Δευτέρα 18 Φεβρουαρίου 2019

Δυστυχώς οι Γ.Ο.Χ. δεν μπορούν να ζήσουν χωρίς την παραπληροφόρηση και την απάτη!


Γράψαμε χθές:

Τὸ ψεῦδος τοῦ «ἁγίου» Χρυσοστόμου Καβουρίδη!

Πρ. Φλωρίνης  Χρυσόστομος Καβουρίδης:

   νεοημερολογίτικη  «Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος χωρισθεῖσα τῶν …(!!!) λοιπῶν Ἐκκλησιῶν κατέστη σχισματική»!
(Πότε χωρίσθηκε ἡ Ἐκκλησία μας τῶν λοιπῶν Ἐκκλησιῶν; ΠΟΤΕ! Ὁ χωρισμὸς ἦταν μόνο στὴν ψευδόμενη διάνοια τοῦ «ἁγίου»! Τόσο συνεπὴς στὶς θέσεις του καὶ διορατικός… ἅγιος, ποὺ ἀργότερα ἀναίρεσε τὶς θέσεις του)!   (σελ. 87).


Μετὰ ἀπ' αὐτὴ τὴν ἀνάρτηση οἱ τοῦ Παλαιοῦ Ἡμερολογίου ἐξανέστησαν, καὶ πονηρά, ἀπέφυγαν νὰ ποῦν ὅτι δὲν τὰ εἶπε αὐτὰ ὁ πρ. Φλωρίνης, γιατὶ τὰ ἔγραψε, ἀλλὰ διότι τάχα ἡ παραπομπὴ δὲν ἦταν ἀκριβής! Καὶ ἄρχισαν πάλι νὰ μᾶς κατηγοροῦν καὶ συκοφαντοῦν, ἀντὶ νὰ συνειδητοποιήσουν τὴν παραπλάνηση ποὺ κάνουν οἱ Γ.Ο.Χ. τόσες δεκαετίες στοὺς πιστούς. (Βέβαια, οἱ Δεσποτάδες τους δὲν ἀσχολοῦνται μὲ αὐτά, ἀφήνοντας τὰ ἱστολόγια -μὲ εὐθύνη τους- νὰ γράφουν, γιὰ νὰ μὴν ἐκτίθενται οἱ ἴδιοι καὶ δίνουν λαβὴ σὲ ἄλλες παρατάξεις τῶν Γ.Ο.Χ. νὰ τοὺς ἐπιτεθοῦν).
Παρουσιάζουμε λοιπόν, ἀπὸ τὸν 2ο  τόμο τοῦ πρ. Φλωρίνης Χρυσοστόμου καὶ σχολιάζουμε σχετικὰ ἀποσπασματα.


πρ. Φλωρίνης Χρυσόστομος: «Καὶ εἶναι μὲν ἀληθές, ὅτι ἡμεῖς ἀμυνόμενοι κατὰ τῆς καθ’ ἡμῶν καθαιρετικῆς ἀποφάσεως τοῦ Συνοδικοῦ Δικαστηρίου, ὅπερ συνεκρότησε ἡ καινοτόμος Ἱεραρχία, ἀπεκαλέσαμεν εἰς δημοσιεύματα ἡμῶν τοὺς καινοτόμους Ἱεράρχας Σχισματικούς… ὡς ἀποσχισθέντας ἐκ τῶν λοιπῶν ὀρθοδόξων Ἐκκλησιῶν τῶν ἱσταμένων ἐπὶ τοῦ ἐδάφους τοῦ ὀρθοδόξου ἑορτολογίου εἰς τὸν ἑορτασμὸν τῶν ἑορτῶν, …ἀλλ’ ἀπεκαλέσαμεν αὐτοὺς Σχισματικοὺς καὶ δὲν διστάζομεν καὶ σήμερον νὰ ἀποκαλέσωμεν αὐτοὺς τοιούτους, οὐχὶ ὅμως ἐν ἐνεργείᾳ, ἀλλὰ δυνάμει μόνον» (ΑΠΑΝΤΑ πρ. Φλωρίνης Χρυσοστόμου Καβουρίδου, τόμ. Β΄, σελ. 23, μὲ ἡμερομηνία 1 Ἰουνίου 1944).
1. Τὸ γράφει ἢ δὲν τὸ γράφει; Σχισματικοί, λοιπόν, «ὡς ἀποσχισθέντας ἐκ τῶν λοιπῶν ὀρθοδόξων Ἐκκλησιῶν»
2. Καὶ μετὰ ἐπλάσθη τὸ “ἐν δυνάμει” καὶ τὸ  “ἐν ἐνεργείᾳ” γιὰ νὰ ἀπαλύνει τόν …πόνο;
Αὐτὰ γράφει ὁ «ἅγιός» τους, συμφωνώντας μὲ ὅσα δημοσιεύσαμε. Ὅμως ξεδιάντροπα οἱ Γ.Ο.Χ. ἔσπευσαν νὰ συκοφαντήσουν καὶ νὰ ἀποπροσανατολίσουν. 
            Γράφουν:
Δημήτριος Χατζηνικολάου 16 Φεβρουαρίου 2019 - 9:44 μ.μ. Δεῖτε εἰς ποῖον σημεῖον ΨΕΥΔΟΥΣ καί ΔΙΑΣΤΡΟΦΗΣ ἔφθασεν ἡ Σέκτα "Π.Π." Εἰς σημερινήν ἀνάρτησίν της μέ τίτλον "ΤΑ ΨΕΥΔΗ ΤΩΝ Γ.Ο.Χ. (Β)" γράφει τά ἑξῆς "ὡραῖα," τά ὁποῖα τήν καθιστοῦν αὐτοκατάκριτον:

