκροτήθηκε τεχνητώς με τη συγχώνευση των δύο σχισματικών μορφωμάτων, ακόμη περισσότερο διεύρυνε το διχασμό μεταξύ των Ορθοδόξων της Ουκρανίας και όξυνε ουσιαστικά τις διομολογιακές σχέσεις.
Ιδιαίτερη ανησυχία προκαλούν η ωμή παρέμβαση των κρατικών αρχών της Ουκρανίας στον εσωτερικό εκκλησιαστικό βίο και οι

Τρίτη 26 Φεβρουαρίου 2019

Τα "καλά" - πονηρά του σχίσματος που "ευλόγησε" ο Βαρθολομαίος!

Διπλή πρόκληση από το Κίεβο:

 Τελεσίγραφο μέχρι Μεγάλη Παρασκευή στην κανονική Εκκλησία και άδεια στους Ουνίτες για να λειτουργήσουν σε Ορθόδοξο ναό ανήμερα του Ευαγγελισμού




Οι μάσκες πέφτουν στην Ουκρανία… Το Κίεβο αναλαμβάνει δράση σε πολιτικό επίπεδο παρεμβαίνοντας εξόφθαλμα και σε εκκλησιαστικά θέματα.

Το Υπουργείο Πολιτισμού της Ουκρανίας έχει θέσει την 26η Απριλίου, ανήμερα Μεγάλη Παρασκευή για την Ορθοδοξία, ως την καταληκτική προθεσμία για την κανονική Ουκρανική Ορθόδοξη Εκκλησία (UOC) να μετονομαστεί.
Σύμφωνα με το νομοσχέδιο αριθ. 5309 που ψηφίστηκε από το ουκρανικό κοινοβούλιο και υπογράφηκε από τον Πρόεδρο Poroshenko τον Δεκέμβριο, όλες οι θρησκευτικές οργανώσεις που

Μια Προδοσια δεκαετιών!

Μια Προδοσια δεκαετιων!



προδοτεσ     Εδω και δεκαετίες στην Ελλάδα, ο Χριστός προδίδεται μεθοδικά, τόσο από τους πολίτικους, όσο και μέσα στην ίδια από την εκκλησιαστική ηγεσία του. Τότε, ένας εκ των 12 μαθητών τον πρόδωσε. Οι φαρισαίοι έκαναν τη δουλεία τους, ο Ιούδας όμως έπρεπε να κάνει κι αυτός τη δίκη του, ως μαθητής του χριστού και όχι να προδώσει τον κύριο του. Έτσι και σήμερα, οι περισσότεροι πολιτικοὶ κάνουν τη δουλεία τους, γκρεμίζοντας συστηματικά τα θεμέλια της χριστιανικής ζωής, που διατήρησαν επί αιώνες οι χριστιανοί προγονοί μας.
      Τι κάνουν όμως οι σύγχρονοι μαθητές του χριστού; 
        ΤΙ ΚΑΝΕΙ Η ΕΠΙΣΗΜΗ ΙΕΡΑΡΧΙΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ; (οι αντίστοιχοι μαθητές του χριστού;).
    Τι κάνουν οι απλοί ορθόδοξοι χριστιανοί; (οι μαθητές των μαθητών του χριστού;)

    Δυστυχώς και σήμερα υπάρχουν Ιούδες, τόσο στους μεν, όσο και στους δε.
___


     Ας κάνουμε μία ανασκόπηση στα γκρεμίσματα των χριστιανικών θεμέλιων που ξεκίνησαν εδώ και δεκαετίες και συνεχίζονται μέχρι σήμερα στη ζωή των Ελλήνων, από τις πρώτες προδοσίες απέναντι στο χριστό μας, μέχρι τις πρόσφατες: 1982

«Πόλεμος» κληρικών- Γαβρόγλου για τις επίμαχες δηλώσεις περί εκβιασμών

    Την έντονη αντίδραση των Ιερέων προκαλούν οι δηλώσεις του Κώστα Γαβρόγλου ο οποίος έκανε λόγο για εκβιασμό αναφορικά με το θέμα του μισθολογικού.