"Τὸ ψεῦδος τοῦ «ἁγίου» Χρυσοστόμου Καβουρίδη!
Πρ. Φλωρίνης Χρυσόστομος Καβουρίδης: Ἡ νεοημερολογίτικη «Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος χωρισθεῖσα τῶν …(!!!) λοιπῶν Ἐκκλησιῶν κατέστη σχισματική»! (Πότε χωρίσθηκε ἡ Ἐκκλησία μας τῶν λοιπῶν Ἐκκλησιῶν; ΠΟΤΕ! Ὁ χωρισμὸς ἦταν μόνο στὴν ψευδόμενη διάνοια τοῦ «ἁγίου»!...)"
Ἐπειδή ἔχω διαβάσει τά κείμενα τοῦ Ἁγίου, καταθέτω ὅτι ὅποτε γράφει ὁ Ἅγιος ὅτι ἡ Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος ἐχωρίσθη τῶν λοιπῶν Ὀρθοδόξων Ἐκκλησιῶν προσθέτει καί τήν διευκρίνισιν "ὡς πρός τόν ἑορτασμόν τῶν ἑορτῶν," τό ὁποῖον εἶναι βεβαίως ἀληθές. Ἑπομένως, ἡ ὡς ἄνω συκοφαντία καθιστᾶ τήν "Π.Π." αὐτοκατάκριτον (ἐδῶ). 

Ὥστε «Σέκτα» ἡ «Π.Π.»! Ἔ, βέβαια, ἀφοῦ ὀνομάσατε μία ὁλόκληρη Ἐκκλησία σχισματική, εὐχαριστοῦμε ποὺ μᾶς ὀνομάσατε μόνο σέκτα! Καλωσύνης σας! «Ἔξεστι Κλαζομενίοις ἀσχημονεῖν», συκοφαντεῖν καὶ ὑβρίζειν! Ἄμ, τί θέλατε νὰ προσθέσει ὁ «ἅγιός» σας, ὅτι ἡ Ἐκκλησία μας ἐχωρίσθη λόγῳ αἱρέσεως; Τόσα χρόνια μετὰ τὴν ἀλλαγὴ Ἡμερολογίου δὲν εἴχαν οἱ Γ.Ο.Χ. ἀνακαλύψει τὴν αἵρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, καὶ ἄρα προχωρήσατε στὸ σχίσμα, ΜΟΝΟ καὶ ΜΟΝΟ γιὰ τὴν ἀλλαγὴ τοῦ Ἡμερολογίου καὶ τὶς νηστεῖες! Γιὰ καμιὰ ἄλλη αἰτία ἢ ἄλλη αἵρεση! Τὸ ἐπαναλαμβάνει αὐτὸ ὁ «ἅγιός» σας δεκάδες φορές! Τὸ θέμα ὅμως δὲν εἶναι γιὰ ποιά αἰτία ὁ πρ. Φλωρίνης λέγει ὅτι ἐχωρίσθη ἡ Ἐκκλησία μας ἀπὸ τὶς ἄλλες, ἀλλὰ τὸ ὅτι ψευδῶς, ΨΕΥΔΕΣΤΑΤΑ λέγει ὅτι ἔγινε σχισματικὴ ἡ Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος σὲ πολλὰ σημεῖα, γιὰ νὰ ἀποσείσει ὅτι οἱ Γ.Ο.Χ. ἔκαναν σχίσμα. Καὶ θὰ δεῖτε καὶ πάλι τὸ γιατί στὰ κείμενα, ποὺ ἂν χρειαστεῖ θὰ ἐπακολουθήσουν καὶ ἄλλα.
Ὁ δὲ διαστροφέας τῆς ἀλήθειας καὶ μεγάλος «δάσκαλος» τῆς στοᾶς τῶν Γ.Ο.Χ. γράφει:
Δάσκαλος: «Η δήθεν ρήση του Αγίου Χρυσοστόμου (σ.σ.: ἐννοεῖ τὴν παρακάτω φράση τοῦ πρ. Φλωρίνης) είναι απόσπασμα από τη διατριβή του Χριστοδούλου: Ἡ νεοημερολογίτικη «Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος χωρισθεῖσα τῶν …(!!!) λοιπῶν Ἐκκλησιῶν κατέστη σχισματική»!
Δυστυχῶς ὅμως γι’ αὐτόν, ὅπως εἴδατε καὶ θὰ δεῖτε, τὸν διαψεύδει ὁ «ἅγιός» του!
«Ἐπειδὴ ἡ Διοικοῦσα Ἱεραρχία τῆς Ἑλλάδος ἀπέσχισεν ἑαυτὴν κατὰ τὸ πνεῦμα τῶν Ἱερῶν Κανόνων τοῦ καθόλου Κορμοῦ τῆς Ὀρθοδοξίας καὶ ἐκήρυξεν δυνάμει καὶ κατ’ οὐσίαν ἑαυτὴν Σχισματικήν… κόπτομεν τοῦ λοιποῦ πᾶσαν σχέσιν καὶ ἐκκλησιαστικὴν ἐπικοινωνίαν μετ’ Αὐτῆς ἐμμενούσης εἰς τὴν ἡμερολογιακὴν καινοτομίαν καὶ ἀναλαμβάνομεν τὴν πνευματικὴν ἡγεσίαν καὶ Ἐκκλησιαστικὴν ποιμαντορίαν τοῦ Ὀρθοδόξου Ἑλληνικοῦ λαοῦ, τοῦ ἐμμένοντος πιστῶς εἰς τὸ πάτριον Ἰουλιανὸν ἡμερολόγιον.
Ἀθῆναι 15 Μαΐου 1935
Ὁ Δημητριάδος Γερμανός
Ὁ πρ. Φλωρίνης Χρυσόστομος
Ὁ Ζακύνθου Χρυσόστομος»
(ΑΠΑΝΤΑ, ὅπ. παρ., σελ. 52).
«Διαβεβαιοῦμεν δ’ ἐν συνειδήσει τοὺς Σεβασμίους καὶ γεραροὺς ἐν Χριστῷ ἀδελφούς, τοὺς συγκροτοῦντας τὴν μεγάλην πανορθόδοξον Σύνοδον, ὅτι τὸ διάβημα ἡμῶν, μακρὰν παντὸς προσωπικοῦ ἐλατηρίου, ἐσκόπει καὶ σκοπεῖ νὰ ἐπανασυνδέσῃ ὅλας τὰς Ὀρθοδόξους Ἐκκλησίας, τὰς χωρισθεῖσας διὰ τῆς μονομεροῦς μεταβολῆς τοῦ ἑορτολογίου εἰς τὸν ἑορτασμὸν τῶν χριστιανικῶν ἑορτῶν καὶ τὴν ταυτόχρονον τήρησιν τῶν νηστειῶν τοῦθ’ ὅπερ ἀποτελεῖ ἓν τῶν διακριτικῶν γνωρισμάτων τῆς Ὀρθοδόξου Ἀνατολικῆς Ἐκκλησίας (ὅπ. παρ., σελ. 70).
Οἱ Ἐκκλησίες βέβαια δὲν χωρίστηκαν, μόνο οἱ Παλαιοημερολογῖτες χωρίστηκαν ἀπὸ ΟΛΗ τὴν Ἐκκλησία (στὴν ὁποία δὲν ἔκαναν ὑπακοή) ἕνεκα τοῦ Ἡμερολογίου.
Διαβάζουμε στὸ κεφ. 21 τῶν ΑΠΑΝΤΩΝ τοῦ πρ. Φλωρίνης Χρυσοστόμου:
«Ἡ ἀπόφασις ἣν ἔλαβε ἡ τελευταία προσύνοδος ἐν Ἁγίῳ Ὄρει κατὰ Ἰούνιον τοῦ 1930, καθ’ ἣν παρέστησαν Ἀντιπρόσωποι τῶν τεσσάρων Πατριαρχείων τῆς Ἀνατολῆς καὶ τῶν Αὐτοκεφάλων Ἐκκλησιῶν τῆς Ρουμανίας, τῆς Τσεχοσλαβακίας, τῆς Πολωνίας, τῆς Κύπρου, τῆς Σερβίας καὶ τῆς Ἑλλάδος…, ἐν ᾗ προσυνόδῳ ἀπεφασίσθη παμψηφεὶ νὰ μὴ μεταβληθῆ τὸ Ἰουλιανὸ Ἡμερολόγιο μέχρις οὗ συνέλθη Οἰκουμενικὴ Σύνοδος…» (ΑΠΑΝΤΑ, ὅπ. παρ., σελ. 107).