Τη στιγμή που η αγωνία χιλιάδων Κληρικών και των μελών των οικογενειών τους βρίσκεται στο αποκορύφωμα, οι κινήσεις και οι ενέργειες της κυβέρνησης ρίχνουν «λάδι στη φωτιά» και δε βοηθούν στην εξεύρεση λύσης.

Η απογοήτευση και ο προβληματισμός για τη εξέλιξη του διαλόγου είναι έκδηλος. Η σημερινή ανακοίνωση του Ιερού Συνδέσμου

Πατριάρχης Σερβίας: «Δε θα αναγνωρίσουμε το σχίσμα στην Ουκρανία»

   Τη θέση της Εκκλησίας της Σερβίας αναφορικά με το ουκρανικό ζήτημα επανέλαβε ο Πατριάρχης Σερβίας Ειρηναίος σε συνέντευξή του στην εφημερίδα «Politika» της πατρίδας του.
Ο Προκαθήμενος της Σερβικής Εκκλησίας είπε ότι τάσσεται υπέρ της τήρησης των ιερών κανόνων και της διαδικασίας που καθορίζεται με τους κανόνες αυτούς, κάτι που σημαίνει ότι

Θράσος και ασέβεια από τον αθεόφοβο Γαβρόγλου


Επιτέθηκε στους κληρικούς κάνοντας λόγο για εκβιασμό στην κυβέρνηση


Ρεπορτάζ Αντώνης Τριανταφύλλου

  Με θράσος ο Κώστας Γαβρόγλου στρέφεται κατά των κληρικών κατηγορώντας τους ότι εκβιάζουν την κυβέρνηση, προσπαθώντας να μετακυλήσει το άγος της απόρριψης της συμφωνίας στον πιο αδύναμο κρίκο, δηλαδή στον εφημεριακό κλήρο. Στη συνέντευξη που παραχώρησε χθες στο ραδιόφωνο 247 ο υπουργός Παιδείας κατηγόρησε τον Ιερό Σύνδεσμο Κληρικών (ΙΣΚΕ) ότι εκβιάζει την κυβέρνηση, με αφορμή την προειδοποίηση του ΙΣΚΕ ότι, εάν περάσουν οι αλλαγές στο μισθολογικό, τότε αυτοί θα αντιδράσουν, με ειρηνικό τρόπο.
Ο Κώστας Γαβρόγλου ουσιαστικά υποστήριξε ότι η κυβέρνηση, που εμμέσως έχει απειλήσει την Εκκλησία ότι δεν αποκλείεται ακόμα και μονομερής νομοθέτηση με επαχθέστερους όρους, αν δεν συμφωνήσουν στις προωθούμενες αλλαγές, αισθάνεται ότι απειλείται από τους κληρικούς. Πόσο ειρωνικό, ένας αριστερός πολιτικός να μην αναγνωρίζει το δικαίωμα μιας κοινωνικής ομάδας σε κινητοποιήσεις για τη διασφάλιση όσων θεωρούν δίκαια...
Ο υπουργός Παιδείας πάλι ξέχασε να πει ότι το Οικουμενικό Πατριαρχείο και η Εκκλησία της Ελλάδος διαφωνούν κάθετα στο σχέδιο της κυβέρνησης για το μισθολογικό και προσπαθεί να ρίξει το φταίξιμο της πιθανής απόρριψης στους απλούς κληρικούς.
Λίγη ώρα μετά τη συνέντευξη Γαβρόγλου η Εκκλησία της Κρήτης αποδόμησε τα επιχειρήματα του υπουργού. Η επαρχιακή Σύνοδος σε ανακοινωθέν επανέλαβε την πάγια θέση της, ότι εμμένει στη διατήρηση του υπάρχοντος εργασιακού καθεστώτος των κληρικών. Επίσης, ότι διαφωνεί με το σχέδιο που δημοσιοποίησε το υπουργείο Παιδείας, χαρακτηρίζοντάς το γενικό περιγραφικό πλαίσιο με ασάφειες και κενά.
Παράλληλα υποστηρίζει ότι η υπογραφή της προτεινόμενης σύμβασης δεν διασφαλίζει το μέλλον της μισθοδοσίας των κληρικών, «καθώς κάθε σύμβαση μπορεί να καταγγελθεί ή να παραβιαστεί μονομερώς με διάφορα νομικά προσχήματα, όπως έχει συμβεί στο παρελθόν».
Παράλληλα, η Εκκλησία της Κρήτης απορρίπτει το σκεπτικό της «αφηρημένης αποζημίωσης» και υποστηρίζει ότι δεν κατοχυρώνει μελλοντικά τη μισθοδοσία των κληρικών, διότι, όπως μεταξύ άλλων αναφέρεται στο κείμενο: «Η Πολιτεία παραιτείται από την απευθείας μισθοδοσία του κλήρου». Προειδοποίησε, δε, ότι η Εκκλησία της Κρήτης θα προασπιστεί με κάθε νόμιμο τρόπο τα δίκαια των κληρικών.

Αγία Φωτεινή Μεγαλομάρτυς η Σαμαρείτιδα


ΑΓΙΑ ΦΩΤΕΙΝΗ: Η Αγία Φωτεινή, η Μεγαλομάρτυς, τη μνήμη της οποίας τιμά σήμερα 26 Φεβρουαρίου η Εκκλησία, καταγόταν από την Σαμαρειτική πόλη Σιχάρ. Τις πρώτες πληροφορίες για την Αγία τις βρίσκουμε στο Δ΄ κεφάλαιο του κατά Ιωάννην Ευαγγελίου (Δ΄ 1 – 38). Μεγάλη γιορτή σήμερα για την Ορθοδοξία.

Δεν φοβάται το Φανάρι το: "όμοιος ομοίω αεί πελάζει";

Ισχυρό πλήγμα για τον Πάπα Φραγκίσκο

- Στη φυλακή οδηγείται ο τρίτος ισχυρότερος άνδρας στο Βατικανό για σεξουαλική κακοποίηση παιδιών


Ένα νέο ηχηρό πλήγμα δέχθηκε η Ρωμαιοκαθολική εκκλησία μετά την καταδίκη του υπουργού Οικονομικών του Βατικανού, Τζορτζ Πελ για σεξουαλική κακοποίηση παιδιών.

«Ο παπάς ο ορθόδοξος πάει κόντρα με τα ρεύματα... Όσοι είναι με το διάβολο, να κάτσουν κάτω. Διότι διάβολος είναι η δειλία των»!

«Οι θέλοντες ευσεβώς ζην εν Χριστώ

Ιησού διωχθήσονται». 

 Επίσκοπος Αυγουστίνος Καντιώτης

 Γνωρίσματα ορθόδοξου κληρικού


    Αγαπητοί, πρέπει να ομολογήσουμε μία πικρά αλήθεια. Οι πιστοί, που αγωνίζονται για να κρατήσουν την Ορθοδοξία, είναι ολίγοι. Το ρεύμα το μεγάλο και το απέραντο είναι εκείνο που σιγά – σιγά έχουν απομακρυνθεί από την ορθόδοξο πίστη.
Θα πω ένα λόγο, που ποτέ δεν τον είπα. Θα τον πείτε εγωιστικό, αλλά σας δίνω μια ζυγαριά, για να ζυγίσετε παπάδες, δεσποτάδες και όλο τον κλήρο και όλους τους θεολόγους. Η ζυγαριά αυτή ποια είναι; Ποιο είναι το γνώρισμα του παπά; Να μαζεύει πρόσφορα; Να κάνει ωραίες ακολουθίες; Να κηρύττει χαριτωμένα και να χρηστολογεί από του άμβωνος και να δακρύζουν τα μάτια μερικών δεσποιναρίων για τους στοχαστικούς του λογισμούς; Ποιο είναι το γνώρισμα του παπά και του δεσπότη σ’ αυτά τα δύσκολα χρόνια;
Το γνώρισμα του δεσπότη και του παπά είναι η μαχητικότης, η παρρησία