Καὶ στὴν Προσύνοδο αὐτὴ τῆς μελλούσης νὰ συνέλθη Οἰκουμενικῆς Συνόδου δὲν μετέσχε κανένας ἀντιπρόσωπος τῶν Γ.Ο.Χ. Μητροπολιτῶν, ἐνῶ ἔλαβαν κανονικὰ μέρος ὡς μέλη οἱ ἐκπρόσωποι τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος. Ἄρα, κατὰ ποίαν ἔννοιαν ἀπεσχίσθη ἡ Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος ἀπὸ τὶς ἄλλες Ἐκκλησίες, ἀφοῦ συμμετεῖχε ὡς μέλος στὶς ἐργασίες τῆς Προσυνόδου καὶ συναποφάσισε; Καί, βέβαια, μνημόνευε καὶ μνημονευόταν ἀπὸ ὅλες τὶς ἄλλες Ἐκκλησίες; Οἱ μόνοι ποὺ ἀπεσχίσθησαν ἀπὸ τὴν ΟΛΗ Ἐκκλησία ἦσαν οἱ Γ.Ο.Χ. Καὶ εἶναι ἐπίσης φανερό, ὅτι ἡ Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος ἕως τὴν σύγκληση Οἰκουμενικῆς Συνόδου, ἔλαβε τὴν ἀνοχὴ ΟΛΩΝ τῶν ἄλλων Ἐκκλησιῶν νὰ λειτουργεῖ μὲ τὸ Νέο Ἡμερολόγιο.
Ποῦ λοιπόν, εἶδε τὸ σχίσμα ὁ πρ. Φλωρίνης, καὶ τί λάθος ἔγραψε ὁ κ. Ρίζος, ὥστε νὰ διαρηγνύει τὰ ἱμάτιά του ὁ κ. Χατζηνικολάου, ὁ κ. Μάννης καὶ οἱ ὑπόλοιποι Γ.Ο.Χ.; Αὐτὸ εἶναι τὸ πρόβλημα, ὅτι δὲν περιέχεται ἡ φράση (ὅπως ἰσχυρίζονται) στὸ συγκεκριμένο φυλλάδιο στὸ ὁποῖο παραπέμπει ὁ κ. Ρίζος; (Τὴν παραπομπὴ τὴν πῆρε ἀπὸ ἐπίσημη πηγή, ἀλλὰ μέσα σὲ τόσα ποὺ εἶχε διαβάσει γνώριζε τὴν θέση αὐτὴ τοῦ πρ. Φλωρίνης). Νά, λοιπόν, δὲν περιέχεται στὸ συγκεκριμένο φυλλάδιο, ἀλλὰ περιέχεται στὰ ΑΠΑΝΤΑ τοῦ πρ. Φλωρίνης! Τὸ ψεῦδος τοῦ «ἁγίου» Φλωρίνης παύει νὰ εἶναι ψεῦδος, ἂν δὲν περιέχεται σὲ ἕνα φυλλάδιο, ἀλλὰ περιέχεται στὰ ΑΠΑΝΤΑ τοῦ «ἁγίου» σας;    
Συνεχίζουμε ἀπὸ τὰ «ΑΠΑΝΤΑ» τοῦ πρ. Φλωρίνης: «Ἡ τοιαύτη καταδίκη ἡμῶν εἰς καθαίρεσιν (σ.σ.: ὑπὸ τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος), ἀνεξαρτήτως τῆς ἀκυρότητος αὐτῆς, γενομένης διὰ μόνον τὸν λόγον, διότι ἐζητήσαμεν νὰ ἀκολουθήσωμεν κατὰ τὴν ὑπαγόρευσιν τῆς Ὀρθοδόξου συνειδήσεως ἡμῶν τὸ πάτριον ἑορτολόγιον καὶ νὰ ἀποσχισθῶμεν ἀπὸ τοὺς ἀκολουθοῦντας τὸ Γρηγοριανὸν τοιοῦτον» (σελ. 56).
«Οὕτω δὲν δύνανται νὰ θεωροῦνται ὅτι ὁμοδογματοῦσιν οἱ χριστιανοὶ μιᾶς καὶ τῆς αὐτῆς Ἐκκλησίας, ὅταν οἱ μὲν ἐκ τοῦτων ἑορτάζωσιν τὰς ἑορτὰς τῶν Χριστουγέννων…, καθ’ ὃν χρόνον οἱ δὲ διανύουσιν εἰσέτι τὸ στάδιον τῆς τεσσαρακοστῆς… Διότι αὕτη, χωρίζουσα τοὺς χριστιανοὺς εἰς τὸν ἑορτασμὸν τῶν μεγάλων ἑορτῶν ἀφαιρε,  ἀπ’ αὐτῶν… καὶ τὴν ἰδέαν, ὅτι πάντες, ἔχουσιν ἕνα καὶ τὸν αὐτὸν Οὐράνιον Πατέρα τὸν Θεόν, ἕνα καὶ τὸν αὐτὸν Μεσίτην τὸν Χριστόν, ἓν καὶ τὸ αὐτὸ Πνεῦμα» ὅπ. παρα., σελ. 57).
Αὐτὲς τὶς ἀνοησίες τοῦ πρ. Φλωρίνης Χρυσοστόμου δέχονται οἱ Γ.Ο.Χ.  Ἆρα, στοὺς πρώτους αἰῶνες τῆς Ἐκκλησίας ποὺ γιόρταζαν σὲ διαφορετικὸ χρόνο τὸ Πάσχα καὶ ἄλλες γιορτές, καὶ νήστευαν σὲ ἄλλο χρόνο (ὅπως ἔχουμε καταδείξει), κι ἐμεῖς, ποὺ ἀπὸ τὸ 1923 γιορτάζαμε σὲ διαφορετικὸ χρόνο ὄχι βέβαια τὸ Πάσχα, ἀλλὰ τὰ Χριστούγεννα καὶ τὶς ἄλλες γιορτές ἀπὸ τοὺς Σέρβους, ἀπὸ τοὺς Ἁγιορεῖτες κ.λπ., χάνουμε τὴν ἰδέα περὶ τοῦ ἴδιου Χριστοῦ,  δὲν ἔχουμε τὸν ἴδιο Χριστό; Δὲν ἔχουμε τὸν ἴδιο Θεό;