Δευτέρα 25 Φεβρουαρίου 2019

Υπουργός Παιδείας για συμφωνία: ''Εκβιάζει μερίδα του κλήρου''

     
gavroglou

Ο Υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων απαντά για τα ζητήματα της Παιδείας, της εκκλησίας αλλά και της επικαιρότητας, στις ερωτήσεις του News 24/7 στους 88,6 και στους Βασίλη Σκουρή και Αγγελική Σπανού, προσκεκλημένος στην εκπομπή "Παιχνίδια Εξουσίας".
Για τα Θρησκευτικά:
Η συγγραφή ενός βιβλίου παίρνει περίπου 1,5 χρόνο. Είμαστε στη διαδικασία προκήρυξης για τη συγγραφή του βιβλίου των θρησκευτικών. Με την Εκκλησία έχει ολοκληρωθεί ο διάλογος.
Για την Εκκλησία:
Για τέτοιου είδους δύσκολα ζητήματα οι διαδικασίες διαλόγου δεν

Άλλο αποτείχιση από τους Οικουμενιστές, κι άλλο προσχώρηση στο Σχίσμα των Γ.Ο.Χ. (βίντεο)

Δυστυχῶς, προσωπικὰ θέματα  ποὺ δὲν ἔχουν νὰ κάνουν μὲ τὴν ἁγιοπατερικὴ διδασκαλία καὶ στάση ἀπέναντι στὴν αἵρεση, ὁδηγοῦν πατέρες καὶ ὁμάδες ποὺ ἀποτειχίζονται, νὰ ἐπιλέγουν λάθος τρόπους, ποὺ ἀντὶ νὰ βοηθοῦν τὸν ἀγῶνα κατὰ τῆς Παναιρέσεως, τὸν δυσχεραίνουν, ἀπροσανατολίζουν αὐτοὺς τοὺς λίγους ποὺ θέλουν νὰ ἀγωνιστοῦν καί, ὡς ἐκ τούτου βοηθοῦν τὴν ἐπέκταση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ! Κάτι παρόμοιο συνέβη μὲ τὸν π. Ἰωάννη: Ἀπὸ τὴν Σκύλα τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, ἔπεσε στὴ Χάρυβδη τοῦ Παλαιοημερολογιτισμοῦ!

     Ὁ π. Ἰωάννης Καρασακαλίδης μὲ τοὺς πιστοὺς ποὺ τὸν ἀκολουθοῦν, ἐπέλεξε νὰ προσχωρήσει στοὺς Γ.Ο.Χ., κάτι ποὺ ὁ πατριάρχης Βαρθολομαῖος εὔχεται νὰ γίνεται, ἔχει μάλιστα δηλώσει, σύμφωνα μὲ πληροφορίες μας:
Μὴ φοβᾶσθε, θὰ φροντίσουμε ὅλοι οἱ ἀποτειχισμένοι νὰ πᾶνε στοὺς Γ.Ο.Χ. κι ἔτσι θὰ ἡσυχάσουμε ἀπ’ αὐτούς!
         Αὐτὸ ἤδη τὸ ἔκανε ὁ π. Ἰωάννης.
Δὲν θὰ σχολιάσουμε μὲ περισσότερα τὴν ἐνέργειά του. (Παρουσιάζουμε στὴ συνέχεια μερικὰ ἀπὸ ὅσα λέγει στὸ βίντεο ποὺ ἀκολουθεῖ). Θὰ ἐπαναλάβουμε ἐδῶ μόνο μιὰ φράση του ἀπὸ τὸ βίντεο, ποὺ περιέχει ψεύδη καὶ ἀνακρίβειες:
«Τὸ Πατρῶο Ἑορτολόγιο θὰ πρέπει νὰ μπεῖ στὴ ζωή μας, γιατὶ εἶναι τὸ σωστό, γιατὶ τὰ θαύματα γίνονται σύμφωνα μ’ αὐτό, γιατὶ ἡ Ὀρθοδοξία -ὅλη σχεδόν- πηγαίνει μὲ τὸ Παληό»!