Καὶ ἀφοῦ παρατίθεται ἡ ἐπιστολὴ τοῦ Πατριάρχου Ἀλεξανδρείας Φωτίου, ὁ ὁποῖος ὑπεράσπισε θέσεις τῶν Γ.Ο.Χ., διαβάζουμε πάντα στὰ «ΑΠΑΝΤΑ»:
«Ὁ ἀοίδιμος οὗτος Πατριάρχης Ἀλεξανδρείας ἐφάμιλος κατὰ τὴν πίστιν καὶ τὴν ἀκραιφνῆ ὀρθοδοξίαν πρὸς τὸν Μελέτιον Πηγᾶν…» (σελ. 61).
Ἄρα γιὰ τοὺς Γ.Ο.Χ. ὁ Μ. Μεταξάκης εἶναι κακὸς Μασῶνος, ἐνῶ ὁ πατριάρχης Ἀλεξανδρείας Φώτιος ποὺ τοὺς ὑποστήριξε, ἦταν ὁ …καλὸς Μασῶνος, καὶ ὀρθόδοξος, ἐφάμιλος ἁγίου ἀνδρός!
Στὴ συνέχεια καὶ πάλι μᾶς θυμίζουν ὅτι κατέφυγαν στὶς ἄλλες τοπικὲς Ἐκκλησίες μὲ τὴν ἐλπίδα τῆς ὑπὲρ αὐτῶν ἐπεμβάσεως, ἀλλὰ οἱ ἄλλες Ἐκκλησίες δὲν ἐνέκριναν τὸ σχῖσμα τῶν Γ.Ο.Χ.
«Τὴν παράνομον καὶ ἄδικον, ἀλλὰ καὶ ἀπάνθρωπον ταύτην ἀπόφασιν τῆς Συνόδου (σ.σ.: τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος) ἀναγγείλαμεν εἰς πᾶσας τὰς Ὀρθοδόξους Ἐκκλησίας ἐν εἴδει διαμαρτυρίας καὶ δι’ ἐλπίδος ἔχομεν, ὅτι αὗται δὲν θὰ ἀναγνωρίσωσι» τὴν καθ’ ἡμῶν «ἀπόφασιν» (ὅπ. παρ., σελ. 64)
Γράφει ἐπίσης ὁ πρ. Φλωρίνης: «Ἡμεῖς οἱ Παλαιοημερολογῖται δὲν ἀποτελοῦμεν ἰδιαιτέραν καὶ ἀνεξάρτητον Ὀρθόδοξον Ἐκκλησίαν ἐν Ἑλλάδι, διότι οὐδεμία Ἐκκλησία μᾶς ἀνεγνώρισεν ὡς τοιαύτην, ἀλλ’ εἴμεθα ἐντὸς τῆς ἀνεγνωρισμένης Αὐτοκεφάλου Ἑλλαδικῆς Ἐκκλησίας, ὡς μία φρουρά, ἥτις φρουρεῖ τὸν θεσμὸν τοῦ ὀρθοδόξου Ἑορτολογίου…, ὡς ἀποτελοῦντες τὴν φαεινὴν καὶ ἀλύμαντον πλευρὰν τῆς Αὐτοκεφάλου Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος, συνεχίζομεν τὴν ἱστορίαν Αὐτῆς ὑπὸ τὴν ὀρθόδοξον ἔννοιαν» (ΑΠΑΝΤΑ, ὅπ. παρ., σελ. 24, ἡμερ. 1 Ἰουνίου 1944).
«Οὕτω ἵνα περιορισθῶμεν εἰς τὴν Ὀρθόδοξον Ἐκκλησίαν τῆς Ἑλλάδος, τὸν τελευταῖον αἰῶνα ἐνεφανίσθησαν δύο Αἱρέσεις, ἡ τοῦ Θεοφίλου Καΐρη… καὶ τοῦ Ἀποστόλου Μακράκη… Ταύτας τὰς αἱρέσεις κατεδίκασεν ἡ Σύνοδος τῆς Αὐτοκεφάλου Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος» (Ὑπόμνημα Ἀπολογητικὸν τοῦ Πατρίου Ἐκκλησιαστικοῦ Ἡμερολογίου). Βλέπετε, μετὰ τόσα χρόνια ὁ πρ. Φλωρίνης δὲν εἶχε ἀνακαλύψει ἀκόμα τὸν Οἰκουμενισμό. Το λέει ξεκάθαρα· μόνο δύο ἕως τότε αἱρέσεις γνωρίζει!!! Ἄρα γιὰ τὸ Ἡμερολόγιο συνεχῶς καὶ τὶς νηστεῖες μιλοῦσαν.
«Ὅταν ἡ Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος «προέβη εἰς τὴν καθαίρεσιν ἡμῶν (σ.σ.: τῶν παλαιοημερολογιτῶν Ἐπισκόπων) (σελ. 55), «διεμαρτυρήθημεν τηλεγραφικῶς καὶ εἰς τὰς Ὀρθοδόξους Ἐκκλησίας» (σελ. 56).
Ἐδέχοντο λοιπόν τὶς ἄλλες τοπικὲς Ἐκκλησίες ὡς τὴν Ἐκκλησίαν, καθόσον μάλιστα οἱ ἄλλες Ἐκκλησίες ἀκολουθοῦσαν τὸ Π.Η., ἀλλὰ ΧΩΡΙΣΤΗΚΑΝ, ΑΠΟΣΧΙΣΤΗΚΑΝ κι ἀπ’ αὐτές, ἀντὶ νὰ δεχθοῦν τὴν ἐτυμηγορία τους, ποὺ ἦταν ἡ ἐτυμηγορίαν τῆς Ἐκκλησίας στὴν πράξη καὶ ἔλεγε: Μὴ κάνετε σχίσμα γιὰ τὸ Ἡμερολόγιο!
Καὶ σήμερα ὁ π. Σάββας Λαυριώτης ἔρχεται νὰ πεῖ: ἂν ἡ Ἐκκλησία ἀποφασίσει νὰ πᾶμε μὲ τὸ Νέο, θὰ πᾶμε. Ἡ Ἐκκλησία, ὅμως, ἔδωσε μιὰ ἄλλη λύση τότε: Καὶ μὲ τὸ Παλαιό, καὶ μὲ τὸ Νέο, ὥσπου νὰ ἀποφασίσει μιὰ Οἰκουμενικὴ Σύνοδος! Κι αὐτὸ δίδαξε ὁ ἅγιος Νικόλαος ὁ Πλανᾶς -ἀλλὰ δὲν τὴν δεχθήκατε· σᾶς τὴν ὑπενθυμίζει καὶ σήμερα ὁ π. Εὐθύμιος, ἀλλὰ δὲν τὴν δέχεσθε καὶ ὀνομάζεται «σέκτα» ὅσους ἀποτελοῦν τὸ ποίμνιό του.
Π.Σ.