Το ψευδοπρωτείο των Οικουμενιστών και η διδασκαλία της Εκκλησίας


δαμάντιου  Τσακίρογλου
 

Μία ἀπὸ τὶς πάμπολλες κακοδοξίες τῶν παναιρετικῶν Οἰκουμενιστῶν εἶναι ἡ διδασκαλία περὶ πρωτείου. Ἑνὸς πρωτείου ποὺ δὲν βασίζεται στὴν ἀλήθεια, τὴν ὁμολογία της, τὴν ὑπεράσπισή της, ἀλλὰ σὲ τόπους, ἀριθμὸ πιστῶν, δύναμη καὶ ἐξουσία: πρωτεῖο τοῦ Πατριάρχου Κων/πόλεως, πρωτεῖο τοῦ Πατριάρχου Μόσχας, πρωτεῖο τῶν Ἐπισκόπων, πρωτεῖο τῶν σπουδαγμένων ἱερέων ἔναντι τῶν μὴ σπουδαγμένων, πρωτεῖο τῶν ἀξιωματούχων, πρωτεῖο, πρωτεῖο...
Ἡ κακοδοξία αὐτὴ ὄχι μόνο εἶναι ἀντίθετη στὸν εὐαγγελικὸ λόγο «εἴ τις θέλει πρῶτος εἶναι, ἔσται πάντων ἔσχατος καὶ πάντων διάκονος» (Μαρκ. 9,35), καὶ «ὑμεῖς δὲ μὴ κληθῆτε ῥαββί· εἷς γὰρ ὑμῶν ἐστιν ὁ διδάσκαλος, ὁ Χριστός· πάντες δὲ ὑμεῖς ἀδελφοί ἐστε» (Ματθ. κγ΄ 8), ἀλλὰ ἀντιτίθεται σὲ ὅλη τὴν φύση καὶ τὴν λειτουργία τῆς Ἐκκλησίας ποὺ ὡς μόνο πρῶτο ἀναγνωρίζει καὶ ὁμολογεῖ τὸν Χριστό. Διότι ἄλλο τὰ πρωτεῖα τιμῆς καὶ ἡ ἱεραρχικὴ τάξη καὶ ἄλλο τὰ πρωτεῖα ἐξουσίας, κυριαρχίας, ἀσυδοσίας, ὑποτίμησης καὶ ὑποβάθμισης τῶν ἄλλων, καταπάτησης τῶν Κανόνων καὶ τοῦ δικαίου, περιφρόνησης καὶ αὐτοπροβολῆς. Φθάσαμε πιὰ στὸ σημεῖο νὰ βλέπουμε τὰ πρωτεῖα καὶ ὄχι ποιός ὁμολογεῖ καὶ ὑπερασπίζει τὴν ἀλήθεια· τὰ πρωτεῖα ποὺ ἀποδίδουν οἱ ἄνθρωποι καὶ ὄχι τὰ πρωτεῖα ποὺ ἀποδίδει ὁ Θεός.
Ὁ ἀείμνηστος πατρολόγος Στυλιανὸς Παπαδόπουλος περιγράφοντας τὴν κατάσταση τῆς Ἐκκλησίας στὴν ἐποχὴ τοῦ Ἀρειανισμοῦ λέει τὰ ἑξῆς περὶ τοῦ ἀληθινοῦ πρωτείου:

Κυνηγώντας την εύνοια του πατριάρχη Βαρθολομαίου



 Γράφει ο Μέτοικος
Και να θέλεις να αγιάσεις, δεν σε αφήνει ο Κωνσταντινουπόλεως Βαρθολομαίος, με τις δηλώσεις του.
Σε πρόσφατη ομιλία του, στον Ιερό Ναό του Αγίου Χαραλάμπους στην Κρήνη, ο πατριάρχης δήλωσε στα «προσφιλέστατα τέκνα, απογόνους των προσφύγων της Ερυθραίας», χωρίς ο ίδιος να ερυθριά: «θαυμάζομεν το πώς οι ημέτεροι συνυπήρχαν εν ειρήνη με τους λοιπούς κατοίκους, πως εγνώριζαν να μοιράζωνται τον κόσμο, τας ευλογίας και τας δωρεάς του Θεού»!

Συνεχίζει ...οικουμενιστικά ο "αντι-Οικουμενιστής κ. Αμβρόσιος! --Προβάλλει ως πρότυπο τον μοναχό της παπικής Μονής Bοse και επιφανή Οικουμενιστή Αιμιλιανό!

tripitoi

   Χθες, Κυριακή, ο Σεβασμιώτατος Μητρ. μας κ. Αμβρόσιος τέλεσε μνημόσυνο στο Ιερό Προσκύνημα Παναγίας Τρυπητής υπέρ αναπαύσεως της ψυχής τού μακαριστού Μητροπολίτου Σηλυβρίας κυρού Αιμιλιανού, ο οποίος κατά την παραμονή του στην Αιγιάλεια διακρίθηκε διά τον ιεραποστολικό του (σσ. οἰκουμενιστικό) ζήλο, καθώς, παρά το προχωρημένο της ηλικίας του, πήγαινε σχεδόν παντού προκειμένου να ιερουργήσει, να κηρύξει τον Θείο Λόγο (σσ. οἰκουμενιστικό), να συμβουλεύσει και να παρηγορήσει. 

   Επίσης, ο σεπτός Ποιμενάρχης τέλεσε μνημόσυνο και υπέρ αναπαύσεως των ψυχών των γονέων του, Γεωργίου και Νικολίτσας Λενή.
Πηγή
    "Π.Π."   Γιὰ τὸν Οἰκουμενιστὴ Αιμιλιανό, ἐδῶ: "Κρίμα! Ὁ Καλαβρύτων κατάφερε να τους κάνει όλους συνοδοιπόρους του, στην Οικουμενιστική του πορεία!". 
Κι  ἐδῶ: "Ο αγωνιστής (για τους αντι-Οικουμενιστές της Θεσ/νίκης) Καλαβρύτων Αμβρόσιος, που είχε εξομολόγο "μοναχό"-επισκέπτη της παπικής Μονής Bose, προπαγανδίζει τον Οικουμενισμό με βιβλίο που εξέδωσε!!!


(Ἐδῶ)
    «ἀντι-Οικουμενιστής» κ. Ἀμβρόσιος τιμᾶ τὸν πλουτίσαντα ἐκ τοῦ Οἰκουμενισμοῦ μὲ ἑκατοντάδες χιλιάδες ἑλβετικὰ φράγκα, τὸν βέρο Οἰκουμενιστὴ μητρ. Σηλυβρίας Αἰμιλιανό.
   Μὲ τὸ νέο βιβλίο ποὺ ἐξέδωσε, τὸν ὑμνεῖ ἐμμετικῶς καὶ ἀποκαλύπτει -ὁ ἴδιος ὁ κ. Αμβρόσιος- ἔχοντας ἀπωλέσει κάθε μέτρο ὀρθόδοξης αὐτοσυνειδησίας, ὅτι εἶχε ὡς ἐξομολόγο-πνευματικὸ τὸν Οἰκουμενιστὴ καὶ "μοναχὸ" τῆς παπικῆς Μονῆς Bose Αἰμιλιανό, ἐπὶ πλέον δέ, κάνει (διὰ τοῦ βιβλίου) προπαγάνδα στοὺς πιστοὺς ὑπὲρ τῶν Οἰκουμενιστικῶν ὁραμάτων τοῦ Αἰμιλιανοῦ!!! Καλά, δὲν βρίσκεται κάποιος στὴν Μητρόπολη νὰ τὸν ἀποτρέψει ἀπὸ τέτοιες ἐνέργειες ποὺ τὸν ἐκθέτουν ἀνεπανόρθωτα; 

Πλευρές της πίστεως του μητρ. ΣΙΑΤΙΣΤΗΣ ΚΥΡΟΥ ΠΑΥΛΟΥ, είναι παράδειγμα προς μίμησιν ή προς αποφυγήν;