7 σχόλια:

  1. Ανώνυμος18/2/19, 8:10 π.μ.

    Κυριε Σηματη θερμα συγχαρητηρια!!! Επιτελους να μαθει ο κοσμος οτι αυτος ο "δασκαλος" ειναι ενας διαστρεβλωτης! Ωρυεται σαν να επροκειτο για επιμηλητη εκδοτικου οικου για μια λανθασμενη παραπομπη η οποια ομως δεν εγραφε κατι ψευδες!!!

    Τι εχει να απαντησει πλεον αφου οι πηγες σας ειναι απο το βιβλιο του "Αγιου" του Χρ. Καβουριδη. Αυτοι νομιζουν οτι εχουν να κανουν με τους αδαεις αναγνωστες των ιστολογιων τους και τους σκοταδιστες ακολουθους τους. Που βλεπουν Αγιορειτη μοναχο και αυτοματα αποτασσονται την λογικη και την διακριση τους!

    Ελενη, νοικοκυρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος18/2/19, 9:28 π.μ.

    Ευχαριστώ Ν.Τ. για τη επισήμανση της παράβλεψης. Τη διόρθωσα.
    Π.Σ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ν.Τόμπρος19/2/19, 5:42 π.μ.

      Να είσαι καλά.Από που όμως τεκμαίρεται ότι ήταν Μασώνος ο Πατριάρχης Αλεξανδρείας Φώτιος;

      Διαγραφή
  3. Πραγματικά κατατοπιστικό των προθέσεων της "αμυντικής μεθοδολογίας" τους. Η προσφιλή βέβαια γενική τακτική επιθέσεως τους είναι η απομόνωση και διαστρέβλωση αποκομμένων νοημάτων. Αν δε εντοπίσουν ακόμα και ένα ασήμαντο και άδολο ανθρώπινο λάθος, που μπορεί να οφείλεται ακόμα και σε τρίτους, πανηγυρίζουν προκαταβολικά για το θεωρούμενο "πλήγμα" στην αξιοπιστία του συνομιλητή τους.
    Η αδυναμία τους να απαντούν συνοπτικά και επί της ουσίας σε συγκεκριμένες ερωτήσεις και να υπεκφεύγουν είναι παροιμιώδης. Έκδηλη είναι φυσικά και η αδυναμία ποιοτικού και πειστικού αντιλόγου για υψηλής ποιότητας δομημένες και τεκμηριωμένες μελέτες που αναιρούν όλα τους τα επιχειρήματα. Έτσι, προφανέστατα, τα εμπαθή πνεύματα που οδηγούν τη συμπεριφορά τους, προκρίνουν τις βρώμικες μεθόδους όπως: "διύληση κώνωπα" για ασήμαντα λάθη, αυθαίρετη διαστροφή νοημάτων, σοβαροφανείς προφάσεις για υπεκφυγή απάντησης επί της ουσίας, πολυλογία με επαναληπτική παρουσίαση παλαιών απαντημένων επιχειρημάτων, απαράδεκτη και επαναλαμβανόμενη απόδοση αστήρικτων χαρακτηρισμών όπως σέκτα, δαιμονισμός, πλάνη, αίρεση κτλ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος18/2/19, 12:22 μ.μ.

    Να κι ενα σχολιο του Vas019 που είδα στο Κρυφο Σχολειο που νομιζω εχει σχεσι με την ανάρτησι.

    vas01917 Φεβρουαρίου 2019 - 1:40 π.μ.

    Χαιρε Ψεμα Αμετρητον..
    1) Επειδή το είπε ο π.Σάββας, και ο κάθε τύπος με μορφή κληρικού πάει να πει ότι είναι αλήθεια και έγκυρο;
    Αφού έχει δοθεί απάντηση για αυτό τον ισχυρισμό και δεν θέλετε να καταλάβετε. Ο π.Σάββας αναφέρεται σε πλαστογραφία αναθεμάτων. Εάν δεν γνωρίζει να μάθει. Εάν γνωρίζει και δεν μπορεί να αναιρέσει, ας σωπάσει χωρίς απόδειξη. Εάν γνωρίζει και κάνει ότι δεν γνωρίζει, Καληνύχτα...Χαίρε σκότος αμέτρητον!
    http://www.oodegr.com/oode/biblia/Sxisma_Zilwtikou_Palaioimerologitismou/1_3_12.htm

    http://www.oodegr.com/oode/biblia/Sxisma_Zilwtikou_Palaioimerologitismou/1_3_13.htm

    http://www.oodegr.com/oode/biblia/Sxisma_Zilwtikou_Palaioimerologitismou/1_3_14.htm

    2) Το σχίσμα το προκάλεσε η μειοψηφία 3 σωτήρες"ΕΠΙΣΚΟΠΟΙ" για λίγο..που για 11 έτη ήταν διώκτες ιερέων του παλαιού, που δεν κατάλαβαν το πνευματικό δήθεν "έγκλημα" αρχικά, υπέγραψαν για το ΝΕΟ, δίκασαν στα επισκοπικά δικαστήρια και κατόπιν εορτής "φωτίστηκαν" και νόμισαν ότι ήταν οι μόνοι σωστοί επίσκοποι στην ΓΗ, καθώς ποτέ δεν αναγνωρίσθηκαν από τις άλλες τοπικές εκκλησίες ως η ελληνική τοπική εκκλησία. Και χωρίς συνοδική έγκριση, το σχίσμα πάει σε όσους φεύγουν και δεν αναγνωρίζονται.

    https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%88%CE%BB%CE%BB%CE%B7%CE%BD%CE%B5%CF%82_%CE%9F%CF%81%CE%B8%CF%8C%CE%B4%CE%BF%CE%BE%CE%BF%CE%B9_%CE%A0%CE%B1%CE%BB%CE%B1%CE%B9%CE%BF%CE%B7%CE%BC%CE%B5%CF%81%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%AF%CF%84%CE%B5%CF%82
    3. Θα έπρεπε αυτό που λες να το είχαν δηλώσει λεπτομερώς τότε, αλλά τότε σιγή. Άσε που ο οικουμενισμός άρχισε το 1902 όπως δείχνει το νέο βιβλίο Ριζου και άλλοι. Εδω απο το 1924 και για 11 ΧΡΟΝΙΑ δεν είχε βρεθεί ΟΥΤΕ 1 ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ να ΗΓΗΘΕΙ ΤΩΝ ΓΟΧ. Άφησε δηλαδή ο Θεός την Εκκλησία Του Χωρίς επισκόπους για τέτοιο θέμα ..ΔΟΓΜΑΤΙΚΌ δήθεν και ΚΑΜΙΑ ΑΛΛΗ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΔΕΝ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΗΘΗΚΕ!
    Ποιον πλανάτε, τον εαυτό σας η άλλους νομίζεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @Ανώνυμος18/2/19, 12:22 μ.μ.