ΕΚΚΛΗΣΙΟΛΟΓΙΚΕΣ ΕΚΤΡΟΠΕΣ ΤΟΥ ΣΕΒΑΣΜΙΩΤΑΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΣΙΣΑΝΙΟΥ ΚΑΙ ΣΙΑΤΙΣΤΗΣ ΚΥΡΟΥ ΠΑΥΛΟΥ

Πρωτοπρεσβ. Ἄγγελος Ἀγγελακόπουλος

Ἐν Πειραιεῖ 25-2-2019

(...) Τά παραπάνω ἰσχύουν γιά τόν θάνατο ὅλων τῶν ἀνθρώπων. Καί φυσικά ἰσχύουν καί γιά τόν θάνατο (14-1-2019) τοῦ Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Σισανίου καί Σιατίστης κυροῦ Παύλου, ἀπό τόν ὁποῖο πέρασαν σαράντα ἡμέρες καί τοῦ ὁποίου τελέστηκε τό σαρανταήμερο μνημόσυνο.
Κανείς βεβαίως δέν ἀμφισβητεῖ τήν πολύπλευρη δραστηριότητά του, τήν ὁμιλητική του ἰκανότητα καί τήν προσφορά του στήν Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος ἀπό τίς θέσεις α) τοῦ Γραμματέως τῆς Συνοδικῆς Ἐπιτροπῆς Χριστιανικῆς Ἀγωγῆς τῆς Νεότητος, τῆς Εἰδικῆς Συνοδικῆς Ἐπιτροπῆς Γάμου καί Οἰκογενείας, τῶν Συνοδικῶν Ὑποεπιτροπῶν ἐπί τῶν Ὀλυμπιακῶν Ἀγώνων, τῆς χρηματοδοτήσεως τῶν χριστιανικῶν οἰκογενειῶν τῆς Θράκης γιά τήν ἀπόκτηση τρίτου τέκνου καί τῶν Καλλιτεχνικῶν ἐκδηλώσεων, β) τοῦ Διευθυντοῦ Κατηχήσεως, τῆς Σχολῆς Κατηχητῶν καί τοῦ Φροντιστηρίου Ἐπιμορφώσεως Κατηχητῶν, καί γ) τοῦ παραγωγοῦ ραδιοφωνικῶν ἐκπομπῶν τῶν Ραδιοφωνικῶν Σταθμῶν τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος καί τῆς Πειραϊκῆς Ἐκκλησίας[2].

Οταν ακους ένα Λαο να βριζει...

 Οταν ακους ενα Λαο να βριζει την Πιστη του, τον Θεο του, την Παναγια, τον Τιμιο Σταυρο

να περιμενεις μεγαλες συμφορες


Όλα τα μεγάλα και ένδοξα κατορθώματα από κτίσεως κόσμου μέχρι σήμερα έγιναν διά της πίστεως, και όλα τα δυστυχήματα και οι συμφορές ακολούθησαν από την απιστία.  
Αυτό παρατηρούμε στον Ισραηλιτικό λαό. Όσες φορές πίστεψαν και λάτρεψαν τον αληθινό Θεό, ήσαν μεγάλοι και ισχυροί, νικούσαν τους εχθρούς τους και ευτυχούσαν. Όσες φορές όμως απιστούσαν και λάτρευαν τα είδωλα, και απομακρύνονταν από τον αληθινό Θεό, καταντούσαν ανίσχυροι και υπόδουλοι στους εχθρούς τους, δυστυχείς και πανάθλιοι.

Η προπαγάνδα για την "ένωση" συνεχίζεται! --Αλλά οι συμβιβασμένοι Ποιμένες-πιστοί, δεν αντιδρούν, σαν το ...ΒΑΤΡΑΧΑΚΙ!