    Να 'σαι καλά αδερφέ μου που το έβαλες. O κ.δάσκαλος τόλμησε και απάντησε, χωρίς βέβαια ανάλογη αναιρετική παραπομπή στην πηγή el.wikipedia. Bασικά, αν είχε οποιοδήποτε σοβαρό στοιχείο που δείχνει αντιθέτως, θα έπρεπε να είχε διεκπεραιώσει την διαδικασία της εισαγωγής της αντίθετης θέσης στο άρθρο της εγκυκλοπαίδειας. Ας δούμε όμως τι έγραψε σαν απάντηση σε αυτό που μας έβαλες εδώ και ακολουθεί η απάντησή μου.
    ==========================================================
    δάσκαλος17 Φεβρουαρίου 2019 - 2:15 μ.μ.
    Δυστυχώς Βασίλειε το "Χαίρε σκότος αμέτρητον" πρέπει να το απευθύνεις στον εαυτό σου.
    Πρώτον, διότι χρησιμοποιείς ένα διαστροφικό βιβλίο ("Το Σχίσμα του Ζηλωτικού Παλαιοημερολογιτισμού" του Παπαδάκη), το οποίο εκτός των άλλων διαστροφών του, πολεμά και κάθε μορφή αποτείχισης, στην οποία ανήκεις και εσύ.
    Δεύτερον, αδικείς τους 3 Επισκόπους που γύρισν με το παλαιό το 1935, διότι ούτε διώκτες υπήρξαν, ούτε "υπέγραψαν για το Νέο" (την Εγκύκλιο αλαλγής του ημερολογίου υπέγραψε μόνο ο Αρχιεπίσκοπος Χρυσόστομος ως μονοκράτορας τότε, όπως καταγγέλει ο εκκλησιαστικός ιστορικός Θεόκλητος Στραγκάς), ούτε ισχυρίστηκαν ποτέ ότι ήταν οι μοναδικοί σωστοί επίσκοποι στη γη.
    Τρίτον, πολλές ήταν οι Εκκλησίες για την ημερολογιακή καινοτομία που διαμαρτυρήθηκαν με προεξάρχουσα την Εκκλησία Αλεξανδρείας.
    Πάψε λοιπόν, ευλογημένε, να γράφεις βλακώδη σχόλια και να επιβαρύνεις την ψυχή σου με συκοφαντίες και διάβασε λίγο εκκλησιαστική ιστορία, αν όχι για να μην εκτίθεσαι με τα ψέμματα, τουλάχιστον για να μην αμαρτάνεις ενώπιον του Θεού κατηγορώντας αδίκως τον πλησίον σου.
    =================================================
    ΑΠΑΝΤΗΣΗ VAS019

    ΠΕΡΙ ΧΡΗΣΗΣ ΘΕΣΕΩΣ ΚΑΙ ΑΠΟΔΕΙΞΕΩΝ "ΔΙΑΣΤΡΟΦΙΚΟΥ" ΒΙΒΛΙΟΥ.

    Διαφωνώ με το θεώρημα σου διότι με τη δική σου λογική δίνεις βάση στους άπιστους. Μπορούν και αυτοί σωστά να ισχυριστούν ότι η Αγία Γραφή έχει λάθη και Άρα είναι πλάνη. Η εντολή Του για κατά βάθος εξέταση των πραγμάτων και να μην μένουμε στους εξωτερικούς τύπους και νοήματα είναι ένα βασικό κριτήριο για τη Σωτηρία μας μέσω των επιλογών μας. Έτσι λέμε και κατανοούμε την Γραφή Θεόπνευστη! Με βάση αυτά και με την προτροπή του Αγίου Νικοδήμου, ότι οτιδήποτε καλό και σύμφωνο με το ευρύτερο πνεύμα μπορεί να υιοθετείται ανεξάρτητου προέλευσης, επέτρεψε μου να μην δεχτώ την αξίωση σου. Με λίγα λόγια, διαφωνώ με την λογική σου ότι από μία πηγή δεν μπορούμε να επιλέξουμε και φιλτράρουμε για χρήση τα καλά και ωφέλιμα και οπωσδήποτε πρέπει να απαξιώσουμε το σύνολο.
    Στο προκείμενο τώρα, έχει αποδειχθεί η πλαστογραφία από πολλές πηγές και ο πατέρας Ευθύμιος έχει γράψει περί αυτού αλλά κανείς ότι δεν ξέρεις! Παρά την ύπαρξη των αποδείξεων και των στοιχείων αδιαφορείς για το ζωμό. Κατά την προσφιλή σου τακτική, πας να το απορρίψεις ομαδικώς, "τσουβάλιαζοντας το". Υπολογίζεις αδίκως στην αναξιοπιστία κάποιον άλλων άσχετων και λανθασμένων θέσεων του συγγραφέα. Αποσιωπείς ότι οι θέσεις του στο υπό εξέταση θέμα έχουν γίνει αποδέκτες/σύμφωνες και από άλλους. Έτσι λοιπόν χρησιμοποίησα το επιχείρημα από το βιβλίο και δεν δεν έχει προβιβαστεί συνολικά το βιβλίο σε αλάνθαστο εγχειρίδιο. Αν προτιμάς το ίδιο επιχείρημα από άλλο πηγή, μην διαστάσεις να ρωτήσεις και πιστεύω κάποιος θα βρεθεί να σε εξυπηρετήσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗΣ ΣΤΟΝ ΓΝΩΣΤΟ ΔΑΣΚΑΛΟ ΤΩΝ ΓΟΧ.
    ------------------------------------------------