Μήπως -ἔστω καὶ τώρα- είναι η ώρα ΝΑ ΠΕΤΑΧΤΟΥΜΕ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗ ΧΥΤΡΑ;»


Φαναρίου Αγαθάγγελος:


«Η Αγία Καικιλία είναι μια Αγία που ''ενώνει'' δύο Εκκλησίες, Ορθόδοξη και Καθολική»


naos kaikilias 43
Αποστολή στη Ρώμη για τη Romfea.gr | Δήμητρα Παναγοπούλου

Τριήμερη πολιτιστική - επιμορφωτική επίσκεψη στη Ρώμη και το Βατικανό πραγματοποιούν από σήμερα, Κυριακή 24 Φεβρουαρίου 2019, στελέχη της Αποστολικής Διακονίας της Εκκλησίας της Ελλάδος και του Κέντρου Στηριξης Οικογένειας Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών (ΚΕΣΟ).
Επικεφαλής της επισκέψεως είναι ο Θεοφιλέστατος Επίσκοπος Φαναρίου κ. Αγαθάγγελος, Γενικός Διευθυντής της Αποστολικής

Ο «άγιος» των Γ.Ο.Χ. παραδέχεται ότι ίδρυσαν δική τους Εκκλησία!




    πρώην Φλωρίνης Χρυσόστομος Καβουρίδης καὶ νῦν «ἅγιος» ἁγιοποιηθεὶς ἀπὸ τοὺς Γ.Ο.Χ., ἔχει συνείδηση ὅτι οἱ Παλαιοημερολογῖτες ἔκαναν σχίσμα, ἀλλὰ ἀπεδύθη σὲ μιὰ ἀπέλπιδα προσπάθεια νὰ τὸ ἀποκρύψει. Ὅσο ὅμως κι ἂν προσπάθησε νὰ τὸ συγκαλύψει, νὰ τὸ ἐκφράσει διαφορετικά, ὅμως οἱ ἴδιες οἱ ἐκφράσεις του τὸν προδίδουν, ὅπως π.χ. αὐτὰ ποὺ λέγει ἀνάμεσα στὶς γραμμὲς τεσσάρων (4) μόλις σελίδες τοῦ 1ου τόμου τῶν ΑΠΑΝΤΩΝ του, ποὺ μὲ καμάρι ἐξέδωσαν καὶ διαφημίζουν οἱ Γ.Ο.Χ.
    Συγκεκριμένα στὴν σελ. 207 κατηγορεῖ τὸν ἀρχιεπίσκοπο Ἀθηνῶν Χρυσόστομο, ὅτι μεθόδευσε τὴν ἐπιβολὴ τοῦ Νέου Ἡμερολογίου χωρὶς τὴν «ἐκ νέου σύγκλησιν τῆς Ἱεραρχίας», ἡ ὁποία, ἐὰν συνεκαλεῖτο, «δὲν θὰ ἐνέκρινε τὴν μονομερῆ καὶ ἀντικανονικὴν μεταβολὴν τοῦ Ἡμερολογίου πρὸς ἀποφυγὴν τῆς διασπάσεως τῆς ἑνότητος τῶν Ὀρθοδόξων Ἐκκλησιῶν».
    Βέβαια ἐπισημάναμε (ἐδῶ κι ἐδῶ)  ὅτι παραλογίζεται ὁ «ἅγιος» τῶν Γ.Ο.Χ., ἀφοῦ οἱ Ἐκκλησίες δὲν διασπάστηκαν, ἀλλὰ κοινωνοῦσαν μεταξύ τους ΟΛΕΣ, καὶ μὲ τὴν Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος, ποὺ τάχα (σύμφωνα μὲ τὰ ψεύδη τῶν Γ.Ο.Χ.) ἀπεσχίσθη. Οἱ μόνοι ποὺ τελικὰ ἀπεσχίσθησαν ἀπὸ ΟΛΕΣ τὶς τοπικὲς Ἐκκλησίες  καὶ  ΙΔΡΥΣΑΝ  δικιά τους  σχισματικὴ «ἐκκλησία», ἦταν οἱ  Γ.Ο.Χ., ὅπως παρακάτω θὰ διαβάσετε νὰ τὸ λέει κι ὁ ἴδιος ὁ …«ἅγιός» τους!