    ΠΕΡΙ ΑΔΙΚΙΑΣ 3 ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ
    θα έπρεπε να κατηγορήσεις πρωτίστως την πρωταρχική πηγή που δημοσίευσα για την πληροφορία και τις παραπομπές της, δηλ. την εργασία του μακαριστού Αρχ. Χριστόδουλου και μία ρωσική πηγή. Αποτάσσομαι δικαίως λοιπόν την ευθύνη που μου επισυνάπτεις και αναμένω την τεκμηριωμένη σου διάψευση, καθώς και την διόρθωση του λήμματος της γνωστής διαδικτυακής εγκυκλοπαίδειας. Αυτό παρακάτω διάβασα λοιπόν και συμπέρανα ότι είπα:
    " Στο μεσοδιάστημα των έντεκα χρόνων οι τρεις μητροπολίτες αυτοί είχαν προσυπογράψει και οι ίδιοι την απόφαση της Ιεράς Συνόδου για την αλλαγή του ημερολογίου και ως μέλη επισκοπικών δικαστηρίων είχαν δικάσει και καταδικάσει παλαιοημερολογίτες κληρικούς «επί φατρία και τυρεία και απείθεια προς τας αποφάσεις της Εκκλησίας περί Ημερολογίου» [3][4]."

    ΠΕΡΙ ΜΟΝΑΔΙΚΩΝ ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ ΣΤΗΝ ΓΗ
    Αυτονόητα δε, όταν
    1. η Σύνοδος της Εκκλησίας που ανήκες, σε έχει καθαιρέσει και εσύ συνεχίζεις ισχυριζόμενος ότι είσαι κανονικός επίσκοπος
    2. Ταυτόχρονα υπερασπίζεις (κατόπιν εορτής 11 ετών με άλλους συνεπισκοπους) τον λόγο που αυτό έγινε.
    3. Από τότε μέχρι και σήμερα για τον λόγο αυτό δεν έχεις δικαιωθεί συνοδικά από τις άλλες εκκλησίες παγκοσμίως.
    4. Ποτέ καμία δεν αναγνώρισε ΓΟΧ αλλά πάντα τους άλλους που εσύ κατηγορούσες.

    Τι άλλο μπορεί να δείχνει από τη σατανική ισχυρογνωμοσύνη σου ότι είσαι ο επίσκοπος υπέρ των άλλων 2 επισκόπων στη γη, έστω και προσωρινά. Να είσαι σίγουρος δάσκαλε, ότι αν ήταν πραγματικά θέμα πίστεως δογματικής, θα υπήρχε πολύ μεγαλύτερη δικαίωση και όχι μόνο κατανόηση για τον ευσεβισμό. O ευσεβισμός και η θυσιαστική προσκόλληση σε εργαλείο της παράδοσης από μόνας τους, δεν δικαιώνουν την ανυπακοή, την ίδια που γκρέμισε τους πρωτόπλαστους.

    ΠΕΡΙ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΑΛΛΩΝ ΕΚΚΛΗΣΙΩΝ
    Οι διαμαρτυρίες των άλλων εκκλησιών δεν νομιμοποιούσαν την σχισματική αυθαιρεσία αλλά υπέδειξαν την σωστή στάση μέσα στα τείχη της Εκκλησίας και οριοθέτησαν το επιτρεπτό πλαίσιο διαμαρτυρίας.

    Αλλιώς δάσκαλε, είναι σαν να λέμε ότι αν κάποιος σε βρίσει και είμαι παρών και σε υπερασπιστώ ζητώντας του να σταματήσει, εσύ παίρνοντας θάρρος από τη στήριξη, νομιμοποιήσε να τον χαρακώσεις με μαχαίρι. Στο δικαστήριο δε να με επικαλείσαι σαν μάρτυρα προσβολής της τιμής σου. Σαν ένδειξη ότι φοβήθηκες ότι θα σου επιτεθεί στο μέλλον παρουσίαζεις ότι άκουσες
    ότι αγόρασε μαχαίρι. Ο υβριστής σου δεν οπλοφορούσε την στιγμή εκείνη, αλλά εσύ χρόνια μετά,
    αφού αναμείχτηκε με εγκλήματα, το προβάλεις στην δίκη σαν έγκυρη αυτοάμυνα σου τότε. Ποιος δικαστής θα σε πιστέψει και δικαιώσει λες;

    ΠΕΡΙ ΑΔΙΚΩΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ

    Τα "βλακώδη" σχόλια μου είναι στην κρίση του κάθε αναγνώστη.
    Οι κατηγορίες του πλησίον σχισματικού σε θέματα αναίρεσης και πλάνης αποκτούν βάση όταν υπάρχουν στοιχειώδεις αποδείξεις και πληροφορίες.
    Ο σκοπός της κατηγορίας είναι να αναδείξει την πλάνη, να προστατεύσει ψυχές και όχι να μειώσει την προσωπικότητα του άλλου με εμπάθεια. Υπάρχει δε περίπτωση στην έρευνα κάποια στοιχεία από οποιαδήποτε πλευρά να είναι λανθασμένα και να υπάρχει παραπληροφόρηση. Ακόμα και σε αυτή την περίπτωση, για την οποία δεν υπάρχει γνώση περί του λάθους, η κατηγορία δεν μπορεί να χαρακτηριστεί άδικη, παρά μόνο εάν παρά την τυχών αντίθετη υπόδειξη μετ' αποδείξεως, ο κατηγορών επιμένει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.